מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צהבת A מתי מומלץ?אביב30/09/2008
שלום. בתי בת החמש מחוסנת בפריסה איטית מתוך החלטתנו כהורים, והייתי מעונין לדעת עד מתי מומלץ לדחות חיסוני צהבת A, B, פוליו, דיפטריה וטטנוס. תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיסונים
עירית פרידמן01/10/2008שלום אביב
הייעוץ בשאלת החיסונים צריך להיות אישי מתוך הבנת עמדתכם התיחסות לילדה ולסביבת המגורים.
למשל-למי שגר במושב כדאי לחסן לטטנוס יותר מאשר מי שגר בסביבה עירונית. או בנושא צהבת B-מחלה עוברת ביחסי מין או במחטים נגועות-בהחלט ניתן לדחות לגיל הרלוונטי של קיום יחסי מין.
אני ממליצה לדון בשאלה הזאת בצורה אחראית בפגישה עם הומאופת או כל מומחה אחר שאתם סומכים עליו בנושא, שיתן את הייעוץ על סמך אינפורמציה שתועבר על ידכם.
שנה טובה
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אפילפסיה בגיל הילדותחגית28/09/2008
מהו הנסיון המצטבר של טיפולי רפואה אלטרנטיבית באפילפסיה של גיל הילדות? האם ישנם טיפולים המסייעים בהפחתה/מניעת ההתקפים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הומאופתיה ואפילפסיה
עירית פרידמן28/09/2008שלום
בתחום ההומאופתיה יש ניסיון מצטבר טוב מאד. מקרים של ירידה בהתקפים וירידה בשימוש בתרופות.
כמו בכל מחלה ככל שמקדימים לטפל יותר קל "לצאת" מזה.
וגם-הטיפול ההומאופתי בא במקביל לכל טיפול אחר ורק כאשר נרשמת הטבה ברורה במחלה או בתחומי חיים אחרים נשקלת אופצית הפחתת תרופות.
ועוד-התרופות ההומאופתיות בטוחות לחלוטין לשימוש ואינן יוצרות כל אפקט של תופעות לואי.
שנה טובה
עירית פרידמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברזלנעמה28/09/2008
שלום ד"ר יפה שמעוני ! ראתי בפורום שאת מציעה לקחת ברזל ממלחי שוסלר (וקראתי באתר שלך על מלחי שוסלר) האם זה עובד כמו ברזל רגיל ואפשר להשתמש בו כאשר חסר ברזל , או שזה רק משפר את הספיגה ? האם צריך לקחת את זה כל הזמן ? אשמח לקבל הסבר..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלי
יפה שמעוני10/10/2008שלי שלום רב,
מה הסיבה אצלך לחוסר ברזל?
האם מחזור ארוך עם דימום יתר? תזונה לא מאוזנת?
ביחד עם התוספים יש צורך לתקן את הדרוש תיקון.
לגבי מלחי שוסלר זה ברזל בצורה עדינה הנספגת בקלות ברקמות. את צריכה לקחת את המינרלים שלושה חודשים ולבדוק אם חל שיפור (בשילוב תזונה נכונה).
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עוד שאלה קטנהאירין27/09/2008
אז בעצם זה לא יגרום להחמרה באקנה או התפרצות אם אשתה את הגרין מגמה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אירין
יפה שמעוני27/09/2008אירין שלום,
לא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרין מגמהאירין26/09/2008
קניתי את אבקת הגרין מגמה אבקה לשתייה מיצוי שעורה בטעם פירות יער האם מדובר בעשב שעורה כמו העשב חיטה ( שזה ממש העשב הירוק ) או שזה פחמימה ? האם זה יכול לגרום להחמרה באקנה בפנים ? או להיפך לשיפור? מה זה בעצם תורם ? למה רשום שזה מכיל קלוריות אם זה רק עשב? בבקשה אבקש תשובות כי אני מפחדת לשתות את זה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אירין
יפה שמעוני27/09/2008אירין שלום רב,
אין לך מה לחשוש בשתיית הגרין מגמה. זה תוסף מזון מעולה ועוזר לנקות רעלים מהגוף.
אני ממליצה לשלב גם תזונה נכונה. ממליצה להמעיט בסוכרים, קמח לבן, אורז לבן, שימורים, גבינה צהובה. לשים דגש באכילת ירקות ופירות. דגנים מלאים, דגי ים, ביצים אורגניות, שתיית מים ותה צמחים. יוגורט ביו.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- 3 שאלותמ.21/09/2008
שלום רב, הבן שלי עלה לגן חובה. ילד מקסים, מאוד חכם וחברותי. מהגן יש להטים דיווחים על התנהגות מאוד לא טובה כבר שנתיים ומשהו, שמאופיין בתקופתיותץ תופעות כמו שמדווחים בגן לא רואים כמעט אצלנו בביתץ אנחנו נמצאים בטיפול אצל פסיכולוגית התנהגותית, וניכר שיפור מסוים. המליצו לנ לפנות לרפואה האלטרנטיבית, והמאבחנת, אחרי שיחה איתנו ואם הילד, ממליצה על תרופה הומאופטית. מה שמאוד מטריד אותי הם הדברים הבאים: 1 - האם רק שיחה מספיקה כדי לדעת איזה תרופה לרקוח לילד? 2 - מה הבקרה ומי בודק את איכות התרופות ההומאופטיות? קיים גוף רישמי? 3 - בעצם איך אני יודע שמה שאני נותן לילד שלי לא יפגע בו יותר? כמו שבודאי שמת לב, ני מאוד חושש וספקן, ומנסה לקבל את כל האינפורמציה בעד ונגד לפני שאני מתחיל טיפול לילד שלי. בתודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול הומאופתי-3 תשובות
עירית פרידמן22/09/2008שלום מ.
1. ה "רק" שיחה, זה ראיון מקיף של כשעתיים ובו נאספת כל האינפורמציה לגבי הילד החל מההריון והלידה ועד היום+תצפית ואינטראקציה עם הילד.....
2. התרופות ההומאופתיות מיוצרות בבימ"ר שמתמחים בכך ובתנאים שלא היו מביישים אף חברת תרופות. ז"א סטריליות והשגחה מירביים.
3. כל דבר שאתה נותן לילד שלך יכול לפגוע בו.... התרופות ההומאופתיות הן הכי פחות פוגעות עם פוטנציאל נזק ששואף ל-0. ולהדגיש-האויר שהילד שלך נושם מכיל יותר רעלים מכל תרופה הומאופתית.
אני כאן כדי לענות גם לספקנים. אם נותרה בך עוד מנת ספק אתה מוזמן לחזור אלי ואני אענה.
כל טוב
עירית פרידמן - הומאופתית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםארנונה17/09/2008
שלום, לפני ההריון טופלתי בטווינא, כעת הציעו לי לעבור לשיאצו כי זה יותר עדין. האם אפשר עדיין לטפל בטווינא בנשים בהריון ומה ההבדל בין טוינא לשיאצו? אודה על תשובתכם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיאצו
עדי מנחמי22/09/2008ניתן לטפל בשתי השיטות במהלך הריון.השיאצו יותר איטי ולחיצות עמוקות יותר.בטווינא תנועות זריזות ויותר שטחיות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נשירהנעמה14/09/2008
האם בשיטת אייפק אפשר לדעת מה הגורמים לנשירה אצלי, ואז לפי זה יש כוון לטיפול ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לינוי
יפה שמעוני16/09/2008לינוי שלום,
בשיטת אייפק ניתן לאבחן חוסרים, רגישיות, אלרגיות וכל מה שאנחנו צריכים לדעת לגבי מצבך הפיזי והרגשי.
לפ תוצאות האיבחון גם מתאימים לך את הטיפול עבורך.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זקוקה לייעוץשרי13/09/2008
שלום לך עשיתי בדיקות דם והערכים שקבלתי בעניין המוגלובין היה 12 שכביכול תקין אך בקשתי גם פריטין והערך הוא33 והfe iron הוא 56 מחוץ לסוגריים שאמור להיות 60 ומעלה. שאלתי האים ניתן לקבל בזריקות כמו b12 ? אני לקחתי ברזל ממספר חברות ושום מוצר לא עשה את העבודה . אני מאוד חלשה. מה תוכלו להציע לי כדי לחזק את עצמי ואילו מזונות חוץ מכבד שאני יודעת עליו יעלו לי את ערך הברזל? ממתינה לתשובה בתודה מראש שרי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול בחוסרים
עירית פרידמן13/09/2008שלום שרי
כאשר יש חוסרים בגוף הבעיה יכולה לנבוע משתי אפשרויות
1. האדם לא ניזון בצורה טובה וחסרים לו בתזונה חומרים מסוימים. במקרה זה זריקות או כדורים של אותו חומר יכולים לעשות את העבודה. כמובן שעדיף לאכול בצורה מאוזנת ולקבל כל מה שצריך במזון.
2. כאשר יש לאדם בעיה בספיגת חומרים מסוימים, לא יעזור אם יכניס את אותם חומרים בצורה מלאכותית.
במקרה הזה יש לטפל בבעית הספיגה. אפשר לעשות זאת גם בטיפול הומאופתי .
כל טוב
עירית פרידמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשרי
יפה שמעוני13/09/2008שרי שלום רב,
חוסר ברזל אופייני לנשים עם מחזור קשה (איבוד דם).
את יכולה לקחת ברזל בנוזל כמו פלורויטל של חברת גרמזה (נספג יותר טוב), או במלחי שוסלר -מינרלים טבעים במציצה.
בתזונה כדאי לגוון ולאכול הרבה ירקות, פירות, דגנים מלאים, קטניות, אגוזים, שקדים, טחינה, ביצים, דגים, בשר, עוף. לשתות מיצים טבעיים.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיתות חמות בשקית ניילוןקרנינה11/09/2008
שלום, אני נוהגת לקנות פיתות מחיטה מלאה. בכל בוקר אני מכינה לביתי פיתה שכזו לגן. שמתי לב בסופר שמכניסים את הפיתות כאשר הן חמות לתוך שקית הניילון וסוגרים אותן. האם זה בסדר? חשבתי שאולי עדיף לקנות לחם פשוט ולא לחם כביכול בריא יותר במידה ומשתחחרים חומרים מסוכנים. מה דעתכם? תודה! ענתוש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח אם אקרבל תגובה
קרנינה12/09/2008למה לא עונים לי? יתכן והשאלה מתאימה לפורום אחר אך אינני יודעת לאן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון ודיאטה אנטי פטרייתיתבתיה11/09/2008
אני בתחילת הריון. ומזה מספר שבועות אני בדיאטה אנטי פטרייתית (אני בשלב שאני עוד לא אוכלת פירות חוץ מתפוח חמוץ). האם זה יכול להזיק לעובר? אם כן, מה כדאי לעשות? כי הדיאטה חיונית ועוזרת לי מאוד..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפולים בהריון
עירית פרידמן11/09/2008מה שמזיק לך מזיק לעובר ומה שעוזר לך יעזור לעובר.
אם את מרגישה בסדר עם הדיאטה, אם את לא לחוצה ומצליחה להרכיב תפריט מאוזן גם ההריון ירויח מזה.
אם זה יעורר קשיים בהמשך אני מציעה לך לשלב עם טיפול הומאופתי שיכול להיות זרז לתהליך.
כל טוב והריון קל
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבתיה
יפה שמעוני12/09/2008בתיה שלום רב,
מזל טוב להריון!
האם עשית גם טיפול לפטריה מעבר לדיאטה?
בכל אופן גם בדיאטה את יכולה לאכול מזון בריא שמכיל את כל אבות המזון, להרבות בירקות, דגנים מלאים, אגוזים ושקדים, ביצים, עוף, דגים, כך שאין לך מה לדאוג.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תקוע לי בגרון..יובל08/09/2008
מזה כמה חודשים טובים אני מרגיש כאילו משהו "תקוע" לי בגרון. אני מנסה לשחרר אותו בעזרת גרפסים, מה שגורם גם לשאריות אוכל לעלות.. במקביל, אני מרגיש כאב בפלג גוף האחרוי שלי (באזור הגב) כאילו משהו נמצא שם ותקוע, ו"מגרה" את הגרון שלי (ואת בית הבליעה) עשיתי כל מיני בדיקות כדי לשלול בעיית גסטרו... מה אתם ממליצים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יובל
יפה שמעוני08/09/2008יובל שלום,
האם הלכת לרופא אף אוזן גרון ?
תנסה להוריד מהמזון מוצרי חלב ומזון חומצי לחודש ימים.
תיקח פרוביוטיק לפני האוכל פעמיים ביום, ותשתה תה צמחים בבונג, או שומר אחרי כל ארוחה.
אם לא יעזור כדאי לעשות איבחון יסודי.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההלכתי
יובל08/09/2008הייתי. היא כתבה שיש לי רפלוקס( היות והיה לי אודם בגרון), אך עשיתי שיקוף בריום והכל הכל היה תקין לחלוטין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההצעד הבא
עירית פרידמן08/09/2008במצב הזה שווה ללכת לטיפול אחראי ולא להסתפק בייעוץ אינטרנטי.
אם אתה שואל אותי-הומאופתיה יכולה לתת מענה לבעיה.
כל טוב
עירית פרידמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה
יובל09/09/2008"תיקח פרוביוטיק לפני האוכל פעמיים ביום, ותשתה תה צמחים בבונג, או שומר אחרי כל ארוחה" האם זה סתם טיפול כללי או שזה יכול להתאים ספציפית?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בטן עליונהאביבה07/09/2008
אני סובלת מכאבי בטן עזים בבטן עליונה כבר למעלה משבוע. אין לי בחילות, שלשולים, עצירויות, אלרגיות ואינני צורכת תרופות. אני בריאה למעט בקע בסרעפת שהתגלה לפני כשנה ולפני כשלושה שבועות התחלתי לשתות רבע כוס עשב חיטה בכל בוקר על קיבה ריקה. מה זה יכול להיות? הכאבים מופיעים כשעה לאחר שאני אוכלת דבר מה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איבחון איטרנטי
עירית פרידמן07/09/2008שלום אביבה
איבחון אינטרנטי במקרה שלך יהיה מאד לא אחראי.
בבעיה שאת מתארת יש צורך במישוש הבטן ובאיבחון מדויק ואת זה טוב תעשי אצל רופא המשפחה.
בהחלט יכול להיות שיש קשר לבקע וג כדאי להפסיק את שתית עשב החיטה לכמה ימים כדי לבדוק שלא זו הסיבה.
אחרי שיהיה בידך איבחון מהימן על הבעיה את יכולה לחזור לכאן ולקבל ייעוץ לגבי סוג הטיפול האפשרי ברפואה משלימה.
כל טוב
עירית פרידמן-הומאופתית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאביבה
יפה שמעוני08/09/2008אביבה שלום,
הסיבה לכאבי הבטן בהחלט יכולים להיות כתוצאה מהבקע הסרעפתי, המלווה גם בעודף חומציות בקיבה.
האם בדקת אם אין לך חיידק הליקובקטור פילורי?
כמובן שמומלץ לעבור לתזונה נכונה ולקבל יעוץ מקצועי אצל נטורופת מוסמך.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עגולים שחוריםשרון05/09/2008
בני בן שנתיים ו-11 חודשים. בחודש האחרון נראים אצלו עגולים שחורים מתחת לעיניים ,עיניו שקועות ועייף יותר מהרגיל. בדיקת רופא היתה תקינה ובדיקת דם תקינה למעט המוגלובין שיצא מעט נמוך 11.6 במקום 12. האם יש סבות נוספות לעגולים השחורים? ואיך ניתן לעזור לו? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עיגולים שחורים
שרה14/09/2008זה אלרגיה סמויה או מחסור נוזלים בגוף[לשתות יותר}
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשרון
יפה שמעוני14/09/2008שרון שלום רב,
אני ממליצה לבדוק אם יש תולעים במעיים.
הימצאות תולעים גורם לעייפות, אנמיה, חוסר תיאבון,
שינה טרופה ועיגולים שחורים מסביב לעינים.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא מצליחה לישון... כבר שבוע... עזרהסיוון2404/09/2008
אני משתגעת, לא מצליחה להרדם בלילה. סיימתי תואר. מחשבות עפות לי בראש כמו רכבות ולא נותנות לישון. מה לעשות? הכל פתוח בפני ,טיול הצעת עבודה טובה, מחזרים בלי סוף, לא יודעת לבחור... להתחייב, לעוף מפה להודו לשנה... מבולבלת כמו סביבון..... מבקשת עזרה דחוף!!!!! אמא שלי נתנה לי כדורי שינה מסוג בונדרומין והיא לוחצת עלי להשתמש בהם. אבל אני יודעת שזה ממכר ויש לי נטיה להתמכר וללכת על הפתרון הקל. אם זה ימשך כך עוד כמה ימים בסוף אקח. אם למישהו יש עצה טבעית, אנא, עיזרו לי. סיוון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הומאופתיה ובעיות שינה
עירית פרידמן05/09/2008שלום סיוון
הכדורים שאמך הציעה לך הם כדורי שינה.
כאשר אין ברירה הם הפיתרון האפשרי.
אם עדין יש לך יכולת לגשת לטיפול כלשהוא שיעזור לך להרדם זה בהחלט עדיף.
הומאופתיה יכולה לעזור לך מאד לנקות את הראש, לעשות סדר בהחלטות וכתוצאה כך גם תוכלי לישון.
אלא שזה לא קסם-צריך לגשת לטיפול ולעשות את זה בצורה אחראית.
כל טוב
עירית פרידמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמצאתי את הכר-מטיסט
סיוון2406/09/2008קיבלתי כר-מטיסט כרית עשויה אבני אמטיסט קטנטנות...
ממש נוח ונעים.
אני ישנה הרבה יותר טוב עכשיו
תודה לאה.
אם יהיה צורך אנסה מדבקות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסיוון
יפה שמעוני12/09/2008סיוון שלום,
אם זה רק בעיה זמנית זה יחלוף מעצמו. גם עיסוי, רפלקסולוגיה, או רייקי יכול לעזור להרגיע אותך.
תנסי טיפות רסקיו להורדת המתח. תשתי תה פסיפלורה בערב.
הימנעי מקפאין וארוחות לפני השינה (לפחות שלוש שעות). קיים גם טיפול טבעי שלא ממכר להרגעה
ולשינה. תתייעצי בבית מרקחת לגבי מוצרים טבעים, על בסיס צמחי, או הומאופתי.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמערכת שינה עם טכנולוגיה מגנטית
חני גולדינר17/09/2008שלום סיוון,מערכת שינה עם טכנולוגיה מגנטית-מנסיון -עוזר מאד! אם מתעניינת-תכתבי לי. חני.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכר-מטיסט
עודד17/09/2008איך משיגים כר-מטיסט?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום
חני גולדינר17/09/2008למה הכוונה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
