מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גודל עובראורטל26/09/2010
אני בשבוע 37 ולפני שבוע שאלתי את הרופאה אם לא צריך לעשות שוב בדיקת גודל עובר והיא אמרה שלא צריך רק בדיקות דם ושתן .האם זה הגיוני?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הקפצה
אורטל27/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאורטל
ד''ר גדעון נגר28/09/2010זה הגיוני אם אכן היא מתרשמת שהעובר לא גדול או קטן מדי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון או לא הריון ???קרן26/09/2010
שלום וחג שמח!
המחזור שלי מאחר 6 ימים. הוא מגיע כל 28 יום מידי חודש.
יש לי כבר 3 שבועות רצוף בחילות ואני סובלת יותר מתמיד מריחות של אוכל.
אני כמה ימים עם כאבי בטן כמו מחזור. אבל המחזור לא מגיע ואין אפילו סימן מלבד הכאבים.
עשיתי בדיקת הריון ביתית לפני 4 ימים ויצא שלילי.
האם ייתכן שזה סתם איחור של מחזור? או עליי לבצע שוב בדיקת הריון חוזרת?
תודה רבה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תעשי בדיקה שוב והכי בטוח בדיקת דם
נטע26/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות בטאלחוצה26/09/2010
תודה רבה על התשובה המהירה לשאלתי הקודמת!
התעוררה שאלה נוספת:
ביום רביעי הבטא הייתה 135. היום (לאחר 4 ימים) הבטא 250 בלבד. האם יש להריון סיכוי עדיין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מנסיון שלי
נטע26/09/2010גם לי קרה, ולא התפתח הריון.
הבטח אמורה להכפיל כל יומיים.
תבדקי שוב עוד יומיים, ואם מופיע דימום, כנראה הריון כימי.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקפיצה - אודה לתשובת רופא
לחוצה27/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהללחוצה
ד''ר גדעון נגר28/09/2010התוצאה אינה תקינה בדרך כלל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון והנקהkeren26/09/2010
שלום רב,
ילדתי לפני 9 חודשים. עד גיל חצי שנה הנקתי הנקה מלאה. מאז, ההנקה היא חלקית שכן בתי אוכלת שלוש ארוחות ביום שאינן חלב אם.
מאז הלידה טרם קיבלתי מחזור.
משקלי הוא נמוך ועומד על 47- 46 ק"ג .
ברצוני להיכנס להריון נוסף.
שאלתי היא האם כדי להיכנס להריון עלי להפסיק להניק? איך אוכל לדעת מתי הזמן הטוב ביותר לשם כך?
תודה רבה וחג שמח,
קרן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כמוך כמוני
יפית26/09/2010שלום,
בדיוק גם אני שאלתי את השאלה הזאת.. הבנתי שאנחנו עדיין מבייצות למרות שלא קיבלנו מחזור...השאלה מתי... לי עדין לא ענו /הגיבו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלקרן
ד''ר גדעון נגר28/09/2010את יכולה להרות מתי שאת רוצה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבל איך נדע מתי אנחנו מבייצות??
יפית02/10/2010שלום,
שאלתצי היא בגלל שאנחנו מניקות- איך נוכל לדעת מתי אנחנו מבייצות - הרי עוד לא קיבלנו מחזור....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח לקבל תשובה....
יפית03/10/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההריון והנקה
ד``ר אריה לידור03/10/2010שלום לך
ההנקה מפריעה להתעברות עקב הורמון הפרולקטין הגבוה אם כי ישנם מקרים של הריון ספונטני תוך כדי הנקה. ממליץ שתתחילי בנסיונותיך לאחר הפסקת ההנקה אם כי אפשר לנסות ( עם סיכוי נמוך ) גם תוך כדי הנקה.
בהצלחה
ד"ר איריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה מסקרנות.....שרון26/09/2010
שלום,
רק מתוך סקרנות.... רציתי לדעת איך זה שלעובר לא מפריע להיות הפוך?
כאילו - הדם לא עולה לו לראש? כמו אצלנו?
תודה,
שרון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עדיין סקרנית....
שרון27/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה מעניינת מאד-גם אני אשמח לדעת
דפנה28/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מגלשת גלגלות בשבוע 34 וארבעה ימיםנועה26/09/2010
שלום רב
השאלה שלי יכולה להשמע טיפשית כנראה מכיוון שנהגתי בטיפשות חלקית כשעליתי יחד עם בני בן השנתיים וחצי על מגלשת גלגלות (כזו שמחליקה את הגולש למטה - על אותו עיקרון של הגלגלות שהשתמשו בהן להעברת אבנים כבדות ממקום למקום) העניין הוא שהקטנצ'יק פשוט עלה על דעת עצמו ואני מיהרתי אחריו כי זה די מסוכן ולא יכולתי לרדת משם מרגע שעליתי ,כשירדנו מהמגלשה( שאורכה כעשרה מטרים של שיקשוקים ניענועים וקפיצות זעירות אמנם אך מורגשות בהחלט ) חשתי עדיין רטט בחלק התחתון של הגוף
רציתי לברר אם יתכן שנגרם נזק כלשהו לעובר שלי? אני בשבוע 34 וארבעה ימים ועד היום לא היו כל בעיות (בת 33) הריון שני
תודה מראש על הזמן
נועה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה - כל כך דואגת
נועה26/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלנועה
ד''ר גדעון נגר28/09/2010הסבירות לנזק קטנה מאד אך ממליץ לבצע US.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ היסטרי כן או לאדנה26/09/2010
נשואה +2. הפסקתי גלולות מלפני חודשיים. מחזור סדיר כל 27 -28 יום.
שאלתי היא מחזור אחרון 26.8.
מתי ייחשב איחור לפי מחזור אחרון?
מתי לעשות בדיקת שתן/דם?
ובמידה ואני לא מקבלת ותוצאת בדיקת שתן היא שלילית מה עליי לעשות?
אשמח על העזרה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תלוי
שרית28/09/2010תלוי כמה זמן נטלת גלולות...עובדה שלא כל הרופאים חושפים בפני המטופלת..נטילה ממושכת של גלולות עלולה לעכב כניסה להיריון בחודשים הראשונים לאחר ההפסקה.
כעיקרון מהיום הראשון לאיחור את עושה בדיקת שתן..ולאחר 10 ימי איחור מינימום את פונה לעשות בדיקת דם לגילוי היריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדנה
ד''ר גדעון נגר28/09/2010לעיתים קרובות קיים אחור במחזור לאחר הפסקה בגלולות.
ממליץ לבצע בדיקת שתן או דם כשבועיים לאחר כחודש מהווסת האחרונה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לרופאיםמרים26/09/2010
שלום רב...
קרה מצב ובו אני הייתי עם מכנסיים צמודים ומתחת תחתונים...במכנסיים שלי היה חור לא ממש גדול(בערך בגודל של גולה) החור במכנס היה כמובן באזור איבר המין....חבר שלי היה עירום לחלוטין והתחככנו באיברי המין...כמו כן הוא לא גמר בזמן החיכוך הזה...אך יש מצב שיצאו טיפות אהבה?..אפשר להכנס מזה להריון??.
אשמח אם תענו לי במהרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא, אי אפשר!
שילו26/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני חייבת תשובההמרים26/09/2010
אני הייתי עם תחתונים וחבר שלי היה ללא ביגוד והוא חיכך את איבר מינו באיבר מיני אך הוא לא גמר...יש סיכוי להכנס מזה להריון?...אולי יצאו טיפות אהבה?...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין סיכוי , תזהרי להבא...
שילו26/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחילות והתקפות רעבשירה26/09/2010
שלום רב לכם רופאים יקרים
אני בשבוע עשירי. סובלת מבחילות קשות ביותר כמעט 24 שעות ביממה. הבחילות כ"כ קשות עד כי איני מסוגלת כמעט לשתות ונגעלת מאוכל. מנסה לשתות כל משקה שהוא. טרם ההריון נהגתי לשתות מים בלבד. כעת איני מסוגלת לשתות מים. כמו כן יש לי התקפות של רעב מבהיל. לפתע פתאום משתלט עלי רעב בלתי אפשרי ואני חשה מעין חור בבטן ואז חייבת באותה השנייה לעצור הכל ולהכניס משהו לפה. "החור בבטן" בתוקף אותי גם בלילות ומעירני משנתי.
אנא דעתכם והצעתכם מה לעשות?
תודות מקרב לב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נורמלי לחלוטין
סלונה26/09/2010אמנם לא רופאה אבל מכירה את החוויה הזו מקרוב מאוד!
לא אמרת באיזה שבוע את, אני מניחה שבתחילת ההריון, זהו זמן היצירה, התינוק שלך נוצר בשלושת החודשים הראשונים, עצמות, מח, ידיים, רגליים וזה דורש אנרגיה שמתרגמת לאוכל.
תאכלי בכל פעם שאת רעבה, אל תשארי רעבה בכלל! זה גוזל אנרגיה ומאוד מאוד מחליש. בכל פעם שאת רעבה פשוט תכניסי משהו לפה. בשלב הזה תשכחי משלוש ארוחות מסודרות ביום, תחלקי את הארוחות שלך למנות קטנות במהלך היום. תמצאי משהו שאת לא נגעלת ממנו ותאכלי (עד שיגיע היום בו תגעלי גם מזה ואז תמצאי משהו אחר, לי אישית עזר הרבה פחמימות, חייתי על סנדויצים בעיקר).
אני הייתי ממליצה לך על פירות, או חטיפי בריאות שהם מלאי אנרגיה וגם קצת משביעים (עד כמה שאפשר לשבוע בתקופה הזו :-)). מכירה את התסכול, אני הייתי בוכה מרוב תסכול אבל הבשורות הטובות שזה יעבור, עד שבוע 12-15 זה השלב שהתינוק כבר נוצר ומכאן הוא מתחיל רק לגדול.
לגבי שתיה, גם אני הייתי שותה לפני ההריון מים בכמויות ואז זה התחיל להגעיל אותי, נסי לשלב מיץ לימון (או לימונדה) ביחד עם המים, זה משנה את הטעם, נסי גם קולה - מעולה נגד בחילות.
שיהיה בהצלחה!
אל תתייאשי, את לא לבד :-)
מקוה שעזרתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה לך חברה יקרה
שירה26/09/2010מעריכה את העידוד...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשירה
ד''ר גדעון נגר28/09/2010תופעה שכיחה בהריון
אך במידה ואינך שותה יתכן ואת צריכה לקבל נוזלים תוך וורידי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- G6PD וויטמין Kטלילה25/09/2010
הי,
מקריאה במקורות שונים ראיתי שלאנשים החולים בחוסר ב G6PD אסור לקחת ויטמין K.
אני מבינה שבלידה נותנים לתינוק זריקה של ויטמין K (עוד לפני שיודעים אם יש לו חוסר ב G6PD או לא).
האם אין בכך סכנה?
בתודה מראש
טלילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים לי ?????????
טלילה26/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלטלילה
ד''ר גדעון נגר28/09/2010לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביוץשואלת25/09/2010
היי
אם מקיימים יחסי מין בדיוק ביום הביוץ, מה הסיכוי שזה "יתפוס" ויהיה הריון?
ושאלה נוספת:
נניח שהמחזור נע בין 28 ל- 35 יום. אם אקח בחשבון את שני ערכי הקצוות באלה ואחשב 14 יום אחורה לכל אחד מהם כך שאקבל שני ימי ביוץ אפשריים+ ימי ביוץ שיכולים להיות ביניהם, אם נקיים יחסים מדי יום בתקופה זו+יומיים לפני ערך הקצה הראשון ויומיים אחרי ערך הקצה השני, זה יגדיל משמעותית את הסיכויים להיכנס להריון?
מתנצלת מראש אם התנסחתי כמו בעייה במתמטיקה :-)
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ובעברית יותר פשוטה
שואלת25/09/2010קיבלתי מחזור ב- 20.9. בעוד 28 יום זה ייצא ה- 17.10, כלומר יום ביוץ ראשון אפשרי ב- 3.10. בעוד 35 יום זה ייצא ה- 24.10, כלומר, יום ביוץ שני אפשרי ב- 10.10. . אנו מעוניינים לקיים יחסים כל יום בין ה-3.10 ועד ב- 10.10 (כדי לכסות את שני ימי הביוץ לעיל וכן ימי ביוץ פוטנציאליים נוספים שלא ידוע לנו מתי יפלו בדיוק), וכן יומיים לפני ה-3.10 ויומיים אחרי ה- 10.10.
מה דעתכם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשואלת
ד''ר גדעון נגר25/09/2010הסבירות להריון כ25 אחוז
במחזורים שציינת ממליץ על יחסי מין בין היום ה12ליום ה22ליום כן יוםלא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אמבטיה חמימהלחוצה25/09/2010
אני בשבוע רביעי + שלושה ימים. עשיתי קודם אמבטיה חמימה אך לא רותחת (טמפרטורה של 38 מעלות בערך), ושהיתי בה 8 - 10 דקות. בנוסף, המים הגיעו רק עד אמצע האמבטיה, כך שלא כל הגוף היה שקוע במים. חום הגוף שלי לא עלה כתוצאה מהאמבטיה. קראתי עכשיו שאמבטיות חמות בשליש הראשון עלולות לגרום למומים בעובר. האם פגעתי חלילה בעובר? זקוקה להרגעה דחוף!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ללחוצה
ד''ר גדעון נגר25/09/2010את יכולה להרגע לא הזקת לעובר
בטמפטורה שציינת אין כל נזק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חומצה פולית וברזלנעמה25/09/2010
היי,
אני ובעלי רוצים להתחיל לנסות להיכנס להריון שני.
הפסקתי עם הגלולות ואני רוצה להתחיל לקחת את חומצה פולית וברזל.
הבנתי שהפרנטל מצויין. האם אני יכולה לרכוש לבד או שכדאי להתייעץ עם רופא נשים?
ושנית, בהריון הראשון הכל עבר בסדר עד חודש תשיעי אשר שבוע לפני הלידה התפרץ לי הרפס בנרתיק.
האם כדאי לי לקחת טיפול מונע במשך כל ההריון למען הסר ספק?
והאם קיסרי ראשון מחייב שאלד את הלידה הבאה גם כן בקיסרי (אם הכל ילך קשורה ב"ה)?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנעמה
ד''ר גדעון נגר25/09/2010ניתן להסתפק בחומצה פולית בלבד לפני ההריון
אין כל צורך בטפול מונע.
קסרי ראשון אינו מחייב קסרי חוזר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דליפת מי שפירמיכל25/09/2010
ד"ר שלום רב,
שאלתי היא האם הגיוני דליפת מי שפיר בשליש השני שבוע 18. אני מרגישה רטיבות בתחתון ומאוד חוששת.
אודה לתשובתך
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למיכל
ד''ר גדעון נגר25/09/2010תיתכן ירידת מים בשבוע שציינת
אך סביר להניח שמדובר בהפרשות שהן מוגברות בהריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
