פורום וטרינריה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לכלבה שלי גדל מין "חצ'קון" על השפה
    גל
    02/05/2010

    ד"ר שלום,
    לאחרונה שמתי לב כי לשושה, הכלבה שלי, גדל משהו הדומה לפצע בגרות על השפה...
    האם זה יכול להיות משהו מזיק, או שזה יעבור עם הזמן?
    תודה מראש, גל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • "חצ'קון" על השפה

    ד''ר תמר נרקיס
    02/05/2010

    שלום גל,
    מה שאתה מתאר יכול להיות פצע, אך יכול להיות גם גידול קטן שעשוי להיות שפיר או ממאיר. אם זה לא חולף תוך מספר ימים, מומלץ לגשת לוטרינר שיגיד מה דעתו ואולי יקח דגימה מהמקום אם יהיה צורך. בכל מקרה חשוב לעקוב אם הדבר גדל או מתנפח.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיגמנטציה שהופיע על בטן הכלב
    עינת
    01/05/2010

    לרופאים שלום

    הכלב שלי בן 7, בהיר ובעל פרווה ג'ינג'ית שופעת. לפני כחודש סיפרנו אותו.
    בשבוע האחרון שמנו לב שאזור הבטן התחתונה (הפוביס) ובאזורים שבין הרגליים לבטן (איפה שאצלנו בית השחי) נהייתה מעין התכהות של העור, מעין פיגמנטציה אדמדמה כהה.
    ראוי לציין שהכלב לא מתעסק/מתלקק יותר מדי באזור הזה ולא נראה שזה מפריע לו, אבל מאחר ואנחנו מכירים את הכלב, ההתכהות הזו של העור נראית מאוד מוזרה
    בשבועיים האחרונים הכלב שלנו הכיר כלב "חבר" חדש והם מתרועעים ומשחקים אחד עם השני, לפעמים הכלב שלנו אוכל מהאוכל של הכלב השני (האוכל שלו בדרך כלל לבעלי עור רגיש והאוכל של הכלב השני הוא רגיל)
    האם שינוי בסוג האוכל יכול לגרום לכך? האם יכול להיות שזו מחלה מדבקת שעברה מהכלב השני????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיגמנטציה

    ד''ר עדי בן ישר
    02/05/2010

    לעתים פיגמנטציה היא חסרת כל חשיבות קלינית ואינה מעידה על בעיה בהכרח. במידה וכלבך אינו מתעסק עם האיזור ואינו מגרד אותו, המשך לעקוב אחר ההתכהות, אך אין צורך כרגע לדאוג.
    מכיוון שכלבך אוכל בדרך כלל מזון לבעלי עור רגיש, ישנה אפשרות שמזון מסוג שונה יגרום לבעיות העור שהיו לפני המעבר למזון זה (לא ציינת את הסיבה לאכילת מזון לבעלי עור רגיש). יתכן והפיגמנטציה הנראית הינה סימן מקדים לבאות ולכן רצוי לעקוב ואף למנוע ממנו אכילת מזון שאינו מתאים לו

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צואת כלבים
    רבין
    01/05/2010

    שלום
    יש לי כלבה בערך בת שנה
    אנחנו גרים בבית פרטי והיא עושה את צרכיה על הדשא
    האם אפשר לחנך ? ואיך מחנכים אותה שהדשא צריך להישאר נקי

    תודה
    שבת שלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צואת כלבים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חינוך לצרכים

    ד''ר עדי בן ישר
    02/05/2010

    לא הבנתי מהודעתך האם ברצונך לחנך אותה לעשות במקום אחר? לעשות רק בטיולים?
    בכל מקרה, וודאי שניתן לחנכה לעשות את צרכיה היכן שתבחרו. לשם כך יש להצטייד בסבלנות רבה, לתגמל את הכלבה בכל פעם שעושה את צרכיה במקום הנכון, ולהפסיק אותה בכל פעם שעושה במקום שאינו נכון. אין להעניש אותה במידה וטעתה שכן זה רק יבלבל אותה עד שתבין את רצונכם ה"חדש".
    כמובן שניתן להתייעץ עם מאלף כלבים במידה ותצטרכו עזרה

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכלב שלי בדיכאון(תענו מהר זה דחוף)!
    לינוי
    30/04/2010

    יש לי כלב פקינז בן שנה וקצת והבאנו אותו הביתה כשהיה בן חודשיים ,
    ועכשיו נולד לנו תינוק חדש בהתחלה הכלב היה להוט על התינוק והוא רצה לראותו
    אבל כמובן לא לנשוך אותו.
    כעבור 3 או 4 חודשים נכלב נכנס לדיכאון , הוא רוצה לשחק אבל הוא אוכל פחות,כל היום יושן,
    מה אני עושה ? כי זה ממש חשוב .!
    ---
    ועוד שאלה -
    אם לבסוף נחזיר אותו לקצת זמן (הורי אמרו שזה רק לשנה ולא יותר)
    כשניתן אותו מותר לי ולאחותי לבוא ? כי אנחנו לא רוצות לא לבוא !!
    מה אני יכולה לעשות ? זה ממש חשוב מקווה שתענו בהקדם :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלב בדיכאון

    ד''ר עדי בן ישר
    02/05/2010

    לפי תיאורך, הכלב איבד את התיאבון ונעשה ישנוני יותר כ-3-4 חודשים לאחר לידת הבן החדש. לפני ההחלטה כי מדובר בדיכאון, רצוי לשקול לבדוק האם מדובר בבעיה רפואית הגורמת לו להיות חלש וחסר תיאבון. ניתן להביאו לווטרינר לבדיקה בה יוכל לבדוק האם המדדים החיוניים שלו תקינים, האם אינו אנמי, האם לא קיימת עדות למחלה כלשהי בגוף ועוד.
    במידה והכלב בריא, ניתן לנסות להקדיש לו מעט זמן ביום בו משחקים איתו לבד, ולפעמים איתו ועם התינוק ביחד.
    המידה ועדיין החלטתם למסור אותו לתקופה, בוודאי שניתן ורצוי לבקרו מדי פעם

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם החתול חולה?
    יוסי
    30/04/2010

    יש לי חתול כבן 8-9 חודשים מחוסן (קיבל את כל החיסונים בגיל 3 ח') ומעוקר.
    בד"כ פעיל מאוד, אוהב לשחק ולהתרוצץ, מגלה המון אהבה (יותר מחתול ממוצע).
    אתמול אחרי שאכל מהאוכל הקשה (מזון גורים יקר) וליקק מעט יוגורט הקיא. מאוחר
    יותר בערב הקיא שוב. היום בבוקר נראה פחות נמרץ וישנוני. מגיב יותר באיטיות ונראה
    מעט חולה.
    אני בעצמי מסיים שבוע של מחלה עם וירוס. הרבה שיעול וליחה. מעט חום.

    א. האם יתכן שנדבק ממני? יש מצבים בהם חתולים נדבקים מאנשים?

    ב. האם יתכן שזה מהאוכל. קנינו לו אוכל חדש לאחרונה (מאוד איכותי) עם תאריך תקין. אולי זה מהיוגורט?

    ג. האם מומלץ לקחת אותו יש לוטרינר או להמתין עוד יום יומיים לראות איך מתפתח. כפי שעשיתי לעצמי.

    ד. בעבר הקיא כשאכל מעט גבינה צהובה. האם יתכן שהוא רגיש למזונות מסויימים? למרות הפעם זה שונה כי הוא נראה חלוש ואדיש מה שלא הופיע במקרים הקודמים.

    תודה רבה,
    יוסי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם החתול חולה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חתול מקיא

    ד''ר עדי בן ישר
    02/05/2010

    בדרך כלל הקאות מרובות מעידות על בעיה כלשהי בגוף אותה יש לאתר. יתכן וההקאות נובעות מקיבה רגיזה או מעי רגיז למזונות מסויימים (כגון מאכלי חלב או מזון מסוג מסויים), יתכן והן נובעות מפתוגן כלשהו המשפיע על מערכת העיכול (לא נפוצה הדבקה בין וירוסים של שיעולים של בני אדם לחתולים), יתכן ומדובר בגוף זר שהחתול בלע, וכמובן שקיימות עוד אפשרויות נוספות.
    במקרה של חתולך, הייתי ממליצה לגשת לווטרינר לבדיקה כיוון שחוץ מההקאות נראה כי החתול אינו חיוני כרגיל והמצב מתחיל להשפיע על שאר גופו.

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תנועות מוזרות
    נעמה
    30/04/2010

    שלום,
    יש לי שני חתולים, אח ואחות, בני 8 חודשים, חתולי בית שלא יוצאים החוצה בגלל המיקום של הדירה. בשבוע האחרון, אולי אפילו קצת יותר, הם התחילו לעשות תנועות מוזרות עם הרגליים הקידמיות שלהם-שניהם עושים את אותו הדבר.
    הם מתיישבים על רגליהם האחוריות, הראייה מזדגגת לכמה שניות (כאילו שהם רואים משהו מאוד מקרוב), ואז מניעים את הרגליים הקידמיות כמו להרגיש את מה שנמצא מולם.
    בהתחלה חשבתי שאולי הם רואים משהו שאני לא רואה, אבל מכיוון שזה חוזר על עצמו באיזורים שונים בבית, לא נראה לי שזה המצב.
    חשבתי אולי זה סוג של תיקשורת, אבל לאחר מכן הם חוזרים לעשות את מה שעשו קודם.
    אני לא יודעת אם זה מסמן על בעיה או לא, הם עושים זאת מספר פעמים ביום, בזמן שאני בבית להבחין בכך.
    מחוץ לכך, הם נראים בריאים ואוכלים ושותים כרגיל, ללא הפרשות לא רגילות, וכמובן הופכים את כל הבית במשחקים שלהם.
    הייתי מעוניינת באיזשהי חוות דעת, אם אפשר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תנועות מוזרות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תנועות מוזרות

    ד''ר עדי בן ישר
    02/05/2010

    שלום נעמה,
    אשמח אם תוכלי להעלות סרטון של החתולים על מנת שאוכל לנסות להבין האם מדובר במצב נוירולוגי, עיניין התנהגותי, משחק, או אולי משהו אחר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צליעה ממושכת
    רומי
    29/04/2010

    שלום רב,
    יש לי כלבה מסוג גולדן מעורב (מצורפת תמונה ) בת 11 וחצי.
    לפני 4 חודשים התגלתה אצלה בעיית מפרקים.
    באחד מן הימים קמתי באמצע הליילה כשאני מגלה שהיא קופצת על רגל אחת רק אחרי כמה זמן מסוגלת ללכת על הרגל אך בצליעה, עשיתי לה צילום אצל הוטרינר והתגלתה הדלקת..(חשוב לציין שבאותו יום השתוללה הרבה)
    נתתי לה משככי כאבים מסוג קרפודיל למשך חודש וחצי כדור שלם ואז יררדתי לחצי כדור , במקביל נתתי גם תוסף מזון DS קוסקואין וגם GABAPENTIN הכלבה חזרה לעצמה אך כעבור חודש המצב חזר על עצמו אמרו לי לתת כדורים רק לשבוע.. לא עזר הכלבה עדין צלעה.
    ושוב הפעם עם תוספת של כדורים נוספים סופרפלקס.
    כלום לא עזר ממש
    פעם שלישית שזה עכשיו בימים אלו נתנו לי שוב משככי כאבים שעוזרים בכ- 10 אחוז .. הכלבה עדין צולעת וקפיצה על רגל אחת בולטת כשהיא קמה מישבה ממושכת..מה שכן יותר טוב שהיא מתישבת בבקלות ולא נזרקת על הכרית.
    אני מאוד מתוסכלת כי הכלבה לא חשה בטוב. ואני לא רואה תוצאות , לא קל בייחוד שמדובר בהוצאות לא מעטות
    אשמח לקבל חוות דעת נוספת
    רומי


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צליעה ממושכת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • "צליעה קרה"

    ד''ר עדי בן ישר
    02/05/2010

    צליעה קרה היא צליעה המופיעה בעיקר בבוקר ולאחר מנוחה ממושכת (וכן מורגשת יותר בימים קרים) לפני שהמפרקים הספיקו "להתחמם", לעומת צליעה חמה בה הצליעה מופיעה בעיקר לאחר פעילות גופנית. צליעה קרה מאפיינת בעיות מפרקיות כגון דלקת במפרק, בעיות ניווניות של המפרק ועוד. במצבים כאלו יש לתת טיפול שמוריד את הדלקת, משכך כאבים, וכן עוזר תוספי מזון המסככים ומזינים את המפרק. לעתים הבעיה נפתרת לאחר תקופת טיפול קצרה, ולעתים הבעיה חוזרת (כגון במצב של דלקות חוזרות) או שלעולם אינה נעלמת (כגון בבעיות ניווניות של מפרקים) ואז הטיפול יהיה פליאטיבי לכל החיים.

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן וכריתה
    שחר
    29/04/2010

    שלום. לכלבה שלנו גילו גידול סרטני ברגל ימין הקדמית והוטרינר המליץ על כריתה וכימיוטרפיה.
    הייתי רוצה לדעת האם היא באמת תסתדר ללא רגל קדמית אחת?
    האם כלבים באמת מבינים מה קורה להם וכשהיא תתעורר תבחין שמשהו לא בסדר, האם כדאי להעביר אותה בכזה סבל?

    היא רק בת שנה ו4 חודשים.. לקחו לה ביופסיה ונאמר לנו לאחר שבוע שכנאה לקחו חלק לא נכון של העצם ואין להם תשובה לגבי אם זה סרטני אבל בבדיקה אחרת בה שאבו משם איזושהי רקמה רק בעזרת מזרק, כן נמצאו תאים סרטניים, איך זה יכול להיות?

    רציתי לשאול גם האם כימיוטרפיה משבשת את איכות החיים של הכלב? כרגע היא כל היום ישנה, לא כמו שהיתה פעם, האם הכימו יעזור לה להרגיש יותר טוב או להיפך?

    נאמר לנו שזה או אוסטאוסרקומה או מלינומה מקומית שזה נדיר במיוחד בכלבה כזאת צעירה..
    אנחנו מאוד מאוד מאוד אוהבים את הכלבה שלנו ולא רוצים שהיא תסבול
    סלחה על הכתב הארוך..
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סרטן וכריתה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כריתה

    ד''ר תמר נרקיס
    02/05/2010

    ראשית, כלבים מסתדרים מצויין רק עם שלוש רגליים ומתרגלים למצב זה במהירות רבה.
    כלבתך צעירה מאד, והופעת סרטן בגיל כזה היא נדירה- לכן חשוב להיות בטוחים שמדובר בסרטן לפני שמחליטים על כריתת הרגל.
    שאיבת תאים באמצעות מזרק יכולה להיות אינדיקטיבית לגבי סרטן, אך מומלץ לחזור על הביופסיה כדי לבדוק שאין טעות באבחנה.
    אם אכן מדובר בסרטן מסוג אוסטאוסרקומה (הנדיר ביותר בגיל כזה!!) מומלץ לבצע צילומים לבית החזה כדי לשלול הימצאות גרורות בריאות. בנוסף, כדאי להתייעץ עם וטרינר אונקולוג מומחה לגבי אפשרויות הטיפול לאחר הכריתה (למשל כימותרפיה)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גוזל נטוש
    ציף ציף(:
    28/04/2010

    מצאתי גוזל שנפל מקן שהיה על גג בית שנעשו בו עבודות תיקון, קודם כל אני מבינה שצריך לזהות את סוג הציפור כדי שאדע מה עליו לאכול .
    אבל... איך אפשר לזהות כזה דבר ? עכשיו התחילו לצמוח לו מעט נוצות על קצות הכנפיים ועל הזנב (צבעם חום אפור- ולא הגיוני לי שזה דרור לפי גודלו)
    שמתי לב גם כי עיניו התחילו להפתח.
    בנתיים וכעזרה ראשונה האכלתי אותו בגרגרים מתוך לחם מלא.
    אשמח לעצות רעיונות והארות
    בתקווה שאצליח.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גוזל נטוש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גוזל נטוש

    ד''ר תמר נרקיס
    29/04/2010

    מומלץ לגשת לוטרינר או למומחה לגידול ציפורים שיזהה באיזה גוזל מדובר ומהו המזון המומלץ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלבה מורעבת
    סיגלית
    27/04/2010

    שלוםת
    יש לי כלבה בת 13 שנים שבשנים האחרונות העלה במשקל לא קצת, עברה התקף פאניקה לפני שנתיים בערך עקב בהלה מרעמים וברקים והייתה מאושפזת יומיים.
    לאחר מכן הוטרינר אמר לנו שהיא שמנה מאוד והיא צריכה לעשות דיאטה.
    הוא אמר לנו לתת לה אוכל מיוחד דיאטטי בשם "אקונובה" פעם אחת ביום (כוס של 200 גרם בערך)
    אבל היא כל הזמן רעבה ובוכה שאנחנו אוכלים, חוטפת ברחוב זבל מהרצפה ואוכלת את הקקי של החתולה שלנו.
    אני חוששת שהיא ממש מורעבת ואני לא יודעת מה לעשות, הוטרינר אמר אפילו לתת לה קצת פחות, אבל נראה כאילו היא ממש סובלת..


    תודה על העזרה
    סיגלית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כלבה מורעבת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלבה מורעבת

    ד''ר תמר נרקיס
    29/04/2010

    שלום סיגלית,
    האם מאז שהחלפתם מזון למזון דיאטטי הכלבה ירדה במשקל? מומלץ לעקוב אחרי המשקל ולוודא שאין ירידה חדה מידי במשקל.
    בעיקרון מומלץ לתת לכלבה את כמות המזון המומלצת על האריזה לפי משקל הכלבה. בכלבים מאד שמנים אפשר לתת קצת פחות מכך אך אם נראה לך שהיא "מורעבת" תני על פי הכמות המומלצת. צריך לזכור שיש מרכיב התנהגותי ולא רק פיזיולוגי לצורך שלה במזון. אפשר לנסות להחליף בהדרגה למזון דיאטטי של חברה אחרת, אולי מזון אחר ישביע אותה יותר.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלב לא אוכל
    יוסי
    27/04/2010

    יש לי גור רוטווילר בן חודשיים עד אתמול הוא היה שותה מטרנה בבקבוק והוא לא מוכן לאכול ושאני מביא לו דוגלי הוא לא אוכל למה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כלב לא אוכל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גור לא אוכל

    ד''ר תמר נרקיס
    29/04/2010

    אפשר לנסות להציע לגור מספר סוגי מזונות לגורים. יכול להיות שהוא מעדיף סוג מסוים על פני אחר. אם הוא עדיין מסרב לאכול מומלץ לפנות לוטרינר שיבדוק את הסיבה לחוסר האכילה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גורי חתולים בגינה
    רעות
    27/04/2010

    שלום רב,

    בימים האחרונים העבירה חתולה את גוריה לגינתינו, הגורים בערך בני 3 שבועות או חודש.
    יש לנו כלבה אשר לרוב נמצאת בגינה ומאז האירוע נובחת עליהם ללא הפסקה. החתולה בורחת עד שאנו מכניסים את הכלבה לתוך הבית. (הכלבה אינה פוגעת בגורים).
    מה עלינו לעשות? האם ניתן להעביר את הגורים בעצמנו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גורי חתולים בגינה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גורים בחצר

    ד''ר עדי בן ישר
    29/04/2010

    רצוי שלא להעביר את הגורים בעצמכם למקום אחר כיוון שישנן פעמים שדבר זה מלחיץ את החתולה האם וגורם לה לא לחזור לגורים. במידת האפשר, תנסו לא לשחרר את כלבתכם לגינה בשבוע הקרוב. בסביבות גיל 5-6 שבועות הגורים הופכים להיות עצמאיים יותר ויתכן והאמא תרגיש יותר בנוח לעבור איתם למקום אחר בעת נביחות של כלבתכם.
    במידה והדבר אינו אפשרי, נסו לפתות את החתולה עם מזון ולהזיזה ממקומה בהדרגה, או לגדר לה אזור מסויים בחצר.

    בהצלחה ורק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הארנבת מסרבת לאכל
    חיה
    27/04/2010

    הארנבת שלי בת 3 .כבר כמה ימים שהיא אוכלת רק ירקות ,ומסרבת לאכול את התערובת של
    האוכל שלה ,כולל החטיף והסידן שהיא מאד אוהבת בדרך כלל.
    אני מאד מודאגת מה לעשות?
    המון תודה מראש על התשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הארנבת מסרבת לאכל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ארנבת לא אוכלת

    ד''ר עדי בן ישר
    29/04/2010

    רצוי לגשת לווטרינר המתמחה בחיות אקזוטיות על מנת שיוכל לבדוק את הארנבת ולראות מאיפה נובע חוסר התיאבון

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החתול שלי מסרב לאכול ולשתות
    ספיר
    27/04/2010

    הוא כבר לא אכל ולא שתה מאתמול בבוקר, וכשאני מנסה להרטיב לו קצת את הפה כדי שלפחות ילקק את המים הוא מתנהג כאילו אני מביאה לו רעל.
    החתול שוכב וכמעט לא קם, רק לשירותים ולא ברור אם הוא בכלל עושה שם את צרכיו..
    אני כמבון אקח אותו לוטרינר ,א בל זה יכול להיות רק לקראת ערב ובנתיים רציתי לשאול מה זה יכול להיות ????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר תיאבון

    ד''ר עדי בן ישר
    29/04/2010

    בגדול, סירוב לאכילה ולשתיה יכול לנבוע מכל דבר שגורם להפרעה במערכת העיכול. לדוגמא, כל גורם שהוא שיגרום לבחילה [דלקת מעי, כיבים במעי בעקבות דלקות/מצב חיסוני של הגוף/בעיה בכליה/ועוד, בעיה נוירולוגית (כגון לחץ על מרכז ההקאה במוח) ועוד ועוד]. כמו כן בעיות בחלל הפה גם יגרמו לחוסר רצון לאכול ולשתות כגון דלקת חניכיים חריפה, טראומה ללסת, אבצס שמתחבא באזור הפה ועוד. גם מצב כללי ירוד בעקבות כל מחלה שהיא יכול לגרום לחוסר תיאבון.
    לסיכום, האפשרויות הינן רבות מלמנות אותן כאן, ועל כן ביקור אצל הווטרינר ואבחון מלא אצלו, יכול לתת את התשובה לשאלתך

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום, שאלה לגבי אוגר
    עומר
    26/04/2010

    אחותי קנתה אוגר רגיל במס' שקלים בחנות לפני כשבוע. היא לא אחראית ולא טיפלה בו, וכמובן שגם לא היה לה כסף לקנות לו ציוד רציני. היא הבטיחה שתחזיר אותו לחנות, ובנתיים אני ניקיתי את העציץ הענק הריק שאכסנו אותו בו מדי פעם וחידשתי לו את אספקת הירקות (המוכר טען כי האוגר לא צריך לשתות, את המים יקבל מהירקות).
    לא נכחתי בבית כיום וחצי וכמובן שהיא לא טיפלה בו, וכעת מצבו אנוש - היינו בטוחים שהוא נפטר. הוא בקושי זז, מדי פעם מראה סימני חיים, שרוע בצורה כנועה על רצפת העציץ ולא אוכל או שותה.
    כבר היינו בטוחים שהוא מת אז אחותי ניסתה לנקות אותו לפני שתקבור אותו, והוא צף במים והתחיל לשחות ולהיאבק על חייו. ניסינו לייבש אותו בעדינות וכעת הוא שוב שוכב ללא ניע בעציץ.
    אין לה כסף לשלם לוטרינר (הצעת המחיר הכי נמוכ הייתה 100 שקלים לטיפול).
    מה לעשות לדעתכם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום, שאלה לגבי אוגר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוגר

    ד''ר תמר נרקיס
    26/04/2010

    ההצעה היחידה שאני יכולה לתת לכם היא ללכת לוטרינר בהקדם!! האוגר ככל הנראה סובל וזקוק לטיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כוסאחתק נוני

    עומר
    26/04/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום