מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כיצד אני אומרת להורים שלי שלא התיחסו אלייאנונימי ...02/03/2018
יש לי בעיה אני לא יודעת מה לעשות לא מזמן אבחנו אותי
שיש לי הפרעת קשב ואני חושבת שיש לי דבר כזה שנקרא
תת רגישות אני חושבת שאני רגישה מדי ואני מרגישה דברים יותר חזקים לאנשים יותר מרוב האנשים
שההיתי קטנה היתה לי בעיה עם הטפרים של הגרביים ואם פלסטלינה ויש לי גירוי ממש לאנשים ובעיה עם האחראים של הבגדים וקשיים והבנת המצב החברתית הסיטואציה גם עכשיו אני מפחדת להגיד
משהו להורים שאני לא היה נודניקית ושלא התיחסו אליי ברצינות ואני רוצה לפתור ארץ ם יש בעיה
כיצד אני אומרת להורים שלי שלא התיחסו אליי כילדה קטנה וכיצד לדעת זה נכון שבאמת יש לי דבר כזה שנקרא תת רגישות(ויסות חושי)?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה
אוסנת14/03/2018הי אנונימית. רוב האנשים סובלים מהפרעות קשב,אני גם אני חשבתי ככה בעבר. לכן לדעתי עדיף לא לקטלג את עצמך כמישהי ש... כי מתבים כאלו יכולים להשתנות, ובכלל מי אמר שזו הפרעה? הרי אנחנו מודעים לכך שכיום עומס הלימודים והמבחנים מאוד גבוהים ומלאים... לכל אחד יכול להית קושי. בכל מקרה,לגבי ההורים- אני יודעת שמאוד קשה לקבל התייחסות של הורים שמתנהגים כאילו אני קטנה ולא מבינה. אבל הורים הם הורים,לא משנה איזה גיל תיהי,תמיד הם ידברו אלייך כקטנה. מאוד קשה לשנות הורים שלא רואים שום בעיה בצורת החשיבה או הדיבור. אז אני מציעה שאולי תנסי את להשתנות. תנסי את לדבר כגדולה,ולהיות יותר סלחנית כלפי ההורים שלך. תנסי לראות בזה מחמאה שהם עדיין דואגים לך. תחמיאי לעצמך שאולי את מבינה יותר מכפי שהם הבינו כשהיו בגילך. והכי חשוב, תנסי לשנות את הגישה שלך ואז כל מה שסביבך ישתנה,לא רק ההורים. ותניחי את הקיטלוגים של "ממה אני סובלת" בצד... כולנו לפעמים רגישים יתר על המידה ולכולנו לא תמיד מתייחסים ברצינות,לא רק בבית... פשוט תיהי,ותהני 3>
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמענה
שי ציון06/04/2018שלום, אפשר לדעת ממכתבך שאת חוששת מפני פער בין רצונותיך לבין האופן שהרצון מועבר ועשוי להיתפס על ידי הסביבה. דוקא למול הורייך את יכולה לבדוק כיצד דברים שאת אומרת מובנים על ידם. כך תוכלי לבדוק האם דברייך הובנו כהלכה. מלבד זאת, נדמה שההתמודדות שלך עשויה להיות יעד משמעותי לשינוי בתוך טיפול נפשי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

