פורום וטרינריה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לימודי וטרינריה.
    מעין
    25/05/2010

    שלום!
    אני חיילת משוחררת וברצוני ללמוד וטרינריה באוניברסיטה העברית.
    אשמח לקצת מידע יותר נסיוני מהאנשים שלמדו את המקצוע (כמה שנים נמשכים הלימודים, מה אופי הלימודים, קצת טיפים להצלחה ולקבלה לאוניברסיטה ובכלל, כל מה שאפשר לספר על החוויות והלימודים יתקבלו בברכה!)
    ביררתי קצת בנושא הלימודים ועליי להגיע לציון 700 בפסיכומטרי! כך שאני קצת בספק אם אצליח...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לימודי וטרינריה.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום מעיין

    ד''ר עדי בן ישר
    26/05/2010

    על מנת להתקבל ללימודי ווטרינריה יש ללמוד קודם לתואר ראשון במדעי החיים/מדעי בעלי חיים/מדעי הרפואה. ציוני הבגרות והפסיכומטרי רלוונטים בעיקר לקבלה לתואר הראשון. על מנת להתקבל ללימודי ווטרינריה יש להגיע לממוצע גבוה דיו (לפי תנאי הקבלה באותה השנה) בתואר הראשון. לימודי התואר הראשון אורכים 3 שנים, ולימודי וטרינריה אורכים 4 שנים כולל שנה קלינית בבית דגן.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול וטרינרי
    אדי
    24/05/2010

    ברצוני לעלות נושא חשוב.בעבר הייתה לי כלבה מגזע רועה גרמני.בגיל 9.5 שנים הופיעה אצלה בעית מפרקי אגן הידועה אצל כלבים גדולים.אחרי איבחון בעזרת רנטגן בבית חולים בראשל"צ נאמר לי שזאת מחלה ידועה וטיפול היחיד זה ניתוח אך לא מומלץ בגלל הגיל של כלב.כאשר שאלתי מה עליי לעשות על מנת להקל על סבל של כלבה שלא יכלה ללכת נאמר לי שאין מה לעשות.ביקשתי להמיתה כי הכלבה סבלה.ההחלטה הייתה ממש קשה כי כלבה הייתה חלק ממשפחה.נענתי בסירוב.הגעתי לרופא באשקלון שסירב גם להמיתה אבל הציע ניתוח וביקש עבור ניתוח 700 ש"ח.נתתי אותם בשמחה עבור הזדמנות לכלבה.אחרי כשבועיים מהניתוח וסבל רב של כלבה שלא הצליחה לעמוד על הרגליים הוא המית אותה.לאחרונה הגעתי עם כלבה גדולה מעורבת בת 15 שנה שגם לא יכלה לעמוד על הרגלים למרפאה וטרינרית באשדוד.לאחר בדיקת רופא ובדיקת דם בסכום כולל של 520 ש"ח,נאמר לנו שלא ניתן לדעת בבירור מה המחלה שלה, בבדיקות רואים רק שהיא קצת מיובשת(לא יכלה להגיע למים) ושאולי יש לה דלקת כלשהי.לאחר תשלום של עוד 500 ש"ח על עירוי וכדורים(משככי כאבים ואנטיביוטיקה) נאמר לי שהרופא לא נביא ואין לדעת מה יהיו התוצאות של הטיפול.ויש להביא אותה אחרי 4 ימים לבדיקה נוספת.לאחר בדיקה ראיתי שמשככי כאבים (RIMADYL) מאוד חזקים וגם אם יש כאבים הכלב לא ירגיש אותם ויעמוד על הרגלים.אבל מה יקרה כשנפסיק לתת לו אותם?אני מצליח לראות דפוס מסויים שרופאים לא מוכנים להמית כלבים חולים למרות שגיל שלהם מאוד מבוגר לפני שהם גובים סכום נכבד ולא יודעים אם בכלל הטיפול יעזור.אנחנו אוהבים את הכלבים אחרת היינו מוסרים אותם לצער בעלי חיים אבל אם אין אפשרות לרפא אותם למה לא להקל עליהם?הרי גם ככה הכלב הזה לא יחזיק מעמד הרבה זמן וסביר להניח שאחרי זמן קצר והמון כסף יצטרכו להמיתו.אשמח לתגובה הולמת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול וטרינרי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול ווטרינרי

    ד''ר עדי בן ישר
    26/05/2010

    ראשית, צר לי על מות כלבתך.
    כאנשי מקצוע וכאנשים אוהבי חיות אין אנו ששים ללחוץ על האצבע עם ההדק. לכלבים קיימת הפריבילגיה לזכות להמתת חסד ברגע שסובלים, שלא כמונו. השאלה הנשאלת היא מהו סבל. מקובל להניח שבע"ח סובל כאשר אינו שולט בצרכיו לחלוטין ו/או אינו שמח ושש לקראת בעליו ו/או לא רוצה לאכול ולשתות.
    רבים הכלבים שחיים חיים מאושרים עם כאבי אגן. חלקם נוטלים משככי כאבים ותרופות מגינות סחוס על מנת לשפר את מצבם באופן קבוע, בדרך כלל עם מינימום השלכות.
    הבדיקות שנעשו לכלביך הם על מנת לשלול גורמים אחרים שיכולים להרע על מצבם, ולטפל בהם אם ישנם. נכון, בסופו של דבר הכלב יומת במידה ויסבול, אך כל עוד ניתן לגרום לו לחיים טובים, ספורים הווטרינרים שיסכימו להמיתו.

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות תזונה אצל חתול
    יבגני
    24/05/2010

    שלום,
    יש לי חתול בוגר והוא גר עם חתולה, שניהם לא מסורסים ולא מעוקרים. בשנה האחרונה החתול רזה מאוד והוא אוכל ממש מעט (בקושי כמות של כפית). הוא ניראה ממש רזה לצד החתולה וכמעט אין לו שומן, מבטו החיצוני ניראה אנורקסי ואני לא יודע מה לעשות בנוגע אליו. ניסיתי להחליף אוכל ולהאכיל באוכל שיש בו יותר שומן (טונה למשל) והוא הקיא. מה אפשר לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיות תזונה אצל חתול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נ.ב.

    יבגני
    24/05/2010

    החתול לאחרונה גם צועק בלילות ובמשך היום ללא סיבה ניראית לעין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות תזונה אצל חתול

    ד''ר תמר נרקיס
    24/05/2010

    נשמע שהחתול שלך סובל מבעיה רפואית. גש בהקדם לוטרינר שיבדוק את החתול ובמידת הצורך יבצע בדיקות דם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זה חשוב לי
    בקשה תענו!!
    24/05/2010

    יש לי תרנגול זכר ושמעתי שיש איזה זריקה מיוחדת אצל וטרינר שאפשר לתת לו וככה הוא מפסיק לצעוק האם זה נכון..?
    ואיפה אני עושה את זה..?
    נ.ב אם תענו לי אתם תותחים..!!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זה חשוב לי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרנגול

    ד''ר עדי בן ישר
    26/05/2010

    אינני מכירה תכשיר כזה, אך אינני מומחית ברפואת עופות. ניתן לפנות לפורומים העוסקים בעופות בכלל או בתרנגולים בפרט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דימום
    מורן
    24/05/2010

    שלום, יש לי מלטזית בת 7 שנים. עד כה אף פעם לא ראינו שהיא מקבלת מחזור. עשינו לה בדיקת דם לפני כ3 שנים ונאמר לנו שיש לה עודף טוסטסטרון ושבגלל זה כנראה לא מקבלת. בימים האחרונים היא התנהגה כאילו משהו כואב לה באיזור הבטן/הרגליים והיא נמנעה מלקפוץ. אתמול הבחנו במיטה שלה 2 פסים ורודים כ- 5 סנטימטר אך הפרווה שלא לא מוכתמת. השאלה היא 1. האם יכול להיות שזה מחזור 3. מה זה יכול להיות פרט למחזור 2.אם זה מחזור, האם זה אפשרי להביא גורים בגיל 7 שנים ללא נזק לכלבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דימום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דימום

    ד''ר עדי בן ישר
    26/05/2010

    דימום מהחלק האחורי של הגוף אכן יכול להעיד על ייחום, אך כמו כן יכול להעיד על דימום בשתן, דימם מהרקטום ועוד. ייחום בדרך כלל לא גורר כאבי בטן ולכן כדאי לגשת לווטרינר על מנת שיבדוק את כלבתך ויוודא מה מקור הדימום. רצוי לגשת לווטרינר אשר יכול לעשות בדיקות דם מתאימות להורמונים. יתכן ורמות הטסטוסטרון בכלבתך ירדו ועל כן נכנסה לייחום. האם הוולווה שלה נפוחה? האם היא מושכת זכרים? יש מגוון סימנים שמעידים על ייחום מלבד דימום.
    לא אמורה להיות בעיה להביא גורים בגיל 7 שנים, אך רצוי לערוך בדיקה פיזיקאלית מקיפה קודם לכן ולהעריך האם כשירה להריון, ובנוסף לוודא קודם שיש לכם בתים חמים לגורים שיבואו.

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מספר טסיות נמוך
    קרן
    24/05/2010

    הכלבה שלי מסוג קבליר קינג צארלס בת שנה. בשל הרעלה מחומר נגד פרעושים נערכה לה בדיקת דם בה מספר הטסיות נמצא נמוך (75,000). נערכו שתי בדיקות בשיטות שונות בגלל בעייתיות בספירת הטסיות אצל הקבליר. הוטרינר חושש מארליכיה ונתן לה דוקסילין ל20 יום. יש לציין כי מעולם לא נמצאה קרצייה אצל הכלבה. קראתי באינטרנט כי לקבאלירים רבים, ספירת טסיות נמוכה וכי הדבר נורמלי כל עוד אין דימום. האם עלי לחשוש מארליכיה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מספר טסיות נמוך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מספר טסית נמוך

    ד''ר תמר נרקיס
    24/05/2010

    מכיוון שקדחת הקרצית (ארליכיה) כל כך נפוצה בארצנו, כדאי לטפל בדוקסילין ולחזור על בדיקת הדם לאחר סיום הטיפול.
    אפשרות נוספת היא לשלוח לפני תחילת הטיפול בדיקת דם לנוכחות ארליכיה בדם, אך יש לזכור שבדיקה זו אינה מהימנה במאה אחוז.
    אם אכן מדובר בקדחת קרציות, חוסר טיפול עשוי לגרום להתדרדרות מצבה של הכלבה עד די סכנת חיים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כדור הרגעה
    ליאור
    23/05/2010

    שלום

    רציתי לברר איזה כדור הרגעה והמינון שצריך לתת לכלב מעורב בן 8 במשקל 22 ק"ג שאמור לטוס
    מישראל לרומניה ,טיסה שעורכת כשעתיים וחצי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כדור הרגעה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כדור הרגעה

    ד''ר תמר נרקיס
    23/05/2010

    תרופות הרגעה הן תרופות שצריכות להיות מותאמות ספציפית לחיה- כלומר למצבה הבריאותי הכללי, לאופיה וכו'.
    אינני ממליצה לתת כדורים כאלה לפני שוטרינר יבדוק את הכלב בדיקה יסודית ויחליט על סוג התרופה המתאימה ועל המינון המתאים.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרנגולת
    דנה
    23/05/2010

    שלום,
    רציתי לשאול האם העברת תרנגולת לסביבה אחרת שיש בה תרנגולים זכרים, עיזים, שפן, ברווזים(מעין פינת חי) עלולה לגרום לה לטראומה , האם היא תתאקלם במהרה או שהיא עלולה להתקל בהפרעות מצידם? משום שעד עכשיו גדלה בחצר לבדה.
    אודה לתשובה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תרנגולת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרנגולת

    ד''ר תמר נרקיס
    23/05/2010

    אינני מומחית לרפואת עופות. אני מניחה שמעבר כזה עשוי לגרום לסטרס לתרנגולת. אני ממליצה לך להתייעץ עם מומחים לעופות בעניין.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכלבה שלנו מתה
    דנה
    23/05/2010

    הכלבה שלנו מתה באופן פתאומי, הכל היה ונגמר מהר ואני מחפשת תשובות איך ולמה זה קרה.
    הכלבה היתה בת שנה וחודש. כלבה שמחה אהובה ומפונקת.
    באותו יום אחה''צ עוד יצאנו איתה לחורשה שם שיחקה רצה והכל היה בסדר. שעה אחרי בתי ראתה שהכלבה הקיאהו שהיא לא מרגישה טוב. הסתכלנו עליה בדאגה וחשבנו שהבטן אולי כואבת לה ולכן היא חלשה ולא זזה כמעט. אח''כ ראיתי שהיא הקיאה כנראה דם, מאוחריותר בעלי הגיע ומיד הבהלנו אותה לוטרינר. שם הרופא מיד עשה צילומים ואולטרה סאונד ואמר שיש לה הרבה נוזלים בבטן וחייב לנתח. (הרופא ציין שזה יכול לעלות הרבה כסף אפילו אלפי שקלי) כמובן שהסכמנו.
    דברנו עם הרופא בחצות אחרי הניתוח והוא אמר שהכבד התפוצץ לה והיא אבדה הרבה דם ונתנו לה עירוי ונחכה לבוקר. בבוקר התקשרנו ואמרו לנו שהמצב קשה וכי היה לה דום לב ב4 לפנות בוקר החיו אותה ונתנו לה עירוי והסיכויים לא היו טובים. בשעות הבוקר המאוחרות היא מתה לא שרדה.
    אמרו לנו שייתכן והיא קבלה מכה או אכלה רעל עכברים.
    אני יודעת שמכה היא לא קבלה לגבי רעל אני לא יודעת. היו בחורשה מלא כלבים ואף אחד לא מת.

    הכאב גדול ואנחנו לא נרגעים והבן שלי בן 9.5 בוכה וקשה לו.

    אשמח לשמוע חוות דעת נוספות ואיך ולמה זה קרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הכלבה שלנו מתה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דימום לחלל הבטן

    ד''ר תמר נרקיס
    23/05/2010

    הצטערתי לשמוע על מות הכלבה.

    לא ברור מתאורך האם נוזל שהוטרינר ראה באולטראסאונד היה נוזל דמי או נוזל מסוג אחר. אם אכן היה מדובר בדימום לחלל הבטן שהתרחש עוד לפני הניתוח, הדבר יכול להיות תוצאה של מספר גורמים. הגורם הראשון הוא בעיה בקרישת הדם. בעייה בקרישת הדם יכולה להיות מולדת, תוצאה של כשל כבדי, או תוצאה למשל של אכילת רעל עכברים. החשיפה לרעל העכברים היא לרוב מספר ימים לפני הופעת הסימנים הקליניים.
    גורמים נוספים לדימום אקוטי לחלל הבטן הם טראומה קשה, או גידול מדמם בחלל הבטן (מצב פחות סביר בכלבה צעירה).
    על מנת לדעת אם יש בעיה בקרישת הדם יש צורך לקחת בדיקת דם לתפקודי קרישה (יתכן שבדיקה כזו נלקחה על ידי הוטרינר).

    לצערנו, לא תמיד ניתן לקבוע את סיבת המוות. קיימת אפשרות לשלוח את הגופה לנתיחה לאחר המוות ולפעמים, אך לא תמיד, נתיחה כזו נותנת תשובות לגבי גורם המוות.

    אם יש לכם עדיין שאלות, אני מציעה לכם לשוח שוב עם הוטרינר המטפל שמכיר את המקרה הכי טוב.


    משתתפת בצערכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זנב קצוץ
    הדס
    22/05/2010

    הצלתי גור, כנראה מעורב ברוטווילר, שחתכו לו את הזנב לפני חודש בערף, וזה פשוט נראה זוועה, הוא אכל את המקום וכרגע יש לו דימום קל והזנב פשוט נראה כאילו חתכו אותו בסכין מטבח. מצרפת תמונה, כי לא ראיתי דבר כזה מעולם.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זנב קצוץ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זנב קצוץ

    ד''ר עדי בן ישר
    22/05/2010

    אכן יש אכזריות בעולם, וכאשר אנו ניתקלים בכזאת מטרתנו היא להקל את הסבל ככל שניתן.
    רצוי לקחת את הגור לווטרינר על מנת שיבדוק את מצבו בכלליות, ובפרט את הזנב. צריך לשלול מחלות אחרות, לחסן אותו כנגד מחלות נפוצות, ולטפל בזנב. יתכן ויצטרכו להכניסו לניתוח בו יסירו את הגדם בצורה נכונה ולא מזוהמת, ויתכן והטיפול יכלול רק אנטיביוטיקה על מנת למנוע זיהומים במקום עד שיחלים. זיהומים במקום זה הינם מסוכנים ביותר כיוון שיכולים להגיע למערכת העצבים ע"י מעבר לחוט השדרה שעובר גם שם.

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה ד"ר בן ישר

    הדס
    26/05/2010

    הגור חוסן, טופל ונמצא לו בית, הזנב כבר נראה הרבה יותר טוב, טיפלנו בו גם בתרופה וגם מקומית ע"י שטיפות מי מלח ומשחת משושת. ירדה לי אבן מהלב...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשירת שיער וריח גוף
    אבי
    21/05/2010

    רועה בלגי בן 8, שסבל תמיד מנשירת שיער וריח גוף (ידיים מסריחות אחרי ליטוף) מעבר לנורמה.
    אל אף שנבדק, והחליף מזון כמה פעמים, הבעיה נותרה ואף הוחמרה לאחרונה.
    התחלתי להשתמש ב FURMINATOR, ושמתי לב שהשער חלש עד למצב שיכולות להיווצר קרחות במידה ואמשיך לסרק.
    האם זוהי בעיה רפואית שניתנת לטיפול?
    או שלעד נסבול אני והוא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נשירת שיער וריח גוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשירת שיער

    ד''ר עדי בן ישר
    22/05/2010

    יכולה להיות בעקבות בעיה גנטית שאין לה פתרון או בעקבות בעיית עור שניתן לטפל בה כגון אלרגיות, דלקות עור חוזרות, בעיה אוטואימונית של הגוף כנגד זקיקי השיער ועוד.
    ניתן להבדיל בין הגורמים השונים ע"י שלילת גורמי האלרגיה השונים (טיפול קבוע וצפוף כנגד פרעושים, החלפת מזון להיפואלרגני, מציאת גורמים אזוטריים יותר לאלרגיות וטיפול בהם) ולאחר מכן ניתן לעשות ביופסיה וחלקי עור נגועים ולשלוח למעבדה אשר תוכל לבחון את העור ולמצוא את הפתולוגיה המתאימה, וכך תוכלו לטפל במצב או לפחות לדעת האם ניתן לטפל במצב וכיצד.

    זהו תהליך ארוך ויקר, ולכן במידה וכלבכם אינו סובל/מתגרד/פוצע את עצמו או שאתם אינכם יכולים לסבול את הריח, ניתן לדחות או לבטל תהליך זה

    בהצלחה ורק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פצעים וגירויים עם האוגר שלי
    רותי
    21/05/2010

    שלום!
    האוגר שלי חי אצלי כבר כשנה ושש חודשים.
    הוא היה בריא ואתלטי עד שהוא התחיל לגרד בלי הפסקה והבטן שלו התחילה לתנפח עם כל האזור התחתון וניהיו פצעים גם מתחת לסנטר ומתחת לבטם הוא לא מפסיק לנשוך את השערות שלו ולעשות פצעים וניהיה פחות אתלטי אבל הוא אוכל ושותה כל הזמן.
    בבקשה עם תדעו מה לעשות אז תכתבו לי זה חשוב לי מאוד.
    תודה על היתייחסותכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוגרים

    ד''ר עדי בן ישר
    22/05/2010

    שלום
    מכיוון שלא התמחתי באוגרים, אינני יודעת את התשובה השלמה והטובה לתשובתך. אני ממליצה לך לפנות לפורומים מתאימים העוסקים ברפואת חיות אקזוטיות.

    בהצלחה ורק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גוזלי דרור
    נועם
    21/05/2010

    שלום!
    מצאתי היום שלושה גוזלי דרור רכים וצעירים מאוד שנפלו מהקן (בני מספר ימים) ללא כל פלומה ועם עיניים סגורות..
    בצעד סקפטי אני מנסה להאכיל אותם עם מזרק. שאלתי היא מה הכי נכון ומומלץ לתת להם לאכול? האם יש דברים שיש להימנע מהם?

    בתודה מראש!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גוזלי דרור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גוזלי דרור

    ד''ר עדי בן ישר
    22/05/2010

    מכיוון שלא התמחתי בציפורים, אינני יודעת את התשובה השלמה והטובה לתשובתך. אני ממליצה לך לפנות לפורומים מתאימים העוסקים ברפואת חיות אקזוטיות.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלבה בטראומה
    אבישי
    20/05/2010

    שלום,

    לפני מספר ימים אימצנו כלבה מתנו לחיות לחיות. הכלבה היא בת שנה, והובאה לתנו לחיות לחיות לאחר שנמצאה משוטטת ברחוב ונלקחה להסגר. לא ידוע מה עבר עליה לפני זה.
    הכלבה מתנהגת בצורה מוזרה- מצד אחד היא מאוד חברותית ומכשכשת בזנב בכל פעם שמתקרב אליה אחד מבני המשפחה. מצד שני, היא מאוד מופחדת- היא לא מוכנה להכנס הבייתה ורק יושבת בגינה בפינה רחוקה, כשיוצאים איתה לטייל היא לא עושה את הצרכים שלה (היא עושה אותם רק בגינה) והכי מדאיג היא לא מוציאה הגה מהפה- לא בוכה ולא נובחת כלל.
    מה עושים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כלבה בטראומה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלבה בטראומה

    ד''ר עדי בן ישר
    22/05/2010

    דרושה סבלנות רבה כלפי כלבה שסביר להניח שעברה התעללות כלשהי שאיננו יודעים מהי.
    כלבה כזו צריכה בעיקר תחושת קונסיסטנטיות בה היא יודעת היכן ביתה, מי הבעלים (מבחינתה "האלפא"), היכן עושים צרכים, היכן אוכלים ומתי, מה מותר ומה אסור.
    יש ליצור לכלבה זו מערכת חוקים בה היא מתוגמלת על מעשים טובים (גם כאלו שנראים לכם טריוואליים כגון חוסר פחד להתקרב לפתח הבית) ולא מקבלת יחס כלל על מעשים רעים (כיוון שאיננו יודעים מה עברה ומה יצית בה פחד מחודש). רצוי לתת לה אהבה ככל הניתן ותחושת שייכות ל"להקה".
    תהליך זה הוא ארוך ודורש סבלנות רבה, אך בסופו היא תקבל ביטחון ותתנהג רגיל לכל דבר.
    רצוי מאד להיוועץ עם מאלף מקצועי המתורגל במקרים כאלו. הוא יוכל לעזור לכם רבות

    בהצלחה ורק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלב מקיא
    נעמה
    20/05/2010

    לקחנו כלב ממשפחה והכלב לא הראה סימנים של דיכאון בכלל, להיפך, קפץ עלינו, שמח איתנו והתפלאנו שהוא אוכל ושותה וכיאלו גדל איתנו מהיום הראשון שהבאנו אותו. היום, לאחר שבוע שהכלב אצלנו פתאום התחיל לשלשל. מה יכולה להיות הסיבה? האם רפואית? האם יש צורך בוטרינר או שזה יכול לעבור מאליו.

    תודה מראש על התשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כלב מקיא

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך להודעה הקודמת

    נעמה
    20/05/2010

    שכחתי לציין קודם, אתמול רחצנו אותו ושמנו חומר נגד קרציות ופרעושים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלב משלשל

    ד''ר עדי בן ישר
    22/05/2010

    קיימים גורמים רבים הגורמים לשלשול של כלבים. החל מדלקות מעי פשוטה, תולעים במעיים, וכלה בגוף זר במעי, חסימת מעי, בעיות אנטומיות ועוד.
    לא ציינתם באיזה גיל כלבכם, מה כמות החומר עליו שמתם, האם קיימים סימנים נוספים מלבד שלשול.
    בכל מקרה, עליכם לגשת לווטרינר על מנת שיבדוק את הסיבה לשלשול ויטפל בהתאם.

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום