מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאביםסיגל24/09/2010
שלום,
אני בשבוע 33 וסובלת כבר יותר משבוע מכאבי ראש ולעיתים מלחץ דם נמוך.
התחלתי לקחת לפני שבועיים בערך כדורי ברזל פוליק הריון האם זה קשור?
מה אפשר לעשות עם הכאבי ראש? שינה, אקמול שתיה לא עוזר אני לא יכולה לתפקד במצב כזה. זה מאוד מחליש אותי, אני מרגישה גם כאבים ברגליים, כאבי בטן תחתונה כמו התכווציות כשאני משנה תנוחה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לסיגל
ד''ר גדעון נגר24/09/2010אפשר לקחת אופטלגין כנגד כאבי הראש
יתר התלונות שכיחות בהריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרשות בשליש הראשון- עזרהמיקי24/09/2010
אני בשליש הראשון וכבר שבועיים-שלושה שיש לי כל הזמן הפרשות. הן שקופות ולא גבישיות, אבל יש להן ריח....האם זה משהו שצריך לדבר לפנות לבדיקה אצל רופא או שזה טבעי? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למיקי
ד''ר גדעון נגר24/09/2010הפרשות בהריון הן ממצא שכיח
אם להפרשות ריח מסריח אזי עליך להבדק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהועוד שאלה בעניין זה
מיקי25/09/2010תודה על התשובה
ועוד שאלה שמסקרנת אותי- האם מצב של דליפת מי שפיר בשליש הראשון הוא הגיוני?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמיקי
ד''ר גדעון נגר25/09/2010יתכן
אך הסבירות להרגיש בכך היא קטנה וזאת בגלל כמות המים המועטה בשלב זה של ההריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקשר לבדיקות לגילוי היריון ביתיליאורה24/09/2010
שלום רב,
יש לי איחור של 8 ימים.
כבר עשיתי 3 פעמים בדיקת היריון ביתית ובכולם יצא שלילי.
רופא נשים יכול לקבל אותי רק באמצע אוקטובר.
בנתיים התייעצתי עם רופא אחר טלפונית ואמר לי שהבדיקות הביתיות אמינות לאחר האיחור וייתכן ומדובר במשהו אחר שהוא לא היריון...
האמנם הבדיקות אמינות כ"כ?
אם כן מה יכולה להיות הבעיה שאיני מקבלת וסת?
יש לציין שמעולם לא איחר לי מעל יומיים!
אני במכבי
האם אני יכולה לגשת בנתיים לרופא/ת משפחה ולבקש ממנה הפניה לבדיקת דם לגילוי היריון?
תודה מראש על התשובות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לליאורה
ד''ר גדעון נגר24/09/2010סביר להניח שאת לא בהריון לאור הבדיקות שעשית
לאחור במחזור סיבות רבות
יש להבדק עי רופא נשים
אכן רופאת משפחה יכולה להפנותך לבדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה דוקטור!:)
ליאורה25/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שליה נמוכה וטיסהשרית23/09/2010
שלום רב.
אני בשבוע 20 כרגע, ובשבוע 16 אובחנה אצלי שליה קצת נמוכה.
מאז טרם עברתי אולטראסאונד נוספת..
בסקירה מוקדמת הכל תקין.
רציתי לדעת האם יש קשר בין טיסה (קצרה או ארוכה) לשליה נמוכה? האם ישנו סיכון מלחץ האוויר והגובה הנובע מהטיסה?
תודה שרית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רק אוסיף כי ההיריון הושג לאחר IVF
שרית23/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשרית
ד''ר גדעון נגר24/09/2010אין קשר
ואין שום בעיה לטוס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת סיסי שיליה לבדיקת אבהותאילנית23/09/2010
שלום רב,
אני אמורה לבצע בדיקה זו בקרוב - האם הבדיקה מהימנה ב 100% או שמא יש ספק בתוצאות לגבי שלילת אבהות?
באם יש ספק קטן לא אחכה ואבצע הפלה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאילנית
ד''ר גדעון נגר24/09/2010הבדיקה נחשבת למהימנה ביותר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום רב שאלה לגבי זיהוי היריוןחסוי23/09/2010
רציתי לדעת
אם בבדיקת דם רגילה ניתן לזהות היריון או שמה צריכה להתבצע בדיקת דם מסוג מיוחד ע"מ לבצע את הזיהוי הנ"ל
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחסוי
ד''ר גדעון נגר24/09/2010יש לבצע בדיקת דם ספציפית להריון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הנקה / שאיבה וכניסה להריוןמיקה23/09/2010
שלום,
אני אם לתאומים בני 11 חודשים, שנוצרו בהפריה (IVF).
אני שואבת חלב אם (כיום הכמות היומית נעה בין 350-400CC, לפני כן עמדה על יותר מליטר ליום).
אני מתכננת הריון נוסף (כרגע בניסיון טבעי), ושאלתי:
האם ההנקה/שאיבה היא התקופה הפוריה ביותר, ולכן כדאי להתחיל ולנסות להרות כבר עכשיו או שזו תקופה שדווקא מעכבת או מקשה על כניסה להריון?
תודה מראש ושנה טובה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למיקה
ד''ר גדעון נגר24/09/2010תקופת השאיבה וההנקה אינה התקופה הפוריה להריון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גילוי שק הריוןעדי23/09/2010
שלום רב,
אני אחרי הפריה חוץ גופית שהוחדרו לגופי 2 ביציות שהופרו.תוצאות בדיקת בטא הראשונה הייתה 217 והשניה 523,
אתמול הייתי אצל הרופא ואחרי בדיקת האולטרסונד נראה שק הריון 1..אני נמצאת בשבוע 4 + 4 ימים.
האם לפי הבדיקות דם יש סיכוי שיתגלה עוד שק הריון ?
ומתי מקובל לעשות בדיקת דופק ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לעדי
ד''ר גדעון נגר24/09/2010ייתכן המצאות שק נוסף שעדין לא זוהה
דופק ניתן לזהות משבוע6* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלעדי
מורן26/09/2010היי עדי
אצלי ראו שק אחד ודופק אחד בשבוע 6, הרופאה ראתה ממצא נוסף ואמרה שסביר שמדובר בקריש דם והיא אינה רואה בו עובר.
לאחר מספר ימים התגלה שק נוסף עם דופק!
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מי שפיר דחוף!דנה23/09/2010
שלום,
אני בשבוע 19+2
שקיפות עורפית 2.2
סקירת מערכות מוקדמת תקינה (כולל גשר אף ומפרקי אצבעות)
חלבון עוברי: AFP 0.96
HCG 2.04
UE3 0.99
תסמונת דאון גיל ובדיקות 1:686
לפי גיל בלבד 1:830
אני בלחץ נוראי. האם לפי הבדיקות לעשות מי שפיר?
האם יש אלטרנטיבה לבדיקה אחרת או מדדים אחרים לבדיקת תסמונת דאון?
מה לעשות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדנה
ד''ר גדעון נגר24/09/2010אין הצדקה לדקור על סמך הנתונים שציינת.
אין מדדים אמינים נוספים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קיום יחסים-הריון תאומים!!!שרית23/09/2010
שלום רב,
אני בהריון תאומים (תאומות) שבוע 32,
נמצאת במעקב במח' להריון בסיכון גבוה אסף הרופא,
היום הייתי אצל הרופא בבדיקות מקיפות , הוא אמר לי להימנע מיחסי מין.
לא היה לי נעים לשאול אותו פנים מול פנים אז אני שואלת אתכם.
האם מותר לי לקיים יחסים עם בעלי ללא חדירה,להגיע לאורגזמה בזמן שאני "מענגת" אותו?
אודה על התשובה,
לילה טוב וחג סוכות שמח!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים לי?????????
שרית25/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשרית
ד''ר גדעון נגר25/09/2010אין מניעה להנות מסקס
אך רצןי להמנע מחדירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת אולטראסנד שבוע 6 + 3 ימיםסיוון22/09/2010
לפני שבוע בסביבות השבוע ה5 עשיתי בדיקת אולטרסאונד והתוצאה היתה:שק הריון 7X6 מ"מ עם שק חלמון בתוכו.
היום שבוע אחרי שבוע 6 + 3 ימים עשיתי אולטראסאונד והתוצאה: ברחם שק הריון 17X14 מ"מ עם שק חלמון בתוכו.
האם זה בעיה שלא רואים בשבוע זה עובר ודופק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחכה לתשובה
סיוון22/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אומגה 3גלית21/09/2010
האם כדאי ליטול תוסף תזונה אומגה 3 בהריון אני בשבוע 31 תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לגלית
ד''ר גדעון נגר21/09/2010רצוי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופה חייבת תשובה מיידיתמרים21/09/2010
האם אפשר להכנס להריון ביום השני(או אפילו השלישי) של המחזור?
אישה יכולה לבייץ בכלל בזמן מחזור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאלונה
ד''ר גדעון נגר21/09/2010לא.
בסוף המחזור ניתן להרות אם מקבלים מחזור כל3שב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
מרים21/09/2010אוקי...אז אני מקבלת פעם ב33 יום...אין לי מה לדאוג אם באופן חד פעמי היה מגע מיני ביום השני/שלישי של המחזור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלטרוקסיןליבי21/09/2010
היום נכנסתי לשבוע 8 והיום התחלתי לקחת כדור אחד של אלטרוקסין
הרופא הינחה אותי לקחת כדור אחד ביום במשך שישה ימים ובשבת לא לקחת וחוזר חלילה
כעבור שבועיים אני אמורה לעשות בדיקת דם
ובעוד כחודש אני אמורה לפגוש אותו שוב ועד אז אני צריכה לקחת כמו שפירטתי מעלה
TSH - 6.61
FERR THYROXINE - FT4 - 13.9 (אין לי מושג מה הנתון הזה....)
האם העובדה שעד כה לא לקחתי כדורים יכולה לגרום למומים בעובר?
בנוסף, יקח זמן עד שהבלוטה תאזן
מה המשמעות של זה מבחינת פגיעה בעובר.
אני לא יודעת אם זה חשוב אז אציין בכל זאת שלפני מספר חודשים עברתי הפסקת הריון בחודש מתקדם בגלל CMV
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למאיה
ד''ר גדעון נגר21/09/2010אין סיבה לדאגה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול נגד צרבת בהריוןשלי21/09/2010
בשבוע האחרון (שבוע 31) הצרבות שלי הולכות ומחמירות עד כדי כך שאני קמה בלילה עם כאבים איומים ובמשך היום אני נוטלת טאמס כל הזמן אחרת הצרבת מייד מופיעה. אני ממש ממש סובלת ושאלתי היא האם יש כדור אחר שניתן לקחת בהריון על-מנת למנוע או להעלים את הצרבת שהוא יעיל יותר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשלי
ד''ר גדעון נגר21/09/2010נסי מלוקס
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



