שתייה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שתייה
    אלה
    27/12/2014

    שלום

    1. רציתי לדעת אחת ולתמיד כמה מומלץ לשתות בהריון ביום (חודש שלישי). הריון תאומים.



    2. יש שעות בעיקר משעות אחהצ ועד למחרת בבוקר שקשה לי לשתות. גם בגלל הבחילות ולא משנה מה, אבל גם בגלל שיש תחושה שהקיבה מפוצצת (גם אם אכלתי רק קרקר, כנראה בגלל העיכול האיטי שאופייני להריון וגם בגלל שאני שמנה והכל לחוץ). יש לי רקע של בעית ריפלוקס, בקע סרעפתי ודלקת קיבה דרגה 2. גם במיפוי קיב המלחפני עשור גילו עיכול איטי. כ. בסופו של יום חצי מהיום קשה לי לשתות ובחצי השני אני משתדלת לשתות כליטר עד ליטר וחצי ולאכול ככל האפשר.

    רציתי לדעת האם מצב זה תקין בהריון, כל עוד עומדים במכסת הנוזלים היומית?

    3. אם אני מכניסה נוזלים דרך מזון יותר מאשר דרך מים (ירקות, פירות תבשלים) איך ניתן להמיר זאת בצורה מסודרת (יש טבלה שמכילה כמויות מים במזון)?

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שתייה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ועוד משהו

    אלה
    27/12/2014

    אומגה 3.

    אני לא אוכלת דגים כלל וחוששת מהתוספים בשוק(לא מאמינה שםה נטולי כספית).

    האם זה כזה קריטי לא לקחת אומגה 3 , והאם זה חשוב גם כרגע בחודש שלישי?
    הבנתי שאגוזים וכו' לא מומרים היטב בגוף. וכרגע עם הבחילות אני לא יכולה להתקרב לאגוזים ומוצרים שמנים.
    מה עושים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ועוד משהו - תגובה

    דנה שפילמן
    28/12/2014

    בקשר לאומגה 3, האם את אוכלת טונה? אכילת 3 קופסאות טונה בשבוע הנה מספיקה. בעקרון, מחקרים מראים על יעילות תוספת אומגה 3 בעיקר בטרימסטר השלישי להיריון, אך אם אינך צורכת דגים כלל מומלץ שתיקחי כבר מעכשיו. בררי בבית המרקחת מה ממליצים לך, יש תוספי אומגה המותאמים יותר להיריון.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שתייה - תגובה

    דנה שפילמן
    28/12/2014

    שלום אלה,

    קודם כל, בהריון יש לשתות יותר מהרגיל בשל הגדלת נפח הדם וייצור מי השפיר ברחם. בגדול, מומלץ לשתות לפחות 2 ליטר מים ליום, אך הכמות משתנה מאשה לאשה והדרך הכי טובה לדעת מה הכמות היא לפי תדירות וצבע השתן, שצריך להיות בהיר כשל לימונדה. יש טבלאות לתכולת מים במזונות אך ההתעסקות בחישוב של כל הגורמים הנה מסובכת ומיותרת. עקבי אחר צבע השתן. יש לשתות כמה שלוקים בכל פעם כדי להעלות את הרוויה בגוף, שתייה מרוכזת תגרום ליותר הוצאה בשתן. גם כשקשה לך שתי שלוק בכל פעם, נסי אולי במקום מים רגילים לשתות מים חמים/ סודה/ להוסיף קינמון/ ג'ינג'ר למים שיכולים להקל על הבחילה. מעבר לכך, אני ממליצה לך בשל הרקע העשיר שלך לפנות לדיאטנית למעקב והתאמה אישית בזמן ההיריון.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו