מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בעלה של אמא מתנהג לא יפהאנונימי24/06/2017
תודה על הייעוץ שי אני מאד מעריך את זה אני בקשר לעניין של הילד שבעלה מתנהג אליו לא יפה
הבעיה היא שאני כאילו מתבייש לא מהחברים שישמעו על זה כי איתם אין לי בעיה ובוא נגיד את זה ככה שבלעדיהם ממזמן הייתי שבור. אבל מול יועצת אף פעם לא ניסיתי ואני אפילו לא יודע מאיפה להתחיל לדבר איתה ואיך לפנות ובמיוחד אני לא רוצה שהיא תגיד לאמא שלי על זה כי אז אמא שלי תגיד לה שאני סתם אומר דברים וזה הגיל... רק היום הוא עוד פעם צעק שאני לא עושה כלום בבית למרות שאני כן עושה מה שהוא מבקש או שלפעמים הם מבקשים לסדר שולחן ואני מסדר הכל ואז הם אומרים ממש מסודר רואים שלא סידרת עם חשק ושאני יסביר לך שהם מתכוונים לצורת יופי בסידור ואין לי את זה זה לא שעכשיו שאני מעצב פנים או משו אז צעקתי ואמא שלי אמרה שעוד פעם שאני אצעק אני יקבל סטירה אז במיוחד אני לא רוצה שהיועצת תגיד לה את זה אתה מבין? אני מאד מעריך את העזרה שלך...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מענה
שי ציון30/06/2017שלום,
מתנצל על המענה המאוחר. יועצת או פסיכולוגית בית הספר אינן מחויבות לספר על הדברים שתדבר איתן. להיפך, הן מחויבות (לפחות הפסיכולוגית) לשמור על סודיות מלאה אלא במקרים חריגים. ברור ואפילו מאוד נכון מצידך שלא להיחשף בפני אדם, אפילו מטפל, מבלי להכיר ושירכוש את אמונך. ולכן על מנת להיחשף יש צורך לעבור תהליך של היכרות וביסוס אמון באותו אדם. לפעמים מטרת המפגשים הראשונים היא רק לברר יחד מה הוא הרצון שלך מהמפגשים. יתכן ותגלה שאתה כלל לא מעוניין שהיא תשוחח עם אמך... אלו דברים שמתבררים תוך כדי תהליך. יחד עם זאת, נדמה שייעוץ יכול לסייע לך ואני ממליץ לשקול זאת. שי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

