מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בלוטות תריס מוגדלותטינה21/10/2009
לאימי בת ה60 יש בלוטות תריס מוגדלות הרופא המליץ על כריתה אך אימי מפחדת מהניתוח רציתי לדעת אם ישנה דרך טבעית לטפל בבלוטות כי זה מקשה לה על הנשימה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טינה
יפה שמעוני21/10/2009טינה שלום,
האם יודעים את הסיבה לבלוטות המוגדלות?
האם זו דלקת, גידול, תופעות נוספות? צריך מידע נוסף.
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח באף ...ינאי21/10/2009
שלום רב!
אני סובל כבר שנים רבות מנזלת כרונית וגודש באף,ודי מצונן רוב השנה.
בניסיון לרפא את העניין,הלכתי להתייעצות עם מומחה אף אוזן גרון שטען שזוהי תגובה אלרגית והמליץ על ניתוח יישור המחיצה באף וכריתת חלק מהריריות.
שאלתי היא האם ישנם פתרונות אחרים?
מה הסיכון בניתוח זה?
האם ישנם טיפולים שמטפלים בבעיה ולא רק בסימפטומים? אם כן,מהם?
בתודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול מהשורש
עירית פרידמן21/10/2009שלום ינאי
המלצתי הכנה היא -אל תעשה את הניתוח. זהו ניתוח לא נעים ולא מבטיח שיפור.
(אני אומרת את זה לנוכח ניסיונם הרע של מטופלים שהגיעו אלי אחרי הניתוח כדי לטפל בבעיה, שלא נפתרה....)
יש פתרונות אחרים, אחד מהם הוא טיפול הומאופתי. טיפול כזה מטפל בשורש ולא רק סימפטום.
אתה מוזמן לקרוא באתר שלי על סיפור מקרה אחד של טיפול בנזלת כרונית.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהינאי
יפה שמעוני21/10/2009ינאי שלום רב,
אם הבעיה היא כתוצאה מאלרגיה, לא ברור מה ניתוח יעזור.
יש שיטת טיפול המתמחה באיבחון וניקוי אלרגיות מהגוף היא נקראת שיטת איפ"ק.
בשיטה זו ניתן לפתור את הבעיה לחלוטין ולהחזיר אותך לאיזון ותפקוד תקין.
יפה שמעוני
נטורופתית ומוסמכת בשיטת איפ"ק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיקים בעיניים בילדיםחילה20/10/2009
מבקשת דחוף דחוף
האם מישהו טיפל בטיקים בעיניים בדיקור או בצמחים ?
האם עוזר? כמה זמן טיפול לוקח?
תודה אם מודאגת .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיקים
יפה שמעוני20/10/2009שלום רב,
טיקים אצל ילדים יכול להיות על בסיס רגשי, עצבי, הפרעות קשב וריכוז, חוסר מינרלים.
אני ממליצה להביא את הילד לאיבחון על מנת שאפשר יהיה להתאים לו את הפתרון לבעיה.
בעזרת מינרלים טבעיים (מלחי ד"ר שוסלר), פרחי באך , הומאופתיה ניתן למצוא פתרון לבעיה.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול הומאופתי
עירית פרידמן20/10/2009שלום חילה
אני שמחה לומר לך שיש לי הרבה ניסיון בטיפול בטיקים והצלחות טובות מאד.
יש באתר שלי שני מאמרים בנושא הזה - את מוזמנת לקרוא.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פשתןאלי18/10/2009
שלום לנטורופתית, האם יש הבדל ממשי בין זרעי פשתן לבין כמוסות שמן פשתן מבחינת השפעתם התזונתית/בריאותית? אם כן, במה הוא מתבטא? תודה. אלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הכמוסות יותר מרוכזות
עדי מנחמי18/10/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גלי חוםרמי17/10/2009
מדי פעם בחודשים האחרונים תוקפים אותי גלי חום .
פעם אני מרגיש את זה ביד ,פעם בחזה ....ופעם בכל הגוף .
אין לי חום .
בדיקות הדם יצאו בסדר .
מה יכולה להיות הסיבה ?
אלו בדיקות כדאי לעבור ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רמי
יפה שמעוני18/10/2009רמי שלום,
לא כתבת בן כמה אתה.
האם בדקו לחץ דם? סכרת? בלוטת התריס?
זה יכול להיות קשור גם למזון שאתה אוכל, או שותה. למזג אויר. מצבי לחץ.
מומלץ לעשות איבחון יסודי על מנת למצוא את הגורם לתופעה.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגשת לטיפול ברפואה משלימה
עירית פרידמן18/10/2009שלום רמי
לא ניתן להעריך ממעט האינפורמציה שנתת ממה נובעת הבעיה שצצה אצלך.
בראיון ההומאופתי אני יושבת עם האדם כשעתיים על מנת להבין את המקור העמוק שבגללו מתחילים דברים.
אבל-זה כן מעיד על יציאה מאיזון ולכן כדאי לטפל כבר בהתחלה לפני שהבריאות מתדרדרת.
אני לא מאמינה שבדיקות כלשהן יביאו אינפורמציה חדשה. ל"בעיות קלות" הרבה פעמים אין הסבר באיבחונים הסטנדרטיים.
כל טוב
עירית פרידמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תולעיםשירז17/10/2009
שלום אני בת 16 ויש לי תולעים בטוסיק קטנות לבנות מה אפשר לעשות כדי שלא יהיו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רינת
יפה שמעוני18/10/2009רינת שלום,
ראשית את צריכה להפחית במתוקים, שזה המזון של התולעים.
תקני בבית מרקחת טיפות בשם R56 וקחי 10 טיפות 3 פעמים ביום במעט מים לפני האוכל, במשך חודשיים.
לפני הטיפול צריך לעשות ניקוי של כלי המיטה, מגבות והלבנים. רצוי להרתיח, במידה ואפשר.
כדאי שגם שאר בני הבית יעשו טיפול, מאחר ותולעים עוברים מאחד לשני, במיוחד אם יש ילדים בבית.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ?יתושים ותינוקת בת 3 חודשים?איילת16/10/2009
שלום, מקווה שזה הפורום המתאים לשאלתי.
באילו שמנים ארומתים ניתן להשתמש בחדר של תינוקת בת 3 חודשים על מנת להרחיק יתושים? באיזו כמות?
האם עדיף באותם השמנים להשתמש במבער או בטיפות על בד? או אולי בדרך אחרת?
כיצד ניתן להרגיע עקיצה גדולה ואדומה על עורה של התינוקת?
תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איילת
יפה שמעוני18/10/2009איילת שלום,
להרגעת מקום העקיצה תניחי קופרסים עם מי מלח (סופח את הנפיחות ומרגיע). כפית מלח לכוס מים קרים. משחת קלנדולה גם יכולה להרגיע את הגירוד.
השנה הגיעו לארץ יתושים מסוג הנמר האסייתי ועקיצתם יותר קשה.
רצוי לרשת את חלונות הבית ולבדוק שאין מקורות של מים עומדים בבית ובחצר (אם יש חצר), מקור הדגירה של היתושים.
שמנים כדאי במבער. 2-3 טיפות שמן מנטה, או שמן ציפורן (במים). אפשר גם למרוח טיפה בפינות המיטה.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה יפה. שמן גרניום או ציטרונלה
איילת18/10/2009אפשריים גם?
האם התינוקת יכולה לישון בחדר שבו מבער (בשגחה כמובן)?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיילת
יפה שמעוני25/10/2009שלום רב,
מומלץ לכבות את האש כשהילדה לבד בחדר.
המלצתי על שמנים שדוחים יתושים. גרניום לא מתאים.
בברכה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נשירת שיערשני14/10/2009
שלום, אני בת 25 יש לי נשירת שיער גנטית (רופא עור אמר). השיער שלי אף פעם לא אורך (קרה כזה,יש לי נשירת שיער חמורה, מחפיפה לחפיפה השיער ריק יותר, דלילות במפרצים וחלק עליון קדמי. אני לא הולכת עם שיער פזור כי הכל ניראה ריק.(עד גיל 18 היה לי שיער מלא ונפוח, רק אותו אורך) . השיער כבר יבש פגום כי אף פעם לא מתחדש. השתמשתי במינוקסי 3 שנים לא עשה שום שינוי, גם קפסולות שמוכרים נגד נשירת שיער ורוטס, טיפות סינים כאלה, כלום לא עוצר תנשירה והדלילות רק חמור מיום ליום. עשיתי בדיקות דם שמראות כתקינות יש פיתרון בכלל לבעייה הזו? השיער עוד יכול להתמלאות ולהתחדש? אני מיואשת כבר מהנושא. אודה על תשובך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שני
יפה שמעוני15/10/2009שני שלום,
האם גם לאמך יש אותה בעיה? אם זה גנטי צריך לבדוק במשפחה.
האם עברת בדיקות אינדוקריניות? מה עם המחזור? בלוטת התריס? האם הכל תקין?
כדאי לבדוק יותר לעמוק על מנת לברר אם אפשר לעזור.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנשירת שיער
שני15/10/2009שלום, לאמא יש שיער מלא, אין בעייה
לאבא יש התחלת התקרחות אבל זה גבר בטח שונה
בלוטת התריס (הורמון המגרה את בלוטת התריס TSH רשום ערך: 0.3-4.2 תוצאה 2.49
ויטמין B12 ערך: 180.0-700.0 תוצאה 641.0
0.0-15.0 תוצאה: 13.2 ויטמין B1
חומצה פולית 5.6-36.0 תוצאה: 22.7
ברזל ערך : .37.0-145.0 תוצאה: 65
אבץ 68.0-120.0 תוצאה: 99
טרנספרין ערך: 200.0-400.0 תוצאה 275
מחזור תקין מסודר
הבדיקות האלו שרשמתי תקינות?
* אני לא הולכת עם שיער פזור הוא ממש ניראה ריק דליל
יש פיתרון בישבלי השיער עוד יכול להתמלא, משהו שיעצור תנשירה
זו בעייה של שנים. מה אני עושה אני מיואשת כבר, תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיער והומאופתיה
עירית פרידמן15/10/2009שלום שני
מניסיוני בטיפול בבעיות שיער, גם אם המקור גנטי, הבעיה היא תמיד נפשית או רגשית.
לכן אף משחה ושום שמפו לא יכולים לתקן את המצב. זו לא בעיה קוסמטית של העור.
את יכולה לקרוא על הומאופתיה באתר שלי ואם יש לך עוד שאלות אני כאן לענות.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנשירה (ליפה שמעוני)
שני15/10/2009שלום, לאמא יש שיער מלא, אין בעייה
לאבא יש התחלת התקרחות אבל זה גבר בטח שונה
בלוטת התריס (הורמון המגרה את בלוטת התריס TSH רשום ערך: 0.3-4.2 תוצאה 2.49
ויטמין B12 ערך: 180.0-700.0 תוצאה 641.0
0.0-15.0 תוצאה: 13.2 ויטמין B1
חומצה פולית 5.6-36.0 תוצאה: 22.7
ברזל ערך : .37.0-145.0 תוצאה: 65
אבץ 68.0-120.0 תוצאה: 99
טרנספרין ערך: 200.0-400.0 תוצאה 275
מחזור תקין מסודר
הבדיקות האלו שרשמתי תקינות?
* אני לא הולכת עם שיער פזור הוא ממש ניראה ריק דליל
יש פיתרון בישבלי השיער עוד יכול להתמלא, משהו שיעצור תנשירה
זו בעייה של שנים. מה אני עושה אני מיואשת כבר, תודה
הערה: עירית רשמה לי שזו בעייה רגשית, זה לא נכון. הבעייה קיימת שנים עד גיל 18 היה לי שיער מלא. . רשמתי לך תשובות לשאלות שרשמת. אודה לך מאוד על תגובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשני
יפה שמעוני18/10/2009שני שלום,
על פניו הבדיקות ניראות תקינות.
האם עברת בגיל 18 טראומה? צבא? לימודים? חבר? פרידה? אבל?
טראומה יכולה לגרום לנשירת שיער.
אם הכל בסדר פיזית, צריך לחפש יותר לעומק.
לפעמים אנחנו לא מודעים לטראומות שאנחנו עוברים ומדחיקים, אבל הגוף מגיב.
ניתן לאבחן ולטפל בשיטת איפ"ק גם בבעיות פיזיות וגם רגשיות.
בברכה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לינצישושנה14/10/2009
שלום לכן/ם
האם אתם מכירים כמוסות של מיצוי פטריות בשם לינצי של חברת פוהו?
אם כן, לפי ניסיונכם וידיעותיכם, האם זה עשוי לעזור לחולה בטרשת נפוצה? כי נאמר לי שטיפול בכמוסות אלו גרם לנסיגה במחלה.
תודה רבה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לינצי - תגובה
אהוד סברדליק23/12/2010אינני מכיר את הפטריות שכתבת עליהם , בדקי שוב אם כתבת נכון. היפנים והסינים משתמשים רבות בפטריות בשם שיטאקי ומיאטקי שמווסתות את מערכת החיסון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלינצי - תגובה
אהוד סברדליק23/12/2010הפטריה שאת מדברת עליה נקראת בסינית לינג זי שמה הלטיני הוא גנודרמה או ריישי והיא באמת טובה לוויסות מערכת החיסון בבעיות אוטואימוניות ,אך בד"כ לא נותנים אותה לבד אלא עם צמחים נוספים שתומכים בגוף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ג'ינג'ר לילדיםשירי14/10/2009
שלום,
האם ניתן לתת לילדה בת שנה וחצי לשתות חליטה של דבש, לימון וג'ינגר?
אני מניחה שדבש ולימון הם בטוחים עבורה אבל לא בטוחה בקשר לג'ינג'ר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שירי
יפה שמעוני15/10/2009שירי שלום,
ג'ינג'ר חריף מדי עבור ילדה בת שנה וחצי.
גם דבש לא תמיד בטוח לתינוקות. יש תינוקות שיש להם רגישות לדבש.
בברכה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיית כתףחני12/10/2009
הנני סובלת מזה כחצי שנה מ"כתף קפואה ,כיצד ניתן לטפל בתופעה ברפואה האלטרנטיבית??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול ברפואה משלימה
עירית פרידמן12/10/2009שלום חני
בכל תחום מתחומי הרפואה המשלימה הטיפול יהיה בהתאם לשיטה.
ברפואה סינית יטפלו בך בדיקור,
בשיאצו יטפלו בלחיצות,
ובהומאופתיה (תחום המומחיות שלי) יתאימו לך תרופה הומאופתית.
כדאי לך לקרוא קצת על השיטות השונות ולבחור טיפול עפ"י נטיית לבך.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכתף
עדי מנחמי13/10/2009קיים טיפול ברפואה היפנית המשלב דיקור ,חימום אינטנסיבי וחשמל.הטיפול מאיץ את קצב ההחלמה של המפרק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מזון מלכותאושרת10/10/2009
שלום
מה ההבדל בין מזון מלכות בריכוז 4% או 6% למזון מלכות בריכוז 230000 למשל? יש המון סוגים שרשום אחרת ואני לא מבינה היכן הריכוז גבוה יותר.
איזה מזון מלכות מומלץ? הגליל? יד מרדכי? שופרסל? וכו'
האם יש מזון מלכות טהור שניתן להשיג?
האם באמת מזון מלכות עוזר לפוריות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אושרת
יפה שמעוני12/10/2009אושרת שלום,
כדאי לך להתייעץ במקום שמוכרים דבש, בבית טבע. קיים מזון מלכות אורגני, שנחשב להכי טוב.
לבעיות פוריות צריך לבדוק מה הסיבה.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלוטת תריסענת10/10/2009
שלום רב!
לפני כמעט 4 שנים אובחנתי עם פעילות יתר בבלוטת התריס (תורשתי). קיבלתי טיפול תרופתי שנתיים והתאזנתי. לאחר חצי שנה שוב נהייתה פעילות יתר אך אז נכנסתי להריון. קיבלתי טיפול תרופתי והתאזנתי לפני הטרימסטר האחרון. הרופא שלי נתן לי בדיקות דם לחודשיים אחרי ההריון ואמר שאם הבלוטה תחזור לפעילות יתר צריך לשקול את המשך הטיפול או ע"י יוד רדיואקטיבי או ע"י ניתוח. הוא אומר שאם הבלוטה חזרה לפעילות יתר פעם פעמיים אחרי שהתאזנה זה אומר שהיא תמיד תחזור ואי אפשר לקחת כל הזמן את הטיפול התרופתי שפוגע בדברים אחרים.
רציתי לדעת איזה פתרונות יכולה לתת הרפואה האלטרנטיבית לבעייה זו? אשמח להסבר מפורט כמה שאפשר כי אני ממש לא רוצה ללכת על הטיפולים המפחידים של הרפואה הקונבנציונלית...
תודה, ענת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הומאופתיה
עירית פרידמן10/10/2009שלום ענת
עדין מוקדם ללכת לניתוח או לכל התערבות פולשנית אחרת!
לרפואה המשלימה בכלל ולהומאופתיה בפרט יש הרבה מה להציע לאיזון הבלוטה.
העובדה שהבלוטה מתאזנת לתקופות ארוכות מעידה על כך שלגוף עדין יש "יכולות" למצוא את האיזון ועל ה"יכולות" הללו נשענים בטיפול הומאופתי.
כדי לקבל תאור נרחב יותר - מה זה טיפול הומאופתי, את מוזמנת להכנס לאתר שלי או לאתר האגודה להומאופתיה קלאסית. אם יהיו לך שאלות נוספות לאחר הקריאה את יכולה לחזור אלי כאן או במייל.
כל טוב
עירית פרידמן-0523915183* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתאירואיד
עדי מנחמי11/10/2009גם ברפואה היפנית יש טיפול חדשני בעניין.את מוזמנת לצפות בראיון עימי על הטיפול באתר שלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות בכתף שלא עוברות בפיזיותרפיהטל09/10/2009
שלום,
אני סובל מזה חצי שנה מכאבים בכתף ובחלק העליון של הזרוע. עשיתי אולטרה סאונד ולא מצאו כלום, ואחרי שנתנו לי תרופות אנטי דלקטיות (רק ליתר בטחון), שלחו אותי לפיזיותרפיה, שם אני מטופל כבר כמה שבועות ללא תוצאות. האם מישהו יודע על ענף ברפואה משלימה שיכול אולי לעזור להפיג את הכאבים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טל
יפה שמעוני09/10/2009טל שלום,
טיפול בדיקור, סו ג'וק (טיפול דרך כף היד והרגל), טיפול במגנטים, קרניו סאקרל(שחרור לחץ מהחוליות), עיסוי, רפלקסולוגיה ויציבה נכונה.
כל אלה יכולים לפתור את הבעיה ללא צורך בתרופות.
כמו כן אני ממליצה על משחת וכמוסות טראומיל (על בסיס הומאופתי וללא תופעות לוואי) לטיפול בדלקות וכאבי פרקים מכל סוג.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טרשת עורקיםעמי09/10/2009
שלום רב,
בן 58 ,גובה 180 סמ משקל 72 קג.
שנים רבות אני שומר על משקל נמוך וצריכת מזון דל נתרן , ללא שומנים ,סוכר אינני מוסיף.
לצערי נמצאו 2 עורקים מוצרים מאד , באחד עברתי צינטור טיפולי + סטנט ובשני אעבור טיפול שני בעוד חודש.
מקבל PLAVIX + ASPIRIN + SIMOVIL , הרכב זה מרע את מצב GASTERITIS ממנו סבלתי מידי פעם ואני נאלץ ליטול גם CONTOLOC .
האם לדעתכם ניתן לטפל בבעיות שלי שלא באמצעות התרופות הללו או לחליפין לבטל חלק ?
האם יש לכם מירפאה באזור הקריות ?
בברכה
עמי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טרשת
עדי מנחמי09/10/2009בודאי שיש טיפול בצמחים סיניים שיכול לשפר את מצבך ואף להמיר חלק מהתרופות שאתה נוטל.למשל קיימים תחליפים צמחיים לסימוביל להורדת שומנים וללא תופעות הלוואי של הכדור.יש לעשות בדיקה של רפלקסים בכל הגוף ולהתאים עבורך פורמולה אולטימטיבית .לצערי אין אני מכיר משהו באזור חיפה.בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
