מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דימום בין וסתילימור24/03/2010
אני בת 43 אמא לשלושה. לפני שלושה ימים נטלתי באופן חד פעמי תרופת פלוקנול נגד פטרית עור שיש לי ושלא הצלחתי לפתור בדרכים טבעיות. אתמול החל דימום קל בצבע חום שממשיך גם היום. אני אמורה לקבל מחזור בעוד כשבוע וחצי. האם לדעתכם יש קשר לנטילת התרופה. אינני נוטלת תרופות בכלל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לימור
יפה שמעוני24/03/2010לימור שלום,
אני ממליצה לקחת טיפול לפטריה במוצרים טבעיים.
האם זו פטריית קנדידה?
כדאי שתקראי חומר על הפטריה ותפעלי בהתאם.
תוכלי למצוא בגוגל מידע רב על הקנדידה.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
לימור24/03/2010תודה על התשובה. זו פטריה מידבקת בעיקר על הגב בצורת כתמים לבנים. זו אינה פטריה וגינלית לכן אני שואלת אם הדימומים קשורים כי מעולם לא היו לי דימומים בין וסתיים חומים. אין לי מושג אם זו קנדידה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלימור 2
יפה שמעוני24/03/2010לימור שלום,
אני ממליצה לטפל בפטריה על הגב בעזרת מיץ לימון טרי וכמה טיפות שמן עץ התה.
להוסיף למיץ לימון (חצי כוס) 3 טיפות שמן עץ התה ולמרוח עם מקלון צמר גפן את המקומות הנגועים.
לגבי התרופה יתכן והיא גרמה לך לתגובת יתר. נותנים אותה בעיקר (הרופאים) לפטריה ואגינלית.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- datif pcמור24/03/2010
שלום רציתי לדעת האם אני יכולה להשתמש בתרופה ההומאופתית datif pc של באורון בזמן נטילת גלולות למניעת הריון תודה
מור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר את יכולה
עירית פרידמן24/03/2010אין שום קשר בין הדברים.
אם כי-עדיף ללא גלולות ועם תרופה הומאופתית מדויקת.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בתופעות לוואי מתרופה פסיכיאטרא.פ.18/03/2010
אבקש סיוע בדחיפות, לאשה בדיכאון קשה הלוקחת "זייבן", וזה עושה לה את התופעות לוואי דלהלן:
1. עצירות. כשלא עזר לאכול יותר ירקות.
2. גירוי בעור ובפי הטבעת.
3. יובש בפה.
4. טעם מר בפה. עבור היובש היא לועסת מסטיק כדי ללחלח את הפה, אך המסטיק נהיה מר תוך זמן קצר.
בדיכאון הקשה שלה לא הצלחנו לטפל בשיטות טבעיות. אך אולי תוכלו לסייע בהתמודדות עם תופעות הלוואי הממררות לה את החיים, כשהיא גם בלי זה אומללה כל כך!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול הומאופתי
עירית פרידמן18/03/2010שלום
תחום ההתמחות שלי הוא טיפול הומאופתי בבעיות פסיכיאטריות.
אני יכולה לומר בביטחון שניתן להגיע לתוצאות טובות. הטיפול ההומאופתי ניתן במקביל לטיפול הפסיכיאטרי וכשמורגשת הקלה ניתן (ע"י הפסיכיאטר המטפל) להוריד את מינון התרופות הפסיכיאטריות ובכך להביא לירידה בתופעות הלואי הלא רצויות. הטיפול ההומאופתי המדויק יעזור כבר בתחילת הדרך גם להקלה בתסמינים הללו.
אז לא להתייאש-יש מה לעשות....
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך?\17/03/2010
לעדי שלום,
המידה והבקע הסרעפתי הקטן נעלם לי איך המטפל שטפל בי יכול לדעת?
תודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקע
עדי מנחמי22/03/2010כשאזורים מסויימים הופכים פחות רגישים ואז יש אינדיקציה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- למטפל האלטרנטיבי עדי מנחמי!\14/03/2010
שלום עדי,
האם קיימת שיטת דיקור מיוחדת המשמשת לצניחות איברים שונות והאם גם לבקע סרעפתי קטן קטנטן?
תודה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקע
עדי מנחמי15/03/2010קיים מצב שנקרא ויסרו-פטוזיס(צניחת אברי הבטן).מצב זה מייצר לחץ על הסרעפת והמפשעה.כל עוד השבר קטן,ניתן בדיקור יפני לצמצם את הלחץ ובכך למנוע את הדרדרות המצב.לעיתים אף להעלים אף הבקע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפשר גם בדיקור סיני?
\15/03/2010לעדי שלום,
אפשר גם לדקר בדיקור סיני או שרק בדיקור יפני כמו שציינת?
תודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיח אברהם -שחלות פוליציסטיות -איך?דנית12/03/2010
היי,אני דנית בת 22
אני סובלת משחלות פוליציסטיות (כך איבחנה הרופאה ) ובבדיקות הורמונליות (ערכתי המון במהלך השנה ) בשנה האחרונה ה lh גבוה מן הfsh בהרבה כפי שמיוחס לשחלות פוליציסטיות כדוגמא:
איני בטוחה שערכתי אותן בזמן מחזור :
בדיקה אחת : fsh -6.47 ,lh-10.1
בדיקה שניה-fsh-4.41 lh-10.9
ניסיתי גלולות רגילות שיאזנו אך הן עושות לי פריחה משום מה (בעבר לא גרמו לפריחה )
אז ניסיתי גלולות סרזט המכילות פרוגסטרון בלבד והן הטיבו מעט אך הפסקתי כי רק מעט הטיבו .
לפני חודש ערכתי שוב בדיקות ביום הרביעי למחזור-
אסטרדיול-154.0pmol/l
progestron-o.4 nmol/l
fsh-4.4miu/ml
lh-4.2
prolectin-366/5
וטטוסטרון שירד מהנורמה -0.5 הפעם מחוסר
ובבדיקה לפני חצי שנה הטטוסטרון יצא מן הסוגרים מן הנורמה .מעודף
, קודם כל הרופאה אמרה בקשר לבדיקה האחרונה שהfsh לא צריך להיות שווה ל lh הוא צריך להיות גבוה ממנו .
דבר שני החלתי לקחת לפני חודש שיח אברהם אך מכתבות שקראתי שיח אברהם מעלה את ה lh ומפחית fsh אז איך יתכן שאומרים שהשיח אברהם מתאים לשחולות פוליציסטיות ,אם בשחלות פוליציסטיות הlh גבוה מן ה fsh* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דנית שלום
עדי מנחמי15/03/2010את צריכה לבחון האם הטיפול הרפואי עוזר לך.אם לא,הפסיקי אותו והתחילי טיפול בדיקור וצמחי מרפא.זה עשוי לעזור.לא נראה לי ששיח אברהם לבדו יכול לפתור הבעיה.בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאם הטיפול לא עוזר
מיכל חסון21/03/2010סביר להניח שהוא לא מתאים וכדאי לחפש טיפול אחר שאולי יהיה אפקטיבי יותר. לטרשת נפוצה למשל לרפואה המערבית אין תרופה. אני טופלתי בשיטה אלטרנטיבית ואני בריאה לחלוטין.
מיכל חסון - מטפלת הוליסטית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם זה נכון?\12/03/2010
שלום,
האם זה נכון שמרגע הדיקור מרגישים אותו אחרי חודש?
תודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיקור
עדי מנחמי15/03/2010יתכן.יש השפעה ארוכה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איוושה קטנה\10/03/2010
שלום,
אני לא יודע אם זה בדיוק איוושה קטנה בלב בקיצור הקרדיולוג שבדק אותי אמר "שאפשר לחיות עד 120...."
עכשיו אם יש לי איוושה קטנה בלב זה מסוכן לעשות דיקור או שלא?
או שזה לא קשור בכלל?
תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לב
עדי מנחמי15/03/2010אין כל בעיה לעשות דיקור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפולאבי07/03/2010
אני מתעניין לגבי טיפול בפסוריאזיס אם אפשר להמליץ לי על רופא שאפשר לסמוך עליו תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זה פורום רפואה משלימה
עירית פרידמן08/03/2010אז אין כאן רופאים.
אני יכולה להמליץ לך על טיפול טבעי בפסוריאזיס.
טיפול הומאופתי יכול להיות מאד יעיל להקלה והעלמה של הסימפטומים.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבי
יפה שמעוני10/03/2010אבי שלום,
אני ממליצה על טיפול ברפואה משלימה בנטורופתיה.
פסוריאזיס זו מחלה שדורשת טיפול מקיף הכולל: ניקוי רעלים ואלרגיות, תזונה נכונה, איזון פיזי ורגשי. שום רופא אינו יכול לתת את הטיפול המקיף, כפי שהרפואה המשלימה יכולה.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני ממליצה
מיכל חסון21/03/2010על טיפול באלקטרו קריסטלים. פשוט, לא חודרני ומעולה למחלות אוטואמיוניות כמו פסוראזיס. בשילוב עם פרחי באך לנפש ושינוי בתזונה גם לא יזיק
מיכל חסון - מטפלת הוליסטית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תת משקל ועצירותדניאל07/03/2010
שלום לכן,
שמי דניאל, אני בת 31 , גובה 1.64 משקל 47. ברצוני לעלות במשקל אך אני בפלונטר של עצירות כרונית ותחושת שובע מהירה.
אני צמחונית למחצה (משלבת ביצים, מוצרי חלב ומעט דגים) ו משתדלת לאכול ארוחות בריאות (לחם שיפון 100% ללא שמרים, טחינה מלאה, ירקות, פירות, גבינות עיזים). אני מאוד שבעה ממזון הבריאות הנ"ל וממש לא מצליחה לעלות. מה גם שמאז המעבר למזון הבריאות יש לי תחושה שהעצירות רק החריפה וממש אין לי תיאבון.
האם תוכלו לבנות לי תפריט לדוגמא אותו אנסה 1:1 במשך מס' שבועות ואדווח בסופם?
המון תודה מראש
דניאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דניאל
יפה שמעוני08/03/2010דניאל שלום רב,
האם את שותה מספיק? האם בדקו לך את בלוטת התריס?
יש ראשית כל לפתור את בעית העצירות.
תנסי להוסיף לתזונה שלך אינזימי עיכול (קל זים), פרוביוטיק 2 ביום, מגנזיום כמוסה בבוקר וכמוסה בערב.
מומלץ לאכול דגנים מלאים, לשתות מיצים טבעיים, 2 תפוחים ליום עם הקליפה, 2 יוגורט ביו ליום, סלק, מלפפון ירוק עם הקליפה, שקדים, אגוזי מלך וקשיו, טחינה, אבודקו, ממרח שקדים, שמן זית.
תשתי בבוקר על קיבה ריקה מים פושרים עם מיץ לימון טרי וכף שמן זית.
לשתות במשך היום 8-10 כוסות מים / תה צמחים.
להמנע לחלוטין מקמח לבן, אורז לבן , סוכר לבן, בצקים, מטוגן ומזון חומצי.
לאכול מנות קטנות כל שעתיים שלוש וללעוס היטב.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ושאלות נוספות
דניאל08/03/2010תודה רבה על תשובתך המהירה
מס' שאלות לי אלייך:
1. האם מומלץ יותר יוגורט מחלב עיזים או שהביו הרגיל (בקר) בסדר?
2. מה לגבי טונה? האם מומלץ?
3. אילו סוגי לחם מומלצים?
4. מה לגבי פירות יבשים?
5. האם דגני בוקר עתירי סיבים דוגמת ברנפלקס מומלצים לטיפול בעצירות?
תודה מראש
דנייאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדניאל
יפה שמעוני10/03/2010דניאל שלום,
עקרונית כל מה שציינת טוב. הבעיה היא שלא לכל אחד מתאים הכל.
אם את רוצה לעשות עבודה יסודית ולדאוג לבריאות ולאורח חיים נכון, כדאי שתקבלי יעוץ מקצועי לאחר איבחון שמתאים במיוחד עבורך.
דרך האינטרנט התשובות הן בדרך כלל כלליות.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתת משקל ועצירות
מיכל חסון21/03/2010יכולים לנבוע ממספר גורמים או משילוב של כמה מהם יחד. אני מאמינה ששום טיפול הוא לא שלם אם מתייחסים רק לחצי מהאדם - רק לגוף. התזונה עליה את שומרת היא נחוצה בהחלט לגוף אבל לחצי השני שלך לא התייחסת כלל - לנפש.
אני סבלתי בעבר מעודף משקל ומטרשת נפוצה וטופלתי בשיטה שנקראת "אלקטרו קריסטלים" שאיזנה לי את מערכת העיכול, בין היתר, ובפרחי באך למדתי להיות קשובה לגוף שלי יותר והמשקל העודף נעלם יחד עם הטרשת.
תנסי להתייחס לשני החצאים שלך כי שניהם חשובים וקשורים אחד בשני.
מיכל חסון - מטפלת הוליסטית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראשגלית04/03/2010
רציתי לשאול מה מהרפואה המשלימה/ אלטרנטיבית, הכי יעיל לכאבי ראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הכי יעיל
עירית פרידמן07/03/2010שלום גלית
כל מטפל בכל תחום יוכל להמליץ לך על תחום עיסוקו כיעיל לכאבי ראש.
אין כל מדד ליעילות.
לכן חשוב שתגיעי לתחום שאליו את מתחברת ונראה לך מתאים עבורך.
הומאופתיה למשל לא כולל מגע או שינוי אורח חיים והביקורים הם אחת לחודש-אז אלו חלק מהנקודות שכדאי לשקול אותם כשבאים לבחון את התחום.
אם את רוצה לקרוא עוד על הומאופתיה את יכולה להכנס לאתר שלי או לאתר האגודה להומאופתיה קלאסית.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבי ראש
יריב כליף07/03/2010הרפואה המשלימה מטפלת במגוון רחב של מכאובים וביניהם כאבי ראש,
למי לפנות ואיזה טיפטל?
תלוי לאיזה סוג של טיפול את מתחברת, הכל עוזר, הכל מעולה, תלוי כמובן גם במטפל וברמת האיבחון שלו והנסיון.
במגע- הייתי ממליץ לך על שיאצו- כי הוא עובד על קשת רחבה של בעיות ומוודעת.
משמע המטופל לאחר מס' טיפולים מבין מאיפה צץ לו פתאום הכאבי ראש, למה דווקא היום וכו'.
בנוסף השיאצו מחזק את כל המערכת החיסונית.
לשאלות את מוזמנת ליצור קשר.
תרגישי טוב.
יריב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגלית
יפה שמעוני08/03/2010גלית שלום,
ברפואה המשלימה לא מטפלים בסימפטום (כאבי הראש), אלא בגורם לכאבי ראש.
יכולות להיות סיבות רבות לכאב ראש, החל מאלרגיות, תזונה לא מתאימה, בעיות הורמונליות, אנמיה, עצירות, מתח, חוסר ויטמינים ומינרלים, הצטברות רעלים וכימיקלים בגוף ועוד...
לכן אם את רוצה לפתור את הבעיה ולא רק לדכא אותה, אני ממליצה לעשות איבחון יסודי על מנת שיתאימו לך את הטיפול המתאים.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות שינה לתינוקרותם03/03/2010
שלום, לתינוק שלי בן חמישה וחצי חודשים יש בעיות שינה וכמו כן אסטמה של העור.
הבנתי שאני יכולה לטפל בו בהומאופתיה או בדיקור.
מה יותר ממולץ לגיל הזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול הומאופתי
עירית פרידמן07/03/2010שלום רותם
טיפלתי בעזרת הומאופתיה בתינוקות בכלל ובבעיות שינה בפרט.
אני משוחדת לכיוון הזה כי אני הומאופתית. לי נראה שיותר קל לטפטף לתינוק כמה טיפות לפה מאשר לדקור אותו.
זו כמובן הסתכלות אישית ואין בה כדי להוריד את האפקט שיש גם לדיקור בריפוי.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרותם
יפה שמעוני08/03/2010רותם שלום רב,
אני ממליצה על שיטת טיפול בשם איפ"ק לטיפול באלרגיות של בנך.
שיטת איפ"ק (ניקוי פיזי ורגשי של אלרגיות) מאוד יעילה וקלה לטיפול בכל גיל כולל תינוקות.
תחילה יש צורך לאבחן מה הגורמים לאלרגיות הגורמות לאסטמה של העור ולבעיות השינה.
בשיטת איפ"ק ניתן גם לאבחן וגם לנקות אנרגטית את הרגישויות מהגוף, ללא צורך בשום טיפול פולשני.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רפואה יפנית.\28/02/2010
שלום,
לאחרונה התגלה לי בקע סרעפתי קטן וללא רפלוקס או סימפטומים קשים...
רציתי לדעת האם הרפואה היפנית יכולה להעלים את הבקע הסרעפתי אמרו לי פעם שיש משהוא כזה הנקרא "צניחת איברים"...
ודרך אגב כמה אנשים אמרו לי שאפשר להעלים את הבקע כאילו לא היה ( יש להתיחס גם לגודל הבקע שהוא קטנטן ).
תודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקע
עדי מנחמי28/02/2010אכן ישנה תופעה שנקראת ויסרופטוזיס, אשר גורמת לעיתים לבקע.ניתן לטפל בבעיה ע"מ למנוע הופעת סימפטומים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהויסרופטוזיס
\01/03/2010שלום,
אינני מעוניין לטפל בסימפטומים כשאין סימפטומים!!
אני רוצה להעלים את הבקע הסרעפתי כאילו לא היה ולאזן את מנח מעכרת העיכול...
האם זה אפשרי?
בשאלתי אני שם דגש על הבקע יותר.
תודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבקע
עדי מנחמי03/03/2010לא אוכל להבטיח כי הבקע יעלם אך בהחלט ניתן לשפר את מצב הסרעפת והעיכול ולמנוע הדרדרות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה?
\03/03/2010שלום,
נכון שלא תוכל להבטיח אם אתה לא יכול לראות את האמנזה הרפואית שלי...
היות והבקע קטנטן ומינורי יש אפשרות ואמרו לי לא מעט אנשים בתחום...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבקע
עדי מנחמי03/03/2010אשמח אם תשלח את הבדיקה.עדי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיך אני יכול לשלוח?
\03/03/2010שלום,
איך אני יכול לשלוח לך את הבדיקה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך אפשר לדעתם לטפל בבעייתי???איתי28/02/2010
שלום וחג שמח לכם,
אני בן 40, משקל גוף תקין, לא מעשן, לא שותה, חיים קצת לחוצים (איש הייטק וסטודנט).
מזה חודש וחצי סובל מחולשה ובעיקר - חוסר יכולת לעמוד חזק על שתי רגליי מבלי למעוד אחורה או קדימה (לא יכול לעמוד כמו פלס יותר מ-15 שניות בלי שארגיש חולשה ברגליים ונטייה למעוד קדימה או אחורה) וכן הליכה מתנדנדת עם תחושת סחרחורת קלה. הסימפטומים מלווים אותי 24 שעות ביממה, להוציא בשינה או בישיבה שם אינם מורגשים.
חודש לפני תחילת תחושות אלה, היו לי כאבי ראש וכאבים בארובות העיניים ששללו תהליך תופס מקום או משהו מסוכן אחר בבדיקת MRI מוח שעשיתי.
בדיקות דם תקינות לחלוטין (באמצע גבול הנורמה) לנוציא בדיקת B12 וחומצה פולית, שבגינן לוקח תוספי מזון וזריקות לשריר שנכון לרגע זה - ללא הטבה.
בדיקת שמיעה - מצאה ירידה בשמיעה יחד עם טינטון באוזן שמאל בלבד, ממנו אני סובל מגיל 10.
בדיקות א.א.ג שללו סינוסיטיס, בדיקה נירולוגית תקינה לחלוטין, בדיקת רופא עיניים תקינה לחלוטין.
צריך השבוע לעשות בדיקת ENG + בדיקה קלורית באסף הרופא.
מאוד מודאג כי מאוד סובל מהסימפטומים של חוסר היציבות בעמידה והליכה, שמעסיקים את מוחי כל היום ועד כה - ללא אבחנה של מקור הבעיה.
שאלותיי:
1. האם ייתכן שזה וירוס ששוכן בגופי כבר חודשיים? אולי קנדידה?? משהו חמור יותר?
2. האם לנסות STUNARONE או שזה טוב רק לסחרחורת מסוג ורטיגו ולא לחוסר יציבות כמו שיש לי?????
3. ושאלה אחרונה - האם להתחיל בירור בנוגע למחלת מיאסטניה גרביס ו/או מחשש לפגיעה בצרבלום וחולשת השרירים המוטוריים?
אני מניח שיש לך נסיון רב במחלות נירולוגיות שמשלבות מספר מערכות ואולי נתקלת בבעיה דומה לשלי בעבר ותוכל לסייע לי בהמשך הבירור שעד כה העלה חרס.
תודה חג שמח ושבוע טוב,
איתן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול הומאופתי
עירית פרידמן28/02/2010שלום איתי
בכל בעיה ש"לא מצאו כלום" , הומאופתיה היא דרך טיפולית יעילה.
ההומאופת מסתמך פחות על אינפורמציה איבחונית ויותר על אינפורמציה מפי המטופל.
אני מציעה לא לטפל בתרופות כשאין ביטחון באבחנה הרפואית.
אפשר להתחיל בטיפול הומאופתי ולהמשיך בברורים הרפואיים במקביל.
כל טוב
עירית -הומאופתית קלאסית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיתי שלום
עדי מנחמי22/03/2010חולשה יכולה לנבוע מכמה סיבות.באבחון של אזורי רפלקס ניתן להבין את שורש הבעיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ דם גבוהשמעון22/02/2010
אני סובל מלחץ דם גבוה ובבית המרקחת המליצו לי לקחת תוסף תזונה קו אנזים קיו 10 שלטענתם מסייע בהורדת לחץ הדם. האם זה נכון ואיזה מינון צריך לקחת (ראיתי למשל שלסולגאר יש את התוסף הזה בכמה מינונים..)?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמעון
יפה שמעוני22/02/2010שמעון שלום רב,
Q10 יעיל לשמירה על הלב בעיקר, עוזר לנסיגת חניכיים וטוב גם לחיזוק האון המיני.
האם אתה לוקח תרופות להורדת שומנים? במידה ואתה לקוח כדאי לך לקחת גם Q10 לפחות 60 מ"ג ביום.
ללחץ דם גבוה יש רצוי לטפל בגורם. מתח? שומנים? עישון? תזונה לא מתאימה?
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
