מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דלקת בכתףאילן21/02/2010
יש לי כאבים בכתף באזור גיד הדלתויד הקדמי, כניראה ממאמץ בתרגיל עליות מקבילים. אני סובל מזה כמעט שנה. בבדיקת אולטרה סאונד לא ראו כלום. זה כואב בעיקר במאמץ של דחיפה כמו שכיבות שמיכה. גם סיבוב הזרוע כואב בגיד.
מה אפשר לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שילוב
עירית פרידמן22/02/2010שלום אילן
אני מציעה שילוב של טיפול מכני (מסאז', שיאצו וכד') וטיפול הומאופתי.
הטיפול במגע אמור להקל על הכאב והטיפול ההומאופתי במצב התקוע ובמצב הכללי.
אם אתה רוצה לקרוא על הומאופתיה אתה יכול באתר שלי או באתר האגודה להומאופתיה קלאסית.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאילן
יפה שמעוני22/02/2010אילן שלום רב,
טיפול בשיטה בשם סן-ג'ןק יכול מאוד לעזור לך. הטיפול נעשה בעזרת דיקור, מגנטים, זרעים ועיסוי, לפי התאמה למטופל.
בינתיים אני ממליצה לך לקחת טראומיל בכמוסות המתמוססות בפה 3 פעמים ביום ועיסוי המקום בעזרת משחת טראומיל.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאילן
יריב כליף28/02/2010אני מבין את בעייתך, ואת הכאבים שלא מרפים, לא אמרת במה אתה עוסק?
בעבודה פיזית? בספורט?
בהרמת דברים כבדים?
אם כן אתה קודם כל צריך כמה שיותר לתת לכתף וליד מנוחה, ככל שתאפשר יותר כך ייטב.
לגבי טיפולים - כל מה שהציעו לך זה טוב, אני בעד.
הכאבים נובאים מעומס ייתר ולכן צריך מנוחה וטיפול נכון ומדוייק.
לשאלות אתה מוזמן ליצור קשר.
החלמה מהירה
יריב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה- סינוסיטיסאסתר17/02/2010
שלום רב.
אני סובלת מסינוסיטיס וחוסר הרחה, בגדול.
אני מתקשה להחליט מה יכול להיות יותר מדוייק עבורי-
דיקור או הומיאופתיה.
אשמח בעזרה!
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הומאופתיה או דיקור?
עירית פרידמן17/02/2010אין לשאלה הזאת תשובה חד-משמעית.
להערכתי דיקור יכול לעזור וגם הומאופתיה (מידע וניסיון) יכולה לעזור מאד.
הבחירה צריכה להיות עפ"י מה שמתאים לך יותר. קראי קצת על שני התחומים ותראי מה מדבר אליך.
אם יש לך שאלות לגבי הומאופתיה אשמח להשיב וליעץ .
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לשאלה
אסף21/02/2010המיקרה של סינוסים עדיף דיקור סיני לרוב תלוי במטפל כמובן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיקום לאחר אירוע לביורם17/02/2010
בהמשך לשאלתי הקודמת... תודה עירית על תשובתך, לצערי הנסיון שלי עם הומאופתיה לא כל כך מוצלח ולכן חשבתי יותר על הכיוון של נטורופתיה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בסדר גמור
עירית פרידמן17/02/2010א. נטורופתיה זה מצוין.
ב. ניסיון אחד לא פוסל את התחום. ולכן אני בכ"ז מליצה. והכי טוב לשלשב. נטורופתיה והומאופתיה עובדים מצוין יחד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיקום לאחר אירוע לביורם16/02/2010
לפני מספר חודשים עברתי אירוע לב וכעת אני מתאושש ומתחזק. רציתי לדעת באילו דרכים נוספות אוכל לחזק את גופי וליבי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הומאופתיה קלאסית
עירית פרידמן16/02/2010שלום יורם
בטיפול הומאופתיה מנסים להבין מה גרם ללב לצאת מפעולה תקינה ולאור ההבנה הזאת לעשות את ה"תיקון". כאדר ההבנה היא נכונה והתאמת התרופה מדויקת האדם חווה בריאות פיזית ונפשית כוללת.
יצא לי לטפל באנשים שעברו מחלות קשות ואני יכולה להעיד על כך שלאחר המחלה (עם הטיפול ההומאופתי) הם חזרו לבריאות טובה יותר מזו שידען קודם לכן.
טיפול הומאופתי הוא קל ונוח ליישום ולא גוזל משאבי זמן ואנרגיה.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיורם
יפה שמעוני17/02/2010יורם שלום רב,
בנטורופתיה אנחנו משלבים כמה שיטות על מנת לאזן את כל המערכות.
הטיפול הוא ראשית בהתאמת תזונה מתאימה למטופל, ניקוי רעלים, השלמות של ויטמינים ומינרלים לחזוק המערכות.
הרבה בריאות,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בקשר לעיסויטלי .ג16/02/2010
שלום רציתי לברר האם יש התויות נגד לעיסוי הולסטי . ואם כן מהן והיכן אפשר להשיג חומר בנושא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טלי
יפה שמעוני17/02/2010טלי שלום,
התוויות נגד הן בעיקר להזהר עם נשים בהריון, חולים כרוניים הסובלים לדוגמא מפריצת דיסק, סכרת, סרטן.
חומר כתוב תוכלי ודאי למצוא באתר של אגודת העיסוי, או כל ספר שעוסק בתחום.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רפואה משלימה ופירפור פרוזדוריםilli15/02/2010
שלום מה יש לרפואה המשלימה להציע לסובלים מפירפור פרוזדורים ודופק מואץ ? illi
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול הומאופתי
עירית פרידמן15/02/2010שלום
טיפול הומאופתי מטפל יותר באדם השלם .
יש צורך להבין איך הסימפטום ארוג בתוך המערך השלם שמרכיב את האדם.
הרפואה המערבית היא רפואה סימפטומתית - היא שמה במרכז את האלמנט שהתקלקל ואותו מנסה לתקן.
הרפואה המשלימה בכלל וההומאופתיה בפרט מנסה להבין למה איבר או מערכת יצאו מאיזון והפסיקו לתפקד. הריפוי מכוון לשורש שיצא מאיזון - כשזה מתוקן אז כמו גזע שמזין את כל הענפים, הכל נרפא.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קנדידה - אלרגיות - ליחה ?אדוה13/02/2010
לפני כ- 10 חודשים התחלתי טיפול אצל נטורופת, בקנדידה. לא התרשמתי במיוחד מהמטפל אבל המשכתי בטיפול למשך חצי שנה. בשלב מסוים אף הפסקתי להתייעץ איתו.
כשסיימתי את החצי שנה, החזרתי כל מיני פריטים לדיאטה ותופעות רבות חזרו אצלי - ליחה, גירודים באוזניים,גזים וכו'. היתה תחושה כאילו הקנדידה חזרה לחגוג ולמרות שהורגש שהטיפול עזר חלקית, היתה כמובן אכזבה קשה שהטיפול לא ניצח את כל הסימפטומים.
כעת, החלטתי לחפש מישהו שאני בוטחת בו להמשיך ולטפל בתופעות. אני רוצה לגמור עם זה!
אולם אין הדברים פשוטים. נראה לי שהייתי רוצה ללכת לקינסיולוג ולהוריד מהתפריט דברי מזון שאני כנראה אלרגית אליהם אבל אינני יודעת למי ללכת.
האם יש המלצה על שיטת טיפול? או מטפל באזור ת"א?
האם מישהו יכול להושיט יד ולהציע טכניקה שתהיה הוליסטית אבל שגם תתן המלצות תזונתיות?
אשמח במהרה.... כבר נואשתי מלנסות למצוא משהו בעושר הזה של האפשרויות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איזה טיפול
עירית פרידמן14/02/2010שלום אדוה
נראה שהטיפול הקל על הבעיה אבל לא פתר אותה ולכן עם החזרה לתפריט הרגיל הבעיה שבה להציק.
אפשר להבין כשאת אומרת ש"את רוצה לגמור עם זה..." זה טבעי. כולנו רוצים לגמור עם הבעיות שמציקות לנו. כדי לדעת במה לבחור ולהתאכזב פחות יש צורך להבין את הבעיה לעומק ואת דרכי הפיתרון המוצעות.
נראה לי שהמלצות תזונתיות כבר יש לך ועליך לשלב אותן בדרך טיפולית שתפתור את הבעיה מהשורש.
הומאופתיה מכוונת לפתור בעיות לעומק, אני ממליצה לך לקרוא קצת על הומאופתיה ועל גישות אחרות ולהחליט מה מתאים לך.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאדוה
יפה שמעוני14/02/2010אדוה שלום,
היום ניתן לטפל בקנדידה בעזרת כמוסות המיועדות לכך ב30 יום בלבד.
תזונה בלבד לא מספיק.
את צריכה לנקות לחלוטין את הפטריה מהגוף (בעזרת הכמוסות בשילוב תזונה נכונה) על מנת שלא תחזור .
פרטים מלאים את יכולה למצוא באתר על הקנדידה
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח לתת מענה
אסף21/02/2010אשמח לתת מענה אך דעי לך קנדידה דורשת המון השגחה על תזונה נכונה ועל הרבה עבודה עצמית (נפש) אחד הדגשים בה הוא להקפיד להימנע מקמח לבן סוכר לבן ולעבור לחיטה מלאה או לחמי דגנים, אשמח לתת מענה שבוע טוב אסף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיעול שלא עוברדינה13/02/2010
כבר חודשיים שאני סובלת משיעול קשה, ועד עכשיו הרפואה הקונבנציונלית לא ממש עזרה, לא במציאת פתרון ואפילו לא בזיהוי הסיבה לבעייה. האם רפואה אלטרנטיבית תוכל לעזור לי? לאיזה תחום או סוג טיפול מתוך הרפואה המשלימה הכי מומלץ לי לפנות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול הומאופתי
עירית פרידמן14/02/2010שלום דינה
בכל בעיה שבה לרפואה המערבית אין פיתרון או כיוון, לרפואה המשלימה יש דרכים.
כל מטפל יוכל להמליץ לך על התחום שבו הוא מתמחה ואת זאת שתצטרך לבחור את התחום ואח"כ את המטפל/ת המתאים.
אני כהומאופתית יכולה להמליץ לך עליה בחום. אני ממליצה מתוך ניסיון טוב בטיפול במערכת הנשימה בכלל ובשיעול בפרט.
אם תרצי עוד מידע על הומאופתיה את יכולה לשאול כאן או להכנס לאתר שלי ולקרוא.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדינה
יפה שמעוני14/02/2010דינה שלום,
שיעול טורדני ומתמיד יכול להיות כתוצאה מאלרגיה. גם קנדידה שמתיישבת באיזור מע' הנשימה יכולה לגרום לשיעול.
בכדי שאפשר יהיה לעזור לך את צריכה לעשות איבחון יסודי (רצוי בשיטת איפ"ק) כך אפשר יהיה למצוא את הגורם לבעיה ולטפל בהתאם.
פרטים על טיפול באיפ"ק את יכולה למצוא באתר על קנדידה
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בחוסר יציבותאיתי11/02/2010
שלום ,
סובל מכאבי ראש וסחרחורות או ליתר דיוק אי-יציבות (תחושה של ציפה, כאילו אני עומד על רפסודה ותחושה של חוסר יציבות וחולשה בהליכה).
בדיקת MRI מוח יצאה תקינה לחלוטין.
כאבי הראש כמעט ונעלמו להם.
רק תחושת הסחרחורות נותרה בעינה כמעט חודש.
אולי יש קשר לכאבי הראש שהיו ואולי אין בכלל קשר.
בדיקות דם שעשיתי הראו B12 גבולי של 230 כאשר הגבול התחתון זה 211 ולכן התחלתי לקחת את הטריפל ויטמינים ואקח גם שתי זריקות.
לא יודע אם יש קשר לסחרחורות, אבל אף פעם לא היה לי B12 גבוה (הכי גבוה שלי בהסטוריה זה 350) כך שאולי בכלל אין קשר לסחרחורות.
התחלתי גם לקחת כדורים של חומצה פולית לחיזוק, למרות ששוב, לא בגלל שאצלי היא נמוכה.
בדיקת סינוסים ואוזניים ע"י א.א.ג - תקינה לחלוטין.
בדיקת נירולוגית מומחית לכאבי ראש - תקינה.
מחכה לבדיקת שמיעה ו - EEG שאני בספק אם יראו משהו וגם אם כם, אזי זה טיפוסי לסחרחורת מסוג ורטיגו ולא לחוסר יציבות/ש.מ.
שאלויתיי
1. האם ייתכן שיש לי וירוס עונתי או משהו דומה בגוף שגורם לי לתחושה כל כך הרבה זמן ושזה יחלוף מעצמו? במידה וכן, איזה בדיקת דם מומלץ לעשות או שלא ניתן לבדוק זאת?
2. האם כדאי לעשות בדיקות דם נוספות כמו לבלוטת התריס או דברים אחרים שתמליצי?
3. האם סחרחורת שלא עוברת זה משהו זניח או שיכולה להצביע על דגל אדום של מחלה מסוכנת?
4. המלצת לי על קלונקס במקום ציפרלקס כי ההשפעה שלו לטווח קצר מהירה יותר אבל מה בעניין העייפות שהוא גורם, שהרי אני כמו זומבי ועוד צריך לנהוג כל היום כי אני איש מכירות?
5. ואחרון חביב - בתור אחת שמתמחה גם בעקיפין או במישרין בפסיכותרפיה, האם ייתכן שטראומה או סטרס הביאה אותי למצב הזה כולל הסחרחורות שתוקפות אותי והאם זה עשוי לחלוף מעצמו עם הזמן?
אשמח על כל טיפ שתתני לי.
שלך,
איתי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובות מהזוית ההומאופתית
עירית פרידמן11/02/2010
1. לא נראה לי שזה וירוס. למיטב ידיעתי בדיקות דם לא מאתרות וירוסים.
התחושה שאת מרגישה מעידה על ירידה כללית ששבריואת גוף ובמצב הזה מערכות חלשות מתערערות.
נראה שהמערכת החלה אצלך היא הראש
2. בדיקות דם כדאי לעשות עפ"י אבחון הרופא המטפל. אם לא מצא לנכון לבדוק את בלוטת התריס נראה לי שזה לא הבעיה. לחסר או עודף בבלוטת התריס יש סימפטומים אחרים.
3. סחרחורת שלא עוברת מחייבת ברור, אבל אם הברור יוצא תקין אין סכנה למחלה אבל כדאי לטפל בכלים אחרים שלוקחים בחשבון את המצב הכולל.
4. לפני שרצים אל הקלונקס והציפרלקס כדאי לעבוד עם כלים פחות קשים ויותר יעילים . טיפול הומאופתי מדויק מביא לבריאות מבלי "לשלם" בעייפות מוגברת.
5. בהחלט ייתכן שטראומה כלשהי יכולה לדרדר למצבים כפי שאת מתארת. זה יכול לחלוף מעצמו וזה יכול גם להחמיר אם לא מטפלים.
המלצתי החמה היא לגשת לטיפול הומאופתי. טיפול כזה לוקח בחשבון את המצב הרחב ביותר ולכן יכול לסייע לכל תחומי החיים
כל טוב
עירית פרידמן-0523915183* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדיין הבעיה קיימת?
אסף21/02/2010עדיין הבעיה קיימת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- העלמות הקולמיקי10/02/2010
שלום,
לפני יומיים נעלם לי הקול לגמרי, איני מצליחה לדבר בכלל.
רופא שבדק אמר שיש לי וירוס על מיתרי הקול, ועלי לשתוק ולשתות רק קר.
והיום נוספו שיעולים יבשים וכואבים.
האם ישנו פיתרון מהיר להקל על המצב?
תודה
מיקי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש פתרונות
עירית פרידמן10/02/2010שלום מיקי
יש פתרונות שיקלו על המצב ויש כאלה שיטפלו מהשורש.
הומאופתיה נועדה להעלים מהשורש אבל התאמה של תרופה הומאופתית מחייבת פגישה עם הומאופת.
אם את לא זמרת או בעלת מקצוע שתלויה במיתרי הקול אני ממליצה לך לעשות כעצת הרופא לשתוק ולשתות משקאות חמים שמקילים על המצב - תה בבונג-קמומיל, חלב עם דבש.
אם את תלויה במיתרי הקול לעבודתך אני מאד ממליצה על טיפול הומאופתי.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקול
עדי מנחמי10/02/2010יש טיפול בדיקור המשלב דיקור וחשמל עדין שעוזר לענין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איזון סוכר בדםיחיאל07/02/2010
ערב טוב למומחים, מה ההבדל בין תוסף תזונה "חילבה" לבין תוסף תזונה "קומפלקס גלוקוז", בכל הנוגע לאיזון סוכר בדם אצל אנשים שאינם סוכרתיים? איזו יעילות יש לראשון לעומת השני ולהיפך? בתודה מראש . יחיאל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יחיאל
יפה שמעוני10/02/2010יחיאל שלום,
אם אין לך סוכר גבוה מהדרוש אין סיבה שתדאג ותיקח תוספים.
שני המוצרים שציינת אמורים לשמור על איזון בסוכר במידה מסויימת. זה לא מחליף את התרופות, במידה ויש סכרת לא מאוזנת. יש לשלב עם תזונה נכונה ולהיות במעקב.
בברכה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שרירןנננ04/02/2010
בא.סאונד שעשיתי נאמר לי שיש לי שרירן ברחם.
האם יש טפול כלשהוא ברפואה האלטרניטיבית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש
עירית פרידמן04/02/2010שלום
יש טיפולים ברפואה האלטרנטיבית על תחומיה השונים.
יש גם טיפול לא פולשני בתל-השומר-אולטרא סאונד ממוקד. זה נעשה במכשיר MRI עם אחוזי הצלחה טובים מאד. אני ממליצה שילוב-לטפל מיידית בסימפטום בדרך הזאת ובמקביל טיפול הומאופתי שימנע הישנות ההופעה של המיומות.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשרירן
נננ05/02/2010האם יש צורך להתחיל במיידית בטפולים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתלוי במצב.
עירית פרידמן05/02/2010תלוי ברמת הכאב ואי הנוחות, תלוי בגיל וכד'.
האם את שואלת על טיפולים ברפואה משלימה או טיפולים להסרת המיומה?
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מלא מלא רפואה אלטרנטיבית ומרפא איןאריאלה03/02/2010
כל כך הרבה סוגים, שיטות, תרופות מרפאים ומטפלים ועדיין אני מחכה לשמוע/לראות הוכחות ריפוי אמיתיות! אין, לא שמעתי על שום מקרה אמיתי של ריפוי מחלה בעזרת הרפואה האלטרנטיבית. אם מישהו חולק על דעתי זו (אשמח אם אני טועה) שיפנה אותי לאתר/אדם/מישהו שחלה במחלה קשה ונרפא הודות לרפואה זו. כי לי יש תחושה שהכל סובבים סביב הזנב שלהם ולמעשה אף אחד לא ממש יודע מה בריא ומה מחליא ומהי לעזאזל תזונה "נכונה". השבוע למשל קראתי כתבה שהתפרסמה על פני שני עמודים כאשר בעמוד הראשון הם בעד החלב ובעמוד השני נגד החלב. שני הכותבים הם פרופסורים לרפואה. למי להאמין?
בברכה ותודה על תשומת הלב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למי להאמין?
יריב כליף03/02/2010את יכולה לקרוא במגזינים כגון: דרך האושר, מנטה וחיים אחרים,
ישנם מאמרים שנכתבו על ידי אנשים עם חולי סופני שהבריאו.
הם רושמים טלפון או לפחות מייל.תפגשי עימם ואז נוכל לשוחח.תודה.ובהצלחה לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמי להאמין? עוד...
עירית פרידמן03/02/2010עידן האינטרנט מביא לפתחינו אינסוף אינפורמציה.
לכל אמירה ניתן למצוא אמירה נגדית שתפסול אותה.
זה מחייב אותנו להפעיל את ההגיון ולעשות בחירות שאנו אחראים עליהן.
אין דרך מובטחת לדעת מה נכון ומה לא....לפעמים ניתן לנסות ולפי הניסיון להחליט.
אני יכולה לומר לך בשיא הכנות והאמינות שהנזקים בתחום הרפואה המשלימה לא רבים כך שאם אינך מוצאת מרפא ברפואה הקונבנציונאלית שווה לנסות ואם מצליח את תהיי השגרירה הראשונה של הריפוי ותכתבי על זה בכל פורום אפשרי....
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאריאלה
יפה שמעוני03/02/2010אריאלה שלום,
האם השאלה שלך זו שאלה פילוסופית, או שיש לך בעיה וזקוקה לטיפול?
אני יכולה להפנות אותך להרבה מהמטופלים שלי שהטיפול בשיטות טבעיות ממש פתר להם את הבעיות ושינה להם את החיים לטובה.
מי שפסימי ימצא בכל תחום רק את השלילי. גם חשיבה חיובית היא חלק גדול מכל טיפול.
הרבה בריאות,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשאלה הגדולה שנשאלה
אסף21/02/2010מנסיוני מעולם הרפואה האלטרניבית לא הביאה קוסמים אבל עזרה לאדם להבין את מהות הבעיה ומהיכן היא נובעת, אני מעולם לא ריפאתי מחלה אבל דאגתי להשאיר את המטופל שלם אנרגטית והוא הוא ריפא את עצמו ,אין לנו את היכולת יש לנו את הדרך,אולי לחלקנו כן אבל גם אחרי כל השנים שאני מטפל מעולם לא ראיתי מעשה קסמים אילה עבודה של המטופל יותר מהמטפל והקשבה עם קצת אמונה,אני יכול לתת דוגמא לבעיה אחרונה שעלתה למטופלת וזה בעיית כאבים ובעיות של אכילת לחם ורגישות גבוהה לגלוטן,אחרי הטיפול השלישי היא אכלה אצלי בבית שני פרוסות לחם ונישארה חיה לספר על זה ועוד עם הרגשה טובה וחיוך.
אין מעשה קסם רק דרך והרבה עבודת נפש ורצון שבוע טוב אסף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחפש טיפול אחר להתקפי אי שקטבן 2802/02/2010
שלום, אני מטופל בזיפרקסה 5 מיליגרם בגלל התקפי אי שקט שמלווים ברעידה של הגוף, כאילו קר נורא והרגשת חוסר אונים על סף התעלפות. ( אני מאובחן כחולה סכיזופרניה ) זה כל מה שמציק לי במחלה, נכון אני מאובחן כסכיזופרן אבל ללא הכדורים אני מרגיש טוב מאוד מבחינה נפשית ורק התקפי האי שקט מפריעים לי והשאלה שלי היא האם הרפואה המשלימה יכולה לעזור לי עם התקפי האי שקט וגם להפסיק את הכדורים ( קשה להפסיק כדורים פסיכיאטרים ) ולהרגיש טוב, תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בן 28
יריב כליף03/02/2010שלום לך,
אין לי כאן הרבה פרטים עליך כגון במה אתה עובד, שעות שינה שלך, תזונה וכו'
כל אלו יכולים להשפיע על הגוף בצורה משמעותית, גם אם אנו נעשה שינוי קל יחסית אנו יכולים להרגיש אחרת לגמרי.
אני מבין את מצבך, האי שקט יכולים לגרום לאינספור בעיות,הם יכולים להכניס ללחץ ולחרדה.
אנסה בכל זאת לכוון אותך, ראשית חשוב ביותר לתרגל תרגילי נשימות להשקטה של המערכת העצבית, יכול להיות בעזרת יוגה,טאי-צי, או כל מדיטציה אחרת. כמובן שתזונה, שינה ואופן העבודה שלך יכולים להשפיע כפי שציינתי, אתה צריך ללכת למטפל מקצועי שיעזור לך להפחית את האי שקט. אשלח לך מאמר שלי,אומנם הוא לא המקרה שלך אך הור ייתן לך כיוון נוסף
www.beok.co.il/SelectedArticle.aspx?ArticleID=9723
אשמח לעזור.
יריב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראשגלית01/02/2010
שלום רב
אני סובלת מכאבי ראש באזור הסינוסים המצח, ממש מעל הגבות, מזה כחמישה חודשים. עשיתי את כל הבדיקות ששלחו אותי כגון: צילום CT, בדיקות דם, בדיקת עיניים, לחץ תוך עיני, בדיקה נוירולוגית. הכל תקין.
כאבי הראש עדיין נמשכים, כבר לא על בסיס יום יומי כמו שהיה פעם, אבל קיימים, כואבים ומציקים.
אני מאמינה מאוד ברפואה האלטרנטיבית.
מה מכל התחומים ברופואה זו הייתם ממליצים לי לנסות כדי להיפתר מכאבי הראש הטורדניים האלו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הומאופתיה
עירית פרידמן01/02/2010שלום גלית
מניסיוני הומאופתיה פותרת באופן מופלא כאבי ראש ומיגרנות.
לא נותר לי אלא להמליץ.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסינוסיטיס
עדי מנחמי04/02/2010הטיפול בדיקור עוזר מאד.זאת בשילוב "שעורי בית" יום יומיים.הצצי באתר שלי על ראיון בו דיברתי על הנושא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדיין קיימים כאבי הראש?
אסף21/02/2010עדיין קיימים כאבי הראש?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
