אשמח לעזרה לגביי ויטמנים בהריון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אשמח לעזרה לגביי ויטמנים בהריון
    נוגה
    22/01/2014

    היי,
    אשמח לעזרתכן :)
    הריון ראשון בת 30 .שבוע 14
    ברזל בתחום הנורמה אבל ממש נמוך-(74 .
    וכך גם הבי 12.-(327)
    לפני ההריון לקחתי "פרנטל" במשך חודשיים ואחר כך המליצו לי לקחת כל דבר בנפרד כדיי להפיק ספיגה מירבית.

    השאלה שלי לגביי מינון ושעות נטילה:

    כרגע לוקחת: ברזל עדין -מעוניינת לקחת פעמיים ביום האם צהריים וערב תקין?
    ביחד עם כדור הברזל לוקחת עוד כדור של ויטמין סי וחמוציות.
    בנוסף פעם ביום אלפסה 9 חודשים- הכוללת חומצה פולית .
    ויטימין די -טיפות.
    ועכשיו רוצה לקנות ויטמין בי 12- בגלל התוצאות של הבדיקת דם שהערך בנורמה אבל נמוך .

    (אין לי אפשרות לקחת כדור אחד שמכיל את כל אלו כי ניסיתי בעבר כדור אחר חוץ מהפרנטל ולא הרגשתי איתו טוב)

    האם אין בעיה לקחת את כל הויטמנים שרשמתי ביחד?
    והאם החומצה פולית באומגה שלוש מספיקה? (מבחינת מינון ראיתי שזאת ההמלצה)

    אשמח לקצת סדר בדברים
    תודה רבה!!!
    נוגה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח לעזרה לגביי ויטמנים בהריון - תגובה

    דנה שפילמן
    23/01/2014

    שלום נוגה,

    בעקרון אם אין לך חסרים, פרנטל אמור להספיק+ אומגה 3.
    חומצה פולית רק מהאומגה יכולה גם להספיק.
    שעות נטילה לא משנות כל עוד את פועלת לפי ההנחיות- למשל, ברזל לא עם מוצרי חלב.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו