מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חרדהאיילה20/05/2015
שלום ורד ומנשה.רציתי להגיד שאני כבר שבוע מתנדבת,ולמרות שהיו לי רגעים קשים מבחינת עבודה,התגברתי והמשכתי.אני מתנדבת פעמיים בשבוע.אבל אתמול קרה לי מקרה,שבאתי להתנדבות והמנהל ביקש ממני לעבוד אם אנשים במצב קשה,אני אמרתי בסדר,ושהתחלתי לעבוד שם,נשברתי.ירדתי למטה למנהל והתחלתי לבכות ואמרתי לו שאני רוצה לעזוב.הוא בהתחלה כעס ואמר: אם את רוצה תעזבי אבל את עושה טעות כי את עובדת מצויינת,התרשמנו לטובה ממך,הוא אמר לי את זה בטון של כעס.ואז התפשרנו שאני אתנדב במקום 3 פעמים בשבוע פעמיים בשבוע.כתבתי לכם את זה,כי אני פשוט הרגשתי מצד אחד שמנצלים אותי ומצד שני יכול להיות שזה לא ניצול אני אף פעם לא התנדבתי וגם שנה אני בלי עבודה והתנדבות,והשאלה שלי מה ההבדל בין עובד למתנדב?אני גם מרגישה שעשיתי לעצמי שם רע שבכיתי שם ואמרתי לו ישר שאני רוצה לעזוב,למרות שאני ממשיכה,ואני פוחדת שהוא התקשר יתחרט ויתקשר אלי ויגיד לי לא לבוא יותר.ורציתי לשאול מה אני עושה אם החרדות האלה,בלי ללכת לפסיכולוג או פסיכיאטר גם ההורים שלי מלחיצים אותי שאמשיך שם,ואם המנהל התקשר ויגיד שהוא לא מעוניין אני מפחדת מהתגובה של ההורים שלי,ורציתי לדעת גם איך לשפר את מצב הרוח?אני מרגישה שעשיתי טעות.אני מודה לכם על עזרתכם זה חשוב לי שיהיה יום מקסים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חרדה - תגובה
מנשה כהן20/05/2015אנה שלום..אלו הם מעין "חבלי קליטה", תגובה פנימית לשינוי שאת עוברת. התגובה הפנימית היא שאת לא רגילה כנראה לסמוך על עצמך ולהתגבר..מה שתיארת זו תגובת בהלה..אולי תחושה שזה גדול עליך..
אולי חשוב שתעשי הרגל בזמן הקרוב לדרג בסוף היום משימות שנותנים לך 1-10 כאשר 10 מציין "ממש בלתי אפשרי"..ו 1 "בקלות"..ויכולה להתבונן איך בעצם התגברת על קושי וללמוד מזה
חוץ מזה ללכת לחוג ליוגה או צ'י קונג או מדיטציה - לתרגל רוגע ולחזק את עצמך
עבודה - זה יותר מחייב..ויש גם תשלום
מתנדב - בעינייך אולי זה שאת לא חייבת
נראה לי עדיף שזו תהיה עבודה..תנסי 3 ימים בשבוע ותראי איך הולך
צריכה לתת לעצמך תקופת הסתגלות למצב חדש
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאנה יקרה
ליאור20/05/2015הייתי מציעה לך ללכת לאיזה סדנה ללמוד.משהו אם את.יכולה. למשל סדנת בישול/אפיה/עיצוב בבצק סוכר. זה יעסיק אותך ויכול ךתת לך.הרגשה טובה. שולחת לך חיבוקים חמים??????????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי שירן
איילה20/05/2015אני מודה לך על התמיכה את נראית לי שאת מאוד אוהבת לתמוך וזה מאוד יפה,ואני מאוד מעריכה את זה,ותודה על מה שהצעת לי,בקשר להתנדבות אני אעדכן אותך בהמשך.שולחת לך חיבוקים ואהבה וחג שבועות שמח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה מנשה
איילה20/05/2015נתת לי ראיון מצויין.אבל מה שאני מפחדת שפתאום המנהל התקשר ויתחרט ויגיד לי שהוא לא ירצה שאמשיך יותר,בגלל מה שקרה לי,אני מפחדת מהתגובה של ההורים שלי,עד שהצלחתי כל כך יפה פתאום פספסתי.מה אני עושה עם המחשבה הזאת וחס וחלילה עם זה יקרה? אודה לך על הטיפ וחג שבועות שמח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה אחרונה
איילה20/05/2015מה אני צריכה לעשות עם התגובה של ההורים שלי,כי הם כעסו עלי קצת על מה שקרה הם רוצים שאני אצליח,ושוב עם המנהל התקשר ויתחרט ויגיד לי שהוא לא רוצה אותי בסוף זה גם פספוס עד שכבר שבוע אני התנדבתי כל כך יפה וגם שוב התגובה של ההורים.אשמח לקבל טיפ איך להרגיע את עצמי,כי היום בבוקר היה לי ויכוח עם ההורים בגלל זה,אני שוב מודה לך שיהיה לך יום מקסים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה אחרונה - תגובה
ורד מור21/05/2015הי אנה יקרה
הכי חשוב לא להרים ידיים ולהמשיך, עם הקושי, עם החרדה שעולה לעיתים, עם המכשולים הקטנים בדרך. .אם לא במקום זה, במקום אחר. קיבלת פידבק מצויין, זכרי את זה!
כל השאר בדיוק כמו שמנשה כתב-חבלי קליטה, שמאוד טבעי והגיוני שהם יצוצו וינסו להסיט אותך מהדבר העיקרי והוא -שיש לך מה לתרום לעולם ולא תתני לשום דבר ולאף אחד לשבש את זה! את התומכים ומחזקים שמרי סביבך,את זקוקה כרגע לתמיכה וחיזוק עד שתתיצבי על קרקע בטוחה יותר.מצאי לך מטפל טוב או סדנה או חברה או כל אחד אחר שיכול ללוות אותך במסע הזה חזרה אל עצמך.מותר לטעות, כך לומדים ומתפתחים. זהו הטבע האנושי. הצלחה באה מעמידה באתגרים. זו ההצלחה האמיתית - להמשיך. להחליף ספק באמונה, פחד באומץ ופסימיות באופטימיות. וזה דורש תרגול. למנהל אם הוא יתקשר את יכולה להגיד שקצת נבהלת לרגע אבל את בטוחה שאת יכולה לעשות עבודה מצויינת ומעוניינת להמשיך ולהורים -שמה שאת זקוקה לו עכשיו זה חיזוק ותמיכה.
הדבר היחיד שאת יכולה לפספס זה את עצמך. מה שאמור להיות שלך מחכה לך...
בהצלחה
ורד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ורד
איילה21/05/2015אני ממש מודה לך,חיזקת אותי ונתת לי יותר ביטחון,מאחלת לך חג שבועות שמח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
פעילויות אחרי הצהריים נגד דיכאון
חולת סכרת עם חוסר אנרגיה תשישות ודכדוך
בחור צעיר קצת תקוע לאחר צבא
התמכרות להרצאות באינטרנט על אורח חיים ועשייתם
תסכול ורגשי נחיתות בן 40
דיכאון בשעות הערב המוקדמות בת 45
קושי ומתח במשפחה על רקע דמנציה של האב
כיצד מתמודדים עם קיבעון מחשבתי ומחשבות טורדניות?
דכדוך וריקנות עקב בדידות בסופי שבוע
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

