מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- התקפי בכי ועלבוןטל21/05/2008
שלום, יש לי ילדה רגישה ומתוקה, אך פעמים רבות היא נתקפת בהתקפי בכי וזעם צורחת ובוכה, האם יש צורך לטפל בבעיה זו והאם אפשרי ברפואה משלימה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התקפי בכי
יואב פנחס22/05/2008שלום טל,
התקפי בכי וזעם יכולות להגרם כתוצאה מבעיה התנהגותית\ריגשית או חוסר הצבת גבולות.
מניסיוני הרב בטיפול הומאופתי בילדים רבים הסובלים מהתופעה ראיתי שקודם כל ניתן להרגיש מאוד ואף לפתור לחלוטין את הההתקפים הללו, מה שגורם לעלייה ברמת הריכוז וההתפתחות הכללית של הילד.
בברכה
יואב פנחס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובהנויה18/05/2008
שלום, מדוע ריטלין אינו מומלץ על ידי כולם וכיצד הרפואה הסינית טובה יורת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריטלין
יואב פנחס22/05/2008ממליץ לך לחפש באינטרנט מאמרים ומחקרים על תופעות לוואי של הריטלין גם לקרוא על החומרים מהם הוא מורכב , ותקבלי את התשובות .
לגבי רפואה סינית אני לא מספיק מכיר את היכולת לעזור בנושא.
מניסיוני הטיפולי נוכחתי דעת שהומאופתיה יכולה לעזור מאוד.
אם את מתענינת ברפואה סיפים את יכולה לפנות לפורות רפואה סינית.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרעת קשב וגנטיקה.........15/05/2008
שלום...
יש לי ילד בן 5.5 המאובחן עם בעיות קשב וריכוז גבוהות מאוד ..
אני בהריוני השני כרגע ורציתי לדעת מה הסיכוי שגם הילד השני יסבול מאותה הבעיה אם בכלל???(מקווה מאוד שלא)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גנטיקה
יואב פנחס16/05/2008שלום,
בעיקרון אין אלמנט גנטי לבעיה, מניסיון לא בהכרח ששני האחים יהיו בעלי אותה הבעיה.
לידה קלה
יואב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפרעות קשב וגנטיקה
קארין אור20/05/2008שלום,
לא הוכח אלמנט גנטי, בכל זאת הייתי ממליצה על תזונה מאוד ספציפית בזמן ההריון ובהנקה במידה ותחליטי להניק. ההקפדה על תזונה נכונה ואולי גם תוסף מזון בזמן זה יכולה להשפיע לטובה על היילוד.
אשמח לעזור לך אם לבנות תפריט מתאים.
אני מטפלת בהרבה נשים בהריון ויש תוצאות טובות מאוד על התפתחות הילד, אומנם אני יכולה רק להניח מה מידת ההשפעה, אך לטעמי כדאי להשקיע בזה.
לבריאות
קארין אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מי יכול לעזור לאבחן?מירה12/05/2008
שלום רב
בני בן ה10 גיל קטן מאוד"שובב" עברנו איבחונים בניצן והם אמרו שבגלל שהוא מצליח להתרכז כשמעניין אותו אז זוהי לא בעיה של קשב.
בזמן האחרון המורות בביה"ס מאוד מוטרדות מהכעסים ההתפרצויות וחוסר השליטה שלו אך מאידך מהללות על ההשיגים הלימודיים.
לאחר ביקור אצל נוירולוג נאמר לנו שאם הילד מגיע להשגים ושוב.כשמעניין אותו הוא כן יושב זוהי לא בעיה של קשב.(לא המליץ על מבחן טובה אבל אנחנו התעקשנו)
הבעיה העיקרית שלנו כי החוסר רגיעה,הכעסים הצעקות ומובן לנו שעד כמה שהוא תלמיד מעל הממוצע אף מורה לא מוכנה להתמודד עם בעיטות בדלת,והסתובבות בכיתה שלא מעניין לו.
מה עושים? למי פונים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבחון
יואב פנחס12/05/2008שלום מירה,
המצב שאת מתארת נובע כנראה או משיעמום יתר בכיתה, או מבעיה התנהגותית.
אני פוגש ילדים רבים הסובלים התופעות דומות. יש כאלו המסווגים אותם תחת ADHD, אבל לא תמיד.
בעזרת טיפול הומאופתי ניתן לעזור לילד "להרגע" ולממש בצורה מכסימלית את הפוטנציאל שלו.
במידה ותחפצי באבחון וטיפול אשמח לנסות לעזור.
בברכה
יואב פנחס-הומאופת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבחון
יובל12/05/2008ישנם מספר שיטות לחפש אבחון (וכל דבר אחר למעשה)
1. גוגל
2. קופות החולים (רופא ילדים, משפחה, מוקד)
3. מפה לאוזן- השיטה המומלצת
ולכן אני ממליץ על מכון מקצועי ברעננה שנקרא מעגלי קשב. מעבר לאיבחון קיבלתנו שם הסברים, ומענה לתהליכים לאחר מכן שכללו טיפולים ומעקב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול הומופאתי בהפרעות קשב וריכוז
אלינה גילר30/05/2008האם הטיפול ההומפאתי בהפרעות קשב וריכוז אצל ילדים הוא טיפול לאורך כל חייהם.
תודה אלינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול בילדים
יואב פנחס30/05/2008הטיפול הוא זמני,
בדרך כך הוא מסתיים בין 6 חוד' לשנה וחצי.
בברכה
יואב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהיפעת07/05/2008
שלום רב,
אני בחורה בת 30 ומעולם לא היו לי הפרעות קשב. אבל לאחרונה נראה לי שנורא קשה לי להתרכז בעבודה, בקריאת עיתון, בטלוויזיה ועוד.
בכל הפעמים שקשה לי להתרכז זה כשאני בקרבת אנשים, כשאני לבד אין לי בעיה. האם יתכן שבגיל שלי התפתחות אצלי הפרעות קשב?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי יפעת.
קארין אור08/05/2008נראה לי שאין קשר להפרעות קשב וריכוז, יכול להיות שזה קשור למצב נפשי לאחרונה? את מוזמנת לבדוק עם עצמך אם את בלחץ לאחרונה? אולי זה קשור לתחושות שעולות בחברת אנשים מסויימים?
או אולי את סתם מוצפת וזה גורם לך לחוסר ריכוז...
בכל אופן אני מזמינה אותך לבוא לפגישה נטורופתית ולבדוק את זה ביחד, אולי תמצאי בזה עזרה או פתרון.
חג עצמאות שמח
קארין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריכוזיתטל04/05/2008
שמעתם על ריכוזית?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
קארין אור08/05/2008אישית, לא. מה שמעת על זה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמשתמשת בריכוזית כבר שנה
שרית25/06/2008מומלץ בחום... הבן שלי השתנה לגמרי עם הריכוזית. ניסיתי אחרי 10 חודשים להפסיק ואחרי 3 שבועות זה היה קטסטרופה. מיד חזרנו לטפל בריוזית והיום הוא יותר טוב מאי פעם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאבי30/04/2008
שלום, ברצוני לדעת באיזה גיל הכי מוקדם ניתן לאבחן הפרעות קשב וריכוז?
כמו כן, רציתי לדעת מה אצל הילד אמור להדליק לי נורה אדומה ולגרום לי לקחת אותו לאבחון?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבי שלום
קארין אור30/04/2008האבחון הוא אינדיבידואלי ותלוי קצב התפתחותי, אין גיל ספציפי, אבל אפשר לראות שהילד לא מרוצה, לא משתלב או לא שקט, בגיל שבו ילדים יכולים כבר לשבת ולשחק במשחק אחד במשך זמן ממושך, ניתן לראות ילד שעובר מדבר לדבר ולא מוצא סיפוק במשחק אחד.
יש צורך באיבחון כי יש אפשרות שזו לא הפרעת קשב וריכוז אלא עודף גירויים או משהו אחר.
בכל אופן לאיבחון נטורופתי אשמח לעזור.
בהצלחה קארין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריטלין או תחליף?עדי27/04/2008
שלום רב,
יש לי ילד כבן 5.5 אשר אובחן בהיפרקטיביות וחוסר קשב וריכוז והמליצו לי לתת לו ריטלין כבר בגיל הזה וכן קונצרטה בעתיד. עשיתי נסיון של חודשיים וזה היה בסדר אך יש לי רגשות מעורבים בכל נושא נתינת תרופה.
רציתי לדעת לגבי תחליף טבעי לטיפול בנושא, האם נטילת ויטמין אומגה 3 יכול להיות תחליף טוב לכך. אם אפשר להמליץ לי על טיפול הומאופתי.
תודה, עדי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחליף לריטלין
יואב פנחס29/04/2008שלום עדי,
אומגה 3 יכול להוות תוספת לטיפול ולא יכול להוות טיפול בפני עצמו.
לגבי טיפול הומאופתי קלאסי- בהומאופתיה ההתייחסות היא לכל המאפיינים של הילד, ולא רק לבעיית הקשב וריכוז. בנוסף קיימים כ 3000 תרופות שונות וכל ילד צריך לקבל טיפול אישי רק לאחר אבחון\תשאול הומאופתי היכול להתבצע ע"י הומאופת קלאסי מורשה.
מניסיוני בטיפול במאות ילדים הסובלים מקשב וריכוז ניתן לעזור ואף להמנע משימוש בריטלין.
אני ממליץ להתחיל בטיפול הומאופתי, ולתת לילד סיכוי להחלים מהבעיה ללא שימוש בתרופות כימיות.
בהצלחה
יואב פנחב-הומאופת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהתמרה27/04/2008
שלום רב,
בני מקבל ריטלין מבלי שהוא נבדק א.ק.ג. עכשיו אני קוראת את הפרסומים האלו שאומרים שמומלץ בדיקה. אני רוצה לשאול - האם לקחת עכשיו את הילד לבדיקה כזו?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות
יואב פנחס29/04/2008מומלץ להתייעץ עם הרופא שאבחן ונתן את המרשם.
בעקרון הרטלין גורם לעומס על מערכת החיסון, מומלץ לעשות תפקודי כבד ולעיתים אקג
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרעות קשבחן23/04/2008
שלום, האם ילד שסובל מבעיות קשר וריכוז עבר טראומת לידה או הריון כלשהי שגורמת לו להיות כזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
קארין אור23/04/2008היי חן.
הסיבות להפרעות קשב וריכוז יכולות להיות רבות, מגנטיקה ועד השפעת חומרים על הגוף. אני לא חושבת שטראומת לידה היא אחת הסיבות ומצד שני אני לא שוללת את זה, זה לא נחקר אך יכולה להיות אפשרות. בכל אופן הטיפול הוא אינדיבידואלי, ומותאם לכל אחד באופן אישי.
האבחון הוא זה שחשוב, אני ממליצה לך לנסות טיפול אלטרנטיבי ולבדוק את השפעותיו.
בברכה קארין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הבנה ופיענוח.יוני20/04/2008
שלום,
אני בן 17,יש לי בעיה בקלט החזותי בהבנה ופיענוח.
אני וראה סרט ולא מבין רואה הצגה ולא מבין.
יש איזה מזון אולי שיכול לעזור לי?
בכלל תזונה יש איזה ויטמין תווסף תזונה?
תודה רבה,יוני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי יוני
קארין אור30/04/2008אני ממליצה בחום לעשות איבחון וטיפול נטורופתי בכדי לקבל טיפול שלם ולא רק טיפים.
הטיפול הנטורופתי משפר הרגלי חיים ויספק לך מידע רב על מה שמתאים לך לצרוך עפ"י מצבך.
אשמח לעמוד לרשותך
קארין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קשב וריכוז?1יוני18/04/2008
ד'ר שלום,
שכחתי רק להגיד,
עם אנ מקריא מספר מישהו מהטלפון אז אי מתבלל ואני רךילשים את הד
או ע הלוח במתמטיקה הכ מסתובב ל באש זה קל חזותי? או קשב ורריכז? איך יודעים?
תודה,יוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קשב וריכוז
יואב פנחס22/04/2008שלום יוני,
התופעות שאתה מתאר הם תחת המניפה הרחבה של בעיות קשב וריכוז,
לגבי טיפול , מניסיוני ניתן לעזור להתגבר על הבעיה ע"י טיפול הומאופתי קלאסי.
בההומאופתיה שמים דגש על ייחודיות התופעה אצל האדם, ונבחרת תרופה הומאופתית המתאימה למטופל באופן אישי .
התרופה ההומאופתית מטפלת בשורש הבעיה וביכולתה לעזור להתגבר על הבעיה לתמיד ולא להיות תלוי בתרופות כימיות
מקווה שעזרתי
יואב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קשב וריכוז?יוני18/04/2008
ד'ר שלום,
אני מוצא את עצמי הרבה פעמים
מנסה לקרוא מחזה ואני לא מתרכז אני פתאום חושב על זה ועל ז\ה ועם אני קורא אני לא מבין כלום גם עם אני אקרא אותו 4 פעמים
אני מוצא את עצמי הרבה פשוט לא קולט מדברים אלי ואני לא קולט אתמול היתי בהרצאה ולא קלטתי כלום.
או נגיד בהצגות אני לא מבין כלום הכל מסתבך לי ואני לא נהנה והולך
זה קושר כל זה?
עם כן אך ניתן לטפל בזה?
תודה,יוני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי יוני
קארין אור30/04/2008חוסר ריכוז בהחלט קשור, אני ממליצה בחום למצוא דרכים אלטרנטיביות לשיפור הריכוז, הן דרך תזונה והן דרך אימון. בטיפול נטורופתי תוכל ללמוד על כל אלה בהתאמה אישית.
אשמח לעמוד לרשותך
קארין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהיוסי16/04/2008
שלום רב,
בני בן 13 ולאחר איבחון אנו יודעים שהוא לא סובל מהפרעות קשב וריכוז.
עם זאת, הילד לא רוצה ללמוד, לא מסוגל לשבת להכין שיעורי בית ויש לו קוצים בתחת.
האם יש איזה טיפול שיכול להתאים לו?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול
יואב פנחס22/04/2008שלום יוסי
התשובה היא "כן", טיפלתי במאות ילדים עם בעיה דומה.
בהומאופתיה ישנם תרופות רבות היכולות לעזור אך ההתייחסות היא לאדם ולא רק לסימפטום,
זאת אומרת שכל ילד יקבל תרופה אחת המתאימה לו באופן אישי ויכולה לעזור לו להתגבר על הבעיה.
מניסיוני הרב, הבנתי שרק טיפול אישי המתאים לילד כמכלול ולא טיפול אחד שנותנים לכל הילדים כדוגמת הריטלין או טיפולים טיבעיים שמוכרים בחניות טבע יכול באמת לעזור לפתור את הבעיה לתמיד.
לצערי אין לי פיתרון מהיר שאוכל להפנות אותך אליו, למעט טיפול הומאופתי קלאסי.
מקווה שעזרתי
יואב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיסלקציהגליה13/04/2008
שלום, האם דיסלקציה היא הפרעת קשב וריכוז וכיצד ניתן לטפל בה בהומיאופתיה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיסלקציה
יואב פנחס13/04/2008שלום גליה
דיסלקציה היא בעיה הנכללת בתוך קשת הסימפטומים תחת הכותרת קשב וריכוז.
מניסיוני ניתן להקל על הסובלים מדיסלקציה בעזרת טיפול הומאופתי- להומאופתיה אין תרופה אחת לבעיה אלא ההסתכלות היא על מכלול האדם- והטיפול מכוון גם כן למכלול.
בעקבות טיפול מוצלח גם הדיסלקציה יכולה להשתפר וגם בעיות אחרות ברובד המנטלי\ריגשי\פיסי
יכול להשתפר.
יואב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)



.jpg)
(1).jpg)