הריון תאומים שבוע 15

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הריון תאומים שבוע 15
    ריקה
    23/04/2014

    שלום רב.
    אני בהריון תאומים בשבוע 15
    אני אישה מלאה פלוס פלוס, שמנה אם תרצו.. BMI מעל 30 מלפני ההריון
    עד עכשיו היו לי התקפות רעב ולא ממש חשבנתי במה נכנס לי לפה
    עכשיו משום מה אני עם בחילה רוב היום ולא מצליחה לאכול כמעט כלום
    אני לוקחת מהבית שני כריכים עם מה שיש בבית באותו רגע או אפילו קונה כריך גדול מוכן מחצי באגט למשל וזה לפעמים מה שאני אוכלת לאורך כל היום..
    ניסיתי לאכול ארוחות קטנות וצפופות, אני משתדלת להימנע ממטוגנים ומארוחות גדולות מאוד אבל לא עוזר. מגיע הצהריים ומתחילה הבחילה.
    רציתי לשאול אם לאור זה שאני גם ככה התחלתי את ההריון עם השמנה, האם זה פחות נורא..
    מבחינת מדדים, עד כה ההריון תקין לגמרי, כל בדיקות הדם שלי תקינות
    שאלה נוספת היא לגבי ג'ינג'ר בהריון
    בניסיון להתמודד עם הבחילות ולשתות מספיק מים אני סוחטת לימון וחותכת קוביות ג'ינג'ר לתוך מי השתיה
    בערך לימון- שתיים ביום, רק המיץ כמובן
    ואת הג'ינג'ר אני זורקת. הוא רק נותן טעם למים
    האם זה בסדר?
    שמעתי שלא מומלץ יותר מידי ג'ינג'ר בהריון..
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הריון תאומים שבוע 15

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הריון תאומים שבוע 15 - תגובה

    דנה שפילמן
    24/04/2014

    שלום ריקה,

    יש נשים החוות בחילות גם אחרי תום הטרימסטר הראשון. בגדול, אם הבדיקות תקינות זה אמור להיות בסדר. אני בכל מקרה אני ממליצה לך בחום ללכת למעקב של דיאטנית קלינית לאורך כל ההיריון בשל עודף המשקל, גורמי סיכון, בחינת תפריטך ומעקב.
    ג'ינג'ר ידוע כמקל על הבחילות ומותר בהריון. לגבי מינונים- יש לשאול מומחה למצחי מרפא.
    בהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו