מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ועוד משהו...קרן אור12/09/2007
אתמול דיברתי עם הפסיכולוגית שלי אחרי הרבה זמן שלא היינו בקשר,וזה עשה לי משהו בפנים,קשה לי להסביר אותו..כל הטיפול רץ לי בסרט קדימה,והרגשתי פתאום כמה אני מתגעגעת,למקום הזה,המקשיב הנוח.היא שאלה איך אני עם ה"א,אמרתי לה שאני כבר "בריאה" לא מדברת עם האוכל,היא אמרה ששומעים.אבל לא באמת הייתי שם,כ"כ רציתי ללכת אליה באותו הרגע,למרות שאין לי מה להגיד לה.וזה עורר אצלי את הצורך לכתוב,עוד לא הגעתי לזה(בגלל החתונה),אבל נראה לי שאעשה את זה היום.נשמע מוזר????
אשמח לשמוע מה אתן חושבות.
וכרונית-אני מבינה שמשהו עובר עלייך,יש בך שקט חרישי כזה,שפחות מאפיין אותך,אשמח לשמוע ממך יקרה,באמצעים הנוחים לך.
אני עוד לא אומרת לכן חג שמח,כי בטח אתגעגע אליכן עוד לפני הערב אז אהיה כאן אחרי ארוחות הבוקר של הילדים...
קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרן אור יקרה
שלי12/09/2007זה כלל לא נשמע מוזר.
הרי כולנו זקוקים לאוזן קשבת, לתמיכה, למשהו שמבין וגורם לנו להרגיש שהוא לגמרי בצד שלנו. ואני מאמינה שבחיי היומיום הכה עמוסים שלך, גם אם מספקים ומאושרים, אין לך את הזמן לדרוש לעצמך את ההקשבה והתמיכה הזו.
וברור שהשיחה תעלה זכרונות ישנים ומצוקות כואבות, הרי הילדה שהיתה כה חולה היא חלק ממך, אי אפשר להרוג אותה... וכמו שכולנו יודעות, מסוכן מאד לשכוח אותה לחלוטין.
אז ראי את השיחה הזו כעוד תזכורת לדרך הארוכה והמדהימה שעשית, כמה השתנת מאז, כמה השתפרת מאז.
ואין עיתוי טוב יותר לטפיחה על השכם מאשר ראש השנה!
שנה טובה מתוקה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה יקרה!
קרן אור12/09/2007אני מניחה שגם חשבון נפש אמור לאפיין את תחילת השנה...
לא הספקתי לנקות היום את הבית וזה קצת מבאס אותי(בעלי עובד והילדים לא מתכוונים לתת לי לנקות...),אז פרסתי עכשיו מפות חדשות ולבנות,פיזרתי פרחים והדלקתי בכל האששיות נרות...
ועכשיו אני מתחילה להרגיש את אווירת החג.
מאחלת לך שנה טובה ומקסימה ואני מקווה שככל שהשנה תתקדם,את תהיי במקום אחר,בריאה ומאושרת יותר.
תודה יקרה.חג שמח!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדרך נפלאה להתחיל את השנה החדשה!
שלי12/09/2007פחות פרפקציוניזם, פחות שליטה, קצת יותר בלאגן ולכלוך!
אל תהיי מאוכזבת יקירה, הרי קצת בלאגן בבית הוא סימן לחיים בבית.
ערב נעים לכל המשפחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכ"כ מבינה אותך, קרן אור!!
בלונדי12/09/2007מבינה לגמרי את המקום שרוצה את התמיכה והחיבוק של הפסיכולוגית..
כי גם אני מאוד מתגעגעת לזה..
אין מה לעשות, היא הייתה שם בשבילנו בזמנים הכי קשים שלנו, וזה נראה לי אך טבעי להתגעגע למקום ההוא..
אני שמחה שנהנית בחתונה ורקדת והשתוללת, וגם אכלת! כל הכבוד!
ואני מצטרפת לדברייך בשביל כרונית- אני גם דואגת לה קצת כי היא לא נשמעת כתמול שלשום!!
ואיזה כייף לך בכל אווירת החג הבייתית הזו שעשית לך שם...אחח אני מקנאה, אבל קנאה טובה...חחח לא כמו הגיסות שלנו, חלילה!!
טוב יקירה, תהני לך מאווירת החג ושיהיה לך יום נפלא!!
אוהבת,
בלונדי!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום בנות!!בלונדי11/09/2007
איפה כולן?
כנראה עסוקות...
גם קצת מאוחר כבר אצלכן..
אז אני פה, ומחר חג. כבר הכנתי מתנות שתגענה מחר למשפחה לכבוד השנה החדשה ואני מקווה שהם ישמחו..
בארוחת הערב אכלתי יותר מידי עגבניות (מכורה לעגבניות) וכעת הכל מאיים לעלות למעלה...אוףףף, שונאת את זה!
אתן בטח מתכוננות לערב החג מחר, כל אחת והכנותייה.
ואני הולכת לחפש לנו מסעדה טובה שנלך לפקוד את שערייה מחר, בעוד שכולם בארץ יהיו מסובים לשולחן החג.
כי קצת עצוב לנו...חג ואנחנו לבד...
אז נפנק את עצמנו בארוחה טובה... מגיע לנו!!!
אני מחכה לראות אולי יגיע אות חיים מאחת מכן..
ואם לא- לילה טוב וחלומות פז!
אוהבת
בלונדי!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לילה טוב בלונדי!
אני11/09/2007
מה שלומך ואיך המרגש? הבנתי שיש בעיה עם הגיסה. מקווה שהעניין ייפתר בקרוב, ואם לא - פשוט נתקי מגע עם מי שמפריע לך. אני יודעת שדרך ההתעלמות היא הכי מעצבנת את הצד שתוקף, האמיני לי. נכון שלפעמים אי אפשר לנתק מגע לגמרי, אך כן אפשר להתרחק, כך שאם היא גורמת לך רע באיזושהי צורה - תפסי מרחק. אף אחד לא ירוויח מן העצבים שלך, ובטח שגם את לא.
היום סיירתי לי באחד הרחובות הראשיים (והמכוערים) כאן, ופתאום ראיתי את הדוכנים האלה של פעם, הדוכנים של כרטיסי הברכה המקושטים של פעם... נתקפתי בגל-גלון של נוסטלגיה קטן, וגם חשבתי עלייך, כי אני זוכרת שכתבת שאת אוהבת לקבל אגרות בדואר...
יקרה, בעוד כשעה אשגר אלייך תשובה למייל, ובינתיים אאחל לך המשך לילה טוב ורק מחשבות חיוביות ונעימות!
אוהבת,
אני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי כרונית יקירה!!
בלונדי11/09/2007איזה כייף שחשבת עלי כשראית אגרות ברכה. אני מתה על זה.. זה מזכיר לי את הילדות. וגם "פרסים" אם את זוכרת אותם... חחח
כן, יש בעיה רצינית עם גיסה מהגיהנום. אבל אין כל מצב להתרחק, לצערי הרב. ז"א- אני לא מתקרבת מרצוני החופשי אלא רק כאשר אין ברירה, וזה מצריך התקרבות כלשהי. אם זה היה תלוי בי לא הייתי בכלל פוזל לכיוונה או לכיוון בעלה המזוויע, אך הם משפחה קטנה ואין עוד אחים, וזה מה יש. ולכן אנחנו חייבים לשמור על שלום קר. אין מה לעשות.
אבל קשה לי איתה מאוד, ואני לא יכולה להתרגל אליה. כולם חיו איתה כבר שנים, גדלו איתה. ואני לא! ואני לא רגילה ליחס כזה.
בכל מקרה, זו בחורה אומללה ואני מרחמת עליה!! זה הכל.
ובאשר אליך- מה שלומך? איך עבר יומך?
טוב, אני מחכה למייל שלך.
ועד אז נשיקות!!!
בלונדי!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום:)just_dance11/09/2007
היי לכולן,
המבחן בדיוק עוד שבועיים והחרישה שוברת שיאים. כל ככככך נמאס לי אבל תכלס רואים תוצאות:) בשתי הסימולציות האחרונות ממש השתפרתי (90% בקידום למי שמכירה).
קפצתי להתעדכן ולעדכן (איזה כיף לשמוע חדשות טובות כאלה מרורי..).
מאז שההורים חזרו נראה לי שאני באמת אוכלת בסדר (2 ארוחות ביום), החלטתי שאני לא אתן לזה להרוס לי ת'פסיכו. אז בינתיים אני אוכלת (נראה לי שאפילו עליתי קצת). אני יודעת שזה לא פתרון אבל זה עדיף מכלום.
ובהזדמנות זאת אומר לכן-
שנה טובה!
שתהיה לכולנו שנה טובה, בריאה ושמחה יותר!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תודה רבה טליו'ש!
אני11/09/2007
מאד נחמד לשמוע שאת אוכלת שתי ארוחות מסודרות ביום. הלוואי ותמשיכי כך גם לאחר המבחן. אני מקווה שאת לא חורשת מזימות קיזוז ליום שאחרי המבחן, כי זו תהיה טעות שתפיל אותך עוד יותר. אז אם באמת מסתובבות לך בראש מחשבות כאלו (חס וחלילה) - אנא השקיעי מאמץ בלהילחם בהן מתוך הידיעה וההבנה כי זאת רק אשליה וטעות.
אני מאחלת לך לימודים נעימים ומועילים עד כמה שאפשר והרבה כוחות חיוביים ומחזקים להמשך!
תודה על איחולייך ושתהיה לך שנה טובה ומוצלחת וחג שמח!
כרונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום טליוש!
בלונדי11/09/2007אני שמחה לקרוא שאת מצליחה גם לאכול בין כל הלימודים האלה.
מאחלת לך שנה טובה ומתוקה ושתהיי בריאה וחזקה, ותחשבי על עצמך קודם כל, מאשר על כל דבר אחר!!
חיבוקים
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני רותחת מזעם!!!!!!!!!!!!בלונדי11/09/2007
בנות, למישהי יש מושג איך מתמודדים עם גיסה מהגיהנום????
כי אני פשוט עומדת לשבור פה משהו!!!
אני רותחת מזעם!!
ואני לא יודעת כבר מה לעשות עם החוצפה שלה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני לא יכולה לתאר לכן מה אני מרגישה!!!!
ברגשות רתיחה אלה, מאחלת לכולכן המשך יום נעים ולא מרתיח!!
בלונדי,
שעומדת להתפוצץ מזעם, בגלל אפסית מאופסת שלא שווה יריקה!!! כמה נורא, נכון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלונדי יקרה
קרן אור11/09/2007לצערי יקרה,יש לי יותר ממושג.רק בסוף השבוע האחרון הייתי במצבך.אני לא יודעת על מה מדובר,אבל אני יודעת עד כמה יש אנשים שהם פשוט רעים,ואני מרחיקה את עצמי מהם!(כבר שלוש שנים)
מה שעוזר לי זה לחשוב מה מניע אותה-הקנאה.ועד כמה כנראה היא מרגישה מאוימת,וזה ממגיע ממקום של דימוי עצמי נמוך מאוד.
תכעסי לכמה דקות,ואז תנשמי עמוק ותסתכלי על זה ממקום כזה,פשוט תרחמי עליה,שהיא צריכה להיות כ"כ רעה כדי לקבל תשומת לב!
בעבר זה היה פוגע בי ברמות כאלו,שהייתי פוגעת בעצמי.זה כמעט גרם לגירושים ביני לבין בעלי כל הסכסוך המשפחתי הזה,ואז אני עוצרת וחושבת שזה בעצם המטרה שלי,וזה כשלעצמו לא נותן לי לאפשר לה את זה.
אשמח לשמוע יותר אם בא לך,את מוזמנת לכתוב לי למייל,אני יודעת שלא יהיה ל נוח כאן בגלל החשש מזיהוי,אז תרגישי חופשי אני כאן(ואם תכף אצא לחתונה אשיב לך כשאחזור)
קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה מקסימה!!
בלונדי11/09/2007אני יודעת שאת מבינה אותי טוב מאוד.
אני כבר לא מסוגלת לסבול את היחס המתחצף שלה!! אני לא יודעת כבר איך להתמודד עם זה.
ואני לפעמים תופסת את עצמי מוציאה את הזעם על בעלי, כאילו שבגלל שהיא אחותו (לא ברור איך יצאו שני ילדים כ"כ שונים לאותם הורים) הוא אשם. אני יודעת שהוא לא אשם ואני לא מאשימה אותו בכלום. הוא סבל ממנה כל השנים.. בת זונה!!!! (סליחה) ואני מנסה שלא לכעוס עליו ושהיא לא תצליח לסכסך בינינו.
אני מתעבת אוה וגם בעלי. והיא כ"כ רעה וקנאית, כי אין לה פשוט כלום בחיים!! בית גדול וכסף לא אומר שהיא מאושרת! להיפך. היא ממורמרת ולכן מוציאה את הרוע על כולם!!
אני אכתוב לך למייל... מצטערת, זה לא לכאן!!
ועד אז- תהני לך בחתונה ותאכלי אוכל טוב וטעים כמו שיש רק בחתונות...
תודה מתוקה,
אוהבת
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבלונדי יקירה
שלי11/09/2007אף אחד ואף אחת לא שווה את העצבים והכעס האלו!
אמרת בעצמך - היא קנאית ומרושעת. תאמיני שהיא סובלת מספיק רק מלהיות עצמה, ועדיף להתעלם ממנה.
מזדהה איתך מאד, למרות שלא מדובר ביצורים מפלצתיים שכאלו המשפחה של בן זוגי לא קלה כלל. וכשיש איזה פיצוץ ביני לבין משהו מהם, הכל יוצא עליו, כאילו הוא האשם. כך שהמצב מוכר לי מאד.
אז בנתיים פשוט תהני מהעובדה שאת רוחקה ולא צריכה לפגוש אותה מחר בארוחת חג!
כוס תה ונשימות עמוקות, זה כל מה שאני יכולה להציע...
וסיכוי סביר שמחר בלילה, לאחר הארוחה אצלנו, אופיע כאן עם הודעה דומה... (-:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה שלינקה!
בלונדי11/09/2007אפילו כשהיא ביבשת אחרת היא מצליחה להוציא אותי ואת בעלי משפיות!!
אבל את צודקת, היא זוועתית ולא שווה יריקה אפילו. סתם קנאית מרושעת ואני שמחה שאתם מבינות אותי!!
ואני מאחלת לך שלא תכתבי הודעה דומה כאן מחר בערב.
נשיקות יקירה, וקראי מה כתבתי לך למטה!!
אוהבת
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היי מדהימות!!!!קרן אור11/09/2007
אני לא אהיה כאן היום בערב,יש לי חתונה של משפחה קרובה,ובטח נדבר כאן מחר,אבל רציתי להגיד לכל אחת ואחת מכן שנה טובה,שתהיה שנה של בריאות,החלמה,וקבלה עצמית.כי ממה שהכרתי אתן מדהימות ומושלמות כמו שאתן,ואני רוצה להודות לכולכן על הבמה שאתן נותנות לי,וכ"כ כיף לי כל הזמן לקרוא את מה שאתן רושמות...מקווה שנתחיל בשנה הזאת להניע את הגלגלים ושכל מה שרצינו יצליח לקרום עור וגידים.
אוהבת מאוד כל אחת ואחת מכן,
קרן אור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום שלום לקרן אור!!
בלונדי11/09/2007מה שלומך יקירה?
לא שמעתי ממך מזמן...
אני מקווה שאת מרגישה טוב, ומכייפת לך לקראת החג הקרב ובא..
מאחלת לך יום נפלא ותהני בחתונה.. איזה כייף...
אוהבת תמיד
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, מקסימונת!
אני12/09/2007
מה שלומך, קרן אור? שמחתי לקרוא שהבחילות חלפו. אני מקווה שמכאן ואילך רק תתחזקי עוד ועוד. אני מבינה שאת כרגע בחתונה, או כבר בדרך הביתה, אז איך היה? משהו מיוחד? וסליחה על השאלה המפגרת, אבל אכלת שם משהו? אני שואלת כי לי יש איזשהו פחד מאוכל של אולמות/גני אירועים. גם בגלל ההפרעה, כמובן, אבל גם בגלל הפחד לחטוף קלקול קיבה, וזה הרי תסריט לא נדיר במיוחד...
אני די בסדר, מרגישה טוב יותר מאתמול. היום התרוצצתי הרבה אחרי העבודה וחזרתי מאוחר. קיוויתי למצוא מציאות ואולי למצוא לי בגדים בהזדמנות, אך בסופו של דבר חזרתי בידיים ריקות הביתה.
בעבודה "הרמנו כוסית" בצוות מצומצם, ואף הזמנו אוכל מבחוץ לכבוד האירוע. ועכשיו - והרי החדשות - גם אני השתתפתי באוכל הזה מבחוץ... וזה עבר לי בסדר, אך עם קצת חריקות מיותרות. מצד אחד היה כיף להרגיש ולהיות כמו כולם, אך מצד שני - נו, על מי אני עובדת? שאני אוכל מזון "אסור" ולא יתקפו אותי מחשבות רעות?? אבל לא נורא, יעבור לי. העיקר שנגעתי ביחד אתם באוכל - משהו שלא הייתי עושה עד כה. אז הרי לך סימן חיובי.
מתוקה, שיהיה לך לילה טוב ורגוע ויום "חלק" מחר ללא לחצים!
ובזהירות עם כל הסידורים, כן?...
ממני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום לכולן!שלי11/09/2007
מה שלומכן יקירות?
אני כאן לכמה דקות, הפסקה קלה מהנקיונות והסידורים.
מקווה שכולכן רגועות ושמחות לקראת החג, למרות שעבור כולנו ארוחות חג ומפגשים משפחתיים צפופים אינם חוויות קלות... אז מלבד שנה טובה, אני מאחלת לכולנו התמודדות בריאה בימים הקרובים, כמה שפחות קונפליקטים פנימיים או פיצוצים משפחתיים!
אני במצב רוח טוב למדי, מנסה להעמיק ולחזק תחושת אופטימיות שנפלה עלי לכבוד החג.
שמחה שהגעתי לתחילת השנה החדשה הזו - וליום הולדתי ה 30 שחגגתי לאחרונה - במצב בו אני נמצאת. בהחלמה ולא במחלה.
עבורי זו התחלה חדשה כפולה - שנה חדשה, עשור חדש, ויש למה לצפות!
חוץ מזה, גם הייתי השבוע במפגש שני בטיפול המחודש, ואספר על כך בהמשך.
יום נפלא לכולכן, ובעיקר - שנה טובה ומתוקה, שנה של בריאות ושלווה!
שלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלינקה יא מדהימה!!!
בלונדי11/09/2007שלום לגברת שלינקה!!
כמה כייף לקרוא את הודעותייך!!!
כל יום, מרגישים את השיפור ואת הדרך הענקית שאת עושה פה, ונותנת לנו זכות להיות שותפות מלאות!
אני לא יכולה שלא להתרגש מהמקום שאת נמצאת בו כעת וזה פשוט מחמם לי את הלב, כי אני קוראת על בחורה חזקה ואמיצה שנלחמת בכל השדים, מזיזה הצידה את המחשבות הרעות, וצועדת בגאון לעבר שמטרה הנכספת!!
אני גאה בך כל כך, ויש לי צמרמורת בעת כתיבת שורות אלה. אני לא מאמינה כמה כוחות יש לבחורה אחת, לגבור על הכל!!
אין לך מושג בכלל איזו דרך את עושה. את חזקה ואמיצה, ונפלאה!!! ואני מעריכה את המלחמה הענקית הזו.
התחלת את השנה ברגל ימין, ואני בטוחה כי השנה תמשיך כך, כי קוראים בדברייך כמה את רוצה להתרחק מהחולי.. זה מוקרן כל כך חזק בכל מילה שלך!!
שתהיה לך שנה מאושרת ובריאה! שנה של כוחות חזקים והרבה אור ואהבה!
שיהיה לך רק טוב!!
וחג שמח כמובן!!
אוהבת מאוד
בלונדי!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, שלי יקרה!
אני12/09/2007
תמיד כיף לקרוא הודעות המפזרות אופטימיות לכל עבר. משמח אותי מאד לדעת שכוחך במותנייך ושאת צופה טוב לבאות. את יודעת מה תמיד אומרים - "תמיד תקווי לטוב ביותר ותצפי לרע ביותר". כך אני נוהגת, ומסתבר שזה די בעזרי.
לגבי מחר - אני ממש לא מתכוונת לנקות כי אני לא כ"כ במיטבי. אני גם לא בטוחה בכלל שאפציע באותו מקום בו תיערך ארוחת החג, אם כי אני מאמינה שבסוף אני כן אלך. רציתי לאפות להם עוגה, או, יותר נכון - שתי עוגות (כי אם כבר אני מפעילה את התנור הגדול, אז עדיף לנצל..."מה, לא ככה??"), אך אז נזכרתי שהמיקסר שלי התקלקל כבר לפני איזה חצי שנה וטרם טרחתי לתקן אותו. אז חסל סדר עוגות...
מה שכן, אוכל לאפות פשטידות נאות לחג (אני חולמת על קישואים או ברוקולי), אך לשם כך אצטרך שוב לסור למרכול הקרוב, וממש לא בא לי להיכנס בשערי הסופר בערב חג. זה סיוט שעדיף להימנע ממנו.
טוב, אני מניחה שאחליט כבר מחר. קודם תנו לי לקום בבוקר כאחת האדם...
לגבייך יקירה, כפי שכתבתי לעיל - תגיעי מוכנה לשולחן ה"קרב", אך לא בגישה של אנטי. השתדלי להקשיב לגופך ואפילו ליהנות מהאוכל שיוגש בארוחה. מקווה שיעבור לך בקלות וללא כאבים.
ליל מנוחה!
כרונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשנה טובה כרונית יקרה!
שלי12/09/2007את אכן נשמעת לא כל כך טוב, האם החגים משפיעים עלייך, או סיבות אחרות?
בכל מקרה, מקווה שתבחרי להעביר את הערב באופן הנכון עבורך, אם קשה לך מידי עם המשפחה - המנעי. אם רע לך לבד - הצטרפי למשפחה או לחברים. ברור לי שקשה להתחמק מארוחת חג, לי קשה אפילו להתחמק מארוחת שבת, אך נראה לי שאת במעמד ובגיל בו את בהחלט יכולה להחליט לבד מה מתאים לך היום.
ובעיקר מקווה שעם השנה החדשה ישתפר מצב רוחך, וכל מה שעוד תרצי לשנות ולשפר. מקווה שמחשבות אופטימיות יגברו על אלו השליליות, שהחלק המואר שבלב יכסה על זה המוצל, וששעות נדודי השנה יהפכו לשעות של שינה עמוקה ומתוקה...
אם הייתי פוגשת אותך הערב, לארוחת חג, הייתי מביאה לך זר חמניות (תמיד מעורר חיוך) וספר טוב ללפני השנה!
אז קבלי את מתנותי הווירטואליות וקבלי את השנה החדשה בחיוך גדול!
שלך, שלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לילה טוב לכן שם בישראל..!!בלונדי10/09/2007
הערב ביצעתי אימון אירובי של שעה וחצי. היה קשה, אך היה שווה!! הרגשתי טוב. כל השרירים עבדו... אצל פדלאה כמוני- זה לא מובן מאליו!!
אך כנראה שעשיתי תנועה לא נכונה, והתחילו לי כאבים, אז אצתי רצתי למעלה, מילאתי אמבטיה (שונאת אמבטיות) ונתתי למים החמים "לפעול" על השרירים הדואבים שלי..
וכעת אני מרגישה הרבה יותר טוב!!
וכמה שהתגעגעתי לסלט ירקות עם ביצה קשה, מתובל בשמן זית ולימון... ולחם עם גבינה לבנה..! אז התענגתי לי פה על ארוחת ערב "מהסרטים".. כי כאשר נמצאים בחו"ל- מתגעגעים לאוכל של הבית. ואני אמנם עדיין בחו"ל, אך יש עימי "אוכל של הבית" כמו בארץ... ולאחר חופשה של כמה ימים ב"חו"ל אחר"- זה היה ממש מעדן מלכים!!!
טוב יקירותי, אני מניחה שרובכן כבר ישנות שנת ישרים!
כרונית- מקווה שלפגוש אותך עוד הלילה פה..
לילה טוב לכולכן וחלומות פז.
אוהבת
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לילה טוב בלונדי!!!!
אני11/09/2007
כה נחמד לראות אותך פה...
את יודעת משהו? גם אני שונאת אמבטיות. הן תמיד הגעילו אותי (ממש כמו הבריכות). בכל אופן, יקירה שלי, היזהרי מפעילות גופנית מאומצת בבת אחת. זה אף פעם לא טוב. את צריכה להיכנס לספורט בהדרגה.
וחוץ מזה - בתיאבון! אני מקווה שהיה לך טעים... (ואני לא מדברת עכשיו על הארוחה הארצישראלית שלך עכשיו...).
יאללה, עוד יום אחד וסופשבוע ארוך! "א-מחייע!"
לילה טוב ולהשתמע בקרוב!
כרונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היי בנותמ' זה השם שלי10/09/2007
רק עכשיו קראתי שאר ההודעות..תודה על האכפתיות...
מקריאת חלק מההודעות בפורום הבנתי שאתן כבר אימהות..רציתי לדעת כיצד נושא הפרעות האכילה מתקשר אליכן...להקשיב לסיפור שלכן...
אני אשמח אם תשתפו אותי...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי יקרה
קרן אור10/09/2007לא שמענו ממך הרבה זמן-מה שלומך???מה חשבת על ההודעות שלנו??
רק אני אמא בנתיים(אלא אם כן יש קוראות סמויות שאינני מכירה),לשני ילדים.בקצרה אספר לך שההריון שינה אותי,ודחף אותי קדימה לצאת מהמחלה.את יודעת יש לי היום אחריות על נפשות זעירות כ"כ,וכנראה שזה עשה את השינוי הגדול,של איזשהו תהליך שהתחיל להבשיל קצת לפני.
היה לי מאוד קשה בהריון הראשון,עליתי 20 ק"ג במשקל,כי לא הייתי רגילה לאכול,ושנאתי את איך שניראתי.אבל בהריון השני זה השתנה למדתי לאהוב את ההתעגלות הזאת,זה נראה לי משהו כ"כ טיבעי,כ"כ בריא.והיום אני מוכנה להיות בהריון שוב,רק שאיני עושה זאת כי ההריון זה עוד פיקניק,ואין לי את הכוחות כרגע לילד שלישי,כנראה שזה יקרה בעוד כשנתיים.
הילדים מלמדים אותך מה חשוב בחיים,צריך כ"כ הרבה אנרגיות כדי להיות איתם וזה משהו שאין כשחולים.לי באופן אישי השתנו הפרופורציות בחיים,נהייתי יותר חזקה נפשית אומרת את דעתי,הבטחון העצמי שלי נבנה קצת.בקיצור לי זה באמת עשה טוב.כמובן שזה אישי ובטח משתנה מאחת לאחרת.היום אני "בריאה" בהגדרה,והכוונה היא שנושא האוכל לא מנהל לי את סדר היום.אני מאוזנת כבר כמה שנים מבחינת המשקל,ובסה"כ למדתי להתמודד עם הקשיים והנפילות שהחיים מספקים לנו בדרך אחרת ממה שחוויתי 10 שנים.לא אגיד לך שאם הייתי שמנה זה לא היה מזיז לי,אבל אני לא שומרת מצד שני על המשקל בקנאות.
זהו אני חייבת ללכת להוציא את הילדים מהגנים.אם יש לך שאלות ספציפיות אשמח אם תשאלי.כמו כן אשמח לשמוע ממך קצת יותר ולהכיר אותך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבנות יקרות
מ' זה השם שלי10/09/2007אפשר בהחלט להגיד שההודעות שלכן נתנו לי הרבה חומר למחשבה...
פעם ראשונה שאני משתפת מישהו (אפילו שזה באופן וירטואלי) בבעיות שאני שומרת אי שם בלב כבר הרבה מדי זמן...
קרן אור- ממה שסיפרת לי אני מבינה שההפרעות אכילה הגיעו אליך בשלב מאוחר (ביחס אליי)...רק לאחר לידת הילד/ה הראשון/ה.
רציתי לדעת אם שיתפת את בעלך או חבר קרוב...איך הצלחת להתגבר על הפחד ותחושת האכזבה וההשפלה שנובעת מהמחלה הזו..? את חושבת שהתגברת לחלוטין, שזה לא קיים?
את עוסקת היום בצד המטפל ולא המטופל ?(אם לא הסברתי את עצמי נכון-את עובדת במקצוע שקשור לתזונה נכונה/טיפול בהפרעות אכילה?)...זה מה שהבנתי מקריאה בפורום, אם זה באמת כך.
שלי- רציתי להגיד תודה (שוב) על התמיכה שבאמת עזרה לי באותו יום, הייתה לי התפרצות נוראית ואם לא הייתי מגיעה לפורום ואם לא היית מגיבה כמעט מידי ועוזרת כמו שעזרת (גם אם את לא באמת מודעת לכך..) אז ככל הנראה הייתי מאבדת את התקווה הקלושה שהייתה לי כלפי הפורום הזה ולכאן לא הייתי חוזרת... אני אשמח להכיר אותך (וזו פניה, בעצם, לכולכן) באופן יותר מעמיק.
בלונדי- שמחה לשמוע שנסעת והתאווררת...יצא לי לקרוא על זה מעט בפורום..[=
בקשר לשאלתך-קודם אמרתי את זה, ואני חוזרת, הבולמיה אצלי מגיעה בתקופות-וזה לא נמדד בזמנים קבועים-יכולים לעבור שבועות, לפעמים אפילו מספר חודשים (ולעומת זאת גם יכולים לעבור רק ימים ספורים) בהם אני לא מעלה בדעתי להקיא-וביום אחד זה הכל מתפרץ שוב...בדיוק ברגע בו אני חושבת שהכל עבר...
אני מאוד מנסה אבל כשזה מגיע אני לא באמת מצליחה לשלוט בזה...הדבר היחידי שהראש שלי שקוע בו זה-אוכל-כמה שיותר, כמה שמהר...ככה טוב (באופן רגעי).
אח"כ אני נכנסת לדכאונות ומשהו בראש אומר שלנצח לא יהיו לי הכוחות להתגבר על זה ואני אשאר במצב הזה...אני מפחדת שמכאן זה רק יכול להתדרדר ולהיגרע...לא להפך.
אני יכולה לרדת כמה קילוגרמים ולהעלות הכל ביומיים (זה מה שקרה לי השבוע).
אני כ"כ מפחדת מהאקט של ההקאה...אבל זה תחושה של רצון להתנקות...לפעמים אני מתגברת ואומרת לעצמי שעדיף שאני אעלה במשקל כתוצאה מהאכילה המופרזת הזו, העיקר לא להקיא....לפעמים זה עובר, לפעמים לא...אבל כשזה עובד-אני מעלה במשקל בקצב נוראי. ביום-יומיים כמה קילוגרמים...קילוגרמים שאני עמלה הרבה על ההורדה שלהם, בשניה אחת הכל נמחק.
just dance - הגבת ואמרת "אני בצד השני של הסיפור"...אני אשמח אם תפרטי... את עוסקת בהרגלי אכילה וטיפול בהפרעות אכילה? או שהבנתי לא נכון את הכוונה שלך?
תודה על הכל בנות...אני מרגישה שהפורום הזה הולך לעשות לי רק טוב...מקום לדבר על הכל עם יד על הלב.
אז, שיהיה לכן המשך ערב נעים.!
אני אשמח אם תגיבו לי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי מ'
קרן אור11/09/2007מה שלומך???
קודם כל תודה על הפירגון,ותרגישי חופשי לשתף אותנו,כי אנחנו כאן אחת למען השניה בשביל לעבור את המכשולים..
קצת הבנת לא נכון-הייתי חולה באנורקסיה מגיל 13 ועד הלידה הראשונה,שאז יצאתי באמת.היום אני יכולה להגיד שאני בריאה לחלוטין,והכוונה שלי היא בבריאה זה שאני לא חשה ומדברת באמצעות האוכל.אני מתמודדת עם המכשולים שהחיים מציבים בדרכי,אבל כמו כל אדם ממוצע,ולא דרך האוכל.
אני דיאטנית במקצועי,אבל לא מתעסקת בזה.אני מתעסקת במשהו אחר שקשור לרפואה,אבל לא יכולה לפרט יותר כאן בפורום.
אני לא זוכרת אם כתבת בעבר אבל בת כמה את??ומיאזה גיל את עם הבולימיה??
אשמח לשמוע ממך,ומקווה לימים יותר טובים בשביל כולנו.
קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי מ' יקרה!!
בלונדי10/09/2007חזרתי לאחר חופשה של כמה ימים והתעדכנתי שהגעת אלינו לפורום.
אני שמחה שמצאת אותנו ומקווה שנוכל לעזור לך!
היה לי עצוב לקרוא את הסיפור שלך.. מאוד!
ואני מקווה שאת מחזיקה מעמד כיום ומנסה לשלוט בבולימיה הנוראה הזו.
אשמח אם תספרי מה עובר עלייך כיום.. האם הבולימיה פעילה? או שקטה קצת?
שיהיה לך יום טוב ושקט..
בלונדי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבנות יקרות..בוקר טוב
מ' זה השם שלי11/09/2007אפשר בהחלט להגיד שההודעות שלכן נתנו לי הרבה חומר למחשבה...
פעם ראשונה שאני משתפת מישהו (אפילו שזה באופן וירטואלי) בבעיות שאני שומרת אי שם בלב כבר הרבה מדי זמן...
קרן אור- ממה שסיפרת לי אני מבינה שההפרעות אכילה הגיעו אליך בשלב מאוחר (ביחס אליי)...רק לאחר לידת הילד/ה הראשון/ה.
רציתי לדעת אם שיתפת את בעלך או חבר קרוב...איך הצלחת להתגבר על הפחד ותחושת האכזבה וההשפלה שנובעת מהמחלה הזו..? את חושבת שהתגברת לחלוטין, שזה לא קיים?
את עוסקת היום בצד המטפל ולא המטופל ?(אם לא הסברתי את עצמי נכון-את עובדת במקצוע שקשור לתזונה נכונה/טיפול בהפרעות אכילה?)...זה מה שהבנתי מקריאה בפורום, אם זה באמת כך.
שלי- רציתי להגיד תודה (שוב) על התמיכה שבאמת עזרה לי באותו יום, הייתה לי התפרצות נוראית ואם לא הייתי מגיעה לפורום ואם לא היית מגיבה כמעט מידי ועוזרת כמו שעזרת (גם אם את לא באמת מודעת לכך..) אז ככל הנראה הייתי מאבדת את התקווה הקלושה שהייתה לי כלפי הפורום הזה ולכאן לא הייתי חוזרת... אני אשמח להכיר אותך (וזו פניה, בעצם, לכולכן) באופן יותר מעמיק.
בלונדי- שמחה לשמוע שנסעת והתאווררת...יצא לי לקרוא על זה מעט בפורום..[=
בקשר לשאלתך-קודם אמרתי את זה, ואני חוזרת, הבולמיה אצלי מגיעה בתקופות-וזה לא נמדד בזמנים קבועים-יכולים לעבור שבועות, לפעמים אפילו מספר חודשים (ולעומת זאת גם יכולים לעבור רק ימים ספורים) בהם אני לא מעלה בדעתי להקיא-וביום אחד זה הכל מתפרץ שוב...בדיוק ברגע בו אני חושבת שהכל עבר...
אני מאוד מנסה אבל כשזה מגיע אני לא באמת מצליחה לשלוט בזה...הדבר היחידי שהראש שלי שקוע בו זה-אוכל-כמה שיותר, כמה שמהר...ככה טוב (באופן רגעי).
אח"כ אני נכנסת לדכאונות ומשהו בראש אומר שלנצח לא יהיו לי הכוחות להתגבר על זה ואני אשאר במצב הזה...אני מפחדת שמכאן זה רק יכול להתדרדר ולהיגרע...לא להפך.
אני יכולה לרדת כמה קילוגרמים ולהעלות הכל ביומיים (זה מה שקרה לי השבוע).
אני כ"כ מפחדת מהאקט של ההקאה...אבל זה תחושה של רצון להתנקות...לפעמים אני מתגברת ואומרת לעצמי שעדיף שאני אעלה במשקל כתוצאה מהאכילה המופרזת הזו, העיקר לא להקיא....לפעמים זה עובר, לפעמים לא...אבל כשזה עובד-אני מעלה במשקל בקצב נוראי. ביום-יומיים כמה קילוגרמים...קילוגרמים שאני עמלה הרבה על ההורדה שלהם, בשניה אחת הכל נמחק.
just dance - הגבת ואמרת "אני בצד השני של הסיפור"...אני אשמח אם תפרטי... את עוסקת בהרגלי אכילה וטיפול בהפרעות אכילה? או שהבנתי לא נכון את הכוונה שלך?
תודה על הכל בנות...אני מרגישה שהפורום הזה הולך לעשות לי רק טוב...מקום לדבר על הכל עם יד על הלב.
אז, שיהיה לכן המשך ערב נעים.!
אני מחכה לשמוע מכן, מ'.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום מ' יקרה!
שלי11/09/2007ושוב, שמחה שנשארת איתנו!
כמו שכתבתי, זהו אמנם מרחב ווירטואלי, אך אנחנו אמיתיות. כולנו סובלות מהפרעות אכילה מסוגים שונים, בשלבים שונים, וגם מי שבנינו שהצליחה להחלים ולבנות חיים בריאים ומאושרים (קרן אור היקרה) לא תשכח לעולם את הסבל הכרוך במחלה הזו.
שמחה שעזרתי לך באותו היום ומקווה שאוכל להציע עוד תמיכה יעילה. אני מכירה היטב את ההרגשה הזו שאת יוצאת מדעתך, לגמרי לבד, אין אם מי לדבר, אין מי שיבין.
כל מה שאני יכולה לתת לך זו הזדהות, הבנה, תחושה שאינך לבד, שאינך "לא נורמלית", ועידוד להחלמה. וכל זה מניסיוני האישי העצוב.
לא זוכרת אם הצגתי את עצמי - אני בת 30, סבלתי מאנורקסיה בגיל ההתבגרות ובולימיה יותר מעשור. לאורך כל השנים שמרתי באופן כפייתי וחולה על משקל נמוך והקפדתי להסתיר את המחלה מהסובבים אותי. בשלבים שונים בחיי ידעתי שלמרות ההדחקה וההכחשה, אני סובלת ממחלה איומה שעשויה להחריב את כל חיי - את גופי ונפשי. אך עד לאחרונה לא מצאתי את הכוחות לצאת משם.
הייתי בטיפול שנים רבות, טיפול פסיכולוגי שסייע לי להבין את מקורות הבעיה, את שורשי השנאה העצמית, אך לא הצליח לשלוף אותי החוצה מהמחלה הדוחה הזו, מהמעגלים של אכילה והקאה, לעיתים על בסיס יומיומי, לעיתים, כמו שכתבת, לאחר שבוע או שבועיים של נורמליות יחסית.
כנראה שלא רציתי להחלים, נדבקתי למחלה הזו כעוגן, כאמצעי להמנע מהתמודדות אמיתית עם החיים.
בכל מקרה, לפני חודשיים וקצת הפסקתי. חודשיים ושבוע שאני נקייה לחלוטין מהקאות, מזלילות.
הגעתי לפורום עקב חרדות קשות שהתעוררו עם ההחלמה, כאבים פיזיים ותחושת בדידות איומה. ומצאתי בית חם, תומך ואוהב.
לפני כמה ימים כתבת שאת מפחדת - גם אני. היום אני מפחדת ליפול שוב, מפחדת מהשלכות המחלה על גופי, מפחדת להשמין, מפחדת להתמודד עם העולם כמו שהוא.
אני מנסה לא להעניש את עצמי על העבר הכואב, על ההזנחה ארוכת השנים של גופי ונפשי, אך חייבת לומר לך שאני מצטערת שאז, כשהכל התחיל, לא פחדתי יותר.
הפחד שלך חיובי. זו מחלה איומה ויש לך את כל הסיבות לחשוש מהתדרדרות, מאיבוד שליטה. ואני מקווה שהפחד ירחיק אותך מהמחלה ויקדם אותך להחלמה אמיתית.
אני זוכרת שכשהכל התחיל לא האמנתי שאחייה כך שנים. בולימיה נראתה לי כמו עניין תקופתי, עד שאצליח להתגבר על הפרעות האנורקסיה שקדמו לה. אך כמו שאת רואה, בולימיה יכולה ללוות אותך כל החיים, וגם דפוסי המחשבה האנורקטיים.
אם הייתי יכולה הייתי באה, מחבקת אותך ואחר כך מטלטלת אותך חזק, וצועקת: את צעירה כל כך! צאי משם עכשיו! תבטיחי לעצמך חיים בריאים וטובים. חשוב לזכור שאף פעם לא מאוחר מידי להחלים (אני לומדת זאת עכשיו), אך עדיף מוקדם ככל האפשר...
מ' מתוקה, אני מאחלת לך שנה טובה, שנה של החלמה ושל בריאות.
שנה בה תשובי להיות אותה הילדה השמחה שהיית, אך חכמה יותר, מנוסה יותר, ואחראית יותר לגופך.
שלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיזה מקסימה שאת!!
קרן אור11/09/2007אני קוראת את מה שכתבת ויש בי צמרמורת נעימה,אני קולטת מידי יום שעובר עד כמה את כבר קדימה מעבר למחלה.אז נכון יש את ההתמודדות היומית שהיא בוודאי לא קלה,אבל את כותבת שונה,לפחות מהיום שבו הכרתי אותך.שלי,זה מאוד מרגש אותה,אני חווה את זה כאילו זה משהו מתוכי שעובר את השינוי המופלא הזה.
אני מאחלת לך שתהיה לך שנה מדהימה,ושבראש השנה הבאה תחגגי שנתיים נקיות...וזה לא בר השגה.אוהבת קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה מלאכית!
שלי11/09/2007ההודעה שלך העלתה דמעות בעיני... דמעות טובות, דמעות של כאב ושמחה וגאווה יחדיו.
ותודה שעזרת לי, וגם לאחרות, לפתוח שנה טובה יותר!
הרבה נשיקות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי מ' היקרה!!
בלונדי11/09/2007שלום לך.
מה שלומך היום?
שמחה שאת עדיין פה איתנו...
אני מכירה היטב את התחושות שאת מתארת, וכך כנראה כל בולימית, יכולה להזדהות איתך. את נומלית בהחלט!!! אל תרגישי שלא בנוח.
הרצון לקבלת אוכל וכמה שיותר מהר..כנראה לא ייעלם כ"כ מהר. זה דפוס חשיבה שקשה להפטר ממנו. אצלי, עד היום, כאשר אני רואה בופה מולי, מתבלבלות לי העיניים וזה מצליח לתעתע את כל ההגיון הבריא שלי. לעיתים אני עומדת בזה, ולעיתים אני נופלת...לצערי.
ואז כמובן שבאה הדילמה: האם להקיא, להרגיש "טוב" וכך לחסוך את הקלוריות, או האם לשמור הכל בקיבה, "להעניש" עצמי על המעשה ולדעת שאצטרך להתמודד עם ההשלכות של הבולמוס!!
הדילמה הזו מוכרת לכל בולימית שרוצה להחלים. אני מבינה אותך לגמרי.
העניין הוא לדעת "לסרב" לראש החולה ולדחות את ההקאה. ואם משמינים- אין מה לעשות!!! מתמודדים!!! כי אין דרך אחרת לצאת משם. אם על כל בולמוס נלך להקיא- מה עשינו בזה? כלום!! חייבים לדעת לעשות את הבחירה הזו של - לא להקיא- ולשאת בתוצאות. ואולי כך, הבולמוסים יפחתו, כי הרי לא נרצה לעלות במשקל כל כך הרבה..
אני מבינה אותך לחלוטין, ועד לפני כמה זמן גם אני הייתי שם והתמודדתי עם הדילמה הזו של להקיא או לא להקיא!! גם היום יש לי נפילות אחת לכמה זמן, אך המצב השתפר ברמות שאין לתאר. מ- 8 בולמוסים ביום עברתי לבולמוס פעם בחודשיים או יותר!
אני רוצה לחזק את ידייך ולהגיד לך שאת חייבת להלחם בכל המחשבות החולות, ולנסות להמנע מההקאות האלה. גם אם זה יבוא במחיר של עלייה במשקל. וכן- תהיה עלייה במשקל, אבל הגוף יתאזן ויירד את כל המשקל שלא יהיה לו נחוץ, ברגע שתחזרי לאכול מסודר.
אני מקווה שהצלחתי לעזור לך ולו במעט. רק להגיד לך שאת נורמלית לחלוטין, ואת לא לבד!!!
אני לא זוכרת אם אמרת בת כמה את.. אבל אני מקווה שתצליחי לגבור על הכל, לאט-לאט, ותצליחי להגיע למצב שבו את שולטת באוכל ולא הוא שולט בך. זוהי מלחמה קשה, אני יודעת, אבל את חייבת לעשותה ולא להתייאש.
ואנחנו פה בשבילך, לחזק אותך ולעזור, בכל מה שרק אפשר!!
תרגישי טוב ושתהיה לך שנה טובה ומתוקה, ותהיי מאושרת ובריאה, עם המון כוחות לכל המלחמות שתבואנה בדרך.
חיבוקים,
בלונדי!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום יפות שלי!!!! בוקר טוב!!בלונדי10/09/2007
שלון לכל המקסימות של הפורום הכי מקסים בתבל!!!
מה שלום כולן??
אני מאוד מקווה שכולכן עומדות על הרגליים ומחזיקות מעמד כי "שמעתי" פה כי כרונית לא מרגישה טוב, קרן אור עדיין לא מרגישה טוב.. ואני מקווה שכל השאר- פיזית- מרגישות נהדר!!!
אז קודם כל נאחל לכולכן להפסיק מייד עם התחלואים כי ערב החג בפתח, ועליכן להיות בריאות כמו שור!!
שלינקה- הבנתי שאת מארחת!!! כל הכבוד לך! זו משימה לא קלה ואני מקווה שתהני מאוד עם חברייך המסובים לשולחן החג! וכמה טוב שאת פטורה מבישולים...
אני מבינה שהיה לך טיול מקסים ואני כל כך שמחה לשמוע על כך. ואני גאה בך שאכלת עם כולם, ולא נכנעת ללחצי הראש החולה!! כל הכבוד, זו ממש התחלה יפה לשנה החדשה הבאה עלינו לטובה! המשיכי כך יקירה!!! אין לי מילים!!
קרן אור- יאללה, שייגמר לו השבוע הקצר ותלכי לבית הורייך ליהנות ממטעמי החג! אני מתחילה להזיל ריר רק מלחשוב על השולחן העמוס שיהיה לכם שם..כמה אני מקנאה... חחח!! מקווה שתתחזקי במהרה ותתייצבי כמו חדשה לערב החג!!
כרונית- ינשופה שלי!!! מה שלומך? את יודעת שאכלתי גרנד סמיט וחשבתי עלייך? חחח!
הבנתי שאת לא בקו הבריאות!! מה קרה? אני מקווה שאת כבר מרגישה יותר טוב ותתחזקי גם את לקראת החג. אני לא יודעת היכן את מתכוונת לחגוג אך מקווה שתגיעי לשם עם כוחות מחודשים!
ואני עדיין מחכה למייל ממך...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אור- מה שלומך? איך מצב הרוח? ומה קורה בכלל??
ואנחנו חזרנו אמש מהטיול שלנו. היה מקסים. היה מדהים. היה מחייה נפשות. ארץ חדשה, אנשים חדשים, נופים עוצרי נשימה, טיול מהסרטים!!! הייתה לי נפילה קטנה ביום הראשון, אך לא נתתי לזה להפריע והמשכתי הלאה בראש מורם ובנכונות לטעום מכל מה שהארץ הזו הציעה לנו (תרתי משמע). קצת אכזבתי את עצמי אבל לא יכולתי להתבשל בזה, וזה לא קרה יותר, מלבד הפעם ההיא ביום הראשון...
בילינו, טיילנו המון ברגל, היינו בשווקים צבעוניים, הסתובבנו בסמטאות, פגשנו אנשים מכל העולם, טעמנו מאכלים חדשים ומעניינים..בקיצור- עשינו חיים משוגעים כמו שלא חשבנו מעולם שנעשה..
מה שכן- ראינו הרבה מאוד אנורקסיות במצב מוות מתקדם. יש לי צמרמורת כעת רק מלכתוב על כך. ראינו שלדים מהלכים שבקושי סוחבים את עצמם. אני לא יכולתי לראות את זה. זה עשה לי רע פיזית. לקח לי כמה דקות לשבת ולהתגבר על המראות הקשים. זה כמו השלדים שהילכו איתי במחלקה באשפוז, אך הפעם אני כבר לא מסוגלת לקבל מראות שכאלה. הזדעזעתי שאין לי אפילו כיצד לתאר. האנורקסיה שם מסתתרת בכל פינה. זה מפחיד מאוד!!!
והנה אני כאן, כבר עם הקפה של הבוקר. מילאתי כבר מכונה כביסה, הספקתי להשליט קצת סדר בבלאגן.. ואני מחכה לראות מה יילד יום... ומה אעשה היום...
אז לכן יקירותיי- מאחלת יום נפלא ואני אשמח מאוד לשמוע מכולכן פה. אני פה ואהיה פה גם כל הלילה (בעלי עובד) אז דברו איתי!! התגעגעתי מאוד!!
אוהבת אתכן-
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי בלונדי
קרן אור10/09/2007את מוזמנת לערב החג,תעשי גיחה..זה קטן עלייך,מטיילת יקרה.אין לי אוכל מרוקאי(זה הצד של בעלי) הוריי ממצרים,ויש לי אפילו אופק תימני(ואת זוכרת איך אני ניראת-פולניה לגמריי...)-מרגישים את הדם החם די מהר...חחח...
אני כבר מחכה לחג,מחכה לנוח קצת,למרות שכל מה שעושים זה לאכול ולישון.אבל זה יותר טוב מהלחץ הכללי שלי בתקופה זאת..
אמא שלי באמת מגזימה עם ארוחת החג.ההורים שלי דתיים,ובשבילם חג זה סעודה של 10 מנות לפחות.ואני חולה על האוכל הזה,למרות שתמיד אחרי החג אני מקבלת בחילה רק מלחשוב על האוכל...
גם אני נתקלת באנורקסיות הרבה בתקופה האחרונה,ואת יודעת לחשוב שרציתי פעם להיות כזאת...מפחיד...זה לא מושך אותי,אולי בגלל העובדה שמלבד העובדה שזה נראה רע,אני יודעת עד כמה סבל זה מצריך,ולמה זה גורם.לא הייתי מוכנה לחזור לזה לעולם,בשביל אף אחד.הלוואי וזה לא היתה מגיפה,זה כואב לי כל פעם מחדש להיתקל בזה.
הבנתי שהיתה לך נפילה,לא נורא.העיקר שאת חושבת "בריא" וכל המראות הללו כבר לא קוסמים לך.זה מראה שאת הרבה מאוד קדימה.
טוב יקרה אני חייבת לאסוף את הילדים עוד מעט,אבל בטח אני אהיה כאן עד מאוחר,כי יש לי מצגת(שוב) להכין עד מחר,ואני ממש לא בכיוון לעבוד כרגע על פאוואר פוינט,אני מנסה לדחות הקץ,אבל הוא כבר מגיע...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת מדהימה!
שלי10/09/2007לא הבנתי בדיוק למה התכוונת ב"נפילה קטנה", אך כרגיל, נפלא לשמוע איך את קמה וממשיכה הלאה, עם הרבה אופטימיות, ללא יאוש, וללא יסורים עצמיים מיותרים.
שמחה מאד שנהנת, זו פתיחה נפלאה לשנה החדשה!
בנוגע לשלדים מהלכים - היום הייתי באוניברסיטה, המתנתי לפגישה וישבתי שעה ארוכה בקפיטריה. לאורך הזמן הזה חלפו על פני שלושה שלדים מהלכים, שלוש צעירות שכל מי שנפלה אי פעם למחלה הזו יכולה לזהות מייד את מצבן האנורקטי. חיוורות, כתפיים שמוטות, הבגדים נופלים מהן, מבט מעורפל ופנים כמעט חסרות הבעה.
כואב כל כך לראות את זה.
ומצד שני, בשולחנות סביבי ישבו בחורות עליזות, נרגשות לקראת תחילת שנת הלימודים, זוגות ושלישיות של סטודנטיות שנפגשו לארוחת צהריים ואכלו בשמחה סנדביצ'ים, מאפים, פסטות.
ולשם שינוי היה לי ברור כל כך לאיזו קבוצה אני רוצה להשתייך. ולא רק "בכאילו" - אוכלת אך מייסרת את עצמי, אוכלת ומקיאה.
ובכל זאת, במקום להצטרף לחגיגה ולהתענג על איזה סנדביץ' גדול חזרתי הביתה להכין לי ארוחת צהרים מאוזנת ומבוקרת...
אך בכל זאת, יש התקדמות...
בכל מקרה, הבחורות ההן הזכירו לי החלטה שקיבלתי לפני כמה חודשים - אם אשאר באוניברסיטה, אם אמשיך ללמוד ואתחיל ללמד, אמצא עוד כמה נשים ואקים שם קבוצת תמיכה להפרעות אכילה. או סדרת הרצאות, או קו חם. כל כך הרבה סטודנטיות סובלות ואף אחד שם לא עוצר אותם. כולם רואים איך הן פוגעות בגופן ובסיכויי ההצלחה שלהן, ממש כמוני, ואני ממש מרגישה שזה מקום נכון ליוזמה שכזו.
מה אתן חושבות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי שוב
קרן אור10/09/2007אני חושבת שברגע שתעשי זאת,את קוראת לי ליוזמה המבורכת הזאת.
כשלמדתי רפואה,למדו איתי עוד כמה אנורקטיות,הפרדוקס בהתגלמותו לא??את אחת מהן שמעתי מקיאה בשירותים,אחרי התענגות בקפיטריה כמו שאת מתארת...עצוב...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בוקר טוב יקרות!!!קרן אור10/09/2007
אני תיכף יוצאת מהבית אבל רציתי לאחל לכולנו יום נעים.
שלי-שאפו על האירוח,כל הכבוד.
בלונדי-מחכה לשמוע ממך...בטח את עדיין בפריקה..אז תתאוששי ותחזרי אלינו.
כרונית-לא ראיתי הודעות שלך מעבר ל-11 בלילה,אני מקווה שזה אומר שפרשת לישון מוקדם.ואני מקווה שהבחילות עברו לך.אני בזמן האחרון עם כל האנטיביוטיקה והאנטי היסטמינים סובלת הרבה מבחילות,אבל אני גם נאבקת איתם,ואיכשהו בסוף אני נרדמת.
אור-אשמח לשמוע ממך קצת יותר.לא סיפרת איך היה הסוף שבוע.אני מקווה שהוא בסוף עבר עלייך בסדר.
טוב יקרות שיהיה יום מקסים,אשוב יותר מאוחר
קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ערב טוב קרן אור יקרה!
שלי10/09/2007מקווה שעבר עלייך יום נעים, ללא עומסים או לחצים חריגים בעבודה.
בכל מקרה, זה שבוע קצר שכבר מסתיים לו...
איך התאקלמו הילדים לחזרה לשגרה?
חשבתי שכבר סיימת עם האנטיביוטיקה... מסכנה, הבחילות בטח מערערות את שנת הלילה שלך. משהו חייב להמציא תרופה יעילה לבחילות, משהו למקרי חירום.
אני בעיצומם של סידורים וניקיונות, כך ששוב מחסירה עבודה ולימודים, אז כנראה שסוף השבוע הקרוב יוקדש להשלמות.
נדמה לי שאת גרה בצפון, גם אצלכם מרגישים כבר קצת סתיו? פה במרכז כבר יש רוח ערב נעימה ואפילו תחושה של כמעט חג!
אז לילה טוב יקירה, תרגישי טוב ונפגש מחר!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי שלי יקרה
קרן אור10/09/2007עכשיו בדיוק סיימתי את המצגת,שכולי תקווה שהיא אחרונה לחודש הקרוב,.....
אני מתעודדת שמחר אני רוב היום בישיבות הנהלה,הרמת כוסית,ויאללה הביתה עד יום ראשון!
לבן שלי היה קשה לחזור ללימודים,כיוון שהוא עבר גן ועכשיו הוא גם נשאר בצהרון(לפני זה הוא היה בחממה אצל אמא שלי מהצהריים),אז יצא שהוא בכה,והזעיקו אותנו שבוע שעבר בשעה שתיים בצהריים,אבל הוא לומד להכיר ילדים חדשים וכבר יש לו חברה חדשה,אז הוא מתאקלם.ולבת שלי היה קשה לחזור כיוון שהיא נהנתה בחופש,אבל היא חזרה לאותו גן ולאותה גננת אז לא נרשמו קשיים מיוחדים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה נלחץ לי...
קרן אור10/09/2007איזה כיף לך שאת מנקה ולא מפריעים לך,אני עוד לא ניקיתי את הבית כי היה לי שבוע שעבר עמוס,וכמו שזה נראה לא אגיע לזה אלא רק ממש בחג עצמו(למרות שאני אוהבת לקבל את החג נקי,עם ריח של עוגת דבש טריה בתנור ומפות חדשות),כי נוסף על היום העמוס שיש לי מחר יש לי גם פיזיותרפיה ואח"כ חתונה.
אני לא גרה בצפון,הלוואי והייתי המזג אויר משגע שם עכשיו,אלא באיזור השרון.
טוב יקרה מקווה שסיימת כבר לנקות ושאת נחה לך.תנסי לנוח בחג(עד כמה שזה אפשרי).
אוהבת קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלינקה מקסימה!!!
בלונדי10/09/2007שלום לך יקירה. כמה טוב לשמוע ממך!!
לגבי הנפילה- בולמוס והקאה...
לגבי ההתמודדות- אין מה לעשות. חייבים להמשיך הלאה ואני עדיין בהלם מעצמי שנתתי לזה לקרות. לא האמנתי על עצמי... את יודעת למה!!
אבל קרה וזהו. וממשיכים.
בקשר לאוניברסיטה- זה מאוד עצוב לדעת שיש אלפי בנות שמרעיבות עצמן למוות או מקיאות אצמן למוות ואף אחד לא שם כדי לתת תמיכה. אנ יגאה בך על הרצון לפתוח קבוצת תמיכה. זהו רעיון גדול שאולי יוכל להציל כמה בנות אומללות שלא יודעות כיצד לצאת ממעגל האיימים הזה.
ולגבי המראות- זה נורא. השלדים שראיתי בחו"ל היו מחרידים!! צבע פניהן של הבנות הללו היה כצבע גופה, עם עיניים שחורות ועיגולים שחורים מתחתיהן. עם שפתיים סגולות (!!!!!!) מרוב רעב וקור...בקושי יכולות לפסוע פסיעה אחת... מחריד ומפחיד!!!
ואני שמחה שאת לא מתכוונת להשתייך לקבוצה הזו לעולם!!! כל הכבוד לך!!
אני מקווה שתפתחי את קבוצת התמיכה ותעניקי מכוחותייך העצומים לבנות אחרות שסובלות, וכמובן- גם לבנים!! כן, יש הרבה כאלה...
המשך ערב נעים או בכלל לילה טוב אצלך כבר...
נשיקות
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרן אור חביבה!
אני11/09/2007
מה שלומך? כפי שאת רואה, שוב אני מפציעה כאן הרבה אחרי 23:00, אך אני מקווה שזה זמני. כרגע אני מכינה את פקלאותיי, ואז פיפי ולישון.
מכל מקום, אני מקווה שאת חשה בטוב, ללא בחילה או צרבת. לפי מיטב הבנתי, הטיפול האנטיביוטי הסתיים, כך שאת אמורה לחזור לעצמך.
מצטערת על הלקוניות היחסית... אני עייפה, וקצת לחוצה. אני מקווה שייצא לנו לדבר יותר מחר.
בינתיים שיהיה לך לילה טוב ויום קל מחר!
(לפחות נותר עוד יום אחד, ואז סש"א...)
אוהבת!
כרונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני פה!!!!!!! חזרתי!!!!!!!!!!!!!!!!בלונדי09/09/2007
שלום יפות שלי!
הרגע נכנסתי בפתח הדלת ומייד הדלקתי את המחשב כדי לבשר לכן שהנני כאן!!!
היה מדהים, היה גדול, היה מ-ה-מ-ם!!!!!
ואני מתפנה להתחיל לחשוב איך אני מסדרת את הבלאגן שהבאנו אתנו... ומבטיחה לחזור מאוחר יותר, ולהתעדכן בכל מה שקורה אתכן...
התגעגעתי וחשבתי עליכן...
אוהבת
בלונדי!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי יקרה!
קרן אור09/09/2007כמה שהתגעגעתי!!!!!!!
מקווה שעשית חיים,ותחזרי לכאן לספר על חוויות אחרי שתתארגני(אני שונאת לפרק את הדברים אחרי חופשה...)
אוהבת קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי בלונדי!!!!
אני09/09/2007
התגעגענו אלייך!! מה שלומך, יקירה? נו? חזרתם הביתה בשעה טובה? יופי, אני שמחה שחזרתם בשלום! אנחנו מחכות כאן לשמוע סיפורים וחוויות מארצות רחוקות וקרירות...
בינתיים נספק לך 24 שעות של חסד כדי לפרוק את המזוודות ולעשות כביסות... :-)
לילה טוב ורק טוב!
כרונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהספרי עם כל המלח :))
אור10/09/2007
נתמודד :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עידכונים מרורי!קרן אור09/09/2007
חברות יקרות-קיבלתי היום מייל שנה טובה מרורי,היא ביקשה לעדכן שבגלל שהיא לא רוצה לריב עם ההורים שלה על עוד משהו(מסתבר שהם חושבים שזה לא טוב לה לשוחח בפורום...),היא לא נכנסת יותר.היא מעדכנת שהיא עדיין בטיפול בשחף,וגמולה כבר שבועיים ממשלשלים לחלוטין,יש לה בצקות ואגירת נוזלים,היא אוכלת יותר מהרגיל ואומרת שלאט לאט התופעות גמילה מתחילות להיעלם.היא החליטה שדי נמאס לה לסבול יותר,והיא רוצה להודות לכל אחת מאיתנו שבזכותנו היא מצאה את הכוחות להפסיק ולטפל בעצמה....
מבחינתי לא צריך יותר מזה!אני חושבת שלמרות שהיא חסרה לי כאן,עשינו את שלנו.אני מקווה שזה יחזיק.אני רוצה להאמין שהיא תמצא את הכוחות בעצמה לפתור את הכול.ואם כן-הרווחתי בגדול.לא מבקשת משהו יותר מזה.זה כבר עשה לי את הסיפתח של השנה.
אז רק רציתי לעדכן אותכן,כי גם אני קצת דאגתי בתקופה האחרונה.
אוהבת,קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלו חדשות נפלאות!
אני09/09/2007
אני חושבת שההורים של רורי טועים בזה שהם אוסרים עליה להיכנס לכאן, כי הפורום הזה הוא אחר, אבל הורים הם הורים ונכבד את החלטתם (עד גיל 18...). בכל אופן, שמחתי לקרוא את החדשות הטובות. לפניה כברת דרך ארוכה, ואני "מחזיקה לה אצבעות". רורי אזרה אומץ ופנתה לטיפול, וזה כשלעצמו הישג לא מבוטל. מאחלת לה בהצלחה רבה בהמשך.
מסרי לה ד"ש מאתנו + זר פרחים רעננים לשנה החדשה ולדרך החדשה!
כרונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמצטרפת לברכות!
שלי09/09/2007אלו אכן חדשות נפלאות ואני מקווה מאד שהיא תמשיך בדרך הנכונה.
קרן אור - אני בטוחה שלתמיכתך המסורה יש חלק גדול מאד בתהליך הגמילה וההחלמה שלה.
את ובלונדי הפכתן את הפורום ההוא למקום שאפשר לדבר בו, ואז פתחת עבורנו את הפורום הזה, שהוא בית אמיתי.
וזהו בהחלט פידבק נפלא לשנה החדשה!
תמסרי לה שנה טובה וחיבוקים חזקים!
שלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהואת בכלל לא מרוקאית....חחח!!
בלונדי10/09/2007שם המשפחה שלך הטעה אותי, כמובן. אך באמת זה כנראה שם הנישואים שלך.. טוב סליחה!!
אוכל מצרי, יאמי...,הייתי באה בכייף!!
יאללה מקסימה, אני מחכה לשמוע ממך בהמשך!
אוהבת
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבקשר לרורי...
בלונדי10/09/2007אני שמחה לשמוע שהיא יותר טוב ומצליחה להתרחק מהכדורים וממשיכה בטיפול.
אבל אני לא יכולה שלא להתייחס לעניין עם ההורים!!!
אני לא מבינה למה נותנים להורים כזה כוח בידיים, להחליט על כל פיפס ועל כל צעד שהילדה שלהם עושה. למיטב זכרוני היא בת 20!!
אני לא מבינה למה צריכות להיות גזירות כאלה כשהיא כבר ילדה מעל גיל 18. למה הורים לוקחים לעצמם סמכויות על בחורה בגיל כזה, ולמה בכלל נותנים להורים להמשיך ולקחת אות אותן סמכויות???!!!!
צר לי, אבל אני לא מקבלת את זה, וזה כמו הגזירות שהיו עושים לי בבית בילדות!!!!
לא מקבלת את הכניעה הזו להורים!!! לא בגיל כזה!!!
מאחלת לה רק טוב ושיום אחד תמצא כוח ותסתלק מבית ההורים הרע הזה!!!!
שתהיה בריאה, אמן!!!
בלונדי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהובהמשך לשלינקה!!!
בלונדי10/09/2007תודה שאמרת על ה"בית החם" שפתחנו בפורום, וחבל שיש אנשים אטומים וטיפשים שלא מסוגלים להבין את זה!!!
מצטערת אבל אני מאוד כועסת על ההורים האלה!!!!!!!!!!!!!!!!
יום נפלא לכולן!
בלונדי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי בלונדי
קרן אור10/09/2007גם אני היום לא יכולה להבין את זה,אבל אני לא שוכחת שכשהייתי במצבה-פיזית ונפשית הייתי מאוד חלשה.לא היה לי כוח להתמודד עם עצמי,עד כמה וכמה עם אנשים נוספים כמו הוריי שרק הוסיפו עוד לגוף שכמעט התמוטט...אני לא ממהרת לשפוט אותה,אני הייתי כזאת עד גיל 21 .המרד היחיד שהכרתי ועשיתי גם הוא היה יחסית מופנם-פגעתי בעצמי,לאט ושיטתי.אני באמת מאחלת לה שתבריא ולאט לאט תבין שהיא צריכה להתנתק,ולהיות עצמאות.אני יכולה להבין עד כמה קש לה עם זה כרגע.זה עניין של בשלות.והיא רק בתחילת הדרך.אבל אם זה מה שיגרום לה לזכות בתמיכה מצידם להמשך הטיפול,אז שתלך על זה.הבנתי שאמא שלה עושה מאמצים כדי לנסות להתקרב אליה,אולי בגלל זה היא לא רוצה לעשות משהו ש"ירגיז" אותם,למרות שהיא בת 20.אל תשכחי שפיזית היא פחות,וחלק מהמחלה זה הנזקקות.אני בטוחה שעם הזמן,אם היא תתמיד כמובן,היא תגלה את עצמה,ובנפרד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא שופטת אף אחת!!
בלונדי10/09/2007אני לא שופטת אף אחת אני פשוט לא מסוגלת איך אפשר לתת להורים לנהל לך את החיים..
לא מצליחה להבין את זה וכנראה לעולם גם לא אוכל..
ואני באמת לא שופטת אף אחת!! שכל אחת תעשה מה שטוב לה...
ואני באמת מקווה בשבילה שהיא תהיה בריאה ותחלים מכל הצרות הללו...
אני יודעת שאחרי מה שעברתי בחיים, לעולם (!!!!!) לא אתן שוב לאף אחד לשלוט לי על החיים! בטח שלא בצורה כזו חסרת כל בסיס!!! ולכן אני לא מצליחה להבין את זה...
שיהיה לה רק טוב ולא התכוונתי לרגע לשפוט אותה!
מצטערת שזה יצא ככה...
בלונדי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבלונדי יקרה
קרן אור10/09/2007שתינו מאוד רגישות,כנראה שאת צודקת...אני כבר מפחדת לדבר אבל לא התכוונתי שחלילה שפטת גם אני היום לא אתן לאף אחד לנהל לי את החיים או להשפיל אותי.אבל זה היום.פעם זה קרה הרבה,וגם לא מצאתי את הכוחות לשנות את זה.רק כשהתחתנתי כביכול נטשתי את הקן,ואני מניחה שזה עשה את ההבדל הגדול גם בשבילי וגם בשביל משפחתי.זה כל שהתכוונתי.ותפסיקי להתנצל,ואני גם.זה בסדר להביע את דעתנו,זאת זכותנו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחחחח חמודה שכמוך!!
בלונדי10/09/2007כן, רגישות יתר.. בעיה רצינית!
אני פשוט לא מסוגלת להבין איך קורה דבר כזה.. איך נותנים להורים להמשיך לאמלל לך את החיים כאשר אתה כבר בן אדם בוגר..
אני רק חיכיתי לברוח מהם כדי לנהל לעצמי את החיים, בלי היחס המשפיל הזה...
לא אבין לעולם!!!
אבל בסדר, שכל אחת תעשה כראות עינייה... והעיקר שיהיה לכולנו טוב!!!
יאללה רוצי לקחת את הילדים ונשתמע!!
אוהבת
בלונדי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהועוד משהו קרן אור יקרה!!
בלונדי10/09/2007שלא תעיזי לפחד לדבר!!!! שמעת?????
חחח, וזה לא איום!! חחח..
דברי כאוות נפשך, אני מורה לך לעשות כך!
הרי אין ברצוננו לפגוע פה אחת בשניה... יא מצחיקולה! אני רוצה לשמוע כל מה שיש לך להגיד!!
נשיקות וחיבוקים!!
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבלונדי מתוקה
שלי10/09/2007חבל לי שהסיפור הזה מרגיז אותך, אני מבינה לחלוטין את עמדתך בנושא אך רציתי להעלות שתי אפשרויות -
האחת, כל אחת מאתנו מנהלת יחסים שונים לחלוטין עם הוריה. יכול להיות שלך היה קל יותר להתנתק מההורים, או לסרב להענות לסנקציות שונות, בגלל האופן בו גדלת וחונכת.
אני נכנעתי לדרישות ומגבלות שונות שההורים הציבו לי בגלל המחלה, היום ברור לי שהם טעו. מאד טעו. עזבתי את הבית בגיל 21 והיה קשה לשנות הרגלים וקשה להתנתק. למשל, בעקבות המלצה של אנשי מקצוע הם אסרו עלי להמשיך לרקוד. אפילו פעם בשבוע. גם כשמצבי הגופני התייצב, גם בתקופה בה הייתי אחרי אנורקסיה ולפני בולימיה, לא אפשרו לי לרקוד או להתעמל. היום אני יודעת שזו היתה טעות, טעות שגרמה לי להתרחק עוד יותר מגופי ולהגביר שנאה עצמית. לקח לי המון שנים לחזור ולהפעיל את הגוף לכיוון החיובי.
האפשרות השניה - אולי רורי מעדיפה בעצמה להתרחק קצת מהפורום, וזכותה להרגיש כך.
לכן לנו נותר רק לשמוח על התקדמותה ולאחל לה הצלחה רבה!
ושוב - אני מעריכה מאד את דעתך וגם מסכימה איתה. יש שלב בחיים בו עלינו לקחת אחריות מלאה על הטיפול ועל ההחלמה. קראתי איפשהו שרבות מאלו שהחלימו מהפרעות אכילה טוענות שהטיפול "שהציל" אותם היה הטיפול שאליו הן התחייבו באופן אישי, ולא בעקבות לחץ ההורים.
אין מה לומר, הורים זה סיפור קשה...
להתראות יקירתי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי שלינקה!
בלונדי10/09/2007שוב אני אומרת, אני לא כועסת על אף אחד ולא שופטת, חלילה.
אני רק לא מצליחה להבין את העניין הזה.
כשהבית "חולה"- צריך להתרחק ממנו ומהר!!!
אבל שוב, כל אחת והחלטותיה!!
אני מכבדת כל החלטה, גם אם אני לא מבינה אותה.
מאחלת באמת שיהיה לה רק טוב, ואם היא רצתה חופשה מהפורום- אדרבא. מה שיעשה לה טוב- אני בעד!! העיקר לצאת מהמחלה!!
לילה טוב.
בלונדי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בוקר טוב!!!!!!!קרן אור09/09/2007
אני בלחץ לפני החג המתקרב יש לי המון דברים לעשות בעבודה,כי שבוע שעבר בגלל האורחים הכל נדחה...
שלי יקרה-שמחה לשמוע שנהנית,וכל הכבוד שעברו חלפו להן המחשבות על היטהרות.גם לי היה שבוע של אוכל,וקצת הרגשתי עם זה לא בנוח(כי זה היה הרבה מעבר לרגיל) ,אבל זה לא מה שישנה אותנו או יגרום לנו להשמין,לפעמים באמת צריך לדעת לזרום,החיים לא תמיד מתוכננים לפי איך שאנחנו נרצה,וזה בסדר.לא רק במישור הפיזי.
כרונית יקרה-מקווה שנרדמת יותר מוקדם אתמול,ושקמת לשבוע אנגטית יותר.אגיב יותר באריכות מאוחר יותר.
בלונדי-מה שלומך??מקווה שאת נהנית בטיול שלך,ושתחזרי עם חוויות ותמונות מהממות שנשטוף את העיניים...
אור,טליוש-מקווה שעבר לכן סוף השבוע רגוע.
שיהיה יום מקסים,ואני אהיה כאן שוב אחה"צ.
קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי לעדכן...
שלי09/09/2007עשיתי עוד בדיקות דם, התוצאות תקינות. B12 לא מזהיר אך לא נראה חוסר. ואני מרגישה הרבה הרבה יותר טוב. בעקבות השיפור בהרגשה והבדיקות הרופא המליץ "לנוח" מבדיקות נוספות ומברורים ולבצע שוב בדיקות דם מקיפות עוד כמה חודשים. הוא מאמין שכל עוד אדאג לעצמי היטב הכל ילך וישתפר.
מנסה להאמין לו ולהרגע...
האמת היא שאני חושבת שצריך גם בדיקות דם להורמונים, אך מאחר ואני עדיין עם גלולות נגד הריון לא נראה לי שתהייה איזו משמעות לבדיקות. אז אחכה בינתיים עד לביקור הבא אצל הגניקולוג.
יום טוב יקירה, ותודה על הכל!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי שלי
קרן אור09/09/2007שמחה לשמוע ממך כל פעם עד כמה המצב הנפשי והפיזי מתחילים להתאזן.ויותר מכל שמחה מתוצאות הבדיקות ומההרגשה שהשתנתה.
לגבי הורמונים-אין טעם לבצע בדיקות כל עוד את על גלולות.ונראה לי שבאמת כפי שאני שומעת ממך,אין צורך ההדיקות נוספות.אני שמחה שעד כמה שקשה לך להאמין,ה"א לא עשתה לך נזק בילתי הפיך,את ברת מזל כמוני.עכשיו רק צריך לשמר את זה,ולהתחיל לטפל במחשבות.
אתן כל הזמן כותבות לי שקל לדבר הלוואי והיה קל לבצע.אז היני יש לך דוגמה חיה לכך,אני לא שונה מכל מישהי אחרת שנאבקה והצליחה.יש הרבה סיפורים כאלו,פשוט בדר"ב הם לא נכתבים מספיק לצערי..
יום נעים מקסימה,קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה מלאכית שלי!
שלי09/09/2007תודה על הברכות והחיזוקים.
האמת היא, שאני עדיין סבורה שנגרם נזק ויודעת שיבוא יום (או ימים) והנזקים יעלו על פני השטח. אך למעשים שלנו יש מחיר, גם לאלו שלא היו לחלוטין בשליטתנו, ואני מתחילה להשלים עם זאת.
כיום, ההרגשה שהזקתי לעצמי באופן שעדיין לא ברור או ידוע, כבר לא גורמת לי להרים ידיים, אלא לנסות לשפר ולתקן את מה שיש. אני מאמינה שגם יגיע היום בו אלמד לסלוח לעצמי ולקבל את עצמי עם העבר הכואב וההווה הקשה.
ותמיד זוכרת שיש כאלו שגם ללא הפרעות ובעיות מיוחדות נתקלים באסונות ומחלות שונות, כך שבסך הכל אני בת מזל...
ואת דוגמא חיה ונפלאה לחיים בכלל!
ובלי קשר לכתוב כאן - מקווה שאת לא הורגת את עצמך עם ההכנות לחג... אצלי צפוי בלאגן גדול, משפחה באה לביקור ארוך, והפעם אין ברירה אלא להתחיל בצחצוח הבית, כביסות, קניות, ארגונים...
מאחלת לך הכנות קלות ונעימות!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי יקרה
קרן אור09/09/2007יש לי מזל אני כל חג עושה עם הוריי,ואמא שלי דואגת לכל,ההכנות אצלה כבר בעיצומם,וכל שנשאר לי לעשות זה לבוא בערב החג ולהנות מהמטעמים הנפלאיים!
מזל שאני לא צריכה להכין כלום,כי לא הייתי מגיעה לזה.גם כך סינג'רו אותה בגנים להכין עוגת דבש.פשוט הלחץ המרכזי הוא בעבודה,ובגלל הביקור וזה שהייתי חולה לפני יש לי עיכובים בפגישות עם לקוחות ובאיחוליי חג שמח,אבל כבר השלמתי מראש של"קטנות" יותר אלך אחרי החג,והלו"ז שלי שבדר"כ ספונטני כבר סגור עד סוף החודש...אבל לא נורא מיום רביעי עד ראשון יש לי שקט להתרענן ולנוח אז אעבוד קשה כמה ימים בידיעה שנשארו בסה"כ עוד יומיים.
את מארחת בחג???כל הכבוד לך,אם הייתי צריכה לעשות זאת הייתי משתגעת גם כך ביום הולדת של הילדים אני מקימה קייטרינג מרוב בישולים...(מנהג משפחתי הזוי יום שלם אני במטבח),כי גדלתי בבית שתמיד צריך להיות בו אוכל-אולי מישהו יבוא..אולי יהיה חסר...אני זוכרת שכל ארוחת צהריים ישנם שלוש סירים על הגז לפחות,ואמא שלי למרות שכולנו נשואים ממשיכה מתוך הרגל לעשות את זה גם היום...
טוב יקרה,אני הולכת להרדים את הילדים אכנס יותר מאוחר(בתקופה האחרונה אני נרדמת סביב 12 -1 זה משהו לא רגיל אצלי...)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערב טוב קרן אור יקירה ואהובה!
אני09/09/2007
נכון, את צודקת. אתמול הלכתי לישון מוקדם. באחת וחצי. :-)
בכל אופן, היום אני מרגישה יותר טוב מאתמול, תודה. ועדיין, הגוף שלי כואב ודואב, ואני אנסה לפרוש מוקדם גם היום. אבל כרגע אני מנסה להתאושש אחרי ארוחה קלה ולהחניק בתוכי את הבחילה שגואה בי. אני חושבת שאני אצא קצת החוצה לסיבוב קל, לנשום אוויר אחר, לחשוב על מאורעות היום ולהוריד קצת את האוכל - ובכיוון הטבעי...
ולגבייך, יקירה - אל תילחצי יותר מדי. שוב - אני יודעת שקל לדבר, אבל אל תסחטי מעצמך את כל הכוחות, השאירי משהו לקרן אור. את עדיין אחרי מחלה וכדאי שתשמרי על הכוחות שלך. שיהיה לך המשך שבוע קל ולא לחוץ מדי.
{ואיזה מזל שאני לא צריכה להשתתף בסאגת הבישולים הזאת! עם החשק שלי לבשל עכשיו, בטח הכל היה יוצא דוחה (ואני יודעת לבשל!), אז מוטב כך}.
לילה טוב וליל מנוחה!
כרונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבוע טוב!שלי09/09/2007
שלום חברות יקרות,
שבתי אתמול בלילה מטיול נפלא, שרק במהלכו הבנתי כמה הייתי זקוקה לו. להתרחק מהבית, מהעבודה, מהלימודים, וגם קצת מעצמי...
מצד שני, לא אסתיר ואתוודה שהיו גם רגעי משבר קלים. שלושה ימים של ארוחות מחוץ לבית וכמובן שהתעוררה לה חרדת העליה במשקל. הרי האוכל בחוץ עשיר יותר מבבית, הרי בחוץ אין לי ממש מושג מה אני אוכלת. יומיים עברו להם די בשלום, אתמול כבר קצת התקשתי להתנהג כאדם נורמלי.
אז לאחר ריב של שעה עם עצמי, בו שקלתי פשוט לוותר על ארוחת ערב ולהמתין שאשוב הביתה ואכין איזה סלט, החלטתי להרפות, לאכול כמו כולם.
זה הרי היה סוף שבוע של חגיגות, ומותר לי לחגוג, כמו כולם.
ולצד המחשבות השליליות, גם התעורר אושר גדול - הנה אני אוכלת וההרגל הישן של הטהרות פשוט איננו. הנה עבר לו סוף שבוע מחוץ לבית, באכילה מאוזנת ומהנה, ללא הקאות או אף התלבטות לגביהן...
וזהו, חזרתי הביתה ואני "אני", בניגוד לחרדותיי אני נראת אותו הדבר...
ועכשיו אני לפני מאבק חדש - איך לאכול כמו שצריך בימים הקרובים, ולא לקצץ ולצמצם בין סוף השבוע לבין החג המתקרב.
מלא מבחנים, הא?
שבוע מקסים לכולכן!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כל החיים מבחנים!!!
אני09/09/2007
שלום לך יקירה, וברוך שובך אלינו! אני כה שמחה לקרוא שנהנית בטיול ושהתמודדת עם כל הקשיים כהלכה. הלוואי שהכיוון הזה יימשך, כי הוא הכיוון הנכון. ואכן כן, החיים מציבים בפנינו מבחנים כל הזמן. הדתיים קוראים לזה "שיעור", ואני קוראת לזה סתם מבחן או מבדק או משהו בסגנון. וזה אכן מתיש, אבל ככל שאת מתקדמת - יש לך יותר ויותר סיפוק. את מתקדמת אט-אט ומרגישה שאת משקיעה מאמץ שלא מתוגמל בכברת דרך נאה כמו שהיית רוצה. אבל אז מסתכלת אחורנית, בוחנת את כל הדרך שעברת ומתמלאת בגאווה.
לילה נפלא!
כרונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה מתוקה!
שלי09/09/2007קראתי שאת לא מרגישה היטב, מקווה שעד הבוקר ישובו כוחותייך ושהבחילה תעלם כליל.
מבחנים, מבדקים, שיעורים - אלו הם חיי גם ללא ההפרעה הספציפית שלי... והאמת היא, שהחיים של כולנו רצופים במבחנים.
הבטחתי לעצמי שיותר לא אברח מהמבחנים הללו, גם אם אכשל, פשוט אמשיך הלאה בכיוון הנכון.
אבל לפעמים אני כל כך זקוקה לחופש מעצמי, אך כבר יודעת שהחופש הזה מסוכן, ולמעשה הוא לא חופש כלל. הוא רק בריחה. מאמינה שאת מזדהה עם התחושה הזו.
לגבי החג - לא אפרט כי שוב מדובר בחשיפה קטנה, והאמת היא שזה גם לא כל כך מעניין, אך נפל עלי אירוח באופן חד פעמי וראשוני, או יותר נכון - הפלתי זאת על עצמי, אך ביחס לנסיבות ולאפשרויות האחרות לחג הקרוב, זו היתה החלטה נכונה.
ועלי מוטל רק לסדר, לנקות, ליפות את הבית, לאוכל אחרים כבר ידאגו (לדרוש ממני לבשל לחג זו הגזמה פראית, וגם חבל על האורחים. מגיע להם משהו טעים לחג...).
לילה טוב יקירתי, נפגש מחר!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמזדהה גם מזדהה, יקירה!
אני09/09/2007
אני לפעמים רוצה לברוח מעצמי, ולא רק לקחת חופשה מעצמי. לפרקים אני ממש רוצה להיות מישהו אחר, רק לא אני! נכון, פנטזיה ילדותית-משהו, אך היא רק מוכיחה עד כמה לפעמים קשה לי עם עצמי. ברור ומובן שלקחת חופש מעצמך זה צעד מסוכן, ובייחוד עכשיו. צעד זה משמעו בריחה והידרדרות פוטנציאלית. אם אני אתיר את הרסן, ולו אף במעט, מהר מאד אני אמצא את עצמי למטה. ואני מתכוונת למטה-למטה.
ואני מרגישה יותר טוב עכשיו. תודה. חזרתי מסיבוב קצר, הבחילה עברה, התקלחתי, התמרחתי לי בקרמים ריחניים כלבבי וכעת אני יושבת על כמה דברים.
ובאשר אלייך - אני בטוחה שאם קיבלת החלטה לארח אצלך משמע שהיא נכונה. נכון, לנקות זה מעצבן ומתיש (ומתיש במיוחד כשיש לך OCD כמוני), אבל אח"כ פשוט כיף ליהנות מן הנקיון לאיזה יומיים-שלושה... חחח...
יקירה, לילה טוב ויום מוצלח!
כרונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכרונית יקרה
שלי11/09/2007פספסתי את הודעתך איכשהו... חזרה כאן פעילות אמיתית ואני לא עומדת בקצב!
שמחה לשמוע שהבחילה חלפה בלילה ההוא ומקווה שהחג הקרב יעבור אצלך בשלום בלי טרדות מיותרות וחרדות מזון. אני מתכוננת לקשיים וכאבים, כרגיל, מוכנה לתסריט הרע ביותר.
נראה לי דווקא שלרצות להיות משהו אחר אינו דבר ילדותי כלל, ובטוחה שלא מעט מרגישים/ות כך, גם ללא הפרעת אכילה. בכל אופן, אני מזדהה לחלוטין - לפעמים הייתי רוצה להיות משהי אחרת לגמרי, עם חיים אחרים, מורכבת פחות, מתוסבכת פחות, שמחה מהעובדה הפשוטה שאני חיה.
אך זה מה שיש, ואם זה צריך לעבוד... עבודה קשה, אך משתלמת בסופו של דבר!
אל תגזימי עם הניקיונות, כולה שנה חדשה!
חיבוקים חזקים לחג,
שלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכל הכבוד !
אור10/09/2007
כל הכבוד! כל הכבוד!!!!!!!!!!!!
כיף לשמוע!
זו בדיוק אני כשיש חגיגות :)
מותר. פשוט לא לחשוב ולהיות כמו כולם.
מחשבה משחררת משהו, אינדיבידואליזם לא כאן :)
אני כ"כ מחזקת אותך ומעריצה אותך על כך,
מפני שאני יודעת כמה שזה קשה.
אל תדאגי, את תשארי "את".
וזה ימשיך להפתיע אותך כל פעם מחדש :)
אור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היי בנות!!קרן אור08/09/2007
השינוי מהווה איום כשהוא נעשה לך,
והזדמנות כשהוא נעשה על ידך!
הסיכון הכי גדול הוא...
לא לקחת סיכונים!
המוח הוא כמו מצנח
פועל במיטבו כשהוא פתוח.
פסימיסט-רואי קושי בכל הזדמנות.
אופטימיסט-רואה הזדמנות בכל קושי.
אם תתמיד לעשות את מה שתמיד עשית,
תגיע תמיד רק למקום שאליו כבר הגעת
(ולרוב זה חרא של מקום)
גם אם אתה נמצא במסלול הנכון,
בסופו של דבר,מישהו ידרוס אותך אם...
רק תשב שם.
אל תיבהלו מהאתגר שלפניכן,
גם הפסל של מיכאלאנג'לו,התחיל בתור בלוק.
ניסוח הבעיה חיוני,לעיתים,יותר מפתרונה.
לפני שתקטולנה רעיון,יש למצוא לפחות חמישה דברים טובים לומר עליו.
והכי חשוב ונכון-אם את יכולה לחלום על זה,את יכולה גם לעשות את זה.
שיהיה לכולנו שבוע טוב,של התחלה חדשה,של שנה של אושר ובריאות,והשלמה\קבלה עצמית
אוהבת אותכן,
קרן אור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תודה רבה ושבוע טוב גם לך! :-)
אני08/09/2007
יפה-יפה כתבת, וכעת כל שנותר הוא ליישם... והלוואי וזה היה כ"כ קל כפי שזה נשמע.
מאחלת לך שבוע קל ובריא!
3>
לילה טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרן אור יקרה -
שלי09/09/2007זה מקסים ומרגש, כרגיל, ומתאים כל כך לעיתוי - לפני שנה חדשה!
אך כמו שכרונית כתבה - קשה ליישם...
בכל מקרה, מזדהה עם דברייך. הרי כל עוד חששתי לקבל על עצמי את הסיכון שבהחלמה - סיכון כפול - מחד, להצליח "ולאבד" צורת חיים שנשענתי עליה זמן כה רב, מאידך, להסתכן בכישלון מאמצי ההחלמה -
כל עוד חששתי מהסיכון, נשארתי תקועה ואומללה.
והיום אני בהחלט אופטימית יותר, פתוחה יותר, מוכנה לעמוד באתגרים.
תודה יקירה!
ממה שהספקתי לקרוא נדמה שעבר עלייך סוף שבוע נעים, קצת מנוחה, הרבה משפחה. מקווה שאת מרגישה היטב ומלאת אנרגיה לחג המתקרב!
אוהבת,
שלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

