מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- יד נרדמת וכאבי גבסיון13/10/2019
חג שמח
בעלי סובל כבר תקופב מכאבי גב חזקים
בזמן האחרון הכאב עבר לכתף ולאחרונה היד נרדמת
הוא היה בטיפול שיאצו במסגרת הקופה ופיזיוטרפיה וכו
הייתה הקלה מסוימת ומאתמול חזרו כאבים חזקים
היום קם עם כאבי תופת ויד רדומה
אשמח לכיוון/פתרון
האם זריקה תעזור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כאב כתף/צוואר והרדמות ביד
עדי מור13/10/2019שלום וחג שמח, יתכן כי מדובר במקור צווארי לכאב, השכיח בלט דיסק, ממליץ להבדק בהקדם כדי להתאים טיפול. זריקה (נגד כאבים או סטרואידים) בהחלט יכולה להתאים.זה בהתאם לממצאי הבדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בהמשך לשאלה הקודמת שבר בסיס במסרק 2נדב07/10/2019
שלום.האם השבר ביד הוא הסימון .באיזור הזה קיבלתי את המכה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
עדי מור07/10/2019זה היטל בין עצמות, אין שם שבר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבר במסרק 2 בכף הידנדב05/10/2019
שלום.קיבלתי מכה מחפץ כבד בכף היד.אובחן שבר במסרק 2 במרכז כף היד.הורד הגבס לאחר שבועים
האם השבר התאחה כי יש לי עדין כאבים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שבר בסיס מסרק 2
עדי מור05/10/2019אחרי 2-3 שבועות השבר כבר די יציב להפעלה לפי יכולת ללא מאמץ. כאבים יהיו עוד מספר שבועות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זרת ביד שמאל קשה לשליטהלי26/09/2019
שלום,
פתאום יש לי בעיה בזרת של יד שמאל.
כאשר כף היד שלי ישרה ופונה כלפי מטה אני לא מצליחה להצמיד את הזרת כמו את יתר האצבעות.
ביד ימין אין בעיה כזו.
צירפתי תמונה.
מזה יכול להיות? אפשר לטפל בזה באמצעים ביתיים? אמבטיות מלח? תרגילים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בעיה בזרת
עדי מור27/09/2019שלום, זה מתאים לחולשה שנובעת מהעצב האולנרי, כמובן שצריך להבדק טוב טוב שזה אכן הדבר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חתך מלהב באצבע 3חיים25/09/2019
שלום רב, לפני כשלושה חודשים נחתכתי מלהב ביד ימין מהאמה עד לאמצע היד והיו לי 14 תפרים. מאז ישנה רדימות של האצבע בצד הרדיאלי עם טינל חיובי. האם יש אפשרות לטיפול חוץ מניתוח?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
חתך באצבע
עדי מור25/09/2019נשמע לפי התאור שאכן האפשרות היא טיפול ניתוחי...כמובן שצריך לבדוק ולהתאים טיפול באופן אישי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבר בשורש כף ידמיכל24/09/2019
שלום, לפני חודש שבר בשורש כף יד ושמו לי גבס. נשלחתי לעשות סיטי שבוצע שבוע לאחר השבר.
כאשר הממצאים :
מודגם שבר קורטיקלי זעיר בעצם טריקווטרום עם תזוזה מינימאלית של הפרגמנט.
פרט לכך ללא פתולוגיה גרמית.
עמדה תקינה של עצמות במפרקים.
מרווחים ומשטחים מפרקיים שמורים.
ללא עדות לנוזל יתר תוך פירקי.
רקמות רכות ללא ממצא בולט.
שאלותיי:
א. האם גבס מספק במקרה זה לאיחוי?
ב. מתי אוכל להסיר אותו ?
ג. האם נדרש לבצע סיטי נוסף לאחר זמן מה מהורדת הגבס?
ד. איזה טיפול המשך מומלץ לחיזוק היד?
תודה ושנה טובה ובריאה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שבר טריקואטרום
עדי מור24/09/2019לא ראיתי את הסיטי, בהנחה שאכן התאור הוא כזה
א. חודש מספיק
ב. לא צירך סיטי נוסף
ג. פיזיו' לאחר הגבס.
שנה טובה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אצבע הדק אחרי 9 חודשים חזראופטימי נצחי17/09/2019
שלום, 9 חודשים חלפו מטיפול אורתופד באצבע הדק בהזרקה, זה החזיק 9 חודשים, ב 3 החודשים האחרונים היה לי מאמץ
פיזי מוגבר זה נכון מאד, לפני שבוע הרגשתי את תחושת הגומי באותה אצבע ביד שמאל עד שבלילה היא ננעלה בקיפול.
ניגשתי במהרה שוב לאורתופד שהזריק 2 חומרים . בשעות הראשונות יש כאילו קיפאון במקום ובאצבע. ולמה אני פונה כאן? באותו הלילה אחרי הזריקה קרו 2 דברים : הזעה לא רגילה בכלל של הגוף, והאצבע ננעלה שוב רק שהיה קל לשחרר
אותה...מה? יכול להיות שאין שיתוף פעולה עם הטיפול מבחינת הגיד באצבע? אני לאחרונה במשטר דיאטה,ספורט,שחייה,סאונה,הליכות,אין סכרת,יש ערכי נורמה בבדיקות הדם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
טיפול באצבע הדק
עדי מור17/09/2019שלום, 1. תבורך על אורח חיים בריא. 2. קיימים מספר תכשירי סטרואידים להזרקה, כך שעד שתי זריקות ניתן לתת, חשוב לבדוק ולראות מה בדיוק קרה ולשקול הזרקה נוספת 3. הטיפול שבאופן מלא פותר את הבעיה הוא ניתוחי, כך שיש אנשים שיעדיפו לעבור אותו בשלב הזה ללא הזרקה. 4. ריפוי בעיסוק גם מועיל בחלק מהמקרים, הייתי מבקש הפניה לטיפול זה בכל מקרה.
רפואה שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כף היד כואב אחרי תאונת דרכיםארז16/09/2019
שלום עברתי לפני 4 חודשים תאונת דרכים וואחזתי בחוזקה את ההגה בתנגשות ומאז כואב לי כף היד עשיתי אם אי רי
וקבלתי תשובות מה זה אומר ומה צריך לעשות רשום שם סדק תודה רבה .
כאבים פוסט חבלתים בכף יגד ימין. תד. ברור.
טכניקה:
שומן דיכוי ועם ללא AX+SAG+COR במישוריםT1, PD,T2
תאור הממצאים:
אין עדות לשינויים ארטרופטיים ניווניים רדיו קרפליים.
הגידים המישרים והמכופפים המשכיים, ללא עדות לטנוסינוביטיס.
אין עדות לקרע או דילוקציה ב גיד ECU
אין עדות לשבר או דיסלוקציה.
הרצועות הקולטרליות נראות שמורות.
הרצועה והדיסק הTFCC שמור .
הרצועה האינטר עצמות TL תקינה.
אין עדות לדיאסטזיס SL אך קיים סדק ורטיקלי בלתי סדיר1918
ללא עדות לתפליטים, סינוביטיס, או גנגליון .
סיגנל השלד מודגם תקין כולל עצם הפיזיפורמיס והסטילואיד האולנרית.
המפרק ה1 MCPC תקין ללא הדגמתRhizarthrosis
התעלה הקרפית מראה תוכן תקין, ללא עדות לטנוסינוביטיס של הגידים הפלקסורים.
אות ועובי העצב המדיאני הודגם תקין .
המפרק הרדיואולנרי תחתון שמור
לסיכום:
יתכן קרע באספקט הפרוקסימלי ודורסלי של הרצועה הסקפולונרי.
ללא עדות לשבר או bruise bone בעצמות הקרפליות.
קומפלקס TFCC שמור.
חתימות בגיליון
זמן חתימה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ממצאים בmri
עדי מור16/09/2019שלום, כדאי להבדק כדי לדעת אם זה באמת ממצא הקשור לחבלה או סתם ממצא לוואי בבדיקת mri, שהיא מאוד רגישה לגלות לעיתים ממצאים אקראיים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שורש כף יד שבר ישן אולנר סטילואידדנה16/09/2019
נפלתי מקורקינט לפני כשבועיים
בצילומים נאמר לי כי מדובר בשבר ישן למרות שלא זכור לי מעולם.
מדובר בשבר אולנר סטילואיד ללא ממצא גרמי חריף . כולם טוענים כי השבר ישן. שמו לי גבס חלקי כעשרה ימים. נכון לעכשיו עדין איני מסוגלת לסובב את שורש כף היד וכל תנועה פתאומית מלווה בכאבים חזקים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שבר ישן באולנר סטילואיד
עדי מור16/09/2019אם אכן שבר ישן רוב הסיכויים שתחזרי למצבך לפני החבלה. כדאי גם לפנות לפיזיותרפיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שחיקת סחוס בפרק הידרודיקה הימן תלפ12/09/2019
האם אפשרי לטפל שחיקת סחוס בהזרקת כרבולת תרנגול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
קרבולת של תרנגולת ושאר מוצרי חומצה היאלורונית
עדי מור12/09/2019שלום, אפשר, לא כ"כ יעיל. אני באופן אישי נמנע מלהמליץ בשל תועלת נמוכה ועלות יחסית גבוהה למטופל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים ובעיות אחיזה וחולשהאורלי06/09/2019
אצבעות כפות הידיים נרדמות גם מתייבשות מעקצצות נתפסות ונותרות במצב עקום כולל כאבים ורק ביד השניה יכולה ליישרן ובנוסף האגודלים מתקפלים פנימה והאחיזה בחפצים למשל במגב לא משתחררת או שהטלפון למשל או סיר נופל מהיד.
כל כפות הידיים עצמם וגב היד כל העצמות כולל הפרקים של הידיים בחיבור היד עם כפות הידיים כואבים כולל האמות המרפקים והכתפיים גם ללא תנועה ובשינה.
גם באצבעות הרגליים ובקרסוליים אותו דבר.
מעל לשני עשורים מתלוננת לאורתופדים לכף יד וראומטולוגים ולא מקבלת הסבר לתופעות המתסכלות.
מיפוי עצמות לא תקין.
אובחנתי בתסמונת התעלה הקרפלית ובניוון סחוסי המפרקים.
נותרתי עם חצאי אבחנות ללא התייחסות למוגבלות בתפקוד אפילו ברכיסת רוכסן!
כך עם חבישות ומשחות ללא הקלה.
ראומטולוגית אמרה שזה מעיד על חוסר במלחים בגוף.
אם ברנטגן לא אבחנו לא שולחים להמשך בדיקות והדמיות.
מה לבקש מהרופא ובאיזה תחום טיפול?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כאב במספר מקומות בגוף.
עדי מור06/09/2019שלום, יתכן בהחלט באת סובלת ממספר דברים, לפי מה שאת מתארת נראה שיש דברים שקשורים ליד, השכיחים בהם הם תדמונת תעלה קרפלית וגם אפשרות של אצבע הדק, לגבי הכאב המפושט בגוף, בייחוד אם קיים כזה גם בבוקר המלווה בנוקשות- הייתי ממליץ לפנות לחו"ד ראומטולוגית נוספת. לעיתים דעה נוספת מזוית אחרת עשויה להיטיב ולשנות לטובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבר בשורש כף היד לפני כחודשייםאהוד03/09/2019
שלום רב
אני צעיר בן 29. עושה פעילות ספורטיבית.
לפני כחודשיים נפלתי על היד ובמיון מצאו אצלי שבר בשורש כף היד בצילום הרנטגן. וגם קיבלתי הפניה לסיטי.
שמו לי סד גבס כ 3 שבועות ואז אורטופדית מבריאותא אמרה שאין לי כבר שבר ואפשר להוריד את הסד.
התחלתי תהליך של ריפוי בעיסוק ופיזוטרפיה (מפגש מכל אחד)
ב 19.8 עשיתי את בדיקת הסיטי שהפנו אותי מהמיון
ב 26.8 קיבלתי תוצאות ורשום שעדיין יש בעיות בשורש כף היד
ממצאים:
הודגם שבר מרוסק באספקט הוולרי של עצם הלונטום, ללא תזוזה משמעותית של הפרגמנטים השבורים.
נצפה שבר תלישה זעיר נוסף הממוקם באספקט הפרוקסימלי של עצם הטריקווטרום.
שאר העצמות הודגמו שמורות.
המרווחים בין עצם הסירה לבין עצם הלונטום ובין עצם הלונטום לעצם הטריקווטרום הודגמו שמורים.
המפרק הרדיו אולנרי הדיסטלי הודגם שמור, ללא סימני פריקה או תת פריקה.
הרקמות הרכות: ללא ממצא בולט
שאלות:
1. נצפה שבר תלישה זעיר - מה הכוונה בתלישה יש מה לדאוג?
2. הודגם שבר מרוסק - מה תהליך הריפוי של דבר כזה?
3. האם כדאי לי להמשיך בפיזוטרפיה או אני אמור לתת ליד עוד שמן להחלים?
4. מה הטיפול הכי טוב שאני יכול לעשות? זאת יד ימין והעבודה שלי כך שזה מאד מפחיד אותי.
נכון לרגעים אלה זמן ממושך בהקלדה ותנועות כמו פתיחת דלת והרמת דברים גורמים לי כאב נסבל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שבר בשרש כף יד ובעצמות קרפליות
עדי מור03/09/2019לעיתים יש שברים נלוים בעצמות הקטנות (הקרפליות). כאלו שלא היו מאובחנים ללא CT אך גם לרוב אין משמעות קלינית, משום שבשבר בשרש כף היד הטיפול הוא מסד גבס למשך 3 שבועות ועד גבס אמה מלא למשך 4-6 שבועות, ההבדל תלוי באפי השבר, גיל וכו'. כדי לענות לך מה כדאי לעשות כעת לאחר חודשיים בלי לבדוק ובלי לראות את הסיטי- ככל הנראה להמשיך בפיזיותרפיה וריפוי בעיסוק. כדאי שגם מומחה יד יראה את צילומי הסיטי ויבדוק אותך לוודא שאכן כך כדאי להתקדם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבר תלישה בראש מסרק 4ג׳ני29/08/2019
שלום רב!
כבר שאלתי השבוע, אבל המקרה שלי קצת הסתבך...
לפני שבועיים שברתי ראש מסרק 4 ביד, שבר תלישה. הושם קיבוע בסד אלומיניום לאצבעות 4 ו-5 ל-10 ימים, אשר הורד בביקור אצל אורתופד שהמליץ על חבישה אלסטית ומנוחה לשבועיים. ואתמול, ביעוץ כף יד נאמר לי שהטיפול בסד היה לא נכון ורק החמיר את השבר והיה צריך לטפל בגבס לקיבוע אצבעות 4 ו-3. כרגע הומלץ לי להפעיל את האצבעות כאשר האצבעות 3 ו-4 קשורות ביחד עם מיקרופור ומתאפשרת תנועת המפרקים באצבעות הקשורות.
שאלות:
למה לא ניתן לשים גבס שבועיים לאחר שבר?
האם הפעלת האצבעות כשבועיים לאחר שבר שלא טופל כראוי עלולה לגרום נזק?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
עדי מור29/08/2019שלום, זה תלוי היכן השבר. לא ניתן לענות ללא בדיקה וצילום לשאלות כאלו. ככלל החלמה של שברים כאלו נעה בין 3-6 שבועות. יש שברים שלא צריך קיבוע כלל ויחלימו היטב. זו אותה תשובה שנתתי בפעם הקודמת,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבר ראש מסרק 4 ביד - מדיניות הטיפולג׳ני25/08/2019
שלום רב!
לפני כ-10 ימים שברתי ראש מסרק 4 ביד, שבר תלישה. הושם קיבוע בסד אלומיניום ל-10 ימים, אשר היום הורד בביקור אצל אורתופד שהמליץ על חבישה אלסטית ומנוחה לשבועיים.
שאלות: לכמה זמן שמים בד״כ חבישה אלסטית? לכמה שעות ביממה? האם גם בלילה? האם מומלץ להפעיל בהדרגה את היד או עדיין מוקדם והיא צריכה להיות מקובעת בחבישה אלסטית?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שבר בראש מסרק
עדי מור26/08/2019שלום, זה תלוי היכן השבר. לא ניתן לענות ללא בדיקה וצילום לשאלות כאלו. ככלל החלמה של שברים כאלו נעה בין 3-6 שבועות. יש שברים שלא צריך קיבוע כלל ויחלימו היטב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשבר תלישה ראש מסרק 4 ביד
ג׳ני26/08/2019תודה על תשובתך המהירה!
אין בידי צילום עצמו, רק פיענוח.
תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייחסות לתוצאותחנה25/08/2019
יש לציין כי עברתי כבר לפני 7 שנים פתיחת תעלה
וזה חזר אצבעות זרת וקמיצה נרדמות מאוד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הרדמות זרת וקמיצה
עדי מור25/08/2019שלום, זה לא קשור לתעלה קרפלית אלא לעצב אולנרי ובדרך כלל במרפק. הברור כולל בדיקה גופנית וככל הנראה גם emg.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)







.jpg)




.jpg)