המוגלובין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • המוגלובין
    שירה
    19/01/2014

    שלום,
    התחלתי את ההריון [שבוע ] 16 עם המוגלובין 10.4 אני נוטלת באופן די קבוע "פולקס", הרופאה אמרה לי לעלות ל2 כדורים ביום אך התוצאה לאחר כחודש וחצי [שבוע 20] היתה 8.8!!
    שאלתי, האם המצב כל כך מסוכן? ועל איזה כדור או תוסף מומלץ?

    כמו כן - אני סובלת לעיתים לא קרובות [ולא נראה לי קשור להריון] כשאני אוכלת אוכל כלשהו לא הצלחתי לזהות איזה סוג אוכל.. הוא פשוט לא נבלע לי ויושב כמו... [עצם בגרון] והתחושה היא של ממש של חנק.. בדרך כלל אני פשוט רצה להקיא, והאוכל יוצא שלם לחלוטין כאילו לא עבר דרך הפה..
    ממה זה יכול להיות? ומה אפשר לעשות?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המוגלובין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המוגלובין - תגובה

    נטעחן ליבנה
    19/01/2014

    הי שירה,
    לגבי ההמוגלובין, אני ממליצהלפנות לרופא המטפל להתייעצות.

    לגבי האוכל שיוצא לא מעוכל. האם את לועסת את המזון מספיק? האם התופעה חדשה לך מתחילת ההריון או שזה משהו שהתמודדת איתו לפני ההריון?

    בכל מקרה הייתי ממליצה לדווח לרופא ואולי אפילו להפנות לגסטרואנטרולוג.

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך - תודה על המענה המהיר

    שירה
    19/01/2014

    לגבי ההמוגלובין, קבעו לי תור להמטולוג..
    לגבי האוכל נראה לי שזה קרה גם לפני ההריון, אני משתדלת ללעוס אבל אוכלת די מהר, אבל זה לא קורה תמיד אלא לעיתים רחוקות והאוכל נתקע כבר בביס הראשון..

    פשוט זה קרה לי עכשיו אז אני די בטראומה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך - תודה על המענה המהיר - תגובה

    נטעחן ליבנה
    19/01/2014

    אם זה לא משהו שבשגרה, וקורה אחת ל....... אין ממה להילחץ. בכל מקרה הייתי ממליצה לפנות לגסטרואנטרולוג לבדיקה.

    ולגבי מניעה, נסי לאכול לאט יותר וללעוס היטב היטב את המזון לפני שאת בולעת.
    כמו כן הייתי מתחילה לרשום יומן בכל פעם שהדבר חוזר על עצמו, ולתעד את סוג המזון שאכלת, יכול לתת לך אינדיקציה לגבי הסיבה לתופעה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו