פורום רפואה משלימה, רפואה אלטרנטיבית - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תחליף
    simon
    12/12/2009

    הובחנתי כבעל הפרעת אישיות גבולית
    וויסות רגשות,דימוי עצמי נמוך,קשב וריכוז,
    נתנו לי בנוסף לטיפולי פסיכולוגית קלינית ....ליתיום שלא עובד וגם זה רעל

    האם יש לכם תרופות טבעיות שיעשו את העבודה במקום התרופות הכימיות
    והאם זה חזק ויעיל כמו הכימי....או רק כתוספת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תחליף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סימון

    יפה שמעוני
    12/12/2009

    שלום רב,

    יש הרבה אפשריות לטיפול בבעיות רגשיות.
    תחילה יהיה עליך לעשות איבחון יסודי על מנת לבדוק מה הומיא אותך מכלל איזון ומה הסיבות להפרעות.

    באיבחון בודקים גם הצטברות רעלים, כימקלים, מתכות, תזונה, ויטמינים ומינרלים, טראומות מהעבר
    וכו'.
    רק לאיחר בירור כל אלה ניתן לאתאים לך את הטיפול המתאים.

    ליתיום נותנים במצבי מניה דיפרסיה. האם זוו האבחנה הרפואית?

    בברכה,
    יפה שמעוני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול הומאופתי לבעיות נפשיות

    עירית פרידמן
    12/12/2009

    שלום סימון
    טיפול הומאופתי יכול לטפל יפה מאד גם בבעיות נפשיות מסובכות.
    יש לי ניסיון טוב בטיפול בבעיות כאלה. על טיפול אחד כתבתי מאמר-תחפש באתר שלי את המאמר-"אפשר גם בלי פרוזאק". הוא נותן מושג על האיכות של הטיפול ההומאופתי בבעיה.
    אני ממליצה מאד על טיפול הומאופתי לפני כל טיפול כימי.
    כל טוב
    עירית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך מאתרים שרלטנים?
    אילת
    08/12/2009

    נתקלתי בימים אלו במישהי שמציגה את עצמה כרופאה קונבנציונאלית ורופאה טבעית ומתהדרת בתארים רבים. יש לי סיבה טובה להאמין שהאישה שרלטנית. האם יש מאגר רשום של רופאים לרפואה טבעית (כמו ברפואה קונבנציונאלית)? האם יש דרך לאמת תעודות מסויימות?
    אשמח אם מישהו יוכל להפנות אותי בכיוון הנכון...
    תודה ראש
    אילת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איך מאתרים שרלטנים?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נסה דרך אגודה מקצועית

    עירית פרידמן
    08/12/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מרפאות מסודרות

    רותם
    17/12/2009

    אהלן,
    אני ממליצה בחום להגיע למרפאות של קופות החולים כמו "מכבי טבעי" ו"כללית משלימה", אני יודעת שהם לא מקבלים מטפלים מכל מקום והם עוברים הסמכה מאוד מוקפדת, מה גם שיש פיקוח רפואי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מספר בעיות
    ליאל
    06/12/2009


    שלום ,
    1.יש לי בעיה מזה 3 חודשים
    לאחר האכילה האף שלי הופך להיות מנוזל ,לא משנה מה אכלתי
    מתוק ,מלוח ,חריף,חמוץ,חם קר,הוא תמיד מנוזל
    הדבר ממש מעיק עליי
    אני תמיד יודעת שלאחר האכילה אני צריכה להצטייד הטישו בשביל האף
    ממה יכולה להיות התופעה הנ"ל ?
    2.יש לי ליחות בזמן האחרון ,יש לציין שאני מרבה במוצרי חלב ופירות ומאוש לא ארצה להמנע מהם במידה וזו הסיבה ללחות ,מה ניתן לעשות בנידון ?
    3.בעיה נוספת שיש לי היא פיטריה בצפורן ניסתי הרבה משחות אך שום דבר לא עזר מה לעשות ?
    4.אני סובלת מגזים בתדירות מאוד גבוה ,ריחות ממש מוזרים ומעיקים ,תמיד אני בתחושה של מלאות ובטן נפוחה ,צורך בהתרוקנות של שטן לעיתים תכופות ,שוב מה ניתן לעשות ?
    5.אני סובלת בזמן האחרון מנידודי שינה ,קמה מדי פעם בלילה ,קמה פעם פעמיים להתפנות ,שקועה במחשבות ובגללן קשה לי להרדם
    6.מאז שאני זוכרת את עצמי היו לי פצעים על העכוזים ,אני לא יודעת מה לעשות איתם
    זה מאוד לא אסתטי וממש גורם לי לאי נעימות ,מה ניתן לעשות ?





    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מספר בעיות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול הומאופתי

    עירית פרידמן
    06/12/2009

    שלום ליאל
    טיפול הומאופתי מתייחס לכל הבעיות ומנסה להבין מה הגורם המאחד העמוק ש"אחראי" לכל המקבץ הזה.
    טיפול בכל בעיה בנפרד "מפספס" את הנושא המרכזי ויכול לייצר התפרצות של בעיה במקום אחר.
    בטיפול הומאופתי אינך צריכה לשנות אורח חיים או לוותר על מאכלים שאינך מוכנה לוותר עליהם.
    אם מענין אותך את מוזמנת לקרוא יותר באתר שלי או באתר האגודה להומאופתיה קלאסית.
    כל טוב
    עירית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליאל

    יפה שמעוני
    08/12/2009

    ליאל שלום,

    לפי הסימפטומים שאת מתארת יתכן ואת סובלת מפטריית הקנדידה.
    הקנדידה נמצאת במערכת העיכול וכשהיא מתרבה יתר על מידה היא מפרישה רעלים הגורמים לנפיחות בבטן, תשוקה לסוכרים, עייפות, אלרגיות לכל מיני מזונות, הפרשות וגירודים, פטריות בציפורניים ועוד רשימה ארוכה של תופעות.

    לגבי מוצרי חלב פרה, הם גורמים לבעיות ליחה. תנסי מוצרי חלב עיזים.

    בהצלחה,
    יפה שמעוני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טניס אלבו
    עופרה
    05/12/2009

    האם חימר ירוק יכול לעזור לטניס אלבו?
    תודה עופרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טניס אלבו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עופרה

    יפה שמעוני
    05/12/2009

    עופרה שלום,

    שווה לנסות. זה יכול לעזור.

    גם טיפול בסו-ג'וק יכול לעזור. מומלץ גם עיסוי במשחת טראומיל וכמוסות טראומיל במציצה לכאבים ודלקות.
    ראי תשובתי ללנה.

    בהצלחה,
    יפה שמעוני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מבובלת
    לנה
    01/12/2009

    שלום רב, מראש אני מתנצלת על האורך.

    לבעלי בן 30 יש כאבים בירך שמקרינים לרגל, אשר התחילו מתנועה "לא טובה" כבר שנתיים - הכאב בא והולך בתקופות, ומאוד מפריע לתיפקוד היומיומי.

    בבדיקות אצל רופאים מומחים (כולל צילום רנטגן ומיפוי עצמות, לא נעשה CT) התשובה היתה זהה - לא יודעים מה הבעיה, ייתכן עצב תפוס , ייתכן התחלה של פריצת דיסק - בכל מקרה אין מה לעשות מעבר לתרופות אנטי דלקתיות.

    כרגע הוא מטופל בדיקור אצל מטפל ברפוא סינית, אך הבעיה היא שבמקום לטפל לבעלי באיזור הרגל והגב התחתון הוא מתרכז רק ביד. ודוקר רק שם.

    1.האם זה נשמע הגיוני?

    חוץ מזה, הוא עבר אצלו כבר 4 טיפולים והכאבים לא פסקו בכלל.
    2. האם זוהי אינדיקציה לכך שצריך לחפש פתרון או מדקר אחרים או להיעזר בסובלנות ?
    מה דעתכם? אשמח לעצה

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מבובלת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לנה

    יפה שמעוני
    05/12/2009

    לנה שלום,

    אם אחרי ארבעה טיפולים אין הטבה, כנראה שזה לא הטיפול המתאים.

    אני ממליצה לבעלך לקחת כמוסות הומאופתיות בשם טראומיל יכול מאוד לעזור.
    להשיג בבתי מרקחת הומאופתיים. מומלץ לקחת כמוסה 3 פעמים ביום במציצה בין הארוחות.
    אפשר לעשות גם עיסוי עם משחת טראומיל לאורך הירך והישבן.
    כדאי לבדוק גם את הנעליים אם הן תומכות ברגליים והיציבה.

    בהצלחה,
    יפה שמעוני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פטריה בפנים
    מרב
    26/11/2009

    שלום,

    ביתי בת 10 חודשים. לפני מספר ימים הופיעה עיגול יובש אדמומי על הלחי. בתחילה נראה כפצע/יובש אך לאחר מספר ימים נראה כפטריה. מה ניתן למרוח? האם ניתן להשתמש במן עץ התה?

    תודה,
    מרב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פטריה בפנים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מרב

    יפה שמעוני
    26/11/2009

    מרב שלום,

    כדאי לברר אם זו פטריה או אקזמה.

    נראה לי יותר כמו אטופיק דרמטיטיס שמופיע כיובש בלחיים.

    כל דבר צריך טיפול אחר.

    תקחי את הילדה לאיבחון לפני שאת מתחילה לטפל.

    לפעמים זה כתוצאה מאלרגיות לחלב, מוצרי גומי, או חומרים נוספים.

    בכל אופן שמן עץ התה ישירות על הפנים לא מומלץ.

    בהצלחה,
    יפה שמעוני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מניעה לתינוקת
    סיגל
    25/11/2009

    רציתי לדעת מה אני יכולה לתת לתינוקת בת 8 חודשים כדי למנוע הידבקות במחלות שעוברות בקלות לילדים,משהו שיחסן אותה מנזלת שיעול וגם דברים קשים יותר,ומשהו שמטפל אחרי הידבקות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מניעה לתינוקת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול הומאופתי

    עירית פרידמן
    25/11/2009

    שלום סיגל
    טיפול הומאופתי הוא טיפול שמחזק את מערכות הגוף השונות ובעיקר את המערכת החיסונית שמשמרת את הבריאות.
    חשוב לסייג-שלא ניתן למנוע מחלות בילדים באופן גורף אבל עם טיפול הומאופתי צמוד ניתן לקצר ולהקל על המחלות באופן משמעותי.
    טיפול הומאופתי לילדים, קל ונוח ולא מחייב כל התערבות פולשנית או אחרת.
    חורף נעים
    עירית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ראש ברקה צד שמאל
    מוקי
    23/11/2009

    בן 46 מזה שנתים כאב יומיומי בראש 24( שעות ביממה ללא הפסקה) ברקה צד שמאל בעוצמה משתנה לעיתים בעוצמה חזקה לעיתים פחותה ונסבלת. מתגבר בחשיפה לקור ולריחות (עישון בושם וכו)
    התחיל ב -12/2007 (בסמיכות לשעורה עין שמאל לא נראה קשור) במשך 2008 נחלש עד לדרגת כאב 2 נסבלת ב-10/2008 שוב החריף (בסמיכות לכאבי בטרפז ובצוואר) יתכן וקשור לחלופי עונות במשך 2009 שוב הלך ונחלש כאשר ב-08/2009 יצר רושם שכמעט נעלם לחלוטין אך לצערי ב-10/2009 שוב חזר(ללא סמיכות לכאב אחר) בעוצמה חזקה(לא מלווה לא מגיב לאף משכח כאבים סטנדרטי (אופטלגין,אלגולזין,אדוויל,נרוסין).
    מהלך רפואי
    -------------
    12/2007 ביקורת אאג תקינה+בקורת נוירולג תקינה טיפול בבלוקסל לא עזר המלצה ל-CT ראש לא בוצע.
    10/2008 -בקורת חוזרת נוירולוג טיפול באינדוביס לא עזר המלצה חוזרת CT ראש .
    11/2008 - CT ראש תקין ביקורת נוירולוג אחריו והפניה למרפאת כאב ראש
    אבחנה מרפאת כאב ראש בלינסון:יתכן ומדובר על מעין HEMICRANIA CONTINUA לא הגיב ל -INDOVIS טיפול שהומלץ :
    1.5 ליום lioresal
    1.5 ליום depalept chrono
    בהתיעצות עם יועץ של הקופה החלטתי לא לקחת כיוו שסובל ממערכת עיכול חלשה(מעי רגיז)

    1. האם ניתן להסביר לי מה זה HEMICRANIA CONTINUA ממה נובעת והאם יש קשר בינה למגרנות רגילות שמהם אני סובל כבר 15 שנה.
    2.מה האפשרויות טיפול חוץ מכדורים אותם לא מעונין לקחת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב ראש ברקה צד שמאל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש

    עדי מנחמי
    23/11/2009

    אני נמנע מלהכנס לכל מיני הגדרות רפואיות שלא מובילות לשום מקום.בבדיקה אבחונית של מישוש אזורי רפלקס,אני משוכנע כי ניתן יהיה למצוא רגישות לימפתית בבלוטות חיסוניות בצואר או לחץ על אחד העורקים המספקים דם לראש.יתכן שגם חבוי לו סינוסיטיס "קטן".כשמטפלים בבעיה,הכאב יעלם.עזוב אותך מכדורים...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול הומאופתי

    עירית פרידמן
    23/11/2009

    שלום שוקי
    ממליצה לך על טיפול הומאופתי.
    יש ניסיון מצוין בטיפול במיגרנות וכאבי ראש.
    הטיפול מותאם באופן אישי ומחייב פגישה לאיבחון מקיף והתאמה בהמשך.
    כל טוב
    עירית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול מומלץ

    יעל
    17/12/2009

    כשהייתי בת 25 גם לי היו פעם ראשונה הכאבים האלה - בפגישה ראשונה אצל הרופא הוא שלח אותי לCT ראש , כנראה רופא מתחיל ואני חסרת ידע ישר הלכתי להקרין על ראשי בגלל רופא מטומטם !!!!


    שנים אחכ רק הבנתי את הבעיה..כי כמובן שהיא חזרה.

    קודם כל זה קורה בעיקר בתקופת לחוצות אפילו אם אתה לא מודע לכך , ובמיוחד בגלל " בורקסיזם " הידוק לסתות בלילה

    מציעה לך לעשות סד לילה ותראה שהכל יעבור!!!

    סד לילה קשיח בלבד

    ותבדוק אם יש לך בעיות בסגר של השיניים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צמחי מרפא ירקות ופירות נגד דיכאון
    הדסה
    22/11/2009

    שלום רב!

    אילו צמחי מרפא, ירקות ופירות נגד דיכאון ומעניקים מצב רוח טוב.

    תודה, הדסה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון

    עדי מנחמי
    23/11/2009

    ברפואה הסינית קיימים צמחים רבים אשר ידועים כמשפרי מצב רוח.אולם אין לקחת אותם באופן חופשי אלא לעבור בדיקה אצל מטפל שיתאים אותם במדוייק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול מותאם

    עירית פרידמן
    23/11/2009

    כל מאכל שטעים לך מעניק מצב רוח טוב......
    אבל כשמדובר בדיכאון אני ממליצה לא להסתפק בכך אלא להגיע לטיפול ממוקד בבעיה.
    טיפול הומאופתי עוזר מאד במצבים הללו, ללא שינוי באורח חיים, אלא בצורה עדינה ומדויקת.
    כל טוב
    עירית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פטריה וגינלית
    דלית
    21/11/2009

    שלום,
    כבר זמן רב שיש לי פטריה וגינלית מגרדת שלא נרפאת באמצעות משחות שונות, וכן מהפרשה צהובה מרובה מהאזור . בחצי שנה האחרונה התחלתי לסבול גם מבעיות במערכת העיכול כגון גזים, עצירות, שלשולים. לאחר קריאת כתבה על קנדידה התחלתי בדיאטה בשילוב פרוביוטיקה, ואכן, הגרד וההפרשות נעלמו. יחד עם זאת, הורדתי לחלוטין גלוטן מהתפריט והרגשתי אף השתפרה יותר. ובכל זאת, הפטריה עצמה עדיין נמצאת, ומדי פעם כשאני קצת מרשה לעצמי לחרוג מהדיאטה אני חשה שוב בגרד מועט והפרשה מועטת לבנה/צהובה. מה עליי לעשות על מנת להיפטר לחלוטין מהפטריה? האם טיפול מקומי הוא הפיתרון הפעם, לאחר שכבר התחלתי בדיאטה, או שמא עליי להחמיר את הטיפול הפנימי?
    האם נכון הוא שקנדידה רב מערכתית יכולה לגרום לאלרגיה לגלוטן? האם זה גם נכון ההיפך - שאלרגיה לגלוטן יכולה לגרום לקנדידה? בבדיקות הדם לא נמצא שיש לי אלרגיה לגלוטן, אולם מיד עם הפסקת אכילת הגלוטן חשתי בהקלה משמעותית בסימפטומים במערכת העיכול, יותר ממה שהרגשתי כשהדיאטה היתה רק דיאטת קנדידה.
    בברכה וסליחה על האורך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פטריה וגינלית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלית

    יפה שמעוני
    23/11/2009

    דלית שלום,


    פטריית הקנדידה מקומה במערכת העיכול ומשם היא מתפשטת למערכות נוספות.

    טיפול מקומי לא יפתור את הבעיה גם לא דיאטה.

    את צריכה לשלב טיפול בעזרת כמוסות "קולורקס" (מבוסס על צמחי מרפא מיוחדים שעוזרים לנקות קנדידה אלביקנס), בשילוב פרוביוטיק ותזונה ללא שמרים, סוכרים, מוצרי סויה, אלכוהול לששה שבועות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יפה שמעוני מפרסמת מוצר שלה בפורום??

    שירה
    25/11/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בריחת שתן אצל ילד בן ארבע וחצי
    אביטל
    20/11/2009

    בני בן ארבע וחצי וסובל מבעיה שלבריחת שתן ביום,בבדיקה של נפרולוג נאמר לנו לנסות תרופה למשך חודש ולבצע מספר בדיקות שגרתיות,הייתי רוצה לדעת האם בקרב הרפואה הטבעית קיים איזשהו טיפול לילדים בגילו האם אחד מהטיפולים כמו רפלקסולוגיה,אוקופונקטורה או פרחי באך יכולים להתאים למקרה שכזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול הומאופתי

    עירית פרידמן
    20/11/2009

    שלום אביטל
    טיפול הומאופתי יכול לתת מענה טוב לבעיה.
    כדאי להתחיל בטיפול עדין לפני שעושים ניסיונות בתרופות כשלא ברור מה ההשלכות.
    טיפול הומאופתי הוא קל ונוח לילדים. התרופה ניתנת בכדורי מציצה מתוקים, ללא תופעות לואי.
    כל טוב
    עירית פרידמן-0523915183

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיקור

    עדי מנחמי
    20/11/2009

    באיבחון ניתן לאתר את שורש הבעיה.בדכ זה פחדים או עומס על מע' העצבים שניתן לשפר ע"י דיקור ובעיקר צמחים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קנדידה אצל תינוק
    ימית
    18/11/2009

    תינוקי בן 5 חודשים. יונק. התחיל לאכול מוצקים ( אגס, בננה, בטטה) לפני כשבועיים. סובל מפטריה בישבן שהולכת ומתפשטת . אחנו לא רוצים לתת לו משחה אנטיביוטית, האם יש משהו אחר על מנת להעלים את הפטרייה? בינתיים שמים שמן עם שמן עץ התה ומנסים להחליף חיתולים ככל מהר ככל שניתן. האם כדאי להפסיק עם המוצקים בינתיים.?
    תודה, ימית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קנדידה אצל תינוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ימית

    יפה שמעוני
    19/11/2009

    ימית שלום,

    יש להניח שאת נושאת בגופך את פטריית הקנדידה והתינוק נדבק ממך. (דרך תעלת הלידה), או אם הוא טופל באנטיביוטיקה.
    האם את מניקה אותו?
    אין צורך להחליף את המוצקים, אבל יש להמנע מקורנפלור וחלב סויה.

    בשום פנים ואופן לא לתת אנטיביוטיקה כיון שזה רק יחמיר את המצב. (זו אחת הסיבות להתפרצות הקנדידה).

    ניתן לנקות את הפטריה בשיטת איפ"ק (צריך להגיע לקליניקה).

    ולהרגעה בינתיים: תמרחי משחת קלנדולה +טיפה אחת שמן עץ התה. להשיג בבתי מרקחת.

    לידיעתך: הטיפול החיצוני לא יפתור את הבעיה. יש צורך בניקוי הפטריה ממערכת העיכול, ששם היא ממוקמת בדרך כלל, למרות שהיא מופיעה רק על הישבן של תינוקך. ואם גם את סובלת מהקנדידה את צריכה לעשות טיפול משולב.



    בברכה,
    יפה שמעוני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיצוי זרעי אשכוליות +אורגנו פראי
    יונית
    18/11/2009

    שלום רב,

    האם יש קשר בין נטילת מיצוי זרעי אשכוליות יחד עם מיצוי אורגנו פיראי לבין כיבים שהתגלו במערכת העיכול? (שתיית הטינקטורה היתה מלווה בהרגשת בערה)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יונית

    יפה שמעוני
    19/11/2009

    יונית שלום,

    את חייבת להפסיק מיידית את הטיפול בזרעי אשכוליות. כיבים בקיבה זה עודף חומציות ואת עוד מוסיפה שמן למדורה.

    שמן אורגנו את יכולה להמשיך. כמו כן מומלץ כורכום, או משהו אחר להרגיע את הקיבה.

    מאוד מומלץ לעשות איבחון נטורופתי לבדיקת תזונה נכונה, ניקוי רעלים ואיזון החומצה בקיבה וכמובן ריפוי הכיבים.

    בברכה,
    יפה שמעוני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום רב,זה שנים שיש לי ולאחותי
    אנט
    15/11/2009

    התאומה התקף גירודים ברגליים ובידיים,זה קורה אחרי מקלחת מידיי פעם,אחרי גילוח או שעווה,הלכתי לרופאי עור ,וגם לבדיקת אלרגיה,אני כבר לא יודעת מה לעשות,השנה זה תקף אותי בים מספר פעמים,בחיים לא קרה לי,גירדו לי הרגליים עד שהגעתי למצב בכי,אנשים ניסו לעזור אבל הגירוד עבר רק אחרי שגירדתי במשך שעה,אני כבר מיואשת ,יש לי עכשיו משחה למריחה אבל להשתמש אך ורק אם יש גרד,כמו כן עשיתי בדיקת דם הכל תקין אשמח לשמוע מכם,
    תודה מראש אנט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול הומאופתי

    עירית פרידמן
    15/11/2009

    שלום אנט
    הגירוד הוא תופעה שנובעת ממקור פנימי לכן משחות או כל טיפול חיצוני לא יפתרו את הבעיה.
    טיפול הומאופתי מנסה להתחקות אחר שורש הבעיה וכשמטפלים מהשורש יש סיכוי טוב לריפוי כולל.
    אגב-יכול להיות מצב שבו את ואחותך תקבלו תרופות הומאופתיות שונות. כי למרות שהסיבה היא גנטית מה שמתפעל אותה שונה אצל שתיכן.
    כל טוב
    עירית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנט

    יפה שמעוני
    15/11/2009

    אנט שלום רב,


    אני ממליצה לעשות איבחון בשיטת איפ"ק (ניקוי פיזי ורגשי של אלרגיות).
    בשיטה זו ניתן לאבחן את מקור הבעיה ולנקותה מהגוף.

    יכולה להיות רגישות למזונות מסויימים, זרימת דם, חומרי ניקוי, קוסמטיקה, ביגוד, שינויי אקלים, כימיקלים, מתכות, פטריות וכו'.
    כאמור, לאחר האיבחון יכולים לנקות את הגורם לגירודים בטיפול קל ולא פולשני.

    בברכה,
    יפה שמעוני - נטורופתית ומטפלת מוסמכת באיפ"ק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אולי יש לכם זיהום בבית

    יגאל ב"י
    16/12/2009

    חומרים ריחניים ,צינורות מים ישנים,הרבה חשמל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הזעת יתר
    דן
    14/11/2009

    אני סובל מהזעת יתר
    בעיקר בגב
    גם בחורף
    גם כשקר
    ריח חריף ולא נעים
    מחליף חולצות
    מתקלח
    ומסריח
    מה עושים??????????
    הצילו!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
    נא עזרתכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הזעת יתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דן

    יפה שמעוני
    14/11/2009

    דן שלום רב,

    זיעה וריח של זיעה יכול לנבוע מהמזון שאתה אוכל. לבדוק אם אין חוסר מינרלים ווטימינים.

    כ"כ צריך לבדוק מה אתה אוכל ולעשות ניקוי רעלים, כמו כן לבדוק מערכת עיכול.
    יציאות סדירות, שתיה מים ותה צמחים, אם אין פרזיטים, תולעים, חיידקים, פטריות.
    כל אלה יכולים להשפיע על מערכות הגוף, כולל זיעה וריח.

    בקיצור, באיבחון אצל נטורופת מקצועי אפשר לבדוק את כל מה שציינתי.

    בהצלחה,
    יפה שמעוני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול הומאופתי

    עירית פרידמן
    15/11/2009

    שלום דן
    טיפול הומאופתי יכול להתגבר על הבעיה ללא דיאטות או שינוי באורח חיים.
    אתה יכול לקרוא על הומאופתיה באתר שלי או באתר האגודה להומאופתיה קלאסית.
    כל טוב
    עירית פרידמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום