התיעצות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התיעצות
    לבבית
    29/09/2014

    ערב טוב,
    קצת ארוך....
    מודה מראש על תשובות!
    אז ככה:
    לאורך כל ההריון אני מאוד מקפידה על האוכל שאני אוכלת, ומטעמי זהירות לא אוכלת כלל במסעדות, בתי קפה וכו', אלא רק אוכל שאני הכנתי או אוכל שהוא ארוז ומחברות מוכרות. ניתן להגדיר את ההתנהגות שלי קצת קיצונית, אבל כבר קרו מקרים, שאפילו אחרי אכילת מרק במסעדה אישה הריונית חטפה זיהום קשה.
    יש לי עוד מעט אירוע מאוד חשוב ואני, מצד אחד, מאוד רוצה להינות ממנו, ומצד שני, מפחדת לחטוף איזה זיהום עקב סלמונלה, ליסטריה וכו', כי הרי מספיק שהכלים לא נשטפו כמו שצריך או שהאוכל הוכן על משטח בו הוכן גם אוכל שלא עבר קודם בישול, וניתן לחטוף את הזיהום.
    1. האם במידה ואכן האוכל יהיה מזוהם, יהיו לי בהכרח תופעות כגון הקאות ושלשוים, או שיש אפשרות שאני אפילו לא אדע על כך ועל הפגיעה שהתרחשה בתינוק?
    2. האם במקרה של זיהום המלווה בתסמינים, ניתן לטפל באנטיביוטיקה, למשל? קראתי שלא פעם זה גם עלול להסתיים בהפלה...
    3. האם אם יש ספק כלשהו, אפשר לבדוק זאת ע"י בדיקת דם בקופת חולים?
    4. האם ללכת לאירוע ולנהות מהאוכל הטעים, תוך הקפדה על אמצעי זהירות (לא לאכול סושי, פטה כבד וכו'), או שבכל זאת עדיף להימנע? אני רואה המון נשים בהריון שאוכלות במסעדות ותוהה האם אני לא מגזימה עם הזהירות שלי...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התיעצות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התיעצות - תגובה

    נטעחן ליבנה
    01/10/2014

    אני מברכת אותך על כל המאמצים. לא מכירה הרבה נשים ששומרות ככה בהריון או בכלל.
    זה בהחלט לא ברור מאליו.
    לגבי אכילה בארועים, אין שום מניעה מבחינת משרד הבריאות.
    תמיד יכול להיות זיהום כי לא רחצו היטב את הכלים, אבל זיהום כזה יכול לקרות גם בבית לפעמים.
    כל עוד את נמנעת מאכילת המזונות שאת יודעת בוודאות שיכולים להכיל ליסטריה או סלמונה, את יכולה לאכול בחוץ, שוב לפי הנחיות משרד הבריאות.
    ההחלטה בסופו של דבר היא שלך.
    לגבי טיפול באנטיביוטיקות או בדיקות דם, במקרה של זיהום, עליך להתייעץ עם הרופא המטפל.
    בהצלחה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה לך

    לבבית
    02/10/2014

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני בדיוקקק כמוך!!!

    ענת
    20/10/2014

    בדיוק אבל בדיוק!
    מקפידה להכים בבית את האוכל תוך הפרדה מוחלטת ששום דבר לי ייגע בבשר חי. בישול מוחלט של בשר, שטיפת ירקות ופירות במים וסבון עם סקוטצ' נפרד משאר הכלים...
    לא אוכלת בחוץ כלום(!)
    ומרגישה עם זה מעולה!
    אם הולכת לארוע, אני אוכלת בבית קודם ולא מרגישה שמפסידה מהכיף... להיפך - מרגישה שאני שומרת על עצמי והעובר ונהנית יותר.
    עדיף לא לאכול דברים שאחכ תייסרי את עצמך ותחפשי סימנים לזיהום...
    סהכ זו תקופה מוקצבת מראש וככה גם לא עולים במשקל יותר מדי כי מראש פוסלים הרבה מאכלים :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי ענת

    לבבית
    20/10/2014

    זה מאוד חשוב לשמור על עצמנו (ועל העובר) בתקופה רגישה זו:)
    ואת צודקת, זו סה"כ תקופה קצרה בחיינו....אז אני אומרת שעדיף עכשיו להיזהר מאשר אח"כ להצטער:)
    שיהיה בשעה טובה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו