מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דלקות גרון בגלל עישוןעזרה08/10/2009
טוב אז לצערי התחלתי לעשן .. עישנתי משהו כמו 8 סיגריות.
וסבלתי מ2 דלקות גרון ומוגלה בגרון וליחה..
בלי חום זה כנראה בגלל העישון..
זה שימושי בכלל לקחת אנטיביוטיקה ותרופות נוגדות ליחה אם הגורם הוא העישון?
כמובן שהפסקתי עם הרגל רע זה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקות גרון
עדי מנחמי09/10/2009העישון הוא רק זרז.יש לחזק את מערכת החיסון כדי שתהיה עמידה לדלקות גרון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדלקות גרון
יפה שמעוני09/10/2009שלום רב,
אם הסיבה היא העישון והפסקת לעשן נקוה שהדלקות גרון לא תחזורנה.
במידה וכן יש טיפולים טבעיים לפני שמתחילים עם האנטיביוטיקה, שככל שהיא מועילה היא גם מזיקה.
תנסה להוריד מהמזון מוצרי חלב שגם הם גורמים לבעיות ליחה.
כמו כן תתחיל בחיזוק וטיפול מונע בעזרת צמחי מרפא, תוספי ויטמינים ומינרלים ותזונה נכונה.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיית שינה בגיל שנה ו- 10 חודשיםיעל08/10/2009
שלום,
בני בן שנה ו- 10 חודשים.
כבר די הרבה זמן שהוא מתעורר בלילות, אלא שבשבועות האחרונים הוא מתעורר הרבה יותר בין 4-5 פעמים. מבקש בקבוק ומוצץ.
עד לפני כשבועיים אני חושבת שהיתה לו חרדת נטישה קלה (הוא התחיל גן חדש ולקח לו זמן להסתגל)
עוד דבר - לפני חודשיים בערך, סיימתי לתת לו טיפול הומיאופתי, שהיה אמור לטפל בבעיית השינה שלו. כשהסתיים הטיפול במשך יומיים הוא ישם בלי להתעורר ואח"כ המצב חזר לסורו.
מבחינת ארוחות ערב - הוא אוכל טוב.
מה אפשר לעשות ??
תודה רבה מראש :-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול הומאופתי
עירית פרידמן09/10/2009שלום יעל
הטיפול ההומאופתי הוכיח לכם שיש ביכולתו "לסדר" את השינה.....מכיון שהטיפול לא היה מדויק מספיק הוא החזיק רק שני לילות. ממליצה לכם מאד להתייעץ שוב עם ההומאופת ולנסות להגיע לרמדי מדויקת יותר.
אני יכולה לומר מניסיון שטיפול הומאופתי מסייע בצורה יוצאת מהכלל לבעיות שינה כשהרמדי הותאמה בצורה נכונה.
כל טוב
עירית פרידמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיעל
יפה שמעוני09/10/2009יעל שלום,
כדאי לנסות טיפול בפרחי באך לבעיה של חרדות ופחדים ושינויים בחיים.
לפני השינה תקריאי לו סיפור שמח . תעשי לילד עיסוי קל עם כמה טיפות שמן לבנדר בכפות הידים
והרגליים.
גם הומאופתיה יכולה לעזור.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קנדידהשולי06/10/2009
הובחנתי בחיידק הקנדידה ולכן אני זקוה לטיפול,רציתי לדעת מאיזה חברת יצרן מומלץ להשתמש בתמצית זרעי ענבים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שולי
יפה שמעוני07/10/2009שולי שלום רב,
קנדידה זו פטריה ולא חיידק.
תמצית זרעי ענבים לא מיועד לטיפול בקנדידה.
אם תרצי תוכלי גם להתקשר אלי ליותר פרטים.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאופן הטיפול
שני08/10/2009הבנתי שאצטרך ליטול כמוסות קולורקס,באיזה תדירות? למשך כמה זמן?
האם הקנדידה יכולה לחזור שוב?
איך בן זוגי יכול לבדוק עצמו אם לא נדבק בפטריה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשני
יפה שמעוני08/10/2009שני שלום,
את כל התשובות את יכולה למצוא באתר של הקנדידה, או תתקשרי טלפונית.
050-7497996
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיסורהבלה03/10/2009
אני סובלת מפיסורה יותר משנה.
לאחרוה ניסיתי טיפול בניפדיפין, היתה הקלה זמנית למשך כשבועיים אך לאחר יציאה הפצע נפתח שוב.
האם יש דרכים לטפל בפיסורה ברפואה אלטרנטיבית? ומהן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיסורה ברפואה משלימה
עירית פרידמן07/10/2009שלום בלה
ניתן לטפל בפיסורה ברפואה המשלימה.
בכל תחום ברפואה המשלימה הטיפול שונה.
נטורופת ידאג לתזונה שלך. מטפל סיני עשוי להשתמש בדיקור והומאופת יתן לך רמדי הומאופתית.
ויש עוד תחומים.....
לכן, אני מציעה לך לקרוא רק קצת על כל תחום ולראות מה מתאים לך יותר.
כהומאופתית אני כמובן אמליץ לך על טיפול הומאופתי (-:
חג שמח
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבלה
יפה שמעוני07/10/2009בלה שלום רב,
תזונה נכונה יכולה לעזור למנוע את חזרת הפיסורה. את צריכה לדאוג ליציאות סדירות ולא קשות.
זה אומר לאכול הרבה סיבים, ירקות, פירות, דגנים מלאים.
שתיה מרובה של מים ותה צמחים.
כמו כן הומאופתיה יכולה גם לעזור לרפא את הבעיה.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חדר מלחגילה30/09/2009
אשמח לשמוע חוות דעת לגבי טיפול בחדר מלח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליהי
יפה שמעוני01/10/2009ליהי שלום,
כדאי שתחפשי בגוגול תגובות של מטופלים.
אין לי נסיון בטיפול זה, אבל ידוע ששהיה בחדר מלח יכול לעזור לבעיות אסטמה. (המלח סופח את עודף הלחות ).
אני אישית ממליצה לכל מי שיש בעיות במערכת הנשימה לבדוק קודם כל אלרגיות, שיכולים להיות הגורם לכך. כמו רגישות למוצרי חלב, מוצרי חיטה, פטריות (קנדידה) וכו'.
חג שמח,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול בחדר מלח
גילה01/10/2009תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחפשת המלצה .סובלת מחולשה סחרחורתלימור28/09/2009
הרבה שנים סובלת מחולשה סחרחורת כולסטרול לחץ דם דיכאון לאן ללכת אני לא יכולה יותר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הומאופתיה
עירית פרידמן29/09/2009שלום נור
ממליצה על טיפול הומאופתי.
רשימת הומאופתים באתר האגודה להומאופתיה קלאסית
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנור
יפה שמעוני01/10/2009נור שלום,
את צריכה לאזן את מערכות הגוף. ראשית כדאי לעשות בדיקות דם ולבדוק ברזל, B12 ,תירואיד, תפקודי כבד , נוגדנים למחלת הנשיקה, פטריית הקנדידה,
לאחר מכן לגשת לנטורופת/תית להמשך טיפול.
חג שמח,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעי רגיזרוני26/09/2009
סובלת ממעי רגיז-תופעות שהולכות ומחריפות עם השנים -בעיקר שלשולים שלוקח לי ימים ספורים להחלים מכל התקף שכזה. מהו הטיפול היעיל ביותר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הטיפול היעיל ביותר
עירית פרידמן29/09/2009כל תחום יכול להיות יעיל.
התחומים הם שונים במהותם ובלתי ניתנים להשואה.
המטופל צריך לעשות שיעורי בית-לקרוא קצת ולהבין קצת ואז להחליט איזה טיפול מתאים.
המלצתי היא תחום מומחיותי-הומאופתיה קלאסית.
אפשר לקרוא באתר שלי ובאתר האגודה ההומאופתית ולקבל מושג.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרוני
יפה שמעוני01/10/2009רוני שלום רב,
מעי רגיז הוא מכלול של סימפטומים הקשורים למערכת העיכול.
על מנת לפתור את הבעיה צריך לדעת מה הגורם.
אלרגיות למזון, פרזיטים, חיידקים, תולעים, אמבות, פטריות, עודף חומציות, חוסר אינזימי עיכול שעוזרים לפרק את המזון (כל אלה יכולים לגרום לבעיות במערכת העיכול, כאבי בטן ושלשולים),
לכן אני ממליצה לעשות איבחון יסודי על מנת לטפל בגורמים לבעיה.
בנטורופתיה ושיטת איפ"ק ניתן לטפל באופן יסודי בבעיות מערכת העיכול על בסיס פיזי וגם רגשי.
חג שמח,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיסון נגד דלקות גרון וגודש בדרכי הנשוש נוה25/09/2009
שלום. אני בת 60 סובלת בשנה האחרונה מדלקות גרון חוזרות ונישנות, וגם משפעות,מנסה למצוא חיסון או תוסף תזונה שיחזק את המערכת החיסונית שלי כדי להתגבר על המחלות האלה.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש חיסונים הומאופתיים
עירית פרידמן29/09/2009אבל אני ממליצה על טיפול הומאופתי מדויק שיחזק את גופך ואת מערכת החיסון.
טיפול הומאופתי מדויק יעיל יותר מחיסון כללי.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרפואה סינית
עדי מנחמי30/09/2009ברפואה הסינית קיימים מספר צמחים אשר נמצאו מעבדתית כנוגדים ריבוי סטרפטוקוק בגרון.בנוסף,משלבים צמחים לחיזוק כללי של מע' החיסון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוש
יפה שמעוני01/10/2009שוש שלום רב,
צריך לראות מה הסיבה שבשנה האחרונה את פיתחת רגישות לדלקות גרון.
ראשית כדאי לשפר את התזונה. תאכלי הרבה ירקות, אגוזים, דגנים מלאים, דגים, וכו'.
כמו כן תקחי מולטי ויטמין שמכיל ויטמינים ומינרלים לחיזוק כללי. ארט סורס , או נוני.
לשתות הרבה מים עם לימון. גם לגרגר עם לימון.
לגרון עצמו את יכולה לנסות מוצר בשם אנגין היל שעוזר לטיפול באנגינות.
תמצאי בבית מרקחת הומאופתי.
חג שמח,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפירכוסים בזמן שינה
נורית13/10/2009שלום ,
לבתי בת ה-9 היום, לפני שנה היה פירכוס בהמהלך השינה ומאז זה קרה עוד כמה פעמים
הפרכוס לא שייך לחום ורק בזמן השינה ,יש לציין שבמהלך היום הכל תקין היא תלמידה
מצתיינת ובמיוחד בספורט לאחר בדיקה של EEG הוחלט כן לתת טיפול תרופתי ואני רוצה
לדעת אם יש אפשרות טבעית אחרת לטיפול ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפולים משלימים
עירית פרידמן13/10/2009יש אפשרויות טיפול נוספות בכל תחום ברפואה המשלימה.
כדאי להחליט על ערוץ מסוים ולהתמיד בו.
אני ממליצה על הומאופתיה כי זה תחום המומחיות שלי ויש בו יכולת לרפא מצבים כאלה.
כל טוב
עירית פרידמן-0523915183* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נתרןגלית23/09/2009
מה מוריד נתרן בגוף,ברמה של 160
תודה מראש
גלית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גלית
יפה שמעוני01/10/2009גלית שלום,
נתרן זה מלח. את צריכה להוריד למינימום את המלח מהמזון שלך. תשתמשי בלימון במקום, או מלי סלרי.
כדאי גם להוסיף למזון הרבה פטרוזיליה (משתן), על מנת לגרום לניקוי הכליות ומע' השתן.
השימוש במלחי ד"ר שוסלר (מינרלים טבעיים) יכול גם לעזור. צריך להתאים לך אישית.
חג שמח,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות עינייםימית23/09/2009
שלום,
האם הרפואה האלטרנטיבית יכולה לסייע בתופעות של יובש קיצוני בעיניים+כהות בעור מסביב לעיניים המלווה בתחושה של טשטוש ראייה ועייפות של העיניים (בדיקות עיניים נמצאו תקינות)? אם כן, אשמח אם תוכלו לפרט על הפתרונות הקיימים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרפואה המשלימה
עירית פרידמן23/09/2009שלום ליטל
הרפואה המשלימה יכולה לעזור בבעיה שציינת.
הרפואה המשלימה היא אוסף רחב מאד של כל מיני תחומים.לכל תחום יש יכולת לעזור בכלים המיוחדים לו.
הומאופתיה עוזרת עם תרופות הומאופתיות
רפואה סינית עוזרת בדיקור וצמחי מרפא
נטורופתיה עוזרת בהתאמת תזונה ותוספי מזון.
אני מומחית בהומאופתיה ואם יהיו לך שאלות לגבי התחום הזה אשמח לענות.
שנה טובה
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
ימית23/09/2009תודה רבה לך על התשובה אבל אשמח אם תוכלי לפרט קצת יותר על התחום שלך. איזה תרופות הומאופטיות בדיוק יכולות לסייע...?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההומאופתיה
עירית פרידמן23/09/2009בהומאופתיה התאמת התרופה היא אינדיבידואלית לאדם.
ייתכן מצב שבו שני אנשים עם אותו סימפטום יקבלו תרופות שונות כי ההתאמה היא למכלול שמייצג את האדם.
יש בהומאופתיה אלפי תרופות ובטח כמה מאות מתאימות למצב שאת מתארת.
לכן הדרך היחידה לטיפול הומאופתי רציני ואחראי היא בפגישה פנים אל פנים עם הומאופת והתאמה של תרופה מדויקת.
כל טוב
עירית - 0523915183* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים ברגל ימין שמקורם בגב תחתוןחנן23/09/2009
מזה שבוע אני סובלת מכאבים חזקים ברגל ימין לכל אורכה. הכאב מתחיל מהישבן ונמשך עד הקרסול וכן יש לי הרגשת נימול באצבעות של הרגל.
הכאבים חזקים מאד ואינם מאפשרים לי ללכת. הכאב הוא במיוחד כאשר הרגל נמצאת במצב אנכי.
נשלחתי לבצע בדיקת c.t והממצאים הם:
בלט דיסק אחורי הגורם ללחץ קל על השק התקאלי בחוליות L3-L4
בלט דיסק אחורי הגורם ללחץ בינוני על השק התקאלי וקשה על תעלות השורש דו צדדי ושינויים ניווניים במפרקים הפצטרים בחוליות L4-L5
בלט דיסק אחורי דיפוזי הגורם ללחץ קשה על השק התקאלי בחוליות ותעלות השורש, אפקט ואקום של הדיסק, שינויים ניווניים במפרקים הפצטרים בחוליות L5-S1
קיבלתי במרפאת כאב 2 זריקות בלוק פריפארי וכן אני לוקחת את התרופות הבאות:
אלטרולט, ליריקה ופרקוסט 5.
הוצא לי לקבל זריקה אפידורלית לעמוד השדרה אך טרם החלטתי כי יש לי חששות מזריקה זו.
נכון להיום יש הטבה מסויימת אבל הכאבים ממשיכים.
האם הטיפול שאני מקבלת נכון או שיש דרך אחרת לטפל בכאב במיוחד ובבעיה שלי בכלל ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פורום רפואה משלימה
עירית פרידמן23/09/2009שלום פנינה
הפורום הזה נותן מענה לשאלות בתחום הרפואה המשלימה.
איננו יכולים לחוות דיעה לגבי טיפולים רפואיים שאת מקבלת.
אני בטוחה שבתחומי הרפואה המשלימה ניתן לעזור לך, לסייע ולהקל על הכאבים.
זה מחייב פגישה עם מומחה שיתאים לך טיפול בכלים העומדים לרשותו.
אני הומאופתית וזה תחום המומחיות שלי-אם יש לך שאלות לגבי תחום זה אשמח לענות.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפנינה שלום
עדי מנחמי23/09/2009אין ספק,כי הטיפול היעיל ביותר לכאבים עיצביים זה דיקור.רצוי שיטות טיפול מודרניות של דיקור יפני.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיעל
יפה שמעוני01/10/2009יעל שלום,
אני מאוד ממליצה על טפול בקרניו סאקרל, או סו ג'וק.
מטפלים בעדינות לשחרור הלחץ בין החוליות ללא תרופות.
הלחץ בחוליות התחתונות של הגב גורמות לתופעות של כאבים ונימול ברגל. ניתן לפתור את הבעיה בזמן קצר ביותר.
חג שמח,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בטיקיםטל+22/09/2009
בתי בת ה-11 סובלת מטיקים. אנחנו במעקב נוירולוגי ובתחילתו של טיפול פסיכולוגי. האם יש טיפול אלטרנטיבי לטיקים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לטל
עדי מנחמי23/09/2009יש טיפול שיכול לעזור.כנסי לאתר שלי וצפי בתכנית שדיברתי על טיפול בשיתוקי פנים.הטיפול לטיקים דומה מאד .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול הומאופתי
עירית פרידמן23/09/2009שלום טל
יש לי ניסיון רב וטוב בטיפול בטיקים.
מהניסיון ראיתי שתרופות נוירולוגיות לא עזרו בנושא הזה. (לעיתים החמירו).
את יכולה להכנס לאתר שלי ולקרוא שם את המאמרים בנושא-זה יתן לך מושג על אופי הטיפול.
שנה טובה
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ליפה שמעוניאורלי20/09/2009
ג.נ. מדוע אינך עונה לשאלותי? האם זה משום שאין לך תשובות? אם כן, האם אין זה ראוי שתכבדי אותי, במקום לזלזל בי, בכך שתבהירי שאין לך תשובות? אגב, לידיעתך, אני בת 75, ואולי עקב גילי המתקדם מרגישה פגועה כאשר את מתעלמת מפניותי. שנה טובה. אורלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אורלי
יפה שמעוני01/10/2009אורלי שלום,
אני לא רואה את השאלות שלך.
הייתי בחופש.
נא שלחי שוב.
חג שמח,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התעלפויותאבי ק19/09/2009
שלום ,
אני חדש בנושא רפואה משלימה או אלטרנטיבית .
הסיפור הוא כזה :
אמי בת - 69 סובלת כבר 7 שנים מהתעלפויות פתאומיות חוזרות ונישנות, שקורות לפעמים פעם אחת לחודש ולפעמיים כמה פעמיים ביום .
בכול התקופה הנ"ל התיעצנו פעמים רבות עם רופאים מומחים בעיקר נורולוג וכרדיולוג.
בנוסף ביצענו את כל הבדיקות האפשריות שנלחנו מתאמם (כמו : א.א.ג , CT...) והן יצאו תקינות .
לפי רופא המשפחה שלנו עדיין לא נמצאו הסיבות להתעלפויות .
חשוב לציין שלא הצלחנו לאפיין את הסיבה להתעלפות זה קורה בעמידה , ישיבה , בחורף , בקיץ , במנוחה ובזמן מאמץ .
מכיוון שברפואה הקובנציונלית לא קיבלנו מענה חשבתי ללכת אולי לכיוון הרפואה האלטרנטיבית / משלימה.
השאלה שלי היא למי אני יכול לפנות בתחום הרפואה האלטרנטיבית / משלימה לייעוץ.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאבי
עדי מנחמי23/09/2009אם אין שום ממצא פטולוגי,בהחלט שכדאי לעשות בדיקה יסודית של רפואה משלימה.ברפואה היפנית,אנו בודקים עשרות אזורי רפלקס על מנת להגיע לאבחון מדוייק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבי
יפה שמעוני01/10/2009אבי שלום רב,
כדאי לך להפנות את אמך לאיבחון יסודי אצל נטורופתית על מנת למצוא את הגורם לבעיה שלה.
מה מצב הסוכר של אמך? נפילות סוכר יכולות לגרום להתעלפויות.
חג שמח,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלות קשותרן19/09/2009
שלום
האם הגרעינים של הרימון הם הגורמים לעצירות?
1)מיץ ללא הגרעינים מרימון וצבר לא יגרמו לעצירות?
2) האם אכילת ענבים עם גרעינים הם כמו אכילת הרימון? (לעצירות)
3)והשאלה היותר חשובה:
האם אי אכילת מזון מן החי גרמה במשך עשור שנים ללחץ דם נמוך? 55-90 שהיה לפני שנים 120 -80?.
4 )והאם אני מוריד עוד יותר את לחץ הדם בכך : שאוכל הרבה פטרוזיליה , עם בסלט או במיץ ירקות ו 6-8 שיני שום .
5)מה לאכול דווקא שיעלה את לחץ הדם -מרגיש עייף שיורד כל כך נמוך ויותר בקיץ.
תודה וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רן
יפה שמעוני01/10/2009רן שלום רב,
האם אתה צמחוני, טבעוני?
אם רימונים, או סברס גורמים לך לעצירות אפשר לוותר ולאכול פירות אחרים.
מיץ ללא גרעינים אינם גורמים לעצירות.
ניתן למצוא ענבים ללא גרעינים.
הפטרוסיליה גורם לשיתון יתר ולהורדת לחץ דם.
כדאי לך לפנות למטפל מקצועי שיתן לך יעוץ מתאים לך והלמת ויטמינים ומינרלים, אם חסר לך כתוצאה מאי אכילת מוצרים מהחי.
האם בדקת את מצב ה- B12 שלך? חוסר יכול לגרום לעייפות יתר.
תשתה תה קינמון, רוזמרין - פעמיים ביום. הם מחממים ומעלים מעט את לחץ הדם.
גם ג'ינקו בילובה טיפות או כמוסות, ג'ינסנג קומפלקס, יכול לעזור.
חג שמח,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
