מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עדשות חודשיות רכות - תחזוקשולה17/04/2009
איך מנקים? איך מתחזקים?
נכון. זה רק חודש ולפח, אבל אני לא רוצה שום מחלה בעיניים כתוצאה מתחזוק לקוי.
אשמח לקבל טיפים.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עדשות חודשיות רכות -תחזוק
אורטל לביא20/04/2009יש תמיסות מולטיפלוס שעושות את כל פעולות הניקוי(ניקוי,חיטוי והשרייה) צריך בסוף היום לשפשף את העדשה עם כריות האגודל והאצבע להניח במחסנית למלא בתמיסה להשאיר כל הלילה.
יש תמיסות שהן על בסיס מי חמצן ומנטרל שהחמצן תפקידו לנקות ולחטא והמנטרל הוא כמו תמיסת ההשרייה ,ושוב למשך הלילה.
אם הינך מחליטה להשתמש בתמיסות על בסיס מי חמצן, לפני הרכבת העדשות עליך לשוטפן בתמיסת סליין(מי מלח).
במקרה של עדשות חודשיות את יכולה להשתמש בכל אחת מהאופציות לעיל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגביי עדשות משקפייםנועה16/04/2009
שלום למנהלי הפורום,
אני מעוניינת לדעת-
1. מה החשיבות/ערך מוסף של משקפי- שמש מסוג פולרייז?
ולמי מתאימות משקפיים מסוג זה?
2. האם יש קושי להתרגל למשקפי- שמש מסוג פולרייז?
3. למי מתאימות משקפי שמש עם ציפוי אנטי-ריפלקס?
כלומר, אם איני נוהגת, ורק משתמשת במשקפיים במהלך הליכה ברחוב ביום שמש, וסובלת מסינוור השמש- האם יש טעם שאקנה משקפיים כאלו?
(שמתי לב, שמשקפי שמש כאלו, הינן משקפיים דמויי מראה).
4. האם יש משקפי שמש, שהן גם פולרייז וגם דו- קוטביות?
5. שמתי לב, שיש רשתות משקפיים ידועות ומכובדות, שמוכרות משקפיים, שבן חסרה מדבקה שבה מצויינת העובדה ש- UV400...
הם טוענים, ש: "זה בסדר....יש אחריות...אנחנו לא מוכרים ברחוב"...
האם להאמין להן?
6. אשמח לקבל "טיפים" בנושא קניית משקפי שמש (למשל, האם מותג נחשב, מעיד גם על משקפיים בעלי עדשה איכותית, או שהמחיר הוא בעבור השם/מותג?)
בתודה מראש,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגבי עדשות משקפיים
אורטל לביא17/04/2009משקפי שמש עם עדשות פולורואיד הינם עדשות מקטבות (קרני האור פוגעות בעדשה ומוחזרות ממנה בצורה מיוחדת-אנכית) וכך העולם הרבה יותר ברור וחד-איכות ראייה!
מה גם שעם עדשות מסוג זה המעברים בין אור יום לדמדומים אינו מורגש או במעבר ממקום פתוח לסגור(מבחוץ לחניון/קניון).
עדשות אלו מומלצות ומתאימות לכל אחד ואין בעיית הסתגלות,אך יש אחוז מסויים באוכלוסיה שמתקשה להסתכל על צג סלולרי/בלקברי למינהו עם עדשות אלו.
האנטי רפלקס מפחית את הסינוור ומתאים לכל אחד,זהו אינו ציפוי מראה!וגם לא נראה כך.
אם את רוכשת משקפיים ממקום מוכר סביר להניח שזה עם תו תקן ומונע את קרני הu.v.
מותג נחשב מעיד ראשית שהוא מיוצר תקנית,המחיר הוא באופן יחסי וישנם מותגים שעולים יותר גם בזכות השם/מוניטין שלהם.
לשאלות נוספות אשמח לענות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מספר שאלות...מרב13/04/2009
שלום רב.
אני מרכיבה משקפיים, בעין אחת המספר הוא 2 ובעין השנייה המספר הוא 1.5
אני רוצה לרכוש משקפיים ללא מסגרת, מהו טווח המחירים הסביר?
בפעם האחרונה שהייתי אצל אופטיקאי בבדיקת עיניים, הוא לא הצליח לקבוע בוודאות את המספר שלי ושלח אותי לבדיקה אצל רופאת עיניים, שקבעה שיש לי בעיית מיקוד (קשה לי לקרב חפצים לפנים, אני "בורחת" עם המבט הצידה). בזמן האחרון, יש לי תופעה מוזרה, של מעין "כתם" שמלווה את הראייה שלי, אני מסתכלת על חפץ מסויים או חלל וה"כתם" הזה מופיע (לא תמיד), יש לי מין הרגשה שה"כתם" הזה ממוקם לפניי החפץ או החלל. מה יכול להיות ההסבר לזה? מה זו בעצם בעיית מיקוד? האם יש קשר בין שניהם?
אציין שה"כתם" הזה התחיל להופיע, קצת אחריי שעברתי פציעה, שכללה גם הדף חזק מפיצוץ (פיגוע חבלני). עוד אציין שאני בת 35, ועובדת שעות רבות מול מחשב כל יום (לפעמים 10-12 שעות).
תודה רבה וסליחה על אורך הפנייה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מספר שאלות
אורטל לביא13/04/2009אם הינך מעונינת במשקפיים ללא מסגרת העדשות המתאימות לכך הן עדשות עם עמידות לשבר, הן בד"כ עולות יותר יקר מעדשות רגילות,את המחיר המדוייק עליך לברר בחנויות האופטיקה.
לגבי "בעיית המיקוד" אם משקפיים אינן פותרות זאת את יכולה לפנות לאורטופטיסט.
לגביה"כתם" לא הבנתי בדיוק למה כוונתך,יש לפעמים מעין "זבוב" שמטייל בשדה ראייה וזה כתוצאה מכך שהנוזל מאחורי בעדשה הופך להיות נוזלי ופחות ג'לי, ואין קשר לפציעה שעברת.
העבודה מול המחשב גם אינה קשורה אך יכולה לגרום ליובש בעיניים ואי נוחות,עליך להקפיד על עבודה נכונה מול המחשב מהבחינה הארגואופטומטרית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך מתנהגים לעדשות מגע קשות?שולה12/04/2009
לפני כל שימוש, ז"א לפני שאני מרכיבה את העדשות אני שוטפת עם סבון (של בוסטון) ומים מהברז, ואז שמה טיפה של קונדישינר, ואז מרכיבה. השאלה היא, כאשר מסירים אותן, האם צריך לשים אותן בהשריה? או מה? הרבה פעמים לא שמתי אותן בהשרייה.. האם הן ניזוקו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איך מתנהגים לעדשות מגע קשות?
אורטל לביא13/04/2009דנה שלום.
כאשר את מסירה את העדשות עליך לשטוף אותם היטב במי ברז לאחר מכן לנקות אותן בתמיסת ניקוי,
כמו-כן עליך להשרותם בתמיסת השרייה למשך הלילה(לכמה שעות).
עם הסבון את יכולה להשתמש אחת לכמה ימים טיפה בכל עדשה או לפי הוראות יצרן.
רצוי לאחר הרכבת העדשות לשטוף את המחסנית ולהשאירה פתוחה לאיוורור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאורטל, שוב שאלה..
שולה13/04/2009מהי תמיסת ניקוי? זה לא הסבון? מהי תמיסת ההשריה? זכרי שמדובר בעדשות קשות ולא רכות.
יש לי את הסבון של בוסטון וגם את התמיסה (הקונדישינר) של בוסטון. האם זה לא מספיק?
תודה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב שאלה..
אורטל לביא16/04/2009תמיסת הקונדישנייר של בוסטון היא תמיסת ההשרייה,כמו-כן הסבון הוא לא תמיסת הניקוי.
יש תמיסת ניקוי ויש סבון.
את יכולה לרכוש ברב חנויות האופטיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תמיסה לעדשות חודשיותיוסי11/04/2009
שלום , לפני כמה חודשים חבר הביא לי תמיסה לעדשות מגע שלא היה לו כבר צורך בזה הם היו חדשות כמובן אבל מאז שאני השתמשתי בהם התחילו להיות לי כאבים בעיניים ואי נוחות בדקות הראשונות של ההרכבת עדשות מגע האם יש קשר לתמיסות של העדשות לכאבים שנגרמים לי בעיניים ?? יש לי עדשות מגע חודשיות לפני זה היה לי תמיסה לניקוי של RENU .. וקראתי שגם על החברה הזאת שקרה מקרה שהם גרמו לעיוורון . {ועוד שאלה קטנה איזה חברה של ניקוי לעדשות הכי טובה שיש}
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תמיסה לעדשות חודשיות
נתנאל סילם12/04/2009יוסי שלום
איני יכול להמליץ על תמיסה כ"הכי טובה" לכל אחד יש העדפות שונות כדאי לבדוק את תוקף התמיסה אם הוא עדיין טוב.
בקשר לתמיסת הרניו - הסדרה ה"בעייתית " יצאה משימוש ולא ניתן למצוא אותה בשוק היום.
חשוב לי להוסיף שמאוד חשוב להחליף את המחסנית בכל חודש זו גם יכולה להיות סיבה לאי נוחות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיכול להיות
יוסי12/04/2009שכתוצאה שלאי החלפת מחסנית לגרום לבעיות כמו שציינתי בשאלה קודם ?? ניקוי יסודי אם מים של המחסנית לא מספיק ?? {ואגב האופטיקה שאיתה אני עובד לא הייתה אמורה להגיד לי את זה שצריך להחליף מחסנית בעת הצורך}
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתמיסה לעדשות חודשיות
אורטל לביא12/04/2009יש הרבה סוגים של תמיסות ניקוי ובד"כ תמיסת הניקוי מומלצת בהתאם לעדשות המגע.
יכול להיות שהתמיסה שהשתמשת בה אינה מתאימה לך או שפיתחת אלרגיה.
ההמלצה שלי היא להתייעץ עם אופטומטריסט בנוגע לחומר הניקוי בהתאם לעדשות שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילינדרטלי09/04/2009
שלום,
רציתי לשאול האם ידועות הסיבות להתפתחות צילינדר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילנדר
אורטל לביא12/04/2009זהו המבנה של הקרנית שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שריטה בעדשותאיציק06/04/2009
רכשתי לפני שנה משקפי ראיה עם ציפוי לעדשות (הלפרין). במשך הזמן העדשה מקבלת שריטות בציפוי. יש לציין שאני מטפל בעדשות בהתאם להנחיות המוכר (ניקוי עם נייר טישו).
התופעה קרתה גם בזוגות קודמים שרכשתי. האם ניתן להשיג עדשות איכותיות שלא נשרטות, או לחילופין ללא ציפויים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציפויים ושריטות
נתנאל סילם08/04/2009איציק שלום.
תחילה חשוב להבדיל בין קילוף בציפוי ובין שריטה . קיימת אחריות לפיצוץ או ירידה של ציפוי למשך זמן מסוים (לכל חברה זמן שונה - בדרך כלל שנה), זה נראה שונה משריטה שכן קילוף ציפוי נותן הרגשה של "עננים" בעדשה לעומת שריטה ששם ממש רואים שזו שריטה בודדת .
קיימות היום בשוק עדשות יותר ופחות טובות שמעניקות אחריות בהתאם לעדשות , אם אתה רוצה עדשה שלא נשרטת כדאי לשקול עדשות מזכוכית, אך כאן יש חסרונות אחרים(שבר , משקל),
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עדשות קשותשולה03/04/2009
כבר כמה פעמים רשמתי את אותה ההודעה.. ואחרי כמה זמן אני לא רואה אותה.
הרכבתי עדשות רכות מס' שנים ואז בשנה האחרונה עברתי לעדשות קשות.
אכן זה בלתי נסבל. הן קשות, ולא נוחות.
אבל אני לא מתכוונת לוותר מכיון שאני רוצה לראות טוב.
יש לי 2.25 צילינדר בעין אחת ו-1.50 -
והעין השניה מינוס חצי על חצי צילינדר.
עם עדשות רכות לא ראיתי טוב.
ועם העדשות הקשות פחות או יותר הצלחתי להגיע לחדות מלאה.
הבעיה היא ההסתגלות.
הן של חניתה.
האם יש עדשות קשות אחרות שיכולות להתאים לי?
או שיש רק חניתה ועם זה צריך לנצח? :-)
אשמח לקבל תשובה..
ואם ישנן עוד חברות.. אשמח לדעת מהן..
תודה רבה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עדשות מגע קשות
נתנאל סילם04/04/2009ישנם חברות רבות ומגוונות של עדשות קשות כדאי לנסות אולי סוג נוסף. ברוב חנויות האופטיקה לא מתמחים בהתאמה של עדשות קשות לכן כדאי לגשת למקום מתאים לכך.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה אתה חושב שזה קורה?
שולה04/04/2009מדוע אין הרבה אופטומטריסטים שמתמחים בעדשות קשות?
לי, זה הפיתרון הטוב ביותר לראיייה טובה.
יש המלצה כלשהי? על אופטומטריסט באיזור ת"א?
יש לך המלצה ספציפית על חברה מסויימת? אני אודה לך מקרב לב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלפת עדשות במסגרת קיימתתומר03/04/2009
קניתי בשוק הפשפשים משקפיים שהמסגרת שלהם מאוד מצאה חן בעיניי.
אני רוצה להחליף בהם את העדשות.
יש הערכה כמה אמור לעלות העניין אם אני רוצה להחליף לעדשות פלסטיק (ללא מספר, צילינדר וכו') כלומר משקפיים ליופי?
וכנ"ל לגבי אם אני רוצה להחליף לעדשות אמיתיות לפי המספר שלי (הערכה כללית כי לא נתתי יותר מדי פרטים)
יותר חשוב לי לגבי העדשות פלסטיק
תודה ושבת שלום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עדשות של משקפיים
נתנאל סילם04/04/2009תומר שלום
מחיר העדשות תלוי במספרים ובסוג העדשות שאתה רוצה להתאים .
הכי טוב לגשת לחנות אופטיקה ולברר מחירים .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איזה מולטיפוקל עדיף???זאב02/04/2009
אני בעין אחת עוור בעין שניה רואה וצריך מולטיפוקאל .התייעצתי לגבי עדשות אמרו לי לעשות או סייקו או אופטיקס--optixx או hhd .
אני מבולבל מה עושים?כמובן שהכל מהתקדמים עם ציפיו וכד הכי טוב שיש
מה אתם מצעים או אולי יש פירמה טובה יותר--ברור שאני צריך את הכי טוב שיש
תןדה
זאב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איזה מולטיפוקל עדיף???
נתנאל סילם02/04/2009זאב היקר! אי אפשר להשוות בין מולטיפקלים . צריך לעבור בדיקה והתאמה אישית .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בקשר לעדשות חודשיות -דחוף .רעות01/04/2009
שלום לכל העונים .
שאלה בקשר לעדשות :
אני מרכיבה עדשות ראיה חודשיות וקרה לי כבר 2 שנדבקה לי העדשה בעין [ באותה העין בשני המקרים ] .
מדוע זה קורה לי ? , ומה לעשות אם זה ? , האם יש איזה טיפות או משהו אחר ?
[ ובבקשה אל תגידו לי שאני צריכה להפסיק ללכת עם עדשות ] .
אשמח לקבל תשובה
תודה מראש
רעות .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התאמה
נתנאל סילם02/04/2009לא ציינת האם זו פעם ראשונה שאת מרכיבה עדשות והאם עשית אותם עם התאמה , כדאי לחזור למקום שקנית אותם ולבדוק את זה . יתכן וקימור העדשה לא מתאים לעין וזה מצב לא טוב!
עדכני אותי בתוצאות . בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתאמה .
רעות02/04/2009את העדשות אני כבר מרכיבה 9 חודשים .
לא עשיתי שום התאמה של עדשות ..
הרופא שהוציא לי את העדשה אמר שיש לי יובש בעין ...
מה לעשות ?
ותודה על התגובה המהירה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן עשיתי התאמה של העדשות .
רעות02/04/2009בטעות כתבתי שלא .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתאמה של העדשות
נתנאל סילם02/04/2009לשקול אפשרות של עדשות אחרות או של החלפה יותר תכופה(יומיות או דו שבועיות) או עדשה עם אחוז מים יותר נמוך או הרכבה של עדשות לזמן יותר קצר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהע"פ שאמרו לי שיש לי יובש בעין ?
רעות02/04/2009סורי על החפירות .
כי אמרו לי לא להרכיב שוב כי אם עוד הפעם תדבק העדשה
יכולים לקלף איתה את הקרנית ואז אני אצטרך לעשות ניתוח בעין
ואינני רוצה בכך ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עדשות צבענעמה31/03/2009
יש לי עדשות מגע, והעיניים הטבעיות שלי הם בצבע חוםנוטה לכהה, הייתי רוצה לדעת מה הצבע שנראה הכי טבעי בעדשות צבע ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עדשות צבע
אורטל לביא01/04/2009יש כ"כ הרבה סוגים של עדשות צבע,כאלו שנראות טבעי יותר וכאלו שפחות.
את יכולה לבקש עדשות שנראות כמו צבע העין(בשלושה גוונים+הפס השחור מסביב) הצבעים שיכולים להתאים הם ירוק/אפור.
כמו-כן אם הינך מתלבטת את יכולה לחפש מקום בו גם ניתן למדוד את העדשה לפני ואז להחליט.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום יש לי שאלה בקשר למשקפי שמשגיא29/03/2009
קניתי היום משקפי שמש מחנות קטנה בעיר , המשקפיים עצמם עלו לי ממש בזול 50 שקל בסך הכל .
האם בגלל מחירם הזול זתומרת שהם לא טובים ומסוכנים לעיניים במידה זו ואחרת ?
תודה ושבוע טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום יש לי שאלה בקשר למשקפי שמש
אורטל לביא01/04/2009אני לא יודעת איזו מסגרת רכשת(של איזה חברה/יצרן)לכן איני יכולה לענות בוודאות.
כמו-כן לא הבנתי משאלתך האם רכשת אותם בחנות אופטיקה או בחנות אחרת.
אין פה עניין של מסוכן ,אלא האם העדשות שבמשקפיים הן מסננות u.v או לא,שזה מה שחשוב במשקפי שמש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משקפי מולטיפוקל מתכהותשירה19/03/2009
האם משקפי מולטיפוקל עם עדשות מתכהות מתפקדות בחללים סגורים כמו משקפיים רגילות, כלומר האם הם לא נראות כהות יותר והאם אין בעיה לקרוא איתם ספרים (כי הספר נראה כהה יותר). האם העדשות המתכהות מגינות על העין מפני הנזקים של קרינת השמש כמו משקפי שמש רגילות? האם הבדל גדול בין העינים בראיה לרחוק (מספרים 8 ו-5) מקשה על ההסתגלות למולטיפוקל? שאלה נוספת: האם כדאי לעשות עכשיו בגיל 45 משקפי מולטיפוקל, או לחכות כמה שנים עד שהראיה לקרוב תתייצב (מדובר בהוצאה של אלפי שקלים)? תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משקפי מולטיפוקל מתכהות
אורטל לביא21/03/2009כיום בשוק יש דור חדש לעדשות המתחלפות(טרנזישיין).הן מתכהות ביחס ישיר לכמות קרני האור שפוגעות בהן כך שבחללים סגורים הן מתבהרות ל בערך 5% צבע (יחסית שקוף)ואילו בשמש הן מתכהות לבערך 70% צבע (יחסית כהה).
כמו-כן עדשות איכותיות מגיעות עם מסנן u.v גם שהן שקופות,קו"ח שהן משמשות גם לשמש.
לגבי ההבדלים בין העיניים אם הינך מורגלת כרגע לפערים אלו אין סיבה שזה יפריע לך בהתאמת מולטיפוקל.
ולשאלתך לגבי הגיל,לא זה צריך להיות השיקול אם להרכיב מולטי או לא כיוון שהמרשם לקריאה אצל רובם משתנה אחת לכמה שנים(3 בממוצע) כי זה ביחס ישר לגיל כך שמתי שתתחילי עם המולטי זה יהיה בסדר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מספר ראייהאופק ס19/03/2009
עין ימין: -2.25 , 00.50 ומספר 6/9 עין שמאל: -2.00 , 00.50 ומספר 6/9 בצו ראשון שהרופא מילאה רשום לפני תיקון ראייה 6/6 ואחרי תיקון ראייה 6/9 בשתי העיינים (ה-00.50 זה צילינדר) זה הגיוני?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כנראה טעות
נתנאל סילם19/03/2009כנראה שהרופא התבלבל בין המקומות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ועוד שאלה קטנה
אופק ס19/03/2009מה זה עין ימין AX 20 ועין שמאל AX 178 ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילינדר
נתנאל סילם20/03/2009הצילינדר מורכב מכוח וזווית. הכח זה המספר (-0.50 או -1.00) והזוית אצלך היא בעין ימין 20 ובעין שמאל 178
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאלה הנתונים המדוייקים
אופק ס19/03/2009עין ימין: לפני תיקון (6/60) , SPH : -2.00 CYL: -00.50 AX: 20 אחריון תיקון (-6/9) עין שמאל: לפני תיקון (6/60) SPH: -2.25 CYL: -00.50 AX: 178 אחרי תיקון ׁ(-6/9) זה הגיוני כזה הבדל בין AX ? ו6/60 זה הגיוני , זה לא מספר ענק מדי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום
אבי09/07/2009מוזר יותר שהתיקון שלך הוא יחסית נמוך...
ח"ר של 60\6 לפני תיקון נחשבת לדי נמוכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




