פורום וטרינריה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בקשר לתרנגולת
    מיכל
    08/06/2010

    שאלה לפורום וטרינרי מומחים בעופות:



    שלום,

    יש לי תרנגולת שמתגרדת המון , עושה אמבטיות חול הרבה זמן
    ובלי קשר מתחפרת לרוב היום במקום מסתור בחצר חמים כמו גומחה
    היתה עד כה עירנית ופעילה לשבוע אחרונה אפטית – לא שותה או אוכלת בקושי
    לדעתי ההתגרדויות מציקות, מה ניתן לעזור לה , שמעתי על אבקה לטפילים? ניתן לנקותה עם מעט מים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בקשר לתרנגולת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טרם זכיתי לתגובה ויש המשך...

    גל
    11/06/2010

    אני ממש מבקשת עזרה..
    החתולה במצב טיפה יותר טוב, השילשולים קצת פסקו (צואה עדיין רירית מעט) אבל בכל פעם שהיא הולכת לארגז חול ומנסה את מזלה היא מייללת נורא, נראה שכואב לה מאוד.. לעיתים היא לא מצליחה להוציא הכל וכשאני מנגבת לה עם מגבון היא גם נורא מייללת.
    יכול להיות שיש לה טחורים?? או אולי בעיה כלשהי בפי הטבעת עצמו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרנגולת

    ד''ר עדי בן ישר
    12/06/2010

    לצערי, אין בפורום זה ממוחה בעופות ולכן אין אני יכולה לענות על שאלתך. לדעתי עליך לגשת לווטרינר המתמחה בעופות על מנת שיבדוק את התרנגולת ויוכל למצוא את הטפיל אשר גורם לגירודים וימליץ על טיפול נכון

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החתול שלי שבר את הזנב
    קרן טרוסט
    07/06/2010

    שלום.
    החתול שלי, ז'וז'ו, בן 3, חזר הביתה משיטוטיו בחוץ כאשר זנבו מוטה למטה. כשנגעתי לו בזנב, הוא בכה מכאבים. האם אפשרי לשבור את הזנב? האם זה יכול להיות עוד משהו חוץ משבר? האם טיפול בו כרוך בצילומי רנטגן וניתוח? האם אפשר לקבע את הזנב מבלי ניתוחים ועניינים?
    אני קצת מודאגת, פשוט לז'וז'ו המוכשר יש נטייה לשבור עצמות. הוא כבר שבר שתי רגליים והיה צורך בניתוח - כמובן טיפול שעולה המון המון המון כסף.

    אשמח כמובן לקבל איזו תשובה אופטימית
    קרן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    החתול שלי שבר את הזנב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבר בזנב

    ד''ר תמר נרקיס
    08/06/2010

    בהחלט יכול להיות שג'וג'ו סובל משבר בזנב. על מנת לאבחן זאת יש צורך בבדיקה של וטרינר וצילום. לרוב אין צורך בניתוח לתיקון השבר. לעיתים ניתן לבצע קיבוע חיצוני, אך אם החתול לא מרגיש את הזנב שלו ולא מסוגל להזיז אותו, לעיתים יש צורך בכריתה של הזנב.
    גשי לוטרינר שיבדוק את ג'וג'ו. זיכרי ששבר בזנב כואב מאד וג'וג'ו זקוק לטיפול נגד כאבים ולכן כדאי לגשת לוטרינר בהקדם.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רוצה להרדים את הכלב
    שרית
    07/06/2010

    שלום רב.
    יש לי ולמשפחתי בעיה. הכלב שלנו בן 16 כבר. הוא לא רואה, לא שומע ולדעתינו הוא גם קצת סנילי. בנוסף להכל יש לו פרקינסון מה שגורם לו לרעידות נוראיות, נפילות, התקפים שבהם לא יכול לעמוד כמה שעות ועוד.אם כל זה לא מספיק, אין לו כבר שליטה בצרכים שלו בכלל. הוא יוצא לטיולים בערך 10 פעמים ביום ועדיין שניות ספורות אחרי שיצא לטיול ועשה את צרכיו הוא יכול לעשות שוב בבית.

    הוריי שהם זוג לא צעיר נאלצים להוציא אותו באמצע הלילה שוב ושוב כיוון שהוא בוכה בלי הפסקה.
    הכלב פשוט מסכן, נופל, נחבט, בוכה כל הזמן, רועד, נופל לתוך הצרכים שלו, נתקע בקירות ולא מוצא מנוחה. גם אנחנו מסכנים לא פחות.

    האם בגלל שהכלב אוכל ויש ימים בהם הוא עוד מסוגל לרוץ הם הקריטריונים היחידים להרדמת כלב? אם הוטרינר שלנו מסרב להרדים אותו בגלל הסיבות האלה יש לנו עוד לאן לפנות?
    הכלב הזה הינו חלק משמעותי בחיינו כבר 16 שנה, היינו רוצים לתת לו לסיים את חייו במעט כבוד...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רוצה להרדים את הכלב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המתת חסד

    ד''ר תמר נרקיס
    08/06/2010

    שלום שרית,

    המתת חסד הינה תהליך קשה ומורכב, גם לבעלים וגם לוטרינר שמבצע את התהליך. ביצוע של המתת חסד נתון לשיקול דעתו של הוטרינר, ובסופו של דבר אנחנו כוטרינרים צריכים לחיות עם החלטות קשות שאנחנו מבצעים מידי יום לגבי נטילת חיים. נכון שקיימת בידנו זכות גדולה לגאול בעלי חיים מסיבלם, אבל מאידך עלינו להשתמש בכלי זה בזהירות ובחרדת קודש. לכל וטרינר קיימת השקפת עולם משלו לגבי משמעות של סבל ולגבי המתת חסד, וחשוב שכל וטרינר יפעל על פי שיקול דעתו. הוטרינר צריך להחליט האם הכלב נתון לסבל נוראי וחשוב לגאול אותו מייסוריו, או שניתן לנסות לטפל בחיה על מנת לשפר את איכות חייה.
    מקובל לחשוב שכלב שאוכל ושותה הוא כלב שנותרה בו חיוניות וסיבלו אינו נוראי. עם זאת, קיימים וטרינרים שיגידו שחוסר שליטה בצרכים, וחוסר יכולת לעמוד חלק מן הזמן מהווים סבל נוראי לחיה.
    אם אתם בטוחים שזהו רצונכם, אתם יכולים לנסות לגשת לוטרינר אחר שיבדוק את הכלב ואולי יהיה בעל דיעה שונה מהוטרינר שלכם. אם הוטרינר מסרב לבצע המתת חסד (החלטה לגיטימית לחלוטין), נסו להתייעץ איתו לגבי דרכים לשפר את איכות חייו של הכלב כמו למשל טיפול תרופתי.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודב רבה על תשובתך הכנה

    שרית
    09/06/2010

    יש לי המון הערכה לוטרינר שלנו שמטפל בכלב כבר 16 שנה..קשה לי עם זאת להבין איך הוא יכול להגיע לכזו החלטה משמעותית אחרי שהיה במחיצתו של הכלב למשך 10 דקות.. אנחנו חיים עם הכלב ביום יום ורואים איך הוא מתנהג ומה עובר עליו...

    יש לי שאלה נוספת, האם יש תרופה שיכולה לסייע בחוסר שליטה בצרכים?
    האם יש תרופה שיכולה להקל על הרעידות הנובעות מהפרקינסון?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרופות

    ד''ר תמר נרקיס
    10/06/2010

    קיימות תרופות למניעת טפטוף שתן אך ראשית יש להבין מדוע יש בריחת שתן. האם הכלב משתין כמויות גדולות ולכן לא מצליח להתאפק או שיש בעיה נוירולוגית שמונעת ממנו להתאפק. לשם כך יש לגשת לוטרינר לבדיקה.
    לא קיימת מחלת פרקינסון בכלבים, ורעידות יכולות לנבוע מבעיות שונות. שוב, יש לגשת לבדיקה על ידי וטרינר שינסה להבין מדוע הכלב רועד ולהתאים טיפול.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבקשה עזרה, המשך חתולת רחוב שהמליטה
    מוציק ומוצה
    07/06/2010

    אנחנו בבעיה גדולה! אם לא מובן על מה מדובר, הרקע לבעיה כתוב בנושא "חתולת רחוב שהמליטה"

    חזרנו היום הביתה, לאחר שלא היינו בו כל היום, וכשהגענו גילינו שהגיגית שבה הגורים היו הוזזה ממקומה בערך כחצי מטר מהמקום שהיא הייתה בו, לאחר שביררנו קצת הבנו שאביה של חברה שלי הזיז את הגיגית כי היה שמש והוא חשש שהחתולים ימותו.
    כוונותיו היו טובות, אבל אנחנו מודגאים מאוד, החתולים עצמם נעלמו מהגיגית, חיפשנו ברדיוס של הבית וגם בחצר ולא מצאנו מהם זכר. האמא שלהם מסתובבת עדיין בגינה, שמנו לה אוכל בגיגית, היא אכלה ולאחר מכן התיישבה בפינה ולא זזה, צפינו בה במשך כשעה וכל פעם היא עברה מקום ופשוט לא עשתה כלום.. היא נראת מאוד מדוכאת.
    אנחנו חוששים שהיא נטשה את הגורים או שקרה להם משהו.. מה לעשות?
    האם בגלל שאבא של חברה שלי הזיז את הגיגית יכולה האם להילחץ או לחוש חרדה ולנטוש אותם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גורים

    ד''ר תמר נרקיס
    08/06/2010

    אתם צריכים לנסות ולמצוא את הגורים. יתכן שהאמא העבירה אותם למקום אחר וממשיכה לטפל בהם. אם לא, ללא טיפול אינטנסיבי הגורים בסכנת חיים. סביר להניח שהגורים לא התרחקו בעצמם, כלומר או שהאמא או שמישהו אחר הזיז אותם. יתכן שמישהו מצא אותם ומטפל בהם.

    שיהיה בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גרד עד זוב דם בצוואר - חתולה בת 4
    עדי
    07/06/2010

    שלום רב,
    יש לי חתולה מדהימה בוגרת בת 4 שנים (חתולה פרסיייה אנגורה) - בחודשיים האחרונים התחילה לגרד עצמה עד זוב דם בצוואר. היא ממש תלשה לעצמה שם את השערות. הלכנטו לוטרינר וכעת אנחנו מתחילים טיפול במשחה שקוראים לה תריאולון ונקווה שזה יעזור.מדוע שדבר כזה יקרה? מה יכולות להיות הסיבות לגרד שכזה?
    ודרך אגב, מאז שבעלי התחיל לשים לה את המשחה היא כל היום מתחבאת וממש יש שינוי ניכר בהתנהגות שלה
    שאלה נוספת - האם יש חשש בחתולה בוגרת שלא יצאה מהבית מימיה שיהיה לה "איידס של חתולים". ראיתי באינטרנט שדלקות בעור יכול להיות סימן למחלה הזו...אז נלחצתי. והאם יש חשש להדבקות בני אדם במחלה זו. ראיתיח באינטרנט שלא אך אשמח לקבל תשובה בעניין גם ממך.
    תודה,
    עדי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גרד עד זוב דם בצוואר

    ד''ר תמר נרקיס
    07/06/2010

    גירוד יכול להיות תוצאה של מספר גורמים, ביניהם אלרגיות, זיהום פטרייתי, טפילי עור, בעיה התנהגותית ועוד. כדי לאבחן את הלקות יש צורך בתרבית פטריות מהאזור וכן מגרד עור לשלילת טפילי עור. אם הגרוד הוא באזור הראש חשוב לבדוק גם את האוזניים כי לפעמים דלקות אוזניים גורמים לגרודים.
    הסיכוי לחלות באיידס של חתולים (FIV) בחתול שחי כל ימיו לבד בתוך בית ולא יצא החוצה הוא נמוך מאד, למרות שיכולה להיות הדבקה של גורים מאימם סמוך להמלטה. אם את בכל זאת חוששת, יש בדיקת דם פשוטה שמאבחנת איידס של חתולים וניתן לבצעה אצל וטרינר. איידס של חתולים אינו מדבק בשום צורה ובשום אופן לבני אדם והוא קיים במשפחת החתוליים בלבד!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשימה בכלבים
    נינה
    07/06/2010

    רציתי לדעת מדוע כלבים מתנשפים אחרי מאמץ האם זה רק כדי לקרר את גופם או שכמו בני אדם הם מתקשים לנשום באופן סדיר אחרי מאמץ גופני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נשימה בכלבים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התנשפות לאחר מאמץ

    ד''ר תמר נרקיס
    07/06/2010

    בכלבים, נשימה מהירה עם הלשון בחוץ נקראת "הלחתה". כלבים לא מקררים את גופם באמצעות הזעה כמו בני האדם, וחלק גדול מקרור הגוף שלהם נעשה על ידי הלחתה. בנוסף, במהלך ולאחר מאמץ גופני כלבים יכולים לנשום מהר כדי לספק מספיק חמצן לתאי הגוף.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מצוקה: שרירים תפוסים אצל כלב בוגר.
    לימור
    07/06/2010

    שלום, יש לי כלב לברדור כבן 12.
    ביום שישי לקחתי אותו לחוף הים, הוא שחה רץ והשתולל כאילו היה גור צעיר. הבעיות התחילו כשחזרנו הביתה. הבחור סובל מכאבים מטורפים שמתבטאים בקושי שלו ללכת, לקום מהרצפה, ואף בבכי תמרורים במשך הלילה. אני מתעוררת יושבת לידו ומשתדלת לעסות את רגליו ואת איזור האגן (ידוע שלברדורים בוגרים סובלים מבעיות אגן, דבר שרק מגדיל את הכאב כנראה)
    כמו שאמרתי המצב כך כבר מיום שישי. אנו מרגישים חסרי אונים ! איך אפשר לעזור לו? או להפחית בחומרת המצב?

    כל עצה, ולו הקטנה ביותר תועיל ותתקבל בברכה. תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאמץ גופני בגיל מבוגר

    ד''ר סמדר טל
    07/06/2010

    כמו אצלינו- גם כלבים מבוגרים אינם יכולים לעשות פעילות גופנית רבה בבת אחת ולא לשלם על כך מחיר של כאבים ואי נוחות. כמו כן- ייתכן במזג האויר הקיצי - שכפות הרגליים נכוות מעט או הרבה- וכתוצאה מכך לכלב יש כאבים וקשיים בהליכה. באם אתם רואים פצעים או כוויות על גבי כפות הרגליים יש לטפל בקומפרסים וחבישות.
    אני ממליצה בחום לקחת את הכלב לבדיקה על מנת לודא שאין סיבות מיוחדות לכאב מלבד כאבי מרפקים ושרירים - ועל מנת לקבל עבוך כלבך טיפול הולם להפחתת כאביו - נשמע שהוא סובל מאוד.

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אעשה כן, תודה רבה.

    לימור
    07/06/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גור כלב מעורב
    דפי
    06/06/2010

    שלום,

    יש לי גור כלב מעורב בן 7 חודשים הוא אצלי כמעט 5 חודשים.

    מאז שהבאתי אותו יש לו בעיה או שאולי לא?!

    בהתחלה חשבתי שהוא "גור מלא באהבה" אבל לפי כלבים אחרים אני רואה שהוא מאוד שונה מכל הכלבים אצלנו בשכונה ובכלל וזה מתבטא בכך:

    כשאני מורידה אותו והוא רואה אנשים הוא ממש מתחנן ללכת אליהם בכך שהוא עושה מין בכי ומושך ברצועה.
    כשאני מדברת עם מישהו בחוץ הגור קופץ על אותו אחד מקשקש בזנב בעוצמה ועושה קולות של בכי שהוא ירים אותו.

    גם מהחלון כשהוא יושב אותו דבר.
    מה שכן כמה פעמים הוא ברח לי כשקראתי לו הוא לא בא, אבל כל אחד ממש כל אחד שקרא לו הוא ישר בא אליו .

    תמיד שואלים אותי "מה יש לו" "למה הוא מתנהג כך?" אני עונה שהוא אוהב אותם ורוצה לשחק.

    האם זה טבעי ?

    אודה לכם שתעזרו לנו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גור כלב מעורב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שכחתי להוסיף

    דפי
    06/06/2010

    בזמן שהוא קופץ על אנשים כשהם באים ללטף אותו בורח לו שתן.
    זה קורה גם בבית כשאני חוזרת מבחוץ ונכנסת לבית ישר הוא קופץ עליי ובורח לו שתן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גור מתרגש

    ד''ר תמר נרקיס
    06/06/2010

    נשמע שיש לך גור נחמד, סקרן וחברותי! זוהיה תנהגות נורמאלית לגורים צעירים ואפשר ורצוי לעודד אותו להיות חברותי לאנשים ולכלבים אחרים.
    יש גורים שבורח להם שתן בזמן שהם מתרגשים והתופעה לרוב חולפת כשהם מתבגרים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גורת חתולים משלשלת כבר יותר משבועים
    יסמין
    05/06/2010

    היי,

    הגורה (בת 5 שבועות בערך) נמצאה תקועה בגדר במשך יומיים לפני כשבועיים. ישר לקחנו אותה לוטרינר שאישר שהיא בריאה ונתן לה טיפול נגד תולעים ופרעושים. מאז היא משלשלת כשלעיתים השילשול דמי. לאורך כל התקופה הזו היה לה מצב רוח תקין והיא הייתה אנרגטית ונמרצת. במשך תקופה זו היא הקיאה 3 פעמים. ההקאה האחרונה הייתה היום ולאחריו היא נראת חלשה, מטושטשת ואפטית (מה שלא היה לפני כן).
    מן הסתם אני מודאגת ממצבה אבל הוטרינר שראה אותה לפני שבוע אמר שזה רק מהשינוי התזונתי שכנראה יצר אצלה דלקת במעיים והמליץ לתת לה אורז, קוטג' ועוף. נתנו לה את המזון אך לא ראינו שיפור.
    אתמול קנינו לה תחליף חלב חתולים בתקווה שאולי יעזור לה אבל לא היה שיפור כלל (השילשולים הכתומים נהפכו לצהוב בהיר- זה ההשפעה היחידה).
    האם יש טיפול יותר אינטנסיבי שיכול לעזור לה עם הכיבה? (כמו קל בטן של בני אדם)
    תודה מראש,
    יסמין
    נב
    בתמונה היא יונקת את האצבע שלי מה שמדאיג אותי שעלול לגרום למערכת העיכול שלה לעבוד יותר ואולי עדיף שלא אתן לה לינוק...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התמונה

    יסמין
    05/06/2010


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח לתגובה...

    יסמין
    07/06/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גורת חתולים משלשלת

    ד''ר תמר נרקיס
    07/06/2010

    גורי חתולים משלשלים עלולים לאבד נוזלים רבים ומלחים ולהתייבש תוך זמן קצר ולכן חשוב לטפל בתופעה בהקדם. השלשול וההקאות יכולים להגרם מדלקות במערכת העיכול, טפילי מעים, גוף זר, רגישות למזון ועוד. יתכן שהגורה זקוקה לטיפול אניביוטי ואף לעירוי נוזלים. לעיתים יש צורך בבדיקת צואה כדי לאבחן טפילים. אני ממליצה לך לחזור לוטרינר להמשך איבחון וטיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חתולת רחוב המליטה, מה לעשות?
    מוציק ומוצה
    05/06/2010

    שלום!

    יש לנו חתולת רחוב בחצר שנמצאת פה כבר כמעט חצי שנה, אנחנו מאכילים אותה בקביעות, משחקים איתה והיא מרשה לנו ללטף אותה וגם לעיתים להרים אותה.
    היום בבוקר היא המליטה 5 גורים, היא המליטה במקום מאוד לא נקי וליד קן נמלים שעלו עליהם.
    אז החלטנו להעביר את הגורים לגיגית מרופדת.
    יש לציין שהחתולה הייתה לידנו ולא עשתה כלום. לאחר שהעברנו אותם לגיגית החתולה התיישבה לידם.

    רצינו לדעת אם עצם העובדה שנגענו בגורים מסכנת אותם? האם העובדה שהחתולה חזרה לגורים לאחר שנגענו בהם אומרת שהיא לא תעזוב אותם ותמשיך לטפל בהם?

    תודה מראש.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חתולת רחוב המליטה

    ד''ר תמר נרקיס
    06/06/2010

    אכן לא מומלץ לגעת בגורי תולים בגלל החשש שהאם לא תרצה לטפל בהם לאחר שידבק בהם ריח זר. עם זאת, אם האמא מטפלת בגורים ומניקה אתם גם אחרי שנגעתם בהם, סבר להניח שהיא תמשיך לטפל הם גם בעתיד. אני ממליצה לכם לא לגעת שוב בגורים בשבועות הקרובים, אלא אם נראה שהאם לא מטפלת בהם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דחוףףף!!!! בבקשה עזרה!

    מוציק ומוצה
    07/06/2010

    אנחנו בבעיה גדולה!

    חזרנו היום הביתה, לאחר שלא היינו בו כל היום, וכשהגענו גילינו שהגיגית שבה הגורים היו הוזזה ממקומה בערך כחצי מטר מהמקום שהיא הייתה בו, לאחר שביררנו קצת הבנו שאביה של חברה שלי הזיז את הגיגית כי היה שמש והוא חשש שהחתולים ימותו.
    כוונותיו היו טובות, אבל אנחנו מודגאים מאוד, החתולים עצמם נעלמו מהגיגית, חיפשנו ברדיוס של הבית וגם בחצר ולא מצאונ מהם זכר. האמא שלהם מסתובבת עדיין בגינה, שמנו לה אוכל בגיגית, היא אכלה ולאחר מכן התיישבה בפינה ולא זזה, צפינו בה במשך כשעה וכל פעם היא עברה מקום ופשוט לא עשתה כלום.. היא נראת מאוד מדוכאת.
    אנחנו חוששים שהיא נטשה את הגורים או שקרה להם משהו.. מה לעשות?
    האם בגלל שאבא של חברה שלי הזיז את הגיגית יכולה האם להילחץ או לחוש חרדה ולנטוש אותם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת הריון לכלבה
    כרמל
    05/06/2010

    השאלה שלי היא האם ניתן לערוך בדיקת הריון לכלבה שלי עם בדיקה הביתית של נשים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת הריון לכלבה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת הריון לכלבה

    ד''ר עדי בן ישר
    06/06/2010

    לא. קיימות בדיקות אחרות המיועדות לכלבות כגון בדיקות דם, אולטראסאונד, צילום רנטגן.
    על מנת לבדוק אם כלבתך בהריון אני ממליצה לך לגשת לווטרינר המטפל אשר יוכל גם לבדוק את מספר הגורים על מנת שתוכל להערך בהתאם וכן לדעת בעת ההמלטה האם כל הגורים יצאו או קיימת בעיה כלשהי בהמלטה.

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוכי
    טל
    05/06/2010

    יש לי תוכי (קוקטייל)בן כ-7 חודשים חיי לבד בכלוב בריא צבע אפור זכר.
    בזמן האחרון הנוצות שלו נופלות בכל רחבי הבית.
    ובנוסף לכך הזנב שלו נראה אכול.
    התוכי הוא לא החיה היחידה שיש לי,
    יש לי גם חתול פרסי בן 9 שנים בערך וכלבה מעורבת בת 3 שנים.
    החתול נמצא רוב שעות היום בבית והכלבה בחוץ.
    החתול לא מתעסק אם התוכי והכלבה גם....
    אנחנו גם משחקים איתו הרבה.
    בנוסף הוא גם תוקפני בזמן האחרון.
    אני לא יודעת מה לעשות אם זו תופעה נורמלית או לא....

    טל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוכי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוכי

    ד''ר עדי בן ישר
    06/06/2010

    מכיוון שאינני מומחית לחיות אקזוטיות, אני ממליצה לך לפנות לפורומים העוסקים בנושאים אלו.

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התחלת לימוד טיפולי באדם באמצעות בעח
    הולילנד
    04/06/2010

    אני מרפאה בעיסוק ואני רוצה ללמוד טיפול באמצעות בעלי חיים. אני רוצה מקום רציני (כפי שציינת). המקומות שנתת נחשבים רציניים?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איפה את מתגוררת יש מספר מכונים

    דייג ינשוף
    06/06/2010

    שמובילים בתחום הזה שיכול להמליץ לך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעלה החמישה יישוב ליד ירושלים

    דייג ינשוף
    07/06/2010

    מכון בטיפולים שלי הוא בי-ם כך שעדיפות רבה תנתן גיאוגרפית
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עכשיו זו העדפה שלך

    דייג ינשוף
    09/06/2010

    יש מכון ותיק וטוב באוניברסיטה " מגיד"

    ויש מכון בדוד ילין

    אני אישית אעדיף את אופציה הראשונה בגלל סגל המרצים ומשך הלימודים

    תחליטי בעצמך ושיהיה בהצלחה

    ינשוף.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי תודה לך על ההכוונה

    הולילנד
    13/06/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח לעזרה
    עומרי
    04/06/2010

    שלום,

    יש לי ארנב שמוט אוזניים בן חודשיים, אנחנו משחקים איתו המון ורוב שעות היום הוא משוחרר בבית.
    הבעיה היא שאנחנו זוג סטודנטים ובסופי שבוע אנחנו נוסעים להורים שישי שבת.
    אני לא יודע מה נכון לעשות, האם לקחת את הארנב איתנו, או שעדיף שישאר בבית.
    הוא כל היום משוחרר ומרגיש לי לא טוב שהוא בכלוב לבד יומיים.
    האם עדיף לקחת אותו איתנו או שגם זה מהווה סיכון מהסטרס שהוא יחווה.
    אני בטוח שהאופציה הכי טובה היא להשאיר אותו משוחרר בבית באיזה חדר עם משחקים, זה אופציה שעלתה, כי הוא כבר דיי מחונך לצרכים הוא עושה רק בכלוב.
    אשמח להכוונה, מה יהיה הפתרון הטוב ביותר לארנב בימים שאנחנו לא בבית
    האם לקחת אותו איתנו או כל דבר אחר..
    אשמח לעזרה מקצועית.

    עומרי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אשמח לעזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ארנב

    ד''ר עדי בן ישר
    06/06/2010

    כמו כל בעל חיים, צריך לבחון את התנהגות הארנב בסיטואציות השונות. נסו למצוא את הדרך הגורמת לו לסטרס המופחת ביותר בתנאים הקיימים. יתכן כי השארתו בחלל עם משחק תהיה האפשרות הטובה ביותר.
    כמו כן, אני ממליצה לכם להתייעץ עם ווטרינרים עם התמחות של חיות אקזוטיות שכן הם מתמצאים בנושאים כגון אלו

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הקאת כדורי שיער
    נ
    03/06/2010

    שלום
    רציתי לברר האם זה נורמלי שחתול פרסי מקיא כדורי שיער? ובאיזה תדירות? ואיך אפשר למנוע זאת?
    החתול שלי זכר פרסי בן שנה וחצי.
    אני אשמח לתשובה כי כל אחד אומר לי משהו אחר

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הקאת כדורי שיער

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כדורי שיער

    ד''ר סמדר טל
    04/06/2010

    הקאת כדורי שיער זו תופעה נורמלית, אך לא רצויה. כדורי שיער נוצרים כתוצאה מליקוק וניקוי של הפרווה ובליעה שלה תוך כדי. התופעה נפוצה יותר בחתולים ארוכי שיער אך קיימת גם בחתולים קצרי שיער. תופעה זו יכולה לביות מסוכנת במצבים בהם החתול לא מצליח להוציא את כדור השיער בשל גודלו, ולפיכך נוצרת חסימה במערכת העיכול.
    ניתן בקלות למנוע זאת ע"י רכישת משחה יעודית נגד כדורי שיער אותה נותנים לחתול ללקק. קיימים תכשירים שונים ולהם מינונים שונים והוראות שימוש שונות, ולכן אני ממליצה לך לגשת אל הווטרינר ולהתייעץ איתו על הוראות השימוש במשחה אותה קנית.

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום