נפיחות בהריון- שבוע 18

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נפיחות בהריון- שבוע 18
    שואלת
    11/11/2014

    שלום. ברוך השם, אני נמצאת בשבוע 18. בחודש האחרון יש לי נפיחות מאוד לא נעימה. ברוך השם אין כאבים, אלא החוסר נעימות מפריעה לי, מרגישה מגושמת ומסורבלת, הבטן נפוחה וקשה מאוד. אני אוכלת מאוד נקי, הכל ביתי ודיאטטי, לרוב אורגני, לא אוכלת הרבה (גם לא מעט), ומשתדלת על פעילות ספורטיבית (לפני ההריון הייתי מאוד מאוד פעילה, בהריון קצת קשה לי אך משתדלת). תחושות הנפיחות קורות גם לאחר אכילת סלט ירקות פשוט עם יוגורט.

    מדוע אני כה רגישה? מה עלי לעשות? אשמח לקבלת ייעוץ. תודה וכל טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נפיחות בהריון- שבוע 18

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נפיחות בהריון- שבוע 18 - תגובה

    דנה שפילמן
    11/11/2014

    שלום,

    לא ברור אם זו נפיחות של גזים או פשוט הבטן גדלה לך..
    יוגורט, כמו גם ירקות חיים יכולים לגרום לגזים. במהלך ההיריון יכולים לחול שינויים במערכת העיכול ואולי גם רגישות לגזים. נסי כמה ימים ללא מוצרי חלב וראי אם יש שיפור. בכל מקרה, אני ממליצה לך לפנות לדיאטנית לבחינת תפריטתך ומעקב לאורך ההיריון.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו