מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גירודיםירדנה29/08/2010
שלום, התארחתי בחו"ל מספר ימים בבית שיש בו 2 כלבים וכולי מלאה בגרד בלתי נסבל.
שאלתי האם יש מצב שפשפשי כלב ישארו על גופי. לא נמצאו קרציות.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גירודים
ד''ר תמר נרקיס31/08/2010יתכן שמקור הגירודים מהכלבים.
אני ממליצה לך לפנות לרופא המשפחה שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיסונים לכלב ללא הסטוריה ידועהאלון29/08/2010
שלום,
אמצתי לפני כחודש כלב נטוש מהרחוב.
אין לו שבב ושום אמצעי אמצעי זיהוי.
הוא מסורס ולפי השיניים בן שנה עד שנתיים.
אני מניח שאין דרך לדעת אם הוא קיבל את החיסונים השנתיים.
מה עושים במקרה כזה?
נניח במקרה שהוא כן קיבל במהלך השנה את חיסונים. האם זה בסדר אם יחוסן שוב?
אשמח לחוות דעת של מומחה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיסונים
ד''ר תמר נרקיס31/08/2010קיימת בדיקת דם לנוגדנים שיכולה לקבוע אם הכלב מחוסן. עם זאת, אין נזק משמעותי בחיסון נוסף של כלב שכבר מחוסן, וחיסון הינו זול יותר מבדיקת הדם.
לכן אני ממליצה לך פשוט לחסן את הכלב בהקדם.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- וטרינר לארנבים בחיפהמארו29/08/2010
היי! אני גרה כרגע בקריית אליעזר, אבל לא מפריע לי לנסוע בחיפה... אני צאיכה דחוף וטרינר לארנבת שלי כי יש לה פצע ברגל... אין שמה פרווה בכלל ונראה לי כבר קצת מזוהם... יש וטרינר טוב? כי אני יודעת שלא כולם יודעים לטפל בארנבים...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר וטרינר של ארנבים
ד''ר תמר נרקיס31/08/2010בהחלט נשמע שהארנבון שלך צריך טיפול וטרינרי. אינני מכירה וטרינרים מומחים לחיות אקזוטיים באזור חיפה. נסי להתקשר לוטרינרים באזור ולשאול אותם אם הם מתמחים ברפואה של ארנבונים.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נבהל מכל דברכלנית28/08/2010
החתול שלי נבהל מכל תזוזה קטנה של מישהו ,
למשל אם נגיד נופל משהו כמו בקבוק אז הוא ישר נבהל ומכל רעש קטן ,
ופעם זה לא היה לו .
למה זה קורה והאם יש לזה פתרון ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חתול נבהל
ד''ר תמר נרקיס31/08/2010לא ציינת בן כמה החתול שלך והאם היה שינוי כלשהו בבית בתקופה האחרונה.
לעיתים שינוי במצב בבית (למשל- חיה חדשה, תינוק חדש וכו') יכול לגרום לחתול לסטרס ולבהלה. כדי לנסות לפתור את הבעיה יש לפנות לוטרינר מומחה להתנהגות, הוטרינר יתן לך למלא שאלון לגבי אורח חייו של החתול וייעץ לך לגבי התנהגותו.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גילו לכלב שלי סכרת - נדרש אינסוליןליאת28/08/2010
שלום דוקטור
לכלב שלי בן 7 שנים מסוג לברדור רטריבר גילו לאחרונה סכרת, משקלו 30 קג
הוטרינר שלי המליץ על טיפול הכולל זריקות אינסולין
הבנתי שיש מס' סוגים של אינסולין - ברצוני לדעת מהם הקריטריונים לקביעת הסוג של האינסולין?
(רמת סוכר?, משקל הכלב?, אחר...)
היות וסוג האינסולין שהוטרינר הציע הינו Humulin R 100 IU/ml והכלב אמור לקבל 2 זריקות ביום
הוא דיי יקר כ 1000 שח לחודש בקניה בסופר פארם באופן פרטי, סכום שיהיה לי קשה לעמוד בו לאורך זמן....השאלה האם יש דרך להוזיל את הקניה שלו, לקנות דרך הכלים או המרפאות הוטרינריות שבדרך אתם מכירים יותר טוב ממני, או להחליף את הסוג לאינסולין שיכול לתת מענה אך יהיה יותר זול?
האם את/ה יכולים להמליץ על וטרינר שמתמחה בסכרת כלבים (הייתי מעוניין לקבל חוות דעת נוספת)
בתודה ליאת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סכרת
ד''ר תמר נרקיס31/08/2010האינסולין שהוטרינר שלך נתן לך הוא זה שניתן בדרך כלל לכלבים עם סכרת. אין לי מידע לגבי עלויות של אינסולין.
קיימים מומחים לרפואה פנימית של חיות מחמד, רובם נמצאים בבית החולים הוטרינרי שבבית דגן וניתן להתייעץ איתם לגבי הטיפול בכלב.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פקינז מתנשפת בתדירותממן אביבה28/08/2010
יש לי כלבה בת שנתיים סוג פקינז, המליטה 3 גורים 2 מתו במקום ואחת שרדה חמישה חודשים עד שנדרסה. לאחרונה הכלבה האמא מתנשפת בתדירות אפילו כשהיא בבית, למרות שיש איורור. בקשתי לדעת מה הסיבה לכך. פשוט מדאיג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התנשפויות
ד''ר תמר נרקיס31/08/2010התנשפויות יכולות להופיע מסיבות רבות, כולל לחץ, כאב, חום, בעיות במערכת הנשימה העליונה או התחתונה, ועוד.
מכיוון שפקינזים הם גזע בעל מבנה פנים פחוס, יש להם בעיות שונות במערכת הנשימה העליונה כמו נחיריים מוצרים, קנה נשימה מוצר, חיך רך מוארך. כל אלה יכולים לגרום לבעיות נשימה, בעיקר בימים חמים, במהלך פעילות גופנית, או בזמן סטרס. אם אכן מדובר בבעיה זו (הנקראת "סינדרום ברכיוצפלי"), קיים ניתוח לתיקון פגמים אלו ולשיפור המצב הנשימתי של הכלב.
כדי לאבחן את מקור ההתנשפויות של הכלבה, אני ממליצה לך לגשת לוטרינר שיבדוק את הכלבה, יתכן שיבצע צילומים לריאות או בדיקות נוספות ויקבע מה מקור ההתנשפויות.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לימפומהצליל28/08/2010
שלום,
יש לי כלב בן שנתיים מסוג באסט האונד והוא אובחן כחולה בלימפומה,מהם סיכויי ההחלמה?מה ההבדל בין סוג סרטן זה אצל בני אדם?האם ישנם כלבים ששרדו ?האם יש לו סיכוי להחלים כי הוא רק בין שנתיים?
בתודה
צליל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לימפומה בכלבים
ד''ר תמר נרקיס31/08/2010ראשית, כיצד אובחן הכלב והאם האבחנה היא סופית? האם נשלחה ציטולוגיה או ביופסיה למעבדה של מומחים לפתולוגיה קלינית? עד כמה מפושטת המחלה? מהם הסימנים הקליניים שהכלב מראה? האם בוצעו צילומים לבית החזה ואולטראסאונד לבטן?
לימפומה הוא סוג של סרטן בלימפה. לימפומה יכולה להופיע בכלבים בכל גיל, למרות שאינה נפוצה בכלבים צעירים.לצערינו בכלבים אין החלמה מלאה מן המחלה אך עם טיפול מתאים ומסור ניתן לטפל בכלב ולהביאו למצב של רמיסיה- מצב שבו הכלב מרגיש טוב וללא כל סימן קליני של המחלה. עם טיפול כימוטרפי מתאים, כלבים יכולים לחיות חודשים עד שנים, כאשר המחקרים מראים שהממוצע הוא בערך שנה. (כמובן שיש כלבים שחיים גם הרבה יותר, אם הם מקבלים את הטיפול המתאים).
הטיפול הכימוטרפי דורש מתן כדורים בבית וכן הגעה לרופא מומחה לאונקולוגיה לקבלת זריקות, בהתחלה אחת לשבוע ובהמשך אחת לשבועיים-חודש.
מתן של סטרואידים בלבד בבית לא מאריך את משך חיי הכלב אבל משפר את מצבו הקליני ואת הרגשתו.
אני ממליצה לך לגשת עם כל המידע הרפואי לרופא מומחה לאונקולוגיה (קיימות שתי רופאות כאלה בארץ) להתייעצות לגבי המשך הטיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לימפומה
צליל01/09/2010היי,
בהמשך לתיאור מחלת הכלב-הכלב אובחן באופן מקרי,התגלה לו גוש בצוואר הלכנו לווטרינר והווטרינר לקח דגימה שם דם במחט מהבלוטה המוגדלת לאחר כמה ימים התקבלה תשובה כי הבדיקה תקינה ושמדובר בדלקת,מאחר והכלב הפסיק לאכול בשלב מסוים לקחנו אותו שוב לוטרינר שאמר שייתכן שהכלב סובל מחסימת מעיים וכי הוא דורש צילום,הכלב נלקח לבית החולים הווטרינרי שם נאמר לנו כי המעיים שלו מלאים בגז וכי צריך לנתח אותו,הסכמנו לו לנתח והתברר כי אכן הייתה לו חסימה ובנוסף היה לו גידול במעיים,גוש זה וגם חתיכה מהבלוטה המוגדלת נשלחו לפתולוג שאבחן את זה כעת כלימפומה.אנחנו מאוד קשורים לכלב ואוהבים אותו וקצת קשה לנו להשלים עם זה שאין טיפול שיש בו סיכוי להחלמה,יש לציין שהתחלנו טיפול כימותרפי אחד,והכלב מרגיש יותר טוב.ייעצת לי לדבר עם אונקולוגים מומחים איזה ידע נוסף יכול להיות שיש להם שלוטרינרים רגילים אין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאונקולוגים מומחים
ד''ר עדי בן ישר01/09/2010יש ידע רב שאין לווטרינרים רגילים. הם מעודכנים בכל המאמרים האחרונים, סוגי תרופות שונות ואחוזי הצלחה, שילוב בין טיפולים שונים, אחוזי שרידות, זמן שרידות ועוד ועוד.
אני מניחה שמומחים אלו יתנו לכם את התשובות ואת ההמלצות הטובות ביותר
המון בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לימודי וטרינריהadi28/08/2010
שלום.. אני בת 22 ליפני התואר בביולוגיה וליפני הכל..
רציתי לדעת מאנשים שכבר עברו את הלימודים אילו נסויים רפואיים עושים בדרך אל קבלת התעודה הסופית..
הבנתי שיש ניסויי ניתוח על כלבים שהרדימו במכלאות ויש צורך לדעת להרוג עכברי מעבדה ושחיטה של פרה..
הייתי שמחה אם תחדדו לי את הנושא הזה, אם אחד מהדברים לא נכון אשמח לדעת ואם יש עוד דברים כאלו שאני צריכה לדעת ליפני הכניסה ללימודים האלו..
קשה לי לחשוב על זה שאני הולכת להציל חיות אבל בדרך גם לשחוט.. ניראה לי הזוי..
תודה לכם:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר "ניסויים רפואיים"
ד''ר תמר נרקיס29/08/2010אכן, על מנת להיות וטרינר יש צורך בעבודה עם בעלי חיים, כולל עבודה עם גופות.
וטרינר צריך לדעת אנטומיה, ולימודי האנטומיה נעשים על גופות של כלבים וחתולים שמתו או הומתו, אך לא הומתו לצורך לימודי אלא מסיבות אחרות.
בנוסף, עבודת הוטרינר כוללת השגחה על מעבר מחלות מבעלי חיים לבני אדם, וחלק מעבודת הוטרינר היא להכיר תהליכים של שחיטת עופות ובקר והדבר כולל ביקור בבתי מטבחיים ומשחטות.
כדי להיות וטרינר טוב אין מנוס מהלימודים הללו, ובחייך כרופאה וטרינרית תצילי חיים בזכות הלימודים הללו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם
adi29/08/2010אם כמה שזה מצער שזה קורה, אבל אין לי שליטה על מה מכלאות עושות עם החיות ש"אין להם מה לעשות איתם יותר".. לפחות יש ניצול של הגופות לשם לימוד לעזור לאחרים.
אבל לגבי העכברים הפרות והעופות זה רק ביקור במשחטות או להיות עדים למעשה או שאני בתור מישהי שלומדת צריכה לעשות את זה בעצמי?
גם איך אפשר בתור אדם אוהב חיות לעשות את זה ולשתף עם זה פעולה? אין שום דרך לצאת מזה אני מתארת לעצמי.. האם זה באמת שווה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
ד''ר תמר נרקיס31/08/2010כחלק מהלימודים מבקרים במשחטות ובבתי מטבחיים וצופים (בלבד) בתהליכים שמתרחשים שם.
אם רצונך להיות וטרינרית זה חלק מהלימודים...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה:)
adi02/09/2010תודה לך, עזרת לי מאוד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חתולת רחוב שעוקרהשיר28/08/2010
היי,
אנחנו מטפלים שנה וחצי בחתולת רחוב מקסימה בת 3 לערך, עיקרנו אותה לפני יומיים ורציתי לדעת מספר דברים באופן כללי אודות עיקור.
שמעתי כל מיני שמועות שעיקור חתולה בוגרת הוא הרבה יותר מסוכן מעיקור חתולה צעירה,האם זה נכון?אם כן אז מדוע?דבר שני, רציתי לדעת האם לאחר העיקור היא תרגיש יותר צורך להישאר בבית מאחר ואין לה כבר את יצר ההתרבות?ועוד דבר, אני צריכה לתת לה אנטיביוטיקה והיא בשום אופן לא נותנת לי להזריק לה ישירות לפה,אז אני מערבבת לה את האנטיביוטיקה בתוך האוכל,האם זה בסדר לעשות כך?ודבר אחרון בהחלט,כמה ימים מתום הניתוח אני אוכל להיות רגועה שהיא כבר יצאה מכלל סכנה?המון תודה וסליחה על כל השאלות!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חתולה לאחר עיקור
ד''ר תמר נרקיס29/08/2010אין סכנה מיוחדת בעיקור חתולה בוגרת. בעקרון מומלץ לעקר כלבות וחתולות מוקדם, החל מגיל חצי שנה, כדי למנוע סכנה לגידולי עטין בעתיד. גם גיל שנה וחצי הוא גיל סביר לעיקור.
אם החתולה רגילה לחיות ברחוב, סביר להניח שתמשיך לנהוג כך גם לאחר העיקור.
זה בסדר גמור לערבב את האנטיביוטיקה באוכל כל עוד אתם שמים לב שהיא אכלה את כל המנה (כדאי לשים את האנטיביוטיקה על מעט מזון טעים ולוודא שהיא אוכלת הכל, ורק אז לתת לה את שאר המזון שלה).
בעיקרון אם החתולה מרגישה טוב 3-4 ימים לאחר הניתוח, ואם היא אוכלת ועירנית, והחתך בבטן נראה תקין ללא הפרשות או נפיחות, היא יצאה מכלל סכנה.
בכל מקרה מומלץ לגשת לוטרינר עשרה ימים לאחר העיקור לביקורת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחתך תקין?
שיר29/08/2010החתולה ערנית ויש לה תאבון והצלחתי לתת לה בכל פעם את כל האנטיביוטיקה אבל יש נפיחות באזור החתך,זה נראה כמו בצקת כזאת. יש צבע ורדרד אבל אין אודם או הפרשות שיוצאות ממנו.האם זה סביר שתהיה נפיחות באזור התפר? החתולה עוקרה ביום רביעי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחתך לאחר עיקור
ד''ר תמר נרקיס31/08/2010אם יש נפיחות באזור החתך, כדאי לגשת לוטרינר שיבדוק את החתך. יתכן שמדובר בתגובה נורמאלית לתפרים, אך יש גם חשש להרניה ולכן חשוב שהוטרינר יבדוק את החתולה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כלב מיוחםשלומי28/08/2010
הכלב שלי - לברדור - בן 4 שנים . הכלב החל לאחרונה לרחרח אותי ולקפוץ עלי בתנוחה מינית . הדבר נמשך כבר שבוע ואני נאלץ להרחיקו ממני באלימות ולהענישו. איך ניתן לפתור את הבעיה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לברדור
ד''ר תמר נרקיס29/08/2010סביר להניח שאם תסרס את הכלב המצב יחלוף, למרות שגם לכלבים מסורסים יש לעיתים התנהגות כזאת.
כשהכלב קופץ עליך יש למנוע זאת ממנו ולהגיד לו "לא" בקול סמכותי.
אם אתם לא רוצים לסרס את הכלב מומלץ להתייעץ עם מאלף כלבים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כלבה מניקהמיכל27/08/2010
יש לנו כלבת פקינז בת 3 אחרי המלטה ראשונה של 3 גורים.
בשבוע הראשון היא לא זזה מהגורים-טיפלה בהם במסירות , האכילה אותם כמעט בלי הפסקה.
בשבוע הזה הקפדנו לא לגעת בגורים.
השבוע היא מטפלת בהם הרבה פחות-במשך שעות היא יכולה להתעלם מהם, היא מאכילה אותם הרבה פחות-אולי שלוש ארבע פעמים ביום.
חשוב לציין שהגורים גדלים ומתפתחים וכבר פתחו עיניים. דבר נוסף-אחד הגורים קטן וחלש יותר מהאחרים ובשבוע האחרון התחלנו לעזור לו לינוק- לעזור לו למצוא פטמה, לקרב אותו לאמא גם כשהיא רחוקה מהגורים.מעבר לזה אנחנו כמעט ולא נוגעים בגורים ובטח לא מרחיקים אותם מהאמא-לפעמים מלטפים אותם קצת.
האם זה בגלל תשומת הלב שאנחנו נותנים לגורים?מה אפשר לעשות?האם כל עוד הם גדלים ומתפתחים הם מקבלים מספיק חלב? האם הכלבה יודעת לבד כמה צריך להאכיל את הגורים וההפחתה בתשומת הלב זה דבר טבעי?
המון תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כלבה מניקה
ד''ר תמר נרקיס29/08/2010כל עוד הכלבה מניקה את הגורים והגורים עולים במשקל המצב טוב. אפשר לשקול את הגורים אחת ליום ולוודא שהם עולים במשקל. אם הגורים לא יונקים מספיק או לא עולים במשקל, מומלץ להניק אותם מבקבוק עם תחליף חלב מיוחד לגורי כלבים.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כלבה עם גושדפנה27/08/2010
לכלבה שלי , פינצ'רית בת 8, יש גוש בצד הגוף ליד הצלעות היא בהריון ועומדת להמליט האם אפשר לטפל ולאבחן כבר את הגוש או שצריך לחכות להמלטה? היא לא נותנת לי לגעת בזה ונאה שזה כואב לה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מסה חשודה
ד''ר עדי בן ישר27/08/2010יכולה להיות אבצס, גוף זר, גידול, גרנולומה, ועוד ועוד. באופן עקרוני עדיף להמנע מטשטושים והרדמות בזמן ההריון, אך גם יש סכנה לאם ולגורים להשאיר מסה שיכולה לגרום לזיהום כללי.
גשי לווטרינר בהקדם על מנת שיאבחן את המסה ויקבע האם ניתן לחכות עד לתום ההריון או האם לטפל בה כעת
רק בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כלב שנהיה תוקפני לבעליואריק26/08/2010
שלום וכל הכבוד על הפורום,
יש לי כלב פינצ'ר כבר 10 שנים. עד לפני שנה גידלתי אותו לבד הכל היה בסדר, ואז חברה שלי עברה לגור איתי בבית. מאז שהיא עברה היא החלה לפנק את הכלב כל הזמן, להיות איתו כל הזמן לשיר לו, לשחק איתו וכו'. וכעת החלה תופעה חדשה: הכלב מגרגר עלי כאשר אני מתקרב אל שניהם. כך למשל, כאשר שניהם במיטה לפני שינה ואני רק רוצה להיכנס למיטה ולישון, הוא מגרגר עלי ולא רוצה שאני אכנס.
אני בשם פנים ואופן לא מוכן להמשיך כך. השאלה שלי היא מה לעשות? האם ללכת בדרך תוקפנית וכשהוא מגרגר עלי לצרוח עליו ואפילו להרביץ מעט, או לנסות גישה שקטה (למשל, להיכנס למיטה ולשכב בצד כמו מסכן בלי לעצבן אותו)?
אנא, תנו לי תשובה מפורטת,
תודה רבה רבה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר עדי בן ישר27/08/2010אינני סבורה כי עליך להכנס למיטה ולשכב בצד כמו מסכן לשארית חייך (או חייו של הכלב). יתכן והכניסה של חברתך לבית עירערה את המעמדות בבית שהיו ברורים לכלב עד כה, וכרגע הוא נלחם על מקומו בהיררכיה החדשה. יש להקפיד על כך שמקומו בהיררכיה יהיה מתחתך ומתחת חברתך ולא גבוה או שווה לכם. דבר זה ימנע אי ציות לפקודות במקרה הטוב, ותקיפה במקרה הפחות טוב.
אין זה אומר כי עליך לצרוח עליו או להרביץ לו. ניתן לחזור שוב ושוב על פקודות בסיסיות כגון "שב", "ארצה", "בא אלי". להכנס לפניו למיטה, לא לתת לו לעלות על המיטה עד לסידור המעמדות ועוד. אני ממליצה בחום לפנות למאלף מקצועי שיוכל להנחות אתכם ולתת לכם כלים נוספים לסידור המצב מחדש
רק בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה רבה
אריק27/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- PetalCleansאריה26/08/2010
שלום,
הבן שלי אלרגי לכלב שזה עתה אימצנו. האלרגיה אינה חריפה במיוחד אך מטרידה. האם שימוש ב PetalCleans יכול לעזור? האם מוצר זה בטוח לכלב ולא יגרום לו שום נזק?
תודה
אריה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר PetalCleans
ד''ר עדי בן ישר27/08/2010התמיסה עובדת על עקרון ה- Encapsulater, עוטפת את האלרגן בשכבה המנטרלת את השפעתו על הגוף. תמיסה זו מכילה גם חומרים המטפחים ומרככים את פרוות בעל החיים (אלוורה, תמציות של Limeflower ורוזמרי, ומרככים נוספים). צריך לשים לב שמשתמשים בתמיסה המיועדת לכלב ולא לבעל חיים אחר. יש למרוח אותו על גבי הכלב באמצעות מטלית מדי שבוע.
התכשיר אמור להתחיל לעזור אחרי 3 שבועות של שימוש.
עוד לא שמעתי על תופעות לוואי של התכשיר, אך יש לקרוא היטב את ההוראות ולפעול לפיהם
רק בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כשל כליתילוקי כוכבי26/08/2010
יש לי כלבה בת 16 מסוג קוקר אמריקאי שלאחרונה החלה לסבול מאי ספיקה כלייתית-קריאטינין עד 3.6 !היא כמובן במעקב וטרנרי אך הייתי מבקשת לדעת באם ניתן לעשות משהו כדי לעזור לה.מקבלת עירוי נוזלים ומזון מתאים (שאינו טעים לה ולכן היא ממעטת לאוכלו). תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כשל כלייתי
ד''ר עדי בן ישר26/08/2010מומלץ לטפל בכשל כליות בעירוי נוזלים (שיכול להיות יומי או שבועי, תלוי בחומרת המחלה ובמצב הכלב), וכן במזון מיוחד שמתאים לכליות.
קיימות תרופות מעוררות תאבון כגון מיטרזפין (רמרון) שיכולות לעזור לזמן מסויים- התייעצי עם הוטרינרית שלך לגבי אפשרות זו.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









.jpg)