פורום הפרעות אכילה - תמיכה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • "ציפורי לילה משוחחות, והפעם...."
    בלונדי
    14/08/2007

    טוב מאחר שאני הציפור היחידה שממלאת את תפקידה וערה, אשתף אתכן במה שעובר עלי.
    קצת הגיגים ליליים, שיהיה לכן מה לקרוא בבוקר....
    ובכן, בשעה זו של הלילה אני פתאום רעבה.
    אבוי. ממש נורא.
    מה אעשה עכשיו?
    הבטן מקרקרת. איך היא מעיזה?
    הרי אכלתי ארוחת ערב בשעה 19:30.

    זה דבר שפעם היה יכול לשגע אותי. הלילה.
    כל כך הרבה זמן פנוי. שקט. והמקרר מזמין אותי אליו, רוצה לכבד במטעמיו. זה היה תמיד נגמר ברע...
    אבל בימים אלו אני מנסה למצוא דרכים לעקוף זאת. ות'אמת שאני אפילו לא חושבת על הפיתרון הרע. למעט אתמול שהצלחתי לעצור עצמי בזמן.
    אבל כעת תחושת הרעב מציקה.
    כבר שתיתי כוס תה (פוי) לפני חצי שעה... אז מה עכשיו?
    איך אספק את קיבתי המקרקרת?

    אני מנסה להתעלם מהעובדת הקירקורים. והלוואי והם יחלפו כלא היו.

    אני זוכרת לילות קשים...של בדידות. ומה שתמיד "הציל" אותי מהבדידות היו הבולמוסים וההקאות. כמה נורא. כמה פאתטי. ממש הייתי מתנחמת בזה. כמה חולה...

    אבל היום אינני עוד פועלת כך. (הקש בעץ) ומקווה כי אמשיך לחשוב בצורה בריאה והגיונית.
    מקווה שכולנו נשאב כוח אחת מרעותה ויחד נצליח לגבור על כל הקשיים שיבואו...

    אני נוטה להיות פיוטית כעת, אולי זה בגלל השעה המאוחרת.
    אבל כייף לי לשתף אתכן. אתן משפחה, אחרי הכל.

    אני מבינה שכולכן עירניקיות...והדם התל אביבי זורם בעורקיכן... שם בעיר הגדולה. וירושלים עושה לכן רע...
    ירושלים תמיד תשאר כמו תעלומה בעיניי. אני לא יכולה לשאת את כמות הדוסים והכפייה הדתית שהעיר שוחה בה.
    יש משהו אחר בעיר הזו, כמו לא ישראלי, ומצד שני-הכי ישראלי, עם כל החרדים.
    הייתי פעם בסיור על החומות בלילה, והיה מאוד יפה.
    וגם הייתי בכותל, לא כי רציתי, אלא כחלק מהטיול....
    בחו"ל כולם מדברים על ירושלים ורוצים מאוד לבוא לראות את "העיר הקדושה"... אבל אנחנו פה שגרים בישראל, היינו שם בקושי 5 פעמים....

    טוב בנות, אני מבינה שאני מקשקשת לכן פה, אבל היי קרן אור, רצית שאשלח לך דברים שיהיה לך מעניין בעבודה? אז הנה, תוכלי לקרוא את הגיגיי...

    טוב בנותיי האהובות. בזאת הסתיימה להפעם תוכניתנו ,ציפורי לילה משוחחות". שידורינו יתחדשו מחר עם צאת החמה, או בעצם עם היקיצה, שתלווה בכוס קפה שחור מהביל....

    מקווה שנהניתן מהתוכנית. תגובות תתקבלנה בכתב על שולחני.

    לילה טוב עם ישראל וכל היושבים בגולה.
    מ"האולפן השקוף" והמדומה.
    בלונדי הבלונדינית, BLOND LAND.
    (ניפגש מחר, באותו מקום, באותה שעה)




    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב לציפור הלילה!

    קרן אור
    14/08/2007

    את לא ציפור ציפורים ערים בבוקר את יותר סוג של ינשוף(תנשמת היא כמעט בלונדינית עם עיניים ירוקות..)
    איך פתחתי איתך את הבוקר עם חיוך,הפיוטים שלך עשו לי את הבוקר,בקיצור האודישן עבד את מוזמנת לשדר כל יום(בתקווה שתשני במקום..)או יותר נכון כל לילה בחצות.
    קמתי עדיין עם בחילה,אבל היא עברה לי.נרדמתי בשעה 12 בערך,אז פיספסתי אותך ואת כרונית.
    מה עשית עם הבטן המקרקרת בסוף??אני שמחה שעצרת את עצמך,אני יודעת מה עובר עלייך,ואני שמחה שלמרות הכל כוח הרצון שלך ניצח!
    זה לא שאני לא אוהבת את ירושלים,רק שתמיד אני מגיעה לשם לשם הדרכות והכבישים שם הכי מתוסבכים בעולם!!!
    אני מקווה שאת ישנה עכשיו,ושהאפיזודה של החום וההרגשה הכללית הרעה כבר מאחורייך.
    אגב,קפאין גורם לצרבות!גם הלימון שאת אוהבת(לא מאשימה אותך!זאת גם הבעיה שלי)
    כשיש לך צרבת מלפפון ירוק עוזר וכל דבר שמכיל סידן כדוג' יוגורט,גבינה.גם שקדים טריים מעבירים צרבת.ובמקרה שכל אלו גם לא עוזרים-קחי טאמס.אפשר לקחת ללא חשש(לוקחים גם בצרבות של הריון) זה לא חומר כימי אלא סידן מרוכז וזה עוזר די מידית להרגיע את הצרבת.
    מקווה שעזרתי.יום נעים אוהבת קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כרונית מתוקה את פה או שפספסתי אותך?
    בלונדי
    14/08/2007

    האינסומניה חזרה ובגדול....
    מה שלומך?
    אני בסדר.. שוב הקש בעץ!!
    היום ישנתי רוב שעות היום. לא היה לי מצב רוח בכלל...נפלה עלי מלנכוליה שלא רצתה לעבור. אך ךלבסוף בשעות הערב היא עברה לה וחזרתי לחייך...יש ימים כאלו, לכל אחד , אני מניחה.
    ראיתי שאמרת שיש לך טיפים לצרבות ואני אשמח מאוד אם תשתפי אותי מאחר והבולימיה הארורה השאירה לי במתנה את הצרבות וזה כה מסתכל...
    היה לי יום עגום...ונקווה שמחר כבר ארגיש טוב יותר. מכל הבחינות.
    מקווה שאת כבר ישנה שנת ישרים ולא מסתובבת כמו זומבי. ושלא תאחרי מחר לעבודה,אה?
    ואני פה עם הלפ טופ במיטה, אנסה להרדים את עצמי.... כרגיל...
    לילה טוב יקירה.
    נשיקות
    בלונדי..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • )-:

    בלונדי
    14/08/2007

    שנייה לאחר ששלחתי לך את הודעתי הגיעה ההודעה שלך שמחפשת אותי. אוףףף, פספסתי אותך כנראה. בטח חשבת שנאי כבר ישנה...
    טוב מקווה שהיה לך יום טוב.
    חבל..רציתי חשמוע ממך.
    לילה טוב וחלומות פז.
    בלונדי, שלא עייפה בכלל!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא נורא, בלונדי...

    אני
    14/08/2007


    יהיו לנו הזדמנויות אחרות... כמו עכשיו לדוגמה!

    אז מה שלומך ומה חדש?
    מה עשית היום ואיך המרגש?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי כרונית יקרה

    קרן אור
    14/08/2007

    מה שלומך??איך עבר היום??
    כתבתי לך הודעה למטה יותר,מקווה ששמת לב.
    אני חייבת לשאול אותך שאלה ואשמח אם תעני לי-את מתעסקת גם עם תחום שקשור לרפואה??
    התשובות שלך הביאו אותו לתחושה כזאת..
    בכל אופן אנחנו כאן די און ללין,אשמח לשמוע ממך.
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלונדי יקרה שלי!
    אני
    14/08/2007


    האינסומנית לשעבר כנראה... מה שלומך?? איך את מרגישה היום ומה המצב? ומה קורה עם החום שלך? ומתי את הולכת לרופא????? המצב שלך קצת מדאיג אותי. אני מקווה שאת שומרת על עצמך וששומרים עלייך.... אגב, בדרך כלל בבקרים אין חום. החום עולה במהלך היום.

    אם את פה - דברי אתי. ספרי לי איך עבר עלייך היום, מה עשית ואלו מחשבות סבבו בראשך - כל מה שבא לך. ואם הלכת לישון - שיהיה לך לילה רגוע רגוע ושתקומי מחר בריאה כמו שור!

    לילה טוב,

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בלונדי יקרה שלי!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלונדינה!

    אני
    14/08/2007


    או-קיי, אני מבינה שאת לא פה כרגע, ואני מקווה שזה רק בגלל שאת ישנה לך שנת ישרים מתוקה שממלאת אותך באנרגיות חיוביות ומסלקת ממך כל זכר למחלה כזו או אחרת!

    בינתיים הספקתי לקרוא את כל דברייך ויש לי קצת מה להוסיף. לגבי הבולמוס שעצרת אתמול - תשמעי, כל הכבוד לך! לעצור בולמוס כשהוא מתחיל זה בין הדברים הכי-הכי קשים, ובאמת כאן יצאת מנצחת, ובענק! אז גם את יכולה לסמן לך וי במחברת (כמו גם רורי...) ולחייך לעצמך חיוך קטן של נצחון.

    באשר לילדותך בקיבוץ - אני מבינה שהיה לך קשה ושילדותך שם הינה בבחינת מקור לכאב רב עבורך. אני מצטערת אם עברת שם חוויות קשות, אבל אין מה לעשות לגבי העבר שלנו חוץ מאשר להשלים אתו ולהמשיך הלאה. לא חייבים "לחבק" אותו, אפשר רק להגיד - "בסדר, היה, ולא יהיה יותר" ובזה זה מספיק. העיקר הוא שהיום, בתור אשה צעירה ובוגרת, את במקום אחר והרבה יותר רצוי מבחינתך.

    מתוקה, שיהיה לך לילה טוב ורגוע + קפה שחור מהביל וטעים על הבוקר ביחד עם קרן אור... (רק בזהירות עם הקפה השחור, כי הוא מצרב נורא...).

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני פה!!!! אני פה!!!!!!!!!!!!!!!

    בלונדי
    14/08/2007

    הי אנחנו יחד פה.
    ובעניין הקפה- הבוקר הייתה לי צרבת נוראית לאחר הקפה...
    מה שלומך?
    ספרי איך עבר יומך...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אז-מה היה לנו היום?
    רורי
    13/08/2007

    אוכל-במידה
    כדורי הגיהינום-0
    מצב רוח-מצויין
    :)
    נקווה שימשיך גם מחר!
    לילה טוב מתוקות שלי ותמשיכו להרגיש טוב.......(או תתחילו:))

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אז-מה היה לנו היום?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איזה יופי! :)

    אני
    14/08/2007


    כל הכבוד, רורי! היה לך יום ממש טוב היום כך שכדאי לך לסמן לעצמך וי אחד גדול + כוכב מחייך במחברת! קראתי גם את מה שכתבת למטה ואני מצטרפת לדעות שקבעו נחרצות שאת אמיצה-סופר-אמיצה, כי כדי לעשות את הצעד הראשון הזה צריך המון-המון-המון כוח ותעוזה, וזה רק מוכיח שיש בך הרבה כוחות להתמודדות, הרבה יותר ממה שאת בעצמך חושבת. מצפים לך ימים לא קלים ואני רוצה לחזק את ידייך להמשך הדרך!

    מאחלת לך מחר בדיוק כמו היום, ואפילו טוב יותר ממנו!

    לילה טוב!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כל הכבוד לרורי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    בלונדי
    14/08/2007

    THATS RHE SPIRIT !!!!!!!!!!!!!!!
    המשיכי כך יקירה.
    לילה טוב ושקט.
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכוונה הייתה THATS THE SPIRIT כמובן

    בלונדי
    14/08/2007

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רורי, את super woman אמיתית!

    שלי
    14/08/2007

    שמחת אותי מאד!
    מקווה שגם היום תהיי שלווה יותר ושמחה יותר ואופטימית לגבי החלמתך.
    חיבוקים אמיצים!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב רורי!

    קרן אור
    14/08/2007

    כתבתי לך הודעה למטה אני מקווה שקראת...(מאתמול)
    את מדהימה אותי כל יום מחדש עם כוח הרצון וההתמודדות המדהימה שלך!כל הכבוד!
    אני יודעת שוודאי לא קל לך ושאת נאבקת בעצמך,ואני מקווה שגם היום יהיה לך יום טוב כמו אתמול,אם לא יותר טוב ממנו.
    אוהבת יקירתי,תהיי גאה בעצמך,על כל התהליך המדהים שעברת בחודש האחרון!
    יום מוצלח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב לכולן
    שלי
    13/08/2007

    רציתי לכתוב משהו ארוך יותר, אך שבתי רק עכשיו לביתי הקט ואני כבר די עייפה... מחר יקיצה מוקדמת, 6.30, ואיני שייכת לליגת ציפורי הלילה של הפורום.
    כך שאכתוב שוב מחר בבוקר, ובינתיים, תודה על התמיכה היומית!
    בלונדי - שמחה לשמוע שאת מרגישה טוב יותר ושהחום ירד! מקווה שזהו סיומה של המחלה.
    קרן אור - תודה רבה על ההודעות המקסימות, מחר אענה לבקשתך, אפרט ואשתף. מבטיחה!
    כרונית - לא ראיתי אותך היום, וודאי ממתינה לשעות הקטנות של הלילה....
    ורורי - תהיי חזקה מחר, ממש כפי שהיית היום.
    לילה טוב חלומות מתוקים לכולן!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לילה טוב לכולן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני ממש פה, שלינק'ה...

    אני
    13/08/2007


    והלילה אני לא אפציע כאן לפנות בוקר, לשם שינוי. בטח לא אחרי האיחור הזוועתי של היום בבוקר (בסוף יפטרו אותי..). בכל אופן, אני מקווה שקראת את מה שכתבתי לך אתמול בלילה. אני כרגע קוראת את ההודעות שלכן, ותיכף אגיב גם לך בשרשור התחתון. אז בינתיים נכנסתי רק to drop Hi ולאחל לך לילה טוב און ליין!

    אז לילה טוב ויומוצלח מחר!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לבלונדי
    ליאל
    13/08/2007

    היי תודה רבה על התמיכה ,קודם כל חשוב לי להדגיש שאני יצאתי מהתחתית בשנה ה-1 מצבי היה קשה הייתי מקיאה כמה פעמים ביון כיום אני מקיאה פעם בשבוע וחצי בממוצע וההתקדמות הזו בא אך ורק בזכות עצמי ,מעולם לא נגעתי במשלשלים ואף פעם לא צמתי ההיפך בימים בהם אני לא מקיאה אני מקפידה על אכילת פירות וירקות לחם מלא גבינה דגנים מלאים וכו" כל הבדיקות דם שלי תקינות ,הייתי ממש בבעסה כי אחרי ששנתיים אני מקיאה בערך פעם בשבוע וחצי פתאום הקאתי יום אחרי יום ואפילו פעמיים ביום והרגשתי שאני ממש צועדת אחורה הרגשתי אכזבה מעצמי שאולי אני נופלת שוב ולא אוכל לצאת מזה ,זה קורה לי בדרך כלל במצבי לחץ ,החיים שלי ממש עמוסים אני גם עובדת וגם חיילת אני לא גרה עם המשפחה אלא משכירה דירה ככה שאני מדיפעם גם צריכה לבקר את המשפחה ,בקיצור יש לי לא מעט על הראש ולפעמים שאני מאוכזבת ממשהו כיווון שאני צריכה לרצות כל הזמן אם בעבודה ואם בצבא ואם את המשפחה ותמיד יוצא שאני נפגעת מאחד הצדדים כיוון שאיאפשר לרצות את כולם ואז אני ממש מתוסכלת וזה מה שגורם לי להגיע לבולמוס ,היה לי פעם אחת שהייתי ממש מאוכזבת מהצבא ורציתי להוציא גימלים אז אמרתי אולי אני יקיא ככה אני יתיבש ,עצוב אבל זה מה שקורה שאת רק צריכה לעשות למען אחרים לחבר אפילו אין לי זמן אני לא מצליחה לשמור על קשר ,עצוב אבל יהיה טוב זה אני בטוחה כי לפחות אני מנסה להזיז דברים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לבלונדי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב ליאל

    בלונדי
    13/08/2007

    נראה שאת מנסה לרצות את כל העולם, אחותו ומפקדיו.
    ולעצמך את לא מפרגנת זמן ומנוחה, מכל המירוץ המטורף הזה של ההשגיות והריצוי התמידי את כולם.
    אני שמחה לשמוע שאת כיום במצב הרבה יותר טוב.
    אני יודעת מה זה גמילה מהקאות וזה דבר קשה, שנראה כמעט בלתי אפשרי.
    בזמנים קשים, אנחנו כאמור נוטות לחזור לשם, כי זה ה"ביטחון" שלנו. אבל ה"ביטחון" הזה הוא רע וכמו שאמרת רק מחזיר אחורה.
    אני מאוד שמחה לשמוע שאת כן אוכלת, או משתדלת לפחות לאכול מסודר.
    יקירתי, מה שמפריע לי פה הוא שאין לך עם מי לדבר, אין לך כתף להשען עליה, ואת לגמרי לבד בסיפור הזה.
    אני מבינה שאת לא גרה עם ההורים. האם יש לך שותפים? האם הם מודעים לבעיה? האם המשפחה בכלל יודעת? חוץ מאחותך?
    אני חושבת שאת צריכה לפנות לטיפול פסיכולוגי בראש ובראשונה. כי את נמצאת תחת לחץ מתמיד, ושואפת לרצות את כולם, ומעמידה פנים שהכל בסדר. אבל מבפנים את מתפרקת. ואת חייבת עזרה ותמיכה. אסור לך להשאר עם זה לבד.
    טיפול פסיכולוגי הוא לא משהו שצריך להתבייש בו. הוא גם דיסקרטי ואף אחד לא צריך לדעת, אם את מפחדת להיחשף.
    אני מבקשת ממך לשקול זאת בכובד ראש. שמישהו יעזור לך לעשות קצת סדר בבלאגן שלך. להרגיע את הלחצים והחרדות. לתת לך מעט מנוחה.
    אני מקווה שתשקלי את העניין. למרות שאת גם עובדת וגם חיילת. תמצאי לעצמך שעה פנויה בשבוע כדי להשקיע בעצמך. שום עבודה לא שווה אם את במצב לא טוב. ומצב טוב לא חייבת בהכרח להיות פיזי. זה שאת לא מקיאה, לא אומר שהכל בסדר. את חייבת לקבל תמיכה באופן דחוף.
    תבדקי אופציות של טיפול פכיכולוגי. תפרגני לעצמך. מגיע לך אחרי כל מה שעברת.
    מקווה שאת לא כועסת, אבל אני באמת דואגת לך. את לוקחת יותר מידי על עצמך....
    לילה טוב יקירה וליל מנוחה.
    חיבוקים
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלונדי אהובה!
    קרן אור
    13/08/2007

    מה שלומך??אני מקווה שהחום לא עלה ושהצלחת להנות מארוחת הערב שלך עם בעלך!
    שולחת לך נשיקות וחיבוק מחמם.
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בלונדי אהובה!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור- שבת מן הגלות הירושלמית....

    בלונדי
    13/08/2007

    שלום יקירתי האהובה.
    ובכן כרגע אין חום. (הקש בעץ). בבוקר עוד היה, אך ישנתי ואגרתי כוחות וקראתי ספר כמו תולעת שגרה בתוך תפוח.
    והנני כאן. מרגישה כבר טוב יותר, רק עם בחילה קלה שהגיעה מאז ש"חטאתי" ושתיתי קפה שחור, לאחר כל התה המבחיל הזה בימים האחרונים. מקווה שתעבור הבחילה במהרה..
    והארוחה אכן בתנור ועל הכיריים, מחכה לבעלי, שישוב לו גם מן הגלות..סתם, מן העבודה כמובן. ונשב יחד...
    שמחה לראותך פה ומקווה שיומך עבר בשלום.
    טוב יקירה. הולכת לבדוק מיילים. התיבה מתפוצצת...
    אוהבת מיליון פעמים.
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי יקירתי

    קרן אור
    13/08/2007

    שמחה שאגרת כוחות ונחת הגוף שלך כנראה זקוק לזה..
    את מוזמנת להפנות אליי מיילים חמודים שינעימו את זמני מחר בעבודה.
    לא יודעת מה קורה לי אולי זאת הזדהות איתך,אבל יש לי בחילות איומות לאחר ארוחת הערב שאכלתי.מקווה שזה יעבור.
    טוב יקירתיי אני הולכת לנוח,אם ארדם(וסביר שזה יקרה) אשתה איתך תה בבוקר.
    אוהבת קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום ,
    הילה
    13/08/2007

    אוקי זאת פעם ראשונה שאני מדבר עליו זה חבר הכי טוב שלי (או שכבר לא כל כך) שהוא חולה בזה אני יודע שיש לו הפרעות אכילה,את האמת הפסקנו להיות חברים כ"כ טובים בזמן האחרון כי הוא החל לרדת במשקל בצורה ממש מהירה ולא אכל ולא כלום וזה השפיע עלי פחדתי להיגרר אחריו אז לא דיברתי איתו ופניתי עליו, עכשיו הוא רזה מאוד,ואני לא יודע מה לעשות,אני רוצה לעזור לו ולא יודע איך,
    ראיתי אותו לפני כמה ימים ברחוב רציתי להגיד לו אבל לא היה לי נעים,הרגשתי את העצמות שלו,ואני נמצא במצב שאנחנו כבר לא כל כך חברים טובים אני לא יודע מה לעשות אני מרגיש שאני צריך לפנות למשהו לספר לו ואני לא יודע למי,מה,ההורים שלו לא שמים לב כנראה שככה הבן שלהם נראה שלד פשוט.
    ואני ממש רוצה לעזור לו ולא יודע איך.
    בבקשה תעזרו לי,לעזור לו,איך לפנות עליו מה לעשות,אני פשוט בדיכאון מזה
    כי הוא ממש נראה לי מסכן,ובמצב של סיכון כבר.

    הודה לכם מאוד.

    אייל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום ,

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום אייל

    בלונדי
    13/08/2007

    צר לי לשמוע על חברך.
    וטוב שבאת לפה.
    אני מבינה את התסכול שרואים חבר נופל ככה ולא יודעים איך לעזור לו.
    מה שאני מציעה לך, זה לדבר עם הוריו. אם הם עדיין לא שמו לב לעניין (ותתפלא- ישנם הורים שלא שמים לב גם כאשר המצב ממש מתדרדר לנגד עיניהם), תוכל להאיר ולפתוח את עיניהם לכך ואולי הם יוכלו להשפיע עליו כדי לקבל טיפול לבעיה.
    אני לא יודעת בן כמה הוא, אבל רצוי לשתף את ההורים.
    הוא אולי יכעס שפנית אליהם, אבל דע לך, שבזמן המחלה, לא יכולנו לחשוב בהגיון, והעדפנו לשמור הכל בסוד, ורק בשביל שלא נתגלה בחולשתנו ונבקש עזרה. אז אולי הוא מפחד לבקש עזרה ושקוע עמוק בסבל של עצמו.
    אז, תאזור את כל הכוחות שאתה צריך ותפנה להוריו. ותאמין לי שהוא יודה לך על זה ביום מן הימים. כאשר הוא יינצל אולי מהמחלה האיומה הזו.
    מאחלת לך בהצלחה רבה ואנחנו פה לכל תמיכה שתצטרך.
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני מודה לך מאוד..על תגובתך.

    הילה
    14/08/2007

    זה היה לי קשה ממש קשה אני יודע שאני לא מסוגל לפנות אליהם אל ההורים שלו, כי הם אולי יחשבו שאני איזה מטורף כי לא דיברנו והוא לא ראה אותי הרבה זמן ופיתאום אני מופיע בטענה כזאת שהוא חולה וצריך טיפול,
    אני שוקל דווקא לדבר איתו , אך זה גם לא היה לי קל.

    בכל מקרה תודה רבה.לך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אייל יקר,

    שלי
    14/08/2007

    הדאגה שלך לשלומו של החבר מאד מרגשת. אנשים רבים, כולל הורים, נוטים לעיתים קרובות להעלים עין ולשתוק כי אינם יודעים איך לטפל בבעיה.
    אני בכל זאת חושבת שכדאי לדבר עם הוריו של החבר. ואם הם יחשבו שאתה משוגע? אז מה? אתה לפחות תדע שניסית לעזור, ואני בטוחה שגם אם דבריך ישמעו להם מוטרפים לחלוטין תדלק בראשם נורה אדומה והם יתחילו להתבונן טוב יותר במה שעובר על בנם.
    רציתי להציע לך לבחון עוד כמה דברים בקשר להתנהגותו, מלבד הירידה החדה במשקל, כמה סימנים שעשויים לחדד את התחושה שהוא סובל מהפרעת אכילה:
    האם הוא הפך למפונם יותר בתקופה האחרונה? נוטה להסתגר, ניתק קשרים חברתיים? האם הקשר בניכם התערער לדעתך בעקבות הבעיה הזו?
    האם יש ירידה בתפקודו? לימודים, עבודה? (איני יודעת מה גילכם).
    האם הוא מתחמק מבילויים חברתיים שמערבים מזון ושתיה?
    האם הוא מנסה להסתיר את הרזון שלו באמצעות בגדים רחבים יותר, למשל?
    אם תדבר עם הוריו חשוב שתציג בפניהם תמונה מלאה ככל האפשר. זאת אומרת, לא רק לציין בפניהם שבנם הפך לשלד מהלך, הם עשויים לחשוב שזו רק עוד דיאטה. אלא, ספר להם גם על שינויים בהתנהגותו החברתית ובהרגלים שלו.
    המון בהצלחה, ועדכן אותנו בהמשך!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ואי סופסוף מישהו קולע בול!

    הילה
    14/08/2007

    שלי את צודקת כ"כ צודקת זה בדיוק ככה כל מה שרשמת בדיוק מילה מילה ויותר מזה,
    אני מבין שכולם פה בעצם בהפרעות אכילה אך יצאו מיזה?

    קודם כל הוא בן 16,גם אני.

    בכל אופן,כל מה שתיארת ואמרת כן,זה קרה הוא התרחק נסגר לא מדבר ,לא מתקשר, לא מחיך שאני חייב לצין הוא ילד שמח כ"כ קופץ ומאושר היה בכל זאת,לא יודע אני מספר את זה ודמעות זולגות מעני אתן לא מבינות איזה ילד יפה הוא וכמה מוכשר כמה אני אוהב אותו כמו אח שלי , וכואב לי כל החברים שלי כרגע אומרים לי שהם לא בקשר איתו וכולם התרחקו וכואב לי שהוא פספס ככה את החיים שלו , הוא באמת היה ילד של מסיבות ילד שחי את הרגע,ופיתאום הוא החליט זהו,הוא עור ועצמות פשוט ככה.

    אני מפחד.
    אני מתוסכל מזה.כואב לי מאוד אליו.
    אני מקווה שאני יאסוף כוחות ובאמת ידבר עם הוריו.
    תודה לכן,אתן מדהימות שאתן עוזרות לי .

    שלכן אייל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי אייל

    בלונדי
    14/08/2007

    כן, אני מבינה שאתה מוצא פה בדיוק את ההקשבה והתמיכה שאתה מחפש ושלי באמת תיארה את הסימפטומים, שמוכרים לנו כל כך.
    אני מקווה שבאמת תהיה חזק ותעזור לו לצאת מזה.
    תהיה שם בשבילו כי הוא צריך תמיכה רבה, אפילו שהוא נוטה להסתגר.
    אתה תעשה מצווה גדולה.
    שיהיה בהצלחה מכל הלב.
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום אייל!!!!

    בלונדי
    14/08/2007

    אני שמחה שחזרת לקרוא את הודעתי.
    אולי באמת כדאי גם לנסות לדבר עם חברך. למרות שלפי מה שאתה מתאר, הוא כבר סגור ומופנם בעולם החולה שלו.
    אבל שווה לנסות.
    ובקשר לשיחה עם הוריו- אתה יכול לומר להם שהסיבה שאתה מופיע יום בהיר אחד, למרות שהקשר ביניכם כבר התרופף, היא כי הקשר נותק מסיבות המחלה. שחברך התרחק ממך ושקע אט אט בעולמו החולה.
    אני בטוחה שהם מאוד יעריכו זאת. ויקבלו זאת כעזרה לבנם החולה ולא כהתערבות "מטורפת" של מישהו מהצד.
    אגב, כך ההורים שלי עודכנו בקשר למחלתי... הסיפור מוכר לי.

    אני מקווה שתהיה חזק ותנסה. אתה באמת חבר אמיתי אם אתה לא זונח אותו ומוכן לעשות בשבילו כאלה דברים.
    כל הכבוד לך.
    שיהיה המון בהצלחה, וכמובן, אם אתה צריך עזרה- אנחנו פה!!
    יום נעים.
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום לכולכן,מקסימות!!!
    רורי
    13/08/2007

    טוב.דבר ראשון ולפני הכל תודה....!
    הרגשתי די מדוכאת ובודדה בזמן שכתבתי את ההודעה ההיא ואני ממש שמחה שהגבתן כ"כ בחום....אני מאוד מעריכה את הכנות שלכן(ואני ממש מבינה עכשיו את כוונתך כרונית-ואני חייבת לציין שאני ממש מסכימה...)

    בכל אופן-בשחף זה טיפול פרטי תודה לאל...מספיק קשה לי עם עצמי כרגע.לא חושבת שאני יכולה להתמודד עם עוד קבוצה-חוצמזה אני ממש רואה סיכוי לאסון מזה-גם ככה אני כ"כ עסוקה בהשוואות ובבדיקות-אני ממש רואה את עצמי מתדרדרת יותר מכזה דבר....

    היום הייתי שוב בטיפול-ושוב המטפל היה נורא נחמד וחביב...הייתי גם אצל דיאטנית פעם ראשונה...זה היה לא כיף גדול...לא ממש הצלחתי לספר על הכל-וקצת המעטתי...(למרות ששמעתי בראש שלי קרן אור קטנה שאומרת לי --לא!!!תגידי בדיוק!!!אבל היא שאלה-כמה את לוקחת 10?במין טון כזה של-ואו 10 זה המון וזה ממש גרם לי להשתתק...ואז היא כתבה אצלה את המספר שהגענו אליו-הממוצע וכתבה לידו 3 סימי קריאה.....אוף.זה ממש גרם לי להרגיש נורא.....
    זהו.שבוע הבא היא לא נמצאת והיא אמרה לי בינתיים בשבועיים הקרובים לאכול משו-אפילו תפוח אבל 3 פעמים ביום ולרשום בדיוק מה לקחתי וכמה כדורים......
    נפלא.
    :)

    ורק שתדעו-אני ממש לא מרגישה אמיצה...אתמול בלילה ממש בכיתי שאני מתה מפחד מהיום וממה שהדיאטנית תגיד לי.....טיפשי-פחדתי שהיא תגיד לי שאני ענקית ושאני חייבת לרדת במשקל........
    ביאושי צילצלתי לחבר שלי שיעודד אותי(כי אמא שלי היתה עצמה ורק גרמה לבאסה לגדול לממדי ענק)והוא היה מקסים ואמר את כל הדברים הנכונים.....אז.....אני לא אמיצה כ"כ אחרי הכל....יותר שוחה עם הזרם ומונעת מכוח הפחד מהתקף לב שאכן נהיה יותר ויותר ממשי בשבילי מיום ליום...עם החולשה והדופק המואץ.......תאמינו לי יקרות,אני לא צריכה שיגידו לי כמה זה מסוכן...את התוצאות אני מרגישה טוב טוב.......
    זהו.....
    אני מקווה שאצלכן הכל טוב-
    בלונדי-מה קורה?את לא יכולה להיות חולה...!זה לא לעניין...תבריאי ומהר. ;) טפלי בעצמך היטב!
    כרונית-מקווה שהשיניים בסדר ושוב תודה על ההבהרות........אין לי כוונה להתלהב משטויות-אני מנסה לחשוב בריא(כמו כולן פה נראה לי...:))
    שלי-מקווה שנהנת מהספר ושנחת היטב.....ו-תחשבי על טיפול....זה קשה אבל שוב-ההרגשה טובה......
    וקרן אור-----מקווה שהחופש של הילדודס נחמד בסופו של דבר.......:)
    ממש חשבתי עלייך המון היום ושתדעי שאת הסיבה שלא המעטתי עוד בעניין.....אז-גם אם זה לא נשמע צעד גדול--הוא עצום ותודה! ענקית ומעומק לי בי הפועם.....:)
    נשיקות לכולכן והמשך יום נפלא!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום לכולכן,מקסימות!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • את דווקא מאד מאד אמיצה!

    שלי
    13/08/2007

    רורי יקרה, כל הכבוד לך!
    אומץ, לדעתי, מתבטא ביכולתך לגשת לשם למרות החרדות ובהחלטתך לבקש עזרה ולטפל בעצמך. העובדה שהלכת לפגישות היום מעידה על כך שהתגברת על הפחדים, וזהו אומץ אמיתי!
    נשמע שבכל זאת יצאת משם קצת מעודדת... מקווה שתשמרי על אופטימיות ותתרכזי בהחלמה.
    הדיאטיקנית נשמעת קצת מעצבנת אבל אני בטוחה שהיא שם כדי לעזור, אז תני לה עוד הזדמנות.
    ותאמיני או לא, ההתמודדות שלך מעודדת אותי להפתח יותר ולחפש טיפול ומעניקה הרבה כוח!
    אין לי זמן לכתוב, באמצע עבודה ושיחות טלפון מעיקות, אשוב בהמשך.
    אז תמשיכי כך, ויום נפלא!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני ממש שמחה לשמוע!(אה...לקרוא...;)

    רורי
    13/08/2007

    אני שמחה על זה שהתחלתי טיפול-למרות שזה היה היסטרי מבחינתי וכבר לא שאלה של רצון אלא צורך-שוב-פחד זה משו שמניע די חזק החלטות כאלו...) וזה נחמד לקרוא ממך שזה עושה לך גם רצון...אני חושבת שלמרות שאולי קשה לי עכשיו אני יכולה לראות תוצאות חיוביות לעניין ואם אתמיד בטיפול אלי אוכל להפטר מדברים יותר עמוקים שמציקים לי בחיים ומבעיות נוספות-שמהן בעצם צומחת הבעיה עם האוכל ובסוף אני אצא מכל העניין אדם יותר חזק ושלם עם עצמו.........ואני אומרת את זה----וזה לא קל ולקח לי הרבה זמן וכאבים כדי להגיע לתובנה הזו ולהאמין בה באמת ואני עדיין צריכה תזכורות---אבל בסוף זה יקרה....
    ולדעתי-זה יקרה לכולנו!!!!!
    ועד אז..... :)
    נשיקות.....ו-המשך יום רגוע אופטימי ונפלא!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • את דווקא מאוד אמיצה

    בלונדי
    13/08/2007

    רורי יקרה.
    את אולי ממעיטה בערכך, אבל העובדה שעצרת והלכת לבקש טיפול אומרת הרבה עליך, לפחות על הרצון שיש לך. וה באמת דבר שמצריך אומץ. כי לא כל אחד מסוגל לקום ולבקש עזרה.ואני מתכוונת בכל תחום בחיים.
    אז אני שמחה שהייתה לך פגישה טובה עם המטפל. זה מאוד חשוב שתהיה כימייה בין המטפל למטופל, ואם יש לך את זה, זה נפלא!!
    לגבי הדיאטנית- אל תתרגשי מכלום. ואל תחשבי שהכל נגדך אישי. התפקיד שלה הוא לעזור לך. תאמיני למה שהיא אומרת ואל תחשדי בה. תבטחי בה, היא אשת מקצוע ומומחית לכך. ואם היא עובדת בשחף היא מבינה קצת בהפרעות אכילה. וכלום כבר לא הפתעה בשבילה. אז אל תתפדחי, היא לבטח ראתה כבר דברים הרבה יותר "גרועים".
    אני גאה בך על האומץ והתעוזה.
    תמשיכי כך ואל תתייאשי. ואל תתני לאימך לדכא אותך.
    את בדרך הנכונה. לאט לאט, בלי לחץ.
    אני מבינה שזה לא טיפול חינם, נכון?
    בכל מקרה אני ממליצה לך בכל זאת ללכת לתה"ש בסוף החודש.
    טוב המשך יום נעים, ואני אגב, (טפו טפו טפו( כבר ללא חום. ונקווה שכך יישאר.
    יאלללה מתוקה, להת'
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כרונית צהריים טובים!
    קרן אור
    13/08/2007

    את אומנם ציפור לילה,אבל הגיע הזמן להתעורר!!
    אני מתגעגעת,כתבתי לך בבוקר הודעה למטה אני מקווה שראית..
    מה שלום השיניים???אני מקווה שהכאב מתעמעם מסכנה שלי,בפעמים הבודדות שהייתי אצל רופא שיניים הוא ביצע לי עקירה וחשבתי שאני מתה מכאבים!!
    אשמח לשמוע ממך,קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כרונית צהריים טובים!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור מקסימה!

    אני
    14/08/2007


    אני עונה לך פה גם על מה שכתבת לי למטה, פשוט - הדפים מתבלבלים לי וקצת הלכתי לאיבוד פה... בכל אופן, מצב השיניים שלי הינו יותר טוב, תודה! אך האזור כולו עדיין רגיש ואוכל מוצק לא יכול להיכנס לפי (אא"כ אני אבלע בלי ללעוס, ואז גם איחנק מן הסתם...). בשבילי זה טריגר-טריגר (לאכול רק נוזלים), אבל די, החלטתי שאני לא משתפת פעולה עם זה יותר. אני מקווה שתוך יום-יומיים המצה יירגע ואחזור לעצמי.

    ואפרופו טריגרים - אני לא מפחדת מהודעות מעודדות אנורקסיה, כי אני יודעת מאיפה וממה הן נובעות. הן פשוט גורמות לי רע, כך שאני מעדיפה לא להיתקל בהן כלל.

    לגבי תחושת ההחמצה שלך באשר לרפואה - חמודה, אני מזדהה אתך עם ההרגשה הזו, ואני יודעת שזה מציק לך וצובט אותך מדי פעם, אבל בחיים לפעמים אין ברירה וצריך להחליט החלטות חותכות, וכל שכן כאשר גורל חיי בחורה צעירה ויפה עומדים על הפרק. בדיעבד אנחנו יודעות שזאת היתה החלטה נכונה, והנה היום את שמחה בחלקך ושלמה עם עצמך וזה מה שהכי חשוב.

    מתוקה, תרגישי טוב ושתעבור לך כבר הבחילה המעיקה! (לימון, ורק לימון)

    לילה שקט ורגוע!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב כרונית יקרה!

    קרן אור
    14/08/2007

    איזה באסה שכל לילה אני מפספסת אותך..אבל אני מקווה שנרדמת לבסוף ושאת ישנה עכשיו שינת
    ישרים.
    טריגרים החיים יספקו לנו כל הזמן,החוכמה היא לעשות מה שאת עושה כל הזמן-לא ליפול ברשת שלהם.אני יודעת שוודאי לא קל לך עכשיו אבל אני מאמינה בך שאת יודעת ותדעי להתמודד עם זה למרות הכל.
    אני מקווה שהשיניים יותר טוב היום ושתחזרי לשגרה בהקדם.
    אוהבת ואשמח אם יוצא לך לכתוב יותר מוקדם..\
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב לכולכן!!
    קרן אור
    13/08/2007

    כמו תמיד פותחת את הבוקר איתכן,כי הולך להיות לי יום עמוס בהדרכות בירושלים,ונראה לי שלפני הערב לא נספיק לשוחח...
    רורי-המון המון בהצלחה היום בשחף!!!תעדכני.ואל תשכחי לעדכן את הדיאטנית בכדורים ובכמויות....זה חשוב לבחירת סוג הטיפול..
    בלונדי יקרה-קראתי את המייל שלך,אבל אני לא רוצה לענות על רגל אחת כי אני קצרה בזמן,אני רק יכולה להגיד לך ש-10 שניות זה לא מספיק צריך 20 לפחות...וגם כמות מספקת..בכל אופן יקירתי אני שמחה שחשבת בהיגיון ועצרת את הגלגל,שלא היה מקדם אותך בכלום..אני מעריכה אותך על זה!מקווה שהחום כבר ירד,ושאת מעודדת יותר..את יודעת,גם לי פעם ראשונה לקח זמן..
    טליוש יקרה-לאן את טסה לחו"ל??איך מתקדם הפסיכומטרי??אל תכעסי אבל לפעמים יש לי הרגשה כאילו הלימודים גורמים לך לדכא את ההרגשות שעולות,ואת יודעת,חייבים להתמודד איתן,כדי להתקדם קדימה ואני מקווה שאת יודעת יש לך כאן את הבמה לעשות את זה בהרבה אהבה מכולנו..אנחנו יותר מנשמח אם תשתפי אותנו יותר..
    שלי יקרה-את יודעת עד כמה אני מעריכה את ההתמודדות שלך,לא סיפרת איך היה הסוף שבוע???
    מאחלת לכן בוקר נעים ואופטימי אני טסה להדריך רופא....אוהבת אתכן,קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר טוב לכולכן!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב משפחה נפלאה שלי!

    בלונדי
    13/08/2007

    בוקר אור, העורבים פה כבר צורחים מבעד לחלוני, מבקשים עוד לחם.
    מה שלומכן? ישנתן טוב?
    אני מאוד מקווה שכן.
    כמו שסיפרתי לכרונית, התעוררתי ב- 3:30 ולא יכולתי לישון. לבסוף נרדמתי והכל היה בסדר.
    טפו טפו טפו בינתיים אני בסדר, אין חום באופק ונקווה שכך יישאר.
    אני מצטרפת לאיחולייה הלבביים של קרן אור:
    רורי-בהצלחה!! תהיי אמיצה וחזקה היום. ואמרי את כל האמת.
    שלינקה- מקווה שאת לא עייפה ושהכל בסדר אצלך, שהגוף חזק והמחשבות לא מטרידות את שלוותך.
    טליוש- כרגיל, לא ללמוד עד זוב דם, טוב? וכתבתי לך הודעה אמש...
    כרונית- ינשופה שלי. מקווה שהשיניים כבר אינן כואבות ושאת לא עייפה היום לשם שינוי. וכמובן ניפגש כאן לבטח לא לפני חצות..
    ולך קרן אור- אין כמוך ותודה על התשובה המהירה. נהיה בקשר ושיהיה לך יום נפלא עם אוויר הרים צלול כיין ובלי כפייה דתית בבקשה!
    ולכולכן- בואו לפגוש אותי בהמשך!
    אוהבת אתכן ומחבקת מכאן........
    בלונדי, שכבר קצת נרגעה עם מחשבותייה על פתי-בר....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פתחתי פה לשטן....

    בלונדי
    13/08/2007

    והנה עולה לו שוב החום...
    אני חוזרת להתכרבל מתחת לשמיכות עם הספר.
    תרגישו טוב שם בארץ ואל תהיינה חולות, חלילה וחס.
    יום בריא לכולנו.
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלונדי יקרה

    שלי
    13/08/2007

    אוי מסכנה, לא עוזבת אותך המחלה הזו, אה?
    אולי הגיע הזמן לעבור מדקסמול למשהו חזק יותר? אני יודעת שביקור אצל רופא בחו"ל כרוכה בבירוקרטיה מתישה, ובכלל, להסביר לרופא מה מציק לך באנגלית כשאת חלושה וחולה זו משימה לא קלה. אז תציבי לך דד-ליין, ואם עד אותו הזמן החום לא ירד גשי לרופא ותבדקי מה התיישב עלייך.
    ובבקשה, ספרי לי מה את קוראת! גם באנגלית.
    אני חושבת שמצבי משתפר, אך כל יומיים שלושה מגיעה לה הפתעה בצורת שלשול. לא משהו קיצוני או מכאיב, אבל ברור שתהליך העיכול מהיר מידי (ואני מדגישה, ללא שום עזרים חיצוניים...). תוהה האם זה סוג מזון מסוים שמסרב לעבור כמו שצריך, או פשוט מערכת שלמה הרוסה שמנסה להתסגל למצב החדש.
    לא עולה במשקל, ומאמינה שכולן כאן יזדהו איתי - גם כך עדיין קשה לי לרצות באמת לעלות במשקל, אך אני יודעת שצריך ומתמידה באכילה מאוזנת ללא קיצוצים ואף עם תוספות.
    מנסה להיות מאד קשובה לגוף שלי, לבדוק איך אני מרגישה אחרי כל ארוחה, לברר האם משהו כואב (רגילה כל כך להתעלם מכאבים), מציק, שורף. שמתי לב בינתיים לכמה דברים שללא ספק מזיקים לי והם הוצאו מהתפריט.
    ואת שאר הכאב מנסה לפרוק בכתיבה, כאן ולעצמי, ומחכה שיתפוגג...
    מקווה שתרגישי טוב במהרה ובבקשה, טפלי בעצמך במסירות הראויה!
    יום נפלא,
    שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי שלינקה

    בלונדי
    13/08/2007

    מה נשמע יקירה?
    טוב לשמוע ממך...
    כן בתור מישהי שהייתה בחו"ל את מבינה את הבירוקרטיה המעצבנת שבללכת לרופא. אבל בהחלט אלך אם לא ישתפר המצב.
    אני שמחה לשמוע שאת לומדת להיות קשובה לגוף וכך לומדת אילו מזונות לסלק מהתפריט. זה באמת חשוב והגיע הזמן להקשיב לצרכים האמיתיים של הגוף. מגיע לך. ובקשר לשילשולים, אני מאמינה שעם הזמן הם יפחתו וייעלמו לגמרי.
    ותהני מזה כל עוד את לא עולה במשקל, לפחות את יודעת שאת אוכלת כמו שצריך.
    לגבי מחשבות...תמיד יש מחשבות. לי לפחות. הראש לעד כנראה ימשיך לחשוב, אבל החוכמה היא לגבור על המחשבות האלו בעזרת ההגיון הבריא וכך את עושה.
    ובכן, הספר שאני קוראת כעת הוא
    Stolen Time - By Sunny Jacobs
    זה מדהים ומרגש ולא ייאמן. והלוואי ויש אותו גם בעברית ותוכלי לקרוא אותו. או שבא לך לקרוא קצת באנגלית. אני בספק לגבי העברית כי הוא יצא לאור השנה.
    לפי מה שכתוב בהתחלתו, הוא הפך גם לסרט.
    בכל מקרה הוא מרתק ומרגש. ואני ממליצה בחום.
    טוב שיהיה לך המשך יום נעים וקל...
    נשיקות
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נו, יש שיפור?

    שלי
    13/08/2007

    כן, זו אני בתפקיד הדודה הפולניה.
    אברר על הספר בהקדם, תודה! קוראת המון אנגלית ללימודים, וגם רומנים שקשורים לנושא הלימודים ולא תורגמו לאנגלית, אך בזמני הפנוי אני בהחלט מעדיפה לקרוא בעברית.
    אני יודעת שמחשבות קשות, שליליות וכואבות ישארו איתי תמיד, ובכלל, כמה אנשים חיים ללא מחשבות טורדניות? ובעיקר יודעת שאסור שוב להתכחש לכל אלו. אך כרגע הכל עדיין בעוצמה חזקה כל כך...
    קראתי מקודם את הודעתך לכרונית בה סיפרת בקצרה על המחלה והדרך להחלמה ובו בזמן התעורר בי עצב גדול (על הסבל שעברת) והערצה גדולה עוד יותר. אם יצאת משם את כנראה מסוגלת להכל...
    והכנות שלך גם היא מרשימה ביותר, אני שמחה שאת משתפת אותנו ברגעים הקשים, של כמעט נפילה, ועוד יותר שמחה לשמוע שעצרת עצמך בזמן.
    שולחת לך מייל משעשע לגבי ביקור אצל הרופא בנכר, מקווה שישכיח את דאגות הבירוקרטיה...
    להתראות!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום דודה פולנייה מקסימה שלי!!!!!!!

    בלונדי
    13/08/2007

    ובכן, היש מישהי יותר פולנייה ממני? רק חמותי...חחח וטוב אולי גם את. אחרי הכל-כולנו פולניים. לפחות באופי.
    אני שמחה לשמוע ממך.
    ואני מקווה שתמצאי את הספר הזה. אני פשוט לא יכולה להפסיק לקרוא..
    תודה על הדברים היפים שכתבת לי. אכן עברתי הרבה מאוד, שלא נדע.
    למעשה מעולם לא סיפרתי- אך גדלתי בקיבוץ. וכמובן בלינה משותפת בבית הילדים. דבר שהשפיע רעות על כולנו והותיר בנו שריטות וטראומות, ומימן ועוד יממן מאות פסיכולוגים ברחבי הגלובוס. כבר נעשו מאות מחקרים על כך, וזה מצביע על בעיות חמורות בהתפתחות התקינה של הילדות, בהתפתחות הקשר הבין אישי עם ההורים ועם החברה כולה. אכן דבר מעוות ופגום, וחבל כי לא ראו זאת לפני 30 שנה, וכך היה נחסך מאיתנו הרבה מאוד סבל.
    אז אחרי ילדות ונעורים בקיבוץ, לנגד עינייהם הבוחנות של כולם, אפשר להגיד שאני כבר חסינה. אך עדיין כמובן פגיעה. ותרחישים כבר מגיל הפעוטון צפים ועולים מדי פעם ומזכירים לי מאין באתי ומה עברתי. אבל, כאמור, אף אחד כעת לא יוכל לגרום לי סבל יותר. אני לא הרכוש של בית הילדים. אני אדון לעצמי וטוב שכך. ומחשבות, כן תמיד תהיינה כמו שאמרת. אבל מה שחשוב זה להמשיך הלאה. ללמוד לחיות בשלום עם העבר ובטח עם ההווה. ולקחת את הכי טוב שאפשר מכל דבר.
    כעת אני מרגישה טוב יותר (הקש בעץ) ואין חום. אז הרשיתי לעצמי להיות "פרועה" ולשתות כוס קפה שחור וטוב. ואני מקווה שזה לא ייתן את אותותיו בלילה. אחרי כל התה הזה, מן הראוי היה לשתות משהו טוב...
    טוב יקירה, אני אצה רצה לקרוא את המייל שלך. שמחה מאוד על כך.
    ונדבר בהמשך.
    תרגישי טוב יקירה.
    אוהבת
    בלונדי..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי בלונדי שוב!

    קרן אור
    13/08/2007

    לא ידעתי שהיית קיבוצניקית בעבר.יש לי חברה טובה שלמדה איתי וגם היא בעברה מקיבוץ ואת רוב החיים שלי עברה בבולמיה קשה שכללה התעללות מינית...עכשיו זה מסביר לי כמה דברים.למרות שתמיד חשבתי שכל ההווי הזה של הקיבוץ יכול להיות נחמד,אבל מסתבר שרק ציירו אותו ככזה..
    וכמו שכתבת הכי חשובה זאת הראייה קדימה להבין שאינך יכולה לשלם כל החיים על טעויותיהם של אחרים,ואני שמחה שאת מבינה את זה ושהצלחת ומצליחה למרות הכל להתגבר על הקשיים.
    טוב יקירתי כנראה שאלך לישון הבחילה מאיימת להכריע אותי ואני מעדיפה לישון שהכל לא יעלה..
    לילה טוב.קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב קרן אור

    בלונדי
    13/08/2007

    תיקון: לא הייתי קיבוצניקית, אני עדיין קיבוצניקית.
    כן, הכל נטו לצייר זאת וורוד ואידיאלי. אבל הרבה סיפורים על התעללות מינית צצים להם כמו פטריות לאחר הגשם. ועוד סיפורים קשים על התעללות, סבל, דיכוי ועוד הרבה דברים שקצר הפורום מלהכיל.
    טוב, אין ברירה. זה מה יש ועם זה ננצח.
    לילה טוב יקירה.
    אוהבת
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ועוד משהו קרן אור אהובה

    בלונדי
    13/08/2007

    אמרתי לך שאני קיבוצניקית כבר במיילים הראשונים שלנו... אולי שכחת. לא נורא.
    בכל מקרה, אני מבקשת לא להזהות איתי בבחילות ובהרגשה הרעה!!! מובן? אני לא מסכימה!!! חחח.
    יאללה מתוקה מקווה שאת כבר ברקיע השביעי ולא בספירת כבשים...
    חלומות פז וניפגש לקפה מחר אה? או תה אם בא לך...
    אוהבתתתתתתתתתתתת
    בלונדית!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלינק'ה,

    אני
    14/08/2007


    את עושה את הדבר הנכון ועם הזמן תלמדי מה מתקבל אצלך "בהבנה" במערכת העיכול, ומה קשה לה יותר לעכל. האם את סובלת גם מצרבות? אך לפני מספר ימים (מספר לילות..) כתבתי בפורום של המכשפה טיפים לגבי מניעת צרבות - הטיפים שלמדתי על עצמי ועל בשרי. כמובן שהמוזרה ההיא מחקה את הכל ברוע לב מזוקק ולא השאירה את זה יום אחד ברשת. אז אם את רוצה - אחזור על דבריי פה. כמו כן, לדעתי השלשולים הם עניין של זמן ולא צריכים להדאיג אותך. אל תשכחי שגם לחץ נפשי, מתח ועצבים גורמים לשלשולים. וגם הרבה קפאין. אז פרגני לעצמך זמן למידה ואל תילחצי.

    לילה טוב + חיבוק!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי בלונדי!

    קרן אור
    13/08/2007

    טוב הבנו אני מרשה לך להיות בריאה,תגידי לחום שלך להפסיק..חחח..
    אני באמת מקווה שתרגישי טוב.(יש לי בעיה להכנס לוואלה,כנראה שיש שם תקלה,אבל כשאצליח אענה לך...)שולחת לך חיבוק של דוב..אוהבת קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב גם לך קרן אור!

    שלי
    13/08/2007

    אז אחרי יום של התרוצצות עם הילדים זכית ביום עבודה עמוס? נשמע לא קל, קשה לי להאמין שאשרוד את זה בעתיד...
    לפי מה שקראתי באחת מהודעותייך הקודמות, בעצם החלמת תוך כדי הריון, לידה וגידול ילדים. היום, במבט לאחור, אך את רואה את התקופה הזו? סביר שההריון הוא זרז להחלמה, אבל אחר כך? איך מתמודדים עם ההחלמה במקביל לגידול ילדים, שינויים בגוף?
    יש לי עוד דרך לא קצרה לעבור עד אז, אני לוקחת לי עוד זמן חופשי בעניין ילדים ומשפחה, אבל נראה לי שזה יהיה מבחן אמיתי וקשה. אני מעריצה את יכולתך להתמודד עם כל הקשיים הללו במקביל...
    סוף השבוע שלי עבר בסדר בסופו של דבר. יום שישי היה יום משפחתי מעיק, יום שבת הוקדש לחברים ועבר בנעימים.
    אני מנסה לחזור לשיגרה שלי - לעבוד יותר, ללמוד יותר, אבל די תקועה. קוראת במקום ללמוד, רואה סרטים במקום לעבוד, וחושבת וחושבת כל הזמן...
    שיהיה לך יום נפלא, מקווה שבירושלים חם קצת פחות!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שלי יקירתי

    קרן אור
    13/08/2007

    אני עדיין בירושלים,נורא עצוב להגיד אבל העיר הזאת קשה בעיניי..אני יושבת עכשיו בבית קפה עם הלפ טופ שלי(לפחות האוכל כאן מעולה!) ומנצלת את זמן האכילה לראות מה שלומכן..
    שאלת על ההריונות-ובכן,בהריון הראשון עליתי מהר במשקל(סגרתי אותו עם 20 ק"ג יותר) זה הלחיץ אותי,ולא אהבתי את עצמי מרבית ההריון,אבל הייתי חייבת לא לעשות שטויות..ואכלתי תקין כל ההריון,בלי שום אמצעים(לכן המשקל חגג..),אחרי הלידות עם ההנקות משהו בתחושה שלי לגבי עצמי השתנה.הבנתי שיש לי מחויבות אני לא יכולה להשאר עם גוף של ילדה כל החיים(גם כך אני ניראת כמו אחתו של הבן שלי ולא כמו אמא שלו),והתחלתי להשלים עם המראה שלי.הנקתי בערך עד גיל שנתיים אז שמרתי על עצמי תזונתית,והמשקל באורך פלא התחיל לרדת...בהריון השני עליתי כבר רק 9 ק"ג ונהנתי מכל רגע,אהבתי את ההתעגלות(זה נשמע לכן מזוויע אני יודעת) ופרט לבטן לא היה לי כלום שהשתנה,כמובן שתוך חודש חזרתי למשקל הרגיל.היום אני אוהבת את איך שאני ניראת,מי שלא מכיר אותי לעולם לא ידמיין איך אני הרעבתי את עצמי שנים,יותר מזה אין לי יכולת לצום אפילו חצי יום וללא מתוקים בכלל..הפרדוקס הוא שכולם חושבים שבחיים לא עשיתי דיאטה ושאין לי מושג כמה זה קשה..ואני מחייכת..בכל אופן לא יכולה להסביר ולהשים את האצבע על הנקודה שבה הכל השתנה לגבי התפיסה,אולי הרפתי כי הבנתי שאני אמא ויש לי אחריות על שתי מדהימים בעולם,אולי כי הבנתי שהמאבק מיותר ואני מעדיפה להפנות את האנרגיות שלי לילדים ולדברים שבאמת חשובים בחיים.בחרתי להיות שמחה,רגועה יותר,פחות פרפקציוניסטית,ואני אגיד לך מה אני חיה טוב מאוד עם זה!קשה לי לדמיין את חיי שוב במערבולת הריגשית הזאת,בגלגלים של הראש שלא מפסיק לחשוב לרגע.פשוט למדתי שאפשר גם אחרת ואם אשקול כמה ק"ג יותר זה לא יהפוך אותי למישהי אחרת,האושר שלא לא נמדד יותר לפי הנפח שלי..
    ושלי-הכי גרוע זה להישאר עם המחשבות בפנים,חשוב שתשתפי אותנו,בגלל זה הוקם הפורום,לי אף פעם לא נתנו את הבמה הזאת,אני נשארתי עם הכל בפנים והדרך שהכרתי היא להקיא את הכל מתוכי..וזה לא חייב להיות כך.ואני כאן את יודעת,הכתב סופג הכול,יותר יעיל מבפנים.
    מאחלת לך יום רגוע מבפנים,אוהבת קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ירושלים גורמת גם לי עצב רב...

    אני
    14/08/2007


    לא יודעת, יש בה משהו - באוויר שלה, במראות שלה שגורם לי ממש תחושת דיכי כזאת... רצון לברוח משם בחזרה לכור מחצבתי שלי (שהוא בגוש דן המפויח)...

    בכל אופן, יקירתי - אני קוראת אותך ומהנהנת לעצמי - אין ספק שאת המלכה של הפורום, נושאת לפיד ההחלמה וההבראה. הדרך שעברת היא מדהימה, ונראה לי שבסיפור שלך ההריון בהחלט שימש כקטליזטור להתאוששות שלך. אני שמחה לקרוא ולהבין בכל פעם מחדש שאת כבר לא מדברת בשפת הפרעות האכילה. אין ספק שעברת תהליך ארוך עם עצמך, ואין כ"כ טעם לחפש את נקודת המפנה שממנה הכל השתנה, כי השינוי היה הדרגתי לדעתי.

    לגבי ההערות מהסביבה - אני די מזדהה אתך. התגובות שאני מקבלת מן הסביבה נחלקות לשני סוגים. יש את הסוג שאומר לי: "תגידי, את אוכלת משהו בכלל??" ומנגד יש את ה- "טוב, בטח אצלך זה (הרזון) גנטי". מכירה את אלה? ואני רק חושבת לעצמי - OMG, אילו רק ידעו מה מסתתר מאחורי החיוכים, האיפור והרזון הגנטי שלי... טוב שלא יודעים.

    שיהיה לך, יקרה, לילה טוב נטול בחילות ומיחושים!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כרונית השמיעי קול, כבר לילה!!!!!!!!
    בלונדי
    13/08/2007

    מה קורה יקירה?
    איפה את?
    האם יתכן כי נרדמת ואת ישנה שנת ישרים??
    אני מאוד מקווה שכן.
    את ממש כמו ינשוף שמגיח רק בלילות....
    טוב. או שאולי עוד מוקדם בשבילך והלילה עוד צעיר...?!
    בכל מקרה מקווה ששלומך טוב.
    וכן, השם שלך קצת אולי כבר לא מתאים, אולי תשני אותו לשם יותר אופטימי?!! אולי רונית? תורידי את הכ' של ההתחלה? חחח
    טוב רונית או כרונית, שיהיה לילה טוב ואולי עוד ניפגש פה כי ישנתי רוב היום....בגלל החום שהיה לי ולא עוזב גם ברגעים אלו.
    אז מהמיטה הנוחה שלי, הרכה להפליא, מאחלת לך לילה טוב ופורה, מוצלח ומרתק, ונסי לישון קצת!!!
    נשיקות!!
    בלונדי , שמתגעגעת לארץ עד עמקי נשמתה....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי בלונדי, מה שלומך???

    כרונית
    13/08/2007


    לא, לא נרדמתי. נו באמת, השתגעת?! אבל תיכף אני אלך לישון, כי אני גמורה כבר מכל היום הזה - יום זיפת מתחילתו ועד סופו. ועכשיו גם כואבות לי השיניים, כי ביקרתי אצל הדנטיסט האימתני, אז עוד אופטלגין אחד - ולמיטה!

    ועכשיו אלייך, יקירת הפורום - מה קורה אתך? מה זה החום העולה ויורד הזה? שפעת? מחלת הנשיקה? וירוס אחר? מתוקה, אם זה ממשיך יותר משבוע - כדאי לך לבדוק את זה. אל תזניחי! אם את צריכה עזרה מהארץ במשהו - רק תבקשי ועד חצי המלכות. האם יש לך ביטוח רפואי מלא?

    יאללה, דברי אתי. נשמע מה בפיך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איזו מותק את!!!!

    בלונדי
    13/08/2007

    שלום יקירה.
    איזה כייף לנו שאת פה איתנו.
    אני מתה על החוש הומור שלך, את מביאה משהו מאוד מרומם לפה, למרות שאת חושבת שאת נוטה להיות דכאונית ולראות שחורות.
    שמעי, אני חושבת שהלילה את נרדמת לפניי!! לא ייאמן. כנראה שממש היית מותשת. אני, למרות החום, נרדמתי כנראה אחרייך ולפתע התעוררתי ב-3:30 ולא ידעתי מה אעשה בהמשך הלילה. לבסוף הצלחתי להירדם.
    אז כן, יש לי ביטוח רפואי מלא!! ואם ימשיך המצב אלך לראות את הדוקטור. אבל..הבוקר כבר קצת יותר טוב. טפו טפו טפו, הקש בעץ!!!
    אז נקווה שימשיך כך.
    מסכנה, דנטיסט! אסון. למזלי (ושוב הקש בעץ) אני לא מכירה זאת כמעט.
    טוב יקירה, מקווה ששינייך כבר פסקו מלכאוב והכל בסדר.
    שיהיה לך יום נפלא וניפגש (אולי) הלילה!
    נשיקות.
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי בננות:)
    just_dance
    12/08/2007

    שבוע חדש התחיל ואנחנו מתקרבים בצעדי ענק לסוף הקיץ!!! מצד אחד זה נפלא ונהדר כי מתקרבים לאוקטובר (יומולדת 20 ונסיעה לחו"ל בתכנון:)) מצד שני זה מחריד כי מתקרבים גם לפסיכו'...

    עקב ההספק המדהים שלי במהלך הסופש קצת נחתי היום קצת טלויזיה, ספר (באנגלית-כמובן) ואפילו עשיתי סיבוב בקניון .
    היה יום נחמד מאוד אבל בגלל שלא הייתי כל כך עסוקה שוב התחילו לצוץ להן כל המחשבות הלא טובות .. בחודש האחרון החזקתי מעמד די טוב, אפילו בשבועיים שהייתי לגמרי לבד והיום שוב התחלתי לחשוב, ושוב התחיל לנקר בי הפחד מלהשמין , ואז כמובן צצות המחשבות של "להקדים תרופה למכה" ולנצל את השבוע שנשאר עד שההורים חוזרים כדי להוריד קצת עודפים.. ומחר אני ממילא לא בבית כל היום אלא בקורס אז אני יכולה פשוט לצאת מהבית בלי אוכל וזהו...
    בגלל זה גם לא נכנסתי לכאן כל היום למרות שהיה לי זמן לשם שינוי...
    אני מפחדת לחזור חודש אחורה, אבל מפחדת גם ממה שיהיה אם אני אמשיך "לאכול הרבה" כמו היום. בכלל הגעתי למסקנה שאני לגמרי מדחיקה את זה שיש לי בעיה, למרות שכבר ממש אמרתי לאמא לפני הטיסה, ולמרות החברות שמנדנדות שאני אפנה לטיפול, ולמרות שחברה שלי נחרדה אתמול כשהיא ראתה אותי בבגד ים ... יש משהו בי שרוצה לחזור לזה, אפילו אם זה מזיק , ואפילו אם זה עושה בעיות עם החזור ...
    אולי אני פשוט מחכה שמשהו יקרה, משהו יתפוצץ , כדי שאני או אמא סוף סוף נעשה משהו בנוגע לכל החרא בחיים שלי (ויש עוד חוץ מכל ענייני האוכל...)
    זהו הוצאתי הכל... אני בטוחה שאתן יכולות להבין לפחות חלק
    ובנימה אופטימית זו-
    לילה טוב והמשך שבוע נעים לכולן!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הי בננות:)

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טליוש לילה טוב!!

    בלונדי
    13/08/2007

    שלום יקירה.
    אני כותבת לך מהמיטה עם הלפ-טופ. שוב יש לי חום ...
    קודם כל איזו התרגשות לקראת הנסיעה המתוכננת לך לחו"ל. אני מאוד שמחה בשבילך. לאיזה יעד את מתכננת להגיע???
    אני מכירה את הימים שבהם פתאום עוצרים הכל וחושבים למה בעצם צריך להיות בריאים? למה לא להמשיך בהרגלים הרעים וההרסניים? הם הרי ממלאים לנו כל כך הרבה זמן ולא משאירים מקום לתהיות. פשוט עושים וזהו.
    והיום הייתי בתחילתו של בולמוס ואחרי שני ביסים סגרתי את הסירים ויצאתי מיד מהמטבח. לשבת בגינה עם הספר באוויר הצח ולחשוב על כל הדברים בבהירות.
    אני מבינה אותך לגמרי. אבל את תמיד צריכה לחשוב מה הדברים הטובים שיש לך בחיים ולהיאחז בהם. לא לתת להכל ליפול שוב...
    יקירה, עושה הרושם שאת משוועת לקבל טיפול. אולי את באמת מחכה שמשהו קיצנוי יקרה כדי "להצדיק" את הצורך שלך בטיפול? יכול להיות שאת לא מעיזה לקום ולבקש?
    אני מאוד ממליצה לך להתחיל טיפול, לפחות פסיכולוגי, כדי לא להיות לבד עם זה. כי את אומרת שיש לך הרבה נושאים לטפל בהם בחיים, וזה מאוד קשה לחיות כך. את חייבת מישהו שינווט אותך בדרך בטוחה.
    ולדעתי גם כדאי לך להיוועץ בדיאטנית. רק כדי שזו תוכיח לך שאת לא "אוכלת הרבה מידי" אלא ממש כפי שצריך. כי הפרופורציות שלנו הולכות קצת לאיבוד.
    אני מבינה שהחברות כבר רואות שישנה בעיה מסוימת לפי מה שאת מתארת.
    כאשר אמרת לאימך, לפני שהיא טסה, איך היא הגיבה? איך היא קיבלה זאת?
    אל תתפתי לרעוב ולצום. זה רק יכניס אותך חזרה פנימה למקום הרע.
    יקירה, חשבי ברצינות על פנייה לטיפול, כדי לעשות קצת סדר בבלאגן...
    ויאללה סיימי כבר עם הפסיכו הזה שלך!!! מספיק. ויאללה יומולדת ולחו"ל. את מזל מאזניים????
    בכל מקרה טליוש. אני מקווה שיהיה לך יום טוב מחר ולא תעשי שטויות. ודווקא בגלל שאת מרגישה שקשה, כן תבואי לפורום ותדברי איתנו. ואולי נוכל לעזור לך בזמן אמת.
    לילה טוב ושקט.
    נשיקות.
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ערב טוב לכולן!
    שלי
    12/08/2007

    מה שלומכן?
    ההודעות קופצות משום מה, קדימה ואחורה, קשה לי לעקוב...
    בלונדי - איך את מרגישה? החום יורד? רוצה משלוח מהיר של פתיבר? רק תגידי ונארגן לך משהו!
    craving זה דבר כה מוזר, את אף פעם לא יכולה לדעת מתי הוא יתעורר, למה ולמה. בכל אופן, תאור הפתיבר שלך הזכיר לי ארוחות בוקר בטיולי הצופים מילדותי הרחוקה (פתיבר ושוקולד השחר!), כך שהתעוררו להם זכרונות מתוקים לשם שינוי!
    מקווה שאת מתנהגת יפה, נשארת במיטה עטופה בשמיכה ושותה תה. חם לי רק מלכתוב זאת...
    קרן אור - נשמע שעבר עלייך יום מעייף, ובכל זאת הספקת לכתוב כאן לכולן. את מלאכית אמיתית!
    רורי - מתכוננת לפגישות מחר? המון בהצלחה, תהיי חזקה ותני להם לעזור לך. אני יודעת כמה זה קשה, לחשוף הכל בפני זרים ולבקש עזרה. מעריצה את החלטתך לגשת לטיפול מקיף. מקווה שבקרוב גם אני אמצא את הכוח להתחיל מחדש את יחסי עם אנשי המקצוע.
    כרונית - מעניין שבחרת בכינוי הזה, נראה שאת בדרך החוצה... מקווה שעבר עלייך יום נעים ושתשני קצת בלילה, לשם שינוי...
    ואני - אני עייפה מעצמי כרגע והולכת לשקוע באיזה ספר טוב.
    לילה טוב לכולן, נפגש מחר!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ערב טוב לכולן!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלי יקרה...!

    רורי
    12/08/2007

    תודה...:)אני אכן מתכוננת----עושה ככל יכולתי לא לחשוב על זה כי אחרת כשאצטרך לקום מחר מוקדם בבוקר ולהזיז את עצמי בזריזות(שו משימה קשה בימים אלו...)הבטן תבגוד בי ותעשה לי את המוות....:)
    אלו ההכנות שלי...מציעה לך שכאשר תצליחי להזיז את עצמך בכיוון(קשה אבל כ"כ כ"כ משחרר.....ההרגשה של אחרי הבכי העמוק.....מושלם...:))
    תעשי אותו דבר ולא תחשבי לפני כל טיפול מה ואיך להגיד ופשוט לזרום.......:)עד כמה שזה נשמע דבילי-זה עובד...:)
    מקווה שאת לא סובלת מידי ......:)
    שיהיה ערב נפלא...!
    נשיקות!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רורי מתוקה

    שלי
    12/08/2007

    אל תהיי מוטרדת כל כך, תראי קצת טלוויזיה, או תקראי משהו ולכי לישון מוקדם. משהו שינקה לך קצת את הראש...
    ברור שהלחץ מגביר את הכאב, לנפש השפעה עצומה על התחושות הפיזיות שלנו. קל לומר זאת אך קשה לעשות - אני לא ממש מצליחה להרגיע את עצמי...
    מהבחינה הפיזית אני לא סובלת בימים אלו, הגוף קצת חלש ומחפש איזון אך אין כאבים. המוח שלי שלא מפסיק לחשוב, לפחד ולכעוס הוא מה שמטריד אותי כרגע.
    בקרוב אפגש עם פסיכולוגית שטפלה בי זמן רב, ואני חייבת לומר שללא הצלחה מרובה, ומנסה למצוא לי טיפול אחר, מתאים יותר.
    מקווה שיהיה לך לילה רגוע ללא כאבים, בגוף ובנפש, והמון בהצלחה מחר!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלי:)

    רורי
    12/08/2007

    הפסיכולוגית שלך היא מתמחה בהפרעות אכילה?
    אם לא אז בהחלט כדאי לך למצוא מטפל שמתמחה...הפסיכולוגית שלי עם כל הרצון הטוב לעזור רק החריפה את מצבי כי התיסכול שלי היה כ"כ גדול והיא לא ידעה בדיוק איך להתמודד ומה להגיד ואני הרגשתי שאני צונחת לי צניחה חופשית ללא מצנח או רשת הגנה...;)סתם...זה נשמע דבילי אבל באמת היא רק גרמה לי לשקוע יותר-ואני אומרת את זה למרות שדי נקשרתי אליה-אבל היא לא הדבר הנכון עבורי.
    צריך שהמטפל יבין את התיסבוכות המיוחדות שקשורות לבעיה וידע מה לא להגיד-ולא רק מה כן להגיד....:)
    מקווה שאת גם מיישמת את העצות הנפלאות שלך ואכן הולכת לך לנוח עם ספר טוב...:)אם יש לך מלצות אשמח...משעמם לי נורא...:)
    לילה נפלא!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלינקה לילה טוב

    בלונדי
    12/08/2007

    הי יקירה.
    חיכיתי כל היום לשמוע ממך.
    אכן CRAVING מטורף. רציתי לכתוב את המילה והנה את בעצמך ביטאת אותה.
    מה שלום הגוף שלך? והיציאות? אני מבינה שקצת יותר טוב. והראש לא נותן מנוחה...
    אבל יקירה, המשיכי להלחם ולחשוב בהגיון.
    ואני באמת מקווה שתמצאי לך טיפול הולם יעזור לך... זה טוב וכדאי.
    החום קצת ירד אבל כעת אני מפחדת שהוא שוב מתחיל לעלות.
    רוב היום הייתי במיטה ורק קמתי לבשל מרק ירקות. כי פה הרי קר..אז זה כייף.
    זהו. הראש מאיים להתפוצץ והערב כבר הייתי בתוך המטבח בהתחלה של בולמוס, ברגע של מחשבות רעות. ומייד עצרתי את עצמי ויצאתי לגינה עם הספר שלי. להרגע באוויר הצח והקריר.... זה היה כל כך קרוב.......
    טוב יקירה.
    מקווה שאת נהנית לך עם הספר. אני קוראת עכשיו ספר מדהיםםםם!!! הלוואי ויכולתי להמליץ אבל אני לא יודעת איך הוא נקרא בעברית.
    טוב יקירה. לילה טוב וחלומות פז.
    בלונדי מארץ הבלונדים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשק לפתי-בר!!!!!
    בלונדי
    12/08/2007

    שלום יקירות.
    עברו כבר שעתיים מאז נטלתי דקסמול ונמנמתי לאחר קריאת ספר.
    באתי לראות מה חדש פה...
    ולהודיע לכן שאני מאוד משתוקקת לכרסם פתי-בר!!!! יבש!!!! דלוח!!!! כמו בימים הטובים....
    עדיין יש חום, ואנימרגישה כמו סמרטוט, אך משום מה משתוקקת לפתי-בר, כבר כמה ימים... פסיכית, לא?
    נמאס לי להיות חולה..... כל כך רציתי לעשות היום טיול באוויר הפתוח, בגשם.... עם מטרייה כמובן.
    אבל נו מילא. הכל יעבור, נכון?
    אני מבינה שרובכן עסוקות...כי אתן לא פה.
    אז יופי. ואני אמשיך לדמיין את עצמי מכרסמת את הפתי-בר הנכסף שלי...ואת המחנק בגרון שבא עימו....
    והכל יהיה טוב.
    יאללה מתוקות, היו שלום ונשתמע.
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חשק לפתי-בר!!!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מפיך זה נשמע כאילו מדובר במאכל גורמ

    קרן אור
    12/08/2007

    טוב נו אני מסכימה,תני לי כתובת ואני משגרת אלייך מארז משפחתי של פתי בר,שיהיה לכל מקרה.(אגב,חום או רגיל??).אתמול שלי הפכו לכדורי שוקולד,גרסה קצת יותר טעימה שלהם...
    סתם..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חמודהההההה

    בלונדי
    12/08/2007

    כרגיל אין כמוך. כן נהייתי פסיכית מהחשק המוזר הזה...
    תודה מותק שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום