מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גרדרבקה11/12/2008
שלום אני בת 40 ומזה כמה שנים סובלת מגירודים איומים בפי הטבעת. ניסיתי כמה וכמה משחות אבל ללא הועיל אודה אם תמליצי לי על טיפול אלטרנטיבי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הומאופתיה
עירית פרידמן11/12/2008שלום רבקה
משחות לא יכולות לפתור בעיות גרד. הסיבה לגרוד היא פימית ולמשחה יש יכולת טיפול בשכבה החיצונית בלבד.
לכן הדרך הנכונה לטיפול היא אך ורק ע"י הבנה של הבעיה הפנימית.
הומאופתיה יכולה לעשות את זה וכשתפתר הבעיה העמוקה זה לא יפתור רק את הגרד אלא עוד בעיות אחרות שקשורות לזה.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרבקה
יפה שמעוני12/12/2008רבקה שלום רב,
גרד בפי הטבעת יכול לנבוע מתולעים, פטריה, חיידק קולי, שלשולים, או עצירות.
כדאי קודם כל לבדוק מה הסיבה וכך נוכל למצוא את הטיפול המתאים.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משחה טבעית בהיריוןדנה מ.08/12/2008
שלום, אני בהיריון בשבוע 6. יש לי מין יובש בצד הפה, מרחתי קרם ליובש בשפתיים של חברת מורז אבל זה לא פותר את הבעיה- רק מרגיע. זה כבר קרה לי לפני כמה שנים ואז רופאת העור אמרה שיכול להיות שזה מנזילת רוק ונתנה לי משחה. אני לא מעוניינת למרוח משחות שמצריכות מרשם רופא בשלב זה, מה ניתן למרוח? זה נראה פשוט כמו יובש בצד בין החיבור של השפה העליונה לתחתונה, וזה פשוט אדום, קצת שורף ולא יפה... תודה, דנה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דנה
יפה שמעוני08/12/2008דנה שלום ומזל טוב,
התופעה שאת מתארת יכולה לנבוע מחוסר וימיני בי.
אני ממליצה לך לקחת מולטי ויטמין לנשים בהריון בשם פרנטל שמכיל את כל הויטמינים שמתאימים לנשים בהריון. משחה תנסי קלנדולה, או אלוורה.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
דנה מ.08/12/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביקוםהילי08/12/2008
האם טיפול בעזרת מכשיר הביקום(רפואת תדרים) יעילה למחלת הנשיקה? היכן ניתן למצוא פרטים על טיפול זה? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר להילי
עדי מנחמי08/12/2008תשאלי את ירדנה קסטל 7447870
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההילי
יפה שמעוני08/12/2008הילי שלום רב,
ניתן לנקות את וירוס אפשטיין בר - הגורם למחלת הנשיקה בשיטת איפ"ק.
כמו כן מומלץ לבדוק אם אין בעיות נוספות הנגרמות בעקבות הוירוס, אשר מחליש את מע' החיסון.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהרוני07/12/2008
שלום רב אני בן 30 ולפני שנתיים בערך התחילה לי תופעת הזעה מוגברת בכפות הידיים מספר חודשים בשנה בין נובמבר לאפריל בעבר טופלתי באלרגיות באמצעות הומוטוקסיקולוגיה והבראתי לחלוטין שאלות האם יש קשר בין הבראה מהאלרגיות להופעת ההזעות ? האם יש להומוטוקסיקולוגיה מענה להזעת יתר ? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
עירית פרידמן07/12/2008שלום רוני
בהחלט ייתכן קשר בין התופעות.
אפשרי שהאלרגיות דוכאו ע"י הטיפול הטוקסיקולוגי ובכך גרמו להתפרצות הזיעה.
אני הומאופתית קלאסית - ז"א התאמה מדויקת של רמדי לאדם.
אינני דוגלת בשיטה ההומטוקסיקולוגית בדיוק בגלל הבעיה שהבאת לגבי תהליך "הבראתך"
ולכן אני ממליצה על טיפול קלאסי ולא אחר.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרוני
יפה שמעוני07/12/2008רוני שלום רב,
הזעת יתר יכול גם להיות תוצאה של חוסר מינרלים בגוף.
בנטורופתיה אנחנו מתייחסים ראשית לתזונה נכונה שמכילה את כל אבות המזון (כולל ויטמינים ומינרלים)
ללא "דלק" נכון המכונה שלנו, הגוף, לפעמים מתחיל לזייף.
אני ממליצה לעשות איבחון יסודי ע"י מטפל מקצועי שיתאים לך תזונה נכונה והשלמות.
בהומוטוקסיקולוגיה קיימת פורמולה להזעת יתר.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם יש פתרון טבעי לכולסטרול גבוה? אboni00703/12/2008
אינני לוקחת תרופות ואינני מעוניינת לקחת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כולסטרול גבוה
יפה שמעוני04/12/2008שלום רב,
כולסטרול גבוה ניתן לשפר בעזרת תזונה נכונה ותוספי מזון.
כדאי לקבל יעוץ מקצועי אצל נטורופת.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זהב, שיער ומה שביניהםדרור03/12/2008
שלום לכל אשר יענה על שאלתי ותודה מראש (ומתוך תקווה לתשובה הנכונה) אני סובל בחודש האחרון מנשירה יותר מאסיבית מאשר אי פעם , של שיער. יש לי קו מפרצים די בולט (אשר אני מסתיר משיער מגודל), אך אני שם לב לנשירה רבה, של שיער צד ושיער חזית, מה גם שנפחו ירד והוא דק ונראה קצת לא בריא. אמנם, אני מודע להשפעות לחצים, ואכן החודשיים האחרונים היו מעניינים מבחינה זו של stress ואת העבודה העצמית הזו ברור לי שרק אני יכול לבצע, אך בכל זאת, נזכרתי כי המורה שלי לכימיה אמרה פעם שהשיער צורך זהב (כלומר את המינרל-מתכת זהב), וכמו כן קראתי כי גם אבץ קשור לכך. אשמח לדעת ראשית, באילו מאכלים/מזונות קיים זהב, ולאחר מכן, למרות שרשמתי לי כמה מאכלים על אבץ, אז גם אותו. אם אתם מכירים עוד שיטות לטיפול בנשירה מואצת, עוד יותר אודה ואשמח לשמוע. המשך יום נעים דרור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסיבות לנשירה
עירית פרידמן03/12/2008שלום דרור
יצא לי לטפל בכמה מקרים של נשירת שיער.
מניסיון זה אני יכולה לומר בודאות שהסיבה היא תמיד - סטרס.
מכיון שגם את העלית על הסיבה הזאת אין לי אלא לחזק את ידיך.
ואם ההבנה היא כזאת, למה לחפש את דרך הטיפול באוכל, בזהב או באבץ?
הטיפול צריך ללכת בנתיב אחר לחלוטין.
הומאופתיה "יודעת" לבודד את הסימפטומים ואת מה שמאחוריהם ולטפל אך ורק במכלול שדורש טיפול.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדרור
יפה שמעוני04/12/2008דרור שלום,
לא כתבת את גילך. קיימת נשירה גנטית, שבדרך כלל אין מה לעשות לעצור אותה.
אם זה מסיבות של חוסרים, מומלץ לאכול הרבה ירקות, דגנים מלאים, טחינה, חומוס, שקדים ואגוזים, גרעיני דלעת וחמניות (מקולף טבעי).
לשתות מים ותה צמחים. מומלץ תוסף מזון שמכיל את כל הויטמינים והמינרלים כמו ארטסורס של סולגאר.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהנורית02/12/2008
שלום, אני בת 34 ועברתי לפני קצת יותר משבועיים הזרעה שכנראה הצליחה. עשיתי דיקורים עד להזרעה האם זה בסדר לעשות דיקור אחרי שנכנסתי להריון? האם בכלל יש ידע מדעי בתחום? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיקור בהריון
עדי מנחמי02/12/2008בודאי שניתן לעשות דיקור במהלך הריון.אם אין אף בעיה אקוטית,רצוי לדחות את הטיפול לטרימסטר השני.המדע לא ממש בודק את הטיפולים האילו אך עומד מאחורינו ידע מצטבר של מאות שנים.
[a href='http://www.beok.co.il/SelectedArticle.aspx?ArticleID=4898' id='link'][/a]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה דחופהחרות29/11/2008
שלום וברכה אני אמא לתאומים בני שנה ושמונה שמתחילת החורף מצוננים, משתעלים וחוטפים כל מיני מלות ורליות. אני מאד רוצה לקנות להם משהוא שיחזק אותם ומתלבטת בין: חיסונית, חיזוקית, פרוטק, סמבוכל ושיטקר יש המלצות??? מחכה מאד לתשובתכם חרות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משהוא שיחזק....
עירית פרידמן30/11/2008שלום חרות
נכונה המחשבה שאם הילדים חולים כל הזמן צריך משהוא שיחזק אותם.
להשקפתי ה"משהוא" הזה צריך להנתן במחשבה ובהבנה נכונה של מצבם. צריך להבין מה דורש חיזוק, מה הסיבה לחולשת המערכת וכו'.
קניה של כל אחד מהמוצרים שמנית תחזק מאד את היצרנים ותוסיף עוד כמה שקלים לשורת הרווח שלהם.
אני ממליצה רק על טיפול מותאם ע"י מומחה בתחומו.
התחום שלי הוא הומאופתיה ואני רואה הרבה ילדים שאחרי טיפול הומאופתי הולכים לגן בקביעות ולא חולים גם בימי החורף.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זיכרוןגאיה29/11/2008
שלום רב האם יש לרפואה אלטרנטיבית מענה לדמנציה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דמנסיה
עירית פרידמן30/11/2008שלום גאיה
הרפואה המשלימה שאני עוסקת בה היא הומאופתיה.
בתחום הזה ניתן לעצור תהליך דמנטי אך לא ניתן להשיב את המצב לאחור.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגאיה
יפה שמעוני30/11/2008גאיה שלום,
יש מוצרים ברפואה הטבעית שיכולים לעזור לבעיות זכרון. זה תלוי באיזה שלב ובאיזה גיל.
אני ממליצה על ממולייף 3 פעמים ביום. פעילות פיזית, תרגילי נשימה, קריאה, תשבצים,( התעמלות למח).
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נטילת תוספי מזוןדנה29/11/2008
שלום רב, אני בת 32 אחרי הלידה השניה הגוף החל לדבר. התפרץ במפרקים פסוריאזיס, כאבים בגוף, זרמים, בעירות ודיכאון שאובחן כפיברומיאלגיה, מאגרי ברזל נמוכים ובכלל מערכת חיסונית חלשה. הנטורופטית שלי המליצה לי על מס' תוספי מזון, שאלתי הא האם אני יכולה לקחת אותם ביחד ואם אין כפילות. אני נוטלת אומגה 3 - 2 קפסולות ביום (לעור ולמצב רוח). אבץ - למערכת העצבים ולנשירת שיער. מגנזיום + B6 - למערכת העצבים. אנזימי עיכול ביחד עם ארוחה של חלבונים- היא טוענת שהגוף שלי לא מעכל טוב חלבונים ולכן הספיגה של הרזל נמוכה. אגב, ההמוגלובין שלי 12.5. וצמחי מרפא של חברת לייפסטייל - אינטרא (צמחי מרפא) + נוטריה (סלניום וויטמינים. שיש בהם גם אבץ. ברזל של פלורדיקס - למאגרי ברזל שמכיל גם B6 עד לפני שבועיים נטלתי גם רמוטיב לדיכאון והפסקתי מאז התחושות של הזרמים, הכאבים בכפות הידיים ובעוד איזורים בגוף חזרו. שאלתי היא האם זה תקין לצרוך כל כך הרבה ויטמינים. אני לא יודעת האם אני יכולה לוותר על משהו..... ומה בדבר העירבוב בינהם. האם אני יכולה לקחת חלק מהם יחד. זה מאוד קשה לי להפריד בינהם, חלק זה לפני האוכל, חלק אחרי.... מצטערת כל המורכבות. המון תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דנה
יפה שמעוני30/11/2008דנה שלום,
בנוסף לתוספי המזון כדאי לעשות ניקוי רעלים ואלרגיות. לבדוק אם אין וירוסים וחיידקים פרזיטים, קנדידה, אשר הם הגורמים העיקריים לתופעות שיש לך.
מה הסיבה שאינך סופגת היטב את המזון והתוספים? בזה יש לטפל.
אני ממליצה טיפול בשיטת איפ"ק (ניקוי פיזי ורגשי של אלרגיות).
בשיטה זו ניתן לאבחן ולנקות את כל מה שמזיק לך.
להתאים לך תזונה נכונה ולאזן את המערכות שלך.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריאקציה עם חום לבת 3שי28/11/2008
ביתי בת ה-3 מקבלת טיפול הומאופטי לחיזוק המערכת החיסונית כבר שנה. שלשום נתנו לו בקבוק חדש של טיפות והיום עלה לה החום ל38.5. בעבר הריאקציה היתה של נזלת רבה אבל בלי חום. היא נראית בסדר שמחה ומשחקת ואין סימנים של צינון או מחלה אחרת. כמה זמן אמורה להימשך ריאקציה כזו? האם חום היא תגובה הגיונית? אציין שבזמן שהיא מצוננת בדרך כלל יש לה חום גבוה מאוד. יותר גבוה ממה שעכשיו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול הומאופתי
עירית פרידמן28/11/2008שלום שי
בהחלט ייתכן שזו ריאקציה ולפי מה שאת מתארת הכיוון חיובי. הילדה במצב רוח טוב וללא סימני מחלה אחרים כך שאני לא רואה מצב לדאגה.
ריאקציה נמשכת בד"כ זמן קצר והיא חולפת מאליה ללא טיפול.
ובכ"ז-אני ממליצה מאד-לדווח להומאופת שמטפל על כל התפתחות ולהתייעץ איתו.
כל טוב
עירית פרידמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמפו מחומרים טבעיים לשיעראני26/11/2008
שלום רב, שאלתי קצת "מטופשת" ...אבל אני שואלת ברצינות.: האם שמפו טבעי אליו מוסיפים שמנים אתרים כגון - הדס, רוזמרין , סירפד, המחזקים את שורשי השיער, עלול לגרום, בעת חפיפה ונזילה על הגוף, כ"תופעת לוואי" גם לחיזוק שורשי שיער במקומות בלתי רצויים בגוף (רגליים, ידיים וכד')? אשמח לתגובתכם, אני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני
יפה שמעוני26/11/2008שלום רב,
אין לך ממה לחשוש.
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה שהתייחסת לשאלתי :-)
אני26/11/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סינוס פילונידלייעל25/11/2008
בני בן ה-16 עבר לפני כשבועיים ניקוז של אבצס פילונידלי. בבקורת אצל הכירורג נאמר לנו שנמצאו עוד שני מוקדים המועדים להתפרצות (להערכת הרופא, בין שלושה שבועות לשלושה חודשים). הרופא המליץ על ניתוח לכריתת הסינוס. רופאת המשפחה טוענת שניתן לנסות לטפל בזיהום ע"י טיפול אנטיביוטי ארוך טווח (חודשיים-שלושה). מאחר ואיננו מעוניינים בניתוח ו/או העמסה של אנטיביוטיקה על הגוף, שאלתי היא האם יש לרפואה המשלימה/אלטרנטיבית פתרון לבעיה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול ברפואה משלימה
עירית פרידמן25/11/2008שלום יעל
להערכתי הרפואה המשלימה בכלל ותחום ההומאופתיה בפרט יכולים לתת מענה טוב לבעיה-להקל ואולי אף לפתור אותה כך שלא יהיה צורך בניתוח או בטיפול אנטיביוטי ממושך.
טוב את עושה כשאת חושבת על ערוצי טיפול נוספים לפני הטיפולים הפולשניים. ככל שתקדימי לקבוע תור כן ייטב.
כל טוב
עירית פרידמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהנעמי24/11/2008
שלום אני בת 28 ואני סובלת מעור פנים שומני ובעייתי לקחתי 3 פעמיים ריקוטן במינון נמוך -מכיוון שזה לא אקנה אבל יש לי המון שחורים ופצעונים מדי פעם ,בכול לחיצה על נקבובית בעור יוצא שומן לבן עשיתי את בדיקות הורמונליות שאמרו שהכול בסדר למרות שבנוסף אני סובלת משיעור יתר וצמיאון יתר -שותה כ6 ליטר ביום ועדיין מרגישה צמא אם תוכלו בבקשה להמליץ לי על צמחי מרפא לעור הפנים ואם יש המלצה כלשהי לצמאון יתר אשמח מודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
עירית פרידמן24/11/2008שלום נעמי
בכל תחום טיפולי שתחליטי ללכת בו אני ממליצה על התאמה של טיפול אישי ע"י מומחה.
ייעוץ אינטרנטי איננו מומלץ במצב שאותו את מתארת.
אני חושבת שהומאופתיה שיכולה לתת מענה לכל הבעיות שהצבעת עליהן.
והכי פחות רצוי טיפול כמו רואקוטן......
כל טוב
עירית פרידמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנעמי
יפה שמעוני24/11/2008שלום רב,
אני מצטרפת להמלצה שתפני לאיבחון יסודי אצל מטפל מומחה בתחומו.
לא תמיד אפשר לראות הכל בבדיקות מעבדה, שיצאו תקינות, לדבריך. יש צורך לבדוק אם אין אלרגיות, הצטברות רעלים בכבד, פירוק המזון, התזונה שלך, היציאות שלך.
כל אלה משפיעים על העור ועל שאר מערכות הגוף.
ניתן לבדוק את הכל בשיטת איפ"ק גם האיבחון וגם הניקוי.
תכנסי לאתר בו תוכלי למצוא פירוט על השיטה: candida-a
בברכה,
יפה שמעוני-נטורופתית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דפרסונליזציהבחור21/11/2008
היי אני סובל בזמן האחרון מדפרסונליזציה(שגורם לי לחרדה אין סופית) ואני רוצה לדעת מה יש לכם להציע לריפוי תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הומאופתיה ובעיות נפש
עירית פרידמן23/11/2008שלום בחור
ההומאופתיה מכוונת את שדה פעולתה אל הנפש גם כשמדובר בבעיה פיזית, קל וחומר כאשר הבעיה היא נפשית.
ההומאופת מנסה להבין את מכלול הבעיה בצורה מדויקת ולא מסתפק בתוית הפסיכיאטרית המודבקת לאדם. טיפול אינדיבידואלי כזה, יכול להוציא את האדם מהחרדות והלחצים בהם הוא נמצא.
ניתן לטפל בהומאופתיה גם במקביל לטיפולים פסיכיאטריים או אחרים.
כל טוב
עירית פרידמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
