פורום פסיכולוגיה ילדים - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בת 12.5 נוגעת באובססיביות באוזניים
    נדיה
    20/01/2015

    שלום רב
    יש לי ילדה בת 12.5 ושמתי לב (אולי זה כלום אך קצת מוזר לי) שילדה כל הזמן נוגעת באוזניים בצורה אובססיבית ,לפעמים באיזור עגילים לפעמים בקצה העליון של האוזן ,הרבה פעמים זה נגיעה בשתי ידיים באוזניים וישר נגיע בצוואר..תנועות שחוזרות המון פעמים ביום.
    מה יכולות להיות הסיבות ואם לדעתכם זה מצריך פניה למומחה ואם כן לאיזה
    המון תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת 12.5 נוגעת באובססיביות באוזניים - תגובה

    פז שפירא
    27/01/2015

    הי נדיה,

    האם שאלת אותה לסיבה לנגיעות? אולי משהו פיסי מפריע לה? אם לא מדובר במשהו כזה ייתכן ומדובר בטיקים/התנהגות אובססיבית כפייתית (OCD) ובמקרה כזה מומלץ לפנות לפסיכיאטר או פסיכולוג ילדים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן שנה וגירושין
    מ'
    18/01/2015

    היי,
    התגרשתי לפני מספר חודשים. מאז האב לוקח את הילד (בן שנה) אחת לשבוע למשך מספר שעות בלבד. כשהילד חוזר אליי הוא לא מפסיק להגיד "אבא אבא".
    השאלה שלי היא האם הפגישות האלה עם אביו לא מסבות יותר נזק מתועלת ושמא לא עדיף כי לא יהיה כלל חלק מחייו?
    אודה על תשובתכם בהקדם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן שנה וגירושין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן שנה וגירושין - תגובה

    פז שפירא
    27/01/2015

    הי מ',

    הקושי מאוד מובן אך יחד עם זאת עדיף לבנך קשר עם אביו. נזק רב יותר עלול להיווצר מנתק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול פסיכולוגי לילד בן שש
    בר
    13/01/2015

    שלום רב,
    עקב קשיים של בני בן השש הלומד בכיתה א', הן בבית והן בבית הספר, החלטנו לפנות לייעוץ פסיכולוגי שכולל גם הדרכת הורים וגם טיפול לבני.
    בבדיקה עם הפסיכולוגית הסתבר לנו כי הטיפול עם בני הנו פרטני בחדר, ללא נוכחות ההורים, והפרטים שיינתנו לנו לגבי פגישות אלה הנם פרטים כלליים מאחר והיא מחוייבת לפרטיות לבני.
    שאלתי הנה, האם אכן כך מקובל?

    תודה רבה על תשובתכם.
    בר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול פסיכולוגי לילד בן שש - תגובה

    פז שפירא
    27/01/2015

    הי בר,

    אכן כך מקובל. גם הפסיכולוגית לא נותנת פרטים מדוייקים לגבי מה שקרה בפגישות, היא יכולה לספר על רוח הדברים, על הנושאים שמעסיקים את בנך ועוד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול רגשי לבן 4.5.
    שני
    12/01/2015

    שלום רב,
    רציתי לדעת האם בגיל 4.5 כדאי לקחת לטיפול פסיכולוגי משולב של הורים ילד או הדרכת הורים בלבד מספיקה בגיל זה.
    בגדול מדובר על חוסר בטחון ואי מימוש פוטנציאל באירועים או במקומות שאינו מרגיש בהם מספיק בטוח.
    בקופת חולים יש רק הדרכת הורים ואם רוצים משולב כולל פגישות עם הילד הבנתי שזה במרפאות לבריאות הנפש.. רק השם קצת מלחיץ .
    כמובן שיש את האופציה של פרטי אבל השאלה שלי האם טיפול עם הילד הכרחי בשלב זה, מה ההמלצות והאם כדאי מרפאה לבריאות הנפש או פרטי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול רגשי לבן 4.5.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול רגשי לבן 4.5. - תגובה

    פז שפירא
    27/01/2015

    להערכתי ניתן להתחיל בייעוץ הורים בלבד. פעמים רבות הדרכת הורים יכולה להוביל לשינוי משמעותי וזאת מבלי להכניס את הילד לתהליך טיפולי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רגשות
    לילי
    11/01/2015

    שלום
    יש לי ילדה בת שנתיים שאני מרעיפה עליה המון אהבה במגע והבעת רגשות
    האם זה יכול להזיק האם יש דבר כזה יותר מידי הבעת אהבה
    ? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רגשות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רגשות - תגובה

    פז שפירא
    27/01/2015

    הי לילי,

    כיצד ביתך מגיבה להבעת הרגשות והאהבה? בעיקרון המגע והתקשורת צריכים להיות מותאמים לילד. במידה וזה נעים לה אפשר להמשיך אך אם את שמה לב להסתייגות מצידה כדאי להפחית את העוצמה של הבעת הרגשות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רגשות תשובה לשאלתך

    לילי
    28/01/2015

    שלום,לשאלך זה נעים לה מאוד ואני מקבלת מימנה פידבקים של אהבה (גם במיליח וגם בחיבוקים ונשיקות)לאחרונה היא קצת דבוקה אלי(יש קשר?). השאלה אם זה לא עושה אותה קצת ניזקקת וחלשה ורגישה .מעבר לכך אן לי בעיה להביע את אהבתח אליה ולקבל חזרה ניראה שהיא אוהבת את זה וגם אני. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה מהגן
    סבטה
    11/01/2015

    שלום בתי בת 3.8 , עד כה הלכה מצויין לגן . לפני כשבועיים חוותה משהו לא נעים בגן - כאבה לה הבטן עקב עצירות והיא סבלה . מאז יש לה חרדה מהגן . היא ממש לא רוצה ללכת לגן . כבר סיפרתי לה סיפורים ודיברתי איתה על האירוע וכלום לא עוזר . היא ממשיכה לפחד מללכת לגן כי לפי מה שהיא אומרת , היא תרגיש שם לא טוב ואני (אמא שלה ) לא תהיה איתה .
    איך לגרום לה להתאושש?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חרדה מהגן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה מהגן - תגובה

    פז שפירא
    27/01/2015

    הי גליה,

    ממה שאת מספרת, ביתך כיום מקשרת בין כאב בטן ותחושה שאינך נמצאת שם איתה לבין הגן. כדאי להדגיש עבורה את המצבים בהם היא בגן וזה לא קורה. לשם כך עליה ללכת לגן ולא להימנע מכך ולבקש מהצוות שלאחר כמה שעות יזכירו לה בשמחה שהנה היא בגן והיא מרגישה טוב. גם את, לאחר הגן אמרי לה שהיא הייתה בגן ולא כאבה לה הבטן - זאת אומרת שלרוב היא דווקא מרגישה טוב מאוד בגן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כעס של ילדה בת שנתיים ושמונה
    רוית
    11/01/2015

    שלום,
    הבת שלי כשהיא כועסת מוציאה את התסכול באלימות
    היא אוהבת את הרופאה שלה היום כשהלכנו אליה היא לא היתה כי היא חולה
    הבת שלי התעצבנה,בכתה מכעס והעיפה לי את המשקפיים ברחוב
    עלינו במדרגות והיא העיפה לי את המשקפיים מכל המדרגות
    מה לעשות?ביום גשום היא יכולה לשכב על המדרכה ,אני לא יודעת מה לעשות
    איך גורמים לילדה להקשיב לי,זה ממש מתסכל,אני מדברת אליה ואומרת לה שזה לא מתאים,קר בחוץ ושהיא נרטבת אבל היא לא מקשיבה לי.
    אני עדינה איתה אבל גם תקיפה שצריך,אבל היא לא מתייחסת ממש מתעלמת ממה שאני אומרת
    מה לעשות??????
    היא כן ילדה נבונה,אבל אוהבת לעשות דווקא

    מחכה לתשובה

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה לא עונים לי????בבקשה תענו,תודה

    רוית
    01/02/2015

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פגיעה מינית?
    רעות
    10/01/2015

    הוא בן 9 והיא גם. הם משחקים יחד. כשהיא הייתה באה אליו היה להם את המשחק שלהם- הוא אמר לה להתפשט. הוא נגע בה. אמר לה לגעת בו. אחר הצמיד אותה לדלת וחדר לכמה דקות.
    היא לא התנגדה נחרצות. לפעמים אמרה שלא בא לה. לעיתים נהנתה מהקרבה. הוא לא השתמש בכוח מעולם.
    האם זו התנהגות נורמלית בין ילדים וסקרנות לעולם המיני? או האם יש כאן פגיעה כלשהי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פגיעה מינית?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פגיעה מינית? - תגובה

    פז שפירא
    27/01/2015

    הי רעות,

    זו לא נשמעת כמו התנהגות נורמטיבית ואני ממליצה לפנות להתייעצות פרטית בנושא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התאבדות אמא
    תמי
    09/01/2015

    איך מתמודדים עם ילד בן 4 שאמו התאבד(ירתה בעצמה ) מול עיניו???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התאבדות אמא

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התאבדות אמא - תגובה

    פז שפירא
    27/01/2015

    הי תמי,

    זהו מקרה מאוד קשה וטראומטי ואני ממליצה לפנות כמה שיותר מהר לפסיכולוג ילדים, רצוי כזה המתמחה בטראומה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייחסות לסיטואציות שונות בגן
    חסוי
    02/01/2015

    בוקר טוב,

    בני בן ה-5.5 ילד חכם, בוגר ומקסים

    לאחרונה עולות מס' סיטואציות בגן כגון:
    השתתפות במסיבת חנוכה, הכנת פלקט על עצמו והצגה בפני הכיתה, מענה לשאלות ששואלת הגננת לאחר הקראת סיפור שמלחיצות אותו והוא לא רוצה להשתתף בהן ואף אומר לי לדבר עם הגננת כדי שלא תבקש ממנו
    האם יש משהו שאני יכולה לעשות כדי לעזור לו ? משהו שהגננת יכולה לעשות מהצד שלה ?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייחסות לסיטואציות שונות בגן - תגובה

    פז שפירא
    03/01/2015

    נשמע שבנך חושש מלהיות במרכז העניינים ובעיקר חושש מלהיכשל בפני אחרים. אפשר לדבר עם הגננת על כך ולמצוא דרכים בהן בנך לא יימנע לגמרי מהפעילות אך כן יהיה אפשר להקל עליו. למשל: שבהכנה למסיבה ובמסיבה עצמה אשת צוות תהיה יחד איתו ותעודד אותו, שיכין פלקט על עצמו ומשהו כתוב שהוא יעמוד והגננת תקריא, שתיתן לכם את הסיפור שהיא הולכת לשאול עליו במפגש מבעוד מועד שיוכל להתכונן וכו'.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן תשע. כאב אוזניים אמר שרוצה למות
    אור -לי
    01/01/2015

    בני בן תשע חלה באוזניים , בכה במשך שעתיים חווה כאב עצום , אני יודעת מניסיוני. כאב אוזניים זה ממש קשה. תוך כדי שהוא בוכה אמר בא לי למות אני שונא את עצמי. מה עליי לעשות? אמא של ...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן תשע. כאב אוזניים אמר שרוצה למות - תגובה

    פז שפירא
    03/01/2015

    הי אור-לי,

    האם בנך מתבטא כך בפעם הראשונה או שהוא אמר זאת כבר בעבר? אם זו הפעם הראשונה, ייתכן שכך הוא ביטא את הקושי והסבל שנגרמו לו בגלל כאב האוזניים. את יכולה לומר לו שאת מבינה שכ"כ כואב לו ושהוא סובל מאוד. אם הוא התבטא כך בעבר בהקשרים נוספים כתבי לי כדי שאוכל לייעץ לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לשאלתך

    אור -לי
    08/01/2015

    אולי אמר מזמן משפט דומה לפני שנה ..הוא בעל ביטחון עצמי מאוד נמוך ואני רוצה לעזור לו .. מידי פעם רוצה להחליף את שמו ובנושא בחירת חברים בכיתה הוא בוחר חברים בעייתיים שלא מתאימים ורק בגלל שקל לו לברוח ולהתחבר עם כאלה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעניין הנושא החברתי

    נופר
    09/01/2015

    אור-לי יקרה,
    כאמא עם מצב דומה מאוד בבית אני כ"כ מזדהה ומבינה לליבך..
    גם לבן שלי (היום בן 11) היה מאוד קשה מבחינה חברתית, עקב חוסר ביטחון נמוך פנה והתחבר עם ילדים מאוד בעייתים שהשפיעו עליו לרעה.. החלטתי שאין מנוס וחייבת לקחת אותו לטיפול פסיכולוגי שיעזרו לו בבעיית הביטחון והתקשורת עם החברה. אני לא יודעת אם מותר לתת פה המלצות מניסיון אישי אבל אני גם יודעת כמה הנושא רגיש והחיפוש אחר מטפל טוב מתיש.. יכולה מניסיון אישי בלבד להמליץ על המטפלת המדהימה שמצאנו עבורו שמה מיכל אופיר. פסיכולוגית מצויינת שקידמה ועזרה לבני המון!
    מקווה שעזרתי לך קצת.. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיברות
    לילי
    01/01/2015

    שלום
    ביתי בת שנתיים וחןודשיים
    ילדה נבונה ומפותחת לגילה
    לאחרונה ישנה קבוצת הורים שמיתארגנת על כל מיני פעילויות
    שלא תמיד אני יכולה להישתלב בהם מפאת עבודתי או לעיתים כי לא מיסתדר
    אני חוששת שמא הקבוצה הנל תתלכד ואז ביתי תישאר בחוץ ותיפגע חברתית
    זה מטריד אותי ואני דואגת שמא לא תהיה מקובלת
    עוד אציין שבגן יש 2 קבוצות גיל היא בקבוצה של הקטנים (הקבוצה שניפגשת הם הקבוצה של היותר גדולים אבל כטולם יכולים להיצטרף) ההפרשים הם כחצי שנה מינוס פלוס בן שתי הקבוצות
    האם יש סיבה לדאגה או שהיא כבר תיצור חברויות בלי שום קשר
    האם הקבוצה בגלל הפעילות המשותפת תיתגבש ולא יהיה מקום למישהו מבחוץ?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חיברות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיברות - תגובה

    פז שפירא
    03/01/2015

    הי לילי,

    בגיל של ביתך איני חושבת שיש מקום לחשוש מחוסר מקובלות. קבוצה של הורים יכולה להיות פורום נחמד בו נוצרים קשרים בין המבוגרים ומאפשר קשרים בין הילדים. אם את הולכת למפגשים האלה מידי פעם זה יכול להספיק. לגבי ביתך, יכול להיות נחמד עבורה אם תפגישי אותה מידי פעם עם חבר/ה או שניים - זאת אפשר לעשות באופן יזום עם הורים אחרים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילדה שמתעצבנת שמתקנים אותה
    אור
    31/12/2014

    שלום,

    יש לי ילדה בת 8.5 בכיתה ג' וכשהיא עושה איתי שיעורים או עם המורה שלה ומתקנים אותה היא נעלבת ומתרגזת ולא רוצה ללמוד
    מה לעשות?

    תודה,
    אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילדה שמתעצבנת שמתקנים אותה - תגובה

    פז שפירא
    03/01/2015

    הי אור,

    כדאי לומר לביתך, לפני תחילת הכנת שיעורי הבית שאת הולכת עכשיו לעבור איתה על הדברים ולהגיד לה כל הכבוד על מה שהצליחה ולתקן אותה על טעויותיה. כדאי לומר שבטוח יהיו טעויות כי אין ילד שעושה שיעורי בית בלי טעויות. כמו כן, כדאי לספר על עצמך כילדה, שאת זוכרת שהיו לך דברים שהתקשית בהם ולא הצלחת בשיעורי הבית. בזמן הכנת שיעורי הבית כדאי לאזן בין מחמאות לבין תיקונים. אם יש תחום שהוא מתקשה בו במיוחד אפשר לעודד על החשיבה, על הניסיון, על המאמץ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן 7 נוגע בלי הפסקה באיבר מינו
    איילת
    29/12/2014

    שלום רב, אני אמא לשני ילדים: בני 7 ו-2. בתקופה האחרונה בני הגדול נוגע באיבר מינו ללא הפסקה, בפומבי ואף בזמן שמדברים איתו. ניסינו לבדוק עמו האם משהו מציק לו והסברנו לו שאת סקרנותו המינית הוא יכול לבטא באופן פרטי. אך ללא הועיל. מה עלינו לעשות וכיצד להתמודד עם העניין? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן 7 נוגע בלי הפסקה באיבר מינו - תגובה

    פז שפירא
    30/12/2014

    הי איילת,

    אוננות ללא הפסקה יכולה להעיד על מתח רב בו שרוי בנך. במידה ובנך אינו משתף אני ממליצה לפנות לאיש מקצוע להדרכת הורים ובמידת הצורך אף לטיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גניבה אצל ילד בן 10
    שרית
    29/12/2014

    שלום , אשמח להתייעץ בנושא חשוב ..
    בני בן ה10 - גנב כ350 שח מקופות החיסכון של אחיותיו וקנה עם זה ( ובכספו הפרטי) טלפון סלולרי .
    יש לציין , שהוא שיקר לי כאשר אמר שהטלפון עולה סכום חלקי - ואני אישרתי את הקניה .
    אני כעסתי אך גם ריחמתי עליו ( שבכלל הגיע למקום כזה ולשקר כזה ) ודווקא האמפתיה הזו הוציאה ממנו הרבה בכי .
    הוא נשלח מוקדם למיטה ללא כל טכנולגיה .
    שאלותיי :
    1. מה העונש שצריך היה לתת ?
    2. מה אפשר לעשות קדימה ?
    3. מה עושים עם הטלפון החדש ? מחזירים לחנות ? גורמים לו לשלם על זה ?


    תודה לכל עזרה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גניבה אצל ילד בן 10

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גניבה אצל ילד בן 10 - תגובה

    פז שפירא
    30/12/2014

    הי שרית,

    אין תשובה אחת לשאלה איזו תגובה צריכה להיות לעניין. יחד עם זאת אני יכולה להציע לך דרך פעולה בה אני הייתי נוקטת. יש לי הרגשה שלא כדאי להשאיר את הטלפון בידיו, כיוון שהוא נרכש בכסף שלקח מאחיותיו. אני מציעה לקחת את הפלאפון, שיהיה אצלכם ומבלי שתהיה לו גישה אליו. לאחר מכן, אפשר להציע לו להרוויח את הסכום שהיה חסר לו בדרך מקובלת והולמת - למשל תוכלו להחליט על כך שבכל פעם ש"יעבוד" בבית בעשיית מטלה כלשהי ירוויח סכום מסויים של כסף עד שיצליח להשיג את כל הסכום שלקח מאחיותיו. את הכסף הזה כדאי שתחזירו אתם להורים לאחיות. בנוסף, אני מציעה להתנות את קבלת הטלפון גם בעשיית מעשה של תיקון כלפי אחיותיו - למשל להכין להן ברכה, יצירה, דיסק עם שירים שאוהבות וכ'ו. תוכלו להציע להכין זאת יחד איתו. זאת על מנת להעביר מסר שנעשתה פגיעה וצריך לעשות מעשה על מנת לשקם ולתקן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה שעשינו...

    שרית
    31/12/2014

    פשוט החזרנו את הטלפון לחנות והחזרנו את הכספים לבעליהם החוקיים
    בנוסף שוחחנו על זה בבית .
    וכמובן שבאותו יום הוא גם הלך לישון מוקדם ללא טנלוגיה בכלל וכו...

    האם זה קשור , לדעתך , לגירושין שקרו לפני קרוב לשנה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה שעשינו... - תגובה

    פז שפירא
    01/01/2015

    התגובה נשמעת לי הולמת. ייתכן וזה קשור לגירושין, במידה וההתנהגות החלה בסמוך להם. עם זאת, ייתכנו סיבות שונות להתנהגות כזו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום