מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלהמורן11/10/2010
אני יוצאת לירח דבש שייט באירופה ב-24/10 . לפי חישוב הביוץ שלי יוצא כמה ימים לפני ורציתי לדעת אם במידה ואני אכנס להריון יתחילו לי בחילות מיד כמה ימים אחרי (הרי אני אהיה בשייט וזה יכול להחמיר ) וכל תופעות הלוואי של הריון שיכולות להיות או שהתופעות מגיעות אחרי זמן מה לאחר שנקלט הריון.האם לקחת סיכון שיהיו תופעות לוואי בירח דבש?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד``ר אריה לידור12/10/2010שלום לך
לא קיים כל סיכון בשיט
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבוע 40noa11/10/2010
הי,
אני בשבוע 40 ויש לי כבר פתיחה 2 אבל שלחו אותי הביתה כי עדיין אני לא בלידה
רציתי לשאול האם מותר לקיים יחסי מין או שזה מסוכן בשלב זה ויכול לגרום לזיהום .
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבוע 40 - תגובה
ד``ר אריה לידור12/10/2010שלום לך
אין חשש מקיום יחסי מין . יש הטוענים שאפילו זה יכול לסייע בקידום תחילת הלידה
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בירורמזל11/10/2010
קיימתי יחסי מין יבשים עם חבר וחששתי מהריון
היום קיבלתי מחזור בזמן ... האם זה שולל הריון ואין לי מה לדאוג?
כאילו כאשר ווסת מגיעה אין חשש להריון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כשמקבלים מחזור אין הריון
בטי11/10/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא תמיד נכון...
מירב12/10/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבירור - תגובה
ד``ר אריה לידור13/10/2010שלום לך
וסת המופיע במועדו ודומה באופיו לוסתותייך הקודמים שולל אפשרות להריון ברוב רובם של המקרים
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבירור
מזל13/10/2010בחודש שעבר קיבלתח מחזור ב- 10.09.2010...קיימתי יחסי מין יבשים ב- 17.09.2010 ...
החודש קיבלתי מחזור ב- 08.10.2010 ... אך המחזור היה חזק וצבע הדם ממש ממש אדום (לא כרגיל) ... יש לציין שהייתי נורא במתח ודאגה ...לא יודעת אם זה נורמאלי או לא ... יש לציין גם ששעתיים לפני קבלת המחזור עשיתי בדיקת הריון ביתית ויצאה שלילית.
1. האם תזמון הבדיקה (לפני המחזור) הוא תקין ונותן תוצאה אמינה?
2. האם אתה ממליץ שאעשה בדיקה שנייה ? אם כםן מתי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פנסטיל ג'ילטלי11/10/2010
שלום אני בהריון שבוע 19 רציתי לדעת אם אפשר למרוח פנסטיל ג'יל על עקיצות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פנסטיל ג'יל - תגובה
ד``ר אריה לידור11/10/2010שלום רב
מותר להשתמש ללא חשש
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חודש תשיעימירב11/10/2010
אני בתחילת חודש תשיעי ב"ה.
האם מותר לקבל טיפול נגד פטריה כפול?
ז"א, במקום לשים נר שלושה ימים, לקנות 2 חבילות ולטפל במשך שישה ימים?
תודה.
אני משתמשת ב- GYNO-PEVARYL 150MG* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חודש תשיעי - תגובה
ד``ר אריה לידור11/10/2010שלום רב
מותר אם צריך
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לפרוסקופיהשולי11/10/2010
היי.
לפני באוגוסט עברתי ניתוח לפרוסקופיה בעקבות הריון מחוץ לרחם.
לאחר כשלושה שבועות התחיל לי מחזור מוזר עם דם טרי (כמו המחזור שהיה לי ממש בסמוך לגילוי ההריון מחוץ לרחם).
לאחר כשלושה שבועות מתום המחזור המשונה- קרי עכשיו, התחילו לי סימני מחזור כמו ה"רגיל" שלי, ועושה רושם שהוא מתחיל לחזור לעצמו.
האם זוהי תופעה מוכרת?
ועוד שאלה-
עשו לי זריקה של מטרוטרקסט, ויש בכוונתי לנסות ולהכנס (בעז"ה) להריון בחודש הבא. זה אפשרי ומותר? כל רופא אומר לי אחרת.
הרופא במחלקה אמר שאין שום בעיה ואילו באינטרנט, במאמרים של רופאים אחרים, כתוב כי יש לחכות שלושה חודשים.
מהי האסכולה הנכונה לעניין?
תודה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לפרוסקופיה - תגובה
ד``ר אריה לידור11/10/2010שלום לך
התופעות אותן את מתארת תקינות. יכולה להתחיל בנסיונותיך להרות ללא קשר למטוטרקסט שקבלת
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הערכת גדילהסיגל11/10/2010
שלום,
אני בשבוע 35+2 והייתי היום בהערכת גדילה ונאמר לי שהעובר שוקל 2100 ובמנח עכוז האם זה בסדר המשקל? ועד מתי הוא יכול להתהפך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הערכת גדילה - תגובה
ד``ר אריה לידור11/10/2010שלום לך
עובר במשקל זה הינו תקין = אחוזון 15. הסיכוי לחזרתו למצג ראש קלוש ומתמעט עם התקדמות ההריון. רצוי שתקבעי לך מועד להיפוך העובר לסביבות שבוע 37
בהצלחה
ד"ר אריה לידור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התעמלות בהריןןטלי11/10/2010
שלום
אני בשבוע 19 של ההריון עברתי 2 ניתוחים קיסריים וגם ההריון הזה יהיה ניתוח קסרי
רציתי לשאול האם מותר להיות לעשות התעמלות כמה פעמים בשבוע וכמה זמן
ויש לי הליכון בבית האם מותר ללכת עליו בהריון כמה פעמים וכמה זמן
תודה מראש
יפית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התעמלות בהריןן - תגובה
ד``ר אריה לידור11/10/2010שלום לך
מותר לבצע פעילות גופנית לה את מורגלת. לא מומלץ לבצע ספורט תחרותי או התעמלות אירובית
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום.דילגו עליישני11/10/2010
שלום.בהריון שבוע 36
ביצעתי ספירת דם כללית.הכול תקין מלבד אלבומין 3.1 g\dl
1.מה המשמעות של ערך נמוך זה והאם יש צורך לעקוב? האם קשור לגרד בגוף שיש לי?תפקודי כבד תקינים!
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום.דילגו עליי - תגובה
ד``ר אריה לידור11/10/2010שלום רב
תוצאה זו אכן מעט נמוכה אך הדבר אופייני למצב הריוני . לגבי הגרד רצוי שתפני לבדיקתו של רופא עור.
בהצלחה
ד,ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ליסטריה וטוקסופלסמהשיר11/10/2010
שלום
אני בשבוע 11 להריון ולפני כשבוע אכלתי בשר שלא היה מבושל לגמרי (מדיום-וול).
בשבוע האחרון אני סובלת משילשולים מדי פעם אבל מלבד זה אני מרגישה בסדר גמור- הרגשה כללית כרגיל, לא היה חום או משהו כזה.
האם יש סיבה לדאגה מליסטריה/טוקסופלסמה? האם יש צורך ללכת לבצע בדיקות דם?
תודה מראש...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליסטריה וטוקסופלסמה - תגובה
ד``ר אריה לידור11/10/2010שלום לך
הסיכוי לליסטריה ועוד פחות לטוקסופלזמה קלוש מאד. יחד עם זאת רצוי לבצע תרביות צואה .אנא פני לרופא המשפחה שלך לברור סיבות לשלשול
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם ייתכן הריון?דפנה11/10/2010
הפסקתי לקחת גלולות לפני כ4 חודשים והמחזור שלי סדיר מאוד ונמשך כ-4 ימים. לפני כיומיים בתאריך המדוייק שעל המחזור להופיע היה לי דימום קטן מאוד. האם זה מעיד על בעיה בריאותית כלשהי או האם ייתכן ואני בהריון? שוב, הדימום הופיע בדיוק בזמן המחזור. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם ייתכן הריון? - תגובה
ד``ר אריה לידור11/10/2010שלום לך
ממליץ לך לבצע בדיקת ביטא להריון
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרשות שבוע 19נופר11/10/2010
שלום, אני בשבוע 19 - כבר שבוע יש לי הפרשות שקופות/לבנות. היום יש לי קצת הפרשות שהם חום [ כמו מסטיק ]
האם תקין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרשות שבוע 19 - תגובה
ד``ר אריה לידור11/10/2010שלום לך
הפרשות בזמן הריון הם דבר שבשגרה. בגלל הצבע החום רצוי שתבדקי לשלילת דימום
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הופעת תופעות הריון.שני11/10/2010
שלום.
לפני כמה ימים ביצעתי בדיקת אולטרסאונד ראשונה (בשבוע 5+2) הרופא ראה שק הריון+שק חלמון אך טרם נצפה קוטב עוברי, הוא נראה מאוד מודאג ואמר כי יש לחזור על האולטרסאונד כי כבר היו אמורים לראות קוטב עוברי ויתכן וההריון לא מתפתח (חושב לציין כי אני יודעת בודאות מה תאריך הביוץ שלי כך שלא יתכן כי גיל ההריון יותר צעיר) בימים האחרונים החלו בחילות בכל שעות היום,רגישות לריחות, ועייפות תופעות אלו לא היו עד עכשיו, האם תיתן להניח (כמובן לא בודאות אך לתת לי איזה שביב של תקוה) כי התופעות החדשות מצביעות על התפתחות תקינה והפרשת ההורמונים הרצויים, או שדבר זה לא מעיד כלל על התפתחות הריון וגם בהריונות שלא מתפתחים מרגישים את כל אותן התופעות.
אודה מאוד לתשובה אם כי ידוע לי שרק בבדיקת אולטרסאונד ניתן לדעת בודאות תקינות הריון אך אקבל כרגע כל סימן גם לא ודאי לתקוה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הופעת תופעות הריון. - תגובה
ד``ר איילון לחמן11/10/2010שלום.
התופעות שאת מתארת בהחלט מעודדות.אבל מה פשוט יותר מלחזור על בדיקת העל קול ולהיות רגועים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלימה פתאומית שבוע 22ג11/10/2010
שבוע 22 הייתי ברכב ליד הנהג כשהוא בלם פתאום בגלל חתול שצץ בכביש, החגורה הייתה מעל הפופיק(מיקום בו הרחם עדיין לא הגיע), אך הרגשתי את הבלימה ואת הלחץ על האיזור של החגורה, לאחר לא היו כאבים והרגשתי תנועות העובר, בכל זאת הלכתי לרופא שהמליץ ללכת למיון, לאחר שש שעות מהאירוע בדקו אותי במיון כולל מוניטור ואולטרסאונד ואמרו שהכל נראה תקין, אבל ליתר בטחון המליצו לעשות סקירה למוח עובר עוד שבועיים
שחררו אותי הביתה
מה הסיכויים שמחבלה כזו יהיה נזק לעובר? הרי אחרי הכל אני מרגישה תנועות
והאם זה בסדר שבמיון שחררו אותי הביתה לפני 24 שעות השגחה? האם זה אומר שרוב הסיכויים אין נזק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלימה פתאומית שבוע 22 - תגובה
ד``ר איילון לחמן11/10/2010שלום.
הסיכוי שמוח העובר אכן נפגע הוא מאד קטן ,על פי תאורך וגיל ההריון.כמובן שבדיקה לא תגרום לנזק ותבטל החוסר ידיעה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחזור לא סדיררותי11/10/2010
שלום,
המחזור שלי לא סדיר ובעקבות חתונתי נאלצתי לקחת דופסטון.
לאחר השימוש בדופסטון לעיכוב הוסת, קיבלתי מחזור ב14.9. כעת אני נמצאת כבר ביום ה27 ועדיין לא התרחש ביוץ. ביקרתי אצל רופא נשים והוא ראה זקיק בשחלה הימנית. מה זה אומר והאם עוד קיים סיכוי להרות עוד החודש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחזור לא סדיר - תגובה
ד``ר איילון לחמן11/10/2010שלום.
המצאות הזקיק מראה על תהליך ביוצי תקין.נאחל לך שנכנסת להריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיתכן?
רותי11/10/2010יתכן שאני כעת בהריון? שהרי הזקיק נמצא עדיין בשחלה..לפי מיטב הבנתי זקיק שנמצא בשחלה מעיד על כך שטרם התרחש ביוץ. ואם לא התרחש ביוץ -אזי הכיצד אני בהריון??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



