מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שלוםאני10/08/2014
אני במעקב אחר סכרת הריון. מודדת מדי יום סוכר. אני בשבוע 14 וירדתי חצי ק"ג.
גובהי 1.70 ומשקלי כעת 56. אני נורא מוטרדת שאני מרזה במקום להשמין, מצד שני משתדלת מאד לשמור על התזונה כפי שהנחתה אותי התוזנאית אליה ניגשתי. האם התפריט שאני אוכלת מספיק עבור התפתחות העובר:
בוקר- שתי פרוסות לחם קל עם גבינה/ביצה/טונה וירקות.
ביניים- פרי עם שקדים/ סלט עם טחינה
צהריים- 3 כפות אורז +מנת בשר עוף בדכ,+ סלט ירקות / ירקות מבושלים
אחהצ- ברוקולי, פרי וקצת שקדים/פרוסת לחם קל וסלט
יש לציין שהכי קשה לי בשעות אחהצ בלי לנשנש..
ערב- פרוסה או שתיים של לחם קל+ גבינה/טונה/ביצה+ סלט.
לילה- קרטיב דיאט או פרוסת לחם קל (לא תמיד אוכלת ארוחת לילה).
האם זה מספיק להתפתחות העובר? מה מומלץ להוסיף?
האם אפשר לאכול חציל קלוי בתנור או חציל צלוי שאני מכינה? יש בזה פחמימה?
תודה מראש על המענה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום - תגובה
דנה שפילמן11/08/2014שלום קרן,
בטרימסטר הראשון קורה שיורדים מעט ולרוב זה בסדר.
מכיוון שאת כבר במעקב אצל דיאטנית, והיא מכירה אותך ואת המצב הרפואי שלך
באופן אישי, אני ממליצה לך לפנות אליה בשאלות אלו.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפנה..אבל
אני11/08/2014תודה.
אבל עד שאגיע אליה אמרי לי האם מותר לאכול חציל צלוי שאני מכינה בבית ואיזה כמות מהווה מנת פחמימה ( אם זו פחמימה).
ממש בא לי לאכול את זה...
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפנה..אבל - תגובה
דנה שפילמן12/08/2014חציל הנו ירק דל קלוריות ופחמימות. לא נהוג להתחשב בו כמנת פחמימה.
בתאבון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)



