מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה לגבי בדיקת העמסת סוכר 100נטלי07/03/2016
לום
השבוע אני צריכה לבצע העמסת סוכר 100. תיכננתי להכנס למשטר סוכר ולהמעיט בסוכרים ופחממות אבל קראתי כתבה שבילבלה אותי ורציתי לאמת אם זה נכון:
"חשוב לציין כי נשים רבות פוצחות בדיאטת פחממות וסוכרים לפני הבדיקה על מנת שתוצאות הבדיקה יהיו "טובות". דווקא גישה זאת מייצרת בעיה היות והמנעות מהפחממות והסוכרים גורמת ללבלב לעבוד לאט יותר ולייצר פחות אינסולין. לאחר מכן בבדיקת הסוכר (אחרי שהאישה שותה 100 גרם סוכר) הלבלב מתקשה להתחיל להפריש אינסולין במלוא העוצמה (לוקח לו זמן להתחיל ולהגביר פעילות) ואז רמות הסוכר בדם גבוהות מאוד והתוצאות לעיתים אינן תקינות. לאור כך חשוב 2-3 ימים לפני הבדיקה לאכול פחממות רבות."
איך כדאי לאכול בשבוע וביום של לפני הבדיקה? האם למעט בסוכרים ופחממות או לא ?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגבי בדיקת העמסת סוכר 100 - תגובה
דנה שפילמן07/03/2016שלום נטלי,
אני ממליצה להמשיך לאכול כפי שאת רגילה, כי מצב זה ישקף את פעילות הלבלב שלך כפי שהוא. בהתאם לבדיקה אנא פני לדיאטנית להתאמת תפריט ומעקב לאורך ההריון.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה מוסיפה עוד שאלה קטנה
נטלי07/03/2016עשיתי את ההעמסה 50 ביום ראשון, האם אפשר לעשות העמסה של 100 כבר ביום רביעי או חמישי הקרובים או שעדיף לחכות לשבוע הבא כדי שהגוף יתנקה מהעמסה הקודמת? אני מאוד מתלבטת לגבי זה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה מוסיפה עוד שאלה קטנה - תגובה
דנה שפילמן07/03/2016לא קשור אחד לשני, הגוף יגיב אותו הדבר.
עשי מתי שאת יכולה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!רק עוד שאלה אחת אחרונה
נטלי07/03/2016קראתי שההנחייה לפני בדיקת העמסה של 100 היא לעשות דיאטת פחמימות כ2-3 ימים לפני הבדיקה(כלומר להרבות בפחמימות). כבר קבעתי את הבדיקה ליום רביעי ונשאר לי יום וחצי לדיאטה הזו. האם כדאי לדחות את הבדיקה לשבוע הבא כדי שיהיה בול 3 ימי דיאטת פחממות או שגם יום וחצי זה מספיק טוב?
חשוב לי שהתוצאות יהיו כמה שיותר מדוייקות כמובן.
המון תודה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!רק עוד שאלה אחת אחרונה - תגובה
דנה שפילמן10/03/2016ממליצה לאכול כרגיל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)
