מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בעיות בפיריוןאברהמי10/10/2010
שלום
אני רוצה לשאול שאלה, אני בת 27 יש לי ילד בן 8 חודשים והייתה לי בעיה להיכנס להריון אני ובעלי ניסינו חצי שנה ולא הצלחנו ובבדיקות דם התברר שיש לי מחזור חלש רמות אסטרוגן נמוכות ואז קיבלתי טיפול באיקוקלמין בשני מחזורים וזריקת אוביטרל שעזר לי להיכנס להריון
השאלה היא אם אני רוצה להיכנס שוב להריון עליי לפנות לרופא על מנת לקבל טיפול או שאני יכלה להיקלט ללא טיפול?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיות בפיריון - תגובה
ד``ר איילון לחמן11/10/2010שלום.
כדאי לנסות להיכנס להריון ללא טיפול.אם לא מצליחים אפשר לחזור לטיפול.תמיד שוה לנסות כניסה ספונטנית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התחשמלותמלכה10/10/2010
אני אישה בהריון בשבוע 33 להריון רציתי לדעת במקרה שהתחשמלתי ונבהלתי נורא מזה האם זה מסוכן צריך ללכת להבדק?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התחשמלות - תגובה
ד``ר אריה לידור11/10/2010שלום לך
במידה ואת בסדר וחשה בתנועות העובר אין צורך להבהל. רצוי לבצע מוניטור עוברי
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטן הריוניתסיון10/10/2010
שלום,
אני בשבוע 11 להריון
באיזה חודש בערך אמורים כבר לראות לי את הבטן???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בטן הריונית - תגובה
ד``ר איילון לחמן11/10/2010שלום. ה"בטן"נצפת כפונקציה של שרירי הבטן. ככל שהשרירים מפותחים יותר ההריון יצפה מאוחר יותר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמניסיון...
מיכל11/10/2010זה כמובן משתנה מאחת לאחת ותלוי אם את רזה/מלאה
אני יכולה להעיד על עצמי, שאני בחורה מאד רזה והתחילו לראות בטן רק בשבוע 14 בערך
וגם היום, בשבוע 22 אני יכולה להסתיר את הבטן אם אני רוצה כי היא יחסית קטנה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פקטור 5 ליידן בהריוןהילי10/10/2010
שלום,
אני בהריון ראשון שבוע 19.5,
השבוע גילו שלאחותי יש פקטור 5 ליידן.
הבנתי שבמידה ואני נשאית הדבר יכול לגרום (למומים, הפלות וכו'...)
עד כה הבדיקות יצאו תקינות (ב"ה): שקיפות, סקירה, חלבון עוברי וגדילת העובר...
האם יש דרך לברר כרגע אם אני נשאית?
כמו- כן, האם עלי לדאוג?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גם לי יש פקטור 5 ליידן
דקלה11/10/2010זה ממש לא גורם למומים. זהו פקטור קרישה פגום. אם גם לך יש זה אומר שיש נטייה לקרישיות יתר בכלל ובהריון בפרט. את צריכה להיות במעקב אחר צמיחת העובר, זרימות, ל"ד וכד'. תתייעצי עם רופא להריון בסיכון. זה שיש לאחותך לא אומר שיש לך רק ליתר ביטחון תתייעצי
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפקטור 5 ליידן בהריון - תגובה
ד``ר איילון לחמן11/10/2010שלום.
בהחלט כדאי לבדוק הנשאות. יש להתיעץ עם רופא המטולוג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתי מחזור יגיע????יאנה10/10/2010
ב-07.09.10 מחזור אחרון ב-25.09.10 ביוץ ע"י ערכת ביוץ עד היום ללא מחזור
ביום חמישי בדיקת הריון ביתית שלילית והיום כנ"ל.... מה עושים???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מתי מחזור יגיע???? - תגובה
ד``ר איילון לחמן11/10/2010שלום.
הולכים להיבדק ומבצעים בדיקת דם להריון אם עד מחרתיים לא יגיע המחזור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפלות חוזרותאורית10/10/2010
אני נשואה כ8 חודשיים ושתי ניסיונות של הריון נגמרות בהפלה
אחת של עובר ללא דופק בציצקוק בשבוע 10
והשניה ממש בהתחילת ההריון היה לי בטא 28 ולאחר כמה ימים התחיל דימום והבטא ירדה ל11... הפלה טיבעית - זה בכלל נחשב הפלה? או הריון כימי?
האם זה מראה על בעיה כלשהי? והאם יש סיכוי בקרוב להריון תקי או שמומלץ לחכות ולתת לרחם "להחלים"?
אני לוקחת חומצה פולית ... יש משהו נוסף שמומלץ לקחת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפלות חוזרות - תגובה
ד``ר איילון לחמן11/10/2010שלום.
שתי הפלות חוזרות ברציפות,מצריכות לעיתים בירור. התיעצי נא עם רופאך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיטותאביטל10/10/2010
אני בשבוע 38+ והיום אני מרגישה באופן משמעותי הרבה יותר בעיטות מבד"כ.
האם עליי לפנות לרופאת הנשים שלי לבדיקה ?
מדובר בתדירות גבוהה באופן משמעותי מבד"כ וכן בבעיטות חזקות יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיטות - תגובה
ד``ר איילון לחמן11/10/2010שלום.
יתר תנועות עדיף על מיעוט תנועות.אבל כדאי להיבדק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימוםחגית10/10/2010
אני בשבוע 8 ויש לי מידי פעם דימום עשיתי היום אולטרסאונד והכל היה בסדר ב"ה אבל אני מאד לחוצה האם זה דבר נורמלי שיש קצת דימום . זה לא דימום
רציני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימום - תגובה
ד``ר איילון לחמן11/10/2010שלום.
כדאי הרבה לנוח ולהימנע ממאמץ.במקביל להיבדק אצל רופאך מעבר לבדיקת העל קול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת בטא ועוד שאלה...sool10/10/2010
לכל הרופאים שלום רב,
בדיקת בטא ב- 4.10 יצאה 1525 והיום ב 10.10 יצאה 10931 האם זה תקין ?
עוד שאלה אולי מצחיקה קצת אבל בכל זאת אני שאולת: אני בשבוע 6 האם מותר לעשות פסים בשיער ? כי שמעתי שבשליש הראשון אסור וזה עושה נזק לעובר.
תעזרו לי
אודה על התשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת בטא ועוד שאלה... - תגובה
ד``ר אריה לידור10/10/2010שלום לך
תוצאה תקינה. מציע לך לבצע אולטרהסאונד לתקינות ההריון. יכולה לצבוע את השער בכל צבע ולאורך כל תקופת ההריון
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדופק לעובר.
sool10/10/2010האם לפי ערך בטא זה ניתן כבר לראות בבדיקת אולטרהסאונד דופק לעובר ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תנוחת עוברמיכל10/10/2010
רציתי לדעת מתי נקבעת תנוחתו של העובר לפני הלידה
אני בשבוע 22 ומניחה שעכשיו העובר עוד מתהפך הרבה וכי יש לו מקום לכן מיקומו הסופי טרם נקבע - מתי בדרך כלל כבר אין לו מקום בשביל להסתובב?
מקווה שהבנתם את שאלתי...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תנוחת עובר - תגובה
ד``ר אריה לידור10/10/2010שלום רב
החל משבוע 37 מתקבע העובר בתעלת הלידה . עד אז יכול לשנות תנוחות אך בקצב הולך ויורד עם התקדמות גיל ההריון
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חומצה פולייתדנה10/10/2010
שלום רב
לפני 3 חודשים עברתי הפלה עקב אנצפלוס
האם אני צריכה לקחת חומצה פוליית בכמות גדולה יותר ואם כן למשך כמה זמן
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חומצה פוליית - תגובה
ד``ר אריה לידור10/10/2010שלום לך
אכן כן במינון של 5 מ"ג ליום מ 3 חודשים לפני ההריון ועד לשבוע 12 ועד בכלל. כמו כן מומלץ יעוץ גנטי
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תאריך ביוץמיכל10/10/2010
האם נכון לומר שביוץ מתרחש 14 יום אחרי המחזור, או 14 יום לפני המחזור הבא?
כלומר, אם אני מבייצת היום זה אומר שהמחזור הבא יגיע עוד 14 יום?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תאריך ביוץ - תגובה
ד``ר אריה לידור10/10/2010שלום לך
כן בהנחה והוסתות שלך סדירים מדי 28-30 יום
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המועד הנכון לזריקת אנטי Dגלית10/10/2010
שלום רב,
אני בשבוע 28+4, מחר קבעו לי תור לזריקת אנטיD. בדיקת הנוגדנים יצאה שלילית, אך היא מה - 20.9, (3 שבועות לפני הזריקה המתוכננת) עת הייתי בשבוע 25+5. האם מבחינת התאריכים ניתן להסתמך על הבדיקה הזו ולתת את החיסון מחר? כמו כן, האם מועד נתינת החיסון אינו מאוחר מידי?
תודה, גלית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המועד הנכון לזריקת אנטי D - תגובה
ד``ר אריה לידור10/10/2010שלום לך
אנא פני ובצעי את חיסון האנטי D בימים אלו
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם זה נכון?עדי10/10/2010
חזרתי עכשיו מרופא נשים (לא הרופא הקבוע שלי) שדי הדאיג אותי.
אני בשבוע 32 בהריון שני, כשאת הבכור שלי ילדתי בקיסרי כיוון שהלידה לא התקדמה במשך המון זמן והוא לא הגיב טוב לפיטוצין. אני חושבת לנסות ללדת רגיל- וגינאלי, את הלידה הזו. העניין הוא שחזרתי עכשיו מהערכת משקל והרופא שערך לי אותה אמר לי שבגלל שאני נמוכה (1.54) יש לי 60 אחוז סיכוי שוב לעבור את כל הצירים ואז להיכנס לקיסרי ושלדעתו זה לא חכם לנסות רגילה, אלא הוא ממליץ ללכת ישר על קיסרי.
האם הסטטיסטיקה הזו נכונה? האם זו ההמלצה הנכונה במקרה שלי? אשמח לדעותכים והמלצותיכם, כיוון שהוא גרם לי מאוד להתלבט...
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם זה נכון? - תגובה
ד``ר אריה לידור10/10/2010שלום לך
חשוב מאד להתייחס למהלך הלידה ולאבחנות שהובילו להחלטה על ניתוח קיסרי. כמו כן חשוב לדעת מהי הערכת משקל העובר ומנחו באגן. לשם כך עלייך להתייעץ עם הרופא המטפל שלך .
בהצלחה
ד"ר אריה לידור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשאלה היא
עדי10/10/2010האם יש קשר בין גובהי וסיום הלידה הראשונה בקיסרי, בגלל שהיא לא התקדמה במשך 40 שעות (בני הבכור נולד 2.600 ק"ג בשבוע 39) לכך שאצטרך שוב קיסרי? האם יש סטטיסטיקה כזו כמו שהרופא שערך לי את הערכת המשקל אמר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היפוך עוברשנשן10/10/2010
הנני נמצאת בהריון מתקדם, שבוע 35 + 5, והעובר נמצא כרגע במצג עכוז, הומלץ לי לעשות היפוך בבית חולים מאיר בשבוע 36 + 6, האם אתה ממליץ לעשות זאת ?
ובנוסף ישנה שאלה נוספת, עשיתי הערכת משקל בשבוע 32 + 3, היקף הבטן (AB.CIR) מ"מ 284 ובשבוע 35 + 5 הוא היה 294מ"מ אחוזון 9, הרופא ציין כי ההיקף נמוך, מה זה אומר ומה עליי לעשות ?.
אשמח לקבל תשובה במהרה, תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היפוך עובר - תגובה
ד``ר אריה לידור10/10/2010שלום לך
ממליץ על בצוע היפוך העובר . ממליץ על אולטרהסאונד חוזר לבדיקת כל פרמטרי הצמיחה.
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)