פורום וטרינריה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בלוטה בגרונו של הכלב שלי
    יעל
    25/04/2010

    שלום רב. ליטפתי הערב את כלבי ולפתע הרגשתי בליטה בגרונו ליד הגרוגרת, אך שמאלה יותר. הבליטה לא מאוד גדולה אבל אני נבהלתי מאוד ורציתי לדעת מה זה יכול להיות? כלבי בן שנה ותשעה חודשים, גזעי מסוג קבליר קינג צ'ארלס.
    הוא אוכל, משחק ועושה צרכים כמו תמיד. מצב רוחו טוב.
    דבר נוסף, אם אני מרימה לו את הראש למעלה אני יכולה לראות מעין ניפחות בצוואר.
    אשמח לתשובה..
    תודה ויום נעים
    יעל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בלוטה בגרונו של הכלב שלי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בליטה בצוואר

    ד''ר עדי בן ישר
    25/04/2010

    נפיחות מוקדית בצוואר יכולה לנבוע ממספר גורמים. יתכן כי מדובר בנפיחות של קשר הלימפה בצוואר, גוף זר שנכנס תחת העור, אבצס שנוצר מגורמים שונים, מסה גידולית שפירה או ממאירה ועוד.
    במידה והנפיחות לא תרד, או תשתנה בצורתה/בגודלה, או במידה וכלבך יחוש ברע - רצוי לגשת לווטרינר המטפל על מנת שיבחן את האזור ויטפל בלקות.

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה!!!

    יעל
    26/04/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריך עזרה לדעת מה סוג הכלב שלי..
    שחר
    25/04/2010

    צריך עזרה לדעת מה סוג הכלב שלי.. תודה


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זיהוי כלב

    ד''ר עדי בן ישר
    25/04/2010

    ראשית, תתחדש על הכלב החמוד שבתמונה.
    שנית, לא ניתן לדעת את סוג הכלב מתמונה בלבד. על מנת לקבוע את הגזעים מהם הכלב מעורב יש להביאו אל וטרינר או אדם בעל ידע נרחב בגזעים על מנת שיוכל להעריך את גילו, גודלו, מבנהו ועוד.
    גם אז, יתכן ולא ניתן יהיה להעריך בדיוק מאילו גזעים הינו מורכב.
    אישית, אינני רואה חשיבות במציאת הגזעים המדוייקים המרכיבים את הכלב שכן כל כלב הוא אישיות בפני עצמו ויתן לך אהבה גדולה ללא תנאים

    בהצלחה בגידול הכלב החדש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מציאת מקור גזע

    ד''ר תמר נרקיס
    25/04/2010

    אם בכל זאת אתה רוצה לדעת מהו המקור ומהם הגזעים מהם "נוצר" כלבך ולו מטעמי בריאות- ניתן לבצע בדיקה גנטית ולפיה לדעת מהם הגזעים שהיוו אבות אבותיו של כלבך

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון אצל כלב בגלל תספורת
    סתיו
    25/04/2010

    היי, יש לי כלבת פומרניין בת שנתיים שסיפרנו אותה לפני יומיים (ביום שישי).
    יש לציין שזאת לא הפעם הראשונה שמספרים אותה, אך התספורת הזאת משמעותית כי עשו לה ממש קרחת באיזור הגוף מכיוון שמצאו לה קרציה.
    מאז התספורת, הכלבה רצה בבית ממחבוא למחבוא, כאילו על מנת ש"לא יראו אותה" וכשמתקרבים אליה היא רועדת. היא לא אוכלת ושותה אלא רק כאשר אנחנו הבאנו לה את האוכל (על פי מה שנאמר לנו, לתת אורז ולא את האוכל שלה) אך היא מסרבת לשתות. החלק המפחיד ביותר הוא שהיא משלשלת, ככל שמתקרבים אליה היא נלחצת ומשלשלת. כרגע קצת פחות, אך עדיין.
    בנוסף, כל רגע שמתקרבים אליה והיא משלשלת היא מתחילה לנקות את האיזור וזה נראה ממש אדום ואני חוששת שהיא פוגעת בעצמה.
    בנוסף היום בבוקר מצבה לא נראה טוב במיוחד, הבאתי לה מעט אוכל והיה נראה כאילו אין לה "כוח" ללעוס.
    יש לציין, שאופייה של הכלבה שונה לחלוטין ממצבה כרגע. היא כלבה רעשנית, מלאת שמחת חיים וחמה במיוחד. היא ממש אצילית באופיה ומעין "כלבת שמירה" קטנה.
    רציתי לדעת אם כל התגובות האלה הן נורמליות? ותוך כמה זמן זה עובר?
    אנחנו מנסים לתת לה עודף תשומת לב, אך אם זה הדבר הנכון? או שצריך להניח לה לגמרי ולבד היא תשתקם?
    אני ממש דואגת, ואשמח לקבל תשובה במהרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סטרס בעקבות תספורת

    ד''ר עדי בן ישר
    25/04/2010

    הוא מצב נפוץ. לעתים המצב נראה גם בתספורת שאינה ראשונה.
    שלשולים יכולים להופיע כתוצאה מסטרס, אך כאשר הסיבה לשלשול היא מצב נפשי בלבד, טבעו להעלם לאחר כיום-יומיים. בעת סטרס (מצוקה) של הגוף נחלשת מערכת החיסון, כך שבמידה והיתה קיימת בגוף מחלה מסויימת עליה הגוף הצליח להשתלט, ובמצב רגיל אף היתה נעלמת, החלשות פתאומית של מערכת החיסון יכולה לגרום למחלה מסויימת "להרים את ראשה".
    לכן, במידה והשלשול אינו נעלם מעצמו, ובמיוחד אם הכלבה לא נראית במיטבה, רצוי לגשת לווטרינר על מנת שיוכל לאבחן את הסיבה לשלשול וטפל בה

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • את יכולה גם ..

    לינוי
    30/04/2010

    בפעם הבאה שאת מספרת את כלבך תוכלי להשאיר לו את ראשו עם שיער ולא לספר את ראשו .
    ואז יהיה לו הרגשה שלא סיפרו אותו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זקוקה ליעוץ לטיפול בפרעושים-הצילו!!
    ציף ציף(:
    24/04/2010

    החתולה שלי המליטה 2 חמוווודים לפני 20 יום. עקרונית היא חתולת בית מאוד נקייה ומטופחת,
    לא יודעת מאיפה קפצה עלינו מתקפת פרעושים א י ו מ ה כולל הגורים הקטנטנים ,
    לא נראה לי תקין להשתמש בחומרים כימיים המוצעים למכירה בחנוית או אצל הווטרינרים.
    יש אולי פתרונות 'סבתא'?
    אשמח לתשובה מהירה, תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבקשה תגובה!!!

    מיאו(:
    25/04/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרעושים בגורים

    ד''ר עדי בן ישר
    25/04/2010

    אכן לא תקין להשתמש בחומרים המיועדים לבוגרים על גורים. עד שהגורים יתבגרו, ניתן לקנות תרסיס המיועד להתזה של החומר על גבי העור ולהתיז התזה אחת קצרה על גבי צמר גפן לח. לאחר מכן למרוח בקמצנות (לא לעבור על אותו המקום יותר מפעם אחת) על גבי עורם של הגורים. בדרך כלל זה עוזר לתקופה ארוכה עד לגיל בו מותר להשתמש באמפולות המסחריות לפי משקל. אם לא, ניתן לחזור על הפעולה הזו לאחר מרווח של 4 שבועות לפחות.

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלבה שאינה אוכלת.
    הילה
    24/04/2010

    יש לי כלבה מסוג האסקי סיברי מעורבת עם זאב לבן, הכלבה כבת 10.
    לפני כשנה הכלבה לא הרגישה טוב הפסיקה לאכל את הצרכים עשתה בבית שנייה אחרי שירדה לטיול, לקחנו אותה לוטרינר ושם נאמר לנו כי כניראה שיש לה גידול ברחם עם גרורות בעטינים.
    נתן לה טיפול אנטיביוטי והמצב אכן השתפר, דובר גם על ניתוח אך הסיכון הוא 50-50 שכן היא כבר גדולה וספק גדול אם תתעורר מההרדמה והעלות הכספית גדולה ואין באפשרותנו לעמוד בה.
    לאחרונה הגידול גדל מאוד, אך הכלבה תיפקדה כרגיל, אך שמנו לב כי הנשימה קשה לה, ומידי פעם היא נחנקת, בצורה שהיא עומדת להקיא אך לא מקיאה.
    ביומיים האחרונים הכלבה אינה מתנהגת כרגיל, שקטה מידי לא אוכלת אך את הצרכים עושה כרגיל, חשוב לציין שהיא שותה המון.
    היא יושבת בפינה עצובה ואינה "מציקה" כשהיא רוצה ללכת לטייל.
    מה לעשות?

    מקווה שתענו לי כמה שיותר מהר
    הילה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כלבה שאינה אוכלת.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלבה שאינה אוכלת

    ד''ר תמר נרקיס
    25/04/2010

    שלום הילה,

    כדאי מאד שתגשו לוטרינר לבדיקה. אם אכן הכלבה סובלת מגידול כלשהו, יתכן שקשי הנשימה שלה נובעים מגרורות בריאות וזאת אפשר לבדוק על ידי צילום של בית החזה.
    אם הכלבה אכן סובלת מגידולים בעטינים מומלץ מאד, במידה ואין גרורות בריאות, לבצע ניתוח להסת גידולי העטין ועיקור.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רעידות בפנים של כלבה בת 6
    רעות
    24/04/2010

    שלום,

    יש לי כלבה בת 6 שנים בערך מלאת אנרגיות ושמחת חיים, ללא בעיות רפואיות (לפחות עד כה) או רגישויות כאלו ואחרות. בשנה האחרונה, יצא לי לראות אותה (תוך כדי שינה וגם מעט אחרי שהיא מתעוררת) רועדת ללא שליטה באזור הפנים. זה תמיד קורה תוך כדי שהיא ישנה ועד להתעוררות (אולי שנייה או שתיים אחרי), כשמיד לאחרי זה היא חוזרת להיות אותה כלבה אנרגטית, זללנית ומלאת חיים. היום זו הייתה הפעם השלישית והיא נמשכה כבר יותר זמן לאחר ההתעוררות (כשתי דקות), אבל גם כאן היא חזרה ישר לשחק בכדור.

    אשמח לשמוע חוות דעת והאם יש מקום לדאגה (שכבר קיימת כמובן)
    תודה מראש,
    רעות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רעידות בפנים של כלבה בת 6

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רעידות בפנים

    ד''ר תמר נרקיס
    25/04/2010

    שלום רעות,

    האם יתכן שהרעידות הן במהלך חלום? לפעמים בזמן שינה כלבים זזים ורועדים.
    גם בזמן ערות כלבים יכולים לרעוד באופן נורמאלי לזמן קצר.
    אם את מודאגת מומלץ לגשת לדיק כללית ונוירולוגית אצל וטרינר שיוודא שהכלבה בסך הכל בריאה ושאין פגיעה עצבית כלשהי שגורמת לרעידות.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלוטה אפורה בצוואר של כלב
    יובל
    24/04/2010

    היי, גילית היום בלוטה אפורה וגדולה בצוואר של הכלב שלי (גולדן)
    מישהו יודע על מה מדובר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בלוטה אפורה בצוואר של כלב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלוטה אפורה בצוואר של כלב

    ד''ר תמר נרקיס
    25/04/2010

    בליטה כזו יכולה להיות מספר דברים, ובין השאר גידול ממאיר. לכן מומלץ לגשת לוטרינר שיבדוק את הבליטה ויקח ממנה דגימה כדי לראות במה מדובר.
    בכל מקרה יש לעקוב ולבדוק אם היא גדלה ובאיזה קצב.

    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הייתכן שלשול פסיכוסומטי אצל כלב?
    ורה
    24/04/2010

    בתקופה האחרונה כלבי מרבה לרבוץ איתי בשירותים ואני משלשלת תמיד(קרון).
    בימים האחרונים הכלב שלי התחיל גם הוא לשלשל ואפילו פעם אחת היה לו שלשול דמי , הוא לא מתאפק ועושה בבית (דבר שהוא לא עושה כי הוא מאולף).
    הבאתי לו אורז עם עוף מבושל היום. הוא מתנהג כרגיל (שמח וקופצני).
    הוא גם הקיא שלשום פעמיים (2 הקאות פעם אחר פעם) וגם היום.
    האם לחכות עוד כמה ימים? האם כבר לגשת לוטרינר?
    האם זה באמת יכול להיות פסיכוסומטי ובגלל שהוא תמיד רואה אותי בשירותים הוא נדבק גם כן?
    (נא לא לגחך לשאלה זו אשמח להתייחסות רצינית)..
    אודה לתשובותיכם :) סופ'ש מהנה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום ורה

    ד''ר תמר נרקיס
    25/04/2010

    אני לא חושבת שמדובר בתגובה פסיכוסומטית של הכלב. נשמע שהכלב שלך חולה ואם הוא עדיין מקיא ומשלשל מומלץ מאד לגשת איתו לוטרינר, למרות שנראה שהוא מרגיש טוב.

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלב משלשל!!!
    מרים
    23/04/2010

    שלום.ברצוני לשאול שאלה לגבי הכלב שלי!!!
    מהבוקר הוא משלשל ושדיברנו עם הווטרינר שלנו הוא ביקש מאיתנו לקחת ממנו את המים והאוכל,ולהתחיל לתת לו קצת מים החל מהערב ואוכל רק ממחר בבוקר גם רק מעט.שאלתי היא האם זה נחוץ ככה להשאיר את הכלב בלי אוכל ומים או שזה מוגזם?יש לציין שהוא לוקח קורטיזון כדור אחד ביום.
    בתודה מראש
    עמי!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כלב משלשל!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלב משלשל

    ד''ר תמר נרקיס
    25/04/2010

    שלום עמי,
    לא ציינת למה הכלב מטופל בסטרואידים. הקאות ושלשולים בכלבים לעיתים מטופלות בתחילה בצום קצר כדי להקל על מערכת העיכול ולמנוע הקאות. אם הכלב רק משלשל ולא מקיא לא חייבים למנוע ממנו מים אבל כן אפשר לנסות צום של מספר שעות. בכל מקרה אין למנוע מם ליותר ממספר שעות כדי שהכלב לא יתייבש.
    בכל מקרה אם שלשול ממשיך יש לגשת לוטרינר.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רחיצת כלב
    רות
    23/04/2010

    שלום יש לי כלב פינשר מעורב בן 7 ואני רוצה לדעת כל כמה זמן רצוי לרחוץ אותו, בתודה מורן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רחיצת כלב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רחיצת כלב

    ד''ר תמר נרקיס
    25/04/2010

    לא חייבים לרחוץ כלב לעיתים קרובות. אפשר לרחוץ אותו רק כשהוא מלוכלך או מסריח. יש להשתמש בשמפו מיוחד לכלבים או בשמפו עדין לתינוקות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלב שמתקשה לעלות מדרגות
    כרמית
    23/04/2010

    שלום,
    אני מגדלת כלב רועה גרמני מעורב בן 15 לכלב בעל בעיות אגן הידועות לגזע שלו ,
    הוא מתקשה מאוד לעלות ולרדת מדרגות .
    הייתי שמחה מאוד לקבל עצות כיצד ניתן להקל עליו את העליה והירידה במדרגות.

    בתודה מראש
    כרמית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כלב שמתקשה לעלות מדרגות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות אגן ברועה גרמני

    ד''ר תמר נרקיס
    25/04/2010

    כלבים מגזע רועה גרמני סובלים לעיתים קרובות ממצב גנטי המכונה hip dysplasia. מדובר בשינויים ניווניים של מפרקי האגן שיוצרים במפרק דלקת וכאבים. ישנן מספר גישות לטיפול ב-hip dysplasia אך לרוב אף אחת משיטות הטיפול אינה פותרת את הבעיה לחלוטין.
    ישנם מצבים חמורים בהם מומלץ לבצע ניתוח להחלפת מפרק הירך. במצבים אחרים השאיפה היא לחזק את השרירים ברגליים ולהפחית את הדלקת והכאב. כלבים אלה מטופלים לעיתים קרובות בתרופות מפחיתות דלקת וכאב באופן יומיומי, ויש וטרינרים הממליצים גם על תוספי תזונה המגינים על המפרק.
    טיפול יעיל נוסף הוא הידרותרפיה- מעין פיזיוטרפיה במים. ישנם מספר מרכזים בארץ שמטפלים בשיטה זו ובעלים רבים לכלבים עם hip dysplasia מעידים שהטיפול עוזר מאד. יש לקחת בחשבון שהטיפול אינו זול ודורש להביא את הכלב למרכז כזה לפחות פעם בשבוע.
    ישנם וטרינרים בארץ שמתמחים בדיקור סיני לכלבים (אקופונקטורה) וטוענים שדיקור עוזר מאד בהפחתת הכאבים.
    בנוסף, אם ניתן להימנע מעליה וירידה במדרגות הדבר יכול להפחית כאב מהכלב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זריקה ועצב
    ל.
    23/04/2010

    לכלב שלי פרווה ארוכה וקשה לראות להיכן מזריקים לו את החיסון. במידה והכלב הביע כאב בזמן מתן זריקה (כלבת) האם תיתכן פגיעה בעצב-שריר? הוא צולע לפעמים (מדובר בכלב בן 3) ולא ברור לנו אם זה קשור ואם צריך לתת טיפול מסויים כדי שהכאב יעבור? מדובר בכאבים שמופיעים לפרק זמן קצר ואז נעלמים לחלוטין. איזה טיפול אפשר לתת למקרה כזה?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זריקה ועצב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זריקה ועצב

    ד''ר תמר נרקיס
    25/04/2010

    כלבים לעיתים חשים מעט כאב או צריבה בזמן חיסון, והדבר נורמאלי אם הוא חולף תך זמן קצר.
    לא נשמע שיש קשר בין הצליעה לחיסון, אלא אם החיסון ניתן באזור הרגל הצולעת והצליעה מופיעה מיד לאחר מתן החיסון.
    כדי לברר את פשר הצליעה יש לפנות לוטרינר שיבצע בדיקה אורטופדית ואולי צילומים. עדיף לגשת לוטרינר בזמן שהכלבה צולעת כדי שהוטרינר יוכל להתרשם מהצליעה.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרדית האוזן אצל חתול
    אורית
    22/04/2010

    אני מגדלת חתול בן 6. לפני חודשיים גילו אצלו קרדית האוזן. טופל באנטיביוטיקה ונוזל שטיפה, ניקוי פעמיים ביום במשך חודש. לאחר גמר האנטיביוטיקה הוטרינריות המליצו להמשיך עם שטיפה בלבד. שבועיים האוזן הייתה נקיה והפסקתי עם השטיפה ואז הקרדית חזרה. מאז אני שוטפת לו מדי יום עם הנוזל מזה כשבועיים וחצי. לאחר השטיפה האוזן נקיה אך לאחר 24 שעות שוב האוזן מלוכלכת בקרדית. מה עושים? האם יש צורך לקחת אותו שוב לוטרינריות? האם המצב מסוכן לאוזן? החתול מתנהג כרגיל ולא מראה סימני מצוקה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קרדית האוזן אצל חתול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרדית האוזן אצל חתול

    ד''ר תמר נרקיס
    25/04/2010

    הפרשות מהאוזניים לא בהכרח מעידות על כך שהאוזן נגועה בקרדית. כדי לדעת אם יש נגיעות בקרדית יש צורך בביצוע משטח מהאוזן אצל וטרינר. יתכן שהחתול סובל מדלקת מגורם אחר, ויתכן שההפרשות שאת רואה באוזן הן נורמאליות ולאו דוקא מעידות על דלקת. יש צורך לגשת לוטרינר שיקבע אם אכן מדובר עדיין בנגיעות בקרדית.
    בנוסף, קיימות היום אמפולות נגד פרעושים שגם מטפלות בנגיעות בקרדית האוזן- בררי עם הוטרינר שלך לגבי הסוגים.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים חוזרים
    ל.
    21/04/2010

    לאחרונה הכלב שלי , בן השלוש, שוקל 2 ק"ג, התחיל להרים את הרגל הקידמית השמאלית שלו.

    לאחר שבוע-שבועיים הוא קם בבוקר ובקושי הצליח לזוז, רעד, נראה כאילו שקוע בכאב, ומבטו הוזה.

    בדרך לוטרינר, גילינו שהבעיה נעלמה כלא הייתה. הוטרינר סבר שיתכן ומקור הבעיה בחוליות אבל

    בצילומי הרנגן לא נמצא דבר וכשהוא נגע לו בחוליות או ברגל הוא לא הביע שום כאב. את התרופה

    שקיבלנו (פרדניזולון) נתנו לו רק יומיים כי הוא נראה במצב רגיל לגמרי, קופץ ומתרוצץ. עברו עוד

    שבועיים שבהם הכל היה רגיל ופתאום הוא שוב צולע ולא מרגיש נוח לשכב בשום פוזיציה, ומבטו מעורפל והוזה.

    הבעיה מופיעה לזמן יחסית קצר, ואז נעלמת שוב. עכשיו לדוגמא הוא במצב רגיל. האם בעיות גב, אם בכלל, יכולות להופיע ולהעלם בצורה כזו? יש לציין שהכלב בסך הכל בן 3 .

    האם סימנים אלו יכולים להעיד על בעייה נוירולוגית, או משהו חמור?


    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים חוזרים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרמת רגל

    ד''ר עדי בן ישר
    22/04/2010

    אני מציעה לך לנסות להגיע לווטרינר בזמן שהבעיה מתרחשת. כך יוכל הווטרינר לאבחן האם מקורה של הבעיה הוא נוירולוגי, אורטופדי, זיהומי, האם יש כאב בזמן הרמת הרגל, האם מקור הכאב בשריר/בעצם/בחוליות/מקום אחר, האם עוד מדדים משתנים תוך כדי הפאזה הזו, ועוד.
    יש אפשרויות רבות הגורמות לצליעה ולכן הפתרון האופטימלי הוא להגיע עם הכלב בשעת מקרה

    רק בריאות ובהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לגבי ציפורים גולדן פינק
    דודי
    21/04/2010

    שלום רב יש לי זוג גולדן פינק שקניתי לפני חודשיים אחד מהם מנוצה לגמרי עם טיפה זקיקים לבנים בראש השני כולו מצופה בלבן האם זה החלפת נוצות או שאולי מחלה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציפורים

    ד''ר עדי בן ישר
    22/04/2010

    מכיוון שאינני מתמחה בחיות אקזוטיות, אמליץ לך להפנות את השאלה הזו לפורומים העוסקים בחיות אקזוטיות, שם יהיה מענה טוב לשאלתך

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום