מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לימודי רפואה משליהג'ני11/11/2009
אני מתעניינת לגבי לימודים בתחום הרפואה משלימה . מתעניינת בתחום הנטורופתיה , יוגה , דמיון מודרך , תזונה , פרחי באך , רפואה סינית , רפלקסולוגיה
וחשוב לי לדעת מה מכל מוסדות הלימוד (שמסתבר שהם רבים מאודדד) הוא הטוב ביותר בתחומים הללו והאם בכלל קיים מוסד שיכול לשלב את כל נושאי הלימוד האלה .
אשמח לקבל דעות מאנשים שמכירים טיפה יותר לעומק את התחום שיכולים להמליץ לי על המוסד הלימודי שבו אוכל ללמוד את החומר בצורה הטובה והמעמיקה ביותר .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לימודים
עדי מנחמי11/11/2009רידמן היא מכללה טובה שמרכזת מגוון רחב של תחומי חימוד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתגובה
ג'ני11/11/2009אתה יודע אולי אם וינגייט ומדיסין קולג' באותה הרמה או שהם טיפה נופלים מרידמן ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהג'ני
יפה שמעוני11/11/2009ג'ני שלום,
רוב המקצועות שציינת נלמדים במסגרת הנטורופתיה.
תכנסי לאתר של האגודה הישראלית לנטורופתיה ושם תמצאי את רשימת המכללות המוכרות ע"י האגודה.
תבחרי באחת המכללות מהרשימה הקרובה אליך.
כדאי לבדוק כמה מהן עד שתמצאי את המתאימה ביותר.
רפואה סינית לומדים כמקצוע בפני עצמו.
בהצלחה,
יפה שמעוני (יו"ר האגודה לשעבר).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בתיקיםליליאן11/11/2009
ילד בן 9.5 שסובל מתיקים האם טיפול הומאופטי יכול לעזור לו והאם טיפול כזה בתחילתו יכול להגביר בהתחלה את הטיקים.
התיקים שלו באים לידי ביטוי כרגע בצואר ובראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול הומאופתי
עירית פרידמן11/11/2009שלום ליליאן
יש לי הרבה ניסיון טוב בטיפול בטיקים. לעיתים רחוקות היתה החמרה ראשונית שנעלמה תוך ימים ספורים ופינתה מקומה לרגיעה מלאה.
את יכולה לקרוא באתר שלי שני מאמרים בנושא.
כל טוב
עירית-0523915183* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- העלאת רמת ההמוגלובין וחלבוניםיהודית09/11/2009
אמי בת 84 עברה התקף לב ושכבה בפוריה ועשו לה צינתור ושמו לה 2 סטנדים, למחרת דממה ואבדה דם רב ורמת ההמוגלובין הגיעה ל- 7.6. קבלה עירוי של 2 מנות דם. למחרת אבדה את ההכרה והשתילו לה קוצב לב. יצאה מבית החולים עם רמת המוגלובין 9.1. כדוריות אדומות 3.1 המוטוקריט - 28.2 . בבית החולים הפרטי שבו היא נמצאת כעת עשו לה בדיקת דם ב- 2/11/09 והיה לה המוגלובין: 9.8 כדוריות אדומות 3.41 המוטוקארט 30.4. היא נשלחה לבית חולים וולפסון בחשד שיש ל צהבת בגלל בילורובין 1.2 . במיון עשו לה בדיקות דם והיה לה המוגלובין 9.8 ולא התייחסו לבילורובין אך אשיפזו אותה בגלל שראו בצילום בית החזה צל בריאות ולכן אושפזה ללילה אחד ביום חמישי ושוחררה ביום שישי למחרת. ביום ראשון רופא מבית חולים וולפסון קבל את תשובות הדם של אמי מיום שישי בבוקר (ביום ששוחררה) והוא צלצל לבית החולים הפרטי בה היא נמצאת עכשיו (כיוון שנעשתה סיעודית בגלל ההמטומה הענקית שיש לה ברגל ימין ) ואמר כי ההמוגלובין שלה ירד ל- 8.9 וצריך לתת לה עירוי דם.
איך יכול להיות שאמי הגיעה ביום חמישי בצהרים לבית חולים וולפסון עם רמת המוגלובין 9.8 ולמחרת בבוקר ירד ל - 8.9? האם הכדורים שהיא מקבלת כמו: קרטיה, פלויקס, סימוביל, גאסרו 40, קראון 10000,נובונורם נגד סכרת, אינסולין לאנטוס, נורבקס, וסקס. גורמים לה לדימום פנימי?
שאלתי: איך אפשר להעלות את רמת ההמוגלובין בצורה טבעית? שמעתי שמיץ רימונים זה טוב. האם יש עוד משהו בכדי להעלות את ההמוגלובין והחלבונים שגם הם מתחת לנורמה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המוגלובין
עדי מנחמי10/11/2009בגילה אל תצפו שאיזשהו סוג של מזון ישפר את המצב,שכן ספיגת המעי ירודה.הייתי חושב בכיוון של צמחי מרפא סיניים ,שמחזקים דם באופן כללי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פוליפ בכיס המרהdalia07/11/2009
שלום רב,
אשמח לקבל מכם חוות דעת וייעוץ,
לפני מספר שנים מצאו פוליפ בכיס המרה הנוטה לגודל של 1 מ"מ,לפני כמה חודשים בבדיקת u.s מצאו שהפוליפ גדל ל-9 מ"מ.רופא הכירורג ממליץ על כריתת כיס המרהץ
ברצוני לשאול האם יש טיפול אלטרנטיבי לתופעה זו?הוצאת הפוליפ ללא הוצאת כיס המרה יחד?ואם כן מהו? כיצד מטפלים?
הנני אובדת עצות,
תודה על התייחסותכם
בברכת שבוע אור
דליה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כיס מרה
עדי מנחמי08/11/2009האופציה הניתוחית תמיד עומדת לרשותך.לדעתי,כדאי לנסות רפואה משלימה.קיימים בדיקור פרוטוקולי טיפול לבעיה זו,לפעמים בשילוב צמחי מרפא ותזונה נכונה.בכל מקרה,את לא חייבת לרוץ כבר לניתוח בעל השפעות משמעותיות על מע' העיכול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדליה
יפה שמעוני11/11/2009דליה שלום,
כל גידול ופוליפ (שאף הוא גידול), יכול להיות מושפע לטובה ולהתכווץ עד שיעלם, כתוצאה מתזונה מתאימה, ניקוי אלרגיות ורעלים.
אני ממליצה על טיפול נטורופתי בשילוב ניקוי רעלים בשיטת איפ"ק והומוטוקסיקולוגיה .
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהחסוי04/11/2009
רציתי לדעת מה טוב נגד דלקת בגרון?מה מציעה רפואה טבעית?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת בגרון
יפה שמעוני05/11/2009שלום רב,
דלקת גרון זהומית?
במידה ויש חיידק סטרפטוקוקוס בדרך כלל מומלץ לקחת אנטיביוטיקה.
אם זה דלקןת חוזרות צריך לבדוק מה הסיבה.
יכולה להיות פטריה, מערכת חיסון חלשה, רגישות לשינויי אקלים. אלרגיה.
לכל דבר יש טיפול אחר.
לכן לפני שמטפלים ברפואה טבעית כדאי לעשות איבחון ולטפל בגורם.
בברכה,
יפה שמעוני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרחבת אגן כלייהאמא04/11/2009
היי
ביתי בת 5 חודשים ויש לה הרחבת אגני כלייה ודלקות בשתן. רציתי לדעת האם ניתן לטפל / לעזור לה באמצעות רפואה אלטרנטיבית?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים לי?
אמא05/11/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול הומאופתי
עירית פרידמן06/11/2009שלום מיטל
יש ניסיון טוב מאד בטיפול הומאופתי בדלקות בשתן.
מה שאת מתארת הוא מצב של דלקת בגיל מאד צעיר ויש צורך להבין מה הביא למצב הזה ומה שורש הבעיה.
בטיפול בגילאים הללו האם היא המפתח להבנת המצב מכיון שמסתכלים על תמונה רחבה שרמזים להבנתה נמצאים במהלך ההריון והלידה.
ראיון הומאופתי אורך כשעתיים ואת יכולה להבין מזה שיש צורך באינפורמציה רבה ורחבה כדי לענות תשובה אחראית ורצינית.
אני מציעה לך לגשת לטיפול הומאופתי גם אם במקביל יש טיפול קונבנציונאלי.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעבר לטיפול אלטרנטיבישמואל01/11/2009
שלום שמי שמואל בן 32.
מזה שנה אני מאובחן כסובל מדיכאון וחרדות.
בעצת הפסיכיאטר התחלתי שימוש(לפני כשנה ) בציפרלקס..כעבור שלושה חודשים ללא תוצאות עברתי לשימוש בויפאקס במינון של 75 מילגרם(לאחר שמינון של 150 גרם לי עייפות חוסר ריכוז וכד').
כיום אני מרגיש מאוזן מזה מספר חודשים כאשר ישנם נפילות קטנות מדיי פעם(אחת לשבועיים בממוצע) . קראתי המון חומר וספרים בעניין הטיפול הקוגנטיבי ואני מיישם את השיטות בהצלחה לרובה לדעתי.(בעיקר מחשבות בריאות,דימיון מודרך וכו')..
לאחרונה אני מרגיש כי הטיפול התרופתי מיצה את עצמו(בכך שאינני מצלח להשיג איזון מלא). במטרה לשפר ולהגיע לתוצאות טובות יותר + רצון להתנתק מהטיפול התרופתי הינני שוקל להעזר בטיפול אלטרנטיבי כגון דיקור סיני או הומופתיה.
אבקש את דעתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול הומאופתי
עירית פרידמן02/11/2009שלום שמואל
אני מטפלת בעזרת הומאופתיה באנשים שסובלים מבעיות פסיכיאטריות ונפשיות.
אני יכולה לומר לך בביטחון מלא שהטיפול ההומאופתי יעיל. אנשים מורידים תרופות שנטלו תקופות ארוכות.
הטיפול ההומאופתי מתחיל במקביל לטיפול התרופתי ועם השיפור במצב מורידים את התרופות בהדרגה עפ"י המלצת הרופא המטפל.
אני מעודדת אותך מאד ללכת בכיוון הזה כי זה ממש ללכת "על בטוח".
באתר שלי תמצא מאמר שנקרא "אפשר גם בלי פרוזאק" והוא מדגים זאת בעזרת סיפור מקרה.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבץאבץ01/11/2009
שלום,
בדיקת דם , אבץ- ערכי נורמה:50-120 תוצאה: 79
יש לי נשירת שיער יחד עם דלילות רצינית. אני לוקחת מולטי ויטמינים ומינרלים שיש בתוכם- אבץ 10 מ"ג. זה מספיק, או שצריכה כדורי אבץ בניפרד?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבץ
יפה שמעוני02/11/2009שלום רב,
את צריכה לבדוק אם התזונה שלך מאוזנת הכוללת את כל אבות המזון בעיקר ירקות ודגנים מלאים.
מה מצב בלוטת התריס, המצב ההורמונלי ומערכת העיכול. (שלשול, או עצירות?)
רק לאחר שהכל תקין התוספים יכולים לעזור.
אני ממליצה על מינרלים של ד"ר שוסלר הנספגים ישירות למערכת הדם (לוקחים במציצה).
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרבנית אוכלטלי01/11/2009
שלום,
הבת שלי בת שנתיים ושבעה חודשים מאוד סלקטיבית לגבי האוכל שאני מציעה לה
מוכנה לאכול מאכלים מסויימים שהם: קורנפלקס מתוק עם חלב בבוקר, אקטימל, פסטה עם רוטב פסטו או שניצל טבעול, חביתה ומעדנים (לפעמים מבקשת נקניקייה וקבב אני לא אוהבת לתת)
עשיתי לה בדיקות דם B12 =727, IRON=66, CREATININ=0.3, MCH=26.5, MCHC=31.7
נאמר לי שיש לה אנמיה קלה ומאוד מומלץ להוסיף FLORAVITAL גרמה לילדים ללא שמרים ודבש
שזה יגביר לה את התאבון .
אני ממש לא יודעת מה לעשות, אני מאוד חוששת שזה שהיא לא אוכלת יפגע בבריאות שלה
ואם אני כן אשכנע אותה לאכול אני חוששת שאעשה לה נזק נפשי
אשמח לקבל עזרה אני ממש דואגת
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדעתכם כדי לתת לה את התוסף?
טלי01/11/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעית אכילה
עירית פרידמן01/11/2009שלום טלי
הבעיה שאת מתארת מציקה מאד בעיקר לאימהות שתפקידן הוא לזון את ילדיהן.
לעיתים הלחץ של האם "נדבק" לילדה ומשפיע עליה.
שווה לבחון את הבעיה ולראות מה דורש טיפול? ומה גורם לילדה להסתפק במעט סוגי מזון?
זו בעיה ש"שכנוע" בלבד לא יפתור אותה, גם אם לא ייגרם כל נזק נפשי.
טיפלתי בעבר בילדים עם בעיות אכילה בהומאופתיה. על מקרה אחד כתבתי מאמר אותו את יכולה למצוא באתר שלי.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטלי,
יפה שמעוני02/11/2009טלי שלום רב,
לפי הפירוט שלך בתך מקבלת תזונה לא רעה. תנסי להוסיף פרי וירק.
בננה, תפוח, פרי אחר שהיא מוכנה לאכול. בטטה, גזר, קינואה, אורז פראי. תגווני ותוסיפי תבלינים, שאולי ימצאו חן בעיניה.
לגבי תוספת ויטמינים בהחלט אפשר לתת.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התקף קוצר נשימה (סטרידו) ושיעולפזית01/11/2009
בתי בת ה - 12 משתעלת מזה כשבועיים - עשתה אנילציה, לאחר מכן קיבלה אנטיביוקה, בהמשך כאשר זה לא עזר קיבלה כדורים קטנים וורודים עם סטרואידים , זה לא כ"כ עזר מאחר והיא עדיין משתעלת עד כמעט חנק שאין לה אוויר - מה ניתן לעשות כדי שעניין יחלוף? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כשהרפואה המערבית לא עוזרת
עירית פרידמן01/11/2009שלום פזית
את מתארת מצב שבו הרפואה המערבית לא עזרה. הטיפולים יותר אגרסיביים ושיפור לא נראה.
במקרים האלה המסקנה המתבקשת היא דרך טיפול אחרת.
הרפואה המשלימה על כל ענפיה יכולה לתת לך מענה מצוין.
אני כהומאופתית ממליצה על תחום ההומאופתיה שיכול להוציא את הבת שלך מהתקיעות אליה נקלעה.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
פזית01/11/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמוסות יותר מרוכזותאלי30/10/2009
עדי שלום רב, לא ברורה לי כוונתך בתשובתך הנדון. מהי כמות זרעי הפשתן (כף? 2 כפות? וכו') אשר כמוסות שמן הפשתן יותר מרוכזות ממנה, לדבריך? ושאלה נוספת, ברשותך: אם אני נוטל את זרעי הפשתן לא רק (אף כי גם) בשל האומגה 3, אלא גם כטיפול מונע (סיבים) לטחורים/פיסורה שהיו לי, האם תשובתך לשאלתי תהיה שונה? אם כן, מהי? תודה ושבת שלום. אלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אומגה 3
עדי מנחמי30/10/2009אתה יכול לאכול זרעי פשתן בכמות גדולה יחסית(גם 10 כפות).זה לא אמות לייצר תופעות לוואי.כסיבים אפילו יותר,כל עוד אין רגישות בבטן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים נמשכים בחזה ובידאיתי26/10/2009
שלום רב,
אשתי סובלת מזה תקופה די ממושכת מכאב חוזר בחזה (נטייה למרכז שמאלי),
וביד שמאל (לאורכה). היא טוענת שהכאה הוא עמום יותר במהלך היום, אך הוא קצת
יותר חזק בשעות הערב. (נסבל אך עדיין , כאב).
מה זה יכול להיות?
תודה,
איתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נבדקה אקג?
עירית פרידמן26/10/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאיתי
עדי מנחמי27/10/2009ברפואה היפנית,המצב המתואר הינו מאמץ גדול מידי של הלב לספק דם לפריפריה,בד"כ ממתח בשרירים שעוטפים את הלב.יש טיפול יעיל מאד.צפה בראיון איתי ,על הטיפול באתר שלי שמופיע מעלה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עין קופצת.....אילנה26/10/2009
היי ,
יש לי בעיה, כבר כמה חודשים שעין אחת קופצת לי....זה קורה כל הזמן......בכל שעות היום וזה פשוט הולך ומחריף.....מן תחושה שהעין ממש מתעוותת...וחוזרת לעצמה......זה פשוט מטריף.אשמח לדעת אם יש איזשהוא טיפול לעניין! ואם כן איזה????
המון תודה מראש ויום נפלא-אילנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול הומאופתי
עירית פרידמן26/10/2009שלום אילנה
נשמע כמו טיקים בעין.
יש לזה טיפול בתחום ההומאופתי. חבל שזה יטריף אותך פשוט פני לטיפול.
באתר שלי את יכולה לקרוא שני מאמרים בנושא.
כל טוב
עירית פרידמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעין
עדי מנחמי26/10/2009בדכ נובע מעומס במע' העצבים האוטונומית.אם ימשך יותר זמן,דיקור יכול לעזור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאילנה
יפה שמעוני27/10/2009אילנה שלום,
עיסוי, הרפיה, דיקור, סו-גוק כל אלה יכולים לעזור.
לפני הכל תנסי לקחת תוספת מינרלים בעיקר מגנזיום, שעוזר להרפות את השרירים.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול לבחור אוטיסטעינת24/10/2009
בני בן 26 אוטיסט מסתובב כל היום ומדבר לעצמו מאד , אמרו לנו שזה אחד הסימפטומים של אוטיזם הוא מקבל תרופות פסיכיאטריות שלא פותרות את הבעיה הנ"ל , ניסינו טיפול הומואפטי שלא עזר . האם יש לכם מענה לבעיה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול הומאופתי
עירית פרידמן24/10/2009שלום עינת
כדי שטיפול הומאופתי יהיה אפקטיבי ויעיל במצבים הללו יש צורך בסבלנות ואורך רוח.
לא פשוט לטפל באנשים אוטיסטיים וצריך לשם כך הבנה של המטפל והמטופל (הוריו במקרה הזה)
אינני יודעת אם ניתן לפתור את הבעיה, אני בטוחה שניתן להקל עליה. ממליצה בכל לב-להמשיך בטיפול אצל אותו מטפל או לשקול מציאת הומאופת אחר בעל ניסיון רב יותר.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעינת
יפה שמעוני25/10/2009עינת שלום,
ניקוי רעלים מהגוף ותזונה נכונה יכולה לעזור להקל על הסימפטומים.
בברכה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפות עינייםאברי23/10/2009
שלום אני מעוניין לדעת האם קיים טיפול טבעי לעיניים יבשות "תחליף דמעות " שניתן להכין מצמחים ואם כן מהוא הצמח תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עיניים
עדי מנחמי26/10/2009לא שאני מכיר ,אך יש טיפול בצמחי מרפא ואף בדיקור שיכול לעזור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאברי
יפה שמעוני27/10/2009אברי שלום,
טיפול טבעי בעינים אפשר בעזרת קמומיל וקלנדולה בקופרסים.
או בעזרת טיפות הומאופתיה אופרזסיה (לשתיה).
להמנע מסוכרים סינטטים.
מעבר לזה כדאי לבדוק תפקודי כבד ותזונה נכונה. הכל קשור.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
