שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    אריה
    02/07/2008

    שלום רב, כשהייתי קטן אימי החטיפה לי סטירה חזקה פעם אחת ששברתי כוס! זה כמובן היה הלם בשבילי מאחר שלא שברתי את הכוס בכוונה. יש לציין שאימי הייתה חולת עצבים ומטופלת בתרופות פסיכיאטריות. כיום לעתים קרובות אני נזכר באותה סטירה, ובלי קשר יש לי בעיות נפשיות, חוסר ביטחון עצמי, חרדות באנשים ועוד. האם יתכן שהבעיות שלי קשורות לסטירה ההיא? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאריה - כוחה של סטירה

    ד''ר הדס גולדבלט
    04/07/2008

    שלום אריה,
    אתה מתאר אם שסבלה מבעיות נפשיות. נראה, שהסטירה שאתה מתאר מייצגת דפוס שלם של התייחסות מורכבת, וכנראה בעייתית, מצד אמך כלפיך בילדותך. לפיכך, רוב הסיכויים שבעיותיך, לפחות בחלקן, לא קשורות דווקא לסטירה המסוימת הזו, אלא למכלול מערכות היחסים במשפחתך. עם זאת, לפי מה שאתה מתאר על אודות מצבך האישי כיום, יש אפשרות שבעיותיך קשורות גם לגורמים נוספים. נראה לי פחות חשוב לעסוק כרגע במקורות לבעיות, אלא להתמקד יותר בהתמודדותך הנוכחית עם מכלול הקשיים האישיים שתיארת. האם פנית לטיפול? אם לא - מומלץ שתפנה לייעוץ פסיכיאטרי או פסיכולוגי.
    כל טוב ורק בריאות!
    הדס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו