פורום הפרעות קשב וריכוז - טיפול לא תרופתי - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ילד עם פחדים
    צח
    08/04/2008

    שלום, האם אתם יכולים לטפל בפחדים אצל ילדים. בני בן 8 מפחד ללכת לישון לבד בחדרו, מפחד להישאר לבד, לא אוהב ללכת לבית הספר בלי שמלווים אותו כוו'

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילד עם פחדים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול בילד עם פחדים

    יואב פנחס
    08/04/2008

    שלום צח,

    בעזרת טיפול הומאופתי ניתן לעזור לילד להתגבר על בעיה של פחדים.
    טיפול הומאופתי מתבצע ע"י בחירה אישית של תרופה הומאופתית לכל ילד, בעזרת הטיפול ניתן לטפל בבעיה ולעזור לילד להתגבר על בעית הפחדים , בדר"כ כתוצאה מטיפול שכזה גם הפחדים יעלמו וגם בעיות נוספות שקשורות או לא קשורות ישתפרו.

    אני מפנה אותך לאתר האינטרנט שם תוכל להתרשם מסיפורי מיקרים של ילדים, רוב הילדים המוטפלים סובלים גם מבעיות של פחדים כפי שאתה מתאר.

    יואב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום

    יואב פנחס
    08/04/2008

    [a href='http://www.beok.co.il/Articles.aspx?ArticleCategoryID=5' id='link']שלום[/a]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרעת קשב
    רז
    06/04/2008

    שלום אני תלמיד תיכון ואני עוד מאט מתחיל בגרויות ואני פשוט לא מצליח ללמוד הלכתי למאבחן והוא אמר לי לקחת רטלין ואבל אני לא רוצה ....אז חשבתי אולי תוכלו לעזור לי פה אני כבר נואש אני לא יודע מה לעשות

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפרעת קשב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרעת קשב

    קארין אור
    07/04/2008

    הטיפול בהפרעת קשב ברפואה המשלימה הוא טיפול יעיל וטבעי ללא תופעות לוואי.
    בטיפול הנטורופתי אנחנו עובדים על שינוי הרגלים, תזונה ותוספי מזון שעוזרים להתגבר על הפרעות קשב וריכוז.
    אני ממליצה בחום להתחיל כבר עכשיו בטיפול, בכדי שכשתגיע לבגרויות הוא כבר יהיה יעיל ויעזור לך לעבור אותם בשלום.

    אתה מוזמן ליצור קשר לתחילת טיפול
    בברכה
    קארין אור
    052-3258500

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היפראקטיביות
    הילה ובר
    04/04/2008

    שלום רב,
    בתי בת 5 וחמישהחודשים בגן חובה אנחנו בתחילת תהליך אבחון קשב וריכוז לאחר שפסיכולוג המועצה שלנו המליץ על אבחון כזה. היינו במכון קשב וריכוז בתחילת האבחון והרופא הבודק קבע כי עוד לפני שהוא עושה שקלול של כל נתוני הטפסים שהבאנו לו והשאלות שענינו לו, הוא כבר יכול לקבוע ללא כל ספק שהילדה היפראקטיבית, דבר שקשה מאד לא לשים לב אלי, רק שעד עכשיו די דחקנו את העניין ופחדנו לתת שם להתנהגויות שלה אבל היה ברור . אני יודעת שדבר קשור בדבר אך רציתי לדעת האם הטיפול של מר יואב פנחס נוגע גם בבעית קשב וריכוז וגם בבעית היפראקטיביות והאם ניתן לטפל בבעית ההיפראקטיביות כבר בגיל זה היות ומאד קשה לנו ההתמודדות איתה ונושא קשב וריכוז עוד לא כל כך בא לידי ביטוי בבית - היא עוד לא נדרשת לעשות שעורי בית וכד'.
    תודה על תשובתכם הילה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היפראקטיביות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול בהיפראקטיביות

    יואב פנחס
    06/04/2008

    שלום הילה ובר,

    בהחלט הטיפול ההומאופתי יעיל מאוד במצבים של היפראקטיביות עם או בלי בעיית קשב וריכוז.
    במרפאתי נמצאים ילדים רבים שסבלו מהתופעה והטיפול הועיל איתם מאוד.

    ממליץ לך להכנס לאתר ולקרוא עדויות של הורים.
    מזמין אותך ליצור איתי קשר לקבלת ייעוץ יותר פרטני לגבי ביתך.

    בברכה
    יואב פנחס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוק היפר
    טלי
    01/04/2008

    שלום, איך אפשר להרגיע תינוק לא רגוע, בוכה הרבה מאד ולא נח לרגע כל הזמן נמצא בתזוזה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוק היפר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוק לא רגוע

    קארין אור
    02/04/2008

    היי טלי.
    בן כמה התינוק? מאוד יכול להיות שהתינוק פשוט סובל ממשהו... גזים, כאבים כלשהם... האם התינוק נבדק? בכל אופן קצת מוקדם בכדי להיות היפר בינקות...
    תנסי להרגיל אותו לסדר יום שיהיה לו נח להסתגל אליו, דברי אליו הרבה בצורה רגועה ותכיני אותו לפני כל מצב על ידי או שינוי ע"י שתגידי לו מה הולך לקרות, זה יכול לעזור.
    אשמח לעזור בהמשך בכל שאלה, השתדלי לציין גיל ואם התינוק חוסן...
    בהצלחה קארין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    רחלי
    30/03/2008

    שלום רב, הבן שלי סובל מהפרעות קשב. המליצו על ריטלין. רציתי לדעת מה החיסרונות של ריטלין ולמה כדאי לי דווקא לבחור לו בטיפולים טבעיים?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תופעות לוואי של ריטלין

    יואב פנחס
    31/03/2008

    שלום רחלי,
    אני יכול לדווח לך על ילדים הסובלים מתופעות לוואי המגיעים אלי למרפאה לקבל טיפול חילופי לריטלין.
    תופעות כמו: כאבי ראש, בעיות אכילה, דיכאון ואפטיות, חרדות, בעיות נוירולגיות כמו טיקים,
    בעיות שינה וסיוטי לילה, ירידה או עצירה במשקל, התקפי זעם מוגברים ועוד..

    כמובן חשוב לציין שיש כאלה שלוקחים ריטלין ולא סובלים מתופעות כאלו חוץ מאיבוד תיאבון והפרעת אכילה.

    בברכה
    יואב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחונן אבל היפראקטיבי
    רותי
    27/03/2008

    בס"ד

    שלום לכם

    בני בן 11.5 שנים.
    לצערי הרב ושוב אני מדגישה לצערי הרב, נאלצנו לתת לו ריטלין בכתה ב', ומאז אנו נותנים לו. אלא שיש התנגדות גדולה מאוד מצד הילד.
    אני לא יודעת אם לא יהיו השלכות לכשיגדל מהכדור, ואני מאוד מקווה שלא יהיו!!!
    בכתה א' ו-ב' חשבנו שהוא פשוט משתעמם, משום שהוא מחונן.
    אין לו הרבה סבלנות, כשהוא רוצה לספר לי משהו, הוא הולך הלוך וחזור, ומדבר מאוד מאוד מהר, יש קליטה מדהימה, אין לנו בעיות בלימודים. ההליכה שלו והדיבור שלו והחוסר סבלנות פשוט משגעת את כל הסביבה שסביבו, לצערי הרב הוא טוען שפתאום אין לו הרבה חברים, מה שתמיד היה לו, לא יודעת מה קרה בביה"ס??
    , יש לציין שהוא הרבה פחות היפראקטיבי ממה שהיה, אבל אם הוא לא לוקח ריטלין הוא לא מרוכז כל-כך בביה"ס.
    לצערי הרב הריטלין למעשה לא פותר שום דבר, ולאחר 3.5 שעות או 8 שעות הכל חוזר לקדמותו, ובהתחלה כשפגה השפעת התרופה, הוא הופך להיות כמו פופקורן, וזה הרבה יותר גרוע. אני לא פותרת כלום חוץ מכמה שעות שהוא בביה"ס.
    הכדור הפריע לו מאוד בהתפתחות, הוא היה מאוד מאוד רזה, וראינו בחופש שהיה שהוא פשוט התחיל לאכול סוף סוף, והחל להתפתח, כשהוא לא לקח ריטלין, עובדה שזה מוכח.
    האם יש משהו ברפואה המשלימה, אבל משהו מוכח שיכול לעזור לילד כמעט בן 12, הוא מספיק מבוגר כדי להגיד שהוא לא רוצה לקחת כדור, והוא מעדיף משהו אחר!!
    כיצד תוכלו לעזור לנו על מנת שתוכל לעזור לו??
    רותי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מחונן אבל היפראקטיבי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול חלופי לריטלין

    יואב פנחס
    27/03/2008

    שלום רותי,

    אני מבין ללבך לראות את בנך לוקח ריטלין ושהוא מבין שזה עושה לו רע , זה קשה.

    אוכל להסביר ולכוון אותך מניסיון רב שיש לי עם ילדים הסובלין מבעיות דומות.
    קודם כל חשוב לדעת שיש תחליפים שיכולים לעזור לילדים אלה להתגבר על הבעיה.
    אני באופן אישי עוסק בהומאופתיה ועוזר לילדים רבים להוריד את הכדור ולהעזר בטיפול,
    הטיפול ההומאופתי הוא קודם כל טיפול במכלול הילד ולא רק בסימפטום של הקשב וריכוז, מה שזה אומר בפועל שכל ילד מקבל תרופה הומאופתית שונה (קיימות 3000 תרופות) המתאימה בדיוק למצבו.
    כתוצאה מטיפול מוצלח שכזה אני מצפה לראות שגם הילד ישתפר ברמת הקשב וריכוז וגם אם יש בעיות נוספות או נזקים שהריטלין גרם גם הם ישתפרו.

    מנסיון רב אוכל לספר לך שההומאופתיה בכוחה לרפא את הבעיה וזאת אני רואה ע"י טיפול לפרק זמן מסוים המשתנה מילד לילד , הילד משתפר וגם שהטיפול מסתיים הילד לא חוזר אחורה אלא ממשיך להתקדם.

    אני מפנה אותך לאתר של המרכז שלי
    במידה ותהיה מעונינת להתחיל טיפול אני כאן לרשותך בכל שאלה
    והכי חשוב תדעי שיש אלטרנטיבות נוספות.

    בהצלחה
    יואב פנחס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שילוב בין הומאופתי להיפנוזה?
    רני
    26/03/2008

    בני בן ה- 7 סובל מהפרעת קשב וריכוז. ניסינו מגוון של טיפולים (ללא תרופות) עוד לפני שעלה לכיתה א', בעיקר מרפא בעיסוק וכד'. אך המענה לא הספיק וחיפשתי דרכים נוספות כיוון שאני נגד רטלין, ודרוש שיפור במצב. קיבלתי המלצה על ד"ר מפ"ת המטפלת בהיפנוזה. קראתי על הנושא רבות והחלטתי לנסות. כאשר הגענו לפגישת האיבחון ד"ר סופר המליצה שהיא תשלב טיפול הומאופתי עם הטיפול בהיפנוזה (היא מוסמכת גם לזה). אני לא כ"כ מבינה מה זה אומר- "טיפול הומאופתי" והאם כדאי לשלב בין השניים ובכלל לתת תרופות כאלו לבני? יש לציין כי התרשמתי לטובה מהרופאה, אך אינני בטוחה לגבי הטיפול הזה. אשמח לעצתכם!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם זה באמת הומאופתי?

    יואב פנחס
    26/03/2008

    שלום שרונה,
    קודם כל הדבר החשוב ביותר הוא להבין שבכדי לקבל טיפול הומאופתי אמין, בטוח ומקצועי
    המטפל חייב להשתייך לאסכולת ההומאופתיה הקלאסית שזה אומר שצריכה להיות לו תעודת הומאופת קלאסי ואף חברות והכרה באגודה להומאופתיה קלאסית אשר מספקת את התעודה למי שעומד בקריטריונים. אם הוא לא עומד בקריטריונים של האגודה, מניסיון, יש סיכוי שתקבלי טיפול ממטפל לא מוסמך (יש ללמוד לפחות 5 שנים רק הומאופתיה בשביל להיות מוכר ע"י האגודה)
    ע"י טיפול ממטפל לא מוצלח ההומאופתיה או לא תעשה כלום או אף יכולה לעיתים לגרום נזק.

    לגבי שילוב בין השניים יכול להיות שזה יהיה מוצלח ויכול להיות שזה יפריע אחד לשני.

    אשמח לעמוד לרשתך בשאלות נוספות

    יואב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד מתוסכל
    גל
    24/03/2008

    היום היינו אצל פסיכאטרית והיא אומרת שרוב הסיכויים שיש לילד שלי בן 6 הפרעת קשב וריכוז
    והיא רוצה לבדוק את זה.
    אני לא כל כך בטוחה, כי היא אמרה שגם לי כנראה יש בעיה כזו, אין לי מושג איך הגיעה למסקנה הזאת. אני הייתי תלמידה מצטיינת ולא עשיתי אף פעם בעיות.
    אין ספק שקשה לו, הוא מתעצבן מכל דבר, בעיקר מדברים שהוא לא מקבל.
    הוא לא מקשיב בד"כ, אבל לפעמים כן.
    כל הזמן משעמם לו. הוא משחק עם ילדים יפה ופתאום שעיצבנו אותו הוא מקלל ומתעצבן עליהם.
    באינטואיציה שלי לדעתי יש לו רגישות יתר.
    גם אני מאוד רגישה וגם בעלי.
    לא כל אחד שהוא רגיש יש לו בעית קשב וריכוז.
    מאוד קשה לו בבית הספר וגם בבית את האמת, הוא מתעצבן מהר, הוא לא שולט בתגובות שלו.
    הוא מדבר לא יפה, כל היום לא לומד ומטייל מחוץ לכיתה.
    איך אפשר לדעת בוודאות שיש לילד הפרעת קשב וריכוז?
    היא הביאה לי דוגמא של בלוטת התריס, אבל בשביל לדעת אם יש בעיה אם בלוטת התריס עושים בדיקת דם ומקבלים תוצאה מוחשית.
    פה זה יותר השערות ופחות תוצאות מוחשיות. כל ילד שעושה בלאגן יש לו הפרעת קשב וריכוז.
    נשמע הזוי מדי.
    מה עושים? אני מבולבלת ולא יודעת מה לעשות? לא רוצה לעשות טעות שתפגע בעתידו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילד מתוסכל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להורים המתוסכלים

    יואב פנחס
    24/03/2008

    בוא נעשה סדר,

    קודם כל צריך להבין שילד הסובל מכעסים והתפרצויות לא בהכרח סובל מקשב וריכוז.
    בגן או בבית ספר מפרשים את ההתנהגות כקשב וריכוז אך הבעיה או שורש הבעיה יכול להיות שונה לחלוטין, יכול להיות שזה על בסיס רגשי או כתוצאה מחרדות או כתוצאה ארוע שעבר עליו ועד..
    מבחינה הומאופתית המטרה היא לגעת ולטפל בשורש הבעיה ע"י בחירה של תרופה הומאופתית המתאימה באופן אישי לכל ילד, וכך יהיה אפשר לטפל בילד כמכלול ולעזור לו להתגבר על הבעיה
    .
    אני מפנה אותך לאתר לקרוא יותר בנושא
    אשמח לעמוד לרשותך אם יעלו שאלות נוספות
    יואב פנחס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גם אני חושבת כך

    גל
    26/03/2008

    אני בטוחה כמעט ב-100% שהבעיה היא רגשית ואין ספק שאני ובעלי מודעים לכך שגרמנו לה.
    עכשיו אנחנו רוצים לעזור לו ולתקן את הטעויות שעשינו.
    אבל אני לא מסכימה שעל סמך התנהגות יגידו ישר שיש הפרעת קשב וריכוז.
    יש הוכחה בכלל שיש הפרעה כזו. אין פה שום בדיקות שמוכיחות.
    בבדיקת דם, רנטגן, צילומים למיניהם רואים אם יש בעיה כלשהי לאדם או לא.
    אבל פה אין שום בדיקה המוכיחה את הדבר.
    אני מאמינה שגם בעיות של חשיבה או במוח נובעות מהיבט רגשי.
    אם זה היה מולד היו רואים את זה מהתחלה.
    הדבר היחיד שאפיין אותו מהתחלה זה עצבנות.
    אני אעיין באתר ותודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול מהיר
    יוני
    23/03/2008

    שלום רב,

    אני סטודנט ואני לעיתים לוקח ריטלין ללא מרשם כדי להיות מרוכז יותר בלמידה למבחנים. האם יש משהו הומאופתי שעושה את אותה פעולה ובכזו מהירות שניתן לקחת בזמן לימודים מבחנים וכדומה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול מהיר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול מהיר

    יואב פנחס
    24/03/2008

    שלום יוני,

    לצערי אין פטנט מהיר להקלה בנושא זה.
    הרפואה ההומאופתית מתייחסת למכלול האדם ומטרתה לרפא את הבעיה מהשורש,
    תהליך שכזה יכול לקחת זמן.
    במידה ותרצה לחוות טיפול עמוק תוכל לפנות לכיוון ההומאופתי
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לימודים
    יפית
    18/03/2008

    שלום, לפני מספר ימים פתחתי את מחברתה של בתי (בת 15) והכל שם היה ציורים וקשקושים, כנל לגבי כל המחברות האחרות שלה, היא מעבירה את השיעורים בשרבוט, ציור וחלימה. היא לא מכינה שעורי בית ולא משתתפת בשיעורים ואיני יודעת אם זו יכולה להיות הפרעת קשב, או משהו אחר, יש לכם עצה עבורי?




    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לימודים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קארין אור
    19/03/2008

    יפית שלום.
    אני מציעה בראש ובראשונה לשוחח עם ביתך ולברר איך היא מרגישה ביחס ללימודים?
    האם משהו מטריד אותה? האם היא נהנית? משעמם לה? היא מתקשה? וכ"ו...
    איך הציונים שלה?
    איך היא בבית?
    בשלב הבא ניתן לאבחן הפרעת קשב וריכוז בדרכים שונות ע"י נוירולוג, דרך טיפול נטורופתי ועוד...
    והטיפול כמובן בהתאם.

    בהצלחה
    אשמח לעמוד לרשותך
    קארין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    לאה
    12/03/2008

    שלום רב,
    אני בת 30. בדרך כלל אני חווה קשיים רבים בריכוז בחברה. אני חושבת שזה בגלל חרדות חברתיות שגורמות לי להתעסק בפחדים במקום בריכוז במה שאני עושה/מדברים איתי.
    יחד עם זאת, מעולם לא עשיתי אבחון להפרעות קשב ויתכן כי יש לי אותן. כיום אני עובדת במשרד ב"אופן ספייס", כלומר באולם עם עוד הרבה עובדים וההפרעות ריכוז שאני חווה הן נוראות ואיומות.מה אתם ממליצים לי לעשות?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קארין אור
    16/03/2008

    שלום רב!
    אני יכולה להבין קודם כל את הקושי בריכוז באופן ספייס גם בלי הפרעות קשב, אין פרטיות, שומעים הכל, גם מבחינה אנרגטית זה לא קל בכלל.
    בטיפול הנטורופתי את יכולה ללמוד דרכים לטפל בחרדה החברתית, והתמודדות עם פחדים בכלל,
    מעבר לזה את יכולה ללמוד גם אורח חיים נכון שיעזור עם תחושת ההתפזרות והפרעת הקשב.
    אשמח לעמוד לרשותך
    קארין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    אולגה
    09/03/2008

    שלום
    הילד בן 10 ומסרב להתעורר בבוקר. ניסינו כל דרך טובה ורעה ולא עוזר.
    .
    האם קושי להתעורר בבוקר (גם אחרי מספיק שעות שינה בלילה), קשור להפרעות קשב וריכוז?

    חוץ מזה אפשר לקבל פתרון יצירתי לבעיה.

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קארין אור
    16/03/2008

    היי אולגה,
    צריך בראש ובראשונה לבדוק האם יש סיבה לזה שהוא לא רוצה לקום בבוקר, בן כמה הוא?
    אם הוא הולך לבי"ס, האם הוא נהנה מזה?
    לא נראה לי שיש קשר עם הרעות קשב וריכוז.
    אם תעני לי על השאלות אולי אוכל לעזור לך למצוא פתרון יצירתי...
    בברכה קארין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלוש שאלות
    יעלה
    05/03/2008

    האם מומלץ/רצוי לתת לילים מגיל 6 ריטלין?..
    האם ידוע על מיקרי עקרות לבנות שנטלו ריטלין במהלך חייהן?..

    האם זו תפועה מוכרת שילדים עם בעיות קשב וריכוז מגיבים בחשדנות/פחד/ונטיה לשקרים?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלוש שאלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריטלין

    יואב פנחס
    06/03/2008

    שלום,

    האם מומלץ? צריך לשקול מה היתרונות של הריטלין ומה המחיר הבריאותי והעתידי שהילדה שלך עלולה לשלם בעקבות השימוש בכדור.

    לי לא ידוע על ממיקרי עקרות אבל על מיקרים של פגיעה בגדילה, הפרעות אכילה קשות, חרדות והתקפים פסיכוטיים ועוד מטעמים שהריטלין גורם להם.

    בהצלחה,
    יואב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    לידור
    02/03/2008

    אפשר לקבל המלצה לטיפול בהפרעות קשב וריכוז בילד בן 13 על פי הרפואה המשלימה? היכן אפשר לקנות את הטיפולים הללו?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    יואב פנחס
    02/03/2008

    שלום רב,
    ילדים רבים שטופלו ומטופלים בעזרת הומאופתיה חווים שיפור גדול בבעיות הקשב והריכוז שלהם.
    הטיפול ההומאופתי נבחר האופן ייחודי לכל ילד
    התרופה ההומאופתית, ניתנת בהתאמה ייחודית ולאחר תשאול מפורט , למעשה כל ילד מקבל טיפול\תרופה הומאופתית שונה המתאימה למכלול האדם ויכולה לסייע לו במצב בו הוא נמצא.

    לכן לצערי אין תרופה אחת שאוכל להפנות ולרכוש אותה, יש צורך בתשאול ובהיכרות עם הילד,
    רק כך ניתן יהיה להתאים טיפול בצורה הטובה ביותר.

    לפרטים נוספים ניתן ליצור איתי קשר.
    יואב פנחס-הומאופת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול בבן 7
    מיטל חן
    26/02/2008

    שלום, האם התרופות ההומאופתיות מספיקות ואין צורך במקביל בטיפול פסיכולוגי, כלומר הילד יכול להשתלב באופן טבעי במסגרת רגילה ולהפוך לילד מן המניין?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול בבן 7

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    יואב פנחס
    27/02/2008

    שלום,

    לחלוטין אין צורך בטיפול פסיכולוגי.
    בעקבות טיפול הומאפתי קלאסי מוצלח הילד יוכל להשתלב במסגרת רגילה כילד מין המיניין.

    אשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה נוספת

    יואב פנחס-הומאופת
    המרכז לטיפול בקשב וריכוז
    052-8557170
    077-4500838

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום