מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הריון ראשוןsara28/09/2010
שלום,
לאחר ביצוע בדיקה ביתית גיליתי שאני בהיריון (פעם ראשונה). לפי החישוב שבוע רביעי+3. אולם רופאת הנשים תוכל לקבל אותי רק בעוד שבועיים.
מה עליי לעשות בינתיים?
האם ללכת לרופא משפחה ולבקש הפניה לבדיקות והאם הוא ידע איזה) או להמתין שבועיים לרופאת נשים?
והאם יש טעם לבצע עכשיו בדיקות גנטיות..?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר את צריכה לפנות לטיפת חלב..
שרית28/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשרה
ד''ר גדעון נגר28/09/2010ניתן ורצוי להמתין לרופאת הנשים שלך לבדיקות והפניה לבדיקות גנטיות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מצג עכוזסיגל28/09/2010
שלום,
אני שבוע 33+3 זהו הריון ראשון והעובר עדיין במנח עכוז מה הסיכויים שיתהפך?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לסיגל
ד''ר גדעון נגר28/09/2010העובר יכול בסבירות רבה להפוך למצג ראש בשבוע זה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהדנה28/09/2010
שלום.
אני בשבוע 39+4 בבדיקה שנערכה לפני כשבוע העובר נמצא במצג רוחבי לאחר שהיה במצג ראש.הרופאה אסרה עלי על קיום יחסים.לפני כיומיים עשיתי שוב אולטרסאונד והעובר חזר למצג ראש.האם יש עדיין מניעה בקיום יחסים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדנה
ד''ר גדעון נגר28/09/2010לא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ושאלה נוספת..י.28/09/2010
האם מותר במהלך ההריון לקחת אצידופלוס (חיידקים פרטביוטיים) וכדורי חמוציות (לטיפול בדלקות בדרכי השתן)?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לי
ד''ר גדעון נגר28/09/2010כן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
י.29/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צרבתי.28/09/2010
שלום רב, אני בשבוע ה 6 להריון וסובלת מאז ומתמיד מצרבת, בימים האחרונים השילוב של הצרבת, הבחילות והעייפות הופכים בלתי נסבלים, האם אני יכולה לקחת לנטון (כדור שאני לוקחת תמיד שיש לי צרבת). הצרבת גורמת לי לכאב באיזור הסרעפת ולמיצי קיבה שעולים לי, פשוט בלתי נסבל מבחינתי, מה אפשר לעשות?? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לי
ד''ר גדעון נגר28/09/2010ניתן להעזר בטמס.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם יש הריון או לא ?ענבל לויט28/09/2010
אני לא יודעת אם אני בהריון , היה לי איחור של 4 ימים ופתאום הגיע דימום אין לי כאבים בכלל של מחזור והיה לי דימום של יומיים והוא נפסק האם זה יכול להיות הריון .
אני בשבוע 4 + 6 יום . מה עליי לעשות ???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לענבל
ד''ר גדעון נגר28/09/2010יש לבצע בדיקת דם להריון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היריון ראשוןשרית28/09/2010
שלום,
יש לי מספר שאלות:
האם מותר ולא מזיק לעשות שעווה בבטן ובאיזור המפשעות בזמן ההיריון?
אני רק עכשיו התבשרתי שאני בהיריון, וביום יום אני נוטלת אומגה 3, השאלה האם עליי להפסיק כעת בשל ההיריון, האם זה מזיק?
ושאלה אחרונה- עד איזה חודש אפשרי לקיים יחסי מין בלי להזיק לעובר?
תודה רבה,
שירן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובות
נטע28/09/2010מותר לעשות שעווה,
מותר לקיים יחסי מין בכל שלב אלא אם יש איסור מהרופא
לגבי אומגה 3, לא נראה שיש מניעה, תקראי על התוית או תשאלי בשרות הטריטולוגי
02-6243669
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאומגה שלוש מומלץ!
נטע28/09/2010ככל שידוע לי נטילת אומגה שלוש בשלבים הראשונים של ההריון מומלצת מאוד. בטרמסטר הראשון עוזרת לפתח את מח העובר. אני נטלתי וממשיכה ליטול- אני לוקחת אומגה שמכילה גם חומצה פולית. בכל מקרה לכי לבית טבע ו/או לרופא ותתיעצי-זה לא מזיק..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודהה
שרית28/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלפוחית שתן מלאה אצל העובראפרת28/09/2010
שלום רב
אני נמצאת בהריון ראשון בשבוע 35
בימים האחרונים יש לי הפרשה נוזלית
בבדיקה אצל רופא נמצא שלפוחית שתן מלאה אצל העובר (זו בת)
נישלחתי לבצע אולטרסאונד דחוף (התור רק בשבוע הבא)
האם יש סיבה לדאגה ?
ברצוני לציין שכל מהלך ההריון היה תקין
ביצעתי את כל הבדיקות כולל בדיקות גנטיות
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאורנה
ד''ר גדעון נגר28/09/2010לעיתים השלפוחית נראית גדולה לפני הטלת השתן
יש כמוכן לחזור על הבדיקה כדי לשלול חסימה בדרכי השתן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שעווהשרית28/09/2010
שלום רב.
האם מותר להסיר שיער מהבטן בשעווה ללא חשש לפגיעה בעובר? לשיליה?
יש לי שיליה נמוכה האם יש איסור להתקלח עם מים חמים?
תודה ויום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שעווה - שאלה נוספת!
דפנה28/09/2010שלום
אני בהריון בשבוע 20
אני נוהגת להוריד את כל שיער הערווה בשעווה - רציתי לדעת האם זה מסוכן לעובר?
עד מתי אוכל להמשיך במנהג הזה? האם מותר עד הלידה..?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשרית
ד''ר גדעון נגר28/09/2010אין מניעה לשעווה אולהתקלח במים חמים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אי ביצוע מעקב הריון עקב שהייה בחו"לשני27/09/2010
שלום,
אני בת 26.5 נשואה מספר חודשים.
לאחר החתונה תיכננו היריון ואף ביצעתי בדיקות גנטיות (הכל תקין) CMV (שלילי), אולטראסאונד, פאפ וכו'. נוטלת חומצה פולית.
במה שהתברר כשבוע השני להריון טסתי לשהייה של מספר חודשים בחו"ל.
עקב איחור של הווסת ביצענו פה בדיקה ביתית שהצביעה על הריון.
כרגע לפי ווסת אחרונה וחישוב שלי נמצאת בשבוע 7+ 6 ימים.
אני במדינה אירופאית מתקדמת, אבל לא מצליחה לקבוע תור לרופא דובר אנגלית.
חשה בטוב (מעט בחילות, התמלאות בחזה, אין דימומים וכו').
בכל מקרה מתכננת לבקר בארץ בסביבות שבוע 11-12 להריון.
האם קריטי לגשת לבי"ח לצורך ביצוע בדיקות כלשהן, או לנסוע במיוחד לארץ, או שניתן לחכות עד שבוע 11-12 להריון לביצוע בדיקות ראשונות?
חשוב לי מאד לדעת עד כמה "להתעקש" לבצע בדיקות ואם כן - אילו.
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשני
ד''ר גדעון נגר28/09/2010ניתן להמתין לשבוע 12 ללא כל חשש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
שני29/09/2010אתה בוודאי יודע אבל חשוב לי לציין כמה תשובות כאלו מרגיעות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון?שחר27/09/2010
שלום רב. הווסת האחרונה שלי היתה בתאריך 14/8. אני מקבלת מחזור כל 34-37 ימים, מה שאומר שהמחזור כרגע מאחר לי. ביצעתי היום בדיקת הריון ביתית והתשובה יצאה שלילית. יש לציין שהיא לא נערכה עם השתן הראשון של הבוקר.האם בשלב זה ניתן לראות הריון בבדיקת דם? מה הייתם מייעצים לי לעשות?
תודה וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת הריון לא מחייבת בשתן ראשון
נטע28/09/2010יכול להיות שההריון "בדרך" ולכן לא קיבלת תשובה ברורה. אני מציעה שתמתיני עוד מס' ימים-אם האיחור מתמשך- ולאחר מכן תבצעי עוד בדיקה. הבדיקה השניה כבר צריכה לצאת ברורה: הריון או לא הריון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתעדי בדיקה
שרית28/09/2010תעשי בדיקה פשוטה עם ערכת היריון ביתית,אם את באיחור והתוצאה שלילית את לא בהיריון.פשוט השתנה לך תאריך קבלת המחזור.
בדר"כ המחזור מחושב לפי תאריך עברי שהוא מדוייק יותר..לעומת ספירת הימים שגורמת לחשיבה שהמחזור הקדים או איחר כשבעצם בא בזמן.
בין כה וכה..לאחר 10 ימי איחור שלפי דעתך היית אמורה לקבל..גשי לעשות בדיקות דם לגילוי היריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סחיבה בהריוןמיכל27/09/2010
שלום
אני בשבוע 7.
היום הרמתי עגלת בובות שהיא יחסית קלה( הרמתי ביד אחת) והלכתי מס' צעדים.
ברגע שהרמתי הרגשתי כמו "מתיחה"של שריר בבטן העליונה.
הכאב הזה הפסיק, יש את הכאבי בטן "הרגילים" של ההריון.
האם יכול להגרם נזק לעובר?
האם יש צורך להבדק?
זוהר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למיכל
ד''ר גדעון נגר28/09/2010לא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתן פיטוצין לאחר הלידהיערה27/09/2010
אני משתתפת בקורס הכנה ללידה, ומנחת הקורס מדריכה שלא לקבל פיטוצין לאחר הלידה במידת האפשר. מהן הסיבות לכך? אשמח גם להפנייה למאמר (אפשר גם באנגלית...)
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליערה
ד''ר גדעון נגר28/09/2010הפיטוצין נועד לכווץ את הרחם
איני מבין את ההמלצה שקבלת
תבקשי ממנה חומר המאשר את המלצתה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבוע 7 להיריון חששות...kerend27/09/2010
שלום.
אני לאחר החזרת 2 עוברים מוקפאים ונקלט רק אחד ברוך ה' היום אני בשבוע 7
ראינו כבר דופק...
עד לשבוע 6+6 היו לי בחילות נוראות במשך כל היום כולל הקאות כל מה שאכלתי פשוט הקאתי לא הייתי מסוגלת להריח אוכל וכו'...וכאבים בחזה ממש לא הייתי מסוגלת לשים חזייה
היום פתאום הפסיקו לי כל הבחילות כל ההקאות וכבר לא כואב לי בחזה
אני לפני יומיים עשיתי בדיקת אולטראסאונד שהראתה שהכל בסדר גיל העובר מתאים בידיוק והיה דופק וברוך ה' הכל היה בסדר
* הפרוגסטרון בהתחלה היה נמוך 35
אח"כ 71
והיום בבדיקה האחרונה לפני יומיים 104
(תמיכה של גסטון +אסטרופם.)
אשמח לתשובתכם המהירה תודה על כל העזרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למיכל
ד''ר גדעון נגר28/09/2010במידה ואכן בצעת USונצפה עובר עם דופק איני רואה סיבה לדאגה
אך ממליץ לחזור על הבדיקה כשבוע מאוחר יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון ולידהאודל27/09/2010
רציתי לדעת אם לאחר 4 ניתוחים קייסרייים שנה אחר שנה וקשירת החצוצרות אני יכולה להביא עוד ילד גילי הוא 38 אודה מאד אם תענו לי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאודל
ד''ר גדעון נגר28/09/2010הסכון גדול מאד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
