מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עין עצלה וניתוח קיסרישלי21/09/2010
שלום רב לרופאים!
נולדתי עם עין עצלה שנכון להיום איננה רואה. העין ה"בריאה" במספר 8.5 שזה גבוה מאוד אבל יציב בשנים האחרונות.
כעת אני בשבוע 32 ומזמן שמעתי שיש קשר בין מאמץ בלידה ובין עלייה במספר המשקפיים. רופא מעקב ההריון שלי די ביטל אותי ואמר שאין כל חשש. עדיין לאור מצבי אני חוששת והייתי שמחה לקבל חוות דעת נוספת. חשוב לי לציין שאני הכי רוצה בעולם ללדת לידה רגילה ולא לעבור ניתוח קיסרי אך במידה ויש בכך סיכון לראייתי איאלץ לוותר
אודה לתשובה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשלי
ד''ר גדעון נגר21/09/2010אין כל סיבה ללדת לידה רגילה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר נגר-לא בטוחה שהבנתי את תשובתך
שלי22/09/2010אין כל סיבה ללדת לידה רגילה? כלומר- לוותר על לידה רגילה ולבקש קיסרי?
או שהתכוונת שאין כל סיבה שלא ללדת לידה רגילה??? ואני יכולה ללדת בשקט בלידה רגילה...
מבולבלת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממש אשמח לקבל תשובה מד"ר נגר
אביטל25/09/2010לא הבנתי את תשובתתך ואשמח להבהרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשלי
ד''ר גדעון נגר25/09/2010אכן התכוונתי שאפשר ללדת בלידה רגילה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לך!!
אביטל26/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלוטת התריסלילך21/09/2010
שלום
אני בת 30 עברתי 3 הפלות חוזרות , שלחו אותי לבדיקת tsh ה תוצאה יצאה 6.56 .
t4=12.16
מה זה אומר ואיך נוצרת בעיה בבלוטת התריס .
ומה הטיפול המקובל ?
תודה
רבה
לי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ללי
ד''ר גדעון נגר21/09/2010רמת הTSH גבוהה במקצת
עליך להוועץ באנדוקרינולוג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תסמונת דאוןאלונה21/09/2010
שלום,
כעת בשבוע 15 להריון.
שקיפות עורפית בשבוע 11 הייתה 2.3 . סיכון משוקלל גיל+ בדיקה 1:238
סקירה מוקדמת תקינה למעט 2 ממצאים: מוקד אקוגני בחדר שמאל ומעיים קצת לבנים יותר מהרגיל. נקבע תור למי שפיר.
מה הסיכוי לעובר בריא לאור הממצאים הנ"ל?
תודה רבה וחג שמח!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאלונה
ד''ר גדעון נגר21/09/2010הסכון לתסמונת דאון כחצי אחוז.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהמיקה21/09/2010
ילדתי לפני חודשיים וחצי ובשבוע ה- 5 לאחר הלידה התחלתי להשתמש באמצעי מניעה המדבקה - אוורה - קיבלתי מחזור אחד שהיה סדיר ותקין ועכשיו אני אמורה לקבל מחזור נוסף ועוד לא קיבלתי. האם זה אומר שאני בהריון ??.. או שזה מורה על בעיה כלשהיא ? אודה לתשובה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למיקה
ד''ר גדעון נגר21/09/2010סביר להניח שאת לא בהריון ולא מצביע על בעיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום לאחר לידהנילי21/09/2010
שלום,אני ילדתי לפני 5 שבועות בלידה טיבעית ,בשבוע ה35.4
עד היום יש לי הפרשות שנראות כמו ווסת
האם זה הגיוני או פתולוגי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנילי
ד''ר גדעון נגר21/09/2010רצוי להבדק
לא תקין דמם ממושך כ5שב לאחר לידה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקות סוכר ונוגדניםגלית21/09/2010
שלום,
אני בשבוע 26+0 עם סוג דם RH שלילי. אתמול עשיתי בדיקת העמסת סוכר והתוצאה יצאה 136.3. האם יש לעשות בדיקה שניה? אציין כי יש לי בעיות בקיבה עוד לפני ההריון וכמעט ולא העליתי במשקל עד עתה, וכן שהבדיקה עם ה -50 היתה לי מאוד קשה לאור צרבות ואי נוחות.
לאבי סוכרת שהתחילה בגיל 60. האם זה משנה את התשובה?
שנית, גם עשיתי בדיקת coombs indiresct -שיצאה negative. מה עושים עם זה? האם אני צריכה לקבל חיסון? אם כן אז מתי (האם שבוע 28 זה 27+ או 28+)?
תודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לגלית
ד''ר גדעון נגר21/09/2010העמסת סוכר תקינה
בדיקת הדם לנוגדנים תקינה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבוע 10+1עדי21/09/2010
שלום,
אני בשבוע 10+1, אני סובלת מבחילות והקאות
הדבר היחיד שמרגיע זה קולה
יוצא לי לשתות כל יום כמעט פחית קולה
האם אני מזיקה לעובר?
עדי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קולה
יסמין21/09/2010מאמי זה לא טב לשתות קולה תנסי למצוא לך משהו אחר שירגיע לך א ת הבחילות,
קולה זה לא טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלעדי
ד''ר גדעון נגר21/09/2010לא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות גנטיותטל21/09/2010
בנות יקרות שלום
אני ובן זוגי רוצים להכנס להריון בקרוב (פעם ראשונה...), רופא הנשים שלי נתן לי חומצה פולית ואמר שאין טעם לעשות בדיקות גנטיות עכשיו, אלא לחכות קודם שאכנס להריון.
אמנם אנחנו בכל מקרה לא מתכוונים להשתגע ולעשות אלפי בדיקות, אבל לא עדיף להתחיל לפני ההריון?
מהניסיון שלכן- לחכות או לא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי
ענת21/09/2010אנחנו בהחלט עשינו בדיקות גנטיות ועוד לא אפילו נכנסתי להריון ..
אני אישית חושבת שהייתי רוצה לדעת אם משהו לא בסדר ולא אחכ כך שהתינוק כבר בפנים ... וגן חוסר ודדאות והרצון לדעת שהכל תקין אצלי היה לי חשוב מאוד ...
לדעתי .. כדאי לעשות .. זה מהיר .. בדיקת דם רגילות .. וזהו גמרנו .. ( אם הכל תקין)
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקות גנטיות
יסמין21/09/2010היי ,
אני לא חיכיתי ... עדיף לדעתי לדעת לפני ההיריון , זה כולה בדיקת דם ....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלטל
ד''ר גדעון נגר21/09/2010ניתן לבצע את הבדיקות הגנטיות בתחילת ההריון.
אין צרך לבצע קודם לכן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום בשבוע 4+4מיכל21/09/2010
שלום,
ביום ה-12 להחזרת עוברים 14.9.10 ,בטא=11
ב- 16.9.10 ,בטא= 28
ב- 20.9.10 ,בטא = 143
פרוגסטרון -גדול מ 127 .
אתמול בבוקר עשיתי בדיקת בטא (143) .בשעה 14:00 התחילו כאבים בבטן התחתונה (דמוי כאבי מחזור)והפרשה בצבע חום בהיר. בסביבות השעה 18:00 התחיל מעט דם אדום (בניגוב) ובערב מאוחר התחיל דימום בצבע חום. והיום עדיין יש .
שאלה 1: מה הסיכוי שזה לא הריון כימי ?
שאלה 2: במידה וזה הריון כימי . ייתכן שזה קרה בגלל שיעול כבד ויבש שיש לי?
תודה מראש
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למיכל
ד''ר גדעון נגר21/09/2010יתכן דמם קל בתחילת הריון
יש לבצע בדיקת דם חוזרת אם הערכים מכפילים את עצמם כל יומיים סביר להניח שההריון תקין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מי שפירטלי21/09/2010
שלום אני בשבוע 16 וחצי להריון עשיתי כבר בדיקת דם שקיפות עורפית וביום ראשון אני עושה בדיקת דם חלבון עוברי+אינהבין A ,האם בבדיקות הנ"ל אני יכולה לדעת על כל המומים או שגם צריך לעשות מי שפיר האמת שאני מאד רוצה לעשות את המי שפיר בגלל הגיל שלי אני בת 34.5 האם זה מיותר או שכדאי לעשות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליפית
ד''ר גדעון נגר21/09/2010מי שפיר אינו בודק מומים אלא לקויים כרומוזומליים שהשכיח ביניהם הוא תסמונת דאון.
כל יתר הבדיקות שעשית אינם יכולים לאתר את כל המומים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמי שפיר
טלי22/09/2010אוקי תודה על תשובתך הבנתי מה המי שפיר בודק
אז אלו מומים או מה אפשר לגלות בבדיקות דם של שקיפות עורפית+חלבון עוברי+ואינהבין A* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת סוכר לאחר צוםנעמה21/09/2010
שלום,
אני נמצאת בשבוע 26 להריוני, ואתמול ביצעתי בדיקת סוכר 50 מ"ג.
העניין הוא שביצעתי אותה בצום של 11 שעות, למרות שלאחר מכן גיליתי שלא הייתי אמורה.
התוצאה שיצאה היא 134, ותהיתי אם אולי היא מוטעית ואם הייתי אוכלת כרגיל אז היא הייתה יוצאת גבוהה יותר, בגלל תוספת רמות הסוכר שהיו צפות אצלי באופן נורמאלי בדם.
האם יש צורך בחזרה על הבדיקה, או שגם אחרי צום היא תקינה לחלוטין?
בתודה מראש,
נעמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנעמה
ד''ר גדעון נגר21/09/2010הבדיקה תקינה ואין צורך לחזור עליה למרות מספר השעות שחלפו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריפלוקס בהריוןלירן21/09/2010
אני בת 36 ומבקשת לדעת האם מותר בתחילת הריון וגם בהמשכו ליטול מאלוקס, טמס, רסקיו רמדי.אני סובלת מריפלוקס ונוטלת חצי שנה כדורים שטרם נבדקו אם מותר ליטול אותם בעת הריון ובתחילתו בפרט.הפסקתי לפני 5 ימים ליטול את הכדורים הללו עפ"י עצתה של הרופאה שלי מתוך כוונה להכנס להריון אך אני חוששת שבשל ההריון מצבי והסימפטומים של הריפלוקס הכוללים: חזרה של אוכל, גרפסים וצרבות קשות רק יחמירו.בנוסף, שמעתי שאסור לשתות תה קמומיל בעת הריון? האם זה נכון ואם כן, מדוע? תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאפרת
ד''ר גדעון נגר21/09/2010ניתן להשתמש בתכשירים שציינת אך לא להגזים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה זה אומר?מזי21/09/2010
שלום וברכה.
לפני חודשיים אוהבחני שיש לי שחלות פוליצסטיות..
היום ביום ה 22 למחזור עשיתי בדיקת גם של פרוגסטרון ויצא לי 4.1 מזה אמר?
טוב לא טוב??
השתשמתי החודש בערכה לזיהוי ביוץ וראיתי קו חלש ואחד חזק. ולאחר יום ראיתי הפרשות מעידות על ביוץ וקיימנו.. זה אומר משהו על אולי הריון ??
תודה רבה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למזי
ד''ר גדעון נגר21/09/2010לעיתים בשחלות פוליציסטיות יש הפרעות בביוץ
כל היתר להבדק ולהתייעץ עם הרופא הנשים שלך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התחשמלות בסוף ההריוןאורית פרנקו20/09/2010
התחשמלתי היום ממספר מכשירים בגלל בעיה בהרקה בביתי.
הזרם היה די חזק, ופגע בי ביד אך כי לא נגרם לי נזק.
אני בשבוע 39.
יש תנועות עובר גם עכשיו, אחרי המקרה.
האם יש חשש לנזק לעובר?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לגבי הודעתי הקודמת על התחשמלות
אורית פרנקו20/09/2010תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאורית
ד''ר גדעון נגר21/09/2010לא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחרי החזרהגלית20/09/2010
שלום,
ביום שישי האחרון ביצעתי החזרה
ביומיים האחרונים יש לי כאבים חזקים בצד ימין
האם יש לכך משמעות מסויימת??
האם זה בסדר או שאני צריכה לבדוק את זה??
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לגלית
ד''ר גדעון נגר21/09/2010יש להבדק אם אכן קיימים כאבים עזים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)