מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- LGA - הריון ראשון לאחר הפריהרונית3120/09/2010
שלום,
אני בהריון בשבוע 26+4,בת 32.הריון ראשון לאחר הפריה.
בבדיקה היום יצא שהעובר גדול יחסית לגיל ההריון שאין מקום לטעות בו כי הרי הייתה החזרת עוברים בתאריך ידוע.
היקף ראש משקף 27.4 שבועות, בטן משקף 28.1 שבועות וכנ"ל ירך.
אני ממש מודאגת.
כל ההריון הזה היו לי כל מיני דאגות כמו המטומה, ציסטה,חשד לסכרת ועכשיו זה.
אנא, מה ממצאים אלה אומרים ומה הסיכון בעובר גדול?
האם יש ביכולתי להשפיע איכשהוא?
אציין כי בדיקת סכרת 50 גרם: 141
ו100 גרם: בצום:77, לאחר 60: 96, לאחר 120: 93 ולאר 180: 84.
יש לי בדיקת אולטראסאונד מפורטת לבדיקת מדדים בסוף אוקטובר.
האם להקדים אותה?
הרופא ציין כי כל הגדלים פרופורציונליים.
אנא דעתכם.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לרונית
ד''ר גדעון נגר21/09/2010אין כל סיבה לדאגה
המדידות בתחום הנורמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות HCG-B- דחוףסומסומינה20/09/2010
שלום,
קיבלתי היום תוצאת בדיקת דם:
HCG-B Quantitative (UR) שווה ל-5913 IU/L
האם בוודאות מדובר בהריון?
האם אפשר להסיק מכך שבוע הריון?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לסומסומינה
ד''ר גדעון נגר21/09/2010אכן מדובר בהריון
אין לדעת בדיוק את גיל ההריון על פי רמת ההורמון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח תוצאות בדיקת CMVאנונימית20/09/2010
שלום, אני בשבוע ה-21 להריון, ועשיתי בדיקת דם לגילוי CMV. אלה התוצאות:
CMV IgG 1.00 POSITIVE IU/ml
CMV IgM שלילי
TOXOPLASMA IgG כייל נמוך 8.40 IU/ml
TOXOPLASMA IgM 4.00 NEGATIVE AU/ml
אני צריכה עזרה בפיענוח התוצאות, האם הכל תקין? האם יש צורך בבדיקה חוזרת?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאנונימית
ד''ר גדעון נגר21/09/2010הבדיקות תקינות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דם CMVאנונימית20/09/2010
אני ובעלי מתכננים להיכנס להריון. ביקשתי מרופאת המשפחה שלי הפנייה לבדיקת דם עבור CMV. קיבלתי הפנייה לשתי בדיקות:
1. CMV DNA PCR
2. CMV IgG
מה הפירוש של הבדיקות האלה (מה הן בודקות)? מה נחשבת לתשובה תקינה בכל אחת מהבדיקות?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאנונימית
ד''ר גדעון נגר21/09/2010הבדיקות נועדו לגלות אם נחשפת לזהום בCMV
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עייפות גדולה בהריוןענת20/09/2010
שלום, אני בת 28 ובהריון שבוע 29
מאז תחילת החגים סובלת מעייפות גדולה המלווה בבחילות
ממש אין כוח לעשות דברים בבית (הבית הפוך)
ומתעייפת מהר מאוד כשאני יוצאת החוצה
בחודש האחרון לקחתי ברזל באופן מוגבר כך שההמוגלובין עלה מ 10.3 ל 11, כך שמהבחינה הזו אין בעייה.
מה אפשר לעשות כדי לשפר את ההרגשה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ללינוי
ד''ר גדעון נגר21/09/2010אם אכן את בחורה בריאה
התופעות תחלופנה מאליהן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יחסי מין בזמן היריוןשרית20/09/2010
שלום,
אני בתחילת היריון, שבוע 2 בערך..
האם זה אפשרי לקיים יחסי מין בזמן ההיריון? זה לא מזיק? אם כן עד איזה חודש זה אפשרי? האם כרוך בזה סיכון מסוים לעובר?
תודה,
שירן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יקירתי, את לא יכולה להיות בשבוע 2..
שילו20/09/2010בשבוע 2 אין עדיין הריון.
אם ההריון תקין אין בעיה לקיים יחסי מין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש לי איחור במחזור..ולפי הבדיקה עם
שרית20/09/2010לפי הבדיקה בערכת ההריון אני בהריון...עוד לא הייתי אצל הרופאה אבל הסיכוי שהערכה תטעה קטן..אני משערת שזה שבוע 2
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאולי את בשבוע6...
נטע20/09/2010בדרך כלל מגלים הריון בשבוע ה6... בשבוע ה2-ההריון עוד לא נקלט אפילו...
לכי תבדקי אצל רופא נשים! -אח"כ תדברי על קיום יחסי מין... חוץ מזה אין שום בעיה עם זה- אלא עם כן הרופא אומר לך אחרת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשירן היי
יסמין20/09/2010אני בשבוע 7 , וכשגילתי שאני בהיריון וקיימתי יחסים אז "כאב לי " אבל זה ממש פסיכולוגי מבחינתי ... בפעם השניה הכל היה רגיל , פשוט צריכים למצוא פוזות נוחות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשירן
ד''ר גדעון נגר21/09/2010אין כל מניעה ליחסי מין בכל שלב של ההריון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הערכת משקלחגית20/09/2010
עד כמה מדוייק הערכת המשקל ? והאם יש קשר בין גודל הבטן לגודל העובר?
ואם בבדיקת אולטרסאונד היה קשה למדוד את היקף הראש מאחר והוא ממוקם ממש למטה, האם זה אומר שהלידה קרבה?
תודה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחוששת
ד''ר גדעון נגר21/09/2010הערכת משקל אינה מדויקת
אכן לעיתים קרובות יש קשר בין גודלהבטן לגודל העובר
ראש ממוקם למטה אינו מצביע על מועד הלידה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרמת משקל כבד בשבוע 7גיל20/09/2010
שלום רב, אשמח לדעת מהו המשקל המקסימלי שמותר להרים בשבוע 7. במסגרת העבודה, אני לעיתים מרימה קלסרים עבי כרס.
אני מאוד מאוד חוששת שקלסר עמוס בחומר עשוי להזיק או לסכן הריון.
אודה לתשובה , האם יש סיכוי שפגעתי בתקינות ההריון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לגיל
ד''ר גדעון נגר21/09/2010אין משקל מוגדר המשקל המותר הוא בהתא ליכולת הפיזית שלך
כעקרון אין לבצע הרמת משאות הגורמות למאמץ יתר
אין סיכוי שפגעת בעובר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה קצת מביכהיסמין20/09/2010
אני בשבוע 7 , מאז שגיליתי שאני בהיריון יש לי דם בצואה מידי פעם,
כל בדיקות הדם שלי יצאו תקינות,
וגם אם אני לא עושה צואה וסתם מתאמצת יוצא לי דם שאני מנגבת ,
רציתי לדעת האם זה קשור להיריון ???
ואם לא האם זה קריטי ? או שיכול להיות שסתם יש פצע פנימי ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בטח פיסורה או משהו דומה,
שילו20/09/2010כדאי שתלכי לרופא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
יסמין20/09/2010אבל אין לי כאבים או משהו כזה ....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה לא תמיד חייב לכאוב
שילו21/09/2010מספיק שאת מתאמצת הרבה וכבר יכול להיפתח סדק.
תיבדקי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליסמין
ד''ר גדעון נגר21/09/2010סביר להניח שמדובר בתחורים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איזה שבוע אני?שיר20/09/2010
שלום,
אין לי ווסתות-pcod
היסטוריה מיילדותית:
ניתוח קיסרי,
missed abortion בשבוע 11.
לפני חודשיים הוצאתי התקן מירנה,
כאמור אין לי ווסתות,
קיימתי יחסי מין ב 27.8
אני בהריון-
בטא מעל 1000
לפני 5 ימים ראו שק עם חלמון.
איזה שבוע אני?
תודה...
שאלה נוספת-
בבדיקות דם שגרתיות (בלי קשר להריון-יש לי חסר בחומצה פולית)
התחלתי לקחת כדורים במינון 800 מ"ג.
מה דעתך על המינון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאורלי
ד''ר גדעון נגר21/09/2010שבוע 6להריונך
מנון תקין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערכי חלבון בהריון שבוע 6-7C20/09/2010
הי אני בהריון בשבוע 7 בערכים שלי היו בשבוע שעבר 8746 ולאחר יומיים עשיתי שוב בדיקת דם שערכה היה 14311 האם זה תקין שהם לא הכפילו את עצמם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למתוסכלת
ד''ר גדעון נגר21/09/2010הערך תקין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםמיקה20/09/2010
ילדתי לפני חודשיים וחצי ובשבוע ה- 5 לאחר הלידה התחלתי להשתמש באמצעי מניעה המדבקה - אוורה - קיבלתי מחזור אחד שהיה סדיר ותקין ועכשיו אני אמורה לקבל מחזור נוסף ועוד לא קיבלתי. האם זה אומר שאני בהריון ??.. או שזה מורה על בעיה כלשהיא ? אודה לתשובה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למיקה
ד''ר גדעון נגר21/09/2010סביר להניח שתקבלי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם ניתוח קיסרי?חני20/09/2010
אני בת 42 בשבוע 38 להריון . ההריון תקין אולם יש בעיות גסטרו. לאחר בדיקות
התגלה שיש לי דלקת מיעיים (קוליטיס/כוון). הגסטרו ממליץ על ניתוח קיסרי כדי
לא לאמץ מידי את אזור האגן כולו שיתכן והמאמץ יגרור בעיות עתידיות. רופאת הנשים
טוענת שאין בכך הכרח וממליצה על לידה רגילה.
מה דעתכם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הייתי מתיעצת עם גסטרו נוסף..
מורן20/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש מרפאת גסטרו בהריון בבלינסון
גלית20/09/2010שמתמחה בידיוק בבעיות עיכול בהריון. יושבים איתך גם רופא נשים וגם רופא גסטרו וחושבים ביחד, ולא משאירים לך להכריע בין שני מומחים...
הם מתמחים בקרוהן וקוליטיס....צריך אבל הפניהמרופא נשים, כי זו מרפאה מיוחדת להריון בסיכון.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחני
ד''ר גדעון נגר21/09/2010אין כל סיבה לנתוח קסרי אם קיימת בעיה במעיים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים והפרשות בתחילת הריוןנעם20/09/2010
לאחר טיפולי IVF ובתחילת הריון. עדיין לא ביצעתי US אלא בדיקה של הכפלת ערך הבטא. יש לי מידי פעם התכווצויות מאד חזקות וכאבים בעיקר בצד ימין, מעין כאבי מחזור חזקים מאוד. בנוסף, הפרשות כהות מאוד שבאות והולכות. האם אני צריכה לדאוג? האם זה נפוץ בשלב זה של ההריון (שבוע 5+5 בערך)?
אודה לתשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנועה
ד''ר גדעון נגר21/09/2010בתחילת הריון יתכן דמם קל
יש לבצע בדיקת US למקום ההריון יש לשלול הריון חוץ רחמי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרם להסרת שיעריונת19/09/2010
שלום,
האם ניתן להשתמש בהריון בקרם להסרת שיער (veet) ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליונת
ד''ר גדעון נגר21/09/2010כן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
