מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עזרה דחופה: איפדיאנה03/02/2009
איפה כדי ללמו דקוסמטיקה רפואית(-או איפה לא ממומלץ..) תודה רבהה!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לימודי קוסמטיקה
אורית בן יהודה04/02/2009היי:)ברוכה הבאה לפורום.
האם את כבר קוסמטיקאית מוסמכת שרוצה להשתדרג?
בברכה אורית בן יהודה אורמדיקס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפה הכיי מומלץ ללמוד קוסמטיקה רפואמיטל03/02/2009
קוסמטיקה רפואית p.m.e ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קוסמטיקה P.M.E
אורית בן יהודה04/02/2009הי:)
כמו שכתבתי פעמים רבות בפורום אני למדתי אצל חוה זינגבויים לקבלת P.M.E
ולכן אני יכולה להמליץ בחום.
הגולשים מוזמנים לספר מנסיונם ולתת המלצות על בתי ספר נוספים.
בברכה אורית בן יהודה אורמדיקס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההודעתך נמחקה
אורית בן יהודה12/03/2009שלום לך, ביקשתי מהגולשים המלצות על בתי ספר טובים.
הודעתך נמחקה , אני לא מכירה אישית את המוסד בו למדת,יתכן שדברייך נכונים אך הם בגדר הוצאת לשון הרע ואין לכך מקום הפורום זה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כנראה שיש לי סבוריאה ובעיה נוספתולד02/02/2009
שלום רב, לאחרונה העור האזור האף הפך לאדום ומאוד התייבש,כשאני מעביר יד על פני האזור אני מרגיש שכבה יבשה של עור. בעיה זו הופיעה באזור האף בלבד ,משני הצדדים ולא במצח. אני גם סובל מהופעת מספר קטן של פצעונים (1-3) כל פעם בצד אחר של הפנים,בערך כל שבועיים "מתחלף" צד הפנים הנפגע. לאחרונה (בשבוע האחרון) הם הופיעו משני צידי הפנים . עוד תופעה מעצבנת מאוד היא הופעת די הרבה הרבה פצעונים קטנטנים מצד שמאל של הסנטר המטפיעים לאחר הגילוח לאחר שבוע בערך שאני לא מתגלח הם כמעט נעלמים ואז שוב חוזרים . הפצעונים הקטנים הופיעו כאשר התלחתי להתגלח בגיל 17 ומסרבים להעלם כעבור 8 שנים. האם קיים תכשיר קוסמטי כלשהו כגון סבון או משחה היכולים לטפל בכל בעיות העור שציינתי? כשהלכתי לרופא העור קביעתו הנחרצת היתה אקנה על אף שאנני סובל מנקודות שחורות בעור הפנים או פצעונים אחרים כלשהם באזור החזה או הגב וכמות הפצעונים כאמור ,די קטנה. השתמשתי ברקוטאן שלא עזר וגם בסבון לעור פנים בעייתי של דר" פישר. אחרי השימוש בסבון הרגשתי עיקצוצים בעור ולכן הפסקתי להשתמש בו. אני משתמש בסבון נוזלי רגיל של נקה 7 לשטיפת הפנים. שוטף פנים פעם אחת ביום ,בבוקר ,כל יום. תודה רבה על היעוץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סבורה ובעיה נוספת
אורית בן יהודה02/02/2009היי:) ברוך הבא לפורום.
אני חושבת שאת בעיית הסבוראה איבחנת נכון בעצמך, אני מאוד ממליצה לך מנסיוני עם מטופלים הנוטים לסבוראה, לנסות את הקרם לסבוראה של חביבה ריבקין NBC.
לגבי הפצעונים המופיעים לאחר הגילוח מדובר בפוליקוליטוס (דלקת זקיק השערה).
אתה כרגע משתמש בנקה 7 שהוא סבון מצויין בשל עצמו, אך לדעתי אתה צריך להשתמש בסבון עדין
המכיל חומצות ,אך לא אגרסיבי מידי בשל הסבוראה, אני ממליצה לך לנסות את הסבון של חברת ביופור, מכיל חומצות אלפא ובתא הידרוקסיות בתוספת שמן עץ התה. הסבון עושה עבודה קרטולית קלה (מקלפת /ממיסה) המסייעת לריפוי הפוליקוליטוס.
מוצר נוסף נהדר לפוליקוליטוס הוא "פוליסן" יש למרוח מקומית על אזור הפוליקוליטוס.
את כל המוצרים שהזכרתי ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות.
מקווה שעזרתי.
בברכה אורית בן יהודה אורמדיקס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיך לטפל בפצעונים בעור שלא בסנטר?
ולד02/02/2009ראשית,תודה רבה על התגובה. לגבי הסבוריה שכחתי לציין שאני לא מרגיש גרד או כל אי נעימות אחרת באזור האף ,מדובר רק באזור יבש וורוד עד טיפה אדום . הסבון שבו השתמשתי אינו של דר' פישר אלא של דר' עור. חוץ מסבוריאה והפצעונים בסנטר ,אני סובל כאמור מכמות קטנה של פצעונים על עור הפנים כרגע יש פצעון אחד מצד שמאל ושניים מצד ימין הפצעונים ממוקמים באזור הלחי אני מבחין בשוני בין סוגי הפצעונים :מצד ימין שני פצעונים קטנים שאפשר "לפוצץ " (אני נמנע מכך) ומצד שמאל פצעון אחד שלא ניתן לפוצץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיך לטפל בפצעונים..
אורית בן יהודה02/02/2009היי:)
כנראה שאתה סובל מסבוראה יבשה וזו לפעמים מלווה בפצעונים שאינם נובעים מנקודות שחורות,
הדרך כלל מטפלים בעזרת התכשיר לסבוראה שהמלצתי עליו ובנוסף אני ממליצה לך למרוח חומר נקודתית על הפצעים, כדי לא ליבש את העור ליד ,תכשיר המכיל בנזואיל פרוקסיד, ניתן למצוא בכל בית מרקחת. אני ממליצה שאחוז הבנזואיל פרוקסיד לא יעלה על 5% כדי לא ליצור יובש יתר.
לגבי הסבון, במידה ואתה מרגיש נוח איתו , תמשיך להשתמש בו ונסה להוסיף את הטיפול הנ"ל.
אשמח לשמוע ממך.
בהצלחה אורית בן יהודה אורמדיקס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקוסמטיקאית מקצועית
ולד03/02/2009אף פעם לא בקרתי אצל קוסמטיקאית ואני לא יודע איך לבחור . האם אפשר לקנות את האל סבון עם החומצות אלפא בטא בבית מרקחת או פארם טבעי כלשהו? אני ממש לא יודע את רמת המחירים אך נראה לי שרכישה בפארם או בית מרקחת תהיה זולה יותר מאשר ייעוץ אצל קוסמטיקאית,אני צודק? חיפשתי קצת ברשת והבנתי שמשנת 2004 אפשר לרכוש בנזואיל פרוקסיד בבית מרקחת ללא מרשם רופא,האמנם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקוסמטיקאית מקצועית
אורית בן יהודה04/02/2009הי:)
אכן ניתן לרכוש תכשירים המכילים בנזואיל פרקסיד כיום ללא מרשם בבית מרקחת.
לגבי הסבון, אני ממליצה לך להקיש "ביופור" בגוגל, תגיע לאתר החברה , יש שם רשימה של קוסמטיקאיות העובדות עם המוצרים(הסבון) בכל הארץ.
יעוץ אצל קוסמטיקאית לא אמור לעלות לך כסף, אתה רק צריך להתקשר ולבקש להגיע לרכוש את הסבון.
שיהיה בהצלחה.
אורית בן יהודה אורמדיקס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה,כך אעשה
ולד05/02/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהג'ל לטיפול בסבוארה ופצעונים (אקנה)
דנה08/02/2009ולד שלום, בתור אחת שסובלת שנים מסבוארה רציתי להמליץ לך על תכשיר שאני משתמשת בו. זה מותג חדש בארץ והוא נקרא קוסמדרם והתכשיר הוא הידרוג'ל לטיפול אינטסיבי ניתן להשיג אותו אצל קוסמטיקאיות בלבד. אם אתה מאזור השרון אני מכירה קוסמטיקאית שיש לה את התכשיר ממולץ ביותר אני לא מחליפה אותו, אני מרגישה כמו אדם חדש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בוץ מים המלח לטיפול באקנהבדוי01/02/2009
אורית , שמעתי שבוץ מים המלח טוב לטיפול באקנה . שמעתי שכשמורחים את הבוץ על הפצעון הוא "נשאב" , נעלם באותו הרגע . זה נכון ? , ואם כן , באיזה בוץ להשתמש בדיוק ? אשמח לשמוע פרטים על כך . ועוד משהו , זה נכון שצריך למרוח קרם הגה על הפנים מדיי יום ? ואם כן , על איזה סוג את ממליצה ? תודה והמשך יום טוב !!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בוץ ים המלח
אורית בן יהודה02/02/2009היי:)
הבוץ של ים המלח וים המלח בכלל עוזר למגוון בעיות עור בגלל הריכוז הגבוה של המינרלים והמלחים . הבוץ מקורי יכול מאוד לעזור , יש הרבה חיקויים (מסיכות בוץ למינהם) שאפשר להשיג כמעט בכל מקום, אך אין כמו הבוץ המקורי ואני לא יודעת למעט בים המלח עצמו היכן משיגים.
תנסה לחפש דרך האינטרנט, בכל אופן, זה לא תחליף לניקוי פנים יש צורך לנקז את הקומודונים,מהם נוצרים הפצעים.
לגבי קרם הגנה טוב לעור אקנתי ,אני ממליצה מאוד על הקרם של חוה זינגבוים SPF 15 , להשיג אצל קוסמטיקאיות העובדות עם חוה.
אורית בן יהודה אורמדיקס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שכחתי לשאול עוד משהובדוי30/01/2009
אוריתוש , לעור פנים כמו שלי , עם אקנה ברמה קלה עד קלה מאד , מה הטיפול המומלץ שאני יכול לעשות בבית ? איך אני יכול לשמור על עור פניי ? למרוח קרם הגנה ? ואם את ממליצה לשטוף את הפנים בוקר וערב בסבון פנים , אז בפילינג ? , ואם לא , על איזה סבון את ממליצה ? ועוד שאלה , הפצעים מביכים אותי מאד עד כדי כך שאני לפעמים לא יוצא מהבית כשיש שמש בחוץ . איך אני יכול להסתיר את הפצעים ? , עם איפור ? , ואם כן , איזה ? על מה את ממליצה ? תודה רבה מראש , ושוב , שבת שלום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי .....
אורית בן יהודה31/01/2009היי:)
ישנם חומרים רבים לטיפול באקנה, אתה יכול לקרוא בפורום.
בבית יש לשמור על הגיינה להשתמש בסבון ומי פנים מתאימים, לניגוב הפנים יש להשתמש
במגבות חד פעמיות כדי לא לפזר את הדלקת, ולא לחטט בפצעים.לגבי חומר פעיל רשמתי לך בתשובה הקודמת.
על מייק אף אני לא ממליצה , הוא חוסם את בלוטות החלב, דבר שמלכתחילה גורם להחרפת אקנה.
אני כן ממליצה על טיפול נכון וריפוי האקנה .
לשם כך עליך להגיע ליעוץ כדי להתאים לך טיפול נכון, פוטותרפיה או טיפול אחר. יש טיפולים נהדרים בהתאם לחומרת המצב.
שבת שלום אורית בן יהודה אורמדיקס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אקנהבדוי30/01/2009
שלום לכם , אני בן 13.9 ויש לי אקנה ברמה קלה עד קלה מאד (לפי אבחנתה של רופאת העור נטליה נפטולייב). אני שמעתי על טיפולים פוטותרפים לאקנה , שמעתי שהם לא כואבים , לא מזיקים , ויעילים מאד . אפילו כבר ביררתי מחירים . אשמח לקבל המלצות ו/או מידע הקשור בטיפולים אלו וכמה שיותר מהר. ולגבי ערכת אקטיליין , נכנסתי לאתר שלהם וקראתי שהערכה מדהימה. האם יש לכם ניסיון עם הערכה ? , ממליצים ? , לא ממליצים ? ולבסוף , אם ידוע לכם על משחה יעילה ( רצוי לא ג'ל ) לטיפול באקנה בכמה שיותר יעילות וכמה שפחות זמן . תודה רבה , ומקווה לתשובה מהירה !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקנה
אורית בן יהודה31/01/2009היי:)
טיפולי פוטותרפיה אכן לא כואבים ויעילים מאוד בשילוב חומרים לשימוש ביתי ו/או פילינגים
קלים לריפוי אקנה.
משחה טובה לריפוי אקנה (רפואית ניתן להשיג בבתי מרקחת) היא משחה המבוססת על בנזואיל פרוקסיד רצוי עד 5% כדי לא לגרום גירוי יתר, משחה זו גם מתאימה השילוב טיפולי פוטותרפיה.
לגבי ערכת אקטיליין כבר עניתי לך.
בברכה אורית בו יהודה אורמדיקס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאורית
בדוי31/01/2009קודם כל תודה , דבר שני ראיתי שהמלצת למישהו בפורום על מוצרים של ביופור -דרמה סל לריפוי של האקנה . האם את ממליצה לי על תכשירים אלו ? ואיפה אפשר להשיגם ? ועוד שאלה , אני ממש רוצה להסתיר את הפצעים , בעיקר כשאני הולך לבית הספר .. יש מייק אפ נטול שומן OIL FREE , גם מייק אפ כזה אינו מומלץ ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קוסמטיקה פרא רפואיתצחי30/01/2009
שאלות. 1. מה ההבדל בין קוסמטיקאית רגילה לפרארפואית? 2. ברצוני לעשות פילינג בפנים, עד איזה אחוז של ריכוז של חומר מותר לקוסמטיקאית רגילה ופרארפואית לעשות פילינג? 3. לאיזה תוצאה יש לצפות לאחר הטיפול בפילינג אצל קוסמטקאיות? 0רגילה ופרא רפואית) תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קוסמטיקה פרא רפואית
אורית בן יהודה30/01/2009היי) ברןך הבא לפרום.
ההבדל בין קומטיקאית רגילה לקוסמטיקאית פרא רפואית הוא בכך שקוסמטיקאית פרא רפואית
למדה בנוסף ללימודי התעודה של משרד העבודה, לימודים במרכז רפואי הכוללים ידע על הכנת העור לפילניג ,בחומרים פעילים כדי למנוע פיגנטצייה למשל, התמודדות עם בעיות עור שונות, התעמקות בחומרים פעילים כלומר, ריכוז החומר הפעיל הנו כזה הפועל על העור בהתאם לצורך: קילוף, חידוש, הבהרה ועוד.
לגבי ריכוזי הפילינג המבצעות קוסטיקאיות הפרא רפואיות יכול להגיע עד 40% חומרים פעילים.
לדוגמא ה"סייף פיל" של חווה זינגבוים מכיל כ- 40% חומצות ,את יחס החומצות איני יכולה לאמר לך מאחר וזה "סוד "מקצועי של החברה המייצרת, כמו כן ניתן לעשות שילובים של פילינגים וזאת
מתוך נסיון וידע נרכש וובהתאם לסוג העור.כמו כן ישנם פיליניגים מכניים (ע"י שפשוף).
לגבי התוצאות אותם אתה יכול להשיג באמצעות פילינג, רשום לי מה הבעייה בעור פנייך,
אנסה לעזור כמובן ללא שום התחייבות מאחר ולא ראיתי אותך.
מצפה לתשובתך.כך אןכל לכוון אתך לכיוון פילינג אצל קוסמטיקאית פרא רפואית או אצל רופא.
שבת שלום אורית בן יהודה אורמדיקס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה לתשובתך
צחי31/01/2009להלן הפורוט: יש לי כתמים בהירים על הפנים שברצוני להבהיר. כמו כן ברצוני לשפר את מראה עור פניי לעור בעל מרקם אחיד וחלק. אני בן 43. ושאלה נוספת: האם כתוצאה מאי רקיחה נכונה של החומר הפעיל ע"י הקוסמטיקאית יכול להיוצר כתמים בעוצמה יותר גדולה ממה שבאתי איתם? תודה רבה לתשובתך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה לתשובתך(פילינג)
אורית בן יהודה31/01/2009היי:)
אני מניחה שהתכוונת לכתמים כהים, ובכן ניתן לשפר את מרקם העור וכמו כן להבהיר כתמים, לא יווצרו כתמים כהים יותר מרקיחה לא נכונה של החומר, החומרים מגיעים מוכנים ובמינונים המדוייקים. יכולים להיוצר כתמים כהים יותר במידה ולא תקפיד על קרם הגנה משמש לאחר הפילניג כמו כן יש צורך במקרה של כתמים להמשיך ולהשתמש במחומרים קרטוליטים(מקלפים/ממיסים) המדכאים את המלנין שהוא החומר האחראי לכתמים ויש להשתמש בחומרים
אלו לתקופה ארוכה מאחר וכתמי עור במיוחד בגיל שלך הם כרונים כתוצאה מחשיפה לשמש לאורך השנים. כתמי עור הם אחת הבעיות הקשות להתמודדות ודורשים שיתוף פעולה מלא של המטופל.
לעיתים ,במידה וצבע עורך דורשזאת (עור כהה או צהוב) יש להשתמש בחומרים מדכאי מלנין לפני ביצוע פילינג כדי למנוע היפר פגמנטציה. כל מה שכתבתי נכון גם לגבי פילינגים עמוקים יות ע"י רופא.
לסיכום: ניתן לשפר את עורך, לתת לו זוהר חיות והומוגניות, אך אין הדבר אומר שאתה עושה פילינג וזהו, עליך לשתף פעולה גם ביום יום ע"י מריחת חומרים וקרם הגנה מספר פעמים ביום!
מקווה שעניתי על שאלתך והוספתי לך ידע.
בברכה אורית בן יהודה אורמדיקס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לייזר או אינפרא?יולי28/01/2009
ברצוני לעבור הסרת שיער באיזור המפשעות ובבית השחי. התחלתי לברר פרטים על השיטות השונות. הקוסמטיקאית שלי המליצה לי על אינפרא אדום, בעוד שחברה שלי סיפרה לי שהיא עשתה לייזר בפרופורציה. כיצד אדע מה הכי טוב ובריא לעורי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לייזר או אינפרא
אורית בן יהודה29/01/2009היי:) ברוכה הבאה לפום.
לייזר הוא אור באורך גל אחד, המועבר דרך השערה ונקלט על ידי המלנין בזקיק. אנרגיית האור הופכת לחום של 70 מעלות באלפית שנייה, המקריש את החלבון בזקיק ומנתק את כלי הדם המזינים אותו. הלייזר הוא מאוד עוצמתי ואף כואב , יש למרוח משחת אילחוש לפני.איזור המפשעה הוא כהה יותר וככל שהאזור כהה יותר כך הסכנה לכאב ולכוויות גדולה יותר,
לעומת זאתבמכשירי אינפרא IPL יש אורכי גל משתנים , גם הם מקרישים את החלבון בזקיק השיערה ועושים אותה עבודה. במכשירים חדישים יותר של אינפרא(אינפרא=IPLׂ )יש אפשרות
להתאים את התוכנה לסוג השיער (עובי) בשלבי הטיפול השונים, הוא פחות כואב ואין צורך באילחוש.
בנוסף האזורים אותם הזכרת מגיבים נהדר להסרת שיער (בתנאי שאין בעיות הורמונליות) באינפרא.
רבים מהמכונים הגדולים הכניסו מכשירי IPL בנוסף ללייזר בגלל הסיבות אותם הזכרתי.
לדעתי מכשירי IPL יותר בטוחים והתוצאות יפות. (בידיים מקצועיות).
מקווה שעזרתי.
בהצלחה אורית בן יהודה אורמדיקס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאכן ללא ספק דבריה של אורית נכונים
ג'יזל..04/02/2009האינפרא עונה לחתך גדול יותר באוכלוסיה... והתוצאות טובות יותר .
קרן האינפרא אינה פולשנית כמו הלייזר.וכמובן שגם לא כואבת. {חשוב מכשיר חדיש וידע מעמיק ומקצועי.}
בהצלחה.
ג'יזל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרק אפילציה
דניאלה13/02/2009זו השיטה הכי יעילה ובטוחה. אני עשיתי בית שחי ועכשיו אני עושה מפשעות... השיער בבית השחי פשוט לא צומח, וזה פשוט כיף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום אוריתמיכל28/01/2009
אורית שלום, אני אפילטורית מתחילה. רציתי לדעת על איזה מכשיר אפילציה את ממליצה (מהדיגיטליים כמובן), האם שמעת על ROSS, או על top epil blend classic, או על כל מכשיר אחר... וכמו-כן, האם את ממליצה לקנות יד שניה. המון תודה מיכל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מכשיר אפילציה
אורית בן יהודה28/01/2009היי:) ברוכה הבאה לפורום.
ראשית המון הצלחה במקצוע החדש.
לגבי מכשירים, אני אפילטורית כבר 20 שנה ועבדתי עם מספר מכשירים, מנסיוני אין משמעות
למכשיר חדש או דיגיטלי, תהליך צריבת שורש השערה, תלוי בכשרונך בלבד.
לדעתי את בהחלט יכולה לקנות מכשיר יד שנייה , יש רבים כאלו ,אני מאוד ממליצה על המכשירים
של אלקטרו קנול, גם אתם את יכולה להשיג במחיר מצויין יד שנייה, תמיד תוכלי ללכת לאלקטרו קנול לבדיקת המכשיר . מנסיוני מכשירים אלו דווקא הלא דיגטלים והישנים יותר נוטים פחות להתקלקל ועושים עבודה יפה בידיים מקצועיות. אין צורך לקחת משכנתא!!!
המון בהצלחה ,אורית בן יהודה אורמדיקס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאורית תודה - שאלה נוספת
מיכל28/01/2009יש באפשרותי להשיג מכשיר של ROSS, שמעת עליו? ותודה על הברכות והאיחולים :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
אורית בן יהודה29/01/2009היי:)
שמעתי על המכשיר , במידה והמחיר סביר ואת מרגישה נוח לעבוד איתו, לכי על זה ובהצלחה.
אורית בן יהודה אורמדיקס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמוכרת מכשיר ROSS
מזל22/03/2009אני מוכרת מכשיר אפילציה של ROSS , נרכש לפני כ 10 שנים בכ- 16000 ש"ח. נעשה בו שימוש של כחצי שנה בלבד ומאז הוא ממתין בארון .( עזבתי את התחום.) מי שתרכוש אותו תעשה את עסקת חייה. המכשיר נמכר ברבע מחיר . ניתן לפנות אלי למייל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצרפי, כתובת מייל!!!
אורית בן יהודה23/03/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאורית :)טל27/01/2009
שלום אורית ... רציתי לשיאול האם כול שערה שתולשים תמיד תגדל עבה וככה יותר ? או יש שערות שיכול להיות שאו שיגדלו בהיר כבתחילה או שלא יגדלו ... ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער
אורית בן יהודה28/01/2009היי:)
זה לא מדע מדוייק הכל תלוי במערכת ההורמונלית.לא אוכל לתת לך תשובה מקצועית יותר.
אורית בן יהודה אורמדיקס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היכן מומלץ ללמוד קוסמטיקה פרא רפואיאור27/01/2009
שלום, ברצוני לדעת היכן היית ממליצה ללמוד את נושא הקוסמטיקה הפרא-רפואית.אני חייבת לציין כי אני באופן אישי לא מהמתמרחות ואיני בקיאה כלל בחברות או חומרים שונים.אני מגיעה מרקע של החומרים הטבעיים כמו צמחי מרפא ושמנים אתריים ויודעת לייצר חומרים טבעיים אך מעוניינת לשלב זאת עם ידע נוסף תודה,אור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היכן מומלץ ללמוד קוסמטיקה פרא רפואי
אורית בן יהודה28/01/2009היי:) ברוכה הבאה לפורום.
מאחר ואת באה מעולם הקוסמטיקה הטבעית לימודי קוסמטיקה פרא רפואית ישנו לך
לגמרי את תפיסת המקצוע, תמיד תוכלי לשלב לבחירתך טיפולים טבעיים או טיפולים פרא
רפואיים דבר שישדרג אותך מאוד.
אני יכולה להמליץ רק מנסיוני, למדתי אצל חווה זינגבויים , הלימודים מאוד מקיפים ותמיד ישנם
השתלומיות וחידושים, החומרים מאוד פעילים ועושים עבודה יפה. אני מאוד מרוצה.
מעבר לכך ישנם בתי ספר נוספים, אולי הגולשים יכולים לספר לך מנסיונם.
בהצלחה, אורית בן יהודה אורמדיקס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ליזררינה27/01/2009
שלום ברצוני לדעת איזה סוג טיפול יגרום למוצקות העור? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לייזר ומוצקות עור הפנים
אורית בן יהודה27/01/2009הי:) ברוכה הבאה לפורום.
שאלת לגבי טיפול ליזר לשיפור מוצקות העור , לכן אתמקד בטיפול ע"י לייזר, אך חשוב לציין שכיום
ישנם טיפולים רבים למיצוק העור היכולים להתבצע לפני הטיפול עליו אפרט , במקמו וכשימור לטיפול , הכל תלוי במצב העור.
פיקסל לייזר הגיעה מייד לחזית טיפולים אסתטיים ובזמן אחרון קיבל אישור FDA כטיפול עדיף . בנוסף התקבל אישור FDA להשתמש בפיקסל לייזר לחידוש עור פנים ובסוף ניתן להשתמש בשיטה לטיפולים באזורים אחרים בגוף כמו צוואר,חזה,גב וידיים.
איך פילינג פיקסל לייזר פועל?
פיקסל לייזר מייצר אלפי עמודים דקים בשטח של העור המטופל ובאותו זמן משאיר רקמה מסביב לא פגומה. שיטה זאת של פיקסלים מאפשרת לעור להחלים הרבה יותר מהר מאשר כל שטח העור היה מטופל. כתוצאה מכל טיפול גופנו נכנס לתהליך ריפוי שמייצר בסופו של דבר רקמה חדשה במקום עור פגום.
הלייזר גורם לליטוש של העור בצורה מדויקת ומבוקרת. סידרת כוללת 3-5 טיפולי פילינג פעם בשבועיים-שלושה. טיפול פילינג בעזרת פיקסל לייזר גורם לבניית קולגן חדש בשכבת דרמיס וכתוצאה שיפור במראה שנמשך לאורך זמן.
חשוב לציין שטיפול זה נעשה ע"י רופא בלבד.
יש חשיבות רבה למריחת קרם הגנה משמש בזמן הטיפול ובכלל.
חשוב לציין שכדי לשמור על התוצאות לאורך זמן חשוב להמשיך לטפל בעור הפנים ע"י טיפולים קוסמטיים פרא רפואיים וחומרים מתקדמים .
במידה ועולות שאלות נוספות אשמח לענות .
בבברכה ,אורית בן יהודה אורמדיקס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריכה עזרה עם השיערג'ורג'י25/01/2009
שלום, אני ג'ורג'י ויש לי שאלה שאני שואלת כבר המון זמן, מאז שנולדתי ועד לפני שנה, היה לי שיער חום ארוך, כבד, מלא, חלק ומדהים, לפני שנה ,צבעתי אותו לבלונדיני (חימצון שלקח שלוש שעות), הוא הפך לי את השיער לקש, מעל זה צבעתי אותו לשחור, זה היה מכוער אז ניסיתי חום, וסוג השיער שלי פשוט השתנה! הוא נהיה כזה קל וקצת יותר גלי, ויבש נורא, אם הייתי אוספת אותו בקוקו לעשר דקות ואז מורידה את הגומייה, הוא היה נשאר בצורה של הקוקו, ובכן, זה דרש פן והחלקות שיער יום-יומיות, וככה הרסתי לעצמי את השיער במשך שנה לפני ארבעה חודשים גזרתי אותו לתספורת קצרה, והחלטתי לגדל מחדש, הוא גדל דליל ודק וחלש הרבה יותר מפעם, והוא פשוט מכוער, מה אפשר לעשות כדי שהוא יחזור למצב הרגיל שלו? אני רוצה להדגיש שיש לי גם חסרים בתזונה, אולי זה קשור? אני אשמח אם תעני לי. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריכה עזרה עם השיער
אורית בן יהודה25/01/2009היי:) ברןכה הבאה לפורום.
צר לי לשמוע על המקרה שלך. כדי להגיע לשיער בלונדיני מחום ,על הספר להשתמש בהבהרה
שהיא חומר כימי חזק ביותר ואח"כ לצבוע לגוון הבלונדיני שאת רצית, תהליך זה לעיתים
פוגע בשיער בצורה קשה , כמו שכתבת השיער הפך לקש.
אח"כ שוב צבעת את השיער, עוד תהליך כימי על שיער שהיה פגוע כבר ושוב לחום.
כל התהליכים האלו גרמו ככל הנראה לנזק.
הסתפרת קצר, זהו הדבר הנכון ביותר שיכולת לעשות, כדי להבריא את השיער.
את כותבת לי שיש לך חסרים תזונתיים אך יחד עם זאת כתבת שעד לפני שנה לפני כל
התהליכים הכימיים השיער היה בריא, סביר להניח שהנזק הוא יותר מהתהליך הכימי.
בכל מקרה לשיער בריא יש לדאוג מבחינה תזונתית, לאכילה מאוזנת של חלבונים אבץ
ברזל וויטמינים מסוג B.
גם מתח נפשי יכול לגרום לנשירת ולשיער לא בריא, אני מניחה שכל התהליך שעברת משיער
ארוך חום ובריא לשיער פגוע, גרמו לך גם מצוקה נפשית והדבר יכול גם הוא להשפיע לרעה.
השיער יכול לחזור למצבו הטבעי , עלייך להמנע מתהליכים כימיים , מתח נפשי ולדאוג לתזונה
בריאה.חשוב גם לחפוף את השיער כל יום הדבר תורם להבראת השיער.
בנוסף חשוב שתדעי שאת יכולה לגשת לדרמטולוג (רופא עור), ישנם היום טיפולים שונים
היכולים לעזור לשיערך לחזור למצבו הטבעי.
על דאגה, מקווה שעזרתי.
בברכה, אורית בן יהודה אורמדיקס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה למקדם הגנהשרון23/01/2009
שלום כל מוצר בעל מקדם הגנה יוצר לי פריחה בעור (קרם, מייק אפ) ויש לי נטייה לפיגמנצטיה כך שאני חייבת לשים מקדם הגנה בשמש אבל הפנים כל הזמן מגורות מהחומר הזה. ניסיתי הכל כולל מקדם הגנה פיזיקלי שיוצר פחות התפרצות אבל משזף אותי ולא מגן כמו הכימיקלי. מה עושים במצב כזה? מקווה שאני בפורום הנכון, תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלרגיה למקדם הגנה
אורית בן יהודה24/01/2009היי:) ברוכה הבאבה לפורום.
במידה ובדקת את כל מקדמי ההגנה הקיימים בשוק וכל קרם הגנה גורם לך לאלרגיה,
אני מציעה לך להשתמש בסרום ויטמין C מרוכז , יש לו השפעה מגינה מפני שמש (מוגבלת)
וכן עוזר להבהרת העור, כמו כן נסי להשתמש במי פנים של חביבה ריבקין סוג 2, להשיג אצל
קוסמטיקאיות מבהיר את העור, אך אינו מכיל חומצות לכן פחות מסוכן למי שלא יכולה להשתמש
בהגנה. חיבשי כובע ונסי להיות כמה שפחות בשמש.
בברכה אורית בן יהודה אורמדיקס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התייחסותך!
שרון24/01/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בבבקשה ...טל22/01/2009
שלום , אני בן 16 וקצת וכמו שבטח הבנת אני בגיל ההתבגרות ומתחיל קצת ליגול השיער של הזקן ...(יש לציןן שאני ברוך ה' לא כ'כ שעיר וגם בעל שיער בהיר למרות שבזקן זה מעעורבב זה גם שחור וגם בהיר ) ויש בעיה קטנה שמפריעה לי .. נכון כמו שלכולם יש שערות קטנות ובהירות על כול הפניםשלא ממש רואים אותם אז גם לי יש והם בלודניות ובהירות ויש שתים שלוש שערות באזור העליון של עצמות הלחיים שבתאורה מסויימת לפעמים הם ניראות יותר בלוט השערות האלה הם בתחילה שלהם בלונדינות ובקצה הם קצת שחורות ולכן בתאורה מסוימת או באור חזק של שמש זה ניראה כמו שערות שערות למרות שהם ממש דקות ולא הכי נריאות לעין הם מפריעות לי ... 1) רציתי לשיאול אותך אם כדאי לי להוציא אותם עם היד וככה הם יחזרו לגדול כמו שאר השערות הבלונדיות והקטנות שיש על הפנים ? אוסיף ואציין שהיתה לי עוד שערה כזאת באזור של עצמאות הלחי השניה והוצאתי אותה עם היד ובנתיים ברוך ה' היא לא גדלה וזה באמת הקגיש לי טוב אחר כך עם עצמי.. אז את ממליצה לעשות כך גם בשערה בלחי השניה ? 2) ואם השערה שהוצאתי בפעם הראשונה לא גדלה עד עכשיו( או שגדלה בצורה הרגילה של שאר השערות אני לא יודע ) זאת אורמת שהיא לא תגדל יותר בצורה שהיא היהת פעם שעברה ? (אציין שעבר ניראלי יותר מחודש מזמן שהוצאתי אותה ) 3) ושאלה שלשית אולי שהערות האלה שציינתי כאן הדקיקות והבודדוות שגדלות באזור העלייון של הלחים שניראות רק בתאורה מסוימת אולי אלו שערות הורמניות שגדלות בשל גיל ההתבגרות ועדיף לא לגעת בהם כי הם ינשרו ? והאם זאת ההגדרה ביכל של שערות הורמניוליות והאם הם ביכלל עתידות לינשור ? סליחה על ההודעה הארוכה אשצמח מאוד אם תעני לי על השאלות תודה מראש ! :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה בבקשה
אורית בן יהודה24/01/2009היי:) ברוך הבא לפורום
1. המידה ושערות אלו מפריעות לך, רצוי לא לתלוש, אלה לעבור אפילציה , במיוחד שהן שערות
בודדות .
2. יכול להיות שהשערה עדיין לא גדלה , מחזוריות צמיחת השיער שונה מאדם לאדם, תלישת השיער
עלולה לגרום לשיער לצמוח עבה וכהה יותר.
3.מאחר ואתה בחור צעיר גופך מפריש עכשיו כמיות הולכת וגדלות של הורמון הטוטסטרון
(ההורמון הגברי), לכן אין סיבה ששערות אלו ינשרו מעצמן.
עם שערות אלו מפריעות לך מאוד אתה יכול כמו שהמלצתי לעבור תהליך של אפילציה
(מחט חשמלית),שיטות אחרות כמו אינפרא אדום וליזר לא יעזרו לשיער בהיר כפי שאתה מתאר.
מקווה שעזרתי.
בברכת שבוע טוב, אורית בן יהודה אורמדיקס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


