מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תזונה בזמן בחילות וצרבותאני28/10/2014
היי,
אני כעת בשבוע 9 . עד עכשיו אכלתי אוכל יבש כמו צנימים,קרקרים ופתי בר. הוספתי גם לעיתים אבוקדו ,מלפפון ומרק ירקות.
מאוד קשה עם התפרטי המצומצם . מה אפשר לאכול בנוסף שלא יכביד על הקיבה ושלא יעשה צרבות ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תזונה בזמן בחילות וצרבות - תגובה
נטעחן ליבנה30/10/2014שלום,
נראה שצמצמת משמועתית את המזונות שאת אוכלת, אני מניחה שעל מנת להימנע מבחילות וצרבות.
בעיקרון מזונות יבשים אכן טובים כנגד צרבות. אך את חייבת להוסיף חלבון.
בדרך כלל הבחילות עוברות בטרימסטר השני. הייתי מתחילה ניסוי וטעייה.
להוסיף מזונות באופן הדרגתי ולראות עם מה את מסתדרת טוב ומה לא.
בגדול חשוב להוסיף חלבונים בשר/דגים/ביצים ומוצרי חלב.
אם את טבעונית או צמחונית הקפידי לשלב מזונות עשירים בחלבון כמו מג'דרב, אורז ושעועית וטופו.
בהצלחה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתזונה בזמן בחילות וצרבות - תגובה
נטעחן ליבנה30/10/2014שלום,
נראה שצמצמת משמועתית את המזונות שאת אוכלת, אני מניחה שעל מנת להימנע מבחילות וצרבות.
בעיקרון מזונות יבשים אכן טובים כנגד צרבות. אך את חייבת להוסיף חלבון.
בדרך כלל הבחילות עוברות בטרימסטר השני. הייתי מתחילה ניסוי וטעייה.
להוסיף מזונות באופן הדרגתי ולראות עם מה את מסתדרת טוב ומה לא.
בגדול חשוב להוסיף חלבונים בשר/דגים/ביצים ומוצרי חלב.
אם את טבעונית או צמחונית הקפידי לשלב מזונות עשירים בחלבון כמו מג'דרב, אורז ושעועית וטופו.
בהצלחה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)
.jpg)


.jpg)
