מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הרגשה שלימישהי25/07/2009
יכול להיות שאני מדמיינת או משהו אבל לפעמים נראה לי שאנשים חושבים שאני משעממת או משהו
אני מדברת תוך כדי שיחה ולא חושבת מה אני אגיד אלא מסתכלת עם הבנאדם קשוב או לא וזאת כתוצאה מזה שכשאני מדברת עם אנשים הם מפהקים לי וזה ממש מרתיח אותי אני לא בנאדם מופנם אני דיי דברנית ודעתנית. מה אני לא עושה נכון?
אולי הקול שלי מונוטוני? או מה? אני לא מעניינת מספיק? זה ממש מתסכל אותי... אני מנסה לדבר בעניין עם הפסקות אבל כל בנאדם ובנאדם מפהק לי, לא יודעת! אולי זה היה ככה תמיד ופשוט עכשיו התחלתי לשים לב לזה.
ולא שבנאדם לא מקשיב או משהו הוא כן מקשיב פשוט מפהק... אוף אני כבר לא יודעת
אפשר עצה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קשר ותקשורת
מנשה כהן26/07/2009שלום לך. יתכן שאת נכנסת לדיבור אוטומטי או משהו מעין הרצאה והשומע מתנתק, ואז את נפגעת. שאלה אם הדיבור הוא דו שיח או מונולוג..? מה את חושבת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנראה לי
אני26/07/2009אני חושבת שזה די דוח שיח כי הצד השני כן מגיב. =\ אני פשוט לא מבינה אני לא פסיכולוג,
ומה זאת אומרת דיבור אוטומטי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנראה לי
מנשה כהן26/07/2009שלום לך. נראה לי שיש בעיה שעולה מהאופן שאת נכנסת לשיחה
אני מסתמך על דבריך:
"אני מדברת תוך כדי שיחה ולא חושבת מה אני אגיד אלא מסתכלת עם הבנאדם קשוב או לא וזאת כתוצאה מזה שכשאני מדברת עם אנשים הם מפהקים לי וזה ממש מרתיח אותי אני לא בנאדם מופנם אני דיי דברנית ודעתנית. מה אני לא עושה נכון?"
את כאילו מחפשת את זה, את בודקת עד שאת מוצאת מה שאת מחפשת. את לא חושבת מה תגידי, וגם "דברנית ודעתנית" - דברים שמרחיקים אנשים. זהו דפוס שצריך להבין אותו ביחד עם מטפל..את יוצרת דחייה באופן לא מודע..
מציע לך לפנות לייעוץ אצל פסיכולוג קליני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאולי
מישהי26/07/2009יש לי גם קצת בעיית חוסר ביטחון, יכול להיות זה קשור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאולי את בכיוון
מנשה כהן26/07/2009שלום. יתכן שאמנם כפי שאמרת, ובגלל חוסר הבטחון פיתחת דפוס כדי לחפות או לפצות - ע"י דברנות ודעתנות וגם עסוקה בבדיקה של השפעות ההתנהגות הזו. ואת מגלה שיצרת בדיוק מה שנסית למנוע. חומר למחשבה. נסי להתבונן בזה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
פעילויות אחרי הצהריים נגד דיכאון
חולת סכרת עם חוסר אנרגיה תשישות ודכדוך
בחור צעיר קצת תקוע לאחר צבא
התמכרות להרצאות באינטרנט על אורח חיים ועשייתם
תסכול ורגשי נחיתות בן 40
דיכאון בשעות הערב המוקדמות בת 45
קושי ומתח במשפחה על רקע דמנציה של האב
כיצד מתמודדים עם קיבעון מחשבתי ומחשבות טורדניות?
דכדוך וריקנות עקב בדידות בסופי שבוע
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

