מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קומבו כעבור 13 יוםשאלה14/05/2012
מודה שהנושא נטחן פפה עד דק, אבל מחיפוש בפורום לא מאתי תשובה לשאלתי - האם תוצאת בדיקת קומבו כעבור 13 יום דינה כבדיקה כעבור שבועיים?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיץ
דן16/05/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקומבו כעבור 13 יום - תגובה
ד``ר מרגלית לורבר20/05/2012אנחנו הולכים לפי המלצת היצרן - שבועיים זה שבועיים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קומבוזוהר13/05/2012
רציתי לדעת עם בדיקת קומבו אמינה יותר היא בשבועיים הראשונים או שאחריי 4 שבועות זה יותר אמין?קראתי שאחרי 21 יום היא כבר לא אמינה ולא כל כך הבנתי למה אחריי שבועיים כן?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קומבו - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`13/05/2012בדיקת הקומבו בודקת לנוכחות הוירוס - אנטיגן, ולנוגדנים כנגד הוירוס.
בשלב שסמוך להדבקה- כשלושה שבועות לאחר החשיפה הבדיקה לאנטיגן היא הרגישה ואילו לאחר 7 שבועות הבדיקה לנוגדנים היא החשובה.
מכאן נובע שבדיקה שלילית כעבור 3 שבועות טובה לשלילת הדבקה חדשה אם כי לא באופן מוחלט בעוד שהבדיקה כעבור 7 שבועות היא הקובעת באופן מוחלט אם נדבקת או לא.
במלים אחרות קומבו לאחר שלושה שבועות עוזר לשלול הדבקה אך לא בודאות. קומבו שלילי כעבור 7 שבועות שולל באופן ודאי הדבקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלת מתחילאבי12/05/2012
שלום,
היתי שמח לדעת מה זה אומר שנשא לוקח כדורים והופך להיות לא מדבק או כמעט לא מדבק ושלא רואים בדם את הנגיף.
האם זה אומר שהמערכת החיסונית נחה ואין יותר מלחמות כי הנגיף מדוכא או שיש אבל מלחמה קטנה ולסרוגין?
מדוע הCD4 שעולה עם הזמן לא חוזר לאיכות שהיתה לפני?האם יש גבול עד כמה זה יכול לעלות,דהיינו מה המקסימום אם בכלל?
האם בלוטות הלימפה אמורות לחזור לגודלם המקורי או שתמיד יהיו נפוחות טיפה בשל המלחמה היום יומית?
האם יש דרך לעשות בדיקות דם בקופת חולים והן תועברנה לבית החולים ולא במרפאה בבבית החולים של הדיסקרטיות?
אשמח לקבל תשובות כדי להבין קצת יותר את הנשאות.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלת מתחיל - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`13/05/2012בתשובה לשאלותיך:
1) התרופות מדכאות את חלוקת הנגיף ומביאות לרמה מאוד נמוכה של הנגיף ולכן סיכויי ההדבקה פוחתים במידה משמעותית.
2) מערכת החיסון מאכן פחות משופעלת והיא "נחה" באופן יחחסי למצב לפני הטיפול. ילד עם זאת ישנם הבדלים אינדיבידואלים בין אנשים וכמו כן ישנה מלחמה קטנה עם עליות וירידות לסרוגין כמו שאתה כותב.
3) רמת ה - CD4 יכולה לחזור לנורמה אבל בדרך כלל היא נשארת לפחות מעט נמוך יותר כביטוי לנזק הראשוני שנגרם לה בתחילת המחלה.
4) בדיקות דיסקרטיות נעשות בועד למלחמה באיידס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקותאלמוני12/05/2012
ברצוני לישאול שאלה בבקשה ביצעתי בדיקת קומבו לאחר 23 יום - 44 -52 -62.יום ובקופת חולים ניבדקתי לאחר 3 חודשים ולאחר 4 חודשים כולם יצאו שליליות האים אני יכול להירגע? מאחר ואני לא רגוע ביגלל שאני קורא כתבות שאומרות שהגוף לא תמיד מייצר נוגדנים בזמן הזה, ואומרים שבבדיקות של היום בודקים גם את הנוגדנים וגם את האנטיגן, ובזמן הזה כבר ניתן לזהות אותו אני מאוד מבולבל מה אני אמור לעשות ? מה רמת אמינות של הבדיקות לאחר זמן כזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`13/05/2012מתאור הבדיקות השונות שעשית עד עתה ברורים שני דברים:
1) לא נדבקת עד עתה בודאות.
2( אתה סובל מחרדה מן המחלה ועל כן אני ממליץ מאוד שתטפל בחרדה ע"י שתלך לטיפול נפשי-בדרך כלל מספר שיחות/מפגשים עם או בלי תרופות ישחררו אותך לפחות במידה מסויימת מן החרדות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דוקטור מרגלית לורבר ? ? ? !!!ראובן12/05/2012
שלום דוקטור מרגלית .
אני רואה עכשיו בעמודים האחרונים בפורום שענית לשואלים שהקומבו אמין כבר אחרי שבועיים ומי שמעלה לך שאלה את משיבה לו שיחכה שבועיים ( 14 יום )
אני עשיתי קומבו אחרי 3 שבועות בדיוק ( 21 יום ) שזו היתה ההמלצה החמה שלך ושל פרופסור בנטואיץ . עד ממש לא מזמן , התשובה היתה שלילית .
אז עכשיו 21 יום שהמתנתי ואז עשיתי את הבדיקה כבר לא טוב ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דוקטור מרגלית לורבר ? ? ? !!! - תגובה
ד``ר מרגלית לורבר14/05/2012טוב מאד !!!
הכוונה שהבדיקה אמינה החל משבועיים ואילך כך ששלושה שבועות הם זמן מצויין גם כן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמה שאלותרון11/05/2012
שלום יש לי שאלה אם אני עם גבר שהנגיף אצלו פעיל ויורד לו והוא יורד לי בלי לגמור ואני בריא אז יש סכנה להדבקה? האם ישנם מקרים בארץ שנדבקו ממין אוראלי ?
2. אם נשא עושה לי עיסוי בכל הגוף ויש קצת שריטות או פצעים פתוחים אז אפשר להדביק?
3. אם נשא מחדיר לאדם בריא אצבעות לפי הטבעת ישנה סכנה להדבקה ?
4. כמה נשאים יש היום בישראל וכמה אחוז מהם הומואים ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ועוד שאלה ששכחתי
רון11/05/2012אם מישהו נשא אז איזה תרופות הוא בדיוק צריך לקחת ?
באיזו תדירות ביום? מה התופעות לוואי שיש להם ? מה מרגישים ?
מי ממן את התרופות האלה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהועוד שאלה ששכחתי - תגובה
ד``ר מרגלית לורבר11/05/2012התרופות בסל ואינן עולות אפילו שקל לנשא
חשוב שיגש לרופא שמכיר אותו ויתחיל טיפול
הרופא יציע לו את כל האפשרויות שיש היום, והן רבות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכמה שאלות - תגובה
ד``ר מרגלית לורבר11/05/2012לגבי השאלה הראשונה - אין כל ויכוח שבן זוגך חייב לקבל טיפול על מנת להוריד את העומס הנגיפי
במקרה שבזה הוא יסכן אותך הרבה פחות
בכל מקרה מין אוראלי כפי שאתה מתאר מסכן אותך בהדבקה !!!!
שווה לך??? רק עם קונדום אתה יכול להישמר מהדבקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחט נגועהקובי10/05/2012
איך אפשר להידבק מדקירה של מחק נגועה ? הרי על המחט לא יכול להיות מספיק נוזל נגוע כדי להדביק לא ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחט נגועה - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`10/05/2012רק אם המחט היא של מזרק שהיא חלולה ומכילה בתוכה דם או שיש על פניה של המחט דם והיא חודרת את העור לעומק אז אפשר להדבק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני לא מבין משהו ד"ר
קובי ח11/05/2012איך על מחט (או בתוך מחט) יכול להיות מספיק נוזל כדי לגרום להדבקה ?
הרי אתה בעצמך כתבת פה בהקשר אחר שצריך מגע עם כמות מכובדת של דם במגע ממושך אם העיניים למשל , אני טועה ? מה ההבדל.בין הסיטואציות.
ועוד דבר, זה מאוד מסוכן כל העניין הזה לא ? אפשר להידקר ממחט או מזרק באוטובסים,מועדונים,ומקומות אחרים שבהם באים במגע עם הרבה אנשים . האם דקירה באופן שמדביק , תהיה מורגשת וירד דם ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההדבקה ממחטים
צבי בנטואיץ11/05/2012ההדבקה היא תמיד פועל יוצא של המצאות מספיק נגיפים בחומר המדביק וחשיפה או כניסה של חומר זה לתאים של המודבק. המקרים בהם נמצאה הדבקה ממחטים מזוהמות היו בעיקר בין מכורים לסמים שהיו נשאים ודמם הכיל כמויות גדולות של נגיף. לעומת זאת לא תוארו כמעט מקרים של הדבקה מדקירת מחט מזוהמת בעיקר במערך רפואי שרופאים או אחיות נחשפו. על כן הסיכוי להדבקה ממחט מזוהמת מאוד מאוד נמוך..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדקירה תהיה מורגשת וירד דם ?
קובי ח12/05/2012דקירה באופן שמדביק , תהיה מורגשת וירד דם ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום ד"רמאור10/05/2012
השפורפרת במקלחת שלי בנויה בצורה כזאת שיש מלא נתיבים קטנים של מים .
כשאני מתקלח אני בדרך כלל מכוון לאיבר המבין את השפורפרת ומכוון שאחד הנתיבים של המים יכנסו לחור של הבולבול בעוצמה . אפשר להידבק באיידס ככה ? כי אלה מים שבאים מהביוב ונכנסו ישר לחור של איבר מיני בעוצמה.
סליחה על השאלה המצחיקה , ערב טוב .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום ד"ר - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`10/05/2012אין כל אפשרות להדבק בצורה כזאת- אכן שאלה "מצחיקה" ...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח לשמוע מדוע אין אפשרות להדבקה
מאור11/05/2012בדרך זו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסבר לשאלה "מצחיקה"
צבי בנטואיץ11/05/2012הנגיף אינו חי במים אלא בתאים ולזמן מוגבל מאוד מחוץ לתאים. אין לכן במי ברז בארץ כל סיכוי להמצאות של נגיף מדביק ובריכוז שיכול להדביק .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הספר חתך אותיQQQ09/05/2012
שלום,
הייתי אצל ספר השבוע והוא לקח סכים חד פעמית חדשה.
סיים והניח אותה על השולחן אך כעבור כמה דקות הוא לקח אותה שוב והמשיך לגלח לי את העורף ובטעות חתך אותי וירד לי דם.
עכשיו כשהסתכלתי על השולחן ראיתי שהיו שם 3 סכינים חד פעמיות אבל משומשות.
אני שואל את עצמי למה הוא לא זרק אותם???
ואותכם, האם יש סיכוי להדבקה באיידס במקרה שהסכין שהוא השתמש בה הייתה משומשת ע"י מישהו אחר חולה איידס והוא גם חתך אותו?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הספר חתך אותי - תגובה
ד``ר מרגלית לורבר09/05/2012רק תיאורטית ובסיכוי נמוך ביותר - יש סיכוי מסוים
ממליצה להיבדק אחרי שבועיים
שוב - תזכור כי הסיכוי נמוך ביותר !!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהת
qqqq09/05/2012אם קיים סיכוי אז מה יעזור לי להיבדק עוד שבועיים? זה כבר יהיה אבוד מבחינתי. אין דרך לגלות כעת?
כמו כן, איזה בדיקה לעשות שהיא הכי אמינה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהת - תגובה
ד``ר מרגלית לורבר09/05/2012אם עברו יותר מ 48 שעות אין יותר מקום לטיפול מונע
לכן הדרך היחידה לדעת, ולא למנוע, היא להיבדק בעוד שבועיים
בדיקת השיגרה היא קומבו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהת
QQQ09/05/2012זה היה אתמול בערב, האם את ממליצה לפנות לטיפול מונע?
אם כן אז איפה?
אני לא מתפקד מרוב לחץ בגלל השטות הזאת...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהת - תגובה
ד``ר מרגלית לורבר09/05/2012גש למיון באיכילוב או תל השומר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריך תושביה בבקשהשואל גם07/05/2012
יש לי באצבע מין חתיכת עור חסרה החתך עצמו יבש אבל לא הגליד בן יומים
היום לחצתי ידיים של אנשים שונים האם יש סיכון הדבקה בצורה הזאת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריך תושביה בבקשה - תגובה
ד``ר מרגלית לורבר09/05/2012לא נדבקים מלחיצת יד גם עם פצע פתוח, כך שבודאי לא עם מצב כשלך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לשאלה
שואל גם09/05/2012אפשר בבקשה להבין מדוע לא ניתן להידבק ככה?
אני מציין שזה לא חתך זה קילוף עור נוצר לי מין גומה קצת שורף
אני מוסיף גם תמונה שאוכל לקבל תשובה ברורה יותר
תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה תשובה
שואל גם11/05/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לשאלה - תגובה
ד``ר מרגלית לורבר11/05/2012ברגע שהפצע סגור כפי שנראה בתמונה אין כל סבנת הדבקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חושדישראל07/05/2012
שלום ד"ר
היה לי מגע מיני חשוד. ועשיתי בדיקה אחרי 3חודשים והבדיקה יצאה שלילית ומאז. אני לא מרגיש טוב. כל הזמן ישלי פצעים בפה ודלקת עיניים שהולכת וחוזרת והיתה לי דלקת בקיבה האם ישלך מושג שזה קשור לאיז מחלת מין.
ואני אהיה מודה לכם אם תעזרולי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חושד - תגובה
ד``ר מרגלית לורבר09/05/2012גש לרופא המשפחה !!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הערהאני07/05/2012
לד"ר שלום
אני לא מבינה למה אתם לא עונים לכל השאלות.שלחתי את שאלתי לפני שבוע,ושאלות אחרות זכו למענה,להבדיל משלי,לא יפה,ולא הוגן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הערה - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`10/05/2012אני לפחות מתנצל!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהתומר לוין07/05/2012
האם אפשר להידבק מאדם שמדבר ובטעות מגיע רוק שלו לעין
וברוק שלו מעורב דם .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אם אפשר בבקשה לענות..
תומר לוין07/05/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`09/05/2012לא -לא ידוע וגם לא סביר שיכולה להיות הדבקה בדרך זאת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינוי מינון תרופות לאיידסנשא וותיק07/05/2012
שלום רב,
אני מטופל מזה שנים רבים בקוקטייל.
שאלתי היא: מדוע אין הורדה במינון התרופות גם לאחר שהנגיף ברמת undetectable וה- cd4 מעל 600.
בשביל מה להפגיז את הגוף באותו מינון תרופתי התחלתי גם לאחר שהנגיף דוכא?
כשהעומס גבוה וה-cd4 נמוך אני בהחלט מבין אבל כשה-cd4 גבוה והעומס אפסי למה אין שינוי במשטר התרופות.
זה כמו להלחם בגדוד מחבלים. בהתחלה משתמשים בטנקים ומטוסים. אבל אחרי שהרגת כמעט את כל המחבלים כבר לא צריך טנקים ומטוסים מספיק כמה אקדחים ורימונים. הייתי חייב להמחיש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שינוי מינון תרופות לאיידס - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`09/05/2012השאלה מאוד נכונה אבל רק עכשיו נעשים נסיונות לברר התשובות טוב יותר ולכן בינתיים מקובל להמשיך בטיפול במינון קבוע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלפת טיפולאבי06/05/2012
שלום רב,
אני מטופל בסטוקרין וטרובדה מזה 6 שבועות
כל התופעות לוואי עברו למעט תשישות ועייפות קשה שיש לי רוב הזמן
ביומיים האחרונים זה התגבר עם הרגשת כבדות בראש ועייפות מוגברת.
האם זה כנראה מהסטוקרין וכדאי להחליף או שזה ממשהו אחר?
אני די מרגיש שהטיפול עזר נורא מצד אחד (הוריד עומד מ275,000 ל2270 בחודש) אבל מצד שני מתיש אותי נורא וגורם לי להיות נטול כוחות באופן כרוני.
הרופא אמר שאפשר לחכות עוד חודשיים ולראות איך ארגיש, אבל אני ממש על סף ייאוש מהמצב ושואל אם יש טעם להמתין עוד חודשיים ככה?אם זה יכול להשתנות או שכדאי לוותר על הסטורין ולהחליף למשהו אחר?
שאלה נוספת:האם יש טיפול אחר שגם הוא כמו הסטוקרין והטרובדה דהיינו פעם ביום ולא פעמיים ביום כמו האייזנטרס?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלפת טיפול - תגובה
ד``ר מרגלית לורבר07/05/2012יש טיפול נוסף של פעם ביום - INTELENCE
זה כרוך בנטילת 4 כדורים יחד פלוס כדור טרובדה
הטיפול שאתה מקבל הוא מעולה ויש סיכוי שתופעות הלוואי יחלפו תוך כחודש
אם אתה מיואש ממצבך ולא רוצה לסבול - פנה לרופא שלך ותבקש להחליף* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבהרות
אבי07/05/2012אני לוקח את הכדורים כבר 5 שבועות,האם את מתכוונת שכדאי לחכות עוד חודש שסה"כ יעברו חודשיים בערך בתקווה שהתופעה אותה אני מתאר תעבור אף היא?
אני בהחלט רוצה להשאר בטיפול הזה המיוחד שבקרוב תכנס האטריפלה שזה כדור אחד בלבד וזה בעצם אותו הדבר...
אשמח לעצתך משום שהחולשה והעייפות שלי משתנים מיום ליום וזה נורא מתסכל אבל שווה להמתין עוד חוש אם זה יעבור...
כמו כן האם הירידה בעומס שתארתי נשמעת סבירה?נמוכה או גבוהה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקפיץ את השאלה
אבי09/05/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר מרגלית אודה לתשובה לשאלה הנ"ל.
אבי14/05/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבהרות - תגובה
ד``ר מרגלית לורבר16/05/2012הירידה בעומס הנגיפי מצויינת
אני ממליצה להמשיך בטיפול עוד כחודש - ברוב המקרים התופעות נחלשות עם הזמן
הכתובת להתייעצות היא הרופא שלך !! אנא פנה אליו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)


.jpg)
