מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה לפרופסור צבימודאג19/03/2012
שימוש חוזר ממחט של המכשיר לסכרת ממישהו שיכול להיות שיש לו HIV בטוח שעבר לפחות כמה שעות אפילו ימים מהפעם האחרונה שהוא בדק לעצמו האם יש סיכוי להידבק???..או שהנגיף לא ישרוד בכל מקרה???..והאם יש קשר לזה שזוהי רק דקירה קטנה ולא לווריד או משהו כזה?...
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לפרופסור צבי - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`19/03/2012עומק החדירה של המחט מאוד משפיע על סיכויי ההדבקה כמובן. ובאשר לאפשרות של הדבקה מאותה מחט כמובן ששהות ארוכה באויר או בחומר מחטא מקטינה או אף מבטלת סיכויי ההדבקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם זה נכון שהסיכוי אפסי עבור הצד הנמצץ?ד``ר מרגלית לורבר18/03/2012
שלום רב
במס' רב של תשובות שקראתי פה,כולכם (כל הרופאים) מציינים חד משמעית כי הדבקה דרך מין אוראלי כאשר אני הצד הנמצץ הינו אפסי (אפילו אם האדם המוצץ הינו נשא)!!!
רציתי לשאול אחת ולתמיד האם זה נכון שהסיכוי אפסי עבור הצד הנמצץ???
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תודה לד"ר ששה
גל19/03/2012אבל ארצה לשמוע בבקשה את התייסות כל הרופאיםכי זה נורא מבלבל, הפרופסור הנכבד וגם ד"ר לורבר מציינים באין ספור שאלות כי לא קיימת סכנה לצד הנמצץ!!, פרופסור יורם מגדיל ואומר כי אכן לא קיימת סכנה לנמצץ ,אלה לצד המוצץ (זה המעניק אוראלי) והסכנה קיימת רק אם ישנה גמירה בפה (לצד המוצץ)-בפירוש" רופאי המכובדים ישנו איזה שינוי ב CDC שאיננו יודעים ??? כי לפי השאלות שנשאלות והתשובות שמקבלים אנשים בפורום, ההמלצה אינה משתמעת ל 2 פנים אלה חדה וחלקה ---אם אתה הצד הנמצץ אין שום בעיה, אתה לא נדבק (סיכוי אפסי (משמע אין סיכוי) וזה הקו שאתם נוקטים (יכול להיות שזה נכון) אבל אי לכך ובהתאם לזאת, לא מחובתך לשים קונדום (לפחות זה מה שנאני מבין) תקנו אותי אם אני טועה!!
מצפה לתשובותיכם והערותיכם המקצועיות
(:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפשרי תשובה משאר הרופאים?
אמיר20/03/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפשר תשובה בבקשה???
דן29/10/2012....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לרופאים - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`05/11/2012כן זה נכון לגמרי!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הדבקה באיידס על ידי נשיכהרמי18/03/2012
לרופאי הפורום שלום.
1. ביום שישי בערב הייתי במסיבה ובמהלכה היה איזה קטע שאני וידידה שלי קצת הלכנו מכות בצחוק והיא נשכה לי את היד.
אני רוצה לציין שהיא נשכה לי את היד דרך השרוול של החולצה (הייתי עם חולצה ארוכה, לצורך העניין זו הייתה חולצת סריג די דקה) וזה היה ממש למעט זמן (מקסימום כמה שניות בודדות). כשהלכתי לראות אם יש סימנים על העור, לא ראיתי דם ובקושי זיהיתי את סימני הנשיכה. רציתי לדעת אם יש סכנה שנדבקתי באיידס ממנה במקרה הזה.
2. מחיפוש באינטרנט שעשיתי לא הצלחתי לקבל תשובה וודאית לגבי נשיכות. חלק טוענים שנשיכה היא כן דרך הדבקה וחלק טוענים שלא. האם תוכלו להסביר את נושא ההדבקות באיידס דרך נשיכות בצורה שתבהיר את הנושא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הדבקה באיידס על ידי נשיכה - תגובה
ד``ר מרגלית לורבר18/03/2012כדי שתתרחש הדבקה מנשיכה של נשא צריכה להיות פציעה של העור (של הננשך) ומעבר דם אל הפצע
ברוק כידוע לך אין נגיפים כך שמעבר רוק אינו מהווה סכנה להדבקה
על פי התיאור שלך אין כל סיבה לחשש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא הבנתי משהו
רמי19/03/20121. אם רוק אינו מעביר את הנגיף, מה זה משנה אם יש פציעה בצד הננשך?
2. האם בשביל ההדבקה צריך פציעה גדולה, עם הרבה דם או שמדובר גם בפצעים קטנים מדממים שכמעט ואינם נראים לעין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקפיץ את ההודעה
רמי20/03/2012אשמח לתשובה על תגובתי האחרונה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטריה בלשוןשאול18/03/2012
יש לי מעיין שכבה לבנה על הלשון
אני לא יודע כמה זמן זה נמשך (יתכן ולא מהזמן האחרון)
לפני כחודש היה לי מקרה שאומנם הוא עם סיכוי נמוך אך הכניס אותי לחרדות
האם הופעת שכבה לבנה כשבועיים או שלושה לאחר מקרה
היא סימפטום או סיבה לדאגה\?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פטריה בלשון - תגובה
ד``ר מרגלית לורבר18/03/2012זה בטח לא עוזר באבחנה של HIV
אם יש סיבה להדבקה - גש להיבדק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת hiv דרך קופת חוליםאורי18/03/2012
שלום רב,
לםני כחודש ביצעתי בדיקת hivדרך קופת חולים
קיבלתי הודעה שהתשובה נשלחה לרופאה לפני שבועיים
אני מפחד ללכת לקחת אותה
האם היא פתחה את התשובה?
אם לא יצרה קשר זה אומר שהיא שלילית?
האם מחוייבת להתקשר במידה וחיובית?
מבולבל ומפוחד
אודה לתשובתכם
אורי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת hiv דרך קופת חולים - תגובה
ד``ר מרגלית לורבר18/03/2012ממליצה שתיגש לרופאה לקבל רשמית את התשובה
על פי רוב הרופא מתקשר אך לא ממליצה לסמוך על העובדה שלא התקשר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בנוגע לבדיקה שעשיתייואל18/03/2012
היי
בגלל בילבול עשיתי בדיקה HIV רגילה (ביום שלישי האחרון) בבוקר 6 שבועות ושישה ימים ממקרה חשוד שהיה לי (המקרה החשוד היה 6 שבועות ו6 ימים לפני הבדיקה והוא קרה בערב) ויצאתי שלילי
האם התשובה סופית?האם ל32 שעות ההבדל (בגלל היום פחות) יש משמעות?עלי להיבדק שוב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה בנוגע לבדיקה שעשיתי - תגובה
ד``ר מרגלית לורבר18/03/2012התשובה סופית ואמינה
אין צורך לחזור על הבדיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה מודאגסאם18/03/2012
השתפשפתי בפין שלי עם בחורה בתולה מאחורה אצלה היה רטוב הרגשתי את זה מהפין. הבחורה היתה בקשר עם בחור מלפניי 4 חודשים קודם ובמידה והיא מצצה לו וגמר בתוך הפה ובלעה קצת מהזרע והבחור חס וחליה נגוע יש אפשרות שאני נדבק מהאפשרות הזאת במיוחד ואני הרגשתי רטיבות יכול להיות שנגע בחור הפין זה היה מלפני 7 שנים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה מודאג - תגובה
ד``ר מרגלית לורבר18/03/2012תיאורטית הסיכוי נמוך עד אפסי
מכל מקום שווה שתיבדקו שניכם....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חששאלון17/03/2012
עברתי בשבוע שעבר בדיקת איידס בתל השומר,כחודשיים ושבוע אחרי הארוע,ויצא שלילי הבדיקה היתה קומבו אנטיגן ,האם בדיקה זו אכן קובעת בוודאות שהכל בסדר ואפשר להיות רגוע?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשש - תגובה
ד``ר מרגלית לורבר18/03/2012אכן כן - הבדיקה אמינה לחלוטין !!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטריה בפהאריאל17/03/2012
שלום פרופ'
רציתי לשאול משהו בקשר לסימנים הקשורים למחלה..
כמה זמן אחרי ההידבקות מתחיל הסימן הזה של פטריה בפה?
אני בטוח שזה לא משהו קבוע, אבל זה מאוד חשוב לי לדעת בערך כמה זמן לוקח עד שיהיה אפשר לראות את הסימנים האלה. ובאיזה ערך של CD4 זה קורה?
עוד שאלה
מה ההבדל בין פטריה בפה לבין LEUKOPLAKIA, מבחינת המופע החיצוני של המחלה...
תודה רבה לכל הרופאים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פטריה בפה - תגובה
ד``ר מרגלית לורבר18/03/2012פטריה בפה עלולה להופיע גם בהדבקה החריפה וגם מאוחר יותר עם ירידת ערכי CD4 מתחת 200
לגבי השאלה השניה רצוי שרופא יסתכל על זה - אלו שתי תופעות שונות לחלוטין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התגובה ד"ר ... עוד משהו בבק
.18/03/2012הדבקה חריפה ז"א זמן קצר אחרי ההדבקה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איידס ? עזרה באופן דחוף !חסוי17/03/2012
אני נער בן 17 ולאחרונה יצא לי לקיים יחסי מין עם שתי גברים בהפרש של שבוע וחצי אחד מהשני...עם האחד היה רק חיכוך גוף בגוף ,נשיקות ובסוף המפגש הוא החדיר את האצבע שלו לפי הטבעת שלי...(בהתחשב שכניראה היה לו נוזל מקדים על האצבע) מה הסיכוי להדבקה ?
במקרה השני היה רק חיכוך גוף בגוף..נשיקות ומציצה מהצד שלו...(הוא ירד לי)..מה הסיכוי להדבקה במקרה הזה...?? חשוב לצין כי אני שבועיים אחרי המגע המיני האחרון איתו ולאחרונה יצא לי פצעים אדומים באיזור האשכים דבר שמטריד אותי מאוד !
אני מאוד מפחד ללכת להידבק..ואני רוצה לשמוע את דעתך המקצועית...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איידס ? עזרה באופן דחוף ! - תגובה
ד``ר מרגלית לורבר18/03/2012שני המגעים שתיארת לא מסכנים אותך בהדבקה
חשוב מאד להשתמש בקונדום בכל מקרה של יחסים מלאים !!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה
חסוי23/03/2012אוקיי...אבל מה הסיכויים שדבקתי במחלת מין ולא קיבלתי איידס ? כמו שתיארתי בשאלה הקודמת החל אצלי גירוד מאוד חזק בצד אחד של האשכים והופיעו נקודות אדומות ? מה זה יכול להיות ? והאם יש מצב שזה קשור לאיידס ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה - תגובה
ד``ר מרגלית לורבר25/03/2012לא יכולה לענות וירטואלית - גש לרופא המשפחה לבדיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חרד מאוד שאלה חשובהחרד16/03/2012
האם אני או בת הזוג יכולים להידבק אם הרגשתי שנחתכתי בפין מאחד הציפורניים שלי ביצענו חדירה כאשר לא היה דם על הפין למשך 5 שניות, לאחר שהוצאתי את הפין לא היה דם בפצע, אך לאחר דקה ירדה לי טיפונת של דם?
לחוץ מאוד, מחכה לתשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חרד מאוד שאלה חשובה - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`16/03/2012השאלה הראשונה שלי היא אם אחד משניכם נשא של הנגיף? אם לא- אין כל סיכוי להדבקה על פי התאור שנתת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאנחנו לא יודעים
חרד16/03/2012אנחנו לא יודעים, אנחנו ביחד שנתיים אבל אף פעם לא ביררנו.
האם טיפה כזאת קטנה של דם שיצאה יכולה לגרום להידבקות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסיכון להדבקה
צבי בנטואיץ16/03/2012לא אין כל סיכוי להדבקה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה..
חרד16/03/2012אני מתאר לעצמי שיש לך הרבה מה לעשות אך עוד שאלה אחת קטנה.
האם אתה בטוח שאין סיכון להדבקה?
אין כל טעם בבדיקת איידס? או פנייה למיון? יש לציין שהיחסים היו בלי קונדום, ובנוסף התקיימו כבערך 5 שניות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה
חרד16/03/2012?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהדורית16/03/2012
האם ניתן להידבק דרך הפרשות קיא, או במגע עם צואה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`16/03/2012אין למיטב ידיעתי שום דיווח המעיד על הדבקה בדרך כזאת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`16/03/2012אין למיטב ידיעתי שום דיווח המעיד על הדבקה בדרך כזאת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובהרועי16/03/2012
בעקבות הרפס זוסטר שהופיע לפני חודשיים וחצי בת הזוג שלי עברה שתי בדיקות איידס ,הראשונה ב-2.2.12,והשנייה ב-13.3.12,בתל השומר ונימצאה שלילית,האם אפשר להיות שקטים מבחינה זאת בנושא הזה ולקיים יחסי מין כרגיל וללא חשש?בתודה והערכה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה חשובה - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`16/03/2012אכן אפשר להיות שקטים ואין מקום לחשש וניתן לקיים יחסי מין ללא חשש הדבקה מאיידס.
צריך לזכור שהרפס זוסטר מופיע במרבית המכריעה של המקרים ללא קשר עם איידס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה חשובה - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`16/03/2012אכן אפשר להיות שקטים ואין מקום לחשש וניתן לקיים יחסי מין ללא חשש הדבקה מאיידס.
צריך לזכור שהרפס זוסטר מופיע במרבית המכריעה של המקרים ללא קשר עם איידס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת HIVיאיר16/03/2012
אך יש בתי חולים שלא מופיעים ברשימה של משרד הבריאות כ בתי חולים שעושים את בדיקת ה HIV ובכול זאת עושים את הבדיקה במעבדות בתי החולים שלהם ????
יש לציין שהם מופיעים ברשימת בתי החולים שעושים את הבדיקה הדחופה
והאם אפשר להגיד לי מה זאת הבדיקה הדחופה ובאיזה מצבים עושים אותה ומה היא תקופת החלון שלהם .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת HIV - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`16/03/2012הבדיקה הדחופה נותנת תשובה תוך שעות אם יש או אין נוגדנים נגד הנגיף בדם כלומר אם הבן הדם נושא או לא נושא את הנגיף. מפני שהבדיקה היא יקרה יותר היא אינה בשימוש הרוטיני אלא במקרים המצדיקים את הדחיפות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזמן חלון של הבדיקה
יאיר16/03/2012תודה רבה פרופ'
יש לי עוד שאלה בקשר לזמן חלון , מה זמן החלון של הבדיקה מתי אמורה הבדיקה לתת תשובה אמינה ????
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דםמודאג מאוד15/03/2012
עשיתי בדיקות דם 18 יום אחרי מקרה עם סיכוי נמוך
התוצאות :
LYM% 19.4%
GLOBULIN 3.8
MCH 27.9
MCHC 35.9
WBC9.31
NEUT.abs 6.67 *10^3/ul
LYMP.abs 1.81 *10^3/ul
MONO.abs 0.54 *10^3/ul
NEUT% 71.6%
MONO% 5.8 %
האם יש סיבה לדאגה?
בבקשה תענו לי בדחיפות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`16/03/2012תוצאות הבדיקות אינן מהוות מקור לדאגה. כמו שאתה אומר הסיכוי היה נמוך אז הבעייה העיקרית היא החרדה! מכל מקום התשובה הסופית היא של בדיקה שבעה שבועות לאחר החשיפה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת דם תיקון
מודאג16/03/2012הבדיקה הייתה 25 יום לאחר המקרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת דם תיקון - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`16/03/2012בדיקת הדם שהצגת אינה מעידה על קשר או הוכחה להדבקה באיידס ולכן אינה מהווה סיבה לדאגה בנושא זה. אם את מודאגת לגבי הדבקה באיידס יש לעשות את הבדיקה לנוגדנים לנגיף שבעה שבועות לאחר החשיפה על מנת להיות בטוחץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרק בכדי להבין
מודאג מאוד17/03/2012בבקשה תסביר לי רק דבר אחד
האם התוצאות שמצורפות (במיוחד השתיים הראשונות) , לא מעידות על קשר כי הם לא חריגות או לא מעידות על קשר כי הם לא קשורות.
מתפני שקראתי שכאשר LYM יורד מתחת ל 18% או 20% (אצלי 19.4%) וכאשר
GLOBULIN מעל 3.5 (אצלי 3.8) זה מעיד על פעילות בגוף ויכול להיגרם מחשיפה לאיידס.
האם הערכים האלה והמצורפים מטה 25 יום לאחר מקרה עם סיכוי נמוך מאוד (לפי הערכה שלך) יכולים לגרום לי לדאגה שקט או שלא יכולים להעיד על דבר
GLOBULIN 3.8
MCH 27.9
MCHC 35.9
WBC9.31
NEUT.abs 6.67 *10^3/ul
LYMP.abs 1.81 *10^3/ul
MONO.abs 0.54 *10^3/ul
NEUT% 71.6%
MONO% 5.8 %
אבקש את תגובתך
אני מודאג מאוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקפיץ
שאול18/03/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממתין לתשובה
מודאג19/03/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרק בכדי להבין - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`19/03/2012בראש טוראשונה אתה חייב להבין ולהפנים שתוצאות בדיקות מהסוג שהיה אצלך מופיעות בשכיחות גדולה מאוד מבלי כל קשר לאיידס!! שינויים כאלה יכולים להיות על רקע מחלה זהומית טריויאלית וחולפת ולכן אין בשום פנים להשתמש בהן כדי לעשות או אף לחשוש מאיידס. הדאגה שלך אכן מעידה בעיקר על חרדה ובה חשוב לטפל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)


.jpg)
