צנתור חרום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צנתור חרום
    יואב
    03/08/2008

    אני בן 50 לפני חודש VF וצנתור חרום שבמהלכו שמו סטנד במרגינלי ראשון וגילו חסימה ישנה בRCA עם מילוי קולטרלי שהוחלט לא לטפל. באקו לב EF =35 מטופל פלויקס מיקרופרין קרדיולק אנדלקס ליפטור כמה שאלות בבקשה : אי פתיחת ה RCA לא עלולה לגרום להתקף חוזר ? עבודתי כרוכה בטיסות מתי ובאיזה תנאים יכול לטוס ? האם אמור לקבל CD של הצנתור ? האם יש מניעה להשתמש בויאגרה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צנתור חרום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צנתור חרום

    ד''ר אריאל פינקלשטיין
    06/08/2008

    חסימה כרונית של עורק בד"כ אינה גורמת לאוטם, אולם עלולה לגרום לסבל של שריר הלב, משום שמילוי העורק על ידי מעקפים טבעיים אינה שוות ערך לזרימת הדם באותו עורק כאשר הוא פתוח.
    בעיקרון אין בעיה בטיסה אלא בתקופה הראשונה שלאחר האוטם. בד"כ מדובר בששת החודשים הראשונים.
    בעקרון, בחלק מן המרכזים אתה אמור לקבל את סרט הצנתור (כמו במרכז הרפואי תל אביב בו אני עובד), אולם בחלק מן המרכזים מתן סרט הצנתור כרוך בתשלום או שניתן להשאיל את הסרט תמורת צ'ק ערבון על סך מספר מאות שקלים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו