מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תסמינים להריוןשרון27/09/2010
שלום, אני מאחרת ב- 10 ימים. אין לי כל תסמינים של הריון (בחילה, עייפות).אני מעדיפה להמתין מספר ימים נוספים לפני ביצוע בדיקת הריון. האם יתכן הריון ללא תסמינים, בשלב כה מקדמי? מה יכולה להיות סיבה נוספת לאיחור. אני בת 41 + 1. האם מתח גם יכול להיות סיבה לאיחור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תעשי בדיקה
שרית28/09/2010הבדיקה הכי פשוטה לזיהוי היריון-ערכה ביתית..באיחור כזה תזהה אם את בהיריון או לא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדליה
ד''ר גדעון נגר28/09/2010קיימות סיבות רבות לאחור
אכן גם מתח קצוני יכול לגרום לאחור
נתן כבר לבצע בדיקה להריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עוד שאלה על חומצה פוליתאתי27/09/2010
האם צריך להמשיך לקחת לאורך כל ההריון?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאתי
ד''ר גדעון נגר28/09/2010כן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חומצה פוליתאלינור27/09/2010
שלום רב,
האם נהוג גם היום לקחת חומצה פולית כאשר מתכננים הריון?
כמו כן, אני סובלת מחוסר ברזל ו-B12 ומטפלת באמצעות תוספים כיצד זה משפיע עלי אם אני מתכננת הריון? (אני בת 29 ועברתי לידה אחת)
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בהחלט ובייעוץ עם רופא
שרית28/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאלינור
ד''ר גדעון נגר28/09/2010אכן מומלץ לקחת חומצה פולית כ3 חודשים לפני ההריון
לגבי היתר קיימים הרבה תכשירים שיפתרו את המחסור בברזל וויטמין B12.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בבקשהליאת27/09/2010
שלום רב,
ברצוני לדעת כמה ימים נמשך הביוץ.
איך אפשר לבדוק בוודאות שאני בביוץ.
המחזור שלי סדיר כל 28 יום בערך.
תודה רבה חג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ספירה של 14 יום לפני המחזור הבא
שרית28/09/2010ספירה של 14 יום לפני המחזור המוערך הבא..כמו כן יש הפרשת צהובות גושיותכאלו משמע את מבייצת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה הביוץ נמשך רק יום אחד?
ליאת28/09/2010לא כמה ימים.
איך אפשר לבדוק בוודאות כמה זמן ימים שעות אני מבייצת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלליאת
ד''ר גדעון נגר28/09/2010אכןהביוץ קורה כשבועיים לפני מחזור. ההפריה תתכן במשך כ3ימים היות והביצית חיה כ48שעות והזרעונים כ36 שעות
עיתים הביוץ מלווה בכאב בבטן תחתונה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה העיתוי האידאלי לסקירה מוקדמת?אתי26/09/2010
יש לי אפשרויות לתחילת שבוע 15 או לתחילת 16
אצל רופאים שונים. השאלה האם יש לזה משמעות כלשהי
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאתי
ד''ר גדעון נגר28/09/2010אין הבדל משמעותי בין השבועות הנל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איחור במחזורמור26/09/2010
שלום,
שמי מור בת 23 ואספר בקצרה את סיפורי אשמח לקבל מענה.
מאחר לי המחזור בשבועיים וחצי (בד"כ המחזור שלי סדיר מידי פעם יש איחור של שבוע גג) , המצב הזה חדש לי.
אני וחבר שלי מקיימים יחסי מין עם קונדום ותמיד בודקים שהכל תקין לאחר הסקס.
בנוסף עשיתי פעמיים בדיקת הריון ויצא שלילי.
בביקורי אצל הרופאת נשים היא אבחנה דרך אולטרסאונד פנימי שיש לי שחלות פוליצ'יסטיות ושזה הסיבה לאיחור המחזור.
בעת בדיקתי אצל הרופאת נשים הייתי באיחור של שבוע והיא טענה שלא ניתן לראות הריון באולטרסאונד באיחור כזה זעיר ושעליי לערוך בדיקת הריון.
שאלתי היא - האם לאור העובדה שתמיד אנחנו בודקים את הקונדום ובנוסף ערכתי 2 בדיקות הריון עליי לבצע בדיקת דם?
אשמח לקבל הסבר על שחלות פוליציסטיות אם זהו הפורום המתאים.
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למור
ד''ר גדעון נגר28/09/2010את אינך בהריון
בשחלות פוליציסטיות לעיתים קרובות יש אחורים
הסבר לגבי השחלות יש לבקש מרופאת הנשים שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחילת שבוע 6עדי26/09/2010
שלום רב,
אני אחרי הפריה שהחזירו לגופי 2 ביציות.והיום התגלה לי שיש לי 2 שקי הריון בתוך הרחם.
היום אני מתחילה את שבוע 6..
האם מותר לי לנסוע לאילת בתקופה הזאת ?
האם מותר לעשות סקס ?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לעדי
ד''ר גדעון נגר28/09/2010את יכולה לנסוע לאילת ואף לעשות סקס.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עשיתי בדיקת מעבדה להריון.התוצאות:פרח26/09/2010
מצורף קובץ תמונה עם צילום התוצאות מהאינטרנט.
מה זה אומר? תודה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אומנם אני לא רופא/ה
Lיצן קטן אחד27/09/2010אבל את בהחלט בהריון...מזל טובבבבב!
לאור הערך הגבוה יחסית אני מניחה שאת איפשהו בשבועות הראשונים-
הייתי ממליצה לך לקבוע תור לרופא בהקדם על מנת להתחיל במעקב הריון רגיל וכל הבדיקות הנדרשות
ושוב-הרבה מזל טוב!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה. חג שמח...
פרח27/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבכל אופן,אשמח לתשובה מקצועית מרופא.
פרח27/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלפרח
ד''ר גדעון נגר28/09/2010התוצאה מצביעה בדרך כלל על הריון תקין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבוע 17- הפרשות חומות וכאבי בטןנופר26/09/2010
כבר יומיים שיש לי דיקרות בצד הבטן והפרשות- חלקם שקופות וחלקם חום בהיר. אני שבוע 17
האם יש ממה לחשוש?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנופר
ד''ר גדעון נגר28/09/2010איני רואה סיבה לדאגה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת סוכראיה26/09/2010
ביצעתי בדיקת סוכר אחרי שתיה של 50 גרם סוכר ענבים שהאחות נתנה לי והתוצאה היא 186האם התוצאה תקינה?יש לציין ששתיתי נס קפה כחצי שעה לפני ששתיתי את החומר .האם עשיתי טעות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאיה
ד''ר גדעון נגר28/09/2010התוצאה בלתי תקינה עליך לבצע העמסת סוכר גדולה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם אני בהריוןמזל26/09/2010
קיימתי יחסי מין עם חבר ... הוא היה לבוש תחתונים ומכנסי ג'ינס ואני בלי בגדים בכלל
לאחר שגמר הבחנתי בכתמים על מכנסו ... יש לציין כי הוא ישב על כיסא ואני ניצמדתי אליו עירומה .
מה הסיכוי להריון?
האם יתכן כי זרע עבר אליי דרך מכנסו?
אני נורא מודאגת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם אני בהריון?
מזל28/09/2010אנא תשובתכם דחוף אני נורא במתח אדיר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדורית
ד''ר גדעון נגר28/09/2010הסבירות להרות בדרך זו נמוכה ביותר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם אני בהריון?
מזל28/09/2010ז"א שאין לי מה לדאוג?
שאלה נוספת: האם הכתמים על מכנסו מכילים זרע ?
והאם המכנס מהווה מחסום מול הזרע?
מצטערת שאני מפריעה לך אבל אני פשוט רוצה להבין יותר כדי שאנקוט בצעדי זהירות לפעם הבאה
אודה לתשובתך וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם אני בהריון
מזל02/10/2010שאלה נוספת:
אני אמורה לקבל מחזור ב- 10.10.10 , כבר מאתמול אני מרגישה כאבי מחזור כמו כאב בגב תחתון ... מה זה אמור להיות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנא לענות דחוך אני במתח נוראי
מזל02/10/2010האם עליי לדאוג ?
מה אחוז הסיכוי להריון בצורה זו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם אני בהריון
ד``ר אריה לידור03/10/2010שלום לך
נדיר שזה ייקרה.
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאת בדיקת הריון דםחגית26/09/2010
Beta Subunit, hCG mIU/mL 1027.3 Ref. values: neg<5; pos>25
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחגית
ד''ר גדעון נגר28/09/2010התוצאה מעידה על הריון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב בחזהמורן26/09/2010
שלום
אני בשבוע 24, הריון תאומים, לאחרונה אני מרגישה כאב מוזר בחזה, ממש בין השדיים
כאילו "נתפס" לי שם שריר. לפעמים הכאב מקרין קצת לגב...
האם זו תופעה אופיינית להריון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למור
ד''ר גדעון נגר28/09/2010רוב הסכויים שלא מדובר בבעיה אך ממליץ להבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיקור מי שפיר-דחוףחגית להב26/09/2010
אני בשבוע 21+3
בשבוע 11+4 שקיפות עורפית 1.6(גודל העובר 12+1)
בשבוע 15+1 נמצאה בצקת עורפית 5 מ"מ
תוצאות חלבון עוברי:
PAPP-A: 4.37MIU/ML 1.52MOM
AFP: 48.7 IU/ML 1.22 MOM
HCG: 20.9 IU/ML 0.67 MOM
UE3: 1.95 NG/ML 1.80 MOM
INHIBIN A: 213 PG/ML 0.57 MOM
NT: 1.6 MM 1.42MOM
לפי הגיל ושש הבדיקות 1:20000
לפי הגיל בלבד 1:490
אני מאוד מבולבלת האם לעשות דיקור מי שפיר???
או להמתין לסקירת מערכות שנייה,
האם לאחריה אני יוכל לדעת יותר טוב, אולי לפי מבנה הפרצוף, השלד או הלב.
קבעו לי אקו לב עובר בשבוע 25 ע"ח הקופה וגם סקירה מורחבת על חשבון הקופה.
אני מאוד מפחדת לבצע דיקור מהחשש להפלה...
מחכה לתשובה,
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים לי, זו פעם שלישית
חגית להב27/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחגית
ד''ר גדעון נגר28/09/2010חסר תוצאת הסבירות לתסמונת דאון על פי השקיפות ובדיקת הדם שמתלווה אליה
לא ציינת את גילך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לד"ר גדעון
חגית להב29/09/2010אני בת 34.
התוצאה לפי שקיפות בלבד 1.6 מ"מ
לגיל 1:490
לפי גיל וממצא 1:1640
ואח"כ עשיתי את כל הבדיקות דם וקיבלתי שיקלול של הסיכוי לתסמונת
לפי תבחין משולש 1:20000.
תודה רבה וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם יש סיכוי להריון?יפעת26/09/2010
שלום,
המחזור האחרון שלי היה ב 22 לאוגוסט. יש לי מחזור של 31 יום בדרך כלל ובדיקות ביוץ ביתיות שעשיתי הראו על ביוץ ב 8 לספטמבר. זה תאם גם את מחשבון הביוץ.
יש לי שני ילדים ואני מרגישה בהריון (בטן נפוחה, בחילות ועייפות).
כרגע המחזור מאחר לי ב 5 ימים.
תוצאות בדיקות השתן שלקחתי הראו שאני לא בהריון.
היום עשיתי בדיקת דם וקיבלתי תוצאה: HCG-B Quantitative (B)
2 IU/L -קטן מ
אני מבינה שהתוצאות מראות שאני לא בהריון.
האם אני מבינה נכון?
מה עשוי לגרום לאיחור במחזור ולתחושת הבחילות?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תעשי בדיקת דם עוד שבוע וחצי
שרית28/09/2010בדיקת דם לגילוי היריון עושים כאשר יש מינימום 10 ימי איחור במחזור..מאחר ורק אז ניתן לזהות את ההורמון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליפעת
ד''ר גדעון נגר28/09/2010אכן אינך בהריון
לאחור במחזור סיבות שונות
אך איני רואה כל סיבה לדאגה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)


.jpg)
