מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לימודי רפואה משלימה.31/01/2010
אני מעוניינת ללמוד תזונה טבעית או נטרופתיה
קודם כל כמה שאלות, זה נחשב למקצוע טוב "בשוק" ..?מרוויחים טוב?
איפה יותר כדאי ללמוד?רידמן או אורנים??
אורנים בכל זאת מוסד אקדימאי מוכר בישראל ואפשר להשלים שם לתואר ראשון מה שאי אפשר ברידמן
אפשר המלצות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לימודים
עדי מנחמי31/01/2010הייתי בוחר ברידמן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיפה ללמוד?
יריב כליף03/02/2010כיום אין שום מוסד אקדמי שנותן להשלים לתואר ראשון, אומנם עובדים על זה אך יקח עוד הרבה שנים, כך שכדאי לך לבדוק מי נותן את ההשלמות הנ"ל. בדר"כ אלו השלמות ממכללות מחו"ל והן עולות המון כסף והן אינן מוכרות למועצה להשכלה גבוהה.
המי לבחור?
הייתי בודק מי המורים ,שואל את הסטודנטים על האווירה, המקום וההתנהלות. הקירבה ללימודים גם חשובה.
רידמן נחשבים כיום לבית הספר הטוב ביותר לרפואה משלימה, ואני יודע שהוא לא ייסגר בעוד שנתיים - שלוש,כמו המון בתי ספר שנפתחו. כך שהייתי בוחר בו.
לשאלות, אתם מוזמנים להתקשר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלימודי רפואה משלימה אבטלה מובטחת
מירב09/02/2010למי שחושב ללמוד רפואה משלימה ומפנטז על כך כדאי שיברח מהר מאד לפני
שהוא יבזבז 120 אלף שקל ו4 שנים על לימודים שלא יכניסו לו אגורה אחת ויצרפו אותו למעגל מובטלים בוגרים שמי שצוחק כל הדרך אל הבנק הם בעלי בתי הספר ( אנשים פרטיים שפתחו עסק ללימודים )
אני בוגרת רידמן מלפני 3 שנים וכל המחזורים שלמדו איתנו לא עוסקים בתחום.
במקרה הטב אתם תעבדו בספא ( עיסויים ) בגדול אין לכם שום סיכוי לקבל טלפונים.
זו הזהרה כנה למי שעומד ליפול בפח כמונו שעדיין מלקקים את הפצעים של ההפסדים.
מירב שעובדת כיום בחברת פלאפון אחרי 4 שנים ברידמן שהלכו לאיבוד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלתי מ-22.1 - גרגרניתאילן28/01/2010
ד.נ. תשובתך לשאלתי עדיין איננה ברורה, לצערי. אבהיר שאומנם אין לי סכרת, אך רמת הסוכר שלי חרגה לאחרונה מהנורמה, כשהגיעה ל - 102 מ"ג בצום. דומני שרמה כזו מוגדרת "טרום-סכרת". השאלה ששאלתי נועדה לקבל הבהרה האם גרגרנית יכולה לעזור במקרה כגון זה - לנרמל את רמת הסוכר, כדי למנוע הידרדרות לסכרת. אנא תשובתך. אילן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אילן
יפה שמעוני29/01/2010אילן שלום,
גרגרנית זה חילבה. היא יכולה לעזור מעט לאזן את הסוכר.
אבל דבר ראשון למניעת סכרת יש להתייחס לתזונה נכונה ולפעילות גופנית.
אם יש עודף משקל, צריך לעשות מאמצים לרדת במשקל.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרו לי להפסיק את הסבל!חיים28/01/2010
שלום רב.
אני בן 19, ויש לי בעיה אשר אני נושא איתי כל החיים, ואיני יודע מה היא. מעולם לא נגשתי לאבחון כלשהו.
קודם כל ברצוני לציין שאני מאמין גדול ברפואה האלטרנטיבית, כך שאשמח לקבל עזרה בתחום זה.
אני כבר חצי שנה בטיפול המאופתי, אך התנודות שבטיפול בין מצב נוראי למצב מעולה (הבעיה נעלמת) בלתי נסבלות.
אז ככה, מאז שאני זוכר את עצמי אני סובל מהפרעה כלשהי, ניתן לומר הפרעה נפשית. זה בא לידי ביטוי בשני רבדים. האחד רובד פנימי/נפשי אשר מתבטא בהרגשת חירפון, כל דבר מפריע (רעשים, אנשים...הכל!), חוסר שקט ומכאן מגיעה תחשות חוסר אונים גדולה מאוד. לזה מצרפים ההיבטים הפיזיים שאינם שאני יודע אם הם בהכררח קשורים לפן הפנימי. ישנת תחושת "בטון" בגוף {בעיקר בראש ובצוואר), שרירים תפוסים, בחילות, אף סתום והתקפים של דופק מהיר, מתח וכאבים ודקירות בכל חלקי הגוף. איני בטוח שכל התחשות הפיזיות היו קיימות תמיד (נוספו עם השנים) אבל ההרגשה הפנימית קיימת תמיד.
אני מאוד מתוסכל עכשיו, כי הטיפול ההומאופתי נתן לי תקווה שהסבל נגמר (הבעיה כבר נעלמה לפרקים). יכול להיות שכל מה שאני צריך זה סבלנות והבעיה אכן תיפתר.
אשמח לקבל חוות דעת.
האם ישנו דבר טבעי כלשהו שאני יכול לקחת כדי להקל מיידית על הסבל, אני כבר לא יכול לעמוד בזה יותר?
חשוב לי לציין שלמרות האכזבה שאני חובה מההומאופטיה, אני מאמין בדרכה ובדרך האלטרנטיבית. לכן, אני אעשה הכל כדי לפתור את הבעיה בדרך זו, ולא ליפול לרפואה הרגילה. אשמח אם תעזרו לי.
ערב טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סבלנות
עירית פרידמן28/01/2010שלום חיים
אתה בכיוון טוב. אתה כבר רואה תוצאות טובות מדי פעם.
תהיה סבלני. דווח להומאופתית שלך על מצבך בתדירות גבוהה ובדיוק רב.
אני מאמינה שתתייצב בהמשך ותוכל להמשיך את חייך בשמחה.
כל טוב
עירית-הומאופתית קלאסית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחיים
יפה שמעוני28/01/2010חיים שלום,
לפי התיאורים שלך אתה סובל מיתר רגישות. (היפר סנסטיביות). ההומאופתיה יכולה לעזור לך.
יחד עם זאת אני ממליצה לעשות איבחון בנטורופתיה ובשיטת איפ"ק (ניקוי פיזי ורגשי של אלריות).
אנשים עם רגישות יתר מפתחים רגישות גם למזונות, חומרים, כימיקלים, בגדים וכו'.
כדאי לבדוק מה מעורר את רגישות היתר של וגם לנקותה מהגוף. זה אפשרי.
תכנס לאתר בשם IPEC על מנת ללמוד על השיטה.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם ישנו משהו שיכול להקל את הסבל?
חיים31/01/2010תודה על העזרה!
אני בטוח שאני יכול לפתור את זה באמצעות ההומאופתיה. אבל, הכאבים והתחשות בזמן הטיפול בלתי נסבלים. אני כבר חודש (מאז לקיחת התרופה האחרונה) נמנע מלהיות במסגרת ובקשר עם אנשים מחשש לאבד את העשתנות על אחרים ולא בצדק.
שמתי לב שפעילות גופנית מאוד עוזרת, אבל הטיפול ההומאופתי מקשה עלי מבחינה גופנית, לכן אני נמנע מלעסוק כמו בעבר.
האם ישנו דבר כלשהו היכול לאפשר לי לתפקד יחד עם השפעת הטיפול ההומאופתי?
יש לי עוד שאלה עיונית יותר: שמתי לב שהטיפול ההומאופתי ברגע יכול להפסיק את הסבל ב100%, אז מדוע אני חווה כל הזמן עליות וירדות קיצוניות מאוד למרות שהגעתי לכאורה לריפוי מלא? (מצב מאוד מתסכל)
ושוב תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפעילות גופנית
עירית פרידמן31/01/2010מדוע טיפול הומאופתי מקשה מבחינה גופנית?
פעילות גופנית היא פעילות טובה מאד במצבך ולכן אם הטיפול ההומאופתי עוצר את זה בצורה כלשהי צריך לחשוב על דרך לשלב בכ"ז.
תכתוב מה הבעיה ואעזור לך לחשוב על כיוון לפיתרון.
מכיון שאתה חווה עליות וירידות קיצוניות זה סימן שעדין לא הגעת לריפוי מלא. כדאי להתמיד ולהמשיך לידע את המטפלת בכל שינוי במצבך.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
חיים31/01/2010לפני שהתחלתי את הטיפול הייתי במצב של כאבים והרגשת אי נוחות (משהו שעוצר אותך), ולמרות זאת עסקתי בפעילות אינטנסיבית. כעת, עקב הטיפול, לפעמים אני יכול לבצע פעילות בהרגשה מעולה ללא שום כאב ואי נוחות, ולפעמים זה פשוט בלתי נסבל. (בעוצמות חזקות אשר מפריעות, לפחות מבחינת ההרגשה, לביצוע הפעילות)
במילים אחרות, ההרגשה היא שיש משהו שיושב עלי ועוצר אותי מלנוע בחופשיות יחד עם כאבים והרגשת אי נוחות אשר נעלמת מדי פעם עקב הטיפול. נוסיף לזה את הסבל הפנימי יותר שציינתי מקודם. קשה לי מאוד לתפקד ככה, ישנם מצבים שאני פשוט קורס למיטה, עקב הרגשה (לא נראה שבאמת אני לא יכול לתפקד) של חוסר יכולת לתפקד.
ושוב, תודה על העזרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמלצתי
עירית פרידמן31/01/2010תבצע פעילות גופנית בזמנים שזה מתאפשר.
בזמן שיותר קשה נסה לחשוב עלפעילות מסוג אחר-יותר נינוח. ז"א לא פעילות אגרסיבית אלא כזאת שתחזיק אותך פעיל ונינוח בוזמנית.
מעבר לזה קשה לייעץ בפורום הזה.
אתה מוזמן להתקשר אם יש לך שאלות נוספות.
כל טוב
עירית -0523915183* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לימוד נטורפטיה לאמא..סיון28/01/2010
שלום רב
אני בעלת תואר אקדמי ומעונינית ללמוד נטורפטיה
אבל אני מאוד חוששת שאחרתי קצת את הרכבת כיוון שאני
בנוסף גם אמא לשני ילדים..
כיצד אפשר לברר על אפשרויות תעסוקה לנטרפטית לאחר הלימודים והאם קיים מושג של "משרת אם" בתחום זה
האם יש מוסד מומלץ ללמודים? בית ברל בכפר סבא קרוב למקום מגורי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיון
יפה שמעוני28/01/2010סיון שלום,
אפשר ללמוד נטורופתיה בכל גיל. הלימודים הם ל-4 שנים (גם בבית ברל), כך שעד שתסיימי ללמוד ותוכלי להתחיל לעבוד כבר ילדיך יגדלו. כנטורופתית תוכלי לעבוד מתי שנח לך.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מקרוביוטיקהשרה28/01/2010
שלום. האם הנושא של מקרוביוטיקה כלול כאן או בפורום אחר? אם כן הוא כלול, איך ניתן ללמוד על יסודות השיטה? האם זאת רק דיאטה או כוללת גם טיפולים אחרים? תודה מראש על התשובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שרה
יפה שמעוני28/01/2010שרה שלום,
אני ממליצה שתכנסי לאתר המתמחה בנושא על מנת לקבל תשובות מקיפות.
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נזלת אצל ילד בן 5נננ27/01/2010
בני בן 5 עם נזלת רכשתי ספריי של מי ים.האם יש משהו נוסף שניתן להעזר בו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול הומאופתי
עירית פרידמן27/01/2010שלום
טיפול במי ים הוא טיפול מקל .
אם את רוצה לחזק את מערכת החיסון הכללית כך שהילד לא יהיה חולה ומנוזל אני ממליצה על טיפול הומאופתי שילווה את הילד גם בהמשך .
כדאי גם לשקול הפסקת מוצרי חלב.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנזלת
יפה שמעוני28/01/2010שלום רב,
נזלת תמידית אצל ילד וגם מבוגר היא בדרל כלל על בסיס אלרגני.
צריך לבדוק אם הילד אלרגי למוצרי חלב.
האם יש נזלת בשינויי אקלים.
רגישות לבעלי חיים
רגישות לפריחות
אם יש וירוס או חיידק שגורם לנזלת.
בכל אופן על מנת לפתור את הבעיה יש לטפל בגורם. ראשית לקחת את הילד לאיבחון אצל נטורופת מומחה.
כ"כ ניתן לנקות אלרגיות בשיטת טיפול בשם איפ"ק. (ניקוי פיזי ורגשי של אלרגיות).
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יעוץ בבקשה...נדב26/01/2010
שלום...הייתי רוצה לפנות בהודעה זאת לאנשים שעוסקים בתחום הרפואה האלטרנטיבית.
שמי נדב יש לי סבתא שסובלת ברגל מצליעה עקב ניתוחים רבים שעברה כדי לשקם את הרגל אחרי נפילה.
עד לפני כשנה ניהלה חיים נורמליים הכוללים גם הליכה מרובה התעמלות ושחייה עד לפני שנה קרתה תאונה היא נפלה מכיסא ושברה את הרגל שוב, מה שגרם לסיבוכים בניתוחים שעברה לאחר מכן היה זיהום כלשהו(דלקת כרונית) שאינו עובר גם לאחר שני ניתוחים במהלך התקופה הארוכה הזאת היו כמובן המון תרופות נלוולת שגרמו ירידה במשקל ועוד תוצאות לוואי.כרגע המצב בו היא נמצאת הוא לפני כריתה בגלל הזיהום שמתפשט.
אני רוצה לפנות לרפואה האלטרנטיבית לסיכוי אחרון לפני ההחלטה לכריתה.
האם ישנו טיפול כזה שיכול למנוע דלקת כזאת או אם בכלל זה תלוי בדברים אחרים כמו תזונה או לפנות לטיפול בצמחי מרפא...
הייתי שמח לקבל תשובה בהקדם והמלצות אל מי לפנות..
תודה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קושי בייעוץ
עירית פרידמן27/01/2010המצב של סבתך לא פשוט בכלל ולכן יש קושי במתן ייעוץ אחראי.
אני חושבת שכדאי לפנות לטיפול ברפואה משלימה בכל מקרה -אולי אפשר יהיה למנוע כריתה ובמקרה הרע ניתן יהיה לעזור בהחלמה.
כדאי לשלב טיפולים-האפשרויות הטובות הן טיפול הומאופתי +טיפול במגע כמו שיאצו או רפלקסולוגיה.
או דיקור סיני.
כל טוב לך ולסבתא
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלסבתא של נדב
יפה שמעוני28/01/2010נדב שלום רב,
יש לקחת בחשבון שבגיל מבוגר לא תמיד ניתן לתקן דברים.
בכל אופן כדאי לנסות לחזק בעזרת תזונה נכונה, תוספי מזון וניקוי רעלים.
אני ממליצה שתתן לסבתך:
טראומיל 2 כמוסות במציצה 3 פעמים ביום. עוזר לדלקות וכאבים.
12 המינרלים הבסיסים ע"ש ד"ר שוסלר במציצה. 4 סוכריות 4 פעמים ביום להשלמת מינרלים לאיזון כללי.
מורינגה בכמוסות, או בטיפות ,לפי הוראות. עוזר לדלקות ומחלות.
מומיו - בכמוסות, או טיפות לפי הוראות יצרן. עוזר לשברים ואיחוי גם בגיל מבוגר.
לעשות קומפרסים עם שווידן ביטר (תערובת צמחי מרפא) לקחת כף מהמיצוי בכוס מים רתוחים פושרים ולהניח רטיה עם גזה עם המקום המזוהם.
גם קומפרסים עם עיסת חימר יכול לעזור. (סופח את הרעלים מהמקום המודלק).
בהצלחה והרבה בריאות,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חילבה - מה כוונתך?אילן23/01/2010
מה הכוונה במשפט המוזר "אתה צורך שתהיה לך" (בתשובתך מ-22.1 לשאלתי בנדון)? ממש לא ברור, ולכן גם לא ברורה תשובתך. האם נפלו טעויות דפוס בתשובתך? אבקש תשובתך לשאלתי המקורית. שבוע טוב. אילן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אילן
יפה שמעוני25/01/2010מצטערת על הטעות.
צ"ל : אם אין לך סכרת ואין סכרת במשפחה אין צורך לדאוג שתהיה לך.
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם ניתן לקחת חיזוקיתמיכל22/01/2010
האם ניתן לקחת חיזוקית בזמן הנקה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בזמן הנקה
עירית פרידמן22/01/2010בזמן הנקה והריון הטיפול העדיף ביותר הוא טיפול הומאופתי.
זאת מכיון שהתרופות ההומאופתיות לא מכילות כל חומר כימי.
אם מערכת החיסון שלך זקוקה לחיזוק עדיף לעשות זאת בצורה שתתאים לך ביותר ואת זה עושה הומאופת לאחר ריאון והבנה מדויקת של מצבך.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דמיון מודרךדורי21/01/2010
שלום רב, אשמח לקבל המלצות על מדריכים או סדנאות לטיפול בדמיון מודרך, רצוי באיזור השרון או המרכז. בתודה - דורי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום דורי
יריב כליף22/01/2010שלום דורי,
ישנם מספר של מדריכים ו/או סדנאות ,לטיפול בדמיון מודרך,
יש את מכללת רטר- הם מעולים.
מכללת גוף נפש ברמת השרון.
החשוב הוא לא המקום, אלא האם אתה מתחבר למדריך, וזאת תעשה בכל מקרה ע"י שיחה טלפונית, או פגישה.
לשאלות , אתה מוזמן להתקשר אלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת שדזואי20/01/2010
שלום,
אני בהריון בשבוע 14. מזה כשלושה שבועות סובלת מכאב חזק בשד, לאורך כל היום, אשר מתגבר במגע או כאשר אני ישנה על הבטן. בנוסף קיימת אדמומיות קלה בשד זה. לאורך התקופה אין חום או חולשה. כירורג אחד אמר שאינו רואה כל בעיה. כירורג שני אמר שנראה שמדובר בדלקת והמליץ על אנטיביוטיקה בשם אוגמנטין.
שאלתי היא האם קיים טיפול טבעי כלשהו לדלקת בשד.
תודה,
זואי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קיים טיפול הומאופתי
עירית פרידמן21/01/2010ושווה להתחיל איתו לפני שלוקחים אנטיביוטיקה בהריון.
טיפול הומאופתי בהריון מחזק את המצב הכללי של האשה ומניסיוני מייצר לידות טובות יותר וילד נינוח יותר.
לכן מומלץ מכל היבט שהוא.
כל טוב
עירית פרידמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנמיהשולי19/01/2010
מהו הטיפול לאנמיה הנובעת מהפרעה בייצור של המוגלובין ותאי דם אדומים ולזו הנובעת מהרס מוגבר של תאי דם אדומים או איבוד של דם.
ע"פ הרפואה המשלימה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול הומאופתי
עירית פרידמן21/01/2010בטיפול הומאופתי לא מסתכלים על הסימפטום היחיד אלא על התמונה הכוללת של הסימפטום הפיזי +המצב הנפשי מנטלי.
לסימפטום הפיזי יכולות להיות עשרות תרופות מתאימות ומבינהן יש לבחור את זו שמכסה את התמונה הכוללת.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלי
יפה שמעוני22/01/2010שלי שלום,
לפני ההמלצה לטיפול צריך לדעת מה הגורם לאנמיה. תזונה לקויה?, מחזור חודשי ? טחורים מדממים?
לכל גורם יש טיפול אחר. באופן כללי אם את אנמית את חייבת לקחת תוספי מזון כמו ג'נטל איירון, B קומפלס ולשפר את התזונה וכו'. רצוי לעשות איבחון יסודי על מנת לקבל המלצות אישיות לבעייתך.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בנוגע לויטמיניםflower120916/01/2010
קיבלתי מרופא העור שלי ויטמינים לשיער בשם Roots HR בגלל נשירת שיער מוגברת.
על-פי בדיקות הדם אין כל ממצא לבעיה כלשהי והכל תקין. רופא עור אחר עימו התייעצתי אמר לי כי ויטמינים מעלים במשקל היות והם מגבירים רעב.
רציתי לשאול האם זה נכון באמת? האם לפני שאני מתחילה לקחת את הויטמינים הללו עלי לשקול תסמין של עלייה במשקל/רעב מוגבר?
אודה לכם על תגובתכם, זה מאד חשוב לי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
עירית פרידמן16/01/2010שלום
לא ידוע לי על עליה במשקל כתוצאה מויטמינים.
אבל כן ידוע לי על נשירת שיער ואני יכולה לומר לך בביטחון שהסיבה לנשירה בד"כ איננה חוסרי מזון אלא בעיה מהתחום הרגשי .
בטיפול הומאופתי ראיתי כמה מקרים שהסימפטום המוצהר היה נשירת שיער ותמיד בתשתית היתה בעיה אחרת שדרשה התייחסות.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהויטמינים
יפה שמעוני16/01/2010שלום רב,
נשירת שיער יכולה להיות על רקע של חוסר ויטמינים ומינרלים, אינדוקריני, או מתח וחרדות. האם עשו לך בדיקות לבלוטת התריס?
מומלץ לשים לב לתזונה עתירת ירקות, פירות, דגנים מלאים, ביצים, דגים, שקדים, אגוזים, גרעיני דלעת וחמניות. טבעי ולא קלוי. שתיה של מים, תה צמחים ומיצים טבעיים.
לאכול מנות קטנות כמה פעמים ביום.
לגבי הויטמינים אין חשש להשמנה.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבנוגע לנשירה
flower120916/01/2010קודם כל תודה רבה על התגובות שלכן.
לגבי הנשירה- עשו לי את כל הבדיקות שצריך וכן, גם תפקודי בלוטת התריס תקינים.
אני אוכלת מכל אבות המזון, יש לי דיאטנית שאיתה אני נמצאת במעקב גם. משקלי תקין לחלוטין וגם המחזור סדיר.
בהתחלה אמרו לי שייתכן וזה כתוצאה מחילופי עונות, אבל אנחנו נמצאים כבר בחודש ינואר והנשירה עדיין מוגברת ולא חולפת..
הויטמינים הללו של ROOTS HR אמורים לעזור בכלל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
עירית פרידמן16/01/2010כפי שכתבת-ערכו לך את כל הבדיקות ולא מצאו שום חוסרים או בעית כלשהי.
ולכן אני חוזרת לתשובתי הקודמת-לדעתי הבעיה איננה פיזית אלא נפשת/רגשית.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרגרניתאילן16/01/2010
שלום רב, האם יש בסיס מדעי לטענה שצריכת תוסף תזונה של גרגרנית יוונית שומרת על רמת סוכר תקינה אצל אנשים בריאים? אילן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אילן
יפה שמעוני22/01/2010אילן שלום,
אם אין לך סכרת וגם אין נטיה משפחתית, אתה צורך לדאוג שתהיה לך.
חילבה (גרגרנית) ידועה כיעילה לסכרת. יש לה רק בעיה של ריח שנדבק לעור וליציאות.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מדוע?אלי12/01/2010
מדוע הנהלת הפורום אינה עונה לפנייתי הטכנית מ-9.1? אלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אולי בגלל
עירית פרידמן12/01/2010שאין לנו תשובה.
נסה שוב לרשום בהוסף תגובה ואם לא מצליח לך שאל בתגובה חדשה.
ומה שאלתך?
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
