מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אלימות מילולית מבעלה של אמא שליאנונימי03/06/2017
אמא שלי התגרשה מאבא שלי והתחתנה עם בן אדם מגעיל שרק מתנהג אליי מגעיל לא באלימות פיזית כי אם זה היה קורה הייתי פונה למשטרה אבל מכיוון שזה רק מילולי אין לי למי לפנות... המשפחה חושבת שאני סתם אומר בגלל שהוא כאילו תפס תמקום של אבא שלי וזה מעצבן אותי אבל זה לא נכון! הוא עוקץ אותי ולאט לאט אמא שלי כבר מתעלמת מי זה כי היא לא רוצה להתגרש ממנו במיוחד שהוא מכלכל את המשפחה שלנו... כל דבר שאני עושה למה את זה לא עשית אין תודה אין מילה חמה אין כלום נדה הוא כבר קרא לי שטן ועוד הרבה דברים ויום אחד הלכתי למרפסת ורגל אחת הייתה בחוץ עד שאמא נכנסה לבית וחזרתי בחזרה למיטה מבהלה... אני חייב עזרה אני גם לא יכול לספר לאבא שלי כי הוא יעשה בלאגן... אני חייב עזרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלימות מילולית
שי ציון06/06/2017שלום, אתה (אשתמש בלשון זכר) מביא מצב משפחתי מורכב של שינוי דרמטי בחיי המשפחה בשל קשר זוגי חדש של אמא. עם. כניסתו של בן הזוג של אמא עולה שאלה מה הם גבולות של המותר והאסור איתו ומה בעצם מאפייני הקשר שלו איתך? האם מותר לו להעיר? מה מותר לו לומר? ועוד ועוד. לא קל ליצור עמו מערכת יחסים מאוזנת ומכבדת וצריך לזכור שככל הנראה לא אתה בחרת בו אלא אמא. מעבר לכך התחושה שלך היא שהקול שלך אינו נשמע בבית אם בשל התלות הכלכלית ואם מסיבה אחרת. זו הרגשה נוראה כאשר מרגישים שמתעלמים ממך. חוץ מזה אפשר לגמרי להבין את הרצון שלך לקבל יחס מכבד ושאינו תוקפני כלפיך ויפה שאתה מסמן גבול למול תחושת התוקפנות. בשל מורכבות מערכת היחסים בתוך המשפחה' אני מציע לך לשוחח עם דמות בוגרת חיצונית שתאפשר לקול ולמצוקה שלך להישמע. נדמה לי שיועצת או פסיכולוגית בית הספר ויתכן אפילו מחנכת יכולים לסייע לך לדבר עם אמא. חשוב שאמך תדע על עוצמת המצוקה שלך ושיחה עם דמות בוגרת תאפשר לה להכיר בקשיים בבית, שכן יתכן וגם היא פחות פנויה להקשיב כיוון שגם היא לחוצה ומתוחה מהשינויים בחייה. חשוב שתספר לדמות הבוגרת גם על המחשבה לפגוע בעצמך כדי שתדע עד כמה כואב לך בנפש. אתה מוזמן להגיב, שי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

