מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שינהברי29/12/2009
לאורך כל ימי חיי אני לא זוכרת כי ישנתי לילות רצופים או שלווים. חלומות תמיד הפריעו לי לשינה ואני זוכרת כמות לא מבוטלת של חלומות בלילה (בין 1 ל7 חלומות בלילה). אני מתעוררת לפחות 3 פעמים בלילה וקשה ל נורא להרדם חזרה, לפעמים זה לוקח גם שעות.
לאחרונה המצב מחמיר וחשבתי להתחיל לקחת כדורי שינה טיבעיים.
דעתכם בנושא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שינה
עירית פרידמן29/12/2009שלום ברי
למיטב ידיעתי אין דבר כזה-"כדורי שינה טבעיים". כל חומר שיפיל עליך שינה באופן חיצוני איננו טבעי לגוף.
טיפול הומאופתי הוא דרך שמפעילה את הכוחות הטבעיים של הגוף ללא התערבות של חומר משרה שינה.
רמדיס הומאופתיות עוזרות מאד לטפל בבעיה. אני אומרת את זה מנסיון אישי ומחוויות של מטופלים.
אז זוהי ההמלצה שלי לפני שתתייאש ותתחיל לקחת כל כדור שהוא.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהברי
יפה שמעוני30/12/2009שלום רב,
לא כתבת את גילך. בעיות שינה בגיל מעבר יכול להיות על רקע הורמונלי ויש לטפל בכך.
גם חוסר ויטמינים ומינרלים יכול לגרום להפרעות שינה.
תזונה נכונה גם חשוב. לא לאכול חלבונים 3 שעות לפני השינה, לדוגמא.
אני מצרפת לך כמה טיפים לטיפול בבעיות שינה מתוך כתבה שלי באינטרנט.
12 טיפים לשיפור איכות השינה
1.שימרו על סדר וקביעות במחזור העירנות-שינה. לכו לישון וקומו בשעות קבועות, כדי שלא "לבלבל" את השעון הביולוגי.
2.פעילות גופנית מעלה את רמת האדרנלין בדם, ומקשה על ההירדמות. סיימו את ההתעמלות לפחות שלוש שעות לפני השינה.
3.לכו לישון רק כשאתם חשים עייפות, ולא כי משעמם או עצוב לכם.
4.הוציאו את השעון מחדר השינה. רבים נוטים לעקוב אחרי המחוגים הזוחלים לאיטם במהלך "לילות לבנים" ; פעולה מלחיצה, שמקשה עוד יותר על ההירדמות.
5.ייחדו את חדר השינה לשינה בלבד. כל פעילות אחרת ; כמו קריאה או עבודה מקומה בחדר אחר של הבית. בנוסף, צרו תנאים אופטימליים להירדמות: מיטה נוחה, טמפרטורה מתאימה (לא חם ולא קר מדי), אפלולית נעימה, איוורור נאות וכו'.
6.בררו עם מומחה האם נטילה של הורמון המלטונין, שמסדיר את השעון הביולוגי במוח - עשויה לעזור לכם, והסתייעו בו במידת הצורך (בארה"ב ניתן לרכוש אותו ללא מרשם רופא, אך בארץ הוא אסור לשימוש ; אלא באישור מיוחד של משרד הבריאות).
7.לימדו תרגילי הרפיה ורגיעה (כולל מדיטציה). בניגוד למקובל לחשוב ; את התרגילים יש לעשות במשך היום, ולא לפני השינה. מחקרים מצאו, כי נדודי שינה נגרמים ממצב של היפר-עירנות, ולאו דווקא מבעיה בשינה עצמה.
8.אם אינכם נרדמים כעבור 15-20 דקות ; צאו מהמיטה, עשו תרגילי הרפיה, שתו משקה מרגיע (תה פסיפלורה, למשל), השתמשו בשמנים אתריים מרגיעים ; כל דבר שיסיח את דעתכם מהעובדה שלא נרדמתם. חיזרו למיטה רק כשאתם מרגישים מוכנים לשינה.
9.לפני השינה, השתדלו להימנע מלשאול את עצמכם האם תצליחו להירדם. זה מרחיק מכם את השינה.
10.כל מחסור תזונתי עלול לפגום בשינה. בידקו, למשל, האם חסר לכם סידן (חיוני לפעילות תקינה של השרירים והעצבים) אבץ או אשלגן; וכן ויטמין 6B, מגנזיום ופחמימות, הקשורים לחדירת החומצה האמינית טריפטופן למוח (ממנה הוא מייצר את המלטונין). לכן, לפני השינה, כדאי לאכול פחמימות.
11.ארוחת הערב המומלצת תכיל ירקות, גבינה, ביצה, חומוס או טונה ולחם מלא. גם שיבולת שועל עשויה לסייע. הימנעו משתיית משקאות ממריצים כמו תה, קפה או קולה, כמות המזון ושעת ארוחת הערב המומלצות הן אישיות. בידקו מה עוזר לכם להירדם, והתמידו בכך.
12.הימנעו מנטילת תוספי מזון שמעלים את האנרגיה לפני השינה. כמו: ויטמין C, אנטי אוקסידנטים למיניהם, 10Q, ג'ינסנג ועוד.
חלומות פז,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרדות זגוגית העיןמיכל מרגליות26/12/2009
שלום וברכה, לפני כשלושה חודשים עברתי תהליך שהוגדר כ"היפרדות זגוגית העין". אני במעקב ורשתית העין לא ניזוקה. לאחר שלושה חודשים , קרה דבר דומה בעין השניה. התופעה לא מוגדרת כמחלה, אלא כתהליך של הזדקנות העין. אני בת -61. היא מלווה בטבעות מרחפות בשדה הראיה וכן בהבזקי אור בשוליים של העין. זה מאוד מכביד עלי ואני מעונינת לדעת מהי האפשרות האלטרנטיבית לטיפול בעיניים. סקירה בשטח צמחי המרפא לא העלתה הרבה פרט לאייברייט. אני חיבת לציין שרופאים טוענים שהמח מתרגל לתופעה. אצלי זה לא קרה. וכן בשני המקרים זה קרה אחרי ימים מאומצים פיזית ונפשית.
טוב שאין עוד עיניים, אך צריך להחלים את הקיימות במהרה,כיון שעבודתי קשורה בכתיבה מרובה.
אודה לכם על עצה טובה. מיכל מרגליות, בתודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עיצה טובה
עירית פרידמן27/12/2009שלום מיכל
עצתי הטובה היא לגשת למטפל רציני ולא להסתפק בעיצות איטרנטיות.
מצב שאת מתארת דורש טיפול אחראי ואת זה אי אפשר לספק כאן.
אני ממליצה בחום על טיפול הומאופתי אבל בטוח שגם בתחומים אחרים כמו למשל רפואה סינית ניתן להתייחס למצב ולהקל עליו.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמיכל
יפה שמעוני28/12/2009מיכל שלום רב,
אני ממליצה לך להיות בטיפול אצל רופא עינים מומחה. זה שייך לתחום האחריות שלהם ולא כדאי לשחק עם העינים. קיימים כמה טיפולים ברפואה הטבעית לטיפול בעינים, אבל לא בטוח שזה מתאים למקרה כמו שלך.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקות חוזרות באגןלי26/12/2009
שלום, בשנה האחרונה נתקפתי כשלוש פעמים בדלקת באגן המלווה בכאבים קשים ואפילו אושפזתי , הבעיה היא שהדלקת חוזרת ואני מקבלת כמויות עצומות של אנטיביוטיקה והרופא אמר לי כי הדלקות האלה גורמות לעקרות (אני רווקה בת 28)ואין לרפואה שום דרך למנוע את חזרת הדלקות. אני מודאגת מאד ורציתי לברר אפשרות לטיפול ברפואה האלטרנטיבית. מחכה לתשובה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול הומאופתי
עירית פרידמן26/12/2009שלום לי
את צודקת-המצב הנוכחי שלך הוא בלתי נסבל ועליך לטפל בו כדי שהדלקות לא יחזרו.
הומאופתיה יודעת לעשות זאת כשמותאמת תרופה מדויקת למצבך. מן הסתם עם טיפול מדויק כמויות האנטיביוטיקה ירדו וזה כשלעצמו הוא כבר תרומה רבה לבריאות.
טיפול הומאופתי הוא אינדיבידואלי ומחייב פגישה של 1:1 עם הומאופת שישמע על מצבך ועליך ויוכל להתאים לך את הטיפול הנכון.
כל טוב
עירית פרידמן-הומאופתית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלי
יפה שמעוני26/12/2009לי שלום רב,
מגיעות אלי לטיפול נשים עם בעיות דומות לשלך ונפתרות מהבעיה לאחר טיפול באיפ"ק בשילוב
המלצות מקיפות המותאמות לך אישית.
בשיטת איפ"ק ניתן לנקות מהגוף וירוסים וחיידקים, כימקלים, מתכות, פטריות וכל מה שמיותר.
הטיפול אינו פולשני והוא מיועד לאיזון וניקוי הגוף עד לבריאות טובה.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי מחזורשרון25/12/2009
האם ידוע לך על כדור על בסיס טבעי לכאבי מחזור מאד קשים?
שמעתי בעבר על כדורים שמאד עוזרים ולא זכור לי השם שלהם. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שרון
יפה שמעוני26/12/2009שרון שלום,
ברפואה טבעית אנחנו ממליצים לטפל במקור הבעיה ולא רק בעזרת כדור שמדכא את הבעיה.
לכאבי מחזור קשים יכולים כמה סיבות וכדאי לבדוק מה הסיבה ולטפל בה.
בכל אופן אני ממליצה לקחת מגנזיום כמה ימים לפני המחזור. זה יכול לעזור. (מרפה שרירים והתכווצויות).
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול הומאופתי
עירית פרידמן26/12/2009שלום שרון
טיפול הומאופתי מבוסס על חומרים טבעיים ומגרה את המערכת הגופנית להתאזן ולא לייצר כאבים.
הטיפול ההומאופתי הוא אינדיבידואלי - לכל אדם מותאמת התרופה המדויקת לו. המערכת מתאזנת ועוצמת הכאב נחלשת עד למצבה הטבעי=ללא כאב.
במחקר לדוקטראט שנערך באוניברסיטת ירושליים הוכחה באופן חד משמעי היכולת של ההומאופתיה לטפל בכאבי מחזור.
לינק לעבודת המחקר הזאת תוכלי למצוא באתר האגודה להומאופתיה קלאסית.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמן חוחובה - איפה אפשר להשיג?ניקי24/12/2009
שלום,
אני צריך לקנות שמן חוחובה כדי להוסיף אותו לשמן בסיס שיש לי (לצורך מסיכה לשיער)
אני לא צריך שמן-בסיס...
איפה ניתן להשיג שמן איכותי?
פניתי לחנות שמתמחה בשמנים, והיה להם רק שמן בסיס ואמרו שקשה להשיג את השמן הרגיל ואין להם..
אודה לעזרתכם!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניקי
יפה שמעוני26/12/2009שלום רב,
תנסה בבית מרקחת. או אצל שלוס (תחנה המרכזית החדשה), או ישירות אצל משווקי שמנים ארומטיים(דרך גוגל).
בברכה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נזלת שקופה לילד בן 3מיכל24/12/2009
שלום,
בני בן 3 ילד בריא בד"כ, כל החורף הנוכחי הוא מנוזל עם נזלת שקופה שממש נוזלת כל הזמן. כבר הפסקנו לו חלב והוא שותה חלב שיבולת שועל\אורז ורק אוכל גבינה צהובה מבחינת מוצרי חלב.
הוא נוטה קצת לאטסמה, אמנם ללא תרופות אבל מדי פעם משתעל שיעול יבש ואני עושה לו אינהלציה עם מי מלח וזה עובר. בנוסף כשיש החמרה אני מוסיפה פרובוטיקה וויטמין C.
איך ניתן לטפל במסגרת תזונה ? אני עוד לא רוצה לפנות לטיפולים מקצועיים....
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפולים מקצועיים
עירית פרידמן24/12/2009שלום מיכל
אני רוצה להציע לך דוקא כן לפנות עכשיו לטיפולים מקצועיים.
כשהמצב בצורתו ההתחלתית הטיפול עובד יותר מהר ויותר לעומק.
מחלה מטבעה היא דבר מתקדם-כדאי תמיד לטפל בהתחלה ולא להגיע למצבים מסובכים יותר.
שינויים תזונתיים יכולים לסייע אבל הם לא פותרים מצבים כאלה.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה
מיכל24/12/2009אבל, הילד בן 3. אני מעדיפה לנסות טיפול בבית בצורה שתהיה שקופה לו, מאשר לקחת אותו ל"רופא" ולטפל בצורה מקצועית שיכול להיות שתהיה לו לא נעימה. בנוסף יש לו אחות תאומה ולכן טיפול מקצועי יסרבל אותי מאוד.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה
מיכל24/12/2009אבל, הילד בן 3. אני מעדיפה לנסות טיפול בבית בצורה שתהיה שקופה לו, מאשר לקחת אותו ל"רופא" ולטפל בצורה מקצועית שיכול להיות שתהיה לו לא נעימה. בנוסף יש לו אחות תאומה ולכן טיפול מקצועי יסרבל אותי מאוד.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה
עירית פרידמן24/12/2009ובכ"ז-עוד נקודות למחשבה על טיפול הומאופתי מקצועי.
1. טיפול הומאופתי לא דורש כל שינוי באורח חיים. הטיפול עדין, נוח וקל ליישום.
2. התרופה היא כדורים מתוקים שילדים מאד אוהבים למצוץ.
3. ה"רופא" הוא הומאופת שמשוחח עם הילד, ומשחק איתו - לא בודק, לא דוקר ולא נוגע. הפגישות מועטות מאד -פעם בכמה שבועות.
4. האחות התאומה-פשוט לא תרגיש שום הבדל בהתייחסות וגם המשפחה לא תדרש לשנות אורחות חיים. כך לא יתווסף כל סירבול לחיים.
את מוזמנת לקרוא עוד על טיפולים הומאופתיים באתר שלי.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתמים לבנים בציפורניים-למה זה קורה?777עדיעד77723/12/2009
שלום, יש לי כבר כמה חודשים כתמים לבנים בציפורניים שהולכים ומתפשטים לאט לאט על שאר האצבעות. הדומיננטי ביותר זה בעמה ובקמיצה ביד שמאל ועכשיו התחיל גם ביד ימין על האצבע, העמה והקמיצה.
ביד שמאל זה ממש כתמים גדולים ולבנים, בערך 3-4 בכל אצבע.
הציפורניים שלי בד"כ בריאות, בלי פטריות וכו'.
בחורה בריאה בד"כ. ימנית, מקלידה רוב היום אם רלוונטי.
כבר שמעתי הכל:
חוסר בסידן, חוסר באבץ, טראומה (ומה בדיוק זה אומר????), בועות אוויר מתחת לציפורן.
למה להאמין? מה נכון ומה לא? וממה זה נגרם לי?
זה לא כואב או משהו, פשוט הופיע ולאט לאט מתפשט וגדל.
מה עושים? ממה זה קרה לי? איך מונעים? איך מסתירים? מתי זה נעלם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציפורניים
עדי מנחמי24/12/2009זה קשור בד"כ לסידן או לתפקוד של הכבד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדיעד
יפה שמעוני26/12/2009שלום רב,
כתמים לבנים על הציפורניים מעיד בדרך כלל על חוסר מינרלים כמו סידן, אבץ וצורן.
אפשר לקחת השלמות וגם לשפר את התזונה.
לאכול יותר ירקות ופירות, דגנים מלאים, אגוזים ושקדים, טחינה, קטניות, ביצים, דגים וכו'.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויטמינים ומינרלים בהריוןיעל22/12/2009
שלום רב,
אילו ויטמינים ומינרלים מומלץ לצרוך בהריון ? אני ממש ממש בהתחלה...
שמעתי גם על אומגה 3,
אבל אשמח לשמוע בצורה מפורטת יותר
תודה רבה :-)
יעל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יעל
יפה שמעוני26/12/2009יעל שלום,
מזל טוב.
לנשים בהריון מומלץ לקחת כמוסות בשם פרנטל המכילות את כל הויטמינים הדרושים בזמן הריון וההנקה.
תקחי לפי הוראות יצרן. להשיג בבתי טבע ובתי מרקחת.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול כללימיכל22/12/2009
שלום רב,
אני קצת יורה באפלה,
אני מחפשת איזשהו סוג של טיפול שיחזק לי קצת את הגוף ולא יודעת באיזה כיוון לחפש:
באופן כללי יש לי לחץ דם נמוך וחוסר ברזל, אני חצי שנה אחרי לידה ומאז הלידה יש לי כל מיני פטריות בעיקר בקרקפת אבל גם בעוד מקומות. מאז הלידה ירדתי כ-7 קילו מתחת למשקל המקורי של לפני ההריון, כנראה כתוצאה מההנקה, אני עדיין מניקה הנקה מלאה. (אין לי חוסר משקל, היה לי משקל עודף לפני ההריון ועכשיו אני במשקל סביר פלוס).
לפני ההריון היה לי תחושת נימול ברגליים ובידיים וקצת סחרחורות, הרופא טען שזה מלחץ דם נמוך ואין מה לעשות עם זה (ואחרי מחקר באינטרנט הבנתי שאכן אלה תופעות של לחץ דם נמוך ואין להן טיפול).
בהריון תופעת הנימול החמירה ורופא הנשים הבטיחלי שזה בגלל ההריון. אכן עם הלידה זה הפסיק אבל עכשיו אחרי חצי שנה זה חזר.
אשמח לעצות ורעיונות, באופן כללי ברפואה המשלימה התחום שהכי מדבר אלי הוא נטורופתיה, אבל אני לא יודעת איך הוא יכול להועיל לי כרגע, ואולי יש תחומים שיכולים לעזור לי יותר.
תודה, מיכל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול הומאופתי משולב
עירית פרידמן22/12/2009שלום מיכל
אני ממליצה לך על שילוב טיפולים.
מכיון שנטורופתיה מדבר אליך ואת מוכנה לשינוי בהרגלי האכילה זה יכול לעשות עבודה טובה מאד.
אבל-הגוף שלך עבר תקופה ארוכה של שינויים (הריון, לידה, הנקה) והוא לא הסתגל טוב לשינויים הללו.
לראיה-הירידה הכללית שלך באנרגיה ובתיפקוד. הומאופתיה היא תחום שיכול לתת מענה לסוג הבעיה הזה ויכול להשתלב טוב עם נטורופתיה.
את מוזמנת לקרוא באתר שלי על טיפול הומאופתי בהקשר של הריון ולידה.
כל טוב
עירית פרידמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה, אשמח לקבל תגובות נוספות
מיכל22/12/2009אני בהחלט אקרא באתר שלך, הבעיה שיש לי קצת מחסום בקשר להומאופתיה.
אשמח לשמוע הצעות נוספות מתחומים שונים, מהמומחים בפורום וגם מהקוראים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחסום
עירית פרידמן22/12/2009הי מיכל
אם תוכלי לשתף על ה"מחסום" אולי אוכל לעזור ולשחרר אותו....(-:
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמיכל
יפה שמעוני22/12/2009מיכל שלום רב,
אני משווה את הגוף שלנו למכונה משוכללת.
על מנת שמכונה תעבוד ללא תקלות יש לתחזק אותה. לנקות, לחזק ולספק את כל החומרים הדרושים. אחת לכמה זמן צריך לעשות אוברול כללי.
כך גם הגוף שלנו. ידוע שהריון ולידה סוחטים אנרגיה. ואם לא היו לך מספיק אנרגיות לפני ובזמן ההריון, אחרי הלידה תרגישי את התוצאות.
אנרגיה אנחנו מקבלים ראשית כל בתזונה נכונה, חשיבה חיובית ולפעמים בניקוי רעלים ואלרגיות שהצטברו.
אם את סובלת מפטריות במקומות שונים בגופך, אולי יש לך קנדידה שזו פטריה שעושה הרבה תופעות לוואי וכדאי מאוד להפטר ממנה.
אם את עדיין מניקה, (אולי כדאי להפסיק, תינוק צריך אמא בריאה),
את צריכה השלמות של ויטמינים ומינרלים כמו פרנטל. בעיקר ברזל-ו B קומפלקס,
לאכול הרבה ירקות כתומים וירוקים, דגנים מלאים, ביצים (רצוי אורגניות) כל יום, בשר, עוף דגים, שקדים ואגוזים. להמעיט במתוקים, מוצרי סויה, שמרים ואלכוהול.
לשתות הרבה מים, תה צמחים,( תנסי תה עם קינמון פעמיים ביום, מעלה את הלחץ דם), מיצים טבעיים. לטייל בחוץ, תרגילי נשימה.
כמובן שאיבחון יסודי אצל נטורופת יכול לעזור לך לקבל המלצות אישיות עבורך.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיפה,
מיכל22/12/2009נכנסתי לאתר שלך בנושא קנדידה ונדהמתי. קודם כל כמו שרשמת חשבתי שקנדידה זו פטרייה בווגינה ואין לי שום תופעות בווגינה, אבל כפי שלמדתי אצלך זה משהו אחר לגמרי ונראה לי שבהחלט יכול להיות שהתופעות שאני סובלת מהן קשורות בזה.
רשום באתר שיש מספר בדיקות ע"י אירדיולוגיה, קינסיולוגיה, וגם בדיקת דם. האם מקבלים תשובה חד משמעית לגבי הימצאות הקנדידה?
תודה מראש, מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי כיכוחים בגרוןיוכבד20/12/2009
אני סובלת מכיככוחים בגרון בבדיקה אצל רופא א.א.ג לא נמצא דבר מלבד אודם ובצקת קלים.
בעבודתי אני מרבה לדבר האם יש קשר?
אני צמחונית עם נטיה לטבוענות .
מה אפשר לעשות כדי לעזור?
תודה יוכבד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גרון
עדי מנחמי20/12/2009יש טיפול בדיקור שעוזר לבעיה,לעיתים בשילוב צמחים שמורידים גודש וליחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלוטת תריסצ20/12/2009
שלום!
יש לי היפרתירואידיזם מזה כ4 שנים. הייתי מטופלת תרופתית והבלוטה התאזנה. היא חזרה לפעילות גבוהה לפני שנה+ אך אז בדיוק נכנסתי להריון. המשכתי עד טיפול תרופתי עד התאזנות לפני טרימסטר אחרון. כ3 חודשים אחרי הלידה הבלוטה שוב חזרה לפעילות יתר. הבנתי שהאופציות הקונבנציונליות הן כריתה חלקית או יוד רדיואקטיבי. לפני זה רציתי לבדוק אם הרפואה הטבעית תוכל לעזור לי. חיפשתי הרבה באינטרנט אבל יש מגוון רחב שאינני יודעת בסופו של דבר למי לפנות...
איזה מן הטיפולים הוא האפקטיבי ביותר למחלות אוטואמוניות\ מטבוליות?
קראתי על צמחי מרפא ודיקור אבל ראיתי שיש עוד המון שיטות...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול הומאופתי
עירית פרידמן20/12/2009שלום י.
אכן כן-יש הרבה שיטות וגישות טיפוליות ברפואה המשלימה. חלקן יכול לעזור באופן מלא ואחרות יקלו על המצב.
אני לא רואה עבורך דרך אחרת מלבד "הכנת שיעורי בית". אני ממליצה לך לקרוא קצת על השיטות המובילות -רפואה סינית, הומאופתיה ונטורופתיה ולהחליט עפ"י הבנתך מה מתאים למצבך ולך באופן אישי. למשל -אם את לא אוהבת מחטים הדיקור הסיני לא מתאים לך.
אני כהומאופתית יכולה להמליץ לך בחום רב על התחום הזה. יש בהומאופתיה יכולת נרחבת לעזור ולתקן מצבי היפר של בלוטת התריס.
ההומאופתיה קלה, עדינה ונוחה. לא מחייבת שינוי באורח חיים ולא טיפולים שבועיים.
יש עוד הרבה יתרונות-אם יענין אותך את יכולה לחזור אלי כאן או במייל.
כל טוב
עירית פרידמן-הומאופתית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב גרון מתמשך ללא חוםעינת19/12/2009
שלום!
אני סובלת זה חודשיים מכאב גרון חוזר ונשנה (כאב בבליעה), אני מעשנת 1-4 סיגריות ביום, וכל פעם אחרי שעישנתי הכאב הופיע בדרך כלל רק בשעות הלילה, ללא חום או תסמינים נוספים ובאופן די מינורי כך שלא ראיתי צורך ללכת לרופא. לפני כשבועיים חלה תפנית בחיי (פרידה מבן זוג זה 3 שנים) ועישנתי במשך שבועיים כ5 סיגריות ביום, עקב הסטרס והקושי הנפשי. בשבועיים האלה כאב הגרון כמו נעלם (אולי הגוף נכנס לאיזה מצב חירום) ושלשום הכאב חזר ובגדול, עכשיו הוא נשמך גם ביום וגם בלילה, אני גם מרגישה שהגרון נפוח בצד אחד. כמובן שאינני מעשנת מאז שזה חזר. אני מתכוונת לגשת לרופא (מרפאת תרם שעובדת בשבת כי זה מרגיש לי דחוף) מצד שני ממש מנסה להימנע מאנטיביוטיקה! כיצד הגוף מפתח דלקת גרון רק מעישון? (אני מעשנת כסיגריה ביום כבר שנים וזה בחיים לא קרה לי) והאם יש אלטרנטיבה לאנטיביוטיקה במה שמרגיש כדלקת גרון חזקה ?(הכאבים כעת עזים בבליעה)
תודה רבה! עינת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כמה הערות
עירית פרידמן20/12/2009שלום עינת
כמה הערות-
1. אפשרות סבירה שהדלקת איננה תוצאה של עישון אך העישון מחמיר אותה. ולכן הפסקת עישון בהחלט רצויה בזמן הזה ובכלל.....
2. ידוע שמצב נפשי קשה משפיע באופן גורף על כל מערכות הגוף. מצב כזה הוא כמו מחלה נוספת שהגוף חווה והיא המחלה הדומיננטית. במצב הזה המחלה הקלה יותר לא מורגשת. לכן כאשר המצב הנפשי קצת שכח חזרה להופיע המחלה הקודמת ובגדול כי היא גם הוחמר מהעישון הרב.
3. לאחר איבחון הבעיה כדלקת כדאי לטפל באנטיביוטיקה וללוות את הטיפול בהומאופתיה כדי שהמצב הזה לא יחזור וכדי לנטרל את ההשפעות המזיקות של האנטיביוטיקה.
4. במקביל לאנטיביטיקה כדאי לקחת אסידופילוס שמחזיר את פלורת המעיים שהאנטיביוטיקה הורסת.
כל טוב
עירית פרידמן-הומאופתית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קשב וריכוזמיכל16/12/2009
שלום רב,
יש לי בעיות קשב וריכוז (ניסיתי טיפול הומאופטי ולא עזר לי..) ואני לוקחת אומגה 3. שאלתי קשורה למינון, בכדורים שקניתי 1000 מיליגרם, כאשר 18% מתוכם epa ו12% epa. שאלתי היא איזה מינון שלכדורים אני צריה לקחת, ואם יש חשיבות לחלוקתבוקר/ערב. כרגע אני לוקחת כדור אחד בבוקר.
תודה מראש
ליאת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אומגה 3
יעל17/12/2009שלום ,
יש כדורים במינון יותר גבוה - שהם הרבה יותר מומלצים
בכל מקרה כדור אחד זה כאילו לא עשית כלום
לא משנה מתי את לוקחת , את יכולה את שתהן ביחד מומלץ לפני האוכל או לאכול משהו קטן אחרי ( כי אחכ יש טעם של דגים
אני לא מאמינה שזה משהו שיכול לעזור לריכוז , לאומגה 3 יש הרבה מאוד יתרונות יכול להיות שזה משפיע במידה מסויומת אבל זה לא יפתור את הבעיה...
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
מיכל17/12/2009תודה על תשובתך,
האם יש לך המלצה על תוסף תזונה נוסף?
תוד מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאולי
יעל17/12/2009ממה שאני יודעת זו בעיה שרבים נלחמים איתה ילדים ובוגרים כאחת ועדיין לא נמצאה נ וסחת הפלא - מה שלדעתי מאוד משפיע זה אורח חיים ככלל( אגב , בת כמה את ? ומה נסיית כבר ? האם ריטלין עזר או שאת פשוט מעדיםפה משהו טבעי ?)
ממה שאני יודעת ריכוז מושפע מרמת הסורטינון בדם, הרמה שלו מושפעת ממספר גורמים
זה אותו הורמון שגם משפיע על מצב הרוח- ייתכן וזו הסיבה שאמרו לך לנסות אומגה 3 אבל צריך מינון גבוה יותר , מה שיש לך זה הסטנדרטי , אני מכירה
• תרי-אומגה EXTRA עם מינון גבוה וזה פורמולה במיוחד למצב רוח
שימי לב שהאומגה שאת קונה יהיה ללאממזהמים כגון: כספית, דאוקסין ואחרים
תוספת של B6 , ההורמון מששתתף בתהליך חשוב לייצור הסורטינון
תקחי כבר פורמולה שמכילה את כל ה B
יש הממליצים לשלשב שיאצו ודמיון מודרך ...אני מניחה שבגדול זה מרגיע את הגוף ומשפיע איך שהוא על רמת הסורטינון
אבל מכל זה אני בעד - ס פ ו ר ט .....גם אם את לא אוהבת אחרי שבועיים שתלכי בכוח את תתאהבי בזה ותראי שזה עושה לך רק טוב! ספורט פותר כמעט הכל!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לך!
מיכל19/12/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמיכל
יפה שמעוני20/12/2009מיכל שלום,
תמיד כדאי לקחת לפי ההמלצות הרשומות על המוצר. בכל מקרה פעם ביום זה לא מספיק.
להפרעות קשב וריכוז כדאי לעשות עבודה יותר רצינית ולבדוק לגבי תזונה נכונה, אלרגיות, הצטברות רעלים בגוף, ויטמינים ומינרלים. צריך לאזן את כל המערכות וזאת רק לאחר איבחון יסודי אצל נטורופת מוסמך.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם מותר לקחת ויטמיניםל15/12/2009
מעל הכמות המומלצת?
ואיפה ניתן לראות את הכמות המומלצת ליום של כל הויטמינים?
ניאצין, B1 B2 B3 B4 B6 וכו...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ויטמין - כמות מומלצת
יעל17/12/2009על האריזות של הויטמינים מופיע טבלה של הכמות המומלצת , בכל מקרה קשה לדייק כי אתה לא ממש יודע כמה צרכת את אותם וימינים מהטבע , הכדורים הם רק להבטיח את הצריכה
בנוסף ,זה לא אומר שהגוף יספוג את כל מה שהכדור מכיל , גם בגלל התנקשויות ויטמינים
אבל בכל מקרה במקרה של וימיני B הגוף יודע להפריש את מה שהוא לא צריך!!!
בגלל זה בדכ תכיכפות השתן עולה בימים שלוקחלים כדורים , השתן צהוב ( מכיל את הויטימינים)
ר מומלץ לשתות הרבה במיוחד בימים שצורכים ו קומפלקס B* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שקיות שחורותדנה14/12/2009
שלום, אני בת 21 ומאז ומתמיד היו לי שקיות שחורות (לא נפוחות) מתחת לעיניים. אני ישנה טוב מאוד ורופאת משפחה אמרה שלא ניתן לעשות עם זה כלום.
הייתי שמחה לקבל דרך כלשהי להסיר את השקיות הללו.. תודה רבה רבה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שקיות שחורות
יעל17/12/2009אי אפשר להסיר אותם
אולי ויטמין C 1000 ישפר את המראה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
