מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שלום לכולם!just_dance10/08/2007
היי זו טליוש (לכבוד הפורום החדש החלפתי שם)
אז קודם כל- כל הכבוד על היוזמה:)
מקווה שכולם בסדר
סופ"ש נעים!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי טליוש
קרן אור10/08/2007עוד מעט אתרגל לשם החדש...
שמחה שהצטרפת,מקווה שלפחות לפורום תפרגני לעצמך קצת זמן בין הלימודים..את יודעת מה כל הכבוד לך על החרישה וההתמדה,אני למשל אם רוצים לענות אותי ומושיבים אותי כמה שעות ללמוד אני מתחרפנת.יש לי קוצים בטוסיק בקטע הזה.
בכל אופן מאחלת לך סופשבוע של מנוחה.
אוהבת קרן אור
(נזכרתי השם החדש נובע מזה שאת רקדנית נכון??)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי יקירה!!
בלונדי10/08/2007טוב לפגוש אותך פה.
רק קצת קשה לכתוב כל פעם את השם שלך, חחחח
מה שלומך?
איך הלימודים.
שורדת שם??.
מקווה שהכל בסדר, וניפגש פה כרגיל...
איזה כייף.
יום נפלא.
בלונדי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לשתיכן:)
just_dance10/08/2007כן השם החדש זה בגלל הריקוד, זה גם שם שאני משתמשת בו בכל מיני מקומות אחרים..
סופשבוע של מנוחה זה בטוח לא יהיה.. באופן אבסורדי דווקא כשהמדריך הכריז שאנוחנו ב"הפוגה לצורך חשבון נפש" הוא נתן לנו כמות אפילו יותר עצומה מהרגיל של ש"ב... אם זה הפוגה אצלו אני לא רוצה לחשוב מה יהיה כשהיא תסתיים
תנוחו אתן גם בשבילי:) אני כבר אנוח באוקטובר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי טליוש...
בלונדי10/08/2007תגידי את במקרה פולנייה? "אני כבר אנוח בקבר.." חחחח
סתם יקירה. אל תלמדי קשה מידי. תזכרי לעשות הפסקות מידי פעם, לחטוף משהו לאכול (כן זה מותר ואף רצוי) או לשתות.
ושיהיה בהצלחה!!! ויאללה שיגיע אוקטובר כבר!!! אמן...
לילה טוב.
בלונדי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הללויה וכל הכבוד לקרן אור המדהימה!!בלונדי10/08/2007
בוקר טוב ומאושר.
אני יושבת עם הקפה של הבוקר. והנה, שוב, כמו בימים הטובים (שנפסקו לנו ממש לפני כמה ימים), אני שוב אתכן פה, מהרגע הראשון שפקחתי עיניים.
אחריי קשיי חיפוש, לבסוף מצאתי את הפורום הנכסף.
אני מתרגשת מאוד ומאוד גאה בך- קרן אור, על היוזמה והמוטיבציה. באמת את מדהימה, ואני כל פעם מגלה זאת מחדש. את לא מפסיקה להפתיע.
אז הנה יש לנו כבר "בית" חדש. זה מאוד מרגש. וכעת נוכל לשוב ו"להפגש" ולפגוש פה עוד חברים חדשים.
ממש חרה לי מה שקרה עם מערכת הפורום הקודם שלנו, והאופן בו סילקו אותי לגמרי מהאתר שלהם, וזאת כי דיברנו אמת שלא נעמה להם.
אבל, הנה אנחנו שוב פה, והפעם לתמיד. או לפחות עד שתהיה לנו סיבה טובה להיעלם בפתאומיות..חחחח
טוב קרן אור, וכל הבנות היקרות לי מאוד, מקווה לפגוש את כולכן פה ממש היום.
אני שמחה ומאושרת ומחכה לשמוע מכן.
נשיקות מקסימות שלי, ושיהיה לכולכן סופ"ש נפלא וחיובי.
אוהבת
בלונדי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי בלונדי אהובה
קרן אור10/08/2007כמה שהתגעגעתי!!!!!!!!!!!איזה כיף לי שמרגע לרגע כולן חוזרות לכאן.
הקפה בטח טעים לך עכשיו לא???
חכי בטח אחרי ההודעה שהשארתי בYNET
בטח יסננו גם אותי עכשיו,אבל אין לי בעיה עם זה...העיקר שהפורום הוא שלנו ואנחנו יכולות לכתוב
בלי שיסננו אותנו!
טוב אהובה מקווה שישנת טוב בלילה ושאגרת כוחות...
אוהבת מאוד,קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שוב אני...רורי09/08/2007
אז...קראתי משיעמום את ההודעות שכתבתי...זה די מטורף איך בשניה המצב רוח שלי מתהפך לחלוטין.
וזה מה שאמא שלי לא מבינה.היא הורסת ובונה אותי עם המילים שלה.וכרגע-בעיקר הורסת....
לא נורא.התאוששתי בינתיים קצת...הייתי אצל חבר שלי לכמה דקות כדי לקחת ספר ו....חיבוק ו2 מילים טובות---אפילו לא קשורות לכלום-(לא אמרתי לו ששוב רבתי עם ההורים...)והמצב רוח משתפר ואני נזכרת למה האמנתי היום שאצא מזה.
וזהו.אני חושבת שעכשיו אני אלך לישון לפני ששוב אבאס את עצמי..:)
קרן אור מתוקה,אני מקווה שתהנו בחופש...אבל עוד נדבר מיליון פעם עד אז ובטוח אגיד לך שוב...
ושוב מיליון תודות שאת באמת לחלוטין שם בשבילי.......את באמת קרן אור...ואני חושבת שעד עכשיו גם הצחלת כבר להבין כמה אני באמת זקוקה לאנשים שיהיו שם בשבילי ורק יתנו את הכתף האוהבת והתומכת.....ואם יש לי את זה ,את השאר אצליח כבר לספוג.....
אוהבת המון...
לילה טוב:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שוב היי רורי יקרה
קרן אור10/08/2007תקיפי את עצמך שאנשים שרוצים בטובתך ואת כל השאר תסנני.אל תפחדי לקבל חיבוק עזרה ותמיכה.ואת יודעת שכל מה שאני עושה אני באמת עושה כי איכפת לי וכי את חשובה לי.ככל שאנחנו מתכתבות יותר ויותר אני שמה לב כמה דפוסי ההתנהגות שלך היו חופפים לשלי,ואני יודעת עד כמה זה קשה.
ומצד שני-תיראי אותי זה אפשרי.
שולחת לך חיבוק גדול ואוהב,
קרן אור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרורי!!! התגעגעתי!!!!!
בלונדי10/08/2007שלום רורי יקרה.
מה שלומך הבוקר? אני מקווה שישנת היטב בלי הרגשה רעה ותסכול.
אני קוראת פה שהיית כבר בשחף. ואני מאוד שמחה בשבילך. לא הצלחנו לדבר על כך כי סילקו את שתינו מהפורום הקודם שלנו.
אבל, קודם כל והכי חשוב- האם התקשרת לוודא בתל השומר שקיבלו את הפקס ששלחת להם?
אני שמחה שאת מתחילה כבר ממש טיפול אבל רוצה להזכיר לך יקירה, שאת לא "אשמה" בכלום. ושאמא שלך לא תיתן לך לחשוב כך. את לא "מפלצת" או שום דבר כזה. את בחורה צעירה שזקוקה להרבה עזרה ותמיכה. ואני לא מוכנה שהיא תוריד אותך ותגרום לך לחושב אשמה על כך שאת חולה. את לא אשמה בכלום. הגיע הזמן שיתחילו לדאוג לך כמו שצריך.
תכניסי לך לראש- את לא עשית שום דבר רע. את במצוקה וזועקת לעזרה. וחבל שהיא לא מסוגלת להבין זאת.
וכמו שקרן אור אמרה- תקיפי את עצמך רק במי שעושה לך טוב. ואת כל השאר תשלחי לחייהם. את לא צריכה לספוג כרגע שום גישה שלילית מאף אחד.
אני דאגתי לך מאוד והייתי מאוד מאוכזבת מכך שלא נוכל להמשיך להיות בקשר. אך הנה אנחנו שוב פה.
אני רוצה לעזור לך ולשמוע מה קורה איתך. כי נראה שבבית שלך ממש לא מבינים אותך, ולהיפך. אימך גורמת רק רע.... צר לי מאוד על כך...
אז אל תיעלמי לנו. ותהיי פה... בבקשה תאמרי לי מה קורה עם הפקס..
וחוץ מזה, יש חדש? את "נקייה" ממשלשלים? אני מקווה שכן, לפחות זה.
טוב יקירה. אני מחכה לך פה.
שיהיה לך יום נפלא וסופ"ש חיובי ומקסים, בלי אנשים רעים...
אוהבת
בלונדי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבלונדי מקסימה!!
רורי10/08/2007גם אני התגעגעתי...:)
מזל שקרן אור לקחה יוזמה והצילה את המצב....:)
יש לי תור לתה"ש בסוף החודש...אבל בינתיים התחלתי בשחף ואם זה ילך שםטוב אז אולי אוותר על תה"ש...........
אני עדיין לא נקייה...... .:( אבל אני ממש ממש משתדלת להפחית כמויות...ו...כמו בסופ"ש שעבר,גם היום נגמרו לי הכדורים ואני חושבת לנסות לשרוד ולא לרוץ לקנות.....הבעיה היא ששבוע שעבר אחרי יומיים בלי הייתי כ"כ מדוכאת שרצתי וקניתי המון ולקחתי המון ואחכ הרגשתי נורא.....אני מקווה שאצליח השבוע.האמת שכבר ממש בכל פעם שאני לוקחת יש לי בחילה ממש מעצם הרעיון של להכניס את זה לפה ולבלוע..אולי זה סימן טוב...:)חוצמזה...היה לילה טוב....קמתי רק פעמיים...והצלחתי לקום מוקדם יחסית היום ולא בתשישות מטורפת כמו כל השבוע...
גם לך בלונדי....תודה על התמיכה והעידוד.....:)
מה שלומך?
איך הלילות שלך עכשיו?משתפרים או שאת עדיין משתעממת...?
מקווה שהכל טוב..:)
יום נפלא!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום מותק-רורי
בלונדי10/08/2007אני שמחה לשמוע שהלכת לשחף וזה עשה לך טוב.
בבקשה ספרי קצת מה זו העמותה הזו ובאילו רבדים היא מטפלת- נפשית, פיזית, דיאטנית. כי אני ממש לא מכירה.
יקירה, אל תוותרי כעת על תה"ש. זה שונה לגמרי. שה כבר שינוי דפוסי התנהגות שמאוד חשובים בהפרעות אכילה.
לכי בסוף החודש ותראי איך שם ומה יכולים להציע לך.
ואני מקווה שלא תקני עוד משלשלים והכל יעבור בשלום.
אני לאחרונה מרגישה עייפות- הגיע הזמן. אז אני כבר ישנה טוב יותר...
אצלי הכל בסדר. בעיקר התגעגעתי.
אז תעדכני מה קורה איתך...
יום מקסים.
בלונדי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום מותק-רורי
בלונדי10/08/2007אני שמחה לשמוע שהלכת לשחף וזה עשה לך טוב.
בבקשה ספרי קצת מה זו העמותה הזו ובאילו רבדים היא מטפלת- נפשית, פיזית, דיאטנית. כי אני ממש לא מכירה.
יקירה, אל תוותרי כעת על תה"ש. זה שונה לגמרי. שה כבר שינוי דפוסי התנהגות שמאוד חשובים בהפרעות אכילה.
לכי בסוף החודש ותראי איך שם ומה יכולים להציע לך.
ואני מקווה שלא תקני עוד משלשלים והכל יעבור בשלום.
אני לאחרונה מרגישה עייפות- הגיע הזמן. אז אני כבר ישנה טוב יותר...
אצלי הכל בסדר. בעיקר התגעגעתי.
אז תעדכני מה קורה איתך...
יום מקסים.
בלונדי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לעזאזל.רורי09/08/2007
אופטימיות לא גרה כאן יותר.אמא מכה שנית.
את משקרת לי כל הזמן,את מפלצת תחמנית.......כזה זה יגמר אולי אני אוכל לשמוח שוב אבל עכשיו כל שמחת החיים שלי נעלמה ואני לא נהנית מכלום...כתפסיקי לטייל בלילות ואני אפסיק לדאוג ואז גם אוכל להיותר יותר נחמדה אלייך.מה?לא מספיק לך שאני עוזרת ומחפשת לך ועושה טלפונים?לא עזבתי אותך.לא אמרתי לך שתסתדרי ושזה לא מעניין אותי.אבל את לא יכולה לצפות ממני גם להיות חביבה ושמחה ונחמדה!אין לי יותר שמחת חיים.זה הדבר הראשון והאחרון שאני חושבת עליו ואני לא צבועה ושקרנית.אני לא יכולה להסתיר את הרגשות שלי!"
אז.איך אני אמורה להגיב חוץ מלקבור את הראש בכרית ולקוות שכשאקום בבוקר זה לא יהיה שם.......?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בוקר טוב רורי יקרה
קרן אור10/08/2007עצוב לשמוע שהדברים חזרו להרגלם אצלך בבית,אני רוצה לספר לך שההורים שלי כ"כ חשבו שאני עובדת עליהם ושאני עושה להם דווקא כדי לעצבן אותם,שהם היו מוכנים שאני אמות ולא אקבל טיפול.
והייתי במצב שלך רורי,הם שיתקו אותי 10 שנים מהחיים שלי,וחבל שהתעוררתי על עצמי מאוחר,כי בשורה התחתונה שיחקתי את המשחק הזה אבל לא הייתי נאמנה לעצמי,10 שנים הייתי מתה.אני יודעת מה את מרגישה רורי,ואולי יכול להיות שאת צריכה דווקא את תל השומר רק בשביל להתנתק,ולא לשמוע כל יום את המסכת "התעללות" הזאת.רק בשביל שבאמת תוכלי לקחת את עצמך קדימה.רורי אני שומעת את הזעקה לעזרה בכל שורה שאת כותבת,אני יודעת שאת מאוד רוצה להבריא,אל תתני לאף אחד לקחת את הרצון הבריא הזה ממך!!!את יודעת שמה שאת עושה הוא לא בריא בלשון המעטה,את יודעת שיום אחד את יכולה לא להתעורר(וסליחה על הישירות),זה הזמן לקום לעשות עם כל הקושי שבדבר.
אני מאחלת לך יום שקט יותר אהובתי...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- :) קרן אור אהובתי!!!!!רורי09/08/2007
אכן קיבלתי את המייל ואני מאשרת ומאושרת!!!!!
מזל טוב :)
וממש כל הכבוד על היוזמה ו---הביצוע!!!!!
נשיקות וחיבוק ענקי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי רורי נפלאה
קרן אור09/08/2007מה שלומך???בלהט העניינים של הימים האחרונים לא סיפרת לי איך את,איך את עוברת את הלילות,אני מקווה שהתחלת הטיפול בשחף עושה לך טוב.תעדכני אותי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני בסדר.....
רורי09/08/2007פחות או יותר.....אני ממש גמורה מעייפות כל הזמן בגלל הטיולים הליליים....למרות שאני לא ממש זוכרת אותם בבוקר אבל אני מתעוררת לפעמים עם אוזניות שאני לא זוכרת ששמתי ודברים מהסוג הזה...:)
הייתי בשחף רק פעם אחת...הפגישה עם הדיאטנית ביום שני...נקווה שהיא תהיה נחמדה כמו המטפל שאצלו הייתי ושגרם לי להרגיש די טוב עם עצמי...בכל אופן אני יותר אופטימית לפחות גם אם יש לי התקפי כאב לעיתים קרובות......זה די מתיש אבל עד כמה שזה עצוב...אני חושבת שהתחלתי להתרגל..זה לפחות לא מלחיץ אותי כמו בהתחלה......
וזהו בערך....שכחתי משהו? :)
מה שלומך?איך את עם החופש.......:)מקווה שהקטנים לא מתישים מידי.....:)
ערב נפלא...
ו---איזה כיף!!!!!!!!!;)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי רורי
קרן אור09/08/2007תודה גם על ההודעה במייל הפרטי.
הילדים אכן בחופש וביום ראשון אני בחופש איתם,אני מתחלקת עם בעלי.כרגע יש לי עומס בעבודה אבל בשבוע האחרון של אוגוסט כנראה שנצא כולנו לחופש מרוכז.
מה קורה עם היחסים שלך עם אמא שלך??היא השלימה עם הרעיון של הטיפול??או שעדיין הדברים גועשים מסביב??
תראי כבר כתבתי לך בעבר -להורה קשה להכיר בכך שלילד שלו יש בעיה,כי באיזשהו מקום הביקורת מופנית כלפיו,והרבה הורים לא מסוגלים להתמודד עם זה.ההורים שלי למשל עד היום חושבים שאני עשיתי בכוונה..אבל הנקודה החשובה היא שלא נתתי לזה לדכא אותי.ידעתי שזאת המלחמה שלי,ואני חייבת לנצח אותה.רורי אמרתי לך שאעשה הכל כדי שתקבלי טיפול אני באמת מאמינה שעם הכוונה נכונה את מסוגלת לצאת מזה.נכון זה לוקח את הזמן שלו,אבל תמיד צריך לראות את המטרה לנגד העיניים.
מקווה שיהיה לך לילה טוב,בלי יותר מידי התרצצויות וניפגש לקפה של הבוקר.
אוהבת קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן...משעשע את אומרת את זה...
רורי09/08/2007כתבתי למעלה.....:(
אבל ההבדל זה שאמא שלי מאשימה אך ורק אותי.הבת המפלצתית שיצאה לה.היא אמרה-שומעים על ילדים שעושים כל מיני דברים נוראיים ואף פם לא מאשימים את ההורים....אז.....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

